- Apple asztali gépek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Most vegyünk RAM-ot, mert drágulni fog
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen egeret válasszak?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Júniusban a hardverek is vakációra mennek
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
Hirdetés
-
Elden Ring: Shadow of The Erdtree - Három nap alatt 5 millió eladott példány
gp Úgy tűnik, hogy a DLC-t nagyon sokan várták és még annál is többen vásárolták meg.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz focvis #121222 üzenetére
Én ilyenen tanultam vezetni 2005-ös kombi. 1.5 dCi, 430e km körül volt benne már akkor, és a mai napig látom. Semmi ilyen jellegű problémával nem találkoztam, és az oktató sem panaszkodott, sőt.
Belseje nagyon szép állapotban volt, kivéve a vezetőülés, de az érthető is egy tanulóautó esetében.Ezen felül van egy 1.6-os kacsaseggű, és egy 2.0 dCi a családban, mindkettő hibátlan állapotú, nem nyekereg, nem zörög, nem kopik rendellenesen.
"Bad reklám is reklám too"
-
trassher
addikt
válasz focvis #121222 üzenetére
Én egyszer vezettem városban és főúton. Egy barátom kért meg hogy vigyem le az autót szerelőhöz mert neki még nincs jogsija de az autót már megvette. 17-es felni volt alatta, nem szerette a rossz utakat. Ami megmaradt bennem nagyon az a furán döntött kormány és óracsoport + nekem túlzottan szervózott volt a kormány.
Redmi Note 7