Hirdetés
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bull Boss
őstag
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy Volt nekem régebben egy vw-m amihez vettem egy K&N szűrő szettet, amihez adtak olajozót és tisztitót is. Ezeket szinte nem is használtam, alig fogyott belőlük, most hogy új autót vettem, ugye nyilvánvalóan nem jó bele a vw szűrője, és még csak nem is K&N szűrőt tudnék venni hozzá, hanem más gyártmányú Pipercross Sport szűrőt. Az lenne a kérdésem, hogy ehhez tudom használni a megmaradt folyadékokat? vagy újat kell vennem ami a mostanihoz való?
Köszi előre is !
-
-
nesa
veterán
-
nesa
veterán
válasz
rbalint88 #109159 üzenetére
Lancia
En ha meg 1x lehetnek 18 eves csakis ilyet vennek nem azert mert most is ilyen van a csalad miatt, de szerintem megjobban imadtam volna csaladalapitas elott 2 ulessel hatul franciaagyal, a maradek penzt meg .... -
Kickass
őstag
válasz
rbalint88 #109184 üzenetére
Futóműve parádés ahhoz képest, hogy azért nem egy zsebrakéta. Ennek van ára erről már nyilván olvastál. Egyébként normális gyári alkatrészekkel kell szervizelni és akkor nincs olyan városi folklór, hogy szétesik évente. Annyira nem horror csak ismerni kell a beszerzési forrásokat.
2.0TS-el soha nem mentem, de az 1.8 is elég szépen cibálja a kasztnit, persze ehhez pörgetni kell. Annyit kell tudni, hogy az 1.6TS Eco (105LE) kívül mindben van vezérlés módosító. Újonnan 35-40 körül van a gyári. Ha már kezd megkotlani akkor hidegindításkor kerepel, olyan a hangja pár másodpercig mint egy dízelnek, ha nem hallgat el akkor meg KO. Vezérléssel együtt szokták cserélni.
Hangja 4 hengereshez képest egyébként szép főleg 4k rpm felett. Autópályán 4 emberrel csomaggal fullra rakva is röhögve mentem vele 160-170et Horvátországba menet, és vissza is hozott, szóval annak se feltétlenül kell hinni aki a szomszéd városba se mer elindulni vele.Kasztni bár állítólag galvanizált ettől függetlenül csak olyan olaszosan, Alfa talin 10ből 11 rohad általában főleg az íveknél és a küszöbnél. De érdemes alaposabban átnézni mindenhol, ha törve volt a tornyoknál és a bölcsőnél is kikezdi.
Elektronika szórakozhat, nem árt egy bluetooth OBD olvasó. Ebayről kb ezer forint. Oldallégzsák vezetéke szeret meghalni, van hogy segít a csatiba befújt kontakt spray van hogy nem. Az immo is szeret szórakozni egyes makacsabb példányokban, ami abban merül ki, hogy nem ismeri fel a kulcsot és nem indul az autó. Kódkártya ilyenkor must have, kikódolás után pöcc röff.
szerk.: alfás körökben általános vélekedés, hogy az 1.8 a legjobb kompromisszum a TS-ek közül, ezért volt nekem is ilyen, motorral nem is volt gond, több csapágyas 2.0-ról is olvastam amorén, illetve 1.6osról is, ezeket valószínűleg inkább széttapossák, olajra egyébként is kényesek.
-
-
#03969024
törölt tag
válasz
tboy93 #109180 üzenetére
Igen, sajnos a Mitsubishi alkatrészárak tényleg magasabbak az átlagnál, de csak azok, amiket nem kapsz meg OEM, vagy utángyártottban. Viszont, azért eléggé tartós a gép. Igazán karakteres az eleje, legnagyobb gond az lehet vele, ha törik. Valószínűleg kicsit macerás lehet a karosszériaelemek beszerzése, de ezt csak feltételezem, mivel azért eléggé ritka nálunk. Mindenesetre egy nagyon szerethető autó. És tényleg nem drága.
-
válasz
#03969024 #109178 üzenetére
Tegnap neztem epp egy olyan galantot, csak 2.5-ot. Egy gyonyoru piros van fent hahu-n, csak 99-es. Gyorsba utana neztem es az alkatresz arai sem huzosak, gates vezerles szett 45k, valami 4L olaj kell csak a blokkba, monroe gatlo 13k (mint egy 2005-os swiftbe lol) szoval annyira nem vesz. Az ado + a benya lesz kicsit tobb, de en ezek ellenere siman bevallalnam
-
rbalint88
addikt
válasz
Mágus2 #109172 üzenetére
tudom, tudom. G3 cabrio is jöhetne, csak abból baromi ritka az abs-klíma-2.0benzin kombó.
a régi saab 9-3 meg egy A vectra, aztán mégis beleülnék olyanba is, na bumm. sőt, w124-be is, az is 30 éves autó már.
ha lenne 3-4millióm autót venni, akkor átülnék egy prius3-ba vagy G5 GTI dsg-be, aztán meg lenne oldva az autókérdés 10 évre, de most hajlandóságot sem éreznék annyit költeni autóra. (reprezentálni nem kell, gyerek még nincs, úgyhogy nem annyira fontos, hogy 4/5 ajtós, allrounder autó legyen, lehet kicsit hobbiautósabbra venni a figurát, amíg nem megy -nagyon- a pénztárca rovására) Inkább utaznék a többi pénzből az egymilliós "fosommal". -
rbalint88
addikt
No kábé ilyesmi állapot lenne a cél: [link]
-
aero.
veterán
válasz
aero. #109166 üzenetére
Ja még annyi, hogy úgy hallottam a 900-asok rozsdásodnak küszöbnél, kerékjáratoknál, emiatt érdemesebb a 9-3 felé nézelődni. Árban sincs nagy diffi, és jobbak is.
3 hete vettem 4 gumit az autóra, és a J1 leeresztett, de nem érződött (sajnos nem vették észre), úgyhogy ment bele 10km, szálszakadás. Szerencsére volt még egy 5. a gumisnál. Nevetés: [link]
-
aero.
veterán
válasz
rbalint88 #109163 üzenetére
A 175 és a 211 ua. a motor, ők a 207-esek. De ez csak a 2. gen 9-3.
Ha tetszenek a régebbi békaseggűek is, akkor egy jó 150 vagy 185 lovasra rámennék.
150 lovasból a B205E van nekem pl a 9-5-ben, de a 9-3-ban volt B204R is, az még a piros gyújtáspaneles (ami típushiba mindkettőnél, de inkább a 205-nél, de pirosba lehet feketét is, feketébe pirosat nem). -
rbalint88
addikt
-
aero.
veterán
válasz
rbalint88 #109155 üzenetére
Nem kenyerem a saját márka ajánlgatása, de talán nézz rá a 9-3-ra. 1.8t (150hp) vagy 2.0t(175-211hp)-val is kifogható 2002-04-es példány 1,2-1,3 körül. Izgalmasabb, mint egy VAG, minőségibb belül is. Nem rábeszélni akarlak, úgy is csak akkor vesz Saab-ot az ember, ha valami bekattant nála régebben.
A B207 motorokkal nem sok gond van, a fogyijuk is jó.
-
rbalint88
addikt
válasz
superecneB #109160 üzenetére
tetszik. Egyszer próbáltam egy 300CE-t, abban valahogy nem lehetett teljesen leengedni az ülést, mert verte a fejem a tőt, de amúgy bejött a hangulat. Ez legalább stílusos, "lelke van" nagypapa autó, nem úgy, mint az Avensis.
-
rbalint88
addikt
válasz
tboy93 #109156 üzenetére
eleve túlmutat a kereten, de legalább külföldi papíros és jobb kormányos. ezt leszámítva tényleg fain, csak nem nekem.
1-1,2M értsd: alapvetően 1misi, de ha van valami übermegkímélt és/vagy friss nagyszervizes patika gép, akkor 1,2M.Mágus2: volt 1.8T 180 ló GolfGTI, 1.8T 150ló+chip tiptronic Passat, annyira nem fogott meg az a motor.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
rbalint88
addikt
No, pörgessük fel a topikot és tereljük vissza eredeti medrébe:
csóróálmodozás, virtuális farokverés és társai. Ki mit venne 1-1,2M Ft-ból, ami értelmesen fenntartható, nem teljesen szopókudarc szerkezet, viszont van benne kis különlegesség, hangulat is. Pl Golf4 2.3V5 motorral. Egyéb feltételek: benzinmotor*, klíma, ABS, max 12liter városi fogyasztás, kompakt vagy középkategória.
*az autó méretéhez képest tisztességes teljesítménnyel, lehessen vele nyomatékból autózni, szóval a sikítós vtec nemköszi.
Évjárat és km megkötés nincs, napi használatra alkalmas jármű kell, ami félig hobbiautó státuszban lesz. Keveset lesz használva, garázsban tartva, megbecsülve.
BMW, Fiat és franciák nem nagyon jönnek szóba. -
fi:zi'k
nagyúr
4M kerül keresnék golf-kategóriás autót 0-2 éves kor körül évi 10-12e km-re.
Jelenleg a Kia Ceed jubileumi kiadása a befutó, ha az újakat nézem.
Vélemények, ötletek? -
TaaT
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
AMD Power #109141 üzenetére
lehet vmi "beragadt" ar is
eccer unalmamban megneztem mennyi pl egy uj Bosch legtomegmero a mk1 PuntoGT-hez
vmi 230k-s arat lattam ra
es egy facom muanyag henger ket drothaloval a vegen, meg van benne egy fűtőszála gyari IHI RHB5 VL7E turbo ra meg szerenytelen 560rudiert, feleert vatta uj KKK vagy Garrett-t kapsz brutto kiskaron nevedre szolo szamlaval, mindenfele puszi% nelkul is, kinaibol ennyiert 4-5db-t is siman adnak
klimas 90A-s generator 340k, a nem_klimas 66A-s "csak" 290k
....szoval vannak arak
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Integrale #109138 üzenetére
PuntoHGT 1.8 16v VFD motornal olvastam, hogy a Lancia Kappa vezmodjat kell hasznalni hozza, mert annak mas a beszallitoja, es az nem nagyon akar annyira megkukulni, mint a gyarija
TS motoroknal meg alap hogy az olajszivattyu szivokosarat is ki kell ganyeznyi, nem csak siman olajat cserelni, oszt jojazhe', mert a korabban esetleg nem belevalo meg tulhasznalt olaj olajsarkent lerakodva eldugitja a szivokosar apro kis lukjait es egyes esetekben ilyenkor nem tud eleg olajat felszivni a szivattyu magas fordulaton, mert ez a keresztmetszet-csokkenes szivasi ellenallaskent jelentkezik
-
gyenesmartin
őstag
Sziasztok.
400-450 ezer forintért milyen használtautók vannak amiket érdemes nézegetnem? (Még nem vennék, majd csak egy két év múlva, csak tájékozódok.)
Láttam vannak használtan ekörül skoda octaviak meg renault megane. Ha nekem egyetembe járásra illetve munkába járásra kell, napi 70-80km-re érdemes ilyet választanom, vagy jobban járnék egy astra f-el vagy swift-el? -
Integrale
veterán
válasz
#16514048 #109137 üzenetére
156-ot csak azért nem ajánlják az 1.6-tal, mert nem eszik jelentősen többet a nagyobb sem, viszont sokkal jobban megy. Viszont a 2.0 már más tészta, eltér az 1.4-1.6-1.8 tól, más blokk.
Ha nem száguldozni akarsz, akkor elegendő, ráadásul ebben nincs vezérlésmódisító, így megkíméled magad időközönként 40-60e ft kiadástól.
Egy megtekintést mindenképpen megér, mert képről szép. Ülés, kormány, pedál hármas nincs szarrákopva, igaz, hogy az előbbi nem látszik teljesen, utóbbiak pedig könnyen cserélhetőek. -
#16514048
törölt tag
válasz
balazs025 #109134 üzenetére
A véleményem: kevés pénzből ne Alfát vegyél első autónak, ez nem egy Suzuki, igényli a törődést. Továbbá ez a példány a kínálat legalja (konkrétan a második legolcsóbb magyar papíros, ahogy nézem). Hiába szokták mondani itt is páran, hogy ettől még lehet jó, de én garantálom, hogy az ilyenre költeni kell még nem keveset.
Magát a típust (meg a márkát) amúgy nem nagyon ismerem, de a 156-osokat nem szokták ajánlani az 1.6 TS motorral, gondolom ugyanez van ebben is. Ha olcsó olasz autó, akkor a 2-es Puntót szokták javasolni, abból könnyeb egy jót kifogni ennyiért és szerintem fenntartani is olcsóbb.
-
-
balazs025
senior tag
Sziasztok!
Az lenne a kérésem, hogy mondjatok már véleményt, már amennyit lehet erről az autóról/hirdetésről: [link]
Még csak tervezgetés zajlik, de első autónak lenne szánva, így ennél az árnál többet nem nagyon szeretnénk költeni. -
Kornel
veterán
válasz
aero. #109130 üzenetére
milyen autó, hogy nem tudsz rácsatlakozni?
még a 2001-es fordnál is megy, pedig ez még a hivatalosan támogatott időszak előtt van, csak spéci programmal megy.
egyébként ha csak kicsit ereszt, az nem gond, alapból van valamennyi olajpára, de ha több liter megy el ott, azt már érezni kell szerintem.
mondjuk van olyan is, aki olaj nélkül jár, és azt se veszi észre -
Kornel
veterán
válasz
aero. #109128 üzenetére
ez már off lesz, de nem értem, hogy valaki nem érzi, hogy nem tölt rendesen a turbo?
mert ha annyira lóg, akkor biza nem tölt rendesen már.
de mennyire egyszerű megbizonyosodni róla, kell fogni egy tucat OBD2-es adaptert, és a MAP szenzor jelét élőben csekkolni, előtte azért nem árt utánaolvasni a gyári értéknek. -
TaaT
nagyúr
Nya én most olvastam el a Bmw vs Lexäs tesztet. Fu hogy mennyire "le van rúgva" esztétikailag a bömös.
És némelyik javítás mennyire jól sikeredet rajta.
-
Laraxior
titán
Ennél a toltőnél normalis h ugral idokozonkent a mutató? Töksötét vagyok fizikabol (is) ezert fogalmam sincsen h működik helyesen. Zúg, kattan egyet leugrik a mutató, kattanas vissza, es igy tovább.
Tölteni tölti, mert regebben is ezt csinalta a masik akkuval, autó beindult. Faszom se akar itt a szobaba felrobbanni -
AMD Power
titán
válasz
parandroid #109087 üzenetére
Én is inkább német párti vagyok... de ez a Lexus!
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Bati0501 #109112 üzenetére
bitporknak akadt egy kis offline gondja, azóta eltűnt, nem tudom mi van vele, neduddki meg akkor lépett le, amikor a bohócdoktor kihisztériázta hogy csak hochmagyarban lehessen írni vagy halál.
(#109117) Qru: azóta se tudom értelmezni az a performanszt amit levágott
(#109118) rbalint88: nekem nem volt vele bajom, eleinte nem értettem, aztán bosszantott, aztán belejöttem az értelmezésbe. nem azt mondom, hogy csakazzokkosokláthassák de sokszor egész érdekes kódolások voltak benne, amihez kellett jó adag asszociációs készség meg némi műveltség hogy kibontsd. engem elszórakoztatott.
annyira meg nem veszem komolyan a fórumot, hogy bosszantson, ha nem értettem valamit, akkor visszakérdeztem, és megadta a megfejtést.
-
rbalint88
addikt
válasz
aero. #109102 üzenetére
mannol motor doctor. nem drága és eddig aki vitte, annak hatékony. gépműhely előtt egyszeri vajákolásnak megpróbálom, legfeljebb beválik. ha 10e km alatt lemegy maximumról minimumra, akkor elégedett leszek.
egy srácnak felújított motorú g astra kezdte csipegetni az olajat olyan szinten, hogy hetente-kéthetente ugrott bele egy liter. múltkor rakott bele ilyen löttyöt, 3 hét után benne van az egész cucc. azért mondom, hogy egy próbát megér. -
Laraxior
titán
Panelben vagyok, ki kell szednem az akkut. Csak a motornak van garazs, az autó kint van. De akkor ranezek havonta. Thx az infot
De eppen vissza is vihetem nem? Garancias még bővenvagy majd a gari lejarta előtt inkabb?
(#109109) Ivan15: Mondd a gyereknek.
Szar idoben csak elmentem érte, mindegy hany km
Qru: Ezt kutya nem viszi el
Még ha a kartyat is bent hagyom akkor sem.
-
feka007
veterán
válasz
Morris #109098 üzenetére
Ilyet nálunk nem csinálnának, az egykulcsos SZJA paradicsomában.. Lehet vitatkozni, hogy melyik az igazságtalan, de azért a gazdag ficsúrok hajlamosabbak a gyorshajtásra a >200 LE járgányaikkal, mint az egyszerű családapák, stb. Bár egy 20 km/h-nyi átlépésért tényleg túlzás ez, az tény..
-
Laraxior
titán
Január 3-án vettem akksit az automba. Most merült le csutkara. Nem lepődök meg, hiszen egy csomoszor 2x1km-es tavot mentem vele
Kérdés csak annyi, hogyha most feltoltom, akkor huzzam le az egyik sarut, vagy olyanmindegy alapon ugyis lemerül hagyjam rajta? Vagy teljesen vegyem ki belőle, es vegyek hozza csepptoltot?
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Morris #109098 üzenetére
nem is tudom hogy mit gondoljak erről az elvről. valahol tök igazságos, mert így elérik, hogy mindenkinek egyformán fájjon, más részről meg azért baromi igazságtalan ennyi pénzt leakasztani valakiről csak azért mert van neki.
nyilván nem fogom megoldani a problémát, minden demokráciában ez a fő értékválasztó törésvonal legyen akármi a neve (demokrata vs. republikánus, bal vs. jobb oldal stb.)
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- PlayStation 5
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- BestBuy topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Spórolós topik
- Elite: Dangerous
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Samsung Galaxy S22 Ultra 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix Thor Platinum II 1200W 80+Platinum Prémium tápegység!
- Új Asus F16 TUF WQXGA 165Hz G-Sync i7-14650HX 16mag 16GB 1TB SSD Nvidia RTX 5050 8GB Win11 Garancia
- AKCIÓ! Lenovo Legion Slim 5 Gamer notebook - R7 7435HS 16GB RAM 1TB SSD RTX 4070 8GB GDDR6 WIN11
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest