-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomiii.
aktív tag
-
#16514048
törölt tag
válasz feka007 #124957 üzenetére
Igaza van tomiii.-nak, hülyeség emiatt kizárni az E36-ot.
Na meg az olcsó E46 tulajok mivel jobbak? Szerinted ők kímélve használják az autóikat és rendesen karbantartják azt, költenek rendesen a javításokra?
De már többször leírták azt is, hogy ennyiért nem lehet E46-ot venni. Ha nem a vételkor költesz rá 1,5 misit, akkor később fogsz.
-
Integrale
veterán
válasz feka007 #124371 üzenetére
Igen, plane az E36-nal, a siralmas 1 csillagjaval.
W333: ezzel az uj auto, csak 3-4 evre jo hozzaallassal nem ertek egyet.
Megveszed ujkent es ugy hasznalod ahogy kell, nem a idiota gyari eloirasokat koveted : olajcsere, valts alacsony fordulatnal, amikor a kis lampa zold stb, akkor nem hiszem, hogy a maiak kevesebbet birnanak mint a regiek.
Masreszt nincs viszonyitasi alap sem.
Azt figyelembe kell venni, hogy ezek az autok mas karbantartast igenyelnek, nem tobet, csak mast![ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
tomiii.
aktív tag
válasz feka007 #124371 üzenetére
Persze, 20+-os autonal a baleset instant halál.
W333 hagyd ide tenyleg a legigényesebb autovasarlok jarnak, ezt most nem negativ tulajdonsafkent mondom(hogy lehetne az igenyesseg negativ? na mindegy) szoval ez a "felso tizezer", amit te meg en meg egy ket kollega latunk, az nem igazan illik ide, azok az adott tipus klubeleteben fedezheto fel az interneten. Itt pl senki sem vesz igazi, kemeny autozasra autot. En meg legkozelebb a topikhoz kozelo autovasarlaso szokasokat (nagy) ceg vezetoi szinteken latok. Plusz a 318 tenyleg nem jo semmire Szoval ezekbe en se szolok bele mar, mert en nem ezen a szinten vagyok, szerelokent meg te sem
[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
-
w333
félisten
válasz feka007 #124340 üzenetére
Ha motorikusan + műszakilag rendben van akkor ez jó vétel lehet ... még ráköltesz kb. 200-300k -t és tudod hogy egy normális autóban ülsz !
A 600-700 ezres autóban is ugyan úgy benne van a rizikófaktor hogy mennyit kell rá költeni, így szvsz. mint autószerelő (magamnak csinálom az autóimat) én is próbálok egy adott autót minél olcsóbban megvenni és a fennmaradó összeget inkább ráköltöm így tudom hogy nem érhet meglepetés
(#124343) alázógyík
Ezt kifejtenéd egy kicsit jobban ... miből is gondolod hogy ez egy romhalmaz
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
bmwsan
senior tag
válasz feka007 #124277 üzenetére
Szia!
Látom nagyon tetszenek a BMW-k, ha jót akarsz magadnak, akkor ennyiért az E46-okat elfelejted.
A négyhengeresekkel sokkal több a probléma, inkább 6 hengereseket nézz 320i és fölötte, illetve a kisebbeket a boyracerek gyakran lehajtják ..
Inkább válasz első BMW-nek egy megbízható E36-ot, mint egy betegágy E46-ot. Anno amikor magamnak néztem, 1.5m körül sem találtam, normálisat(fl, Touring, 320i vagy nagyobb) . Egy patika állapotú 2m körül mozog (fl).Illetve, ha 700 körül nézegetsz autót, akkor számolj következő költségekkel is (okmányok, biztosítás, fékek, gyertyák, vezérlés csere, olaj-, üzemanyag-, levegő-, pollenszűrő cseréje. Ilyen idős hátsókerekes autóknál a diffiben is illik cserélni az olajat, váltóban sem árt. Ha azt szeretnéd , hogy később ne kelljen a többszörösét rákölteni ez is olyan 200+körül mozog.
-
w333
félisten
válasz feka007 #124277 üzenetére
Nem véletlen hogy az E36 ára ilyen magas, nagyon megbízható és viszonylag olcsó fenntartású autó, megveszed beleülsz és csak tankolod + kötelező dolgokat cserélsz rajta, én az E34 -t kb. 3 évig használtam úgy hogy 1 db. izzó nem égett ki benne soha semmi baja nem volt csak a kötelező olaj és olajszűrőcsere volt
Szóval mérlegelj ... E36 ami használható és megbízható (olcsó pénzből) vagy E46 ami jobban rohad és sokkal kényesebb autó, a szervizelése pedig nem olcsó
Hmmm ... azért ez szvsz nagyon szép
Illetve autóvásárlás aranyszabály hogy nem km -t nézünk hanem állapotot !!!
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz feka007 #124272 üzenetére
Ki kell fogni ... ez lehet hogy pont jó !
Ismerős kb. 1 éve vásárolt ugyanilyen E46 kicsivel drágábban ha jól emlékszem 1 millió körül, és nem tudom mi baja volt de ráköltött még 600 ezret !
Nekem volt E34 az sokkal megbízhatóbb, ilyen áron inkább egy E36 -t ajánlok !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
stickermajom
addikt
válasz feka007 #124194 üzenetére
Én tavaly 1,6-ért vettem egy valóban jó állapotú 320d-t, ráköltöttem olyan 300 körül az első szervízre (minden szűrő, folyadékok, izzító gyertyák, fékek) és még mindig vannak apróságok, amiket meg kell csinálni. Pl. lámpabúrát cserélni kőfelverődés miatt. Akkor milyen lehet egy 800 ezres E46? Valószínűleg még egyszer ennyit rá kéne költened és lenne egy jó autód. Mondjuk abban legalább tudnád, hogy le lett cserélve minden minőségi alkatrészre.
-
aero.
veterán
válasz feka007 #124194 üzenetére
Eléggé a legalja az ár, E46-ot nem biztos, hogy mernék ennyiért. Biztos van jó, de ha csak ennyim lenne rá, elvitetném egy teljes körű átnézésre, ott kiderül mikre kell költeni. Futóműre tuti költeni kell, fékek, karosszérián is biztos lenne munka.
Mikor én fél éve E46-okat nézegettem, 1.6-1.7 körül találtam olyat, ami érdemre méltó volt, igaz nagyobb motorral szereltek.
[ Szerkesztve ]
-
#16514048
törölt tag
válasz feka007 #124191 üzenetére
Dehogynem, ugyanez igaz azokra is, csak talán a bimmer egy kicsit népszerűbb.
aero. kommentjét még azzal egészíteném ki, hogy nézd meg mennyi E46 van eladó összesen az oldalon és ebből mennyit adnak 800k-ért, vagy az alatt. Kis jóindulattal a kínálat alsó 2%-ból válogatsz ennyiért, szóval szerintem ez felejtős. A jobb E36-okat adják ezen az áron, nekem az E46 nagyon tetszik, de 1,3 millió alatt nem is nézegetném őket (nagyobb motorral meg még drágábbak).
(#124193) hobizoli: jaja, olvastam, én is egyértelműen a Clio-t venném a kettő közül, de Becsnepper védelmére legyen szólva, hogy a 140 lovas 318ti-t ajánlotta (is-t írt, de a Compact-ot nem úgy hívják), valamint ezzel zárta a mondókát: "én egy Clio, BMW, Opel sorrendet állítanék föl."
[ Szerkesztve ]
-
#16514048
törölt tag
válasz feka007 #124176 üzenetére
Jó, akkor vedd meg, ha neked megfelel.
Csak ha ennyire nem érdekel más véleménye, akkor miért teszed fel egyáltalán a kérdést?A fényképes részben igazad van némileg, csak ez nem változtat semmit azon, amit írtam. 3 db rossz fényképből nem fogjuk tudni megmondani, hogy megéri-e megvenni a kocsit.
"Egyébként miért ne lenne az E36-nak presztízse? Nem mondom, hogy ez a legszimpatikusabb 3-as széria, de az E39-nél sokkal jobban tetszik, a régebbi szériák pedig már tényleg vintage."
Mert pont abban a korban van, amiben a legérdektelenebb. Úgyis mondhatjuk, hogy már túl öreg, ugyanakkor még nem eléggé. A legolcsóbb 3-as, már egy ideje az E30-ok is drágábbak, ezeket csak az veszi, akinek olcsó hobbiautó kell, amit lehet ütni-vágni. Vagy akit semmi más nem érdekel, csak legyen propeller embléma a kocsi elején, lehetőleg minél kevesebb pénzért. Nincs presztízse, mert a legtöbben csak egy olcsó, csúnya, öreg autót látnak benne, szerintem az átlagember egy G Astrát is többre értékel, mert legalább újabbnak néz ki, és nem kevésbé "igénytelennek".
"A 118 lóerő miért ne lenne elég? 150 lóerőre elég drága a biztosítás, és eddig csak 100 lóerős kocsikat vezettem, és még az is elég lenne nekem."
Oké, elég neked annyi lóerő, ezzel nincs gond, csak ha ez a menetdinamika elég, akkor miért kell BMW? Ezzel visszajutunk oda, amit az előbb mondtam: normál használatra jobb autókat is tudsz venni, amik olcsóbban fenntarthatóak, sok esetben újabbak is. Persze azoknak nincs két vese az elején...
(#124175) szilva01 : Na, ebben van valami.
(#124180) lenko : Rendben, ez szép és jó, meg ebben legalább van normális motor is. De az ilyet is csak a márkarajongók és autób.zik ismerik el. A legtöbb ember ugyanazt látja benne, mint egy közepesen szakadt, 400k-t érő 316-ban. Elfogadnék egyet én is, mert jól megy, élvezetes lehet vezetni, de feka007-nek ez láthatóan nem szempont. Mondjuk ennek a példánynak elég meredek ára, van, ennyiért már e46-ot is lehet venni bőven, ami sokkal jobb minden szempontól.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz feka007 #124176 üzenetére
E36-hoz ne hengeres csettegő legyen már, még a 2.0-ás hathengeres sem nagy eresztés, de legalább már 6 henger. Nehéz autó, aki meg tényleg BMW-t akar, akkor ne a pár ezernyi átírás különbségen spóroljon. Mert tényleg öröm vezetni, szemben egy akármilyen unalmas mai swifttel, renaultval, akármivel szemben, de ehhez azért áldozzon rá az ember egy kicsit. Ha meg nem autózás miatt veszi, akkor vehet akármit.
[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
válasz feka007 #124176 üzenetére
Az e39 az 5er, e46-ra gondoltál ?
Én pl nem nagyon találtam nem szétrugott 3-mast, és ezért lett 5er e39, igaz én nem száguldok és csapatom keresztbe, de nem is ez a célom és nem is a felvágás, de a 3mas kicsi belül 4-en utazónak.Motorban tényleg gyenge a 318, én min 2literest vennék.
(#124178) tomiii.: +1 Bár ennyiért nem lesz épkézláb E36 a tényleg jók lazán elérhetik az 1M-et.
Most futottam át a 150Le-re drága a biztosítás részt, akkor BKV inkább már nem azért.[ Szerkesztve ]
-
#16514048
törölt tag
válasz feka007 #124170 üzenetére
3 db gyenge minőségű kép alapján nehéz az ilyet megítélni. Legalább lemoshatta volna a kocsit, meg hátulról is lőhetett volna képet. A sötétített hátsó oldalablakok is elég hülyén néznek ki. Az eladó azt írja, hogy nem kell rá egy forintot se költeni, szóval biztos patika állapotú lehet.
Kérdés, hogy mire kell a kocsi, bár egy ilyen e36 szerintem semmire sem jó igazán. Egy 18 éves 3-as BMW-nek nincs presztízse, a 318 menni nem megy, keresztbecsapni is csak havon lehet. Normál, napi használatra meg vannak ettől jobb autók is.
-
DeFranco
nagyúr
válasz feka007 #116594 üzenetére
ölég patent, de az az utasoldali légzsák az több mint durva. ilyet én csak olyan kocsin láttam, amiről tudtam, hogy durrant is a lufi.
kicsit meseszerű, de ha szakértő szem megnézi és gyári minden elem meg stimmelnek a merevítések is, akkor elképzelhető hogy ennyi lévén 3 ajtó és lehet tényleg sürgős.
de elsőre fura azért.
szerk: ja meg fasza slickek vannak rajta, kapásból kuka, az meg nem tudom miért leolvashatatlan hogy milyen márka...
[ Szerkesztve ]
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz feka007 #116594 üzenetére
Bár nem tudom milyenek a szüleid autóhasználati szokásai, de ez elég meglepő, hogy azért ne engednék a saját autót, mert akkor ott lenne még egy az udvaron/utcán.
Persze ha amúgy az anyagi lehetőségeid megengedik.96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
Dorien
veterán
válasz feka007 #115732 üzenetére
Még valami: ez sima 5 ajtós, ennek csak 350 literes csomagtere van (az 520 l a kombié), viszont rövidebb és városban könnyebb vele parkolni.
kkakármi: Hosszú útnál nyilván letekerem, de én főleg rövid utakon használom a fókát.
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó DCA (MrSpeakers) Aeon Flow Closed planár fejhallgató --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Dorien
veterán
válasz feka007 #115732 üzenetére
Nekem is tetszik képekről. Nézd meg élőben alaposan, próbaút, aztán lehet alkudozni, ha elfogadhatónak tartod.
kk831228: 25 fok szerintem tök normális hőmérséklet. Nekem akkor még az ablak sincs lehúzva, max. a ventilátor jár 1-esen. Bár mondjuk én már futárkodtam Daewoo Tico-val is (ilyet senki se vegyen) 40 fokban, szóval teljesen máshol van az ingerküszöböm.
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó DCA (MrSpeakers) Aeon Flow Closed planár fejhallgató --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
DeFranco
nagyúr
válasz feka007 #115732 üzenetére
nem nagy truváj az a fedkomp amúgy, jó hogy van, de a franc tudja kellene-e nélküle. az oldallégzsák többet ér.
alapesetben látod rajta a külső hőmérsékletet, az átlagsebességet, a pillanatnyi fogyasztást, az átlagfogyasztást, meg a rendelkezésre álló üzemanyaggal még megtehető utat, ebből egyik sem elengedhetetlen. a fogyasztás-adatokat meg az átlagsebességet soha nem nézem, mert nem érdekel, az átlagfogyasztás úgy sem pontos, csak hazudgálni jó, a hőmérséklet éppen nem rossz de pótolható, a még megtehető út az, ami egyedül hasznos, nekem mindig ott áll. meglenni enélkül is meg lehet, üzemanyagszint-mutató ettől függetlenül is van.
van pár hack amit viszont meg lehet csinálni vele, pontosan nem tudom, hogy miket tud, mert csak egyszer próbáltam, de egy spec kóddal bejutsz a szervízmenübe és kiír pár okosságot.
törésnyomokat nagyon nézzétek meg, facelift előtti a kormány, (egyébként a váltógomb is). ez a közvetlenül facelift utáni modelleknél előfordul, ami még készleten volt, belerakták a kocsikba, de nekem nagyon elüt a kormánytól az állapota, lehet hogy durrant a légzsák és utólag került fel ez a régi dekli.
amúgy nem tudok belekötni, nagyon szépen ki van nyalva, és ügyesen van fotózva, nem derül ki számomra semmi komoly a fentin kívül.
-
gzbotii
nagyúr
-
aero.
veterán
válasz feka007 #115695 üzenetére
Egyszerű sajnos. Ha valaki kipipálja, hogy kell neki fedkomp máris nem lesz benne a listázásban. Ha ott van, de nincs is benne, akkor is ha jó deal vagy akármi, megfoghatja vele az embereket. Plusz, onnan még elérhető a többi árult autója is. Sajnos így van, nem kell vele foglalkozni.
-
roberto211
őstag
válasz feka007 #114964 üzenetére
"173k km alatt hogy lehet ennyire hazavágni egy futóművet, minden egyes kátyúba direkt belement? "
Most azt nem ertem hogy viccből vagy komolyan írod/kérdezed.
40ezer km alatt is tönkre lehet vágni egy futóművet es nem kell ahhoz minden egyes kátyúba belemenni.
173k km egesz jó arány. Pld az en swiftem futóműve hibatlan volt mikor belett hozva az országba Ausztriából. Jó,lengéscsillapítók hibásak voltak ki is cserélték. Miután elkezdtem vele Érden-Bp en itt ott járni 2 lengokart,2 kormanyosszekotot kellett cserélni eddig es meg kitudja majd mit.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Dorien
veterán
válasz feka007 #109243 üzenetére
Nekem is 2004-es 1.4 Focus van, csak kombi. Ha sokat előzgető típus vagy, akkor ne ezzel a motorral vedd. Ha hegyvidéken laksz, szintén ne ezt vedd. Amúgy meg a próbaúton rájössz, hogy elég-e neked vagy sem. Szerintem nyugodt vezetéshez teljesen jó, csendes, kulturált motor. Én nem szoktam 3000 fölé pörgetni, csak előzéskor. Ja igen, akkor érdemes bekapcsolni a "turbót" (= kikapcsolni a klímát).
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó DCA (MrSpeakers) Aeon Flow Closed planár fejhallgató --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
belaazallat
addikt
válasz feka007 #108847 üzenetére
Szerintem Ausztriából behozott autó, ott sóznak, ezért ott hamarabb el kezd a kaszni rozsdásodni, nem lett időben kijavítva és elrohadt a kasztni.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
belaazallat
addikt
válasz feka007 #108822 üzenetére
A két nagy rozsdafoltot nem vette észre senki? Jobb oldal küszöb tenyérnyi folt... Valamint mind két hátsó sárvédő ívnél rozsdásodás látható. Képzelem milyen lehet... Ha lakatolni nem kell, akkor is alvázvédelem +fényezés pár százezerbe belekerül.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
!Overdose!
őstag
válasz feka007 #108822 üzenetére
Fel kell hívni, ki kell próbálni. Ennyi pénzért szerint nagyon-nagyon sokat futott és/vagy körbe volt törve. Valahol itt kezdődnek a jó MK1-esek. Már csak kíváncsiságól is megnézném. A full extrától is messze van.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz feka007 #108767 üzenetére
"Felszereltsége mint bármelyik korai luxusautóé"
LOL. A szöveg valóban vicces. Egyébként ez egy VTI, ami a típus legerősebb és legjobban felszerelt változata. Felkapott típus és nehéz belőle jót találni. Ha ez jó,akkor még drágának sem mondanám. Feltéve, ha valaki ilyet szeretne, mert ennyiért természetesen már jóval fiatalabb autókat is kapni. Ráadásul a rajta lévő BBS felnik is értéknövelő tényezők.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Dorien
veterán
válasz feka007 #108459 üzenetére
Parkolás szempontjából Focusnál a 3 és 5 ajtósnak van előnye, a sedán majdnem olyan hosszú, mint a kombi.
kdavid94: Lehet venni 600-ért jó állapotú faceliftes Focust, de ennyiért 2-3 nap alatt elviszik őket. Lehet, hogy most épp egyet sem találsz, de az autóvadászathoz idő kell.
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó DCA (MrSpeakers) Aeon Flow Closed planár fejhallgató --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Dorien
veterán
válasz feka007 #108409 üzenetére
Ilyesmiket kapni 400-ért: [link]
Ez városban elvan 7-8 literből. Országúton 6-ból. Jó vétel lehet még ha 3x ennyi km is van benne. Ki kell próbálni."Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó DCA (MrSpeakers) Aeon Flow Closed planár fejhallgató --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Dorien
veterán
válasz feka007 #108404 üzenetére
2 napja láttam 1.6-os Focust 425-ért, talán 2002 évjáratút de már elvitték. Most is vannak 400 alatti példányok, de ezek facelift előttiek, 98-99 évjárattal.
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó DCA (MrSpeakers) Aeon Flow Closed planár fejhallgató --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Dorien
veterán
válasz feka007 #108401 üzenetére
Nézd meg, próbáld ki, vedd meg, ha jó. Képekről nem tűnik rossznak. Ennyiért bőven 2000 előtti kocsikat szoktak árulni.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó DCA (MrSpeakers) Aeon Flow Closed planár fejhallgató --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
#10726912
törölt tag
válasz feka007 #108227 üzenetére
A3-asom van, akik eddig beleültek, mindenki meglepődött a jó minőségen. Jó a menetzaj csillapítás, az 1.6-os motor már 45-től ki tud gyorsulni 5-ben, és 140-nél 4 személlyel, a (hátsó üléseken is táska) képes gyorsulni. Fogyasztás a autópályán nem kímélve 140-150-nél 7.0 liter lett 2 tank benzinnel 1300 km, ebben volt egy órás araszolás is. Oldalszélre nem háklis, nem kellett küzdeni a kormánnyal nagy tempónál sem az oldalszél miatt. Városban ha dinamikusan hajtod, sokat eszik, normál használatnál ott is elvan 8 liter tájékán. Nekem is 99-es évjárat van, az utastér kidolgozottsága és állapota kiváló, meghazudtolja korát és a küllem szerényebb kivitelét.
A motor megbízható, nincs semmilyen gyártási hibája, ajánlott vétel. A golftól többet ér, ha gyári állapot közeli mindkét autó. Stílót első sorban a fogyasztása miatt érdemes megfontolni, ha nincs lelakva, sajnos nem túl tartós a belseje, megbízhatóságban nem az élmezőny, de nem fog úton-útszélen otthagyni (most is kint van egy belőle németben, nincs baja vele a tulajnak). A hatos váltó miatt dinamikusan hajtható.
Focust nem ismerem, de arról leírtak már mindent.
Sorrend nálam: A3, STÍLO, golf (Focust passzolva, arról hallottam jót-rosszat, de még nem mentem vele egy métert sem, így érdemben nem tudok róla nyilatkozni)
gzbotii: Az astra-t hagyd, megszokhatatlanul fapados. Vezettem már órákon át, nem tuningolt 1.6-osokat is, a vezető ülés csapni való, értsd ezalatt, hogy pár óra alatt bele keményedik mindened. A többi ülés hagyján, de ott relatíve tudsz mozogni. Ha jó állapotút találsz, akkor Focus, nem vezettem még, de ültem benne, kényelmesebb az Astránál. Az Astra fapados. Focus plusz egy. (megbízható mindkét modell benzinese).[ Szerkesztve ]
-
#16514048
törölt tag
válasz feka007 #108227 üzenetére
Szerintem Focus, bár ennyiért a másik kettő példány sem lesz teljesen költségmentes. Viszont a Golf 4-ből a jobbak még drágábbak, a Stilo-val meg én is úgy vagyok, hogy tetszik, de nem merném megvenni. Az A3-at egy-két évvel korábban kezdték gyártani, mint a Golf 4-et, de ez ne tévesszen meg, ugyanaz a technika, nem mondanám régi konstrukciónak a többihez képest.
-
nagyúr
-
őstag
válasz feka007 #107073 üzenetére
át kell alaposan vizsgáltatni!
amugy a szép fényezésre visszatérve it debrecenben van olyan autómosó ahol autókereskedőknek teljes kárpittisztítást és polírt csinálnak autónként 20 ezer ft-ért
rá sem lehet ismerni utána az ilyen régi verdákra mint ez a focus, főleg ha előtte nem volt nagyon törődve velecryptot minden termékemért elfogadom
-
#16514048
törölt tag
válasz feka007 #106606 üzenetére
A 3 ajtósat. A másiknak már a nevében is van egy elírás, ugyanis az nem Ghia. Ez és az "elírásokért felelősséget nem vállalunk" szöveg rögtön elveszi az eladóba vetett bizalmam. Képekről én annyit tudok mondani, hogy kisebb horpadások, horzsolások, leverődések vannak mindkét autón. Az ötajtós nekem úgy néz ki, mintha lent lenne egy kicsit az eleje (mintha le lenne ültetve).
A többit élőben lehetne megtudni, de túl sokat nem várnék ennyi pénzért egy faceliftes Focustól, ráadásul még csak nem is 1.4 fapad egyik sem. -
runner 125
nagyúr
válasz feka007 #103581 üzenetére
Nem tudom én sem mire vélni, talán sokan abból indulnak ki, h az értelmesebb, tehetősebb emberek igényesebbek az autikra. Több dr. (nagy részük nem orvos) ismerősöm van, ők pl. kifejezetten telibeszarják az autó állapotát, szervizét, nem nagyon érdekli őket, hisz 3 év múlva úgyis kap / vesz másikat.
Az igazán autofil ember hirdetéséből úgyis minden kiderül.
Nekem pl. minden egyes elvégzett szerviz fényképekkel dokumentálva van, a számlákat mappákba gyűjtöm és természetesen mellé azért a könyveket is pecséltetem, sőt, a még a mosások 90%-áról is van fényképem, eddig úgy 1,5gb.mod. Látom nem csak én látom így.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
TaaT
nagyúr
válasz feka007 #103581 üzenetére
Gondolom van egy olyan téveszme hogy az orvos sokat keres, és rendesen szervizeli a kocsiját.
A saját autókozmetikás tapasztalat meg az hogy az orvos jól keres, és úgy beleszarik az autójába (nem vigyáz rá) hogy csak na.
De ugyan ilyen téveszme a nyugdíjas vagy hölgy tulaj...
Give them hell Ukraine!
-
Ivan15
senior tag
válasz feka007 #95178 üzenetére
ha igy latod, akkor hivd fel, es mondd meg neki, hogy igy a vetalarbol levonasra kerül kb. 12 Liter benzin ara, llletve tankolja bele azt a mennyiseget, hogy felig legyen a tank, ahogy mondta. Engem inkabb az zavarna, hogy kicsereli a gumikat az 1 nap alatt, illetve modosit rajta. Ezert, ha majd ujra ott lesz, az alkudozast elöröl kellene kezdened. Ha nem akarod megvenni, hivd inkabb fel, nem kell megindokolni es magyarazkodni miert nem kell (azert mert a tank nem felig van töltve es stb -eleg hülyen is hangzik)
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz feka007 #95184 üzenetére
Minek ez a kattogás
Szerintem holnap - vagy amikor találkoztok - elölről kezditek az egész ismerkedést, az alkudozást, az épp aktuális állapotra.
A benzin egy dolog, az is lehet, hogy addig pl lecseréli a gumikat, vagy a felnit.
Ha valamiért nem érzed a bizsergést, ha nem egyenes a dolog, rossz érzésed van, hagyni kell a fenébe. Nem kell ezt elkapkodni....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
werszomjas
addikt
válasz feka007 #95178 üzenetére
Első körben azt kéne eldönteni, hogy kinek fontosabb ez az adás-vétel?
Ha egy kavicsfelverődés, vagy egy üres tank miatt nem veszed majd meg, akkor nem is érdekelt téged igazán.
Ráadásul a futott km is több lesz már benne, ergo még engednie kéne a hirdetett árból is
De még az is lehet, hogy a kellemetlenségek miatt, holnap teli tankkal kapod az autót.
[ Szerkesztve ]
üdv
-
válasz feka007 #95178 üzenetére
Még mindig nem érted amit mondok, ugye? Nem az a baj ha akarod a fél tankot, de akkor ezt beszéld meg vele, nem csak magyarázd amit szerinted ő mondott. Abba feltételezem nem gondoltál bele hogy neki ez lehet fontos: pl azért adja el az autót mert muszáj neki.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz feka007 #95169 üzenetére
Tényleg utolsó megjegyzésem mert valóban csak rád tartozik hogy mit hogyan értelmezel.
A jog bötűje szerint amíg nincs aláírva visszterhes szerződés, addig a saját tulajdonával azt tesz amit akar.(#95175) AmunRa: nekem is. De még a cégesnél is. Bár ez nem azt jelenti hogy nem mi vagyunk a helikopterek
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
werszomjas
addikt
válasz feka007 #95159 üzenetére
Szerintem ha magánszemélytől veszed akkor ez benne van, főleg ha napi használatból kerül ki az autó, ő hirdeti egy ideje, nem tudhatja, hogy mikor kel el és a telefonban sem lehet tudni, hogy csak érdeklődő vagy, vagy vevő.
Én pont így voltam, mikor hirdettem az autónkat, miután megegyeztünk én is mondtam a vevőnek, hogy csak másnap tudná elvinni.
[ Szerkesztve ]
üdv
-
-
Kornel
veterán
válasz feka007 #95092 üzenetére
ha ennyit adnék érte, akkor már vennék valami autó. (ha kicsit öregebb is)
tényleg nem golf fikázás, de egy megane vagy astra méret/konkurencia.
pl:
volvo s60(#95094) giigz : az igazság. szerinted.
menj fel a spritmonitorra, és nézz meg egy 1.6 és egy 1.8 / 2.0 benzines fogyasztást, meg fogsz lepődni.
kb. fél literrel kér többet a nagyobb motor azonos súlynál, de lehet annyi sincs a különbség.[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz feka007 #95092 üzenetére
HI!
azt nem tudja, de azt igen, hogy az 1.6 16V nem japan ezert szar
nekem meg az a velemenyem hogy ebbe a kategoriaba meg mindig az 1.6 16V a legjobb (jobb hijan), vegyesben nalunk 6,4-6,6 a fogyasztasa, jol autozhato, van benne eleg ero ahhoz, hogy ezeket az 1100-1300 kg-os gepeket elvigye, kulturalt, halk, vilagbol kimegy
mi most vettunk 3 honapja uj focus 3-at, de azt is az 1.6 16V szivoval, igaz egy kicsit frissitettebb kivitel euro5 es 125 le, de a ~100 lovas "classicus" 1.6 16V is szerintem, es nem csak szerintem nagyon jo motor
udv
duddukki
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz feka007 #95071 üzenetére
Mondjuk ha mindet bejegyzést ugyanolyan tollal/kézírással tölöttek ki az gyanús lehet... És érdemes a márkaszervízben is útánna kérdezni, hogy az ő adatbázisukban mi szerepel. Ha megvannak a munkalapok is nem csak a szervízkönyves bejegyzés az viszont bizakodásra ad okot.
#nincsbennetarcsi
-
werszomjas
addikt
válasz feka007 #94915 üzenetére
Ha el akarja adni mert kell a pénz neki, akkor enged, ha hirdetni akarja, akkor meg nem enged. Ez teljesen egyén függő. Próba cseresznye.
Pedig a kormánykerék nagyon könnyen cserélhető, ha valaki át akar vágni a futással, úgyis átver, ilyen ez
giigz# Sose értettem ezt az odamész és leteszed a pénzt kp-ban. Mi van még? Valaki féldisznóval fizet
[ Szerkesztve ]
üdv
-