Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#76385920
törölt tag
válasz !Overdose! #108494 üzenetére
Értem, de ez akkor sem csalás. Hanem egy lehetőség ami törvényes. Félre ne értsd én is utálom a csalókat.
De ha jól tudom bármi van az autóval nem az üzembentartót veszik elő hanem a tulajdonost. Aztán ott hiába lobogtatja az adásvételi, hogy eladta. Az okmányirodában megvan az üzembentartó forgalmiba történő bejegyzéséről szóló kérelem amit mindkét félnek alá kell írnia. -
!Overdose!
őstag
válasz #76385920 #108493 üzenetére
Azért, mert papíron csak üzembentartó lesz az aki valójában megvásárolja az autót. Mindezt azzal a céllal, hogy ne kelljen az átírásért fizetni az államnak. Természetesen nem a családon belüli üzembentartóizást kérdőjelezem meg, hanem ezt a formáját, amely arra irányul, hogy ne kelljen kifizetni a vagyonszerzési illetéket.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
#76385920
törölt tag
válasz !Overdose! #108492 üzenetére
Miért lenne csalás?
-
őstag
Hali!
Ilyen 1.8-as 140 lovas astrával van valakinek itt tapasztalata? Motor milyen megbízható?
-
runner 125
nagyúr
válasz rbalint88 #108486 üzenetére
187 vagyok, ugyan nem kényelmesen, de be tudok magam mögé ülni. Egyedül a beszallasra kell ilyen esetben figyelni, de ülve nem nyomja a lábam az ülés.
El kell menni, meg kell nézni. Szerintem simán vállalható kompromisszum, mert nagyjából ez az egy hiba róható fel ellene. Cserébe baromi kényelmes, elegáns és megbizható, illetve korrekt fogyasztású a szép hangú D5."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
rbalint88
addikt
válasz MunezXBK #108485 üzenetére
Két személynek tök jó, de 180cm feletti ember mögött nem nagyon fér már el senki. baromi vastag az ülés, gyakorlatilag nem tudod besakkozni a lábfejed. inkább ugyanolyan motorú és felszereltségű s80-at néznék, ha árban és km-futásban is egy liga. szervize ugyanannyi, de legalább el is lehet férni benne.
-
rbalint88
addikt
ez arra jó, hogy a naptárban mérhető reflexű papáknak is oda lehet adni, mert ha véletlenül belemerevedik a lába a padlógázba, akkor is lesz elég ideje elugrálni a gyalogoknak. ismerősnek van 163 lovas 2.4D automatával, az olyan pont kellemesen erős, nem tép le a fejed, de lehet vele előzni. mondjuk városban nem lehet vele ugrálni a sávok között, mert ahhoz lassú a váltó.
-
Kornel
veterán
-
Dare2Live
félisten
használtautós adásvételit [link]
hivatalok elfogadják?don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
#03969024
törölt tag
Sziasztok!
Kíváncsi lennék a véleményetekre: Másfél millióig Mazda 6, vagy Volvo S60? Az előbbiből inkább benzines, Volvoból a D5 felé hajlanék...
Köszi! -
Dorien
veterán
válasz feka007 #108459 üzenetére
Parkolás szempontjából Focusnál a 3 és 5 ajtósnak van előnye, a sedán majdnem olyan hosszú, mint a kombi.
kdavid94: Lehet venni 600-ért jó állapotú faceliftes Focust, de ennyiért 2-3 nap alatt elviszik őket. Lehet, hogy most épp egyet sem találsz, de az autóvadászathoz idő kell.
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó DCA (MrSpeakers) Aeon Flow Closed planár fejhallgató --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
sagesz93
addikt
válasz DeFranco #108475 üzenetére
Én is nagyon alapoztam a retegvastagsagmerore(semmit nem ertek hozza), egy munkatársam jött el velem minden kocsit megnézni, régen kereskedő volt, megmaradt a merője, ha egy autó gyanús volt neki(észrevett valamit de letagadta pl az eladó), akkor jött a rétegvastagság mero, de nem ez volt a fő szempont. Az autó amit végül megvettem arra azt mondta, hogy ezt körbe se kell mérni, annyira egyben van. Azon mondjuk én is észrevettem, miután többet is megnéztem az adott típusból. (nem csak külsőre, belül több dologban is nagyon észrevehető eltérések tudnak lenni) szerintem inkább ez a kulcsa a dolognak. Minel több autót megnézn, en kb 10 egyforma típust néztem meg(Győr környékén nem egyszerű, annyira nincs sok kocsi)
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Dare2Live #108474 üzenetére
biztosítással elszámolnak napra pontosan, a súlyadót nem kell fizetni, ha jan 1-én nem a te tulajdonodban volt az autó még.
annyira ne bízz abban a rétegvastagságmérőben. leparkolt egy tűzcsapot a bal ajtóval, csak a plezúr ment le, és újrafényezte. mit csinálsz ott hagyod? volt egy kisebb kocca de eldurrant a légzsák, bontóból gyári színhelyes elemekkel pótolta a motorháztetőt meg az egyik sárvédőt. mit csinálsz, megveszed?
persze, mérjétek körbe, ha tudjátok, eredetvizsgán úgy is megnézik, ledumálod a vizsgálóval akár előre, hogy nézze körbe alaposan egy ötösért és lesz rétegvastagságod még a cipőtalpadról is.
de összképet nézzetek. tudom szar, ha valaki nem ért hozzá én sem értek, akkor meg még hülyébb voltam, amikor vettem a kocsit, két fórumtag bólintott rá, én meg úgy voltam vele, hogy ennél okosabb úgy sem leszek megvettem.
azóta egyikkel se vagyok beszélő viszonyban
viccvót.
de tényleg nagyon kevés egy rétegvastagságmérés, a bugok többségét nem mutatja meg, és ha mutat az is lehet hamis.
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
félisten
Ha kocsit veszek kötelezőt akkor is kötnöm kell rá ha azt már az elöző tulaj az adott évre kifizette?
Verbat: benzines versoboll ráadásul kínálat is alig van én meg nem hiszek az évi 15kkmre vettek dízelt dologban.... Amit találtam és szimpi az 2.8 volt.
De mindha árak is feljebb mentek volna. 8éve szép/jó 7éves yarist vettem 1.1ért. Most ez a kategória 1.5től indul.Ráadásul kvázi képtelenség BPn szakszervízbe időpontot találni min 1hetet mondanak, meg 18-40Ks árat egy darab megnézéséért.
Ha tud vki vkit aki szakember/van rétegvastaságmérője.... én nem sajnálnám tőle 6hra a 20Kt de ilyet mint nem BPi nem találok.btw ezt a hármat nézem:
[link]
[link]
[link]Első lenne legszimpibb az exe, talán már gyanusan is szép az állapota. Ebben van a legtöbb km de ha megadták neki ami kell 110.000km nem sok.
Második márkakereskedős... a 45.000kmet nem tudom elképzelni 8év alatt még ha "garanciát is vállal erre"
Harmadik lenne a legolcsobb ránézésre az is szép és kevés km és végig szakszervízbe volt víve ellenben a tulaj nem hajlandó eljönni velem szakszervízbe ami azért gyanus....[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
DZs
senior tag
válasz kovacsroli #108471 üzenetére
Elvárásokat, körülményeket nem írtál. Azt nézd, hogyan használták, mennyire gondozták.
-
kovacsroli
senior tag
Valaki esetleg erre?
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
Dare2Live
félisten
válasz tresh #108457 üzenetére
Én 1hétig nézegettem corolla verso c-maxokat nem 400 ért hanem 1.4-2misi között és még ez is necces. Ellenben ennyiből tényleg szépnek tűnő yarisok vannak fene enné meg...
Még prius 3on gondolkodok nagyon az több lenne ~3.5körül de lehet jövőre költözünk BPre és BPn vmi veszett mód lopják őket.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
félisten
válasz oliwire #108434 üzenetére
ha találsz egy nem taxi volt, nem vízkáros, nem túlmerítették aksis darabot akkor nem kell aku miatt aggodni nagyon tartósak, mire cellák elkezdenek meghalni már olyan öreg lesz a kocsi, hogy ugyis bontoból nézel bele aksit.
Jelenleg a priusok fő baja, hogy nagyon lopják őket. Meg hogy ami hahun van annak nagy része taxi/vízkáros/törött/túlmerített aksis....
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
tresh
veterán
Tudom de ha olvastad az írásom akkor benne volt ha nem követelmény hogy egérkamionba üljön. 400kért meg ne autót vegyen hanem robogót. Vagy éves bérletet. Főleg hogy kitétel hogy levegővel menjen és évente csak kétszer álljon be a kútra tankolni. Szerintem ez sehogy se jön össze. Ha olcsó A-ból B-be autót akar 400k-ért vesz egy F astar-t vagy egy Stiftet és amivel többet esznek, a szerviz költsége negyede lesz az ilyen csoda autókkal szembe. Az alkatrész árak meg vicc kategóriába vannak. Ezt most nem rosszból írom de kb ugyan az az eset hogy 250 le legyen 300-at menjen és fogyasszon annyit mint egy g3-ban lévő Tdi blokk 4-5 liter és erre van 350 pisztolyorrú Mátyása.
-
oliwire
őstag
Köszönöm szépen neked is!
Ezt a sok km-t most tömegközlekedéssel teszem, de augusztus, szeptember környékén szeretném kiváltani autóval, és habár fent tudnám tartani a 7-8 litert evő autót is, de erre a célra még azt soknak tartanám, mert ez a sok utazgatás 1,5 évig fog fennállni, ha minden a tervek szerint halad. Tény és való, hogy húz a szívem szép sportos autókhoz, pl megtetszett a Mazda 3, Honda Accord, Civic, Ford Focus, de mérlegelni kell jelenleg. -
footy
addikt
válasz q13579 #108447 üzenetére
Jazz, ahogy nezem, talan meg egy ujabbat(2008-) is el lehetne csipni.
Ha ez nem, akkor en is a Mazdara szavazok.(#108453) 8th
Most nezem, hogy nem q13579-nak hanem oliwire-nek valaszoltal.
Viszont akkor is inkabb Punto2 mint Lupo. Olcsobb fenntartani es a fogyasztas is megall 6 korul.[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz rbalint88 #108443 üzenetére
"... városban az is 5 körül eszik, országúton tud 3litert és autópályán 4-4,5, így adja ki nedc szerint a 3,6-os átlagot."
Na akkor tisztázzuk. Városban only Budapest! 3,5-3,6litert eszik egy karbantartott 3L. 100nál 2,9et, 130nál 3,4et 150nél 4,5 körül. Saját tapasztalat. Klíma erre rádob még kb. fél litert. Legyen a városi 4 az országúti meg 3,5. Na bumm. Tragédia. Alkatrészárai bagatellek a váltót mindig is lehetett olcsón javíttatni csak tudni kell, hogy hová vigye az ember. A többség jó fillérbaszó magyarhoz híven mégis inkább totál fogalmatlan szerelőkhöz vitte az autóját akik mókoltak rajta valamit így ideig óráig ment is a kocsi. Aztán totál beszart a váltó letiltott ezért kénytelenek a típusspecifikus műhelyet meglátogatni. Na ott amikor a szerelő közli a tulajjal, hogy ha egyből ide jössz negyed annyi költségből megállt volna a javítás de most még a belekontárkodó szerelő által előidézett plusz hibák miatt szét kellett borítani a váltót és kicserélni ezt is azt is... na az a pillanat priceless ilyenkor fotózni kéne az ügyfél arcát. Na ebből lettek végül a habzó szájú szarozó posztok, hogy ez micsoda egy szar kocsi és milyen drága javíttatni. Nem titok és régen sem volt az, hogy hová kell vinni miért nem oda vitte? Mert spórolni akart? Szar ügy, nem jött be. Mint ahogy feljebb is írtam nem a tekerős ablakos szervó és klíma nélküli példányokat kell keresni ennyi a titok. Különben is ki vesz meg 2015-ben egy klíma nélküli autót napi használatra? Nem egy rakéta az tény de az a kézi üzemmódban (ECO OFF) 61lóerő és a 140Nm elegendő ahhoz a bódéhoz. 1/3 tank üzemanyaggal 792kg volt hitelesített méh telepi mázsán az autó. A helyén kell kezelni a dolgot és egy fogyasztásra kihegyezett autónál badarság lenne bárminemű sportosságot elvárni.
(#108445) footy: "szerintem ha valaki nem tud fenntartani egy 7L benzint fogyaszto autot akkor nem is zsabad autot venni. Foleg ha figyelembe vesszuk, hogy evi 8-10e km-es futasnal nem az uzemanyag fogja kitenni a koltsegek legnagyobb reszet."
Ez egyrészt butaság másrészt a kérdező havi 1600+ kilométert megy. Három év alatt közel 60ezer kilométer (57 600km). 3,2literes fogyasztással szemben a 7literes benzines fogyasztással jelenlegi üzemanyagárakkal számolva "csak" 784ezer forinttal tankol el kevesebbet a lupóba három év alatt. Ha csak öt évig tartja meg kitermeli a kocsi a vételárát.
(#108446) tresh Leírom újra. A kérdező arra volt kíváncsi mivel lehet a legolcsóbban eljárni mi fogyaszt nagyon keveset. Másrészt Suzuki Swiftben gondolkodott, na az se sokkal nagyobb..
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
alázógyík
addikt
válasz q13579 #108447 üzenetére
Én Novemberben egy 2008-as Fiat Bravo T-Jet-et vettem, ami gázos is.
Közel fél év után azt mondom, hogy nagyon jó vétel volt. Jól felszerelt, jól megy, és 201Ft-ért tankolom a gázt.
Árban se volt vészes, mert 1.69 volt, sok műszakival, Michelin téligumi szettel, valós és kevés km-el, amit márkaszervizben is igazoltak.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz q13579 #108447 üzenetére
Toyota corolla árpaletta teteje, ennyiért 2004-2005-ös darabokat is kapsz, a következő az auris lenne, de arra nem elég a kereted. Hondánál szintén ez a helyzet, 7 genből megkaphatod a legújabbat, 2005-ös sportot, de a 8genre meg már kevés a 2mill... Ha fiatal autót keresel akkor érdemes ránézni a H astrára, 4-5 éves darabot is ki lehet fogni ennyi pénzért, csak számomra dögunalom az az autó
Részemről +1 a mazdára.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
"Bad reklám is reklám too"
-
#16514048
törölt tag
válasz Dorien #108439 üzenetére
Csak az a különbség, hogy azokból normális állapotút is találsz ennyiért. Ennyi erővel béjemvét is ajánlhatnánk, hisz az meg mégsem egy Focus... A faceliftesek meg 800 felett vannak inkább, 600-ért facelift előtit is nehéz találni.
Az, hogy kevés pénzed van, nem azt jelenti, hogy lelakott autót kell venni. Olyan modelleket kell nézni, amiből az adott pénzért vállalható példányt lehet kapni. -
q13579
senior tag
Köszi a tippeket, akárhogy nézegetem a piacot, a Mazda 3 tűnik még mindig a legjobb választásnak. Ugyanazt a felszereltséget egy 1-es BMW, vagy A3-as Audi esetén csak jó 5-600 ezer Ft-tal többért kapom meg...
2 M Ft feletti összeget pedig 10-11 éves autóért egyszerűen nem ész-szerű kiadni, ha nem szerelmes az ember a megvásárolni kívánt kocsiba és elsősorban a praktikus, de élvezhető autózást preferálja...
1,5-2 M Ft-ig akkor a mazda 3-on kívül nem tudtok más benzines 100-120 LE közötti alternatívát (évi 8-10.000 km-hez)?
Mert akkor a kérdést eldöntöttnek tekintem és ezek keresésére fókuszálok...
-
footy
addikt
En egyszer ultem Lupoban, tobbet nem szeretnek. Nem tetszik, az egeszrol sutott az olcsosag es a sporolas.
Az egyik legrosszabb ar-ertek aranyu autonak tartom, 100X inkabb vennek egy Punto2-t mint egy Lupot, de ha valaki VW-t akar akkor is jobb valasztas egy Polo. A Lupo nem is tunik igazi autonak, hozza kepest az A3 egy elnoki limo, de meg a Mazda3 is sokkal feljebb jatszik, pedig ezek kompaktok.
Egyebkent szerintem ha valaki nem tud fenntartani egy 7L benzint fogyaszto autot akkor nem is zsabad autot venni.
Foleg ha figyelembe vesszuk, hogy evi 8-10e km-es futasnal nem az uzemanyag fogja kitenni a koltsegek legnagyobb reszet.(#108432) q13579
A Jazz-et nezted? Nem eszik, kellemes a dinamika es van benne hely.[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz footy #108442 üzenetére
Nem volt szempont, hogy fiatal kell legyen. A hátsó kerékjárati ív alsó szélén és a küszöb csatlakozásánál szokott elkezdeni rozsdásodni sehol máshol szóval nem kell tőle félni. Akkora a hely benne elöl mint a VW Borában csak a középkonzol kialakítása is jobb szóval nem kicsi az hanem kifejezetten tágas. Javaslom tegyél vele egy próbát meg fogsz lepődni. Csak a facelift előtt még a régi műszerfalas példányok a puritának azokban még központi zár sincs. A kifutó modellekbe csomagban raktak már klímát + szervót. Lehet találni normális felszereltségűt belőle vagy ha nem hozni kell kintről egy váltóhibásat 1000euroért. Regadója olcsó váltó javítás cakkpakk két kilóból megáll. Honosítással nagyszervízzel mindennel együtt megvan egy szervós klímás 3L nagyon max. 7-8kilóért és akkor az úgy is néz ki nem olyan végtelenségig elhanyagolt nem ritkán mozgásképzeneségig hajtott magyar fosok mint amit a hahun látsz! Egyébként meg a priussal se lenne előrébb, mert szép meg jó, hogy rövid távokon villannyal is elgurul városban, de ő túlnyomó részt városon kívül használná ingázásra ott meg konkrétan leeszi a fejét semmivel sem takarékosabb mint bármilyen hasonló szimplán benzines társa. Na meg azt nem kicsit lopják. Audi A3? Mazda 3? Azok mennyibe is kerülnek és mennyit is fogyasztanak? 7litert? Köszi. Eleve brutálisan túl vannak árazva, és nézd meg mennyibe kerülnek hozzájuk a kopó alkatrészek, mennyi rájuk egy villany tükör vagy egy lökhárító, mennyibe kerül azokat felgumizni, mennyi üzemben tartani őket egy lupóhoz képest. Ja, a lupóban a hátsó sor baromi szűk, a csomagtartó is csak jelképes méretű (hátsó támlákat felborítva azért fér bele cucc bőven) de valamit valamiért. Cserébe megbízható és fillérekből eljár vele az ember és a kérdezőnél ez volt az elsődleges szempont és nem az, hogy hány éves vagy milyen respektje.
[ Szerkesztve ]
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
rbalint88
addikt
a 3l-es lupoval egy baj van, hogy az a fillérbaszásnak az a foka, ahol a farkad hegye a seggedbe ér. és minél hosszabb útra mész, annál jobban tolod be.*
oké, excelhuszároknak megérheti, de városban az is 5 körül eszik, országúton tud 3litert és autópályán 4-4,5, így adja ki nedc szerint a 3,6-os átlagot. ezért cserébe alig van motorerőd, van pár speciális megoldás az autóban (=ha beszarik, nehezebb és drágább megoldani egy sima 1.4pdtdihez képest), és nincs semmi extra az autóban. ja de, az az extra, hogy kipakoltak belőle mindent.
szóval azonos körülmények között a lupo 4-4,5l-es fogyasztását hasonlítjuk a prius 5-5,5 literes fogyasztásához, szóval 1liter spórolásért mondasz le a helyről, kényelemről, klímáról, csendes és nem büdös működésről. emellé ott lesz a ritka 1.2pdtdi, amihez a specifikus alkatrészek drágábbak a kommersz változatok cuccaihoz képest, plusz a nyűgös váltó, amit ezek szerint már lehet értelmes áron is javíttatni.*70-es tempó felett már kevesebbet eszik az autó klímával, mint lehúzott ablakkal, a hatékonyságról meg ne is beszéljünk ugye, szóval engem nem vigasztalna a tudat, hogy dekurvakeveset fogyasztok, amikor tárgyalásra csatak átizzadtan érkezek meg, mert a
fillérbspórolás jegyében nincs klíma. jó a lupo 3L, faluk közötti nyammogásra Omának Észak-Németországban, ahol a nyár max 28 fok. -
8th
addikt
válasz oliwire #108423 üzenetére
900ezer-1millió forint körül már normális karbantartott Lupo 3L-t is kapsz. Az 3 azaz három litert fogyaszt vegyesben. Ez a tényleges fogyasztása nem katalógus adat. Semmivel nem tudsz olcsóbban eljárni, se hibriddel se más dízellel. Szerkezetileg egy végtelenül egyszerű autó semmi túlbonyolított vagy drága technikai megoldás nincs rajta és a közhiedelemmel ellentétben a váltójától sem kell félni mert van rá itthon szaki aki relatív olcsón és ami még fontosabb jól gatyába rázza, onnantól minimális karbantartással örök élet +1nap az is. Ahogy olvasom elég sokat mész. Számold ki az üzemanyagköltséged mondjuk három évre vetítve 3literrel és 5,5literrel (átlag dízel vagy hibrid akármi) és szörnyülködj.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
Dorien
veterán
válasz DeFranco #108415 üzenetére
Ennyiért vatdujuvant? 16 éves autó, de mégsem egy Swift vagy F Astra.
Amúgy én is inkább egy 2002-2005 közötti faceliftesre voksolok, de azok jellemzően 600eFt felett kezdődnek.[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó DCA (MrSpeakers) Aeon Flow Closed planár fejhallgató --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
DZs
senior tag
válasz q13579 #108432 üzenetére
Igazad van abban, hogy az 5 évvel ezelőtti használt piac már nincs, nem lehet kiindulási alapnak venni. Az én véleményem: tizenéves autóért 2M Ft felett pénzt én nem adnék, hacsak nem élmény autózás kell.
Én azt nézném, hogy a pénzedért mennyi használati értéket kapsz.
A BMW-t kihúznám ebből a szempontból és a fenntartása ennek a legtöbb.
Az Audi és a Mazda árkülönbözetéből vennék jó felnit, gumit, minőségi LED nappali fényt, fóliáznám az ablakot, néhány szekrényelemet és van egy egyedi autóm. A Mazda még ráadásul megbízhatóbb is, mint az Audi.
Én is a Mazdára szavazok. -
t1
addikt
Segítsetek nem találom, anno volt egy oldal a megye matricával kapcsolatban ahol beírtam honnan hová megyek és kidobta hány matricát kéne vennem, esetleg ismeri valaki az oldalt?
Alsóörs - Budapest M7-érdekelne, hogy 3 vagy 2 matrica is elég, úgy emlékszem 2 kell.
-
kovacsroli
senior tag
Sziasztok,
ma délután megyünk megnézni egy Nissan Micra-t páromnak. 1.2-s benzines típus, háromajtós tűzpiros fenevad.
Van valakinek tapasztalata a típussal? Van-e valami amire különösen érdemes figyelni?Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
q13579
senior tag
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni én is.
Keret: 2-2,2 M Ft mindenestől (papírozással, vásárlás utáni generálszervízzel (olajcsere, esetleg vezérlés)
Amire használnám:
- Városi környezet, illetve havi egy-két hosszabb út (200-300 km)
- Évi 8-10.000 km-es futás
- Fiatalos autó legyen és megbízható (tudom, hogy jók a Honda Jazz-ek, de mos nem arra van szükségem .Amire mindenképp szükségem van:
- Automata klíma
- 4/5 ajtós
- Min. 100 lóerő, BENZIN
- Fogyasztás lehet 8 liter körüli, ennyi km-nél inkább fizetek picivel többet évente, csak minimális élvezhető is legyen az autózásEddig szóba került alternatíva:
- Mazda 3 1.6 2005-2007 körüli évjárat 1,5-1,6 M Ft között (aranyközépút... Ár-érték arányban szerintem verhetetlen, szép külső és korrekt belső)- Audi A3 1.6 2005-2006 körüli évjárat 2-2.2 M Ft között (Ez tetszene a legjobban, de igencsak drágák még használtan is.
- BMW 116i 2005-2006 körüli évjárat 2 M Ft körül (Ár-érték arányban ez sem rossz, de annyi extrával amennyivel egy 3-as Mazda rendelkezik, min 0.5 MFt-tal drágább...
A problémám igazán az, hogy érdemes-e beleölni 2.2 MFt-ot egy 10-11 éves Audi, BMW-be, ha mondjuk 3-as Mazda megvásárolható kevés km-rel 1,5-1,6 körül is....
(Megjegyzem szüleim 5 évvel ezelőtt vettek hibátlan 80.000 km-es Audi A4-et 2.1 M Ft-ért, ami akkor 5 éves volt... Most kicsit máshogy áll a használtpiac .
Esetleg ha valakinek van más ötlete, hogy mi most a bestbuy 1-6-2 M Ft-ért, szívesen meghallgatom!
Előre is köszönöm a segítséget!
-
Bull Boss
őstag
Sziasztok! Nagyon sok rosszat hallok az 1.5DCi motorokról, de mégis 1-2 ismerősöm több százezer km-es futásteljesitmény után is csak superlativusokban beszél 1-2 példányról. Jelenleg 1.6TDCI-m van nem a legjobb de összességében azért még nem ment rá a gaytám.. Dacia Dustert nézegetek 1.5 dizellel. Mik a tapasztalatok? Ezek az dci-k már jobbak mint a régebbiek? Van elég erő benne az egyébként nagy, de nem túlsúlyos kasztni mozgatásához? Egyéb dusteres (felhasználói!!) tapasztalatra is kiváncsi lennék. Köszi előre is !
-
rbalint88
addikt
válasz oliwire #108427 üzenetére
Prius 2 városban 5-6liter klímától, távtól, gyorsításoktól függően. Ugye minél többet tud villannyal menni, annál kisebb a fogyasztás. Autópályán kicsit több, ott 6-6,5 között van, de egy barátomék megjárták vele Horvátországot 5literrel, pályán 130, klíma, szóval nem spórolósan, hanem rendes tempóban.
-
oliwire
őstag
válasz Mágus2 #108424 üzenetére
Természetesen lenne majd, csak elképzelhető, hogy havi szinten 1600 km lenne majd levezetve vele, 2, egymástól 200 km-re lévő város között lenne heti ingázásra használva, és városon belüli munkába járásra, és ezt minél kevesebb összegből kellene megoldani, ezért kérdeztem, mint fő paramétert. Így valószínű, hogy a megbízhatóság is fontos, versenyezni nem ezzel terveznék, ha bírja a 130-at, az jó. Hirtelen nem tudok mondani más paramétert, ami nagyon fontos lenne. Igaz jó lenne, ha szép lenne, de ugye a szépség szubjektív
(#108425) rbalint88
Köszönöm a tippet! Ez mennyit fogyasztana átlagosan?
(#108426) petrson
Köszönöm neked is a választ, én is így hallottam, hogy ár-értékben eléggé meggyőző a Swift. Az 1.3-masról nincs ilyen fogyasztás-végsebesség infod?
-
petrson
senior tag
válasz oliwire #108423 üzenetére
1000-es Swift városban 5-5,5 pályán 6-7 L, attól függ mennyire nyomod neki. Városban pörgős, autóúton okés, pályán már lassú lehet, de ha egyedül ülsz benne simán megy a 130. Ebben az árkategóriában a legmegbízhatóbb, én a 2000-2003-as szériát javasolnám.
iPhone 13 / Apple Watch SE 2023 / Xiaomi Pad 6
-
oliwire
őstag
Sziasztok!
Ha keresnék egy olcsó (kb. 400e Ft), kevés fogyasztású autót, akkor csak a Swift 1 literes, meg az 1.3-mas jöhet szóba? Mennyit fogyasztanak ezek 100 km-en átlagban? Sok a különbség? Melyik évjárattól ajánlottak? Ha kibővítjük a keretet mondjuk 2m-re, akkor milyen autók azok, amik nagyon keveset fogyasztanak? Tudom eléggé általános kérdés, de kiindulási pontnak szeretném a válaszokat
Előre is köszönöm!
-
rbalint88
addikt
válasz Csaby25 #108419 üzenetére
én magamnak biztos megvenném a drágábbat ha szép és jó autót akarsz, sokkal egyszerűbb és olcsóbb szépnek megőrizni, mint a szarból építeni
várategy normálisat.
az a minimum, hogy a keeskedőnél levő autó "fel van készítve eladásra", azaza lemosva, kitakarítva várja az új gazdáját, de szerintem a magáneladóról is sokat elmond, ha nem képes rászánni egy órát arra, hogy lemossa-kiporszívózza-áttörölje és normálisan lefotózza. nem az igényesség jelképe, naszerintem mindenhol drága* egy sima 1.6 benzin bora 1millió felett, de jó állapot és felszereltség esetén megérheti. *a kínálat felső 20%-a. dízelmotorral vagy 1.8T, V5, V6 más a leányzó fekvése.
[ Szerkesztve ]
-
Dorien
veterán
válasz feka007 #108409 üzenetére
Ilyesmiket kapni 400-ért: [link]
Ez városban elvan 7-8 literből. Országúton 6-ból. Jó vétel lehet még ha 3x ennyi km is van benne. Ki kell próbálni."Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó DCA (MrSpeakers) Aeon Flow Closed planár fejhallgató --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
rbalint88
addikt
válasz Csaby25 #108408 üzenetére
a drágábbikat, ne ezt a vásárhelyit. ez volt törve, lelakott és extrákból is kevésbé ésszerű, mint a másik. ez a régi nagynavi kb csak nyűgnek jó, a sima rádió helyére tudsz erakni egy rendeset, amiben bluetooth kihangosító is van. kb 500lejből már vannak jók, alpine ute-72bt-t (ebben nincs cd játszó) vagy jvc típusokat érdemes nézni, amikhez külső mikrofon van.
az általános állapot, ülésfűtés, szebb kárpit nekem megérné a felárat. -
TaaT
nagyúr
Give them hell Ukraine!
-
Csaby25
őstag
válasz rbalint88 #108407 üzenetére
Ertem, behagytak 3550-be de erre meg rajonne 217 euro beiratasi koltseg.
Viszont itt van meg egy ami olcsobb es raadasul be van irva az orszagomba, szoval elegge nagy dilemmaban vagyok: Volkswagen boraA kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Dorien
veterán
válasz feka007 #108404 üzenetére
2 napja láttam 1.6-os Focust 425-ért, talán 2002 évjáratút de már elvitték. Most is vannak 400 alatti példányok, de ezek facelift előttiek, 98-99 évjárattal.
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó DCA (MrSpeakers) Aeon Flow Closed planár fejhallgató --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Csaby25
őstag
Sziasztok!
Szerintetek mennyit erdemes adni ezert:?
Volkswagen Bora
Koszi![ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
feka007
veterán
válasz Dorien #108403 üzenetére
Polo III Classic-ok meglepően jó árban vannak hasonló korúak. Mondjuk az a 11-es városi fogyasztás 101 lónál beszédes, hogy nem mai csirke hajtja, de ha nem rohad, stb., akkor ennyiért elgondolkodtató, hogy első kocsinak egy ilyen, kb. fele annyi, mint egy hasonló Focus Mk1
-
Dorien
veterán
válasz feka007 #108401 üzenetére
Nézd meg, próbáld ki, vedd meg, ha jó. Képekről nem tűnik rossznak. Ennyiért bőven 2000 előtti kocsikat szoktak árulni.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó DCA (MrSpeakers) Aeon Flow Closed planár fejhallgató --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
feka007
veterán
Ez egy rom lehet ennyiért, vagy használhatónak tűnik?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen monitort vegyek?
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- OLED TV topic
- Vallás
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest