Hirdetés
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Monitor hiba topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Akciókamerák
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- RAM topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz
maggi1886076 #110399 üzenetére
A 4 hengeres se kutya, de a 3 hengeres az valodi traktor
-
footy
addikt
válasz
!Overdose! #110396 üzenetére
1.9 jtd Punto? Vagy ha egyutt tudsz elni a haggal, akkor 1.4PD Ibiza?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
!Overdose! #110396 üzenetére
Akkor nem nagyon van alternatíva (legalábbis olyan mint nem egy szop*roller).
-
rbalint88
addikt
válasz
tboy93 #110388 üzenetére
Barátnőméknek van ilyen Saxo 1.5D, hamarosan ő fogja megkapni, úgyhogy nem véletlenül mondtam a BKV-t. Szerintem Suzuki árban fenntartható, viszont annyit se eszik, városban a gázpedálon állva se tud 5-nél többet megenni, egész egyszerűen nem tud többet küldeni az adagoló
"Após" kb 3,5-4 literből jár vele, bár azért azt hozzáteszem, hogy ő a fogyasztási skála Gerhard Plattnerhez közelebbi végén van, mint az átlagember.
Elmondanám az autóról, hogy 70-80 az az utazósebesség, aminél igazán kényelmesen érzi magát, felette már hangosodik. Szóval autópályázni nem vennék ilyet, 110 feletti tempó már gyakorlatilag a kínzás kategória, autónak és jóérzésű sofőrnek egyaránt. Széltében baromi szűk, két termetesebb ember rögtön intim viszonyba kerül egymással. Nálam leginkább nyári autóként működik, mert ha kidobom a karom az ablakba, akkor már egész jól férek, ez viszont rossz időben nem annyira kellemes.
Gyakorlatilag perfekt második autónak vagy anyának a városba rohangászni, de normál férfi testalkattal már erős fillérszekszuáló hajlam kell ahhoz, hogy valaki önszántából ilyet vegyen és ezzel járjon nap mint nap. Na ezért alternatíva a BKV. -
Bati0501
őstag
válasz
EQMontoya #110377 üzenetére
Nekem nincs hozzájuk semmi közöm,csak ha már építettek végre vmit,akkor működjön is már egy kicsit...
Persze,gondolom jó pár milliárd Ft-ba belekerült,de amikor 4-5 milliárd költségük keletkezik a visszahívásból dollárban,akkor ez a beruházás ktg. egy pár nagyságrenddel lejjebb van...de sztem sem valószínű,h a frissen felépített üzemet be is zárnák. -
Qru
MODERÁTOR
Ha már Volvo: C70 2,4T - ez mennyire lehet roller?
-
Integrale
veterán
-
rbalint88
addikt
válasz
!Overdose! #110386 üzenetére
Bkv
-
!Overdose!
őstag
Citroen Saxo / Peugeot 106 1.5D-nek milyen alternatívái vannak?
-
Ck.
addikt
Üdv,
2001-2004 közötti Mercedes C osztályról mit lehet tudni?
Automata es dízel érdekelne, elsősorban 220 es 270 cdi. Inkabb utóbbi.
Bármilyen infó jól jön.
Köszönöm. -
Én már csak egy kávét kérek
-
hobizoli
nagyúr
válasz
bitpork #110362 üzenetére
de ez most sem eves dij, mert ha majusban veszed meg a megyematricat, akkor nem kovetkezo ev majusig ervenyes 5000-ert, hanem ugyanugy csak januarig, mintha januarban vetted
pedig ugy lenne normalis, ha vagy 365napig ervenyes, vagy akkor januarig, de aranyosan olcsobb, mint a januarbna vett matrica
-
Dare2Live
félisten
válasz
!Overdose! #110372 üzenetére
"Takata airbags: the recalled models so far
Chrysler 300C sedan 2006 to 2007
Honda Jazz 2004 to 2009
Honda Accord Euro 2004 to 2007
Honda CR-V 2002 to 2008
Honda Civic 2004 to 2005
Nissan N16 Pulsar
Nissan D22 Navara
Nissan Y61 Patrol
Nissan T30 X-TRAIL
Nissan A33 Maxima
Toyota Echo 2003 to 2005
Toyota RAV4 2003 to 2005
Toyota Corolla 2003 to 2007
Toyota Yaris 2005 to 2007
Toyota Avensis 2003 to 2007"+kb minden mazda és biztonyos US made BMW + bizonyos US Fordok is.
Amúgy meg Takata baromira elsunnyogta volna, csak ugye USben a biztosítok ilyet nem hagynak.
-
-
Tessék, hogy legyen min csámcsogni
-
Dorien
veterán
válasz
ADAM1337 #110366 üzenetére
Szűkítsd le a keresést benzinesre, egyből kevesebb lesz.
A Mazda 6 dízel addig jó, amíg el nem romlik, volt már több sztori is horrorisztikus szervizköltségekről. A DPF / magasnyomású szivattyú / porlasztó / kuplung / kettős tömegű lendkerék nem két fillér és 12 éves autónál már elég nagy a rizikófaktor. A másik probléma meg a rozsda, ahogy a kolléga is írja. -
ADAM1337
nagyúr
A mazda 6-osok ára miért kezdett ilyen gyors esésbe ?
2003-mast már találni 900e körül.
Ellenjavaslatok ellene ? -
Dorien
veterán
válasz
kovacsroli #110363 üzenetére
Én is szenvedtem a 2003-as Focus kombi féklámpa cseréjénél. Ebben is van a 2 torx csavaron kívül oldalt egy műanyag beakadó pöcök ami szépen rá volt gyógyulva. A Citroen Berlingónál sokkal egyszerűbb művelet volt ez is meg az első izzók cseréje is.
-
#76385920
törölt tag
válasz
kovacsroli #110363 üzenetére
-
kovacsroli
senior tag
Sziasztok,
meggyűlt a bajom a féklámpa cserével.
Tegnap a gumis állt fel a rámpára amikor észrevettem, hogy nem ég a bal hátsó féklámpám.
Gyorsan elszaladtam vettem, felcsaptam a kezelési útmutatót a vonatkozó fejezetnél.2003-as Fiesta-ról van szó. A lámpabúrát a leírás szerint 2 csavar fogja, illetve a csomagtéren belül egy szárnyas anya.
Ok, kicsavartam őket, el is indul kifelé a lámpatest, de fent megakad. Valami még fogja felül, amihez sehogy nem férek hozzá.Kérdésem akinek esetleg van tapasztalata a típussal: pattintós, vagy el fogom törni?
Köszi!
-
válasz
Declare #110361 üzenetére
Hát-hát...nem zörög a paraszt ha nem fújja a haraszt...izé ... fordítva....v mittomén
De mindenképpen gyanúra ad okot, a nagyobb tervezett bevétel. Már régen is pedzettem, és most is amondó vagyok hogy hamarost lesz itthon is a romániai példára éves úthasználati díj. Akkor lesz csak a jó világ!
-
Declare
őstag
válasz
bitpork #110359 üzenetére
Egyszerü ez mint a pofon. A terv, hogy az elkerülökert is fizetni kell bejött...lett egy kis felszisszenes, 2 napig tema volt es meg egy hid zaro sztrajkot is belengedtek az emberek, de ennyi. Most akkor ezt megemelik, annak meg csak annyi viszhangja sem lesz....hopp ujabb par milliard...problem solved
2017 ben jön a fizetös ut matricajanak a különadoja...de nem kell aggodni, csak par szaz forint lesz havonta...az semmi
-
TaaT
nagyúr
válasz
EQMontoya #110354 üzenetére
Gondolom a mazdának a hibrid hajtás kell, a toyotának meg a skyactiv benzines motor. A mazda nem tehetett mást mint hogy összeáll egy nagyobb gyártóval, ezzel sok pénzt megspórol.
Egyelőre nem úgy néz ki hogy a turbósítás zsákutca lenne.
Azért a turbófelújítóknak nem kell a megélhetésük miatt aggódniuk.
-
EQMontoya
veterán
Ugye közös platformon lesz az új MX-5-tel, és még azt sem sikerült eldönteni, hogy Fiat vagy Alfa lesz az olaszok verziója, miközben a Mazda már az EUs piacra is elkezdte a gyártást, Japában meg lassan forgalmazni is fogják...
TaaT: elég logikus, a skyactivban is az atkinsonban van közös bőven. És ők azok, akik kimaradtak a nagy turbóérából. Hogy ez jó döntés volt-e, az hamarosan kiderül. Én bízom benne, hogy igen.
-
TaaT
nagyúr
Az viszont komoly húzás volt hogy a mazda és a toyota "összeállt".
-
-
Integrale
veterán
A problema nagyreszt az,amit Magus is irt. Nincs valasztek.
Amig Olaszorszagban laktam, ugyan boven lattam digo jarganyt, de csak a tipikus kategoriakban, ami nagyreszt varosi minik, vagy kompaktok (Bravo, Giulietta es Delta) akinek viszont kombi kell, vagy nagy szedan, esetleg busz, az csemegezik a Passat/Mondeo/Insignia vonalbol.
Nulla a valasztek, igy hiaba a jo motor es tarsai, ha nincs miben terjednie.
Talan az uj nemzedek majd javit ezen, addig az eladasok teged igazolnak, en amit irtam korabban az csak a motorra iranyult. -
-
hobizoli
nagyúr
azert a dizeltunnerolos forumokat olvasgatva a VAG cuccnak sokkal tobb nyugje van, mint a digoknak
persze lehet aszondani erre, hogy hat de mert tobb is van belole, azert, de nem csak darabszam miatt ertenedo ez, hanem egy adott tipusnal mi tud berogyni, meg jellemzeoen milyen szintu hibak vannak az a nem mind1 igazabol
mert amig egyik nel a EGR szelep meg a legtomegmero koszos lesz, es tisztitanai/cserelni kell x eventees azert kozben meg vmi csoda folytan megsem VAG PD rendszere lett az iparagi szabvany, hanem az a digo retek
es ma mar a VAG is azt a konkurrens digo rendszert hasznalja
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Integrale
veterán
PSA val csak a haszongépjárművek közösek, Opellal szintén, na meg a Corsa és ezáltal az Adam ami GP. A Cromat már nem gyártják, amikor gyártották is a GM házasság okán volt, Opel/Saab, Cadillac
Az 500 meg a Ka-val közös. Amik itthon nem kaphatóak pedig Giulietta vázára építenek.
Minden más saját modell, nem mintha lenne más az 500-on kívül -
Dare2Live
félisten
válasz
runner 125 #110293 üzenetére
Ez nagyon komoly.
Én csak a tipikus problémás helyeket akarom lekezelni: üregeket, meg kerékjárati ívet.
üregekre eddig talán a legjobbnak tűnik a Dinitrol penetrator. Kerékjárati ívre még nem tudom.
-
-
TaaT
nagyúr
-
TaaT
nagyúr
"a Fiat Bravo, amit a legnagyobb meglepetésemre mind a mai napig gyártanak. Évi 4000 (négyezer, nem elírás) példányban, ennél kicsivel több Ferrari készül."
Aztaqva
Évi 4000db-ért érdemes egy kommersz személyautót gyártásban tartani?
A golfból csak Európában 500e db-ot adtak el tavaly...
-
Qru
MODERÁTOR
-
rbalint88
addikt
válasz
!Overdose! #110322 üzenetére
Priushoz valami 8k/cellát mondtak, ha nem csalnak az emlékeim.
-
!Overdose!
őstag
válasz
bitpork #110320 üzenetére
Környezetmérnök az egyik szakmám, igaz nem ebbe dolgozok.
Apropó kérdezősködtem a partnereinknél Lexus GS450H akkumulátorpakk után, de egyszerűen ezek még nem romlanak el, senki sem cserélt eddig. Annyi biztos, hogy 40db 7,2V-os cellából áll az akkupakk és egyesével cserélhető. Árat sem tud senki mondani rá, úgyhogy érdemes lenne kérni egy ajánlatot egy márkaszervizből.
Qru: Snitzerrel.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
!Overdose! #110319 üzenetére
Mivel vágtad át?
mod:
bitpork: Nálunk a kiszuperált mosdókagylóból lett virágláda.
-
válasz
!Overdose! #110319 üzenetére
Na pont ezért kérdeztem mert ugyí veszélyes hulladék
A virágláda nem is rossz ötelt. -
válasz
!Overdose! #110313 üzenetére
Hogy semmisíted meg?
-
!Overdose!
őstag
válasz
Dorien #110311 üzenetére
Egy új nyári gumi profilmélysége kb. 8mm körül van. Ehhez képest az ép, de kopott 4-5mm. Ez már akkora tapadásbeli eltérés, ami vizes úton autózva kifejezetten veszélyes lehet. Ráadásul ezt a különbséget tovább növeli a gumik életkorából adódó eltérés is. Ilyen esetben az a minimum, hogy párban cserélünk. Én még azt sem igazán szeretem, ha a két tengelyen eltérő gumi van, úgyhogy én nyelnék egy nagyot és az összeset lecserélném, a 2+1 db használtat eladnám, a sérültet pedig megsemmisíteném, nehogy valakinek eszébe jusson használni. Tudom-tudom, ez már a másik véglet.
-
Dorien
veterán
válasz
tboy93 #110268 üzenetére
Én eléggé változóan fogom a kormányt, 9-15, 10-10, sokszor csak egy kézzel. Emlékszem amikor 10 év kihagyás után újra tanultam vezetni városban, milyen görcsösen markoltam... Ez ilyen is maradt, amíg nem jött meg a rutin.
Footy: Attól függ mi a cél.
Ha elsőkerék-hajtás van, akkor az első pár fog jobban kopni.
-
-
hdman
őstag
Használja valaki a DashCommander nevű progit? Ma tettem egy próbát a free verzióval. Alapjáraton 7kw-ot is 80Nm-t mutat. Megtekerve 130kw volt a max teljesítmény és 415 Nm. (Még picit szerintem ment volna feljebb,de el kellett vennem a gázt.) A gyári értékek 110kw és 320 Nm. Ugye meg van chippelve a vas, de nem mérettem meg, 180 lovat és 400 nm-t hazudtak rá, amikor irták. Ezek alapján rendben van az ígéret, és érzetre is bikább. Viszont a pillanatnyi fogyival valami gáz van, mert 45 litert ir alapjáraton, amiből még egy erőtartalék nélküli 1,8Tamás is vígan elvan
-
nesa
veterán
válasz
hobizoli #110300 üzenetére
A citoenembe is ott van, kenyelmes, sot annyira hogy ha felalok hatratudok menni a ket ulles kozt kiosztani a bandat.
-
gaborbol
őstag
válasz
rbalint88 #110275 üzenetére
Highlander picit nagynak tunik, arban is feljebb vannak, felesegnek nem tetszik annyira es mivel 90%-ban o fogja hasznalni ezert az o velemenye mervado. Volvo-Toyota FJ Cruiser szinten hasonlo okok miatt nem jatszik. Igy is sokat nyuglodtunk, hogy legalabb ez a lista osszejojjon.
Annyi lenne a lenyeg, hogy ha talanek valamit 3-5 evesen, akkor egy 5-7 evet lehuzzon komolyabb gond nelkul.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kezünkben a Honor Magic V5
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Új belépőszintű Motorola árára derült fény
- Milyen autót vegyek?
- Iqos cigaretta
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Okos Otthon kezdőknek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Amazon Kindle 10th Generation ébresztős tok
- Újra Akcióban!!! Ducky One 2 Mini és SF billentyűzetek a bolti ár töredékéért! Számla+Gari
- Bezámítás! Lenovo Legion 5 17ACH6H Gamer notebook - R7 5800H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB WIN11
- LG 55C3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! I3 10100F / RTX 2060 / 32GB DDR4 / 500GB SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest