- Milyen monitort vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3D nyomtatás
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- CES 2025: az NVIDIA prezentálta az új GeForce-okat
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Házimozi belépő szinten
- Bambu Lab 3D nyomtatók
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
gzbotii
nagyúr
Amúgy, ti milyen kocsit ajánlotok 2300-2500 eurós árszegmensben? Németországban fogok melózni, így onnan venném majd - ez ottani árakat takat,
A legfontosabb, hogy megbízható legyen és alacsony fogyasztás. De inkább egyen többet 2L mint drága legyen a fentartása.Én személy szerint Mk6 Fiestára, C Corsara, Focus vagy Yarisra gondoltam.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
runner 125
nagyúr
-
őstag
válasz Dare2Live #99586 üzenetére
Igen, alapvetően igazad van. Mivel nem vagyok mérnök ezért kihúzom azokat a motorokat és közvetlen utódaikat melyekkel nagyon rossz volt a tapasztalat. Még akkor is ha teljesen más motor (akkor meg azért mert teljesen új és a múltkor elcseszték ). És nekem aztán édes mindegy hogy a blokk vagy csak a műanyagborítás vagy bármi más miatt lesz drága és megbízhatatlan egy motor.
A kezdeti VVTI-k idején nem voltam abban a helyzetben hogy kocsit vegyek, ezért erről nem is tudtam. De igen, ha akkoriban keresek és ezt megtudom akkor ők is kiestek volna 5 évre.
Taat: Hát igen. De a dízel annyira nem fegyeget különben sem. A napi 4*2 kilométer hétköznapomba bármelyik dízel belehal. Szerintem turbó benzines sem örülne annyira neki
-
lenox
veterán
válasz Dare2Live #99580 üzenetére
Nem, az derult ki, hogy masodjara is 2013-as ev eleji autoval teszteltek, csak azt mondtak rola, hogy 2014-es. Ez durvan inkorrekt, valoban, csak nem a honda oldalarol. Nem veletlenul van a cikkben, hogy honda szar, subaru meg kiraly, ez egy honda lejarato subaru reklam.
#99584: Hat egy javitott hiba ha blama, akkor ez minden markanal van. Es nem, elol nulla, hatul max tapadas az nem eletszeru tovabbra sem.
Storyt meselni en is tudok, mivel nekem van cr-v-m, es ad hatra nyomatekot, ha elol keves a tapadas. Nyilvan ezt ignoraljatok.[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
félisten
válasz Tom1939 #99583 üzenetére
huh... nem ugyanaz a motor, nem csak annyi történt, hogy szíjat raktak rá.
Onnan lehet könnyen megkülönböztetni.vagy ha neked uaz mert a blokk uugy néz ki akkor tömegével húzhatod ki mind benzines, mind dizel motorokat a listádról köztük a legendásan legtartosabbakat/legmegbízhatóakat is mert az első iterációjuk problémás volt. Első generációs VVTikkel pl mennyi baj volt, most meg a legtöbbre miközben blokk kb uaz többre azt tudom mondani, hogy örökélet +1nap.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Declare
őstag
Az egesz egy videorol indult, meg egy storyrol, amit Qru meselt. Mind a kettö azt tamasztja ala, hogy hat vannak ott gondok.
Nekem nincs bajom a hondaval, de azt megmagyarazni, hogy egyebkent ez nem blama, meg különben is ilyen aztan elö nem fordul az eletben....na ez a marketing osztaly, azert irtam
A masik, meg hogy en semmi extrem, valosagban nem elöfordulo körülmenyt nem erzek a tesztben. Egy emelkedö, ahol elpörögnek a kerekek? Videki Magyar uthalozat es egy normalis tel kell csak hozza
-
őstag
válasz Dare2Live #99575 üzenetére
Nem. Abban nem hiszek hogyha rosszul terveznek meg egy motort (nyúlik a lánc) akkor szíjjal feltétlenül minden pöpec lesz (azaz pl. nyúlni nem fog, de sorozatosan szakad hivatalosan leírt csereidőszakon belül, nagy motorkárokat okozva). Ezért mondom hogy 5 év múlva meglátjuk.
Igen, a mazdákkal nem volt eddig ilyen gond. Ha lesz ők is elvesztik az adott motorra a bizalmam. Hogy lásd hogy nem japánimádó vagyok (mert volvo imádó vagyok, peddig van egy két nagy kupac végtermék ott is lásd régebbi automatáik): 2,2-es toyota dízelt sem vennék. Főleg nem a legerősebbet.
u.i: egyébként a mazdák már elvesztették bizalmam, csak nem motor hanem rozsdásodás miatt. Hiába tetszene a 2.0-ás benyás motor...
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #99576 üzenetére
Ennyi. Magam sem tudtam volna szebben leírni.
Hintáztatásról meg csak annyit, hogy végülis köztudottan a rutinos offroadosok veszik leginkább a cr-v-t és nem a háziasszonyok meg a vasárnapi autósok.Lehet itt szépíteni, meg "szalaggal átkötni" de a k@kit attól még az marad ami.
#nincsbennetarcsi
-
footy
addikt
(#99568) Dare2Live
EUs szinten a 10év garanciát mindenre, átrozsdásodásra 15öt, ha meg vki eltitkolja, hogy biztonsági hibás autót nem hív vissza mert A*B>A*C olyan bünit szabnék ki, hogy soha többé nem jutna eszébe.
Az allamokban ez mukodik is.(#99570) Typhoon47
Na ezaz hogy felarert es a 4 ev meg mindig nem 7 ev amit mondjuk egy Kiara adnak.[ Szerkesztve ]
-
-
Declare
őstag
válasz runner 125 #99577 üzenetére
Biztos hogy jo lesz! Nem a hondat akarom en bantani, itt most egy konkret dologrol volt szo.
Ilyet amugy nem is tudtam, hogy utolag sperr difit elettartam garanciaval beepitenek raadasul 130k ert? Vagy az csak a legyartas, abban a beszereles nincs benne?
-
runner 125
nagyúr
válasz Declare #99576 üzenetére
Télen kitapasztalom milyen lesz a HR-V, majd beszámolok róla.
Tegnap kíváncsiságképp leveleztem a sperrdiffi ügyben vele. Első körben a hátsó diffibe javasolta a sperrt, 130 pénzért legyártaná élettartam garival.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Declare
őstag
Te a Honda marketing osztalyarol vagy? De most komolyan, arrol megy 2 napja az eszmecsere, hogy ciki e az, hogy egy 4 kerek meghajtasu suv nem tud elindulni egy sikos lejtön, mert csak az elsö kerekeit hajtja, mig a konkurens ford (vagy mi volt a videoban) egy fel masodperc alatt elindul? A valasz roppant egyszerü: igen.
Ha az ember suvot vesz azert veszi legfökepp (szerintem), hogy telen sokkal komfortosabb legyen a vezetes, mint egy elsö kerek hajtasu alacsonyabb hasu autokkal es pont nem akar azzal gepeszkedni, hogy hintaztassa az autot, meg a pörgö kerekekkel tapadast fogjon. Ezert vesz suvot, mert hozzakapcsol az elsö kerekek kipörgesekor a hatso es hopp problema megoldva. Na most ezek szerint ha valaki ezt a Hondat veszi, akkor kidobott penz, amit a suvra meg a 4x4 re költött (kis tulzassal).
mod: (#99572) Qru em kell tükör jeg. Eleg egy atlag videki uthalozatot nezni egy atlagos telen (nem olyan mediterran telen, mint tavaly volt ). Kell egy stop tabla, letaposott, sikos, jeges hoval es egy pici emelkedö. Azonnal nehezkes az elindulas. Az csak Bp kivaltsaga, hogy leesik fel mm ho es azonnal kiszornak 1millio tonna sot
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
félisten
válasz Tom1939 #99573 üzenetére
Mármint miben nem hiszel? Hogy ha lecserélik a láncot szíjra akkor megszünik a lánc megnyúlásának a problémája?
mazdanal ha skyactive gondolsz, konkrétan uebbe bele lehet futni. Nincs vele tapasztalat. De állítólag az új mazdák legalább nem rohadnak. Állítólag mert ugye gyakorlatban maaajd kiderül.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
lenox
veterán
Az nem fordul elo, hogy igy allsz, es nem probalsz meg hatrebb menni, es ugy atmenni rajta. Meg az sem fordul elo, hogy mesz, es amikor egy ilyen helyzethez ersz, lefekezel, hogy allasbol probalj tovabbhaladni. Illetve az is ritkan fordul elo, hogy az elso ket kerek tukorjegen van, a hatso ketto meg kurva jol tapado aszfalton, de csak addig probalkozol, amig ez igy van, ha esetleg arrebb mozdulna a kocsi, ahol mar masok a tapadasi viszonyok, akkor abbahagyod. Szoval nem, ilyen nincs a valosagban. De igazabol mindegy, ha nem 2013 ev eleji gyartasu kocsit probaltak volna 2014-eskent bemutatni, akkor okafogyott lett volna, meg amugy azt se irtak le, hogy a 20 kocsis negykerekhajtasu tesztjukbol a cr-v vegul a rossz szoftverrel 3. lett.
Amugy ha jol ertem azert nem adott hatra nyomatekot a rendszer, mert azt erzekelte, hogy elol nulla tapadas van, hatul meg sok, es ezert a vedelmi szelep kinyitott, hogy ne terhelje tul a hatuljat. De ha mondjuk egy kis feket nyomott volna kozben az illeto, akkor maris ment volna. -
őstag
válasz Dare2Live #99568 üzenetére
Én ebben nem hiszek annyira. Ha egy motoron láncról szíjra cserélik a vezérlést az nekem nem a "kijavítottuk a kis hibát, ez így már egy régi kiforott konstrukció". Persze valószínűleg így lesz, ilyen blamát a vw nem engedhet meg magának kétszer egymás után. Ha igen akkor újra lesz nálam esélye az octaviának. Évek múlva.
És azt is elismerem hogy az 1.4tsi használatban azért jóval kellemesebb mint egy 1.6 szívóbenzines (és bevallottan engem is vonzott).
Mondjuk mostmár a mazda 2 literes szivóbenzinese vonz... Ha lenne egy olyan mazda időszak végre amikor nem rozsdálnak jóval hamarabb autóik mint bármelyik másik versenytársé (éppen kifutó mazda 2-vel is előfordulgat bizonyos források szerint, plusz a mazda 5-el meg biztosan).
-
zolikaDB
veterán
Jujj, kis kreatív!
-
-
Bigemperor
senior tag
válasz Buster17 #99565 üzenetére
Az 5500 jurós Civic annyit is érhet! A másik ár reálisabb érte, de picivel azalatt is találni már használhatót.Évjárat, használtság itt is, mint mindenhol. Nekem 8. gen. Civic Sedanom van, az ufó nem jött be, meg jóval kisebb, hátul össze sem lehet hasonlítani a teret, továbbá fejlettebb a hátsó felfüggesztése ennek.
-
Dare2Live
félisten
válasz Tom1939 #99566 üzenetére
"Mondjuk én abban a gyártóban akinek valamilyen motorja megbízhatóságban csúnyán leég nem hiszek vagy 5 évig (amíg az "új" motor nem bizonyít)."
főleg/leginkább új dizájn/szériáknál rendszeres, hogy gondok vannak kb mindenhol.
TSI kb szíjas verziótól megvehető.
footy: Én ilyen környezettudatos ember próbálok lenni és kb holnaptól kötelezővé tenném EUs szinten a 10év garanciát mindenre, átrozsdásodásra 15öt, ha meg vki eltitkolja, hogy biztonsági hibás autót nem hív vissza mert A*B>A*C olyan bünit szabnék ki, hogy soha többé nem jutna eszébe.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
footy
addikt
válasz Dare2Live #99563 üzenetére
Jah igy mar csak a kokszolodas marad es a futomuproblemak. Divat fikazni a toyotat mert beismerik a hibakat, ugyanakkor a nagy nemet gyartok ugyanazokkal az alkatreszekkel szerelt autokat nem hivjak vissza.
A VW is europaban ad 2 ev garanciat, kinaban pedig 5-7 ev van ra. Ennyire leszarjak az europai piacot az europai gyartok.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Dare2Live #99563 üzenetére
Akkor az nagy előrelépés. Cserélni kell ugyan időnként, de az nem olyan nagy tragédia.
Mondjuk én abban a gyártóban akinek valamilyen motorja megbízhatóságban csúnyán leég nem hiszek vagy 5 évig (amíg az "új" motor nem bizonyít).
És nem fikázásból mondom, nekem egy octavia magasítot futoművel (nekik van ilyen gyári extrájuk pár 10 ezerért) kifejezetten szimpi volt. Csak aztán jöttek a tsi hírek...
-
Buster17
addikt
Hanyas civic az amelyiknek összérnek a lámpái? Legalábbis olyan hatása van.
-
nagyúr
válasz duhuss #99557 üzenetére
A civicet újabbra cserélni? Akár a 8. akár a 9. genesből lehet szerintem találni 4-5 milla között jó vételeket. Méretben és minőségben is simán ott van az élbolyban.
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
őstag
válasz duhuss #99557 üzenetére
Szia!
Én pedig az i30-at venném az is tuti. Nekem első i30-am van (a linkelt már második) és soha semmi baja nem volt (7 év 115 ezer km, pici városi utakkal).
A golf mototja a problémás 1.4 tsi (láncnyúlás és egyéb finomságok), az i30 egy megbízható 1.6-os szivóbenzines. Én is komolyan nézegettem mostanában a használtakat. Az i30-nak egy gondja van, alacsony a hasmagassága. Brutál fekvőrendőröket nem szereti.
De maga a golf egy nagyon jó autó, minőségérzetben biztos jobb (az i30 is jó de ebben a golf az etalon). De 1.4 tsi-t én biztos nem vennék.
-
duhuss
csendes tag
Sziasztok!
Hosszú ideje autóváltás előtt állunk, jó régi civicünket cserélnék le.
Úgy néz ki a befutó e 2 közül fog kikreülni:
[link]
[link]A kérdésem csak annyi lenne, megéri-e a golf a kb 500ezer felárat, ha legalább 5-6 évre tervezünk?
Esetleg ha hasonló kategoriában valami tuti vétel azt is megoszthatjátok velemKöszi szépen a segítséget!
-
lenox
veterán
válasz szőröscica #99554 üzenetére
Most jol ertem, hogy rajtam kered szamon, hogy a kereskedo a raktaraban levo autot miert nem vitte el szoftverfrissitesre? Mert nekem fogalmam sincs, de nem is hiszem, hogy tudnom kene. Mint ahogy azt sem tudom, hogy miert olyan hulye valaki, hogy ugy teszteli az autot, hogy elindul, a problemas helyen meg lefekez. Mert ilyet amugy nem csinal senki, meg tanitjak is, hogy ilyet ne csinalj. De amugy a honda a szar, ugy altalaban.
-
szőröscica
addikt
Most nem azért, de ha szoftveresen megoldható a dolog, akkor nyugodtan frissíthetnék az autót gyártási évtől függetlenül. Mint ahogy más esetekben ez meg is történik: a Ford Transit Custom-ünk még az állófűtés miatt is járt szoftverfrissítésen, pedig az aztán egy igazán rétegextra egy alapvetően melós kisteherautónak szánt modell esetében. De hogy a márkánál maradjunk, apám Accord 2.2 dízele is járt bent szoftverfrissítésen, ha jól emlékszem a DPF regenerációval összefüggésben.
Ezek nagy valószínűséggel nyilvánosságra sem kerülő ügyek voltak, nem is értem, hogy egy ilyen nagy visszhangot keltő esetben miért nem frissítik a lehető leghamarabb az összes érintett autót. Blama.
-
Kornel
veterán
-
Á, szarni az autógyártókra. Úgy kell mint haverom. Utólag belerakatta a 17éves VW Caddy 1.9 SDI-be a mechanikus torsent, hogy szét ne szaladjon az a 58-60ló ami jó eséllyel még megmaradt Valójában azért kellett mert ha meg van pakolva olyan far nehézzé válik, hogy emelkedőkön télen nincs semmi tapadás elől. Most már van.
Analóg vén majom egy digitális világban
-
Dare2Live
félisten
válasz adam432 #99463 üzenetére
használtautó vásárlásnál az egyik legnagyobb előny ha tudod az előéletét.
-Volt hozzá gázpedál, légzsák, kormánymű visszahívás azok legyenek meg. (ingyenes mind)
-1kr-fe haknis az elfelejtett olajcserére. uígy hosszabb távon kinyírja ha túl sűrű (15W50...) olajat raksz bele erre figyelj. (Legtöbb toyota motornak nincsenek ilyen problémái)Másegyébb nem jut eszembe.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
nagyúr
válasz gzbotii #99544 üzenetére
A garancia csak akkor él ha németországban marad az autó, máskülönben nem! Erre vigyázz!! Amúgy a neten meg tudod nézni mik a kötelezettségei az eladónak, még neked is!!! Valami fél vagy 1 év ha valami hiba lesz, ami bizonyíthatóan megvolt az eladáskor is pl. azt neked kell állni.
[ Szerkesztve ]
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Declare
őstag
válasz gzbotii #99539 üzenetére
Autohause tol tudsz venni garanciaval is, azok allitolag eleg megbizhatok. Maganszemelyben is szerintem sokszor sokkal jobban meg lehet bizni mint otthon.
De amit a többiek is irtak.....szervizben utananezetni, török/lengyel neppert kerülni, független szervizzel/emberrel atnezetni.
-
gzbotii
nagyúr
Sziasztok.
Ha Németországban veszek autót, dillertől (vagy akár magánszemély) mennyit számít a szervizkönyv? Mennyire megbízható?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Qru
MODERÁTOR
Na ez a gáz, hogy ok legyenek sóherek elég valóban a vevőik 90%-nak ez a rendszer, de akkor legalább egy rendes programot írjanak rá. Amit utólag bizonyítottak hogy képesek rá (prapárlt autó). Még csak az sincs, hogy van egy komoly(abb) terepjárójuk és nem akarnak házon belüli konkurenciát. De ugye nincs...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
!Overdose!
őstag
A Hondának is van fejlett összkerékmeghajtása SH-AWD néven, de Honda emblémás autók közül csak a Legend-be építették be. Jellemzően Acura-kba szerelik. Ezt csak kiegészítésként szántam, mert továbbra is egyetértek veled, hogy a CRV-s ügy nagyon gáz. [link]
Qru: A CRV-t az USA-ban is árulják, ahol házon belüli konkurencia az Acura SUV-oknak. Ettől függetlenül nem hinném, hogy ez lenne az oka.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
-
Na jó de ha azt nézzük a második generációs torsennel felszerelt hátul zárható difis Passat b32 Syncro sem terepe való. Az egy családi tepsi mégis amíg ténylegesen fel nem ül az alja ha rendes gumik vannak alatta röhögve elmegy bárhol bármilyen körülmények között mindegy, hogy sár hó jég vagy épp friss szántás.
Az a ciki ebben az egészben, hogy ha a Subaru ami a Hondához képest egy törpe autógyár tud és nem sajnál igényes profi hajtást tenni az autói alá akkor a Honda miért nem rak legalább az önmaguk által SUV-nak definiált autói alá ha nem is hasonlóan összetett de egy jól felprogramozott awd hajtást? Ez tényleg akkora blama tőlük. Szinte mindenki a haldex hajtást reszelgeti mert egyszerű olcsó és megbízható, nem ezzel van a baj meg lehet azt jól is csinálni de hát, na ...
Tipikusan olyan programozási hiba mint a kikapcsolhatatlan kipörgésgátló. A német autobild is rárepült erre pár éve. Több átlag tucatautóval kipróbálták a műgyantás emelkedőn való elindulást. Fwd kocsik közül több is csúnyán elhasalt bekapcsolt kipörgésgátlóval viszont amelyeken ki lehetett kapcsolni (és úgy is maradt!) azok mind felvergődtek valahogy. Többeknél mire lendületet vehettek volna pár méter után az asr automatikusan visszakapcsolt elvette a motorerőt és fékezgetni kezdte a kereket. Ez is mekkora fail már.Analóg vén majom egy digitális világban
-
!Overdose!
őstag
válasz adam432 #99515 üzenetére
Ezt nehéz megmondani, főleg látatlanban. Úgy gondolom, hogy egy termékről csak úgy tudod eldönteni, hogy megéri-e az árát, hogy összehasonlítod más hasonló termékekkel. Jelen esetben körbe kéne nézned, hogy az ennél valamennyivel olcsóbb Yaris-ok mit tudnak ehhez a darabhoz képest. Hiszem, hogy egy 9 éves 100k km futás alatti végig márkaszervizbe hordott Yaris, ráadásul ismerőstől egy kincs, akkor is, ha valamivel drágább, mint a használtautón található darabok. Ettől függetlenül ilyen helyzetben természetesen mindig elgondolkodik az ember, hogy ennyiért mi mást kapni, ami nagyobb, erősebb, jobban felszerelt, cserébe többet futott, ki tudja milyen állapotú, ki tudja mennyire költségmentes, stb. A döntés a kezedben. Nekem a jelenlegi az első olyan autóm, ami lekövethető előéletű, magyarországi, törésmentes és közel költségmentes állapotban vásároltam. Ennek megfelelően az elmúlt 55k km alatt sem derült ki róla semmi eltitkolt, összekókányolt dolog. Mondanom sem kell nagyon megszerettem az autóvásárlásnak ezt a módját és következőnek is csak hasonló paraméterű autót szándékozok venni, ha a helyzet úgy hozza. Ennek azaz ára, hogy a kínálat tetejéről kell választani és az összes szomszéd/ismerős/barát azzal fogja kezdeni, ha meghallja az árát, hogy ennyiért már az újabb generációt is meg lehetett volna kapni. Igen, persze, csak abból pont a legalját. Esetleg van még a másik véglet, hogy egy bevallottan valamilyen hibával rendelkező, de olcsó darabot veszel és megcsináltatod saját magadnak. Ezt az utat is sokan bejárták már.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
TaaT
nagyúr
"2014. június 18.: A tízmilliárdos nap
A Kaliforniai Szövetségi Bíróság ezen a napon adott helyet annak a 79, összesen tízmilliárd dolláros keresetnek, melyet a GM termékek vásárlói szenvedtek el autóik értékvesztése miatt. A kereset nem csupán az érintett típusokra vonatkozik, hiszen egy ekkora botrány az egész autógyárra (és a többi termékükre) is rossz fényt vet. Az egyes típusok értékvesztése 500-2600 dollárra tehető."
Akkor már csak idő kérdése az egész.
Give them hell Ukraine!
-
Qru
MODERÁTOR
Sajnos ez a régebbiekre is él (youtube-on van fent egy videó róla majd megkeresem). Nem komoly terepre valóak ezek a megoldások a gyár ezt nem is tagadja. Az az inkorrekt, hogy egy preparált autót küldtek vissza a tesztre de a széria autókban ugyanúgy nem változtattak semmit, mondván a vevők 90-95%-nak jó így is. Pedig egy sima szoftver update sokat javítana a terepjáró képességén.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
LógaGéza
veterán
válasz Tsebacsi #99498 üzenetére
Perpill kb igen, brummog mint a fene, túlszól mindent, ráadásul azt se szépen teszi. De nem panaszkodok, ajándékba volt a kocsihoz, annyit megér, úgyis lassan távozik
Ezzel egyetértek, én is most ott járok, hogy megpróbálok rájönni, hogy mit/hol/hogyan cseréltek, pedig nekem a dolgok 90%-a gyári. Ha az ember át akar alakítani egy gépjárművet, akkor jobban jár, ha a saját ízléséhez szabja. Hiába jobb a 1.6-os Civic a 1.0-s Yarisnál, ha az előbbi teljesen más igényekre készült, mint amire keresi az új gazdája, akkor a végeredmény rosszabb lesz...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Declare
őstag
Hm..hat jo, meggyöztetek
Erdekes tema, majd olvasgatok rola, meg atfutom az autohifi topicot, thx
(#99514) joamilestoné: Egy-egy ilyen 14 oras utam soran, asszem meg is buggyannek zene nelkül Bar teny, hogy egy alap astraban 140 nel azert nem az a premium hangzas van, de hat szegeny ember vizzel föz
(#99511) mycso Total igaz
[ Szerkesztve ]
-
adam432
tag
válasz !Overdose! #99500 üzenetére
Max 2-3 fő, főleg városi használat, egy évben max 4-5x országon belül közlekednék, pl. Bp, Balaton.
Jónak tűnik, csak nem tudom, hogy 1,1-et tényleg megér-e.„Si vis pacem, para bellum.”
-
DeFranco
nagyúr
válasz kalmanchris #99512 üzenetére
nekem is van az autómban mélyláda, igaz nem gyári.
viszont összecsukható, strapabíró, belefér 40 liternyi bevásárlás és nem kell kétszer fordulni felcuccoláskor.
[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
válasz Declare #99509 üzenetére
Egy komoly autóban egy komoly hifivel igenis van gyárilag mélyláda, az már más kérdés, hogy nem feltűnő. Okos és kicsit is audiofil ember nem a szomszéd ablakát akarja és fogja dübörögtetni a mélyládával. Maradjunk annyiban, ha valaki az autóban is igényesebb a zene minőségére, akkor használ mélyládát és most itt vonatkoztassunk el az utca elejéből jövő ütemes zajra, amint befordul egy hülyegyerek az ültetett kocsijával. További részletek az autohifi fórumban.
(#99513) DeFranco: Ha már összecsukható, akkor mélyhangszóró doboznak használhatatlan csillapítás szempontjából
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Declare #99509 üzenetére
Nem érnek el szebb hangzást. A gyári rendszerek eleve 6-8 hangszórósak, színpadkép meg sehol. A fizikát nem lehet meghazudtolni, ha nincs mélyláda, akkor nem lesznek mélyhangok sem maximum középmély. A gyári rendszerek többsége csak dücög, meg kiemelik a középmélyet aztán csókolom, nem nevezném minőségi zenének. Egyszer hallgass meg egy SQ-ra épített autót és rögtön megérted mi miért van. Én sem hittem el először, hogy elég egy első szett, hogy tényleg erősítőről kell hajtani és hogy mennyit számít a kábelek minősége. Aztán beültem PiciPeti kocsijába és azt mondtam, hogy nekem ilyen rendszer kell! A suzukiban volt egy 50 literes ládám, fele(!) annyira nem szólt olyan szépen (és hangosan) mint Peti 18 literes ládája. Egy jól megépített rendszerben nem hallod ki a ládát, hanem természetesnek érzed, ott szól és annyira ahogy kell neki.
Ja és ebben az a szép, hogy ha úgy csinálod mint én és használt cuccokat vásárolsz akkor a gyári rendszernél jóval olcsóbban lesz sokkal jobb hifid
Abban egyébként igazad van, hogy zörögnek a műanyagok illetve a lemezek, de egy hifi kihagyhatatlan komponense a szigetelés!
mycso +1, pl a fiat stiloban is van mélyláda gyárilag (valamelyik verzióban)
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz #76385920 #99506 üzenetére
Nem kell itt 20 milliokkal dobalozni, 5-6-7 millas autokba is kerheted, ha jol tudom deicide opel opc jebe is bose van (opc be asszem ez alap). En amugy elhiszem, hogy egy gyari premiumnal jobbat kiepiteni, csak nehezen lehet es nem sokkal olcsobban.
De itt a lenyeg nem ezen van. En arra irtam, hogy egy komoly kocsiban, komoly hifi cuccnal sem szokott lenni melylada a csomagtartoban....es ennek ellenere valoszinüleg szebb hangzast ernek el. Tehat nekem ebböl megis csak az jön le, hogy egy ilyen melyladanak, azon kivül, hogy 18 eves korban levö ifju, megdübögtesse a szomszed ablakat, mas ertelme nincs.....
-
TaaT
nagyúr
válasz !Overdose! #99500 üzenetére
Mondjuk a leírás szerint a felni-hifi nincs benne az árban.
Give them hell Ukraine!
-
#76385920
törölt tag
válasz Declare #99504 üzenetére
Elvileg amennyit elkérnek egy gyári minőségi hangrendeszerért -különösen a prémium márkák esetén- annak töredékért lehet pöpec rendszert beépíteni utólag.
Azt mondják, hogy a gyári rendszerek az autó akusztikájához vannak terveze, stb, stb, stb,blablalbla...
Vagy elhisszük vagy nem.Az tény, hogy a gyári rendszerek oda vanna tervezve, esztétikusak, nem feltátlenül mennek a használhatóság rovására.
Aki ki tud köhögni 15-20 misit egy autóért, annak már nem probléma 1-1,5 misi egy gyári rendszerért.
[ Szerkesztve ]
-
lenox
veterán
Jo, de most azert par dolgot szepen osszekombinaltatok valami altalanos igazsagga. Szoval van egy teszt, ahol a valosagban nem letezo korulmenyek kozott nem jol teljesitett egy 2013-as gep. Szoftver upgrade megoldotta, meg amugy nem vilagos, hogy attol, hogy ez a 2013-as modelleken problema volt, attol vajon az elozo modelleken is van-e. Van egy masik tapasztalat, hogy ki tudja milyen helyen, milyen gumival, stb. nem tudott egy tok mas kocsi felmenni. Aztan ebbol szepen osszeraktatok, hogy mindegyik szar. Az enyem siman felmegy a hegyen, hoban, jegben, mar sokszor probaltam, mukodott az awd. Egyszer volt, hogy nem ment fel, de akkor a Land Cruiser sem ment fel, mert 70 cm ho volt, es abban azert elakadt, el kellett lapatolni egy reszet, es akkor mar felment. De fogadjunk, hogy ott se az mkii golf, se semmilyen subaru nem ment volna fel.
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #99503 üzenetére
Tök hozzanemertökent kerdes: egy minösegi hangrendszer, ami pl egy bmw, audiban van (Bose, Dynaudio, Bang&Olufsen...) nem tud legalabb olyan (de szerintem inkabb jobb es szebb) hangzast, mint egy ilyen nagy melylada hatul? Mert egy szobaban egy hazimozihoz az oke. Nagy ter jol szol. De egy autoban, ahol müanyagok, fem illesztesek vannak mindenhol, ott minden rezonalni fog.....szvsz
Amugy ez az ültetes, matricak, sötites, melylada, kipufogo...hat nekem is az a kategoria, amit nem keresnek. Az auto müszaki allapotatol függetlenül...mondjuk ez egyeni izles kerdese persze.
Bar hozzateszem, hogy a Mitsu outlanderben (pont az a tipus, amiröl volt is szo), volt a csaladban es abban gyarilag volt melylada.....na de hat tudjuk az nem nemet technika
-
nagyúr
válasz !Overdose! #99500 üzenetére
Valóban először tisztázni kéne, hogy mire kell a kocsi.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fotók, videók mobillal
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- Jelszókezelők
- Chieftec nyereményjáték: szerezz egy terméket ingyen!
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- NBA és kosárlabda topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest