Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby elektronika
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Hisense LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen széket vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Projektor topic
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz
Döglött Róka #99094 üzenetére
ezt nem a tc mondja, hanem igy kezdik kresz oktatason meg vezetesnel is gyakorlatban.
(#99095) nesa: autoja valogatja. illetve sok fugg attol is, hogy hany kg maga az auto. emellett ha alapbol nem 100%-os a fekrendszer, illetve az ut is csuszik, akkor mar csak az hianyzik, hogy ne legyen fekszervo.
-
nesa
veterán
válasz
Kornel #99092 üzenetére
Ha leal a motor kb meg 3x fekezhetsz ugy hogy van fek szervod, meg szervo nelkul is lehet fekezni cirka 2,5 eve ugy jartam tobb mint 1 honapig hogy nem volt fekrasegitom, persze nyilvan nehez nyomni azt is eltudom kepzelni hogy egy plazacica nemtudna ugy fekezni nem azert mert nemkepes ra csak szimplan pipiskedesbol, ugyenzt tartom egy ketto homok buzira is.
Kb aztmondanam hogy ha normal esetben kell nyomnod a pedalt 2-3kg val szervo nelkul ez olyan cirka 100+kg
-
Döglött Róka
veterán
válasz
deicide #99083 üzenetére
Én 5ösben szoktam lejtőn gurulni és az enyémen olyan hosszú, hogy bőven kifizetődő, annyi a trükk hogy a lejtő végén kuplungolsz egy kicsit, hogy lendületet szerezz.. Autója váltogatja, egy ignis sporttal pl nyilván értelmetlen motorfékkel gurulni.
Totalcarban meg mondanak mindent, csakhogy meglegyen a kattintás.
-
Viszlát
addikt
válasz
fokukac #99090 üzenetére
Nyilvan nem allok neki gurulgatni olyan helyen, ahol kritikus lehet akar fekezes, akar iranyvaltas, akar gazadas szempontjabol, de nem is errol volt szo. Egy autopalyas enyhe lejton nagyon idiotanak kell lenni, hogy gondot okozzon egy esetleges motorleallas...
(#99089) kornelka: nem volt egyertelmu, hogy altalanossagban reagaltatok vagy automata eseteben, ezert irtam azt, hogy mindegy milyen valto, ha leall a motor, nincs szervo egyiknel sem. Az meg netto hulyeseg, hogy nem szabad, esetleg kezdo vezeto eseten, rutintalansag okan tudnek ilyen tanacsot elkepzelni csak...
(#99092) kornelka: lasd fokukacnak adott valaszom, kritikus helyzetben nyilvan nem tesz ilyet az ember. Ha olyan tavolsagon belul van elottem auto, hogy gondot okozhat a satuzas, akkor ertelemszeruen megvaltozik a felallas. Nagyon nehez lenne kiszamolni az eselyeket, valoszinuleg annyira elenyeszo, hogy ertelmetlen foglalkozni vele, mert mar a garazsbol kiallas is nagyobb veszelyeket hordoz magaban.
-
Viszlát
addikt
-
Erre jó megoldás az automata amit nem lehet rakosgatni, elég lelépni a gázról
-
deicide
veterán
válasz
Döglött Róka #99079 üzenetére
Sokszor volt ez vita. F Astra-n ha lejtőn sebességben gurulok, annyira lassul, hogy nyomni kell a gázt, hogy fenntartsam a sebességet, ergo ugyanott vagyok, vagy rosszabbul jövök ki, mintha kirakom üresbe. Totalcar is tesztelte és ha nagyon picivel is, de az üres takarékosabb.
Pl Érdin lefelé 110-nél a 19-es kavicstól motorfékkel 5-ösben 80-ra lassulok a 22-es kőig. Üresben ugyanúgy 110-el megyek a 22-nél. Most akkor melyik olcsóbb, ha közben nyomom a gázt sebességben, hogy ne lassuljak, vagy ha üresben van? 8 éve ingázom ezen a szakaszon, unalmamban kipróbáltam már mindent.Viszlát: Így van.
-
Viszlát
addikt
válasz
Döglött Róka #99079 üzenetére
Feligazsag, ha sebessegben meglassul az auto, akkor rosszabbul jossz ki a fogyasztassal a visszagyorsitas miatt.
-
fokukac
nagyúr
válasz
szőröscica #99050 üzenetére
én is tapasztaltam már, hogy osztrák (szlovák, lengyel) benzinnel többet ment az autó, egy 10-20%-kal.
-
Buster17
addikt
válasz
Döglött Róka #99079 üzenetére
Ez nagyon is igaz!
-
-
-
Buster17
addikt
válasz
!Overdose! #99064 üzenetére
Jó igaz nem 50%al jobb hanem kb 20-25%-al. Azért ez is valami. De pontos adatokat csak mutertól tudok meg.
Lehez bitporknal van igaza -
válasz
!Overdose! #99064 üzenetére
Tanulj már meg a sorok között olvasni...
Csak annyi volt leírva hogy oda magyar oda vissza osztrák. Ez csak annyit jelent h első úton csak félig volt a tank
-
válasz
szőröscica #99059 üzenetére
Domi is szar cr dízel
-
-v-
addikt
válasz
bitpork #99058 üzenetére
Én most az előző tankot vpower 100-al raktam tele, és g*ci keveset fogyasztottam ... emberemlékezet óta nem volt ennyi a fogyasztásom, pedig ugyanúgy vezettem és hideg is lett. 550 km-nél még bőven nem világított a lámpa ... (55l a tank és a lámpa 8 liternél kezd világítani, szóval úgy tippre 8 alatt lehetett a fogyi, nem mértem végül)
-
-
szőröscica
addikt
-
-
válasz
szőröscica #99050 üzenetére
Én most vertem bele megint 5k km-t Domiba. Hogy van h itthonról indulva, 2,5 tank oda az út, vissza meg 2 ?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
szőröscica #99050 üzenetére
Céges Hiace hazaival nem ment el Linzig, kintivel hazajött Salzburgból. Min. 150km-ről beszélgetünk. Mínusz az enyhe emelkedő kifelé.
-
Buster17
addikt
válasz
szőröscica #99050 üzenetére
Muter kint dolgozik és ezek a tapasztalatali.
Magyar benzinnel 1 oda utat tett meg míg osztrákkal oda vissza. Na ez a nem mindegy. -
szőröscica
addikt
válasz
Buster17 #99049 üzenetére
Autóztam már pár tízezer km-t külföldön, többféle autóval, de sosem tapasztaltam ezt a nyugati üzemanyaggal jobban és többet megy az autó dolgot.
Pedig én itthon nem tankolok a menő kutakon, csak Auchan és Envi, ahol a legolcsóbb.
És se a Nissanomnak, se a céges Fordoknak, se a BMW-nknek soha semmi baja nem volt tőle, és nem evett belőle többet mint a külföldi üzemanyagokból. -
Buster17
addikt
Szvsz itthon a drágáb üzemanyag ugyan az mint ausztriában a normál üzemanyag amit 1.20€ ért adják.
Így van halkabban, szebben jár a motor tőle és sokkal több kilómétert meglehet vele tenni mint a magyar "normál" üzemanyaggal. Ha kint a normál ennyivel jobb akkor a jobb mit tudhat? Na ez magyarország -
-
-
válasz
deicide #99045 üzenetére
nekem nyócvanliteres a tank. Most ha jól láttam 40ft a difi a normál meg az extra nyál között. Ez a teljes tankot nézve 3200 Ft. Ami kevesebb mint 10 liter. Ennyit megér nekem hogy a motornak jó legyen. Nem mellesleg soha nem 80 litert tankolok hanem kevesebbet, mert nem szeretem kiüríteni a tankot.
-
-
hdman
őstag
bitpork: mondtam, h jöjjön, jelentkezzen le
Ace owner: mivan, gyári
Amugy elég kis morc hangja van kiforgatva...
LuckyL: nyugi nem a plusz teljesitményért tettem ezt bele
1, kis városi gyösz lesz nálunk, ki sem fog jönni a városból, rosszat biztos nem fog neki tenni
2, havi 100-150 km-t megyünk vele, szóval miért ne, anyagilag belefér
3, hogy legyen mit kérdeznedTaaT: pontosan
-
-
Kornel
veterán
kapjákbe.
szerintem én is fogok pár csekket kapni.
ahogy néztem a mondeo km órája alig csak felfele, én meg hozzá vagyok szokva...
meg a sebességet se érzi az ember úgy. -
hobizoli
nagyúr
wow, tegnap este a Bécsi úton kb a Tesco-nal leszedtek 70-75 körül
asszem 60-s táblicsku van, ugye?
eccercsak villant vmi narancsarga feny, egy velem szemben allo autobol egy villanyoszlop mogott
-
Kornel
veterán
-
hdman
őstag
Megvan a kocsiiiii
-
tomcsi23
veterán
válasz
runner 125 #99012 üzenetére
Pont erre asszociáltam.
-
szilva01
őstag
Nahát akkor ha nem baj szeretnék csatlakozni a gondos tulajok közé a már egyszer régen említett 2001-es swift sedan 1.3 GC "öröklésével"! Anyukám nagyon rendes volt, a szomszéd utcai szerelővel rendberakatta rajta amit kellett mielőtt túladott rajta, viszont az akkumulátorral nem vagy megelégedve (konkrétan egy kalap f*s, duna battery márkájú (
)). Ebben a pillantban egy ilyenre szeretném cserélni. Van valakinek ellenvetése vagy feljegyezhetem a memóriámba, mint az első (valamennyire)saját autóval kapcsolatos kiadást?
-
Integrale
veterán
Sziasztok!
Adott egy turbós autó, abban a tartományban ahol eddig a fütyülést lehetett hallani, most inkább csak huhogás van. Minden csövet átnéztem, nincs se repedés se törés, bilincsek is meg vannak húzva.
Nyomásmérő ugyan annyit mutat mint eddig 0,8-0,9 (gyári érték), és húz is, szóval ilyen téren semmi változás nincs, csak a hangja változott meg.Mi lehet a probléma?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
AsusBoy #98993 üzenetére
Praktikumtól: Octavia, A4, Passatcc
Árban a magasabbtól az alacsonyabb felé: Passat, A4, Octavia
Minőségben:A4, Passat, Octavia.Fenntartási költésgek esetén legolcsobbtól: Octavia, A4, Passat
Az a baj, hogy nem is egy kategóriában versenyeznek, még ha méretük hasonló is. Belül a skoda a legnagyobb. Csak CR TDI-t nézegess.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- One mobilszolgáltatások
- Hobby elektronika
- Triplázás jöhet: az Amazon és a Google szerint az atomenergia a jövő
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Trollok komolyan
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Lapierre e-Zesty AM 9.2 Fully carbon Ebike
- Forgószék - prémium bőr és fa
- Hatalmas szerszámcsomag Új!!!!!!!! Továbbértékesítésre is!+néhány ajándék CSERE IS!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest