Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz Döglött Róka #99094 üzenetére
ezt nem a tc mondja, hanem igy kezdik kresz oktatason meg vezetesnel is gyakorlatban.
(#99095) nesa: autoja valogatja. illetve sok fugg attol is, hogy hany kg maga az auto. emellett ha alapbol nem 100%-os a fekrendszer, illetve az ut is csuszik, akkor mar csak az hianyzik, hogy ne legyen fekszervo.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Kornel #99092 üzenetére
Ha leal a motor kb meg 3x fekezhetsz ugy hogy van fek szervod, meg szervo nelkul is lehet fekezni cirka 2,5 eve ugy jartam tobb mint 1 honapig hogy nem volt fekrasegitom, persze nyilvan nehez nyomni azt is eltudom kepzelni hogy egy plazacica nemtudna ugy fekezni nem azert mert nemkepes ra csak szimplan pipiskedesbol, ugyenzt tartom egy ketto homok buzira is.
Kb aztmondanam hogy ha normal esetben kell nyomnod a pedalt 2-3kg val szervo nelkul ez olyan cirka 100+kg
[ Szerkesztve ]
-
Döglött Róka
veterán
válasz deicide #99083 üzenetére
Én 5ösben szoktam lejtőn gurulni és az enyémen olyan hosszú, hogy bőven kifizetődő, annyi a trükk hogy a lejtő végén kuplungolsz egy kicsit, hogy lendületet szerezz.. Autója váltogatja, egy ignis sporttal pl nyilván értelmetlen motorfékkel gurulni.
Totalcarban meg mondanak mindent, csakhogy meglegyen a kattintás.
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Viszlát
addikt
válasz fokukac #99090 üzenetére
Nyilvan nem allok neki gurulgatni olyan helyen, ahol kritikus lehet akar fekezes, akar iranyvaltas, akar gazadas szempontjabol, de nem is errol volt szo. Egy autopalyas enyhe lejton nagyon idiotanak kell lenni, hogy gondot okozzon egy esetleges motorleallas...
(#99089) kornelka: nem volt egyertelmu, hogy altalanossagban reagaltatok vagy automata eseteben, ezert irtam azt, hogy mindegy milyen valto, ha leall a motor, nincs szervo egyiknel sem. Az meg netto hulyeseg, hogy nem szabad, esetleg kezdo vezeto eseten, rutintalansag okan tudnek ilyen tanacsot elkepzelni csak...
(#99092) kornelka: lasd fokukacnak adott valaszom, kritikus helyzetben nyilvan nem tesz ilyet az ember. Ha olyan tavolsagon belul van elottem auto, hogy gondot okozhat a satuzas, akkor ertelemszeruen megvaltozik a felallas. Nagyon nehez lenne kiszamolni az eselyeket, valoszinuleg annyira elenyeszo, hogy ertelmetlen foglalkozni vele, mert mar a garazsbol kiallas is nagyobb veszelyeket hordoz magaban.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
nagyúr
válasz Viszlát #99088 üzenetére
az lehet veszélyes, ha nem tudod utána visszarakni sebességbe. Volt ~10 éve egy magyar busz-baleset Ausztriában, ott pont ez volt a gond. Persze, jó eséllyel egy autópálya-lejtő nem olyan meredek, hogy ez gond legyen.
[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
Viszlát
addikt
válasz MunezXBK #99086 üzenetére
No, ezt meg nem hallottam. Miert nem ajanlott? Amiatt amit kornelka ir? Mert az ugy onmagaban santit, semmilyen (modern) autonak nincs szervo/fek, ha leall a motor. Azt mar csak mellekesen jegyzem meg, hogy 7 eve hajtok automatat es meg sosem tortent ilyen.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
-
bitpork
nagyúr
Erre jó megoldás az automata amit nem lehet rakosgatni, elég lelépni a gázról
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
deicide
veterán
válasz Döglött Róka #99079 üzenetére
Sokszor volt ez vita. F Astra-n ha lejtőn sebességben gurulok, annyira lassul, hogy nyomni kell a gázt, hogy fenntartsam a sebességet, ergo ugyanott vagyok, vagy rosszabbul jövök ki, mintha kirakom üresbe. Totalcar is tesztelte és ha nagyon picivel is, de az üres takarékosabb.
Pl Érdin lefelé 110-nél a 19-es kavicstól motorfékkel 5-ösben 80-ra lassulok a 22-es kőig. Üresben ugyanúgy 110-el megyek a 22-nél. Most akkor melyik olcsóbb, ha közben nyomom a gázt sebességben, hogy ne lassuljak, vagy ha üresben van? 8 éve ingázom ezen a szakaszon, unalmamban kipróbáltam már mindent.Viszlát: Így van.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Viszlát
addikt
válasz Döglött Róka #99079 üzenetére
Feligazsag, ha sebessegben meglassul az auto, akkor rosszabbul jossz ki a fogyasztassal a visszagyorsitas miatt.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
nagyúr
válasz szőröscica #99050 üzenetére
én is tapasztaltam már, hogy osztrák (szlovák, lengyel) benzinnel többet ment az autó, egy 10-20%-kal.
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
Buster17
addikt
válasz Döglött Róka #99079 üzenetére
Ez nagyon is igaz!
-
-
Buster17
addikt
válasz !Overdose! #99064 üzenetére
Jó igaz nem 50%al jobb hanem kb 20-25%-al. Azért ez is valami. De pontos adatokat csak mutertól tudok meg.
Lehez bitporknal van igaza -
bitpork
nagyúr
válasz !Overdose! #99064 üzenetére
Tanulj már meg a sorok között olvasni... Csak annyi volt leírva hogy oda magyar oda vissza osztrák. Ez csak annyit jelent h első úton csak félig volt a tank
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bitpork
nagyúr
válasz szőröscica #99059 üzenetére
Domi is szar cr dízel
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-v-
addikt
válasz bitpork #99058 üzenetére
Én most az előző tankot vpower 100-al raktam tele, és g*ci keveset fogyasztottam ... emberemlékezet óta nem volt ennyi a fogyasztásom, pedig ugyanúgy vezettem és hideg is lett. 550 km-nél még bőven nem világított a lámpa ... (55l a tank és a lámpa 8 liternél kezd világítani, szóval úgy tippre 8 alatt lehetett a fogyi, nem mértem végül)
-
deicide
veterán
válasz bitpork #99058 üzenetére
Nyilván nem, csak viccnek szántam. Nekem Olaszországból hazafelé az F fogyasztott jobban, de azt betudtam annak, hogy akár 10 kilométert is lehetett többször üresben (sic!) 150 környékén gurulni az Alpokban lefelé, de akkor a benya lehetett.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
szőröscica
addikt
-
bitpork
nagyúr
válasz szőröscica #99050 üzenetére
Én most vertem bele megint 5k km-t Domiba. Hogy van h itthonról indulva, 2,5 tank oda az út, vissza meg 2 ?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
MunezXBK
nagyúr
válasz szőröscica #99050 üzenetére
Céges Hiace hazaival nem ment el Linzig, kintivel hazajött Salzburgból. Min. 150km-ről beszélgetünk. Mínusz az enyhe emelkedő kifelé.
-
Buster17
addikt
válasz szőröscica #99050 üzenetére
Muter kint dolgozik és ezek a tapasztalatali.
Magyar benzinnel 1 oda utat tett meg míg osztrákkal oda vissza. Na ez a nem mindegy. -
szőröscica
addikt
válasz Buster17 #99049 üzenetére
Autóztam már pár tízezer km-t külföldön, többféle autóval, de sosem tapasztaltam ezt a nyugati üzemanyaggal jobban és többet megy az autó dolgot.
Pedig én itthon nem tankolok a menő kutakon, csak Auchan és Envi, ahol a legolcsóbb.
És se a Nissanomnak, se a céges Fordoknak, se a BMW-nknek soha semmi baja nem volt tőle, és nem evett belőle többet mint a külföldi üzemanyagokból. -
Buster17
addikt
Szvsz itthon a drágáb üzemanyag ugyan az mint ausztriában a normál üzemanyag amit 1.20€ ért adják.
Így van halkabban, szebben jár a motor tőle és sokkal több kilómétert meglehet vele tenni mint a magyar "normál" üzemanyaggal. Ha kint a normál ennyivel jobb akkor a jobb mit tudhat? Na ez magyarország -
hdman
őstag
-
bitpork
nagyúr
válasz deicide #99045 üzenetére
nekem nyócvanliteres a tank. Most ha jól láttam 40ft a difi a normál meg az extra nyál között. Ez a teljes tankot nézve 3200 Ft. Ami kevesebb mint 10 liter. Ennyit megér nekem hogy a motornak jó legyen. Nem mellesleg soha nem 80 litert tankolok hanem kevesebbet, mert nem szeretem kiüríteni a tankot.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
hdman
őstag
bitpork: mondtam, h jöjjön, jelentkezzen le
Ace owner: mivan, gyári Amugy elég kis morc hangja van kiforgatva...
LuckyL: nyugi nem a plusz teljesitményért tettem ezt bele
1, kis városi gyösz lesz nálunk, ki sem fog jönni a városból, rosszat biztos nem fog neki tenni
2, havi 100-150 km-t megyünk vele, szóval miért ne, anyagilag belefér
3, hogy legyen mit kérdeznedTaaT: pontosan
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
Kornel
veterán
kapjákbe.
szerintem én is fogok pár csekket kapni.
ahogy néztem a mondeo km órája alig csak felfele, én meg hozzá vagyok szokva...
meg a sebességet se érzi az ember úgy. -
deicide
veterán
válasz hobizoli #99019 üzenetére
Ha 60-as van, akkor a 75 sem sok, 79-től kapsz fotót, ha 50-es volt, akkor 70-nél már jogos az önarckép.
Ma én meg az Andor utcában láttam, de szerencsére 70-en állt a mutató, azaz 65 körül mentem, nem szoptam be.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
hobizoli
nagyúr
wow, tegnap este a Bécsi úton kb a Tesco-nal leszedtek 70-75 körül
asszem 60-s táblicsku van, ugye?
eccercsak villant vmi narancsarga feny, egy velem szemben allo autobol egy villanyoszlop mogott
több drón kell ;P
-
Kornel
veterán
[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
Megvan a kocsiiiii
Sopron city :)
-
tomcsi23
veterán
válasz runner 125 #99012 üzenetére
Pont erre asszociáltam.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
szilva01
őstag
Nahát akkor ha nem baj szeretnék csatlakozni a gondos tulajok közé a már egyszer régen említett 2001-es swift sedan 1.3 GC "öröklésével"! Anyukám nagyon rendes volt, a szomszéd utcai szerelővel rendberakatta rajta amit kellett mielőtt túladott rajta, viszont az akkumulátorral nem vagy megelégedve (konkrétan egy kalap f*s, duna battery márkájú ( )). Ebben a pillantban egy ilyenre szeretném cserélni. Van valakinek ellenvetése vagy feljegyezhetem a memóriámba, mint az első (valamennyire)saját autóval kapcsolatos kiadást?
-
-
Integrale
veterán
Sziasztok!
Adott egy turbós autó, abban a tartományban ahol eddig a fütyülést lehetett hallani, most inkább csak huhogás van. Minden csövet átnéztem, nincs se repedés se törés, bilincsek is meg vannak húzva.
Nyomásmérő ugyan annyit mutat mint eddig 0,8-0,9 (gyári érték), és húz is, szóval ilyen téren semmi változás nincs, csak a hangja változott meg.Mi lehet a probléma?
"Bad reklám is reklám too"
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz AsusBoy #98993 üzenetére
Praktikumtól: Octavia, A4, Passatcc
Árban a magasabbtól az alacsonyabb felé: Passat, A4, Octavia
Minőségben:A4, Passat, Octavia.Fenntartási költésgek esetén legolcsobbtól: Octavia, A4, Passat
Az a baj, hogy nem is egy kategóriában versenyeznek, még ha méretük hasonló is. Belül a skoda a legnagyobb. Csak CR TDI-t nézegess.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest