- Mini PC
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Gaming notebook topik
- Home server / házi szerver építése
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- DUNE médialejátszók topicja
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
deicide
veterán
válasz Dare2Live #100194 üzenetére
Tempomattal nem gond, csak az üzemanyagköltség aggaszt kicsit.
A fogyasztásmérőt nem merem nézni egyelőre, főleg, hogy első utunkon hazafelé megkínáltam 4/5-ben egy 150-230-as gyorsítással, tovább nem mertem, mert azért voltak a pályán.
Igen dinamikusan tolta magát 4-ben 200 fölé, aztán a bejáratás jegyében ott elváltottam.ps: a matricát beszoptam vajon, ha Budaörs után Martonvásárnál jutott eszembe és vettem sms-ben jogosultságot?
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
hdman
őstag
Bazz, megint mi van itt
Sopron city :)
-
lenox
veterán
válasz raczger #100192 üzenetére
Szerintem is be kene tartani, ettol meg teny, hogy ha elsobbseget kell adni, arra nem hivatkozhatsz, hogy de a masik tullepte a sebessegkorlatot, tehat neked nem kellett elsobbseget adni. Mert kellett.
Van egy csomo bosszanto helyzet, el kell kerulni ezeket az autokat/vezetoket minel messzebre, hogy nehogy valami kart okozzanak. -
raczger
őstag
válasz lenox #100189 üzenetére
Sötétben azért elég nehéz felmérni a másik sebességét, pláne ha mellette még esik, vagy köd van. 50 helyett ne menjen senki 80-al, általában azért jó okkal vannak ezek a sebességkorlátok, ne akarjon senki se Fittipaldi lenni.
Múlt héten történt meg velem (bár már utána is pont leszartam), hogy kikanyarodtam a főútra (lakott területen), egyetlen egy autó volt a látómezőben, kb 100-150 méterre, bőven távol. Kikanyarodtam, gyorsítok és mikor kb elértem a 55-60-at, akkor nagyon a seggembe ért és elkezdett villogni. Előzött, mutatott valamit és tolta tovább 80-100-as tempóval. Gyorshajt és még neki áll feljebb... Fehér focus, Würth-ös matricával, bécsi osztrák rendszámmal...www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Dare2Live
félisten
válasz hobizoli #100158 üzenetére
Igazad van, én is így gondolom mégis az van, hogy nem adta meg az elsöbbséget és kész.
Esetünkben még ekkora sebességtullépés se volt és hát ugye ha jól értem nem volt értelmezhető helyszinelés.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
lenox
veterán
válasz hobizoli #100187 üzenetére
baromsag ennyi erovel kivilagitatlan bringasra meg uttesten ejjel kettokor allatokat terelore is szamitani kene, pedig nem kell, es az a fasz erte ha megis ott van ugy
Lehet, hogy baromsag, de ettol igy van. A kivilagitatlan bringast nem lathatod, tehat az olyan, mint a bukkano, az nem varhato el, hogy olyat lass, amit lehetetlen latni, ellenben az autot ha 50 helyett 80-nal jon attol meg latod. Fel is kell tudni merni a sebesseget, ha nem tudod, ne vezess (de legalabbis ne fordulj ki ele). Nyilvan ha 670-nel jon, akkor azert gondolkoznek, de itt se, meg altalaban se errol van szo.
Rezesova temat nem vagom, ugyhogy azt passzolnam.#100188: En csak arrol a reszerol irtam, hogy 'ha elsobbseget kellett neki adni'. Ha nem kellett, mert nem elozott az nyilvan nem tartozik ide. A bizonyitasa annak, hogy kellett-e vagy nem az egy kerdeses menet.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz lenox #100178 üzenetére
baromsag ennyi erovel kivilagitatlan bringasra meg uttesten ejjel kettokor allatokat terelore is szamitani kene, pedig nem kell, es az a fasz erte ha megis ott van ugy
meg ennyi erovel akkor a rezesova-t sem kellett volna lesittelni az utkozesert, mert a punto bal hatulja volt csak megtorve, azaz a punto vezetoje olte meg mind a 4 bent ulot azzal, hogy savot valtott ele
de ember, 100km/h-val veretve 30m-rol is odaer 1sec alatt, amikor meg siman lehet 1sec-l elotte benezve a tukorbe mogotted ugyanabban a savban, amibol befordulsz balra
ergo hiaba nezel a tukorbe elotte 1sec-l, akkor meg azt latod, hogy mogotted van, es nem elozesben, es a toled elvarhato modon meggyozodtel arrol, hogy nem elozikegy allobol vagy kis lepesben befordulashoz meg siman tobb kell, mint az az 1sec
[ Módosította: Qru ]
több drón kell ;P
-
Laraxior
titán
Hogy jártam a minap...Hálistennek két balfasz is jutott egy napra. Motorral voltam éppen...
Városból kivezető út, 70-es tábla, a legkisebb Mercedes (A-osztály talán?) mögöttem, a seggemben, villogtatom a féklámpám, semmi, továbbra is, hálistennek lámpát kapunk, két sáv, mellém ér, csak megkérdezem tőle, hogy követési távolság. Néz a birka, aszongya: menjél hát a szaroddal... mondom neki, 70-es tábla van végig jóember. Válasz: Naés?Oké, semmi gond, zöldnél eltéptem a picsába, megyek egyenletes tempóban 100-al, (itt már főút, hideg is van, este is, nem száguldozok, sebességhatárba is belefér) jön mögöttem valaki, megint csak a seggemben, de ez már távolsági fényszóróval. Fasza, kiég a szemem, de semmi baj. Csak megunja, megelőz, hát felkapcsolom én is neki. Csupán szeretetből, hogy nekem is van ám, erre lassít, féklámpája világít, lekapcsolom sima tompítottra, féklámpa elalszik megyünk tovább, persze már nem sietős neki. Távolsági fel, menjél már jó ember ( ez már egy Toyota volt, ha jól láttam), erre fékez, megáll a főút közepén, max 20 centit húzódott le, hogy most majd ő megmondja, vagy megmutatja a frankót nekem. Szembe persze jönnek. Kikerültem, hanem húzódik le a szembejövő, akkor nem hinném, hogy meg tudom írni az üzenetet.
Nem figyeltem, hogy hányan vannak a Toyotában, de ha látom, hogy egy ember, bizisten, megállok előtte, vagy mögötte. Mégis ilyenkor mi a jófrancot gondolnak magukban?
Először azt hittem, hogy barátnőm jön mögöttem, de ő nem olyan hülye, hogy távolságit toljom az agyamba, meg nem is jön annyira rám.
Aztán amikor elmentem mellette, 130-al rongyoltam be a városba, mert az a balfasz simán letolt volna, hiába lassítottam, hogy menjen.
Csak úgy megjegyzem, egyáltalán nem vagyok agresszív motoros, nem előzgetek orrba szájba, sebességhatárokat betartom, max lámpánál gurulok előre, és ennyi.Ha tudom, hogy egyedül van az autóban bizisten megállok....
Borzasztó milyen balfasz emberek vannak.
Van akiket az idegesít, hogy a motoros előremehet a lámpánál, szerencsétlennek autóval meg ki kell várni a sorát...*** Dodge Challenger HEMI V8 ***
-
nagyúr
Amúgy ilyenkor jár büntetőpont az elsőbbség meg nem adásáért?
-
lenox
veterán
válasz hobizoli #100149 üzenetére
Ez nem igy van. Ha elsobbseget kellett neki adni (mert mondjuk mar megkezdte az elozest), akkor a sebesseget felmerni, meggyozodni rola, hogy jon-e ott valaki az a user felelossege. Holtterben volt? User a hunyo. Nem jol merte fel a sebesseget? User a hunyo. Csak olyan kifogas lehet, hogy ha pl. bukkano van ott, es amiatt nem lathatta, hogy jon ott valaki.
Nincs ilyen, hogy nem kell ra szamitani, hogy valaki gyorsan hajt. Olyan van, hogy megadtad-e az elsobbseget. Ha csatt volt, akkor nyilvanvaloan nem adtad meg. -
TaaT
nagyúr
"De ezt sose értem, hogy hogy lenne már független ... ha jön 250-el egy motoros azt észreveszi bárki?
Úgy kifordulok elé mint a huzat .. esélyem nincs észrevenni, nekem jön, meghal, és én vagyok a hibás mert nem győződtem meg, hogy jön-e valaki?"Viccelsz? [link]
Give them hell Ukraine!
-
-v-
addikt
válasz Declare #100167 üzenetére
Hát attól függ mire mész. Ha ez a klasszik műgyantás pálya a téli vezetés szimulálására, akkor ott semmi sem kopik. Hungaroringen vannak ilyen nagy sebességű tréningek is kint a nagy pályán, ott nyilván valamennyit kopik de lófax az is. Ha kimész pályanapra, na igen ... az mínusz pár milliméter Oda érdemes átcserélni igen.
(#100172) deicide: én a Nordschleiféra mennék vele
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Az hogy gyorsan ment és esetleg valóban szabálytalanul előzött az szabálysértés, ami független a balesettől
De ezt sose értem, hogy hogy lenne már független ... ha jön 250-el egy motoros azt észreveszi bárki?
Úgy kifordulok elé mint a huzat .. esélyem nincs észrevenni, nekem jön, meghal, és én vagyok a hibás mert nem győződtem meg, hogy jön-e valaki? Az meg, hogy egymillióval ment szabálysértés ugyan, de független a balesettől(#100172) deicide : M6-os közel van
[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
válasz Declare #100167 üzenetére
A vezetéstechnikai tréning nem koptatja annyira, hogy értelme legyen, ott ugye főként vizes műgyantás gyakorlatok vannak, kicsi a tapadás, szinte nem kopik.
Aki viszont pályán megy, az mind máshogy csinálja, de azért a többség hoz magával másik gumit, nyilván slicket, vagy legalább semi-slicket érdemes hozni. (Esőben nem szokták megrendezni.)
A rendes utcai gumit nem igazán érdemes ott elkoptatni. Sokan vesznek leselejtezett, használt slickeket, ami ilyen napokra tökéletes.(#100168) tboy93 : Tévedsz, egy átlag nyári gumit elég hamar el lehet darálni ilyen eseményen, főleg, ha többre is mész egy évben. A határon kell autózni és az összes tapadás a mechanikai tapadásból van, azaz a gumira van bízva a meló jó része. Érdesebb, jobban tapadó aszfalt van a ringen, mint a hétköznapi utakon, illetve az ideális ív fel van gumizva, elég nagy megterhelésnek van kitéve, ha rendesen mész.
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeFranco #100163 üzenetére
Az autó oldalának eleje/közepe/hátára gondoltam, valóban nem fogalmaztam elég pontosan.
Ha csak a háta sérült volna akkor nem lenne gond, a kisterós kötelezőjére fizetnék a kárát (avultatás után).De nem is érdekes, én dolgoztam biztosítónál tudom hogy megy ez csak azért irtam le, hogy ne érje majd őket meglepetésként.
mod:
tboy93: Akkor keressétek meg a tanút, és ha normális akkor még akár vmi jó is kisülhet a dologból.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
válasz raczger #100156 üzenetére
wow de jo kepek! Gratula
Amugy az hogy megy ha az ember elmegy egy ilyen vezetestechnikai treningre sajat kocsival, vagy a hungaroringre, akkor viszel magaddal valami hasznalt csere gumit? Ezen agyaltam multkor, hogy azert ha ilyen versenypalyas probalgatasra kimegy az ember, akkor azert ott kopik a gumi
-
m3tr0
őstag
válasz DeFranco #100163 üzenetére
Szerintem az utolsót elírta.
Ott 80-20 az előző javára a vétség.mod: mohabá': persze, de gyakorlatban ha így csinálod,akkor is simán előfordulhat,hogy kanyarodáskor amikor már majdnem befordultál az autó seggét elkapja valaki aki előzött mondjuk 100-zal.
Mert ő éppen siet vagy csak Fittipaldinak képzeli magát azért nehogy a kanyarodó legyen a hibás.[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Declare #100003 üzenetére
Úgy,hogy nem tartotta be a játékszabályokat.Balra úgy kanyarodok,hogy irányjelző, behúzódok középre a képzeletbeli felezővonalhoz,(és akkor már beljebb vagyok a középhez kb 1/2 kocsival),az utánam lévők látják,hogy ez a pali elmegy balra,megkezdhetik jobbról az előzést,ha van elég hely.Ő pedig balra kanyarodna,ha engedi a szembejövő forgalom.Mivel beljebb van min 1m-el nincs holt tér ha tükörbe néz.Így aki már előzésbe kezdett,már messziről láthatja a balra kanyarodási szándékot.Előzésnél is meg kell győződnünk arról,hogy a járművűnk előzésébe nem e kezdet bele már valaki.
A kisteher fékezés nélkül csapódott az oszlopnak.Nekem ez azt súgja,hogy az autó már ott volt közvetlen mellette,amikor a kocsi orrát balra kitette,oszt csatt![ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Declare
őstag
válasz deicide #100136 üzenetére
Nagyon baba!!! (kek)
Szep mindenestöl
Ha nagyon rossz mar, hogy otthon max 90/130 al mehetsz, kanyarodj el Hamburg fele tudok egy ket jo utat különben is a bejaratos motornak is jot tesz az egyenletes hosszu haladas, tempomat......marmint az ideuton, meg a visszauton ha mesz.....itt meg kinyomjuk a szemiiiit
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tankblock #100154 üzenetére
Van ráhatása ennek ellenkezőjét soha sem írtam, de önmagában ez nem változtat azon a tényen, hogy nem győződött meg kétséget kizáróan arról kanyarodás előtt hogy más előzésbe kezdett-e már vagy sem. Legjobb esetben is kármegosztásra számíthat ami annyit tesz kb, hogy mindenki viseli a maga kárát. Tehát egy büdös petákot nem fog látni a biztosítótól ha nincs casco-ja.
Az hogy gyorsan ment és esetleg valóban szabálytalanul előzött az szabálysértés, ami független a balesettől (ráhatása van, lásd alant). Alaptézis, hogy úgy kell kanyarodni, hogy másokat ezen szándékoddal ne veszélyeztess. Tehát:
Ha a kanyarodó jármű oldalának az eleje sérült 70-30
Ha a kanyarodó jármű oldalának a közepe 50-50
Ha a kanyarodó jármű oldalának a háta akkor 80-20És term. a kanyarodóé a nagyobb vétkességi %. Tehát legjobb esetben is mindenki viseli a maga kárát rosszabb esetben a kisterós kárának 30 vagy 20%-át kell fizetnie (a kötelezője terhére -> ugrik a bónusza).
hobizoli: Ezzel csak az a baj, hogy tanú hiányában akármit mond nem ér vele semmit. Ha van tanuja akkor bízhat az 50-50%-os kármegosztásban.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
A jegyzőkönyvbe nem tudom mi került, nem voltam ott a balesetnél amikor felvették és akkor sem amikor bementek az őrsre A villanyoszlopon okozott sérülésekből következtettek a nagy sebességre, láttam a fotókat, nem hoztam el őket, nem tudom megmutatni, de a szentlélek tartotta a betonoszlopot.
Viszont mivel mindkét fél mögött van bőven hátszél, nem is a valóságon fog szerintem eldőlni, hanem azon hogy kinek vannak jobb ügyvédjei/ismerősei.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Dare2Live #100150 üzenetére
azert azt nehez megmagyarazni, hogy miert van 50km/h-nal 30m feknyom ugy, hogy meg a tuzfalig osszetort meg az auto is,m es ugy kellett kivagni belole a muki(ka)t
azert a toresbol elegge jol lehet kovetkeztetni az utkozeskori sebessegre a jarmunek, meg ha fekezett is elotte, akkoris
több drón kell ;P
-
-
Tankblock
aktív tag
Hello,
Azért eléggé életszerűtlen lenne, ha egy városban balra kanyarodásnál ahol sor is van mögötted azért büntetnének meg mert valaki pl 160 [km/h] "előz" szabálytalanul.
Tanú elvileg a mögötte haladó is lehet. A végállapotból, pedig lehet rekonstruálni nagy bizonyossággal a sebességét is.Az való igaz, hogy ilyen helyzeteknél kell igazán észnél lenni, de általában pont ilyenkor megy a legtöbb embernek a legnehezebben a gondolkodás.
Release the Beast....
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #100130 üzenetére
Csak akkor rendőrt kellet volna hívni, mert így utólag elég nehéz lesz rekonstuálni a dolgot. Ha a kék-sárgán elismerte a felősségét onnan már elég nehéz visszatáncolni...
mod:
Tankblock: Jó, de hogy/mivel bizonyítja, hogy valóban indexelt? Ha nincs tanúja akkor cseszheti... Mert a kisterós nyilván azt fogja mondani, hogy nem indexel. Egy állítás - egy tagadás meg patt helyzet.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Dare2Live
félisten
válasz hobizoli #100149 üzenetére
több, sajnos saját plda is van, hogy nem mérlegelnek. Kinek volt elsöbbsége, ki nem adta meg és pont.
persze rendőrségen... egy két kapcsolat csodákra képes.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
hobizoli
nagyúr
válasz Declare #100003 üzenetére
qrva ecceruen
jott ezerrel es kb eccerre valtottak savot, csak o joval nagyobb sebessege miatt sokkal tobb utat tesz meg akarcsak fel sec alatt is
ilyenkor van az, hogy benezel a tukorbe meg a mogotted jovo mogott jon a savban meg, erre elkezdesz fordulni es mar benned van hatulrol a savban...es nezel, hogy WTF?de amugy a megengedettet joval meghalado sebessegu jarmure meg NEM KELL szamitania senkinek
szoval olyan nincs hogy lakott teruleten belul vagy akar kivul 180+-l is elonyod van a foutvonalon kozlekedve, akkor siman az a hunyo, aki gyorsan ment, mert ennyivel eleve szabalytalan vagy martöbb drón kell ;P
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Bigemperor #100144 üzenetére
Tipikus vízvezeték-szerelő a fazon. Mindegyiknek porsche cégautója van, és egyik sem tudja, holy van benne a csomagtartó. Természetesen öltönyben járak be, hogy látszódjon rajtuk, hogy mit dolgoznak.
-
TaaT
nagyúr
Give them hell Ukraine!
-
deicide
veterán
-
Dare2Live
félisten
válasz deicide #100102 üzenetére
"hanem mennek a kertek alatt, kibaszott nagy dugókat okozva a mellékutakon, amik nincsenek felkészítve ekkora terhelésre."
Én is ezt látom a nagyobb bajnak. Elég ha csak a jelenlegi "ritkán használom/5000ft sok/nem fogom ezt is kifizetni így is mindenhol lehúznak" forgalom 20%a nem veszi meg akkor az a 20% átmegy azon a BPn(Érden...) ahol jelenleg is rendszeresen/bármikor van/lehet dugó. Egyrészt mégtöbb dugó lesz, másrészt az őshonos lakosság pikkpakk rászokik a mellékutakra evvel azokat elviselhetetlenné és balesetveszélyessé teszi.
Eközben ráadásul a "megyekártya" miatt még lényeges bevételnövekedés se lesz, a forgalomcsökkenés meg azon főutakon fog jelentkezni ami saját tapasztalatom szerint jelenleg is élhető.
azaz érezhetően több bevétel nem lesz, de jóval szarabb lesz. kb a megint nem gondolkodtak mint anno a 150ft/gbos netadónál. Az van, hogy nem értenek hozzá ami oké nem lehetnek internet/közlekedési szakemberek... de nem kérik ki 3 szakember véleményét hanem este megírják oszt az van. [link]
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Tankblock
aktív tag
Hello
Tekintve a tényeket, szerintem a KRESZ mást mond:
34. § Előzés
(3) Az előzést - a (4) és az (5) bekezdésben említett esetet kivéve - balról kell végrehajtani.
(4) Csak jobbról szabad előzni
(a) azt a járművet, amely a balra kanyarodási szándékot irányjelzéssel jelzi és az úttesten és a....meg van még (8) Tilos előzni rész is:
(e) része taglalja az útkereszteződésben és közvetlenül előtte sem szabad előzni részt.
Mindegy h mennyivel megy. Továbbá a jóhiszeműségre is hvatkozhat, h ott tiltja a KRESZ az előzést és így nem számított rá.
Release the Beast....
-
nagyúr
Az ciki lesz. Igazából én is úgy gondolom, hogy valószínűleg az Aygo lehetett a hibás, főleg mivel tudom hogy szokott vezetni Ádám, de a többiek szentül hiszik hogy nem ő volt a ludas. Érdekes lesz a végkifejlet, mert mindkét fél mögött komoly ügyvédi réteg áll. Vajon a rendőrség milyen gyorsan dönti el ki volt a felelős?
Egyébként helyszínelés nem nagyon volt, a teherautós telefonálgatott párat, aztán jött 1db rendőr, felvette a vallomásokat, de abból se mindet, egy szemtanúét nem volt hajlandó, aki az egészet kívülről látta, mert Ádám ismerőse volt a srác . Mondjuk ezt se nagyon értem, véletlen csattanok egyet valahol és édesanyám kívülről látja az eseményeket akkor ő nem lehet szemtanú mert ismer engem? Lol.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Nem akartam én folytatni, épp befejezni, de inkább hagyom a fenébe, nem érti meg mit akarunk vele közölni, bocsi az offért.
(#100129) Qru : A rendőrségi helyszínelő és a biztosítós kárszakértrő pont ezért van, nem? A féknyomokból, autók roncsolódásából és a szemtanúk elmondásából szerintem ez esetben simán ki lehet hozni, hogy ki is volt az igazi hibás.
[ Szerkesztve ]
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #100126 üzenetére
Közrehatás, de a felelősségen nem változtat alapjába véve. Mert pl ki bizonyítja hitelt érdemlően, hogy 80-al ment?
Ha nincs cascod akkor biza egy fillért sem fogsz látni. Mivel te voltál a hibás, a te köteleződ terhére a kisbuszost kártalanítják, neked a sajátod javítását saját zsebből kell csengetned (ha nincs casco-d).
#nincsbennetarcsi
-
Viszlát
addikt
válasz Gebriel #100114 üzenetére
Nekialltam statisztikakat gyujteni, aztan szerencsere visszaneztem a topikba es felhagytam vele, mert vagy csak siman trollkodsz, vagy ostoba vagy. Ugyhogy csak annyit mondanek, hogy nagyon nagy hiba csupan a pluszkoltsegek oldalarol megkozeliteni a dolgot, tessek elolvasni nehany kozlekedesi tanulmanyt, alapveto fogalmakkal es ok-okozati osszefuggessel megismerkedni, aztan utana magyarazni, hogy mennyire jo is lesz ez...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
nagyúr
Na srácok tegnap megnéztem mi maradt az aygoból. A bal elejét kapta el a kisteher, ami gyakorlatilag egy betonkeverőt szállító kisplatós volt. Bal hátsó ajtó enyhén sérült, bal elsőt nem lehet kinyitni, bal első sárvédő galacsinba gyűrve, kerék kitört, kapott egyet a futómű, motor nem indul csak teker.
A tegnap beszéltek alapján ugye azt mondtátok, hogy ha oldalról kapja telibe akkor az már az ő hibája, ha hátulról akkor lenne a teherautóé.
Viszont, a teherautó legalább 80km/h-val jött, sort előzött, kereszteződésben, lakott területen belül, nem főúton. Ez sem változtat semmin?
Továbbá abban az esetben ha véletlenül fizetne a biztosító, van olyan lehetőség hogy betolják márkaszervizbe az autót az megcsinál mindent és a számlát benyújtják a biztosítónak? Én azt mondtam nekik, hogy szerintem ilyen tuti nincs, akkor mindenki ezt csinálná, viszont van egy családi barát ahol volt hasonló eset. Q7 elé kihajtott egy részeg sofőr, telibevertek egy fát az audival és le tudták boxolni a biztosítóval hogy a márkaszervizes számlát rendezze. Azt tegyük hozzá, hogy a biztosító először ott sem akarta kifizetni, de az audis házaspár mindkét tagja elég jó ügyvéd.
Vélemények?
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Fejezzétek be az offolást és térjetek vissza a topik témájához!
#nincsbennetarcsi
-
-
yerico
senior tag
válasz Gebriel #100114 üzenetére
Ami pontosan 13 literrel árával több, mint amit el szabadna kérni. De például lehetne székadó, amit mindenkinek kellene fizetni, ha ülni akar, csak 5000 Forint egy évre, a buszokon megszűnne az állóhely - a számuk nem gyarapodna, és csak ülőadókfizetési bizonylattal lehetne felszállni. Milyen jó is lenne, és az összege se lenne sok, igaz?
-
-
Gebriel
veterán
válasz Declare #100115 üzenetére
Nekem ennyi a véleményem az internetadóról...
Tsebacsi
Ha nem érted akkor minek erőlködsz? Hmmm?[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Gebriel #100114 üzenetére
Ha nem érted, miért erőlködsz? Hmmm?
A linked meg szimpla butaság, nem látsz tovább bizonyos dolgoknál, leragadsz neked tetsző apróságokon, és azokat szajkózod, ehhez még gratulálni sem tudok[ Szerkesztve ]
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Gebriel
veterán
válasz deicide #100106 üzenetére
13l benzin ára... egy évre.
Megértem a kollégáidat, komolyan biztos ér vágás..Inkább araszolgatnak majd azonos gondolkodásúakkal, tömeggel ahol a fogyasztás növekedés miatt az 5000.-ft-nál jóval többet fognak elkocsikázni.
Másik fele meg szerintem ma már aki kocsival jár dolgozni annak az 5000.-ft nem tétel, persze nem jó ha pluszba kell kifizetni..[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
válasz Viszlát #100108 üzenetére
Nem tudom, hogy Biatorbágyon mondjuk a reggeli csúcsban mennyi időt megtenni azt az 5-7km szakaszt míg fel nem tud menni a pályára ha mondjuk az Ország út felől jön?
Nem mondom biztos van akit negatívan érint, de abba is biztos vagyok, hogy kb ugyan ennyi ha nem több embernek meg előnyére válik.
[ Szerkesztve ]
-
válasz deicide #100102 üzenetére
Vagy akik az északi részről ingáznak nap mint nap. Milyen egyszerű volt eddig felment az ember a 2A > M0 > M3 és 20-25perc alatt Dunakesziről Fótról vagy Gödről bent voltál a városban. Na ennek úgy tűnik vége. Jár majd mindenki újra Dunakeszin keresztül a régi kettes > Váci út útvonalon mert egyszerűen nincs semmi más alternatíva. Csodálatos lesz! Taps.
Analóg vén majom egy digitális világban
-
Viszlát
addikt
válasz Gebriel #100104 üzenetére
Szkuzi, de se az erdieknek se a biatorbagyiaknak nem kellett eddig fizetni, anno nagyon okosan pontosan az o le/felhajtojuktol kezdve lett fizetosse teve mindket palya.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Declare
őstag
válasz Gebriel #100085 üzenetére
Sok ilyen embert az orszagba!!
En nem tudom mit kell allandoan höbörögni....csak egy picit magasabb az afa, csak egy picit dragabb a benzin, csak egy picit dragabb az elelmiszer, csak egy picit dragabb minden, csak egy picit dragabb az autopalya is relative, mint kb a vilagon mindenhol.....es akkor a fizetesek is csak egy picit alacsonyabbak, mint mindenhol.....es akkor tessek egy picit megvedik a magannyugdijakat meg egy icipici kis internetadot akarnak bevezetni aztan a sok höbörgö egyböl ordibal............erthetetlen ez a magyar
-
deicide
veterán
válasz Gebriel #100104 üzenetére
Annak, aki eddig nem fizetett, annak ez egész pontosan 5000Ft nem várt kiadás lesz/lenne. És a legtöbben nem fogják megvenni, hanem mennek a mellékutakra. Itt a cégnél sokan jönnek arról, mondták, hogy mennek a menekülőutakon, nem mennek a pályára...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz Gebriel #100095 üzenetére
Mondd ezt az Érdieknek, Biatorbágyiaknak, akik 5-6km-t jönnének az M1/M7 szakaszon, de januártól nem fognak, hanem mennek a kertek alatt, kibaszott nagy dugókat okozva a mellékutakon, amik nincsenek felkészítve ekkora terhelésre.
Akárhogy szépítik, ez többezer ingázó életét alakítaná át, akik lehet, hogy kimennek ezért az utcára és csatlakozni fognak hozzájuk még jó páran, akiket nem feltétlen érint a dolog, csak elegük van egy újabb lehúzásból.[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride