Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Mini-ITX
- Dell notebook topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Apple asztali gépek
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Házimozi belépő szinten
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- ZIDOO médialejátszók
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
neduddki
nagyúr
válasz
bitpork #94897 üzenetére
HI!
nalunk gyuruzni kellet, meg egy aprokat sokat fogyasztott /az elej 12.5 a vegen "csak" 9.5[l/100km], 1357ccm/, mg allnoan juikas vot akipufogo, mert midg leert midnehova
udv
neduddki
mod: de ojjan hangaj vot akipuffak :- ))) na utanna gyutt a 405turnyo a 6l alalti fogaysztasokkal, mikozben mentjmint eknterbe verte az olaszQvat:- )
-
válasz
neduddki #94896 üzenetére
Én szerettem az alfát annak ellenére h kurva volt! Volt vele egy vezérlés szakadásom is később, ami 300kba fájt, mert mindent szétvert a rohadék. A vezérlés burkolata alatt lekezdett szivárogni az olaj de ki már nem csöpögött és megette a vezérműszíjat
Viszont amikor ment, akkor egy telitalpra kitekerte a kormányt az ember kezéből -
válasz
neduddki #94894 üzenetére
Annak a szar alfának olyan erős kinyomója volt hogy a végén remegett a lábam. De az újjal sem lett jobb. Aszonta a Fiat szeged h azért ilyen mert a cca 190 Le és különben nem bírná a tapodást.
Azt viszont kikérem magamnak h szar lett volna. Még egy teljes tömítés cserét ( minden a motoron és ban lévő tömítés) is megcsináltattam rajta anno 70k-ért! Pusztán megszolgálta a korát akkor és ott. -
neduddki
nagyúr
válasz
bitpork #94893 üzenetére
HI!
nem inkabb mert az amugy is dogrovason levo kuplunkt meg jol meg isz szenvedtetted???:- )
udv
neduddki
mod: gyun eszbe, nincs meg vkinke hogy Jackie Steward ford prompban egy ojjan otoval tartott bemutatokat aminek am otohaztetejn egy hom,oru ize volt labdaval??? /es felajanlaotta a rolexet barkink aki gyorasbb mint O, mikozben albda benmaad a homoru izeben?/
-
válasz
neduddki #94891 üzenetére
Nem teszem. Az alfával húztam a szomszéd alfáját ( mindkettőnknek 164-s volt), amikor 3.ba raktam sokadszor amikor elkezdett szaga lenni majd egyszer csak fura hangokat adott ki. A vontatás végén már nem kellett nekem figyelni a csúsztatásra. Természetesen nem az egyenes vonalú mozgás miatt volt hanem mert sokat kapcsolgattam, és a megjegyzésem is erre vonatkozott. Ahogyan a normális haladásnál a 3-4 fokozatban tartott kocsi pont jó.
-
-
-
Rick4
félisten
-
AMD Power
titán
válasz
Nordik #94867 üzenetére
Opel tulajok figyelmébe ajánlom az Október 25-i találkozót. (Váci úti Tesco parkoló).
-
-
-
-
DeFranco
nagyúr
Köszi sárcok a megerősítést, már csak az a kérdésem, hogy:
@neduddki: hogy tud a sofőr nem hülye lenni?
@Tsebacsi: hogy tud a kormánynál nem hülye ülni?
@!Overdose!: hogyan kell okosan vontatni, mi a tech, mire kell figyelni?
@bitpork: hogy kell csinálni?
@8th: szerintem sejted mi a kérdésszóval hogy ne rúgjam le a kocsimat, ha úgy hozza a szükség, hogy valakit kisegítenék a bajban? (hozzáteszem a kuplungom már most is eléggé fent fog)
-
-
-
-
Nordik
őstag
válasz
kalmanchris #94868 üzenetére
Az ablaktörlő csak gyújtás alatt megy, ezt biztosan tudom.
Tehát akkor egyik vezeték a hátsó helyzetjelző vezetékére, másik pedig a csomagtérkapcsoló vezetékére és kész is? Nem fog semmit zavarni ez így? Halványabban világítani a helyzetjelzőm vagy ilyesmi?
-
!Overdose!
őstag
válasz
DeFranco #94856 üzenetére
Benzines Accorddal húztam már el Ducatot Budapestről Békéscsabára. Átlagos méretű személyautót még nyugodtan vontathatsz az 1.6-os motorral is. Inkább az lehet nyűgös, hogy vontatásban kevésbé jártasoknál gyakran szakad a kötél. Az az elv, hogy mindig feszesen kell tartani, amit úgy tudsz kivitelezni, hogy a vontatott autó fékezi a vontató autót. Egyébként én hegymászókötelet használok, illetve lekopogom, de már jó pár éve nem kellett használnom.
-
Nordik
őstag
B Corsáról lenne szó. Csomagtérvilágítást szeretnék bekötni, de nincs állandó áramú vezetékem hátul. Ugye piros vezeték. Ajtókapcsoló van azzal nincsen gond, csak valahonnan táplálnom kellene a világítást.
Ugye megtudom úgy oldani, hogy gyújtás alatt világítson, mondjuk az ablaktörlőről. Esetleg más megoldás létezik? Azon kívül, hogy ne kelljen előről kábelt húznom.
-
válasz
DeFranco #94856 üzenetére
A vonószem pont erre van, hogy elhúzzanak/húzzál egy másik kocsit. Mi több 10 kilómétert is húztunk egy Puntot egy mercivel, illetve az én Civicem is húzta egy galaxy és egy sárgaangyal is mikor a jobb külső első féltengely meghalálozott. Ha jól csavarod be a szemet mind2 kocsin, jó a kábel és nem hülye ül a 2 kormánynál, nem lehet probléma. És szerintem ennyit a motornak simán, a kuplungnak okos kezeléssel simán ki kell bírnia
(#94851) giigz : Kis kieg az izzóhoz: Punto-n szopás volt, meg kellett bontani hozzá valamit az első lökösön ha jól emlékszem, Fiat Pandán (régin) nem volt gáz, ufocivic-nél szintén nem problémás (érdekes).
-
Rick4
félisten
Ugyanez, egyszerűbben: A Swift és az F astra motorjai, pl az 1.6 8V a 90-es évek elejétől 200 utánig gyakorlatilag változatlan formában kerültek bele az autókba, ehhez képest euro 1-ből euro 3, lett. Minden motorikus változtatás nélkül.
Pl:
SWIFT 1 (1992.09.-1996.08.) Euro I.
SWIFT 2 (1996.08.-1999.08.) Euro II.
SWIFT 3 (1999.08.-2001.08.) Euro II-III. -
DeFranco
nagyúr
válasz
alázógyík #94858 üzenetére
Mondom, nem a kresz része érdekel, hanem hogy az én kocsim megbírja-e a feladat, vagy lefő a motor, elköszön a kuplung, kiszakad a háta, mittudomén... műszakilag mennyire aggályos, mennyire kockáztatom vele a saját autóm "egészségét"
@neduddki: nálatok 1 falu az hány Mmm távolság?
-
neduddki
nagyúr
válasz
DeFranco #94856 üzenetére
HI!
az 57es izet gonom megtanantad, ez elg vialgosan fogalmaz
vontathacc
mijen sujji " Elromlott gépjárművet, mezőgazdasági vontatót és lassú járművet vontatni csak olyan járművel szabad, amelynek tényleges súlya eléri a vontatott jármű tényleges súlyának a felét; ha azonban az üzemi fékberendezés romlott el, vontatásra csak olyan járművet szabad használni, amelynek tényleges súlya eléri a vontatott jármű tényleges súlyát."
mongyuk en 50-100km-et be nem vallanek /feltanatak mar a trelert/, de 1-2 falut azt igenudv
neduddki
-
ReSeTer
senior tag
Azon gondolkoztam, hogy ugye napokban jelent meg, hogy igazából semmivel se környezetkímélőbbek a mostani autók mint 10 évvel ezelőtt, akkor most ha belegondolunk, nettó pénzlehúzás volt az egész EURO 453456464565 rendszer, ami miatt valakinek többet kellett fizetni teljesítményadó néven, környezetadó stb...
Mi lenne ha ezek az emberek követelnék vissza a pénzüket? Vagy fordítva, követelnék, hogy akik kedvezményt kaptak mert "elvileg" jobb besorolásuk volt, fizessenek ők is ugyanannyit mint a régi autósok?
Csodálkozom, hogy nincs fellázadás.
-
DeFranco
nagyúr
Uraim egy kérdés, ez most viszonylag komoly (bohócdoktor felmentést kap a válasz alól):
A gépjármű ugye adott, 1.6 szívóbenzin fóka 100 le. Vonóhörög nincs, hátul van lyuk a becsavarható vonószemnek.
Adott esetben ezzel én egy lerobbant autót elvontathatok? Ha igen, milyen méretig? Gondolom a kresz engedi, de mit bír el a technika? Egy 1-1,5 tonnás személyautót elhúzhatok vele 50-100 esetleg több kilométeren?
Nyilván nem vállalkozást akarok erre alapítani, de volt már rá példa, hogy majdnem szükség volt rá, és volt aki azt mondta, lehet nem kellene erőltetni...
-
hdman
őstag
Lolz, azért ilyen fostömlővel forgalomban menni elég meleg...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #94844 üzenetére
Mint a kb azonos teljesítményű szívóbenzines.
mod:
giigz: Nyilván nem. Ismerősnek van Laguna II 1,8 16V-vel soha semmi baja nem volt a motorjának (az elkót az inkább ne firtassuk
). Inkább azt mondanám hogy több problémásabb motor van az FR oladalon mint a JP oldalon de nyilván vannak itt is - ott is gyengébben sikerült darabok.
-
giigz
veterán
válasz
caprine #94850 üzenetére
Hi!
ezert irtam a PSA 1.6 16V motorjat
izzocsere meg japannal is lehet szpas ennek sincs koze a kontinensekhez en meganomban kerek 1 perc...
en nem mondtam soha a japab otokrol h hulladek, de azert az autogyartas nem ott kezdodik es nem ott fejezodik be
van amit jobban csinalnak mint az europaiak, van amit rosszabbul, de az biztos, hogy benzinmotort nem csak a japok tudnak csinalni, dizelt meg sem emlitem...
udv
duddukki
-
caprine
senior tag
Ha japán motor akkor nem a suzukit kellene felhozni hanem vagy honda vagy toyota motorokat, ők a mérvadók, a swift az inkább az alja a tortának.
Ha motor akkor olyan dolgokat kell nézni mint pl. az elsőgenerációs yaris 1 literes motorja. 1998 óta gyártják, 2006 óta 3 hengeres, ami már nem tetszik nekem. De a 4 hengeres a kategória mai napig legkönnyebb motorja a maga 65 kilójával és ebben minden benne van:
- hengerenkénti befecskendezés
- hengerenkénti digitális gyújtás
- variálható szelepvezérlés
- variálható szívócső....
Gyakorlatilag az azóta kijött közvetlen befecskendezés nincs benne. És ez egy belépőszintű autó belépő alap motorja, a japánoknál ez az alap! Hány éve nem gyártanak 2 szelepes motorokat? Nézd meg 98-ban milyen motorjai voltak az opelnek vagy VW-nek. 16V talán csak a 2 literes volt, a 1,8-as győri motor az ugye audi fejlesztés, ennyi, a VR6 is 12V. Most már nyomják a TSI-ket de x év kellett hozzá.A francia motorokkal inkább ne példálozzunk, a mostaniak türhetőek, de túl vannak bonyolítva és nem csak a motorjaik de egyéb részek is. Ahogy egy autószerelő ismerős mondta amit meg lehet csinálni 1 csővel azt a franciák 3-al oldják meg. C max-nál pollenszürő cseréhez ki kell szedni a gázpedált, ki volt az az idióta aki ez így oldotta meg? Izzócseréhez több mostani autónál komplett mindent szét kell szedni a környezetében, szervízbe kell vinni az autót egy szaros izzócsere miatt! Nekünk volt 2 toyotánk, nem sok minden volt rajtuk csinálva, még úgy sem hogy az egyik segge törve volt, de döbbenetes az a sok trükk amit a tervezők beleraktak. A francia autók szépek, a C5-öt kifejezetten tetszik, de nem mernék használtan bevállalni sem ezt, sem más francia verdát, pláne commonrailt.
-
giigz
veterán
válasz
Declare #94846 üzenetére
Hi!
nem vagyok otthon, ha kell este linkelek, de lecci konnyitsd meg a dolgom es irkalj gugliba olyanokat mint tyre test, tyre review, stb.
udv
duddukki
defranco: naa, azert ha velemenyed van az okes, de ferditeni nem kell... st3 2500 velemeny az smafu?
ha valakinek ennel tobb ref kell en sirva fakadok
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Declare #94846 üzenetére
a doktor úrnál mindig a lét határozza meg a tudatot, amit éppen vesz az a legjobb. per definíció. ha nem a legjobb, akkor meg rászánja az időt és keres három véleményt ami szerint mégis (elég nagy az internet, itt még a pokolgyíkdiétára is lehet ajálnást találni, ha eleget keres az ember), és aztán azzal kampányol orrvérzésig. ha nagyon nem megy, akkor kitalál valami összeesküvéselméletet (ez a legújabb trend nála, gondolom már az álracionális érvek is elfogytak)
a rezidensek már megtanultak nem foglalkozni vele, az egy más kérdés, hogy szétver egy-két topicot vele, de ez már nem az én dolgom.
-
giigz
veterán
Hi!
kivetel itt is ott is akad boven
japanoknal is akad gyenge benzinmotor, europaban is
azt a kijelentest nem latom realisnak, hogy benzinmotort csak a japok tudnak csinalni... (tipikus topicos japo istenites, kozben pedig aki vezetett mar francia vagy nemet 1.4 benzint, elhetetlennek tartja a suzuki 1.3-as nyomatekszegeny motorjat)
udv
duddukki
-
caprine
senior tag
Azért jó lenne tudni, hogy melyik avensis-ről van szó, mivel már a 3. generációnál tart. Nem néztem meg a katalógus adatokat de a C vectra picit mindegyik Avensisnál nagyobb. Az egyik ismerősnek van 2,2 TD, vezethetőség tekintetében még utasként is érezni hogy erősen alulkormányzott, maga a C vectra lett túlsulyos minimum 50-100 kilóval. A fedélzeti rádiója elszállt, illetve csak a soft, a helyi opel szalonban senki se tudott hozzászagolni. Az avensis japán tervezés, bár a 2. generáció formatervét franciák csinálták, de nem japánban gyártják. Ha japán kell akkor az elődje a carina-e. Az avensis nagyon csendes autó, még a dizel motorral is, de az is elromlik, csak évekkel meg kilométerekkel később. Öcsém 10 éves yarisán most lyukadt ki a kipufogó dob, a fater kollégájának a G astrán fél év után cserélni kellett a gyárit. És ami a lényeg, bár nem tudom a vectrát hány helyen, de az astra 7 országban is készül, és nagyon nagy minőségi különbség van egy németben meg egy lengyelben gyártott astra között. Én azonos feltételek esetén tuti a toyotát venném.
-
Qru
MODERÁTOR
Óóó, akkor lehet titokban francia motor van a Hondámban?
2800 rpm-en adja le a csúcsnyomatékát.
mod:
Szívó/turbó fogyasztáshoz:
Aki használta mind a kettőt azt tudja, hogy bullshit a turbósok alacsony fogyija. Én a szívóm előtt egy 1,8 tsi-t használtam és a turbós rendre 3-4 decivel többet kért városban úgy, hogy nem kellett megküzdenie az AWD hatjási veszteségeivel.
-
8th
addikt
Szeret tényként közölni dolgokat a kolléga.
"ha tetszik, ha nem, az avensis egy sokkal jobb autó, mint a c vectra." ezt persze azóta sem volt hajlandó semmivel alátámasztani.
"azért egy igazi japán autót össze se lehet hasonlítani egy európaival megbízhatóság terén. ez tény."
"benzinmotort csak a japánok tudnak csinálni, ez tény" -
hdman
őstag
A csomagtérben leltünk a Volvo kínai kapcsolatának első kézzelfogható jelére. Az autóban ugyanis teljes méretű pótkerék van, de nem olyan, mint a négy használatra szánt kerék. Az autón ugyanis négy Pirelli gumi tette a dolgát, nem is rosszul – szakadó esőben sem mutattak semmiféle bizonytalanságot, még ésszerűtlenül nagy tempónál sem – viszont a csomagtartó aljában egy Chao Yang márkajelzésű abroncsot találtunk a fekete lemezfelnin. Ez egyébként a kínai ZC Rubber gyártmánya, ugyanazé a cégé, amely Európában Goodride márkájú abroncsaival próbál megkapaszkodni a szuperolcsó kategóriában. Csak remélni tudom, hogy a Volvo tényleg csak pótkerékként csempészi be az autóiba.
Wuuuuut?
-
giigz
veterán
válasz
Declare #94791 üzenetére
HI!
sok sok olvasas a temaban, magyar is, de inkabb kulfoldi tapasztalatok, tesztek
udv
duddukki
kornelka: a japan tud csak benzinmotort gyartani temahoz, tudom en nem ertek hozza, ahogy te sem es itt senki, de a velemenyem az, hogy a franciak, nemetek is tudnak jo benzinmotort csinalni...
1.6 16V PSA talan a legjobb szivobenzin motor, nagyon keveset fogyaszt, kulturalt, halk, kimegy a vilagbol, es ami fontos, nyomatekos, es mar alul megjon a nyomatek nagy resze, olajat megkapja es semmi baja, nem ritka a 3-400k+ km-es hibatlan motor
de mondhatnam az 1.4 16V-t, haverom seatjaban az van, 12 eves, 280k km, semmi olajfogyasztas, halk, orszaguton jar 5,6-5,8 literrel 280k km utan
1.8 benzin, 2.0 benzin akar renault-ot figyelembe veve szinten tokeletes motorok, hiba nelkul
na es europaiak V6-ot is tudnak... de lehetne mondani a volvo 2.4-es benzinmotorjat, nem tudnam azt mondani ra, hogy barmilyen japan motorra szivesen cserelnem...
ami engem sziven utott a japan motorokkal kapcsolatban konkretan haverom 1.3 92 pacis swiftjevel kapcsolatban, hogy 0 nyomatek, alul total halott, de porgetve is csak a hang jon meg, egyszeruen nincs a loero mellett nyomatek... lehet halk meg keveset fogyaszt, de szamomra kifejezetten rosszul autozhato... ujabb 1.2-es motorjukat nem tudom, de papiron nyomatek ott sincs sok...
ezzel szemben a fiesta 1.4-es 80 loeros motorja sokkal kellemesebb, megy rendesen, az atlagos 2000-3000-es tartomanyban ott van a nyomatek nagy resze, raadasul 125 nm-rol van szo, ami komolyan erzodik is, mert ertelmes gyorsitast lehet vele elerni, amihez a Swift-et mar 4000-re kell porgetni, ott meg vinnyog...tehat en pl. a japan csodamotorbol sirva menekultem a fiestaba, ami sokkal elhetobb, de meg ennel is jobbat mondok: az en 75 le-s motorom sem rosszabb normal kozlekedesben, mint a 10 evvel ujabb 92 lovas swift... 4000 folott mar kijon a tobb ero, de en varosi normal hasznalat eseten 2500-nal valtok, a japo ilyenkor hasznalhatatlan
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szőröscica #94754 üzenetére
Jó hogy mert azzal a JAstrával ha előzni akarsz ki kell szálnod és tolnod hogy legyűrd a 93-al repesztő román kaminookat.
Am nem vok szokva ekkora távokhoz azért (is) volt fárasztó. Jól jött volna a robotpilóta.
-
-
Rick4
félisten
-
Bdanyy
addikt
Köszi a tippeket. Mondeo stbrol lebeszeltem
Van is egy eladó 1.3 ismeroson keresztül ami beferne árba (újak benne a lengokarok, fekek, lengescsillapitok, feltengely gzmiharangok, huto stb, elvileg nem rohad). Totál fapad, sok dolog csak nem romolhat el rajta.
szerk: f astra sem rossz. Clio Saxo Punto esetleg?
-
válasz
Bdanyy #94827 üzenetére
Persze, 1.0 régi swift pont ez az árkategória
olcsó fenntartás, kicsi fogyi. Én 240-ért adtam el anno, szóval lehet azért épkézláb darabot kapni ebben a kategóriában. Meg kell nézni az alját, hogy mennyire rohad a küszöb, füstöl-e a motor, váltó búg-e, de egyébként minden olcsó hozzá. Bontott alkatrész hegyekben.
Negatívum: Hosszú távra kényelmetlen, ezres motorral pályázni nem nagyon érdemes (városba tökéletes). Kasztni gatya biztonság szempontjából (mint az összes korabeli kisautóé).
(Azért mondom az 1.0-t, mert az 1.3 keresettebb, ezért a pénzért gatyábbat kapsz belőle)
-
válasz
Bdanyy #94827 üzenetére
Szerintem jobb egy stift is mint egy robogó . Szezonálisan jó a robogó ,de októbertől-Márciusig azon lefagy az ember .( Persze nekem is van Mischlenbaba thermo ruhám tudom , hogy be lehet öltözni ) Azért a négy kerék és a bódé a fejem felett megér annyit .A kis stiftben pedig a fűtés igencsak jó .
-
Bdanyy
addikt
Sziasztok!
Ismerosnek kellene valami kisautó 300k körül (valamennyi szervíz belefér még). Pesten munkabajarni (kb 8km-re heti párszor), illetve havonta kb 500km vidéki útra.
Érdemes egyáltalán ennyiből barmibe belevágni?
Én robogot ajánlanék, de azzal a vidéki út baratnovel nehezen menne
-
-v-
addikt
válasz
neduddki #94825 üzenetére
Ja de lovetta elmegy arra, hogy euro n+1 -re fejlesszenek, meg amugy se duskal csomo autogyarto a lovettaban, nyilvan nincs penz mindenre, na meg ido se, olyan gyorsan jonnek az uj szabalyok. Kene egy kis nyugi, akkor foglalkozhatnanak ezzel, bar lehet mar most is tulsagosan elbonyolodtak a motorok ...
Japan vonalhoz meg annyit, hogy majd meglatjuk az a skyactive mennyire lesz tartos az egekbe emelt komoresszioval stb ... csak azzal meg nincs tapasztalat mert tul uj, a kis turbosok meg regebbiek es mar doglenek. Majd elkezdenek szerintem a japok is, pl. az is kozvetlen befecskendezes egr-rel, azt miert ne erintene ugyanugy a lekormolodas? Cserebe meg menetdinamikaban se hizzak azt amit a turbosok ....
-
-v-
addikt
válasz
Kornel #94800 üzenetére
Nem a turbokra kell mutogatni, jo turbomotort tudtak csinalni mar regen is, pl. volvo 2.5t mocijai is jok. Kicsereled az olajat 10e-renkent es nincs gond. Ez meg a masik, kitalaltak a gyartok ezt a 30k-s olajcsere periodust amivel garantaltan megdoglik a motor, mivel az uj auto eladasok jo resze flottas, azok meg hulyek lesznek 3x olyan surun szervizbe hordani ... megdoglenek, lehet mutogatni szar kisturbos...de most ez tenyleg a motor hibaja?
A gyartok orulnek ha az euro normakkal tartjak a lepest, arra fejlesztenek gondolom foleg, azert van elbonyolitva, nem azzal van a baj hogy downsizeolt, hanem hogy egr szelep, kozvetlen befecskendezes anyam kinja ... most is tudnanak jo turbomotort csinalni, ha a 10-20 evvel ezelotti normakhoz kene epiteni .... -
válasz
parandroid #94806 üzenetére
Igen kell. Elem van benne ami merül és ha lemerült akkor állandóan vérnyákolni fog nincs jel.Ez a jó az egészben úgy van megcsinálva h pénzbe kerüljön
-
neduddki
nagyúr
válasz
Mágus2 #94815 üzenetére
HI!
ha msot a 1000mb motorjarol beszleunk amit 1964-tol 2001-ig gyartottak /juro3 bevezetesevel halt ki/, az mar a 80as evekben is elavult konstukcio volt ami nem lett ovlna aj he nem eltt volan egy rkas nyugja,amin a foccvagen bevaslas miatt beleonottt vagomnyi piz segitett, az az nemi teghnologiai es technikai upgrad+normalis anaygok meg adtka enki ~10 evet =, ezznek ahoszu evetit ne csak a kenyszerben latom
udv
neduddki
-
-
#44275968
törölt tag
A normális valódi kényelem hogy beülsz aztán majd elalszol prémium kategóriás kocsikban kezdődik pl. a8 long, lexus, chrysler , s mercik, gl merci, 7-s bmw ezeket pl. nem tudom valaki hogy tudja összehasonlítani egy civic-el
pl. ismerösömnek is civic van s nem hosszú távot mentünk 100 km, de alig vártam hogy kiszáljak nekem annyira kicsi és kényelmetlen autó...
-
neduddki
nagyúr
válasz
Declare #94809 üzenetére
HI!
"Erre irom, hogy ezt csiszoljak, fejlesztik en siman elkepzelem, hogy par ev mulva nagyon jo motorok lehetnek." szep alom, kar hogy nem efel mutat a tendencia:- ( pedig lehetne...
udv
neduddki
mod: DeFranco: vigyazni r amint a himes tojjasra, de nezd meg a japo d kombi eddig leegbb vot ha dragn asi most??? semmi
-
Declare
őstag
válasz
DeFranco #94803 üzenetére
Joo persze a tervezett elavulas nem mai talalmany...volt 30 eve is meg ma is.....de az nem erdeke senkinek, ahogy egyik simerösünk az 1.2tsi vel, hogy területi kepviselökent kb egy ev alatt beletett 60 ezret a kocsiba es 120 ezernel kb kukaba toltak az egesz kocsit, mert folyamatosan szervizben allt....turbo miatt.
En pl az 1.4 tsi vw konszern motorokat szeretem. Nyomatekos, dinamikus, gyilkolva 10-12 liter, ovatosan 5-7 liter. Hogy 10 evesen mi lesz velük jo kerdes. Erre irom, hogy ezt csiszoljak, fejlesztik en siman elkepzelem, hogy par ev mulva nagyon jo motorok lehetnek.
Egy szivobenzinben szerintem nincs több. Par loeröt, par deci minusz fogyasztast biztos lehet kicsiholni....ellenben turboval szerintem sok fejlesztesi lehetöseg rejlik meg.
(#94802) neduddki Pont erröl beszelek
vannak jelenleg problemak....de azert most sem lehet összehasonlitani egy maganszemely downsize benzines verdajat aki figyel ra es megadja a kocsinak amit kell, vagy egy ceges "mindenki autoja" kis köbcentis turbot....hideg padlozas, pörög amit bir egesz nap, huppppsz mar 40 ezer es nem volt olajcsere, ja csereljünk, jaa hogy elfogyott az olaj, mert pörgeteskor megette, de senki nem nez ra soha az olajszintre.....stb. Cegnek turbos, de plana pici downsize turbos....örültseg
-
parandroid
félisten
Akkor ha ez a téma itt lefutott, feltenném itt is a kérdésemet a gumis topikból, ahogy elnézem, itt nagyobb az élet:
Ez a guminyomás szenzor ez mi a lófütty, azon kívül, hogy jelzi nekem, ha laposak a kerekek? Gumicserénél a szerviz szerint ezt is cserélni kell, konkrétan közel 50 EUR-ért darabját, aminek annyira nagyon nem örülök. Amit elfelejtettem megkérdezni, hogy ezt minden gumicserénél cserélik, vagy csak ha másik méretre váltok (most a télinél 17-ről 16-ra)? Beszarás, komolyan, és ez nekem szerintem még mint extra, gondolom pénzbe is került, hogy most megint fizethessek érte...
Mazda szerviz árai viszont ahogy néztem, nem vészesek, prémium gumival (Good Year, Semperit, Michelin, Bridgestone, meg talán Yokohama, ilyeneket láttam a választhatók között) 140-170 EUR per darab a 205/60/R16 vadasúj gyári acélfelnivel. Ez rendben is lenne, csak az a szenzor vágott mellbe.
p
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Declare #94801 üzenetére
olyan turbokat csinalnak, hogy megbizhato, hosszueletü es takarekos
pontosan ez az a három tulajdonság ami manapság senkit nem érdekel, sőt...
- legyen olcsó (a gyártónak)
- képes legyen teljesíteni a normát laboratóriumi körülmények között
- és lehetőleg 5 év múlva se haljon éhen se az újautópiac sem a szervízhálózat -
neduddki
nagyúr
válasz
RetepNyaraB #94799 üzenetére
HJI!
"elég szépen és egyenletesen húz a 2.0 mazda, de a max nyomaték valahol 4000 táján van. Aki arra hajt, az nem fog örülni a fogyasztásnak..."
ooo ize nekem csak ez gun eszmebe;- )tegnap VarkonyiG-BertalanG kettos: Mondeo ecoboost otopajja 12l/100km megengedett tempoban, ijj mintha kcisit sok lennen
amugy meg hir volt par hetel ezelott, hogy a flottuzemeltteko viszontbiztositoja megemelte az uj otok biztositasat amit egyertemeun az uj dowsizeolt motorokra vezethreto vissza
udv
neduddki
mod
eclare: "addigra a nemetek meg olyan turbokat csinalnak, hogy megbizhato, hosszueletü es takarekos" mondhatnal egeyt mert foccvage sz.r. bmw sz.r. ford is 150-180Mm-nel dobalja magat, opelnel meg most kezdik elerni a 150Mm-et de par motorcsere mar volt /flottasak/, sajnois nem tema amegbihato downsizelt mtor egytre jobbsn ugy tunik, amig a motor nem kap epeszu oaj menedzsmentet es marad a fix 30Mm addig nem lesz jobb
-
Declare
őstag
válasz
Kornel #94800 üzenetére
Nyilvan vannak problemak a kis turbokkal, de mindennel az elejen. Ha ezt szepen sikerül olyan szintre fejleszteni, hogy ne legyenek lanc nyulasok, meg gond nelkül menjen, akkor jo lesz szerintem....nekem tetszik a turbo nagyon. A mazda majd farigcsalja a szivobenzinjet, hogy na meg 0,1 decivel kevesebbet egyen, meg meg 1 loerövel többet tudjon, addigra a nemetek meg olyan turbokat csinalnak, hogy megbizhato, hosszueletü es takarekos
remelem
Viccen kivül egy szivo benzinnel, ha dinamikusan akarsz autozni kell a magas fordulat, amivel jön a magas fogyasztas es szerintem mindig igy is marad. Egy turbonal nem kell magas fordulat....fejlesztes fejlesztes es jo lesz az
Erre a japanok tudnak csak szivobenzint csinalni....ezt meg inkabb hagyjuk...
Új hozzászólás Aktív témák
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- DELL PowerEdge R640 rack szerver - 2xGold 6138 (20c/40t, 2.0/3.7GHz), 64GB RAM,4x1G, H730 1GB, áfás
- Lenovo, Dell, HP, Panasonic Getac üzleti és ütésálló katonai laptopok + Ipad 6-13. gen. garancia
- DELL Precision 5560 i7-11850H 16GB 512GB T1200 FHD+ 1 év garancia
- Apple iPhone 14 Plus 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Akció! Paidashu 10600MAH / 20700MAH Powerbank olcsón!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest