-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
Azt nem ertem, hogy aki ilyen szinten tudatosan szeles mosollyal több oldalrol is atvag valakit az nem fel egy kicsit sem attol, hogy egyszer majd egy olyan emberrel talalja szembe magat, aki nem hagyja annyiban, hogy a tehetetlen bürokracia utvesztöjebe beküld egy feljelentest....
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
Tothgera30
Ármester
Ez a B8-as Passat nagyon ütős lett. Kívül-belül tettszik, pedig nem sok autóról mondhatom ezt el.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
nagyúr
válasz Kornel #95892 üzenetére
Nekünk volt 1.8-as ambiente mondeonk, kb. 4-5 évig, használtan vettük, talán 2-3 évesen? 2004 vége felé adtuk el, 2 misiért, és komolyan mondom semmi baj nem volt a kocsival, de semmi. Oké, a kőegyszerű alapmodell volt, de minden szuperül ment rajta, az 1.8 motor ment rendesen, nem zabálta a benzint-olajat se. És többnyire városban, elvétve pályán volt használva. Szerintem ha találsz egy kíméltebb példányt, marha jó vásárt csinálsz vele!
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
DeFranco
nagyúr
válasz Mágus2 #95884 üzenetére
Nagyszerű. Tehát ez az itthoni piacra úgy vonatkozik, hogy... sehogy nem vonatkozik. Romániában meg minden második autó dácsia, olyan modellek, amiket még csak nem is láttam, a maradék fele meg jobbkormányos paszuly. Ebből a szempontból felesleges az árakat hasonlítgatni, amíg van regadó meg társai.
(#95888) Mágus2: semmilyen fókások bosszúja nincs, és nem is kell így beállítani, mert ez degradáló, és egy nemtelen kiszólás a vitában. Ellenben megragad, és nincs kedvem a hondás meg a tudjukkis dicsőségfalra felkerülni mert nem vagyok márka-fag egyáltalán.
Egy összetákolt, telibe fényezett, de a kényes részeken rohadó, szemmel láthatóan karambolos, 11 éves fókát akkor sem tudok ennyiért ajánlani, ha emiatt a fejemet veszik.
Senki nem ajánlott, gondolom megvan, hogy lebeszélés tényálladéka forgott fenn, nem rábeszélésé.
Azért ajánlottam inkább olcsóbbat, még ha rohad is valahol, vannak szépséghibái, nincs telibe fújva , látja az ember, hogy mit vesz, nem egy mákkal töltött túrós csusza.
Ilyet vettem, és nem volt olcsóbb. Hülye meg nem vagyok, tudtam, hogy mit veszek és milyen áron.
A hátsó futóművükre költeni kell, ezt bele kell számolni. Amelyiken azt megcsinálták, az nem eladó.
Eladó csak nem gasztra árban.
Tőlem aztán mindenki azt vesz amit akar, de 600-ért szerintem ne törődős fókát vegyen hanem egy fitt gasztrát, mert lesznek meglepik. Jelen állapot szerint nem állunk túl jól (sőt kifejezetten nagyon szarul állunk) korrekt olcsó szerelőkkel, felesleges megkenni a szarosszendvicset előre. Vedd figyelembe, hogy te aláfekszel, megcsinálod, más meg hordhatja a kedvesuramhoz szabadság terhére 5k+-os rezsióradíjért.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #95892 üzenetére
Az okosok azt mondják, állapotot veszünk. Keress egy ilyen állapotút, és ha olyan, mint a képeken,nyugodtan megveheted. A jól felszerelt autó egy dolog, az viszont nem mindegy,hogy az extra listáról mi működik.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #95891 üzenetére
Itt kezdtem a kerdest
Csak benzines, ha lehet 2.0, de ha csak 1.8 lesz, abba se halok bele.
Minel tobb extra legyen benne, futheto elso uveg es a futheto ules nem lenne rossz, a tempomat se, de azt utolag is meg lehet oldani bontobol. -
Mágus2
Közösségépítő
A fókások bosszújától tartva átfogalmazom a gondolataimat. Jól tartják az árukat a fókák, ez igaz, vannak olyan példányok, amik megérnek 1 millát, ez is igaz. Egy összetákolt, telibe fényezett, de a kényes részeken rohadó, szemmel láthatóan karambolos, 11 éves fókát akkor sem tudok ennyiért ajánlani, ha emiatt a fejemet veszik.
Remélem így érthetőbb és emészthetőbb a mondandóm. Én is ismerek olyan autókat amiket a piaci ár fölött is érdemes megvenni, mert jók, de itt nem erről van szó. Azért ajánlottam inkább olcsóbbat, még ha rohad is valahol, vannak szépséghibái, nincs telibe fújva , látja az ember, hogy mit vesz, nem egy mákkal töltött túrós csusza. A hátsó futóművükre költeni kell, ezt bele kell számolni. Amelyiken azt megcsinálták, az nem eladó.
kornelka Egyszerű a képlet, ha nincs fókára se, akkor ne mondeókat nézz. Mennyi a keret?
[ Szerkesztve ]
-
do3om
addikt
Hi
Tudna valaki ajánlani pár típust amit érdemes figyelgetni a piacon?Árban 1,5M-ig mehet, nagyjából 2006-7-nél régebbit azért már nem vennék mert akkor mi értelme váltani a mostanit.
Nem szeretem a nagy autókat (hosszú orr-far) mivel a mostani kis VagonR-hez vagyok szokva és nem rossz a a parkolás szempontból, és a magas építést is szeretném továbbra is megtartani (még ha nem is ennyire). Amiket nézegettem eddig opel corsa D, Ford focus-fiesta.
Használat: kevés városi, inkább vidéki utak, havonta kb. 1000Km, a fogyasztás azért számít nekem.
Még nem tudom benzin vagy dízelt lenne jobb venni, mindkét oldalnak megvan a maga véleménye, szóval ez sem egyszerű kitalálni. Kb 1.2-1.6 motorban gondolkozom szóval nem nagy dögben.[ Szerkesztve ]
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
DeFranco
nagyúr
válasz Mágus2 #95879 üzenetére
nem tudom... gyártanak például autót nálatok?
félreértés ne essék, nem azt mondom, hogy ú ez aztán a non plus ultra mindenre gyógyír, csak azt, hogy felesleges ezt így elkezdeni tippelgetni, hogy szerintem ennyit vagy annyit ér. tök mindegy szerinted/szerintem mennyit ér. van egy ára a piacon, és pont annyit ér. meg kell nézni hogy mit adnak mennyi pénzért, ki kell menni, bele kell ülni, és akkor el lehet dönteni hogy kell vagy nem.
itthon most a focusok ára viszonylag fent van. tipikus válságautó, nem kicsi, jó minőség, (legalább is a híre jó, tovább nem merek menni) jó menetkomfort, nem nagyon kehesek, családapák is elvannak vele, két gyerekülés befér, a babakocsit meg berakod a sedanba is. ezek ma már nagy szavak egy megfizethető autónál. ezért keresik, ezért van ára. annyi amennyi. a jó modellek általában nem is húzzák sokáig a piacon így sem.
ami alatta van az meg olyan is.
nálatok ott vannak a skodák. az például egy tök reális alternatíva. ha azzal tele van nyomva a piac (nem tudom tele van-e) akkor már meg is van, hogy miért adják ezeket kevesebbért. kínálat, alternatíva. itthon viszonylag kevés nem céges skodát látok.
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz DeFranco #95878 üzenetére
És azt lehet tudni hogy mi alapján tartják ennyire az árukat? Délelőtt linkeltem egy '99-es g astra-t 625-ért, arra azt mondták hogy az nagyon drága holott minden benne volt ami ma elvárható.
Azt már meg sem merem említeni hogy az 1-es fókában szerintem 180 cm felett képtelenség vezetni. 184 cm vagyok, 2 hete ültem egyben és bárhogy állítottam az ülést a középkonzol éle minden áron ki akart tépni egy darabot a térdemből.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
hobizoli
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
válasz Mágus2 #95876 üzenetére
tekintsünk el attól, hogy 4 db 320x400-as képen az öregapám térde kalácsa és őszintének tűnik...
hozd be, rendszámozd fel, aztán tadamm... hol tartunk?
ezt az egy piacot hozzávetőlegesen egész tűrhetően ismerem. lehet hogy túl van árazva, lehet hogy a konkurenciát megkapod x vagy y pénzért, de a fóka árak egészen magasan vannak a kategórián belül. hogy miért van ez így, arról lehetne beszélgetni, de tényleg jó állapotban levő példányt ilyen 2000e-s árakon itthon lehetetlennel határos találni.
direkt nem mondok árakat, hogy mennyiért igen, de lényegesen közelebb van a 950-hez mint a 600-hoz.
és ezen nem változtat, hogy találunk-e 2ke-ért szlovákiában 4 kisképpel hirdetettet.
-
Kornel
veterán
válasz DeFranco #95875 üzenetére
nem fóka az első célpont, mondeot akarok.
abból is 2.0-át.
ezeket általában olcsóbban adják, mert "zabálnak".
olyat nem fogok megvenni, ami rohad, illetve aminek a motorja szar (kompresszió, hibakód kiolvasás lesz).
az, hogy mondjuk gátlót/tárcsát/betétet kell cserélni, nem fog visszatartani, mert legalább tudom, hogy pár évig jó lesz.mod: vettem már pár kocsit, annyira nem nyúltam eddig mellé.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
DeFranco
nagyúr
válasz Mágus2 #95873 üzenetére
majd akkor ezt közöld az eladókkal is
@kornelka: jó, hát ha hiába mondjuk, akkor ülj be egy 600k-s fókába, aztán meg vicsorogj, hogy jó az, csak kicsit szar de ha hunyorítasz meg bekapcsolod a rádiót akkor teljesen OK.
így lehet a legjobban elbaszni amikor az akarás megelőzi a tudatot, de te tudod. többet ebben a kérdésben nem fogok nyilatkozni.
ja, meg utána ne felejtsd el majd megemlíteni lépten-nyomon, hogy 3F sohamár, meg szarford. mindenképpen.
és tényleg nem azért mert fóka, tudod hogy megmondom ha szar valami. nem szoktam letagadni a frankót, azt sem ha én cseszek rá valamire. de ez most konkrétan hülyeség amit tervezel.
[ Szerkesztve ]
-
Na Urak!
Köszönöm mindenkinek, megírtam az embernek hogy megveszi meghal: vagy az úton, vagy a költségekbe.
Mágus2: neki tényleg felesleges. 2 év alatt nem ment 1 olajcserényit, uh csak az idő miatt kellett cserélni a régi mazda 626ban. Ezt vedd meg!
(#95872) kornelka: mondtam mén neki de csak nem akarja a jót.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
DeFranco
nagyúr
válasz Kickass #95866 üzenetére
szerintem inkább a törés miatt kezdték el lakatolni, aztán már ha ott voltak megcsinálták az elejét is, nem biztos, hogy nagyon rohadt előtte, csak ugye hozzá kellett nyúlni.
bár azt a motorteret elnézve lehet hogy sókamrában tartották és télleg rohadt mindenhol...
az enyém is korrodált egy kissé az ajtók alján meg a sárvédő alján, megcsináltattam úgy-ahogy most (nincsenek illúzióim, megcsiszolták, lefestették, ennyi) de ezekkel nem lehet mit csinálni, ahol már megindult azt nem tudod konzerválni csak odázni 1-2 évig aztán ismétel.
ezek viszont nem kritikus helyek. az alváz vagy a küszöb vagy a torony az, de az meg nem rohad szerencsére.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz DeFranco #95864 üzenetére
"körbe van lakatolva rendesen, nyilván eladásra lakatolták ki, olyan is."
"szorgosak voltak a küszöb alját ki kinyalták kályhaezüsttel, de minek? az szerintem randa."
Nagyon-nagyon fog sírni ennek az új tulaja aki majd a következő tavasszal meglátja, hogy mekkora egy rozsdaboglya fostalicskát vett, 800eurós kosztanya kb 100ezer forintból eladhatóvá téve két kézen átmenve tényleges értékénél 3x annyiért árulva....
-
DeFranco
nagyúr
válasz bitpork #95860 üzenetére
hát nem tudom...
körbe van lakatolva rendesen, nyilván eladásra lakatolták ki, olyan is. amit így körbelakatoláskor vagy utána láttam eddig az mind behozott ropira vágott gtk-s példány volt. nem láttam sokat, de az mind az volt.
csomagtérajtó csálé, ez tuti. az elején a hűtőrácsnál mintha nagy lenne a rés, de meg nem mondom neked, hogy ok-e, szerintem a két első lámpa is csálén áll, ha megnézed hogy fut fel az illesztés a géptetővel. a dísztárcsák afterek szerintem, ilyen dísztárcsákat csak fl előtti modellen láttam, nem mintha ez gond lenne.
az ajtók alja be van javítva mind, ez normális amúgy, minden focus ajtaja rohad ott, az enyémet taknyolósabban csinálták meg, igaz annyiba is került... fent viszont az a oszlopnál nem tudom mit javítottak be de ott is hozzá van nyúlva a tönítéshez úgy látom
az ülésnél a rést azt nem tudom, nekem nem ilyen, nem tudom ott állítható-e valami deréktámasz vagy ülésmagasság.
a kormány kopott, a bőr az ilyen. fotó alapján nem látom nagyon gáznak, de ezt látni kellene.
bal hátsó ajtón van a kárpitnál egy lógó csavar, az az ajtó ott meg lett bontva szerintem nem kicsit, gondolom nem az üregvédelem miatt. fura ott az üveg alján a csík is.
a csomagtartónál lent két oldalt az a barna pötty az mi? oda ütközik a gumiütköző? az ott rohad vagy koszos?
teleszkópok ilyenek, gatyulnak, télen még szarabb lesz.
szorgosak voltak a küszöb alját ki kinyalták kályhaezüsttel, de minek? az szerintem randa.
jobb hátsó ajtó alsó csavar nekem taknyoltnak tűnik, gyáriban nem ilyen rücskös a festés. vagy szar a kép. hopp! francokat, ott a festéknyom a csövön. azt ott festették. hm...
a generátor nem tudom mitől néz ki így, de az enyém nem ilyen. a generátoron a kábelcsatlakozás sem ilyen szerintem de ez nem biztos. jobb oldalon az a kék kupak sem kék nálam.
a motortérben nagyon csúnya rohadások vannak, nem tudom ez mennyire gáz, de nálam nem ilyen közel sem. van ami rohad nálam is, leginkább a csavarok, de itt a lemezt is megkezdte több helyen és nem is kicsit. ez magyarázhatja a többi lakatolást a kasztnin, de akkor ez nem kicsit rohadt hanem nagyon.
összességében nekem ami nem tetszik az a hátsó csálé csomagtérajtó, a festett jobb ajtó csavar és hogy takkra ki van nyalva rajta minden lakatolható rész. a beltér ok, a motortérben nem látok semmit, próbálni kell meg át kell nézetni.
az nem tetszik, hogy nem őszinte autó, nem látsz rajta sok mindent, csak azt, hogy mit hoztak rajta rendbe kívülről. egyébként belekötni nem tudok nem is akarok. menjetek alá mindenképp, mert ha alulról is úgy rohad mint amit a motortér mutat, akkor az fejvakarós...
szerk: na [rvilike] mondja is a frankót. kurbli nekem is feltűnt valahol kisagyban, de aztán megmagyaráztam magamnak, hogy a ford mindig szűken mérte az elkóablakot
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz bitpork #95860 üzenetére
Nem rossz az képek alapján. Egyedül a torony fura, nézzetek ott körül rendesen nem volt-e elölről összecsukva vagy mittudom, bár képről illesztésileg minden oké ott. 950-ért sok, 850-re le kell alkudni Futóművet nézzétek meg jól hátul, szilentek rendben legyenek ott meg ne kelljen nyúlni hozzá, mert az flexes drága móka.
A ghia alufelni hol van hozzá? Ajtók alján már mókoltak nem? Mindegy az jó pont, akkor darabig nem rohad és nem kell vele foglalkozni. Km franc se tudja, 200k km környékén a digit klíma gombjairól már kopogat a festék, ezen meg szép. Meg kell nézni a kulcsot, mennyire kopott, váltót mennyire lötyög, kuplung mennyire fog fent kb. ezekből el lehet dönteni valós-e, de amúgy szerintem szép, át kell nézetni kis alku aztán hadd szóljon.kornelka:
ennek fényében 600k körül még reális is lenne
Igen de azt hogy mennyiért reális nem kornelka dönti el, hanem a piac 600-ért lefingott FL-eset vagy közepesen lefingott és tutira rohadó FL előttit kapsz. Már bocs de lehet itt okoskodni szerinted mennyit ér meg mennyit nem ér, nem te meg nem is én döntöm el mennyiért mennek, hanem a piac.
Lehet itt szájat húzni hogy hátezsokennyiértmártdcimondeo van, aztán fél év után amikor megnéztél 20 focust rájössz hogy igen focusból ami szép az ennyi, ha nem tetszik/sokallod veszel mást vagy igen csinálod azt amit mondasz veszel 500-ért lefingottat, te döntésed. Attól még ez nem irreális ár, ennyiért mennek ennyi. Kicsit azért alkudni kell ebből ofcourse Felni nincs meg hozzá kapásból alkualap.bitpork :
ööö viszont az ablakemelő nem stimmel, ghia 4 elektronyos ablakos. Itt meg a hátsó kettő kurblis
Lehet felejtős lesz ez, az sehogy nem jön össze, csak ha mondjuk cserés volt a hátsó két ajtó, oszt épp ilyen volt bontóban, bár bal elöl is 2 gombos csak az ablakemelő. Elég gyanús, ha nincs rá értelmes magyarázat a neppertől akkor felejtős szvsz.A flood tilos a fórumon.
[ Módosította: Qru ]
-
-
-
kalapacsolok
senior tag
Üdv! A kocsimon reggel az oldalsó ablakok nagyon párásak és zavar, hogy hiába engedem le őket, nem törli le a párát... Valszeg már nem feszül rá úgy a tömítés. Lehet ezt orvosolni vhogy egyszerűen?
-
DeFranco
nagyúr
válasz Kornel #95846 üzenetére
veszek 500-ért egy jó motorral rendelkező példányt, és kicserélek rajta minden kopó dolgot, akkor se járok itt, amennyiért ezt hirdetik, és akkor az biztos meg lesz csinálva.
let me laugh even harder
ez nem így működik. ha te vagy egy egyenesági első fokú hozzátartozód nem közepesnél ügyesebb szerelő, akkor ezt felejtsd el, többet lesz szerelőnél a gép, mint alattad. már ha a megcsinált autón megcsináltat értünk és nem olyat amit az ima meg a duct tape tart össze.
ez egy normál ár, ami (lényegesen) ez alatt van fókából az betegágy. ez van, tartják az árukat.
-
Kornel
veterán
ha már ford, akkor ezekről vélemény?
link
első nem tetszik, mert nem bézs.
második se...
harmadikra egy jó felni kéne
a negyedik az turiner, na az lenne az igazi!
a fekete kombi az szép, csak bézs lenne belül...
a 750k-s magánszemélytől eladó 700k-ért még jó is lehetne...
800-ért meg már FL-es van, bár nem tudom, hogy miről jobb a FL? van amiben fejlődött? nekem pl. a váltókar jobban tetszik a nem FL-esben. -
runner 125
nagyúr
Közel a 80-hoz én is ilyen életet akarok, pont egy G-Class-szal.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
Kornel
veterán
válasz bitpork #95847 üzenetére
simán lehet annyi, ha a motor olyan, amilyennek mondod, még igaz is lehet.
de a kaszni állapota nem kitűnő, max. megfelelő, törődést igénylő, a gumiról már elmondtam a véleményem, szóval erre még lehetne költeni, ennek fényében 600k körül még reális is lenne, de akkor keveset keresne rajta a nepper.
én néznék inkább egyet magánszemélytől, vagy magam mennék ki egyért. -
-
Kornel
veterán
válasz bitpork #95845 üzenetére
lehet én is ilyet veszek.
vagy mk3 mondit.
attól függ, hogy a józan ész győz-e, vagy az, hogy most nagy kocsi kell
szerintem nem gáz a fóka1 belseje se.
viszont szerintem ennyiért drága, tudom, a jókért megkérik az árukat, de akkor is, akkor veszek 500-ért egy jó motorral rendelkező példányt, és kicserélek rajta minden kopó dolgot, akkor se járok itt, amennyiért ezt hirdetik, és akkor az biztos meg lesz csinálva.mod: képek alapján meg annyi nem is meggyőző, mint amennyit kérnek érte.
ezeket 1500 eur-ért veszik kint kb.
ja és a nexen gumi nem értéknövelő, hanem inkább értékcsökkentő, azonnali csere, tehát plusz egy garnitúra gumit hozzá lehet számolni árban.[ Szerkesztve ]
-
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/focus/ford_focus_1.6_ghia-8299933
Na ami látszik, az látszik, ami nem azt meg megmondjátok. Barátom akarja megvenni. Ami kevésbé észrevehető ( igen el lettek kurjantva a fotók, mert most sötétedés előtt volt 5 perce, néhol szembe a nappal ) az az hogy az első tornyoknál és a maszkon az orrnál kályhaezüsttel van "javítva" egy rakat lik meg "felületi rozsda". Az illesztések mindenhol jók, rohadás csak a motortér csavarjai környékén. Az autó csöpög a takarítástól. Jobb első íven nyomás, bal B oszlopon pici horpasz, jobb első lámpán kő által okozott repedés. Lámpák nem mattok. Csomagtér teleszkóp gyengyusz. Motor pöccröff, nem reszket, füstje nincs hidegen. Karika még nem volt, csak ha a barátomnak képről tetszik.
Várom ( igen Mr DeFranco magától is) a figyelni listát, az ellenérveket. És következzen a véleményem pár perc munkával: PLEASE KILL MEEEE!
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
AmunRa
senior tag
Én a szenzációhajhász cím miatt linkeltem, nem azért, hogy most már de olcsó a benzin! Utálom ezeket az indexes címeket! Azért nyomtam rá, mert mi van? 300 lesz a benzin? Brutál vastag betűvel a cím és sárga vonal mellette.
Pl. ez is:
"Jön az Iphone 6 MagyarországraHa megveszi a hazai premier napján, másnap mehet is a temetőbe."
Aztán beleolvasol, mert nem gondolkozol el rajta, mi lehet, de csak annyi, hogy Mindenszentek napja előtt megveheted.[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz AmunRa #95836 üzenetére
Azért az tök jó, hogy Oroszország gyakorlatilag háborúban áll Ukrajnával és az Iszlám állam Irakban átvette az irányítást stratégiailag fontos olajmezők felett ennek ellenére folyamatosan csökken a kőolaj világpiaci ára? Békeidőben meg az egekben? Hogy? Mitől? Valaki meg tudja ezt magyarázni?
mod: Ja és Kína rohamosan növekvő kőolajéhségét el is felejtettem megemlíteni mint ránk nézve negatív tényezőt.
[ Szerkesztve ]
Analóg vén majom egy digitális világban
-
AmunRa
senior tag
-
parandroid
félisten
A gond az, hogy az emberek nagy része megszokásból löki minden pirosnál üresbe az autót, és állítja le, akkor is, ha fogalma sincs, meddig fog tartani. Ha meg 3-4-5 mp múlva vált a lámpa, akkor már nem ért semmit a dolog. Ilyenből meg masszív városi forgalomban könnyen összejön naponta sok. A másik a dugóban araszolás, amire megint nem jó. Ha meg a szociológiai vonatkozását nézzük, akkor ugye egyrészt jönnek majd a türelmetlenek, hogy miért ilyen lassan indul a pirosnál a start-stopos autó (igen, tudom, elvileg 1 mp, és már megy is), másrészt a dugóban miért nem csorog előre, amikor haladt a sor egy métert (azért, mert ehhez neki be kéne indítania, majd le kéne megint állítania a motort, aminek ugye semmi értelme, viszont tényleg lesz egy fél autónyi lyuk előtte, ami sok autónál már párszáz méterrel hosszabb dugó is lehet). Nyilván túlzok pár dologgal, meg ezek nem mindenkinek hétköznapi szituációk, de remélem érteitek, mire akarok rámutatni. Nem tudom egyébként, mi lenne a jó megoldás, de ez nekem nagyon ilyen ló helyett szamár megoldásnak tűnik.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
8th
addikt
válasz Buster17 #95790 üzenetére
Pedig 1981-ben már a széria felszereltség része volt a Volkswagen Passat B2 "Formel E"-ben mindez. Ablaktörlőkar végén van egy stop gomb azt megnyomva leáll a motor. A kuplungpedál érintésére pedig újra beindul. Persze ehhez ki kell lökni üresbe a váltót mert sebességben nem működik, elég kezdetleges technika de 33évvel ezelőtt nagy szám lehetett.
Analóg vén majom egy digitális világban
-
TaaT
nagyúr
válasz Tankblock #95794 üzenetére
"a kérdés az h mondjuk a 90 [sec] nyi pirosnál az újraindítás fogyaszt-e többet, vagy a kipufogás."
Nekem a kis könyvecskémben azt írják hogy 30-40s alapjárat megfelel egy újraindításnak, de persze négyesgolfban nem volt start-stop rendszer, a motor és a szükséges alkatrészek sincsenek ehhez optimalizálva.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
nagyúr
válasz DeFranco #95827 üzenetére
tud hibakódot törölni, többen megerősítettek róla
Torque app:
Hibakódok olvasása, törlése:Szokványos módon történik, nincs benne semmi extra, bár eltart egy ideig mire kiolvassa az ECU memóriáját. Majd ha elolvastuk/lejegyeztük, azonnal törölhetjük is. Még annyi említésre méltó, hogy beépített hibakód keresővel is rendelkezik, tehát bepötyöghetjük pl., hogy a P0123 hibakód mit jelent. Jól jön, nem kell böngészni a netet, szervizkönyvet.
meglepő módon se a windows defender, se az avg nem talált vírust a cd-n
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz tboy93 #95825 üzenetére
en azt a cd-t be se mertem tenni az itthoni gepbe csak egy masikba, ami tutira be van vedve, de ott uvolto derviskent forgott a viruskergeto, hogy tobb a lemezen a karosanyag mint egy ll junior cd-n.
en nem hasznalnam.
mellesleg szerintem hibakodot torolni (azaz irni a tarat) nem tud. azert obd reader.
-
nagyúr
Igazából ez a cucc a gyors hibakód kiolvasásra lett kitalálva, arra nagyon is jó, a többi az csak geekségre jó 1500FT-ot nekem megért
[rvilike] 8 különböző szoftver van mellékelve a CD-n hozzá, úgyhogy PC-vel is lehet használni
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz tboy93 #95820 üzenetére
Leszopja az akksit jah ... torque tud logolni, nekem van speci fordos szoft is amit forumon gyart az egyik arc, asszem az is tud. De ha komolyabb cucc kell akkor pc-re van mindenfele szoft ... nem erdemes az androiddal bohockodni, az inkabb realtimera jo nezegetni ezt azt.
-
-v-
addikt
-
nagyúr
Declare működik telefonnal, talptoppal is, a Torque appban pl van logolás, maga a ketyere az nem rögzít semmit, csak a kiolvasott információt bluetoothon továbbítja
Degeczi szerintem nem lehet bekapcsolni, gyújtás nélkül is működik, nem tudom mennyire szívja az akksit, szerintem nem vészesen
solor igen, lehet vele
-
Degeczi
nagyúr
válasz tboy93 #95813 üzenetére
Lekapcsolni ezt sem lehet, ugye?
Az a gondom ezekkel, h nem csak gyújtásra működnek (ami még érthető is, bár lehetne opcionális), és nem elhanyagolható a fogyasztásuk, tehát nem hagyhatóak fixen a kocsiban, mert idővel lemerítik az akkut.
Egy hasonlót, de direkt olyat vettem, amin van egy ki/be kapcsoló nyomógomb - ám cseszik működikni ez a gomb rajta, az is mindig bekapcsolva van...
-
nagyúr
válasz tboy93 #95813 üzenetére
Magyarán egy telóra telepített progival real time lehet nézni a mobilon a kocsi diagnosztikai adatait bluetooth kapcsolaton keresztül? Ez marha jól hangzik!
[ Szerkesztve ]
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
nagyúr
Ma megjött az OBD2 olvasóm ebayről, korrekt kis csomagolásban, mellékelt CD-vel. A kütyü kicsi, de szuper. Az androidos telefonom azonnal megtalálta bluetoothon keresztül, csak a párosítással volt némi probléma (pin kódot kért a párosításhoz, ami nem volt mellékelve, egyébként 1234), de utána azonnal fel is állt a kapcsolat és a CD-n mellékelt app-al már meg is tudtam nézni az autó szenzorainak értékeit. Összefoglalva, remek kis ketyere és a legjobb az egészben hogy 1570 Ft-ért vettem, ingyenes házhozszállítással
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz DeFranco #95808 üzenetére
"biztos nagyon frankón lehet vele a határértékeket hozni, meg remekül mutat a marketinganyagban, de amíg másodkezes autótulaj vagyok, aki majd 4-5 év múlva lát ilyet, addig élek a gyanúperrel, hogy nem lesz őszinte a mosolyom vele."
Na most ez nekem azert azt jelenti, hogy nem bizol benne, hogy 4-5 ev mulva, ha vennel egy ilyen autot, akkor nem lenne vele minden bajod jo ezt sarkitottam egy picit ki
(#95809) Qru Persze ez ok! De semmi nem ugy születik, hogy csettintenek es voila, lön tökeletes rendszer , en csak azt mondom több toleranciat es kompromisszumot, ha senki nem fejleszt es probal ki semmit, akkor sehova nem jutunk.
Amugy ezt a nem er semmit sem ertem. Ha jol tudom a generator az folyamatosan tölt, megallas nelkül. Ha üres az akku, ha nem. Akkor ez hogy van?
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #95801 üzenetére
Honnan veszed, hogy ha nekem lenne a kocsimban ilyen akkor én is kilőném?
Mind emellett az egyszerűbb csak egy nagy akksival megspékelt rendeszekkel semmit sem spórolsz, mert az indítási áramot ugyanúgy a motor termeli meg benzinből. Ezek semmi másra nem jók, mint az amúgy is semmitmondó tesztfogyasztást még jobban eltorzítsák. Vanank ebből is jó/valóban hatásos rendszerek természetesen (pl a már korábban említett Mazzag féle).
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
válasz DeFranco #95805 üzenetére
Egyetertek!
En is kivancsi leszek, ha meglesz akkor meg akkor igerem beszamolok. De Te irtad, hogy 4-5 ev mulva vajon nem hullik e szet eg yilyen auto, meg 2 evente akku csere. Na ezeket a kis punto megcafolni latszik (a 4-5 evtöl is mar csak 1 evre van )
Amugy meg nem hülye a rendszer, ha hideg a motor nem allitja le, csak ha mar üzemmeleg, illeve ha pl dugoban egymas utan sokszor eljatszod a megallast akkor utana egy kis ideig nem allitja le, hiaba teszed üresbe. Szoval nem "esz nelkül" mindig, minden üresbeteveskor all le.
-
Declare
őstag
válasz DeFranco #95800 üzenetére
Legszebb peldam erre a csaladban egy 1.4 tdi punto. 3 eves.
Volt mar a kis olasz csoda 3000 km es europa trippen azon kivül kb varosban 2. autokent funkcional, munkahelyre jaras, bolt ilyenek. Se akku baja, se semmi mas. Szepen teszi a dolgat. 3 eves, az meg nem a vilag vege tudom, de az autonak a megvetelekor sem szavaztak bizalmat
Pedig aztan ebben van minden amit lehet fujolni. Kicsi, low budget, olasz, dizel, turbos, star-stop, automataklima........automata valto az nincs benne
[ Szerkesztve ]
-
jozefgucci1
addikt
válasz grabber #95799 üzenetére
Azért tegyük hozzá egy fejlesztő mérnök kezére igencsak gyakran rácsapkodnak , hogy na-na ezt nem kéne . Lehet nem hülyék ülnek ott sőt , de hogy az ő főnökeiknek is ki van adva mi az öt éves terv az is biztos . Igaz én autógyártásban nem vagyok benne , de nagyobb diesel motoroknál ez így működik
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
mycso
veterán
Nálunk a fiesztában ha csak városban járkáltunk, másnap panaszkodott az akkura. 1éves autó/akku. 1.6tdci.
Tehát annyira nem volt jó (legalább is ennél).
Egyébként a témához visszatérve a károsanyag kibocsátás csökkentése ami elsődleges feladata, nem a fogyasztás.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Declare
őstag
En meg pont forditva vagyok ellatva ilyen ismerösökkel, es ami meg erdekes is, hogy senkinek nem volt meg baja vele. Se merülö akku, se meghibasodas.
Komolyan mondom, vagytok egyparan itt, akik nem is ertem miert jarnak autoval a jol bevalt lovaskocsi es gözmozdony helyett es minek hasznaltok okostelefont, amikor milyen jol müködött evszazadokon at, hogy tüzetgyujtottak es azt meglatta a szomszed faluban a delikvens, aki lorapattant, atvagtatott es megkerdezte, hogy na mi van miert hivtal "Azokbol a regi jo dolgokbol nem maradt semmi"
(Qru, ez most nem csak Neked szol )