- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Mini-ITX
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HDD probléma (nem adatmentés)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Gigabyte VGA keskenyebb házakhoz (is)
ph Az új RTX 4070 Ti Super Windforce Max nem felfelé, hanem oldalirányban viseli 12HPWR csatlakozóját.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
caprine
aktív tag
Ha japán motor akkor nem a suzukit kellene felhozni hanem vagy honda vagy toyota motorokat, ők a mérvadók, a swift az inkább az alja a tortának.
Ha motor akkor olyan dolgokat kell nézni mint pl. az elsőgenerációs yaris 1 literes motorja. 1998 óta gyártják, 2006 óta 3 hengeres, ami már nem tetszik nekem. De a 4 hengeres a kategória mai napig legkönnyebb motorja a maga 65 kilójával és ebben minden benne van:
- hengerenkénti befecskendezés
- hengerenkénti digitális gyújtás
- variálható szelepvezérlés
- variálható szívócső....
Gyakorlatilag az azóta kijött közvetlen befecskendezés nincs benne. És ez egy belépőszintű autó belépő alap motorja, a japánoknál ez az alap! Hány éve nem gyártanak 2 szelepes motorokat? Nézd meg 98-ban milyen motorjai voltak az opelnek vagy VW-nek. 16V talán csak a 2 literes volt, a 1,8-as győri motor az ugye audi fejlesztés, ennyi, a VR6 is 12V. Most már nyomják a TSI-ket de x év kellett hozzá.A francia motorokkal inkább ne példálozzunk, a mostaniak türhetőek, de túl vannak bonyolítva és nem csak a motorjaik de egyéb részek is. Ahogy egy autószerelő ismerős mondta amit meg lehet csinálni 1 csővel azt a franciák 3-al oldják meg. C max-nál pollenszürő cseréhez ki kell szedni a gázpedált, ki volt az az idióta aki ez így oldotta meg? Izzócseréhez több mostani autónál komplett mindent szét kell szedni a környezetében, szervízbe kell vinni az autót egy szaros izzócsere miatt! Nekünk volt 2 toyotánk, nem sok minden volt rajtuk csinálva, még úgy sem hogy az egyik segge törve volt, de döbbenetes az a sok trükk amit a tervezők beleraktak. A francia autók szépek, a C5-öt kifejezetten tetszik, de nem mernék használtan bevállalni sem ezt, sem más francia verdát, pláne commonrailt.
Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ukrajnai háború
- Gyúrósok ide!
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...