Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Mini-ITX
- Dell notebook topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Apple asztali gépek
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Házimozi belépő szinten
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- ZIDOO médialejátszók
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
trassher
addikt
válasz
Laraxior #80680 üzenetére
Csak nem a debreceni tesco parkoló?
Mellesleg én is szoktam cigizni a kocsiban és senki sem ült még úgy be hogy "pfúú de cigiszag van". Ez csak városi legenda hogy az a kocsi büdös amelyikben dohányoznak. Nem az a kocsi büdös hanem az amelyikben elnyomják a csikket tudvalevő a csikk sokkal büdösebb mint a cigifüst.Kipuff témához:
Nekem is suzukim van és sajnos a kipufogó gyenge pont. A bemenő cső szó szerint leszakadt a dobról. Kb olyan hangja volt mint egy wrc-nek, durrogott és mély volt mintha menne is az autó. 2 évente cserés egyben a katalizátortól.joamilestoné: Egy tróger vagyok és kidobom de ha lehet akkor megállok és elnyomom egy köztéri csikkesben.
-
-v-
addikt
válasz
runner 125 #80696 üzenetére
OPC-n 20" van
-
Nkboy
senior tag
válasz
molnarpeter #80688 üzenetére
+ a katit is kidobják belőle, mee jobban megy.
runner 125: Főtengő, gardán, rece kitámasztó támpöcök + bónusz: tszcsé
-
Laraxior
titán
Kijottem egy kicsit gurulni.... megszopatott egy Focus...
feher, fekete felni... a hatuljan 3 emblema:
Egy auto + turbocsiga = smile.be is szoptam
180nal mentem de meg mindig nem ertem utol. Szemét
varosban. -
neduddki
nagyúr
válasz
!Overdose! #80672 üzenetére
HI!
en ebay-ra jarok:- )))
udv
neduddki
-
BlacKSouL
addikt
válasz
Laraxior #80684 üzenetére
A legegyszerűbb dolog a kipuff tuning, csak sokan elfelejtik a fizikát hozzáigazítani. Olyankor hangos mint az ökör, csak épp menni nem megy.
Hány ilyen kályhacsöves szar áll oda lámpánál, aztán bőgeti, mint a marha, a legtöbb mai gyári autó meg otthagyja a francba magának. Én is mindig röhögök, hogy a szaros 140 lóval, 7000-es fordulaton nincs olyan hangja a Civicnek, mint ezeknek 2000-nél, csak ha menni kell, akkor van ami hang nélkül is megy, a másik meg üvölt, aztán fordulatot meg nem veszi.Olyan egyszerű kivenni a hangtompítóból a fojtást, aztán a gázlengések meg mennek összevissza.
Nincs is azzal baj, hogy hangosabbat akar, de ha nem csak az a cél, akkor illene hozzáigazítani és hangolni a szívócsövet, esetleg rezonátort, légszűrőt, vezérlést, leömlőt, katalizátort.Ugye F1-ben most másfél literes szarok vannak, hangjuk nincs, de azért csak mennek ha tapossák.
-
-v-
addikt
válasz
runner 125 #80681 üzenetére
Jaja, épp akartam írni hogy vazsmegéyben is Tixo az
-
Laraxior
titán
Azt valaki árulja már el nekem, hogy hogy a rossebbe van ezeknek a szaroknak nagyobb hangja mint az enyémnek?
Általában 3szor akkor motor van nálam, mint mondjuk ebben a suzukiban, de mégis már a legkisebb gázfröccsre is úgy dörög, mintha nem is lenne rajta kipufogó.Jó mondjuk tegnap láttam a bevásárlóközpontba menet felfelé a parkolóhoz igyekvő Ford Mustangot, az övének is bazi nagy hangja volt a legkisebb gázadásra is, kérdem én, hogy mi a faszt piszkálnak ezeken?
Az utóbbit még megértem, mert ugye 5 lityi vényóc, jóhogy, de egy literes, másfél lityis szar.....
-
BlacKSouL
addikt
Vagy a flex, esetleg a vídia fúróhegy, meg a dexion polc.
-
Laraxior
titán
Amikor fotóztam akkor jött a tulaja... egy középkorú hölgy. Ahogy beült már gyújtotta is a cigarettát....
Végülis az autón látszik milyen igényes is... -
Bdanyy
addikt
Na meg a rotring, mirelit, régebben walkman
-
#76385920
törölt tag
Jártamban keltemben majd lövök pár képet, itt debrecenben van választék ilyenekből!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #80671 üzenetére
+1 vasalódeszkáért.
-
!Overdose!
őstag
válasz
runner 125 #80671 üzenetére
Voltam ma a Homasitában Autoglym-ért. Hát, vannak érdekes dolgok!
-
Laraxior
titán
Milyen autót vegyek.... ilyet (ne)
-
lsc
nagyúr
válasz
Dany007 #80660 üzenetére
hogy a komplett kereket, felnistől, gumistól átszokás rakni ellentétes helyre az egyenletes kopás miatt.
Kivétel ha kötött forgásirányos gumi, azt a felnin meg kell fordítani ha a másik oldalra kerül. Előzőleg írtad hogy a felni ha más helyre kerül akkor centírozni kell, ez sem jó, ha centírozott kerék megy akárhová az mindenképpen centírozott lesz, nem kellene ezt a témát erőltetni.Nagy a gyanúm hogy a bömösös is csak addig jutott el hogy valami jól értesült mondta neki ezt az "egyenletes kopás gumiforgatás" dolgot.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
DeFranco #80656 üzenetére
CroVa az az anyaga, gy.k. Crom-Vanadium
ezt is miert nem tudjak emberek rendesen
kb az a szint mint a stillfuresz=lancfuresz, pedig azt is gyart sok mas ceg is, de mindet stillfuresznek hivja egy csomo emberke
meg mint turbos autoknal a leomlo=downpipe, ami a turbo utan(!) van es nem elotte, ahogy azt sokan hiszik szivo autokbol kiindulva, ahol nincs turbo, es ott leomlo az egybol a hengerfejre megy emaitt -
-
-
neduddki
nagyúr
HI!
beszisz zudeket nem kel azt soha vetoroztani a ladan se vot soha centoriva a stomil megis elment tilen nayron nem kellet teli meg nyario gummledi ehhh, felvegas pizszoras meg persze az indeyeleso gumisookkknak meg pizt adnia centorizasa ehhhhh:- (((
udv
neduddki
p.s. bocsika...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Dany007 #80653 üzenetére
Cenítrozni még mindig a felnit lehet nem a gumit...
Nekem nem volt egyik autómhoz se külön téli/nyári felni. Centírozáshoz le kell venni úgyis, akkor meg már kb mindegy, hogy átgumizza vagy sem, nem az a sok idő már. Ilyen utakon meg tuti, hogy lesz benne 8-as egy szezon alatt (nem feltétlenül akkora, hogy érzed a kormányon csak éppen akkora hogy ha nincs kicentírozva szétrázza a felfüggesztést lassacskán).
-
Dany007
veterán
válasz
DeFranco #80654 üzenetére
Ööö hát ja, elvileg kéne. Mert ugye minden évben máshová kerül fel a gumi az egyenletes kopás miatt. És akkor ott az eredetileg kimért érték már kuka. Szóval való igaz.
5k? : o Pont azon gondolkodtam vajon mennyibe fájhat egy ilyen... De én olyan 15-25k -ra tippeltem elsőre.
És amúgy minőségileg is korrekt? Nem fog kettétörni valamikor?
Azért 5k-ért sima csavarkulcsot se nagyon adnak, nemhogy ilyet. -
DeFranco
nagyúr
válasz
Dany007 #80653 üzenetére
Centrírozni elvileg nem csak egyszer kell(ene) hanem mindig, ezt nem úszom meg, de legalább ellenőrizni lehet a végeredményt, meg egyéb felhasználásra is jó.
Amúgy meg 5k volt lidliben akciósan, a használt leütött 10 éves darabok drágábban mennek a vaterán, ha megunom eladom haszonnal. Kimértem, pontos.
-
Dany007
veterán
válasz
DeFranco #80651 üzenetére
Szerintem korrekt. Eleve jóval olcsóbb ha az ember magának cseréli a téli-nyári kereket. Itt csak a tárolással lehet gond, de igazából felni nélkül is ugyanannyi helyet foglal a gumi mint felnin. Azt meg valahol amúgyis tárolni kell.
És hosszútávon sokkal jobban megéri, mint évente 2x kiadni 4-5-8 ezer forintot egy cseréért. Ahová be kell jelentkezni, várni stb... Mondjuk ha új a gumi akkor nem árt centrírozni.
Kerékcserét meg akár random parkolóban is el lehet végezni, a hozzávalókkal elvileg minden autótulajdonosnak rendelkeznie kell.Mert ugye nálam csak bosszúságot okozott, de Tiger.huhhhh esetében már súlyos összegeket és nem kis szenvedést.
-
#10726912
törölt tag
válasz
!Overdose! #80644 üzenetére
Nekem a 16 tőcsavarnak való csavar, plussz a zárókupakok voltak tizenezernemtudom mennyi, de így volt a legolcsóbb.
neduddki: 27 éves kocsiról van szó, előbb utóbb a sorozatos Rossz megbosszulja magát. Ez tavaly őszi kálvária volt. -
-
#10726912
törölt tag
válasz
Dany007 #80624 üzenetére
Én egy helyre hordtam, illetve hordom is a kocsit gumiztatni. Ott is légkulcs, aki épp ráér, csinálja.
Itthon kis karossal cseréltem gumit deffekt miatt, épp csak elkezdett szorulni, átfordult, kikönnyült...
Azt hittem, agyvérzést kapok.
Megcsináltam a hibát, legközelebb vittem ugyan ide gumi csere miatt, szóltam neki: tedd le a légkulcsot, hozz nyomaték kulcsot, és azzal húzd meg! Miért? Azért mert 10 ezerbe volt a két agy javítása a túlhúzásaid miatt!
Lett morgás, de azóta azt hozza elő és azzal fejezi be a gumi cserét. Én meg ott topogok mellette, késze arra, hogy beszóljak, ha bármi gyanúsat látok...
Ja: javítás: Csavar szaküzletben vettem csavarokat, az agyak, le lettek véve, a csavarok hátulról bele hajtva az agyba, rögzítve heggesztéssel, Ford Focus záró anyái lettek feltéve rá. Azért csináltam meg, mert átellenőriztem a többi oldalt s a másik oldalon is megszakadt egy menet...pedig nem vagyok 120 kilós kigyúrt ember és csak a gyári felnikulcssal (a pipa alakúval, nem a kereszttel) húztam meg hosszabbító nélkül. Szóval, valószínűnek tartom, hogy a gumis cseszte szét a fullra húzással.
Így a 4 kerékre a 12 ezer volt a tőcsavaros megoldás, de javítózni nem tudták, a négy agy meg drágább lett volna, mint a kocsi maga...(kis túlzással). A hátsó kerekek ugyanis tárcsa fékesek, a 80 Avant egy ritka darabjait kapták meg...kintről hozasd be, mert nem tudunk szerezni, nincs raktáron...köszi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #80640 üzenetére
lol!
Amúgy skacok csökken a benyó meg gázolaj ára is 4-4 Ft-al: [link]
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Dany007 #80631 üzenetére
a gumisok legkulcsa sokkal nagyobb nyomatekot is tudhat, mint ami az eloiras
amugy kezzel ra lehet huzni annyira, testbol ratepve, hogy a gumis legkulcsa sem lazitja leakkor szokott felgyogyulni egy kerek, ha evekig nincs leszedve
a masik megoldas hogy rézpasztával be kell kenni az erintkezo feluleteket meg a menetet es akkor sem ragad fel -
molnarpeter
nagyúr
-
-
-
DeFranco
nagyúr
Tudtok ajánlani jó helyet, ahol kitisztítják a légkondit? Kb. egy éve volt takarítva, nem várnék vele július végéig, előbb meg nem tervezek a szerelőhöz menni. Olyan hely kellene, ahol szakszerűen, biztonságosan megcsinálják, és lehetőleg nem is túl drágán.
Zugló preferált, de akármi jöhet.
-
Dany007
veterán
válasz
DeFranco #80625 üzenetére
No ez nekem azért újdonság volt!
És sajnos nem volt rendszeresítve kalapács az autóban.
Szerintem nem is egészséges ennyire meghúzni, brutális feszültség lehet ilyenkor az anyag meg a felni meg a menet között. Én is beállítva húztam meg az enyémet anno, de meg nem mondom mennyire volt állítva. Pont úgy, hogy utána kézzel "könnyedén" kiengedtem.Most gondolj bele, itt az anya úgy megvolt húzva, hogy a keresztkulcsba tett hosszabbító rúdra kellett ráugranom(!) a közel 90 kilómmal hogy kilazuljon. Ez biztos hogy nem a normális kategória.
Persze v.színűleg én se tartanám be a minimumot amit előírnak. Egy picit nyugodtan rá lehet húzni. Sőt, utána akár egyből ki is lehet próbálni.@hdman:
Megmondom őszintén, mikor tudatosul bennem, hogy az út szélén kell kereket cserélni az autó baloldalán, akkor azért kicsit bepánikoltam. Pontosan itt álltam meg. Érdemes utcanézetben is megnézni. Itt ezen a kis szakaszon pont nem volt már szalagkorlát, de pár méterrel előrébb meg jött az emelkedő és szalagkorlát újra. Mert gondoltam elgurulok a városig vagy valameddig ahol rendesen le lehet húzódni. De felnin gurulva nem hiszem, hogy 20-30-nál gyorsabban tudtam volna menni. Meg az amúgysem egészséges. Ott pedig tényleg 100-120-szal mennek még a kamionok is. Életveszélyes lett volna ott 20-szal cammogni. Szóval a töltés rész volt az egyetlen esély.@Nkboy:
Érdekes elgondolás, de igazából nem is akartam rángatni a kereket. Bár leengedve tényleg több esély lett volna, de nagyon kint voltam a szélén.
A kamionoktól jobban fostam, minthogy az autó esetleg beleborul az árokba...
@bobsys:
Igen? De ez mondjuk nem autópálya volt, a Fehérvári elkerülő körgyűrű.
-
-
zsambek
aktív tag
Ez a folytószelep nem hangzik túl jó ómennek.. Reméljük, hogy nem az a baja, mert akkor nagyon haragudnék, egyébként mennyi annak a cseréje?
Wessz egyébként azt mondta, hogy ezzel menni fog normálisan, csak tényleg ki kell takarítani a kormot, mert 2,5 évet min. úgy ment, hogy napi 2x5km munkába, és akkor bekormolódott, ezzel meg talán ki lehet takarítani
zsambek`
-
Nkboy
senior tag
válasz
Dany007 #80624 üzenetére
Legközelebb, ha így jársz, ( de ilyen ne legyen) hogy rápunnyad a felni az agyra, akkor meg lehet azt próbálni, hogy két csavart visszatekersz, de nem teljesen. Leengeded az autót, és kicsit megrángatod. Valamivel biztonságosabb, mint felemelt állapotban rugdalni.
bobsys: Azért kell fizetni?
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Dany007 #80624 üzenetére
Első gumicserénél nálam is úgy verte le a gumis gumikalapáccsal a felnit, de azt hittem már vagy a srác szakad meg, vagy a hátsó futómű
Szerintem azt a takony debicát használta az előző tulaj télen nyáron (nekem azt mondta 4 évszakos, én meg bevettem, gumis világosított fel, hogy lóf.t). 10 percig legalább szenvedett vele. Utána a következő cserekor már szépen lejött gond és ütögetés nélkül.
Ja, amúgy az én kerekem is brutálisan túl lett most húzva a majom szerelő által, most vettem nyomatékkulcsot próbálgattam, hát a 160 nm-re sem nagyon bagózott, nem tudom mennyivel volt meghúzva. 85 nm a gyári érték amúgy. Most a gumis 120-ra állította (nyomatékkulccsal! kérés nélkül!), ez szerintem még OK, igazából ezzel a 85-tel úgy vagyok, hogy félnék olyan lazára hagyni, de lehet csak az én hülyeségem.
-
Dany007
veterán
Na ma megvolt az első defektem "éles helyzetben".
Pestről jöttünk visszafelé a Mondeoval és a Fehérvári körgyűrűn egyszercsak hallottunk valami hangos "slattyogást". Úh már csóváltam is a fejemet... itt a gyerek hátul, kezd elfáradni, jön az alvásidő én meg cserélhetek kereket a körgyűrű szélén...Na mindegy, egyből félreálltam és amint elhúzott mellettem pár kamion és szabad lett az út kiszálltam körbejárni az autót. Valahol reménykedtem benne, hogy csak felkaptunk valami ruhadarabot vagy akármit, de nem.
A bal hátsó gumi totál lapos volt, felni a padlón. Gond nem is lett volna ha van leállósáv a környűrűn, de nem volt. Csak egy ilyen 40-50 centi a felfestés meg a szalagkorlát között. Mellettem meg ott húztak el 100-120-szal a kamionok...
Gondoltam felni ide vagy oda én biztos nem állok neki kereket cserélni a sáv kellős közepén. Ugye 2x2 sáv, szalagkorlát mindkét oldalon. Még félreállva is belógott az autó a külső sáv feléig. Ha még oda betérdelek kereket cserélni biztos bedarál valamelyik kamion.
Annyi szerencsém volt, hogy egy pár méterrel odébb már véget ért a jobboldali szalagkorlát és a töltés kicsit kiszélesedett, viszont mellette árok. Így elgurultam addig és amennyire tudtam kiálltam jobbra a töltés legszéléig.
Kiraktam az elakadásjelző háromszöget aztán asszonyt meg a gyereket elküldtem a szomszédos susnyásba bogarászni.A gond ekkor kezdődött, a kereszt alakú csavarkulccsal nem tudtam meglazítani a kereket. Brutálisan rá volt húzva. Megtoldottam egyik felét egy másik egyenes csavarkulccsal de az egyik csavart még így se sikerült meglazítani. Szabályosan rá kellett ugranom(!) a csavarkulcsra hogy meglazuljon. Szidtam is azt a barom gumist aki géppel ennyire meghúzza. Nem normális dolog.
Na mindegy, végül sikerült meglazítani aztán megemelni az autót. Mikor a kerék már elpörgött leszedtem az anyákat és akkor jött a következő meglepetés.
Minden anya leszedve de a kerék meg se mozdul. Rángattam picit, mozgattam a kereket hogy biztosan eleget emeltem-e az autón. De semmi.
Nem jutott semmi eszembe, hát felhívtam apámat, hogy ennél a szarnál mégis hogy jön le a kerék? Mert eddig amiket cseréltem kereket, leszedtem az anyát és lehúztam a gumit, ennyi.
Aztán mondta, hogy ez "ilyen", a felni "rágyógyul" a kerékagyra (?) és úgy kell leütni! : o Ó mondom b...ad meg az autódat.Mégis mivel üssem le?
Megpróbáltam ütögetni a felnit oldalsó irányba, nagyon rángatni nem akartam, mert mocskosul kint álltam a töltés szélén, nem akartam, hogy belecsússzon az autó. Ráadásul meg is volt emelve, szépen dőlt befele...
Fogtam egy laposfejű csavarhúzót és a felni lyukain keresztül betámasztottam a felni és a kerékagy(ezt így hívják, nem tudom) közé. Majd a csavarkulccsal ütöttem. Csináltam párszor de semmi eredménye... Majd a végén már méregből ráku...tam egy nagyot a felnire a csavarkulccsal és láss csodát egyből leugrott a kerék!Aztán pótkerék fel és go. Mindezt persze úgy, hogy a kamionok kb 30-40 centire húztak el mögöttem. Ez volt a legparásabb.
Jó volt kipróbálni magamat éles helyzetben. Rengeteget cseréltem már kereket, de így még egyszer sem. Mikor apóséknál téli-nyárit cserélünk mindig beállítja a nyomatékkulcsot egy adott értékre, pontosan azért, hogy ne tudjam túlhúzni az anyát és ha defekt van kézzel könnyedén kitudjam lazítani.
Mint kiderült az elakadásjelző 3 szög is egy gagyi szar volt. 2-3 kamion után eldőlt az úton... Persze kitámasztottam aztán kövekkel, de úgy is eldőlt. Volt láthatósági mellény, családot biztonságba helyeztem... Ha nincsenek azok a szívások akkor 10 perc az egész... -
Kornel
veterán
válasz
szőröscica #80621 üzenetére
A hosszu elet titka.
Dci amugyis csapagyas lenne ha betartanad 30 ezret. -
Kornel
veterán
válasz
szőröscica #80619 üzenetére
akkor nem 30 ezrenként cseréled az olajat, igaz?
-
Kornel
veterán
válasz
szőröscica #80617 üzenetére
tdi?
-
Kornel
veterán
válasz
szőröscica #80613 üzenetére
ez amúgy kegyetlen, rásóznak mindenféle ****t az emberre.
márkakereskedés...
amúgy ha ennyire nem bírja a várost a benzines, akkor mi lenne ilyen használat mellett egy modern dízellel? -
Nkboy
senior tag
válasz
zsambek #80609 üzenetére
Fojtószelep lesz ott a hiba, persze szerintem.
Nem akarlak elkeseríteni, de az ilyen-olyan csodatisztító adalékoktól, nem biztos, hogy meggyógyul.Jártam így én is, szeleppucolás, 100-as benzin, ráolvasás, rontás levétellel való próbálkozás, de a megoldás a csere lett.
TaaT: Én úgy tudom, hogy EGR szelep cserénél, kell az "újratanítás". Legalábbis Fiatéknál kell.
[rvilike]: Rángat az folyamatos menetnél is. De csak a Fiatról tudok nyilatkozni. Ott az ECU is jelzi egyértelműen, hogy a fojtószelep trógerkodik.
-
zsambek
aktív tag
válasz
DeFranco #80610 üzenetére
Szia,
Ha esetleg nem segítene ez, akkor még futok vele egy kört, és megkérem, h esetleg nézze még azt is meg. De reméljük a legjobbakat, és ez volt a baja, és utána úgy fog suhanni, mint a szél!
Astra H és kettes fóka között vacilláltam vásárlás előtt, de remélem, hogy a végén nem fogom megbánni...
-
zsambek
aktív tag
Szia,
Nkboy:
Alapjárat, üzem, mindig, ha mondjuk gyorsítok akkor szerintem nem, de egyébként mindig.kornelka:
Igen, az lesz a terv. Múltkor azt csináltam, hogy le Székesfehérvár, meg vissza. Amióta megvettem január óta, csak szívok ezzel, szóval remélem, hogy ezzel tényleg megoldódik, mert lassan az lesz, hogy inkább továbbadok rajta.joamilestoné:
Azért vittem Weisz Danihoz, mert nekem őt ajánlották, mint nagy motor profit. És eddig én se tudok rá egy rossz szót mondani, ahogy elvittem hozzá, elmondtam a hibámat, rögtön mondta, hogy EGR lesz. Rádugta a gépre, meg ment vele egy kört, és ez pedig csak megerősítette a feltevését, szóval nekem több nem kell. Voltam márkaszervizben is, ott hagytam 2 hétre az autót, nem tudtak vele semmit csinálni, szóval óriási fellélegzés volt ő számomra.zsambek`
-
Bull Boss
őstag
Kér valaki még 10 napig érvényes HAHU HD nézegető kódot? Priviben keressen...
-
válasz
gaborbol #80579 üzenetére
Nem arról van szó h meg kell mondani. De nem mindenkinek van meg minden felszerelése mint neked, szakértelme mint neked, plusz nem mindenki lakok olyan helyen. Ha jól sejtem felétek is vannak olyan közösségek ahol külön szabályzat határozza meg a szabadidős tevékenységeket és minden olyan tevékenység végzését ami nem oda való. Én szeretem a rendet. És az USA éllovasa ezeknek
-
Kornel
veterán
válasz
DeFranco #80602 üzenetére
valószínű ez lesz, rá is nézetek holnap, vagy holnapután.
amúgy nagyon jó a conti, ajánlom mindenkinek, szombat este végig esőben mentem a régi hármason miskolcra, és olyan volt, mintha szárazon mennék. szóval tapadt, kanyarodott, nem csúszott meg egyszer se, így nem is lassítottam -
DeFranco
nagyúr
válasz
Kornel #80590 üzenetére
Nekem akkor csinált ilyet a gumi, amikor szálhúzódásos volt. Úgy vettük észre, hogy elvittem futóműveshez (mert húzott balra) és amikor megemelte, az volt az első, hogy megforgatta a kereket. Ott már a forgás közben a hosszanti bordán látszott, hogy nem fut egyenesen. Persze gumicsere lett.
Jó a conti, de kifoghattál gyári hibásat is akár, benne van.
szerk:
Amúgy itt mi kötött, a külső oldal vagy a forgásirány?
Új hozzászólás Aktív témák
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- Felsőkategóriás merev csöves Gamer PC! I7 12700KF / RTX 3090 24GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD!
- Felújított laptopok számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
- AKCIÓ! Microsoft Surface 5 13,5 IPS 256GB notebook - i5 1235U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe
- Eredeti Lenovo 230W töltők - 4X20Z83995
- RAKTÁRSÖPRÉS!!! - Videókártyák, Monitorok, Notebookok, Stb. - Szaküzletből! Számlával!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest