Hirdetés
- OLED TV topic
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Projektor topic
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nkboy
senior tag
válasz zsambek #80609 üzenetére
Fojtószelep lesz ott a hiba, persze szerintem.
Nem akarlak elkeseríteni, de az ilyen-olyan csodatisztító adalékoktól, nem biztos, hogy meggyógyul.Jártam így én is, szeleppucolás, 100-as benzin, ráolvasás, rontás levétellel való próbálkozás, de a megoldás a csere lett.
TaaT: Én úgy tudom, hogy EGR szelep cserénél, kell az "újratanítás". Legalábbis Fiatéknál kell.
[rvilike]: Rángat az folyamatos menetnél is. De csak a Fiatról tudok nyilatkozni. Ott az ECU is jelzi egyértelműen, hogy a fojtószelep trógerkodik.
[ Szerkesztve ]
A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással
-
DeFranco
nagyúr
válasz zsambek #80585 üzenetére
lehet valami elektromos gond is... hőmérséklettel-páratartalommal összefügg? mit tapasztalsz?
kánikulában (mondjuk a legnagyobb nyári melegben) nekem is rángatott kétszer már, rá is küldtem az első után két flakon ilyen STP injektortisztítót (fekete) aztán az M3-ason a forma 1-ről hazamenőket sikerült kifogni, és a dugóban araszolás után megint csak elkezdett bakkecskézni. pár (10-20) kilométer után elmúlt.
melack is belefutott mostanában valami rángatásba.
-
DeFranco
nagyúr
válasz zsambek #71844 üzenetére
Ha valami szivárog, akkor azt nagyon komolyan, sőt az, ha ismeretlen az oka, akkor nálam válóok lenne.
Amúgy minden szűrő (lég- pollen- olaj- üzemanyag), minden folyadék csere (hűtővíz, motorolaj, szervóolaj, fékfolyadék, vátóolaj opcionális de ajánlott). Vezérműszíj, ékszíj, kapcsolódó görgők (ezt fogja tudni a szerelő, hogy mit kell). Akku csak ha gond van vele, gyertyák mehetnek cserére, klímatöltés, klímatisztítás.
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz zsambek #71300 üzenetére
HI!
ecotek van rairva, de ez mar twinport, ennke mar csak a szokaso nmet olajfogaysztasa van:- )
udv
neduddki
mod: Duliee: latom....
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Tomoty
senior tag
válasz zsambek #71289 üzenetére
Nekem 1.8-as szívóbenzin Opel Ecotec-em van.
Ha nem nyomod ki a szemét indítás után már 20 másodperccel, akkor túl sok gond nincs vele.
Nálam 10000km alatt 3dl olaj fogyott.
Most kicsit feltuningolva azért kéri 5-6000km-enként a +3dl olajat, de 8-10ekm után mindig cserélem, szóval nem számít.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
-
ABE
őstag
-
#10726912
törölt tag
-
-v-
addikt
válasz zsambek #70887 üzenetére
Tessék, ezt ellenben készpénznek veheted
1.8-asban a lendkerék a gyenge pont, és drága a vezérlés csere úgy látom.(#70896) zsambek: mert tönkre tud menni, és kurva drága ... ez az újabb cDPF cucc nem tudom mi, de az állítólag kevésbé problémás. De nyilván azzal van a legkevesebb gond, amiben nincs
Egyébként +1 hogy benzineset vegyél, van az is sok.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz zsambek #70893 üzenetére
Astrához sem értek, de a helyedben a dízelhez nem ragaszkodnék ennyi éves futáshoz szerintem felesleges.
Futásteljesítményt meg ne nézz, vagy legalább is ne nagyon, mert annyira tekerik úgy is, amennyire kéred. Az állapot dönt, milyen állapotban van az autó, mennyire törődtek vele, hogyan szervizelték, hol használták és milyen módon... ezek tízszer többet számítanak mint a futásteljesítmény.
Példa: egy megóvott 8-15 éves szívóbenzin, ha nem nyomták ki neki a szemét, elmegy motorikusan 400-500k-t biztos, ha pályán használták, akkor a kuplung is, ha meg széttaposták hidegen, és dugóztak vele egész nap pesten, akkor 120k-val is lehet hengerfejes. Vagy éppen a halálból sufniban visszaállított.
-
-v-
addikt
válasz zsambek #70887 üzenetére
Az 1.8-as motor régebbi konstrukció, több is vele a gond ha jól tudom, az 1.6-os ajánlottabb. A DPF a részecskeszűrő, anélkülit érdemes venni, a 110 lovasat, a 90 elég harmatos. 1.6-osnál meg kevés a gyári olajmennyiség, ezért ajánlott megfelezni az olajcsere periódust, ill. mindig tolni bele ilyen tisztító genyát olajcseréknél, akkor nem kormolódik be, és nem lesz kuka a turbó. Amúgy egy fehér kombi 1.6-os dízel focus azért jó eséllyel céges autó volt, mérget ne vegyél ezekre a kilométerállásokra
Én ennyit tudok hozzátenni a témához, készpénznek ne vedd, focus klubról ezek rémlenek -
Kornel
veterán
-
ABE
őstag
válasz zsambek #66474 üzenetére
No, egy kis számmisztika, hogy mennyi is az annyi. Alany: 2005-ös Peugeot 206 1.4 HDI, fél éve van nálam, 12e km-t mentem azóta (most van benne 203e), és ennyit kellett rákölteni (biztosítás, adó, üzemanyag, pályamatrica nincs benne):
Vételár: 830e
Átírás + ügyintézés + átvizsgálás: 75e
Nyári gumik: 65e (175/65 R14 - Conti)
Olaj- és szűrőcsere (gázolajszűrő nélkül): 17e
Audio fejegység: 30e
Vezérműszíj+tartozékainak cseréje: 64e (SKF + Gates)
Kipufogó javítás: 8e
Tolatólámpa javítás: 13e
Műszaki vizsga és felkészítés/vizsgálat: 44e
Szőnyeggarnitúra: 11e (gyári)
Váltóolaj csere: 10e
Ablaktörlő csere: 7e (Bosch)
Alsó motorvédő burkolat: 7e
Egyéb (illatosító, sampon, tisztító adalék, klímatisztító, bazári biszbaszok): ~15e
Olaj- és szűrőcsere (gázolajszűrővel): 30eÖsszesen: 1.226m
További kiadások tavaszig:
Téligumi: ~65e (ez mindjárt aktuális)
Katalizátor hővédő burkolat: ~15e
Klímatöltés: 10e
Plusz felni garnitúra: 40-50e (használt alufelni)Nyilván a kiadások egy része csak opcionális, de a másik része meg vagy kötelező, vagy melegen ajánlott. Igaz, én a hibátlanra hajtok. Futásteljesítménytől, típustól és szerencsétől függ, mit fogsz rákölteni, de érdemes először elővenni a kockás papírt...
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz zsambek #66474 üzenetére
Ha rám hallgatsz, úgy dobod szét, hogy 1,2-1,3 és 0,5-0,4...
Feltéve hogy ez a teljes zsebed. Ha van még vésztartalék, amit nem sajnálnál ráönteni, ha úgy van, akkor annyival lehet tologatni a csúszkát.
Első autó, minden kutyf*t meg kell hozzá venni, plusz átírás, szervíz, hülyeségadó, meg a váratlan kiadásokra tartalékolt rész, kell kb. ennyi.
-
neduddki
nagyúr
válasz zsambek #66472 üzenetére
HI!
az 1.7M-ben a megvetel utanni dogok si benn vannak v. az az onkivul ertnedoi? /ha nem erted mindgya gyn Kiksig es elmongya:- )/
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz zsambek #66466 üzenetére
HI!
elosszor is aszondod hogy van ra tegyj fel 1M-ed, mir ejo lehuzunk hogy mi a lofxot akrsz annyiva lcsinalni amire amasik fele nagy bologatst rende hogy aze mar oto is adnak, szovalkezgyuk a pizzel:- )
udv
neduddki
mod: talicskas: hat 1 ev alalt tenyegl nem erte szello es ami a leszebb hogy vot ahun meg erezni lehetett a col915-ot pedig csak 1x volt lekenve
amugy mint maitt irtam a AG SRP azert joval odebb van a col915tol /de nemis azzal vesenyzik/na mingya gyun a szokas vegso inadok amikro mar mindebul kifogytal: oto van erted a garazs meg a csaladi szmetert:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz zsambek #66463 üzenetére
HI!
piz evjarat hejjszin felszereltseg, hacsak a 3 kozu kell valsztani akkor krokusz2 mod: kiveve azt a felevet amig a ford az elktroikavla kiserletezett, de ezt fordval foglakozol megaszongyak
udv
neduddki
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
footy
addikt
válasz zsambek #65049 üzenetére
Azért szerintem mielőtt eldöntöd, hogy Focus lesz ülj bele és tedd fel magadnak a kérdést, hogy jól érzed-e magad benne. Műszakilag nem rossz a Focus II de szerintem a beltér agyhalál és a Ghia felszereltség alatt(Trendline?) olyan ülések vannak berakva mint egy zsiguliba. Az 1-es és 3-as is jobban sikerült összességében szvsz.
Mondjuk az agyonhájpolt Golffal(5ösből megnéztem jópárat) is ez a probléma ott is a Comfortline-tól jár normális ülés. -
nagyúr
válasz zsambek #64982 üzenetére
nézz meg és próbálj ki alaposan minél többet tök azonos típusból, a drágábbakat is amik nem férnének bele a keretbe, hogy legyen összehasonlítási alapod az autók között.
Ha sokat megnézel, akkor látod a tipikus hibákat.A legrosszabb ha egy szombat delelőt elmész, megnézel négyet és egyet megveszel
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
-
nagyúr
válasz zsambek #64970 üzenetére
ha átvizsgálást akarod akkor te kifizeted, esetleg ha tényleg megveszed, akkor kérheted, hogy a felét engedje le az árból, de szerintem ez már sz@rrágás milliós tételnél
Azt ugye te sem gondolod komolyan hogy minden eladóval kifizettetsz egy 15000 Ft vizsgálatot, úgy hogy lehet meg sem veszed az autót.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Gerisz
addikt
válasz zsambek #64968 üzenetére
Mindegy honnan igazából. Mindenhol lehet buktató!
Én elvinném egy márkaszervizbe teljes átvizsgálásra. Ott adniuk kellene a végén teljes listát még a fényezést is mérve, a műszaki állapotot vizsga szerűen ellenőrizve. Bontás nélküli hibafeltárást szoktak végezni. (nem veszik le pl a motorburkolatot, de számítógépre rákötik).
10-15e Ft, ezt alap szerintem rászánni és megcsináltatni.
Tudják mikor volt, volt-e vezérlés cserélve, hová hordták szervizbe a kocsit.
A másik, hogyha összehaverkodsz a munkafelvevővel akár az autó teljes szervizes történetét is megtudhatod. Ez nem publikus, csak úgy ki sem adhatná. (nem is adja ki mindenki, de ha kap egy-két ezer forintot akkor szoktak "segíteni")Ha nem megy ebbe bele akkor ott kell hagyni. Én azt se fogadnám el, hogy már Ő megcsináltatta mondjuk egy korábbi érdeklődővel. (ilyet is mondanak)
Aki korrekt annak ez nem jelent problémát![ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz zsambek #64962 üzenetére
városban járkálásra meg évi 5000 km gyilkolja a dízelt, de ha Németországba szeretne kijárni vele kéthetente, akkor a dízel a jobb választás
5 éves dízelre nagyon sanszos hogy sokat lehet költeni ez mondjuk X pénz amit egybe kell kiadni
ha benzinest vesz akkor többet költ tankolásra és 5 év alatt ez a többlet is X pénz lesz, de apránként kell kifizetni, ami nem fáj annyira
árban nincs különbség, csak a dízelnél egyben kell kicsengetni a szerelőnél
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Melack
veterán
válasz zsambek #64961 üzenetére
Állapotot veszünk. Inkább egy 10 éves normális, jó állapotú, mint egy 5 éves nemtudommilyenbojrészermókolatlan verda.
(#64962) zsambek: kilométerre vetítve drágább lesz az alkatrészcsere, plusz a dízel valamelyest kényesebb jószág is.
[ Szerkesztve ]
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
parandroid
félisten
válasz zsambek #64956 üzenetére
Nem értek hozzá, majd mások is megkérdezik, ha releváns, de ilyen kis éves futásra nemigen szokás dízelt venni. Persze nem tudom, hogy ilyen korú autóknál mennyi az árkülönbség, hogy mennyi idő alatt jönne vissza a különbözet.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- iPhone topik
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- OLED TV topic
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elemlámpa, zseblámpa
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest