- Csendben leállította a Deep Link fejlesztését az Intel
- Már Vulkan API-val is működik a Smooth Motion képgenerálás
- Driftelős és lövöldözős hangulatú lett az új Arc meghajtó
- Ollós klaviatúrával és az eddigi legkisebb Basilisk egérrel jelentkezett a Razer
- Viszonylag kompakt léghűtésekkel gyarapította kínálatát az Arctic
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Everest / AIDA64 topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Fellép a hamisított paszták ellen az Arctic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- 80% vs. 100% – Tönkreteszed az aksit, ha mindig feltöltöd? – Tech Percek #6
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nkboy
senior tag
válasz
zsambek #80609 üzenetére
Fojtószelep lesz ott a hiba, persze szerintem.
Nem akarlak elkeseríteni, de az ilyen-olyan csodatisztító adalékoktól, nem biztos, hogy meggyógyul.Jártam így én is, szeleppucolás, 100-as benzin, ráolvasás, rontás levétellel való próbálkozás, de a megoldás a csere lett.
TaaT: Én úgy tudom, hogy EGR szelep cserénél, kell az "újratanítás". Legalábbis Fiatéknál kell.
[rvilike]: Rángat az folyamatos menetnél is. De csak a Fiatról tudok nyilatkozni. Ott az ECU is jelzi egyértelműen, hogy a fojtószelep trógerkodik.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
zsambek #80585 üzenetére
lehet valami elektromos gond is... hőmérséklettel-páratartalommal összefügg? mit tapasztalsz?
kánikulában (mondjuk a legnagyobb nyári melegben) nekem is rángatott kétszer már, rá is küldtem az első után két flakon ilyen STP injektortisztítót (fekete) aztán az M3-ason a forma 1-ről hazamenőket sikerült kifogni, és a dugóban araszolás után megint csak elkezdett bakkecskézni. pár (10-20) kilométer után elmúlt.
melack is belefutott mostanában valami rángatásba.
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz
zsambek #71844 üzenetére
Ha valami szivárog, akkor azt nagyon komolyan, sőt az, ha ismeretlen az oka, akkor nálam válóok lenne.
Amúgy minden szűrő (lég- pollen- olaj- üzemanyag), minden folyadék csere (hűtővíz, motorolaj, szervóolaj, fékfolyadék, vátóolaj opcionális de ajánlott). Vezérműszíj, ékszíj, kapcsolódó görgők (ezt fogja tudni a szerelő, hogy mit kell). Akku csak ha gond van vele, gyertyák mehetnek cserére, klímatöltés, klímatisztítás.
-
Tomoty
senior tag
válasz
zsambek #71289 üzenetére
Nekem 1.8-as szívóbenzin Opel Ecotec-em van.
Ha nem nyomod ki a szemét indítás után már 20 másodperccel, akkor túl sok gond nincs vele.
Nálam 10000km alatt 3dl olaj fogyott.
Most kicsit feltuningolva azért kéri 5-6000km-enként a +3dl olajat, de 8-10ekm után mindig cserélem, szóval nem számít. -
-
-
-
ABE
őstag
-
#10726912
törölt tag
-
-
-v-
addikt
válasz
zsambek #70887 üzenetére
Tessék, ezt ellenben készpénznek veheted
1.8-asban a lendkerék a gyenge pont, és drága a vezérlés csere úgy látom.(#70896) zsambek: mert tönkre tud menni, és kurva drága ... ez az újabb cDPF cucc nem tudom mi, de az állítólag kevésbé problémás. De nyilván azzal van a legkevesebb gond, amiben nincs
Egyébként +1 hogy benzineset vegyél, van az is sok.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
zsambek #70893 üzenetére
Astrához sem értek, de a helyedben a dízelhez nem ragaszkodnék ennyi éves futáshoz szerintem felesleges.
Futásteljesítményt meg ne nézz, vagy legalább is ne nagyon, mert annyira tekerik úgy is, amennyire kéred. Az állapot dönt, milyen állapotban van az autó, mennyire törődtek vele, hogyan szervizelték, hol használták és milyen módon... ezek tízszer többet számítanak mint a futásteljesítmény.
Példa: egy megóvott 8-15 éves szívóbenzin, ha nem nyomták ki neki a szemét, elmegy motorikusan 400-500k-t biztos, ha pályán használták, akkor a kuplung is, ha meg széttaposták hidegen, és dugóztak vele egész nap pesten, akkor 120k-val is lehet hengerfejes. Vagy éppen a halálból sufniban visszaállított.
-
-v-
addikt
válasz
zsambek #70887 üzenetére
Az 1.8-as motor régebbi konstrukció, több is vele a gond ha jól tudom, az 1.6-os ajánlottabb. A DPF a részecskeszűrő, anélkülit érdemes venni, a 110 lovasat, a 90 elég harmatos. 1.6-osnál meg kevés a gyári olajmennyiség, ezért ajánlott megfelezni az olajcsere periódust, ill. mindig tolni bele ilyen tisztító genyát olajcseréknél, akkor nem kormolódik be, és nem lesz kuka a turbó. Amúgy egy fehér kombi 1.6-os dízel focus azért jó eséllyel céges autó volt, mérget ne vegyél ezekre a kilométerállásokra
Én ennyit tudok hozzátenni a témához, készpénznek ne vedd, focus klubról ezek rémlenek -
-
Kornel
veterán
-
ABE
őstag
válasz
zsambek #66474 üzenetére
No, egy kis számmisztika, hogy mennyi is az annyi. Alany: 2005-ös Peugeot 206 1.4 HDI, fél éve van nálam, 12e km-t mentem azóta (most van benne 203e), és ennyit kellett rákölteni (biztosítás, adó, üzemanyag, pályamatrica nincs benne):
Vételár: 830e
Átírás + ügyintézés + átvizsgálás: 75e
Nyári gumik: 65e (175/65 R14 - Conti)
Olaj- és szűrőcsere (gázolajszűrő nélkül): 17e
Audio fejegység: 30e
Vezérműszíj+tartozékainak cseréje: 64e (SKF + Gates)
Kipufogó javítás: 8e
Tolatólámpa javítás: 13e
Műszaki vizsga és felkészítés/vizsgálat: 44e
Szőnyeggarnitúra: 11e (gyári)
Váltóolaj csere: 10e
Ablaktörlő csere: 7e (Bosch)
Alsó motorvédő burkolat: 7e
Egyéb (illatosító, sampon, tisztító adalék, klímatisztító, bazári biszbaszok): ~15e
Olaj- és szűrőcsere (gázolajszűrővel): 30eÖsszesen: 1.226m
További kiadások tavaszig:
Téligumi: ~65e (ez mindjárt aktuális)
Katalizátor hővédő burkolat: ~15e
Klímatöltés: 10e
Plusz felni garnitúra: 40-50e (használt alufelni)Nyilván a kiadások egy része csak opcionális, de a másik része meg vagy kötelező, vagy melegen ajánlott. Igaz, én a hibátlanra hajtok.
Futásteljesítménytől, típustól és szerencsétől függ, mit fogsz rákölteni, de érdemes először elővenni a kockás papírt...
-
DeFranco
nagyúr
válasz
zsambek #66474 üzenetére
Ha rám hallgatsz, úgy dobod szét, hogy 1,2-1,3 és 0,5-0,4...
Feltéve hogy ez a teljes zsebed. Ha van még vésztartalék, amit nem sajnálnál ráönteni, ha úgy van, akkor annyival lehet tologatni a csúszkát.
Első autó, minden kutyf*t meg kell hozzá venni, plusz átírás, szervíz, hülyeségadó, meg a váratlan kiadásokra tartalékolt rész, kell kb. ennyi.
-
neduddki
nagyúr
válasz
zsambek #66466 üzenetére
HI!
elosszor is aszondod hogy van ra tegyj fel 1M-ed, mir ejo lehuzunk hogy mi a lofxot akrsz annyiva lcsinalni amire amasik fele nagy bologatst rende hogy aze mar oto is adnak, szovalkezgyuk a pizzel:- )
udv
neduddki
mod: talicskas: hat 1 ev alalt tenyegl nem erte szello es ami a leszebb hogy vot ahun meg erezni lehetett a col915-ot pedig csak 1x volt lekenve
amugy mint maitt irtam a AG SRP azert joval odebb van a col915tol /de nemis azzal vesenyzik/na mingya gyun a szokas vegso inadok amikro mar mindebul kifogytal: oto van erted a garazs meg a csaladi szmetert:- )
-
footy
addikt
válasz
zsambek #65049 üzenetére
Azért szerintem mielőtt eldöntöd, hogy Focus lesz ülj bele és tedd fel magadnak a kérdést, hogy jól érzed-e magad benne. Műszakilag nem rossz a Focus II de szerintem a beltér agyhalál és a Ghia felszereltség alatt(Trendline?) olyan ülések vannak berakva mint egy zsiguliba. Az 1-es és 3-as is jobban sikerült összességében szvsz.
Mondjuk az agyonhájpolt Golffal(5ösből megnéztem jópárat) is ez a probléma ott is a Comfortline-tól jár normális ülés. -
válasz
zsambek #64982 üzenetére
nézz meg és próbálj ki alaposan minél többet tök azonos típusból, a drágábbakat is amik nem férnének bele a keretbe, hogy legyen összehasonlítási alapod az autók között.
Ha sokat megnézel, akkor látod a tipikus hibákat.A legrosszabb ha egy szombat delelőt elmész, megnézel négyet és egyet megveszel
-
-
válasz
zsambek #64970 üzenetére
ha átvizsgálást akarod akkor te kifizeted, esetleg ha tényleg megveszed, akkor kérheted, hogy a felét engedje le az árból, de szerintem ez már sz@rrágás milliós tételnél
Azt ugye te sem gondolod komolyan hogy minden eladóval kifizettetsz egy 15000 Ft vizsgálatot, úgy hogy lehet meg sem veszed az autót.
-
Gerisz
addikt
válasz
zsambek #64968 üzenetére
Mindegy honnan igazából. Mindenhol lehet buktató!
Én elvinném egy márkaszervizbe teljes átvizsgálásra. Ott adniuk kellene a végén teljes listát még a fényezést is mérve, a műszaki állapotot vizsga szerűen ellenőrizve. Bontás nélküli hibafeltárást szoktak végezni. (nem veszik le pl a motorburkolatot, de számítógépre rákötik).
10-15e Ft, ezt alap szerintem rászánni és megcsináltatni.
Tudják mikor volt, volt-e vezérlés cserélve, hová hordták szervizbe a kocsit.
A másik, hogyha összehaverkodsz a munkafelvevővel akár az autó teljes szervizes történetét is megtudhatod. Ez nem publikus, csak úgy ki sem adhatná. (nem is adja ki mindenki, de ha kap egy-két ezer forintot akkor szoktak "segíteni")Ha nem megy ebbe bele akkor ott kell hagyni. Én azt se fogadnám el, hogy már Ő megcsináltatta mondjuk egy korábbi érdeklődővel. (ilyet is mondanak)
Aki korrekt annak ez nem jelent problémát! -
válasz
zsambek #64962 üzenetére
városban járkálásra meg évi 5000 km gyilkolja a dízelt, de ha Németországba szeretne kijárni vele kéthetente, akkor a dízel a jobb választás
5 éves dízelre nagyon sanszos hogy sokat lehet költeni ez mondjuk X pénz amit egybe kell kiadni
ha benzinest vesz akkor többet költ tankolásra és 5 év alatt ez a többlet is X pénz lesz, de apránként kell kifizetni, ami nem fáj annyira
árban nincs különbség, csak a dízelnél egyben kell kicsengetni a szerelőnél
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- 15,6" Dell Latitude laptopok: E6540, E5550, E5570, 5580, 5590, 5500, 5501, 5510/ SZÁMLA + GARANCIA
- REFURBISHED - DELL Thunderbolt Dock WD19TBS docking station (210-AZBV)
- Samsung Galaxy A71 128GB Kártyafüggetlen, 1 év garancia
- AKCIÓ! GIGABYTE GA-Z170X-UD3 Z170 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest