Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
krypton
senior tag
válasz
grizlisandor #214694 üzenetére
Mitől nagyobbak a Meriva B fenntartási költségei? Turbó miatt, vagy drágábbak az alkatrészek? Van esetleg valami típushibája ami miatt érdemes kerülni, vagy csak simán EcoTec szóval inkább ne
? Gondolom márkakereskedés nem nagyon árul lepukkant autókat. Hogy viszonyul ez az egész egy C-Maxhoz?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
kory24 #214698 üzenetére
Vételkor helyszínen online biztosítás kötés az újra (A00 -> először számold ki, meglévő bónusz esetén melyik biztosító lenne legolcsóbb, és oda kösd meg A00-val
)
Régi elad, biztosítónak adásvételi elküld és bónusz igazolás igényel (vagy türelemmel vár)
Új biztosítójának bónusz átvitel kezdeményez (ha pl netrisk volt használva, az oldalukon rájuk tudod bízni). -
kory24
őstag
Köszönöm!
Még lenne egy olyan kérdésem, hogy kereskedők által hírdetett autóknál szoktam olyat látni, hogy autóbeszámítás lehetséges.
Ez milyen autókra vonatkozik? Van vmi feltétel?
Nekem jelenleg egy 23 éves Fiat Brava van, ami ráadásul valszeg hengerfejes, ezt "beveszi" egy kereskedő vagy inkább bontó? -
grizlisandor
veterán
válasz
kory24 #214689 üzenetére
Úgy emlékszem, hogy a CVetra vehető egy jó autótípus, de a motorkínálatra nem emlékszem.
Opel topikban keresnék további információkat.
Az autó jól néz ki, én azt a 10k-20k Forintot rááldoznám egy állapotfelmérésre; de ha viszel valakit, akit aki ért az autóhoz nem árt. Szívóbenzines autó, az olajfogyasztáson kívül általában nem szokott baj lenni, kivéve ha híresen kehes konstrukció.
(#214690) #TOTTI:
Általában a vezérléssel együtt cserélni kell az okoskereket, meg a gyári előírású olajjal üzemeltetni a gépjárművet, mert a gyáritól "vastagabb" olajat jobban koptatják.(#214693) krypton:
Jó autó a BMeriva, csak nagyon szűk, én azt éreztem mikor kipróbáltam. Dinamikusabb, mint a C Vectra, de a fenntartási költsége is nagyobb. -
zgospel
őstag
válasz
kory24 #214689 üzenetére
A komplett vezérléscsere érdekes lenne hogy konkrétan mi volt benne. Ha az okoskerekek és szolenoidok is biztosan cserélve voltak, akkor nagyjából igaz lehet az állítás hogy költségmentes, legalábbis egy jó nagy költség le van tudva hosszú időre.
Olajfogyasztás jeleit érdemes még nézni, enyémben (Astra de ugyanez a motor) 350 ezer km van és most már 1.5 - 2 deci olaj elfogy ezrenként.
Toronycsapágy kupakja alá is nézz be, nem tudom a Vectránál is típushiba-e a rozsdásodása, de a korabeli Zafira és Astra modelleknél igen, extrém esetben kiszakadhat és beleütközik a géptetőbe, ennek a cseréje is mai árak mellett már 100 ezres tétel lehet szervizben. -
kory24
őstag
válasz
#TOTTI #214690 üzenetére
Ebben aza árban (1,6-1,8) van esetleg ajánlottabb típus?
Fontos lenne nagy hely benne, akar 5 fő számára, nagy csomagtartó , ezért nézek kombi vagy egyterű.
Mivel ezek “nagyobbak” gondolom tolató radar hasznos ha van?Mindenképp benzines szeretnék, vmi egyszerű konstrukció ahol nincs extra mint pl turbó , minél kisebb esély meghibásodásra.
De azért legyen benn erő is
(Gondolom 100+ lóerő kell)
Jó lenne jó lenne világítása (mostaninak Fiat Brava gyatra)
Eddig amiket néztem főleg H Astra , Meriva
Renault scenic,Ford, Peugeot kizárva (asszony miatt)
-
#TOTTI
őstag
válasz
kory24 #214689 üzenetére
Állítólag ezeknél jellemző lehet un. 'okoskerék' meghibásodása. Ilyen induláskori apró kattogás hallható. Nekem volt a kisebb Z16XER motorkódú, ott 85e kmig még nem volt jelen sem ez sem más jellegű probléma. Talán egy termosztát jeladó amit cserélni kellett.
Nekem szimpatikus a km meg őszinte. -
kory24
őstag
Sziasztok!
kinéztem ezt az autót: [link]
Szerintetek érdemes lehet megnézni?
Mire kell figyelni mit nézzek ha elmegyek megnézni ? -
-
válasz
BigBlackDog #214681 üzenetére
Persze. Cégest jellemzően ezek közül tudsz választani: Passat, Superb, A4, esetleg Octavia. Nagyobb góré: A6.
Privátban / cégtulaj: Polo GTI, Golf, A8, Q5, Macan.Szerk: A nagyobb MQB suvok is megkapják.
TrollBalint: 2018-tól kvázi minden közvetlen befecskendezéses kap OPF-et.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Luck Dragon #214684 üzenetére
Mazda 6 bármelyik benzin motorral ok.
-
-
jdani1998
újonc
Egy autókereskedésben mennyit, mikor, vagy hogyan lehet alkudni egy autó árából? Nektek mik a tapasztalataitok/javaslataitok erre? Félek ha alkudnék, annyival inkább csak a legszükségesebb dolgokat javítanák meg az autó friss műszakiztatása előtt.
-
TrollBalint
addikt
válasz
focvis #214676 üzenetére
Már jó pár hónapja keresek, de ez részben annak is betudható, hogy nem életbevágó az új autó, meg egy időben picit leült a keresés, most kezdett el feléledni újra. A 2.0-s TSI-ben nincsen részecskeszűrő se? Én azt hittem van abban is, de az jó hír, ha nincsen.
Bár engem a km annyira nem foglalkoztat, mivel most egy sokat futott Opelünk van, a feleségem nem akar sokat futott autót.Jelenleg az az autó fog nyerni, amelyiket lesz időnk elmenni megnézni, és még meglesz, mire sikerült döntenünk, vagy lebeszélni egy szakival, hogy nézze meg nekünk. Mondjuk ez utóbbi a Mazdánál némileg akadályba ütközik, úgy olvastam, mert az Opticar ebbe kevésbé partner.
-
válasz
TrollBalint #214667 üzenetére
Hány hónapja keresel autót? Volt pár egész jó Skoda amit belinkeltél.
Ha valamelyik kokszolódni fog, az nem a 2.0 TSI Skoda lesz. Meg a rozsdás se.Egy plusz alkatrész van rajta, a turbó. Ami az Insigniádon is van, mint utóbb kiderült... elromlott? Na ugye.
A 2.0 TSI azért megrángatja az istrángot ha kell és hasonló kasztniban nem fogyaszt többet. (Az 1015 kilós, 160 lovas Mazda 1 literrel kér kevesebbet az 1295 kilós, 280 lovas Golfnál.)Elromlik? 110 ezer km alatt csak olajat, szűrőket, féket kért. (persze kopp-kopp-kopp
)
-
TrollBalint
addikt
válasz
Gergőke88 #214668 üzenetére
Igen, kb. mindig ide lyukadunk ki, az éves km futás kb. 5% megy városba, de lehet sokat mondok
Ha meg fékezéskor tölti, az még "jobb", igyekszek úgy vezetni, hogy a motorfék elég legyen (lámpáknál főleg) Pályán meg ritkán kell fékezni, de ott is igyekszek inkább motorfékkel belassulni az előttem lévőhöz.
-
-
Gergőke88
addikt
válasz
TrollBalint #214667 üzenetére
"Benzinből töltöm az aksit, hogy utána azt használjam, majd ha lemerül, megint töltöm."
Fékezéskor tölti nem benzinből.
Ha városba használod akkor jól jöhet, de ha nagyrészt pályázol akkor nem neked való a hibrid. -
TrollBalint
addikt
A IV-s Superb jellemzően elég drága, ez a legnagyobb ellenérvem, és azért hallottam több forrásból kevésbé jókat róla. Bár azok tolerálhatóak talán (Pl. olajfogyasztás, SW problémák)
tboldi: Sajna kiolvasni nem tudom jelenleg, de miután leálltunk vele és újra elindultunk, nem dobta be a hibát. Aksi az 2 éve lett cserélve gyárira, azzal kétlem, hogy gond lenne, a generátor viszont már más kérdés. Arról nincsen infom és az eddig tapasztalatok alapján én azt mondom, hogy nem koszról lesz itt szó, hanem valami haldoklik
Tapsi: Toyotát is néztem, de azzal az a bajom, legalábbis a Corollával, hogy gyenge a motor, nem érzem azt, hogy azzal nyugodtan tudnék úgy autópályázni, ahogy szeretek / szoktam. Camry már egy fokkal jobb, és jobban is tetszik, de az egyrészt drágább, ami meg elfogadható áron van, az nem tudja az Android Auto-t, amit most szeretnék az autóba.
Bdanyy: Mondeo egy időben még szóbajött, de aztán elvetettük, mikor keresgéltem nem találtam olyat, ami tetszett volna és le is beszéltek úgy általában véve a Mondeoról. Az FH nem tudom melyik hibrid, azaz öntöltős, ugye? Mert a plugin nem jöhet szóba, nem tudjuk hol tölteni, az öntöltőssel meg nem érzem, hogy előrébb lennék, sőt, inkább hátrébb. Benzinből töltöm az aksit, hogy utána azt használjam, majd ha lemerül, megint töltöm. Rövid távokat nem igazán megyünk, hogy pusztán elektromos módban használjuk.
focvis: Pedig pont ezért hajlok a Mazda felé, mert az sima szívó, kevesebb minden romolhat el benne. És pont hosszabb útakra használnánk, tervek szerint néha külföldre is. Azt aláírom, hogy drágább az alkatrész hozzá, ez némileg ellenérv, de - lesarkítva - ha végtelen drága az alkatrész, de sose romlik el, az olcsóbb, mint ha fillérekért van, de állandóan kell valami és mindig azon "rettegek", mi fog következőre elromlani....
Mindezektől függetlenül meggyőzhető vagyok bármiről, akár még a dízelről is, bár arról azért nehezen. De ha elindulok ebbe az irányba, megint az lesz, hogy nem fogom tudni milyen autó legyen
Mindenesetre azt a Mondeot azért elmentettem
-
válasz
TrollBalint #214659 üzenetére
Van egy VW Golf TSI-m és egy szívóbenzines Mazdám; a Golf valamivel idősebb és többet futott.
A Golffal bármikor, bárhova tökéletes lelki nyugalommal indulok el. Ha ne adj' elromlana, minden sarkon lesz hozzá alkatrész bagóért és hozzáértő szakember, de nem szokása elromlani. 10 év múlva sem fog rohadni, ha nem hagyod sólében állni.
A Mazdával vannak fenntartásaim, távoli külföldre nem indulnék el vele. Az alkatrész nem olcsó, szagembert csak drágán ismerek hozzá. A rohadás jó kérdés, télen nem merem használni.
-
Bdanyy
addikt
válasz
TrollBalint #214659 üzenetére
Mondeo hybrid nem jött szóba esetleg? Pl [link]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Luck Dragon #214663 üzenetére
Az elég problémás motor, a magasnyomású injektorok hajlamosak behalni, az olajpumpa hajtása szakad és egyszerűen a kenés hiányában besül a motor.
Benzinest vegyél inkább.
-
Sziasztok .
2015 utánni Mazda 6-os 2.2-es erőforrása ami 150/175 lóerővel rendelkeznek mennyire ajánlott ? -
válasz
TrollBalint #214659 üzenetére
Lol, vegyél egy Toyotát, nekem 240K-nál ilyen hülyeségek sose voltak.
Ja, és még dízel is, fujfuj.
-
tboldi
nagyúr
válasz
TrollBalint #214659 üzenetére
Aksi, generátor rendben? Persze ez csak találgatás részemről, ki kellene olvasni a hibatárolókat kiindulásképp. Lehet, hogy a jeladó koszos, esetleg haldoklik, vagy valami hasonló.
Nekem az Alfa dobott be kormányszervó hibát 130 km autópálya után a városban, miután benyomtam a kuplungot és leesett a fordulatszám, ezzel együtt a feszültség is. Mióta kicseréltem az aksit arra a viszonylag új darabra, amit anyum összetört Lanciájából operáltam ki, nem jött elő egyszer sem. Azóta eltelt 4 hónap és ~3000 km hibamentesen.
-
emvy
félisten
válasz
TrollBalint #214659 üzenetére
Egyebkent miert nem lehet most Superb IV-t venni?
-
TrollBalint
addikt
Igen, főleg az itteni hozzászólások alapján kezdem elvetni a Skodát (meg a VW-t) pedig a Skoda, főleg a IV-s Superb nagyon tetszik
De az sokkal fontosabb nekem, hogy ne legyen olyan, hogy ott hagy az útszélén mert olyanja van. Vagy mindig előjön valami baja. (mint tegnap az Opel 100 km autópályázás után menetközben csak úgy bedobta, hogy kikapcsolt a menetstabilizátor
)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
TrollBalint #214656 üzenetére
Sima ügy, akkor megoldja magának a gép. Igen, tartós konstrukció. Kollégámnak van a 145 lovas 2 literes motorral, nincs vele gond. Egy 1.4 tsi B7 Passatot cserélt le mert elege lett belőle, hogy folyton vmi baja van.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
TrollBalint #214656 üzenetére
Azért, ha odalépsz, tud az pörögni tiltásig is.
-
TrollBalint
addikt
Automata váltós, szóval nem tudom magam nagyon befolyásolni, hogy pörögjön, de ha jól tudom van benne sport mód, annyit tudok rajta segíteni
A nem motorikus részei a Mazdának is megbízhatóak? Gondolok itt a váltóra mondjuk.Közben feljött egy tetszetős Superb ajánlat is a hasznalt autóra, még az is versenyben van, főleg az ára miatt, elég kedvező. Bár képek még nem kerültek fel hozzá, de azért elmentettem
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
TrollBalint #214654 üzenetére
Más lesz érzésre a menése, ezt a szívót pörgetni kell de akkor azért megy. Megszokást igényel.
-
TrollBalint
addikt
válasz
pècsimunkás #214653 üzenetére
Oh bazz... olyan régen felraktam már, hogy el is felejtettem, hogy van ilyenem
Hát az én autóm nincs is benne ebben az összehasonlításban
Ami van Insignia, az egy 180 LE-s változat, nekem meg 170-es van, de ilyet nem találtam. Mindegy, ettől csak még jobbnak tűnik a Mazda
-
pècsimunkás
addikt
válasz
TrollBalint #214649 üzenetére
Kapcsold ki a reklámblokkolót, akkor megnèzheted.
Szerintem. -
DrDobos
őstag
válasz
TrollBalint #214649 üzenetére
Nekem az adblocker nem engedte
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
TrollBalint #214649 üzenetére
A turbó/nyomaték miatt érzed erősebbnek. De a számok nem hazudnak.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
TrollBalint #214647 üzenetére
Nagy különbség nincs, gurulóból 80-120-ra Mazda 5,3s az Opel 5,7s. [link]
Ez jól szimulál egy országúti előzést pl.
-
TrollBalint
addikt
1.6 Opel Insignak (170 LE) és egy 2.0-s Volvo S40 (136 LE)
Az Opel nem rossz, nem annyira fickós, de nem mondanám annyira rossznak, mármint nekem azt mondom elég. Volgo kicsit lomhább volt, akkor is, ha visszakapcsoltam, de ezt leszámítva nem volt vele gondom.
Viszont az nagyon a Mazda oldalára dönti a mérleget, hogy még részekcseszűrő sincsen benne, ahogy hallottam. Tulajdonképpen egy basic motor, mint ami a Volvoba is volt -
Qru
MODERÁTOR
válasz
TrollBalint #214645 üzenetére
Mi a mérce? Mihez hasonlítanád?
Itt meg tudod nézni: [link]
-
TrollBalint
addikt
Az nem lenne rossz, pár napja visszakerült a Mazda, amit korábban kinéztem. Igaz ugyanazon az áron, de mégiscsak gyári garis. Most el van mentve pár autó, hétvégén szeretnék megnézni legalább 1-et, de inákbb kettőt.
Azt nem tudom, hogy a sima 2.5-ös Mazdának milyen dinamikus a gyorsulása 120-130 körül, ha előzni szeretnék gyorsan a pályán. -
Mr.Grincs
veterán
válasz
molnarpeter #214640 üzenetére
Köszi az infót. Persze átnézetném, mielőtt döntök. Csak ezek a flotta ex rendőrautók elméletileg szervízelve voltak és ebből kiindulva akár jó vétel is lehet.
Csak megakadt a szemem rajtuk.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Mr.Grincs #214638 üzenetére
Kellően ár alatt, típust ismerő szerelővel felkészülve be lehet vállalni - értékeld úgy, hogy van egy kockázatod (magasabb javítási költségek lehetősége), legyen legalább annyival olcsóbb, mint amennyit ez pénzben jelent. Aztán ha szerencséd van, és nem kell végül rászánni annyit, akkor az a "hasznod", ha meg mégis beüt a krach, akkor meg ugyanott vagy, mint egy drágább non-policáj járművel lettél volna (csak egy kis plusz időbefektetéssel lett 1-2 patentül felújított részegységed). Minden az ár és állapot kérdése, ha ígéretesnek tűnik, meg kell néz(et)ni alaposan
Kb az összes dízelhez is lehet így hozzáállni, benzineshez képest spórolsz az olcsóbb tankolással, aztán "fogadsz", hogy a plusz szerviz számla kevesebb lesz a megtakarításnál
-
-
Mr.Grincs
veterán
Sziasztok!
Opel Astra H ex rendőrautót érdemes venni? Vagy nagy lutri? Előre is köszi. -
knoxhu
senior tag
sziasztok,
tudnátok márka / típus tippeket adni városban rohangálós, lehetőleg automata, kis / normál méretű autóra (5 ajtó) ? Maximum 2,6 millió Ft a keret. Köszönöm!
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
BigBlackDog #214633 üzenetére
Köszi az élménybeszámolót!
Közben néztem videót róla és tényleg király ahogyan leállítja a motort vagy a 4 hengerből 2-őt menet közben is.
Dízel oldalról: a "szokásos" 1000 kilométeres karikám Németo. egyik csücskéből a másikba és vissza alatti átlag 5,5 liter körül szokott alakulni, utazósebesség 190. (Átlagsebesség nyilván alacsonyabb, de az út nagyobbik részében szabad ennyivel menni.) -
BigBlackDog
veterán
válasz
Johnny_vT #214630 üzenetére
1.5 eTSi van, 150 lóval, DSG-vel (Golf 8). Menetdinamikában szerintem korrekt a D5 S60 után is és nagyon kulturált, csendes járású. 48 Voltos akkumulátor csak indításkor besegít, önállóan villannyal nem tud haladni, viszont simán vitorlázik leállított motorral 2-3 kilométert is, ha olyanok a körülmények és nem nyúlok a pedálokhoz. Illetve a start-stop is teljesen kellemes vele, motorindításkor is besegít szerintem és nem hirtelen rúg hátba, amikor a motor beröffenik.
Fogyiban hosszabb távon (80e km) 6 l/100 km jött ki nekem. Kora reggeli bejárásnál (Biatorbágy > IX. kerület), 10-15 °C között 4.5-5 l/100 km-es értékeket ír ki. Pályán, 140-150-es tempó között 6.5-7 l/100 km-t fogyaszthat. -
válasz
Johnny_vT #214628 üzenetére
Hát a rövid városi utakkal választás kérdése hol fog fájni. A DSG az 1.5 tsi-ben jó eséllyel "száraz" ami annyira nem lesz boldog ha dugóba van és sokat "kúszik". A dízel meg eleve nem rövid táv barát (de abban "nedves" a DSG ha minden igaz). Ha gyakran kikormolod a pályán inkább a dízelt venném. Én ugyanilyen vegyes használatra csak majd dupla évi kilométerrel toyota hibridet használok (mondjuk pályán nem megyek 120 felett semmivel tartósan, egyszerűen nem szeretek).
u.i: megnéztem pár korábbi írásod (toyota nem választható), ami nekem még érdekes volt hogy állítólag nagy mérete/súlya miatt az 1.5tsi kodiag DSG is "nedves". De hogy igaz e az ellenőrizendő (+ várólista arra is könnyen lehet hogy nagyon hosszú)
-
hdanesz
őstag
válasz
szőröscica #214627 üzenetére
És az automaták mennyire vészesek? Meg ahogy látom vannak 2.2 dízelek is X-Trail-ben.
@DrDobos: Van némi árnyékoló amit el lehet húzni, de az tuti, hogy melegebb és sütögetősebb mint a lemeztető.
-
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
Johnny_vT #214593 üzenetére
Megjártuk a kereskedést ismét. Eldölt, Cupra Leon kombi lesz.
A nem elektromos ülésben asszonyka is kényelmesen ül, deréktámasz pedig van az anyósülésnél is.Kérdés:
1.5 eTSI 150 lóval vs 2.0TDI 150 lóval? (Mindkettö DSG)
Nézegetem a Spritmonitort, de személyes tapasztalatot is szeretnék kérni. Lesz városozás egészen rövid távokon is, de lesznek 500-2000 km-es autópályás etapok is benne. A céges Golf 8-ban pont ez a dízel van és alapvetöen meg vagyok vele elégedve és pályán megdöbbentöen jól fogyaszt.
A benzinesnek van annyival kellemesebb hangja és/vagy menetdinamikája, hogy megérje az extra fogyasztást? Kb. évi 15.000 km-rel számolunk. A benzines mellett szól még, hogy olcsóbb a beszerzése, így jobban fel tudjuk extrázni. -
hdanesz
őstag
válasz
szőröscica #214624 üzenetére
Köszi szépen! A terepképesség annyira nem lényeges. A ki- és beszállás, illetve a magasabb vezetési pozíció miatt érdekes a magasabb autó.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
pècsimunkás #214619 üzenetére
A pedalrend se olyan jo ha mar itt tartunk. Pedig semmibol sem allt volna rendesen megcsibalni.
-
pècsimunkás
addikt
Az enyèmnek elhúzható a könyöklője előre, de az utód Corollának- amiben ültem, annak nem volt ilyen lehetőség.
Baromi kènyelmetlen volt.9.-10. gen. Civicekben viszont nagyon jó a könyöklő.
Meg úgy minden.
Ahogy beültem, mintha minden rám lett volna öntve.
A pedálrend, kormány, váltó, könyöklő...
Nagyon rendben voltak a Hondák! -
-
footy
addikt
válasz
BigBlackDog #214610 üzenetére
Akkor nehez lesz vele elindulni anelkul hogy pirosba forgatnad
-
hdanesz
őstag
Sziasztok,
Továbbra is autót keresgélek.
A keret 3-3.8 millióig...viszonylag magas/abb építésű autó érdekelne. A Nissan 2.0 dci motorja mennyire kényes? Gyorsan keresgélve nem sok rosszat láttam róla a neten.Ez is egy kinézett autó lenne...
Ránézésre van benne ami számunkra érdekes lenne (ülésfűtés és tolatókamera, digit klíma)... tetszik, hogy van panorámatető, de nem nyitható. (Kicsit félek tőle hogy beázik a mozgatható verzió...)Sosem volt még Nissan-om és haveri/rokoni körben sem tudtam tájékozódni. Mivel Németországból behozott, ezért a rozsdát triplán meg fogom nézni. A videón mint ha úgy láttam volna, hogy a tolatókamera mellett már van egy pici folt. De lehet halucináltam.
Vagy ajánljatok légyszi másik típust/márkát....mit lenne érdemes nézni. Nem feltétlen dízel kell, lehet benzines is. A hibridek szerintem még kimaradnak ebből az ársávból.
Köszönettel,
Dani -
válasz
BigBlackDog #214610 üzenetére
De vajh' akkor letilt-e 5000-nél?
-
shootme2
senior tag
válasz
vzsryl #214603 üzenetére
"a kortársaihoz és kompaktokhoz viszonyítva erősen fapados, főleg az anyagminőség."
Szerintem meg nem. Ez egy 2008 as típus amit ceed, sx4, fabia áron kínáltak. Nyilván nem tudja azt mint egy lényegesen drágább kortárs de nem is rosszabb mint a többi. Esetleg a focus ami hasonló áron jobb.
-
kisza25
félisten
-
kuntics
aktív tag
Köszi az eddigi válaszokat. Akkor ez a civic kiesett, nekem fel sem tűnt a fordulatszám
típusból a lancert meg a bravot szerintem elengedem, leredukálom 3ra a lehetséges jelölteket. Marad a civic, golf plus, megane trió. Utolsó kettőből lehet meg is nézem a helyieket. Civic nincs a közelben hirdetve másik, amit meg tudnék nézni, mégis miylen élőben.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
shootme2 #214602 üzenetére
Az kisautó alapokon egy románszedán’ (kb mint a törökszedán’), tehát legalja kategória. Ebből a törökszedán’ kategóriából egyedül talán a 2015-ös Tipo tudott kicsit kiemelkedni az elmúlt 2-3 évtizedben. A Lancer természetesen nem a legalja kategória, de a kortársaihoz és kompaktokhoz viszonyítva erősen fapados, főleg az anyagminőség. A külleme, megbízhatósága és összeszerelés minősége viszont inkább felfele nyomja az akkori kompaktok között.
-
shootme2
senior tag
válasz
vzsryl #214601 üzenetére
Az astrát csak azért tettem mellé mert azt már valószínűleg mindenki látott így tudja hova tenni a dolgot. Van a közelemben civic, lancer és astra h is egyikből a másikba ülve volt alkalmam kipróbálni nem fapados a lancer. Mondjuk ha egy lancer fapados akkor mondjuk egy logan mi? Betonpados?
Új hozzászólás Aktív témák
- One mobilszolgáltatások
- Házimozi belépő szinten
- Trollok komolyan
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Anime filmek és sorozatok
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Akvarisztika
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Honor Magic5 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- DDR5 8/ 16/ 32GB 4800-5600MHz SODIMM laptop RAM, több db- számla, garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! Huawei P20 Lite/Huawei P20/Huawei P30 Lite/Huawei P30/Huawei P30 Pro
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest