Hirdetés
- Apple asztali gépek
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Fujifilm X
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- AMD Ryzen 7 / 5 / 3 1***(X) "Summit Ridge" (AM4)
- Steam Deck
- Milyen TV-t vegyek?
- Projektor topic
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Vision #214366 üzenetére
Kis státusz update: kapott az öcsém egy motor kontroll lámpát, ami egyszer előjött, aztán eltűnt. Kiolvasatta a szerelőjével: vízpumpa. Törölték, megint előjött. Egyéb tünet nem volt.
Felvette a kapcsolatot az eladó kereskedéssel (márkaszerviz), bevitte, és megcsinálták. Volt egy fél éves garancia bizti rá, az alkatrészt az fizette (gyári vízpumpa), öcsémnek 50 ezerbe került az önrész.
Nyilván lehetett volna parádézni a rejtett hibával, de kapott egy új vízpumpát, ennyinek bele kell férnie. A kocsit amúgy nagyon szeretik.
Kérdés:
Szeretne rá tolatókamerát és vonóhorgot. Mit ajánlotok? Gyári GPS-es multimédia egység van a verdában. 1.6 Octavia III.
-
veterán
válasz Vismajor01 #215539 üzenetére
Azért, mert te írtál hülyeséget, másrészt meg nem kell folytatni, ha már más elkezdte.
#215538footy
Hahh, ez amúgy tényleg kemény, hogy egy csomó ember elhiszi, hogy pár paraméter átírásával majd +30/50%. Amikor a gyártók minden komponenst kigrammolnak már egy kocsiban, akkor biztosan ekkora overheadet adnak a semmiért. Van pár ilyen modell, de nem sok.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Vismajor01 #215536 üzenetére
Figyu, szerintem ezt ne erőltesd! És amúgy is off.
-
veterán
Nézegettem Teslákat a mobile-n, és azt vettem észre, hogy a használtakat kb. annyiért árulják (vagy drágábban), mint a vadiújakat a Tesla oldalán. Mi lehet ennek az oka? Az eladóknak még nem esett le a Tesla árcsökkentése?
-
veterán
válasz TrollBalint #214659 üzenetére
Lol, vegyél egy Toyotát, nekem 240K-nál ilyen hülyeségek sose voltak. Ja, és még dízel is, fujfuj.
-
veterán
válasz Pingvin1985 #214565 üzenetére
Ha esetleg SUV is játszik, akkor én ajánlom a Rav4-et (IV. generáció). Speedzone-on nemrég volt róla teszt. Tökéletes családi-utazós autó.
#214555Qru
Nagyon vicces, de olaszoknál északon láttam 4x4 pandát. Csendőrség használja a hegyi terepen, nagyon praktikus jószág. Nyilván nem pályázásra van kitalálva, olyan, mint egy Jimny.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Igen, azért kanyarokban tényleg érezni az összkerék jótékony hatását, de ha nem vagy erre különösen kihegyezve/nem erős az autó, akkor felesleges.
#214537TrollBalint
Mi az oka a dízelutálatnak? Elvi, és operatív kérdés is, mert 5+ éves kocsik esetén biztosan nagyobb a dízel kínálat ebben a szegmensben, illetve a cégesek is mind dízelek voltak. -
veterán
válasz TrollBalint #214529 üzenetére
Passat 2.0 TDI nem lehet játékban?
Csak azért kérdem, mert ugye öcsém most ült át melegváltásban egy régebbi Passatból egy újabb Octaviaba, és hangosabbnak tartja. Lehet, hogy a dízel kerregése miatt, de azért köztudott, hogy a Skoda zajszigetelésben is rosszabb, mint egy VW. Pályán pedig a szélzaj nagyon zavaró tud lenni nagy tempónál. Gondold végig.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz TrollBalint #214526 üzenetére
4x4-et csak akkor vennék, ha ténylegesen szükséged is van az összkerékre (sokat jársz havas helyekre, esetleg dagonyába).
-
veterán
válasz szebe #214493 üzenetére
Pontosan. Mi az első konyhát még a kocsimmal hoztuk el az Ikeából, asszonnyal hordtuk fel a másodikra. A következőt már kiszállíttattuk valami 16 ezer forintért, és a fiúk behordták oda, ahova kértük.
Kombi akkor kell, ha családod van, vagy olyan hobbid, ami rendszeresen sok cuccolással jár. Az viszont tényleg trend, hogy az emberek sokkal nagyobb verdát vesznek, mint amire szükségük lenne. Egy suli mellett lakunk, és az anyukák a suvokkal hordják a kölyköket ide. Persze szűk az utca, tele is van parkolva, szóval csak szenvednek. Remélem, hogy valami szabályozás leveri majd ezt a hülyeséget.
-
veterán
válasz molnarpeter #214418 üzenetére
Köszi, öcsém már be is lépett.
-
veterán
Van valakinek tapasztalata tolatókamera utólagos beszereléséről? A kocsiban gyári navis multimédia van, elvileg arra rá lehetne kötni, és a rendszámtábla fölé berakni a kamerát. A verda a már korábban említett 2016-os Octavia.
-
veterán
válasz bandus #214388 üzenetére
Az a helyzet, hogy nekünk is ez vált be. A Passatot is a Porsche Pestnél vettük, ez meg a Schiller márkakereskedés. Ezek a lemurvázott neppertelepek nagyon taszítóak. Voltunk ilyeneken is az utóbbi hetekben, de a mackónacis-sutyerák nepperekhez az öcsémnek sincs kedve, pedig ő is melós.
Ami fontos, hogy a márkakereskedés és classic nepper kereskedés nagyon nem ugyanaz a kategória. Normális márkaker például lerongyolódott autót nem enged be a telepre, mert eleve új járgányokra vannak ráállva, ez mellékes nekik. Szóba került az adásvétel után, hogy esetleg bevennék öcsém Passátját, de mondta az értékesítő, hogy ők azt neppernek adják tovább, a saját telepükre ilyen öreg szarokat nem raknak ki. És mondom, a saját szervizesük csinálta az átvizsgálást, fullos állapotlap volt minden kocsiról (többet is néztünk). Persze lehet erre azt mondani, hogy simán becsaphatnak ott is, na de ha peres ügy van, akkor van egy állapotlapod, amit te is megkaptál, a hibalista nem 0 elemű, hanem azok szereplnek rajta, amik szemmel is láthatóak. Sőt, egy másik Octaviánál az olajfolyás is be volt írva, szar akku, stb. Még morgott is az értékesítő, hogy a szervizesek túl akkurátusak, aztán minden szart felírnak. Tényleg, még a jégkaparó hiánya is ott volt az állapotlapon.
Bocs, nem akarom széttrollkodni, majd lövök pár képet, ha elhoztuk a szekeret.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #214377 üzenetére
Ebben valós 96 ezer km van, végig ütött könyv abban a márkakereskedésben, ahol vettük. Öcsém beleteker évi 10 ezret, 10 évre vette a kocsit. Mire eljönne a problémás időszak túlad rajta.
Passatot eladja. Motorja időnként rángat, meg akarja csináltatni, és úgy árulni. Én mondtam neki, hogy dobja fel így a kínálat aljába fix áron, tuti elviszik. Most érted, 1-1,2 milliós nagyságrendről beszélünk. 1.6 benzin sedan.
Hát, nézd. Nem neppertelepen vettük, hanem egy nagy márkareskedésben (10 márkát forgalmaznak). Szóval ott vettük, ahol át is vizsgáltatnánk, érted. Nagyon részletes, korrekt állapotlap volt hozzá, kocsi körbemérve (2 elem volt 1 rétegben fényezve), friss műszaki, ehhez cserélték az ablaktörlő motort is. Mi is körbenéztük, nyilván voltak kívül-belül apróbb sérülések, de mind normál használati. Ennél sokkal többet nem lehet tenni szerintem. Motorja gyönyörűen indult, nagyon szépen járt.
Ami viszont megfogalmazódott bennünk az öcsémmel, az az, amit Becsületesnepper is szokott mondani: hallgatni kell a megérzésre. Sok verdát néztünk, nem vagyunk teljesen vakon, ennél éreztük azt, hogy egyben van, fair ajánlat. Ez már többször bejött nekünk, Passattal is, Rav4-emmel is. Az ára a helyén van, ezek a szekerek ennyiért mennek a hahun hasonló futással/felszereltséggel.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz BoneDragon #214372 üzenetére
Ahh, öcsém nem egy nagy alkubajnok. Hirdetési ár 4,25 volt, egy 50-est alkudott. Szerintem sokszázezret nem lehet ezekből lesírni. Tényleg, moslékokat láttunk drágábban.
Én 4,1-et mondtam volna be, ez a realitás.
Öcsémnek sürgős volt a vétel, szóval pörgettük a dolgot. A Passatja már eléggé köhög.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Vision #214144 üzenetére
Végül ezt az autót vettük ma délelőtt: 1.6 CRDI fehér Octavia, 96 ezer kilométer, 2016. októberi 4,2 millió forintért. Körbeszaladtunk több telepet is, nagyon sok moslék volt, ez végig márkaszervizben szervizelt céges kocsi, frissen dobtak rá egy műszakit, cserélték, amit kell. Schiller autóházban vettük a Váci úton, az összes kocsijuk patika korrekt állapotlappal, körbe mérve, leszervizelve. Apróbb sérülés van a motorháztető első sarkában, csomagtér ajtón. Ezeket gyorsan javíttatja majd az öcsém, mielőtt elburjánzik. Minimális festék megpattanás.
Alap változat, amik az extrák: 4 elektromos ablak, gyári multimédia egység, tempomat. Manuál klímás.
Sajnos betartották a 30 ezres olajcsere periódust. Ezt nyilván levisszük majd szépen 15-re.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Na, következő kör. Beszéltünk KIA márkaszervizes ismerőssel is, a GDI-ket szidják, mint a bokrot. 100 ezer körül rengeteget cserélnek, mondjuk erről korábban is mesélt már. Szóval azt stornózzuk.
Most egy 1.6 PSA BlueHDI-vel szemez az öcsém. Én óvtam a dízeltől, de talán jó lehet. Heti 3-4 alkalommal 2x 10-15 km országúton, hétvégente viszont kimozdulnak, akkor talán egy 100-ast is beleteker, szintén országúton. Nincs jobb ötletünk, egy 2017-es 130 ezret futott Peugeot 308-ast nézett ki 3,7 milliós áron.
Az a gond, hogy végigpörgettünk mindent, de nincs kockázatmentes választás ezen az árszinten. Akkor meg belealkudjuk a szerviz árát, és kész, csoki.
-
veterán
-
-
veterán
Skacok!
Öcsém szeretne venni egy új családi verdát. 2013-as Kia Carens lenne a célszemély. Tudtok bármilyen buktatót az 1,6-os GDI motorral kapcsolatban?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- iPhone topik
- Apple asztali gépek
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest