Hirdetés
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- A konkurens hardvereken is működőképessé tette az XeSS 2-t az Intel
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- Kína bekérette az NVIDIA-t, de szerintük nincs hátsó kapu a chipekben
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- ASUS notebook topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen egeret válasszak?
- Mini PC
- RAM topik
- Gaming notebook topik
- ZIDOO médialejátszók
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
palik
csendes tag
Sziasztok! Gondolkozom suzuki balenoban vagy 4-es clio 1.2 16v- ben.
Gondoltam utánna nézek alkatrész áraknak. A balenohoz szinte semmi nincs. Néztem bárdi, unix, fékmestert.
Érdemes inkább elengedni szerintetek? -
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #214195 üzenetére
Ala kene nezni, ha az alja vagy teherviselo elem rohad akkor az gaz. Ez nem de ugye a rozsda belulrol halad kifele szoval a szoknyaja ala kell nezni.
-
válasz
Mauzes #214192 üzenetére
egy év, vagy 15.000 km
nem néztem a hahus kínálatot, de feltételezem, hogy esetleg a futás lehet magasabb
másik meg, nem biztos, hogy csak ezen az egy módon kerülhetnek oda Toyoták, ez csak az egyik módja. elképzelhető más flotta is, amit mondjuk felszámoltak, mert a cég kivonul, vagy akármi.#214195 rasotamas
egy ilyet egy vidéki karosszériás 60-70 ezerből rendbe vág (nem lesz rajta hegesztés, csak egy kis filler meg fény)
ha az alja, bölcső, tornyok stb nem rohad, akkor az ilyen külső elemek (csomagtérfedél, sárvédőperem) rohadása nem akkora para -
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #214189 üzenetére
Megertem, nekem is ajanlgathatna barki egy new beetle-t, akkor se vennem meg ha a vilag legjobb autoja lenne amugy.
-
válasz
T0mBd1gg3R #214189 üzenetére
Hát bizony nőknél elég erős "összetevő" a vizuális elfogadás... én is tapasztaltam. El kell fogadnunk, hogy másképp vannak bedrótozva.
-
Viszont ahogy írtam nem tetszik a lányomnak és hát neki kell autó, ő pénze
Úgy néz ki lenne munkatárstól egy kis Mazda Demio, nem találta még ki az árat de valami 200 körül.
Kerékjárati ív(ek) lett(ek) lakatolva (talán fényezve még nem), még több mint egy év műszaki, működő klíma, és a katalizátor is megvan. Elvileg valós 165000km.
Ez már az az összeg, hogy még ha annyira nem is tetszik neki, tud vele élni.
Viszont Isofix valszeg nem lesz, hacsak nem veszek valami átalakító kitet. -
rbalint88
addikt
válasz
f4lcon #214186 üzenetére
Pont ezt akartam irni
egyik jobaratainknak is igy van autojuk, pont egy C-HR
1.8 hybrid gr sport van az utobbi ket evben, elotte selection volt. Naluk az elmult 6 auto igy nezett ki: c-hr hybrid selection 2x, corolla comfort style tech hybrid sedan 2x, c-hr gr sport hybrid 2x
Egyebkent ha lenne ilyen lehetoseg, biztos mi is inkabb berelnenk igy autot, mint hogy sajatot tartsunk -
a Toyota Central Europe Hungary Kft a cég dolgozóinak és a dolgozók közeli hozzátartozóinak lehetőséget ad lízingre, ami egy év, vagy 15.000 km-ben van maximálva
és olyan összeget kell fizetni havonta, hogy nyilván mindenkinek akad valaki a családban, aki élni szeretne vele
a választható autók limitálva vannak, de a CH-R közte van, meg a sedan Corolla hibrid is.
emellett nyilván más fix éves lízingből visszavett autók is kerülhetnek oda -
saen
veterán
válasz
pècsimunkás #214182 üzenetére
Corolla alaplemezre épül tudtommal, picit tágasabb, mint egy Corolla. Egy barátomnak van már 4 éve, igaz céges mögött második autó. Inkább csak kicsi a hátsó ablak, szar kilátni hátulról, de hely az van benne azért.
-
tboldi
nagyúr
Rájöttek, hogy nem épp Red Dot Design Award nyertes.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #214172 üzenetére
Keresztapamnak volt, annyira szerette, hogy amikor HF-es lett akkor vett bele egy bontott motort es azota is hasznalja.
-
saen
veterán
Toyota C-HR-ről még nem volt szó nagyon, legalábbis nem emlékszem így az utóbbi pár hónapról.
Amit észrevettem, hogy a használtautó-n van bőven ilyen egy évnél fiatalabb autó, kevés km-mel. Ez miért lehet? Mi ebben a zsákutca? Csak azért fura, hogy más tipusoknál/márkáknál ez nem általános... -
426os
őstag
válasz
tboldi #214168 üzenetére
Bravonál, Deltánál, de valszeg Giuliettára is igazak a dátumok:
M32 2010-ig (facelift), utána Fiat C635, amiből 2011.07 után szerelték a már javított változatot. Az első c635 sem való ördögtől, már több, mint 10 évesek, amelyik nem volt jó, az már fiatal korában sem volt jó. Ha szépen, könnyen vesz minden sebességet, minden állapotban, akkor nem lesz vele gond ezután sem. -
válasz
vzsryl #214161 üzenetére
Köszönöm a részletes tapasztalatleírást!
Ezek alapján is különösen úgy gondolom, hogy alkalmas lenne a feladatra.
Kb havi 200km-re kellene a kocsi ovijárat, munkába menés, dokihoz, bevásárolni. Csak ennyire kell.
Sem nagy sebesség sem pályázás egyáltalán nem lenne vele. 100 fölötti sebességet szerintem nem látna, így a motor hangja és az ülések oldaltartása nem jutna szerephez. -
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #214169 üzenetére
Nem is azt írtam, hogy egyáltalán nem nyűgös.
-
tboldi
nagyúr
Mondjuk a Giulietta ebből a szempontból jobb választás lehet, úgy tudom, mindben az olaszok saját C635-ös váltója van. Sokkal kevésbé nyűgös darab, mint a GM M32-je.
-
tboldi
nagyúr
válasz
f4lcon #214165 üzenetére
Átfogó listáról sajnos nem tudok, de rengeteg Opel, Fiat, Lancia, Alfa Romeo kapta meg, benzinesek és dízelek egyaránt. Talán még Saabban is landolt.
Érdemes (külföldi) márkafórumokon tájékozódni.A MiTóról tudom, hogy ezekben található meg: [link]
Sajnos az enyémben is, 3-4-ben diszkréten vinnyog már.
Viszont a 155 pacis motor a legeslegjobb, valamit valamiért.szerk.: Ezt találtam még, de itt sem részletezik motorokra, évjáratra bontva, de kiindulásnak megfelelhet.
szerk. 2: Itt meg a probléma és a megoldása, igazából nem is olyan félelmetes dolog, egyszer kell csak túlesni rajta.
-
tboldi
nagyúr
válasz
menyhartlevi #214163 üzenetére
Mindkettőben jó a sima 1.4 T-Jet, a MultiAir annyira nem ajánlott, de ha van egy tuti vétel MA-rel, emiatt nem vetném el. 120 lovasoknál leömlőrepedés előfordul, illetve utána kell nézni, miben milyen váltó van. Az M32 bajos tud lenni, de egyszeri 2-300k ráköltéssel gyakorlatilag véglegesen megszüntethető minden problémája.
Csak hogy bővítsük a listát: Abarth Grande Punto? Szinte ugyanaz, mint az én 155 pacis MiTóm.
-
diegho
nagyúr
Múltkor kérdeztem, hogy 8 körül milyen új autót lenne érdemes nézni évi 30k futásra.
Akkor abban maradtunk, hogy nem igazán van értelmes opció ennyiért.
Na és 12M-ig? -
vzsryl
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #214156 üzenetére
Nekem volt egy 2005-ös N16 hatchback.
A futóműve beton kemény, ami jó úton brutál sportossá teszi, de rossz úton elpattog a hátulja és leveri a vesédet.
A motor késő délutáni, tehát csak 4-6-ig élhető, alatta pusztulat gyenge, mivel hosszú a váltója. 2-esben 110, 3-asban 150 a tiltás, de sűrűn kell használni, tehát országúton csak így lehet vele előzni. Ez utóbbit 4 felnőtt + klíma + dombon is tudja.
Az enyém sajnos ette az olajat, ami egyre csak durvult. 200k km-nél meg is döglött az egyik henger.
Utcán állt, mégsem látott rozsdát.
Az ülések nagyon kényelmesek, de nem nagyon tartanak oldalt.
Ezekben is arcbarobbanós’ takata légzsák volt, tehát érdemes alvázszámmal a gyártónál érdeklődni, hogy átesett-e a visszahíváson és kicserélték-e.
A szélzaj erőteljes, viszont a hosszú váltó miatt a motorzaj inkább autópályán tud zavaró lenni.
Fogyasztása országúton 6 liter, pályán 9, városban 11-12. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #214156 üzenetére
Almera pedig nem rossz. A korai peldanyok rohadnak de a kesobbiek sokkal kevesbe.
-
Manitou
veterán
válasz
dellfanboy #213096 üzenetére
Ez egy friss ropogós kép, most tettem fel a nyári kereket még. Egy 20 éves bontószökevény
[kép]
-
válasz
T0mBd1gg3R #214040 üzenetére
Visszatérve az 500 ezres autókeresés témájára.
Nézegettem ma Nissan Almerákat, benzinesek pl 1.5 benzin vannak 500 körül, alatta azért elég gatya. Na persze nem tetszik a lányomnak, pedig nekem elég jó vételnek tűnik.
-
stargazer
senior tag
30-40.000 € körül max. A golf r amúgy szimpi csak alapvetően a tsi-kel elég sok baj van, meg egy picit nagyobb hátsó lábtér azért jó lenne. Ezeket amiket ajánlottatok én is néztem, csak abban reménykedem hogy van itt valaki aki esetleg szakmai szemmel nézve meg tudná mondani melyek ezek közül a legkevésbé problémás. BMW 6 hengeres motorok állítólag egész jók, de manapság igazából már mindegyik motor sz*r mert kokszosodnak. Aki ezt a konstrukciót kitalálta az egy zseni volt...
540i kombit néztem aztán találtam egy videót a b58 motorról és elment az életkedvem. -
válasz
menyhartlevi #214147 üzenetére
én rálesnék a fiat Bravo-ra is, ha már Dzsudzsukát megnézted
szerintem emészthetőbb forma egyébként.
-
_drk
addikt
Sziasztok
Kis élmény beszámoló autó eladásról.
20 éves Skoda Fabia 290be feltéve tegnap este 8kor.
Mai nap folyamán vagy 20 emberrel beszéltem.
Valami hihetetlen harc megy ezekért az autokért.
Kereskedők majdnem verekednek érte
240be vitték el garancia nélkül végleg. -
válasz
menyhartlevi #214147 üzenetére
Az ufó Civic esetén nagyon sok olyan van, ami kívánni valót hagy maga után. Mivel jóhírű autó a megbízhatóságát tekintve, ezért az "alja" is drága a kínálatnak. Viszonylag nagy a menetzaja. Néhány tulajs azt mondta, hogy az 1.4-es motor is okés, de inkább 1.8 legyen a választás.
Illetve mindenképp próbálj ki minél többet (tudom, sok idő; nekünk másfél hónapba telt...) az említett autókból, hogy neked/nektek mennyire megfelelő. Aztán lehet vadászni konkrét példányt.
Civic-nél a jó példányok nagyon gyorsan elkelnek, és persze a nepperek levadásszák a hirdetésfigyeléssel; szóval legyél gyors, mégis megfontolt...Giulietta-nál az osztrák példányok alja, illetve fékcsövei nagyon rozsdásak tudnak lenni. Harmincezres olajcsere is tetézheti mindezt.
Az 1.4TB 120 és 105 LE-s motorokkal készült, van MultiAir kivitel, az 170LE.
Nekünk végül egy 105LE-s példány jutott, rossz nyelvek szerint csak szoftveres butításon átesett kiadás. A MultiAir-ről hallani jót/rosszat - több törődést igényel -> drágább fenntartás.
Nekünk is a Civic lett volna a befutó...
Kicsit bővebben írtam a kanosszajárásunkról. Nálunk is max 2.5M volt a keret. (Civic-ből 2.2-ért lett volna 5 évvel öregebb példány)Kizárólag felhasználói szemmel történt bejegyzés, nem értek az autókhoz.
Nekem is sokat segítettek itt a srácok. 👍 -
tboldi
nagyúr
válasz
menyhartlevi #214147 üzenetére
Ha Giulietta, akkor MiTo?
1-2 főre elég a B szegmens is, nem kell C szerintem, és a MiTóhoz olcsóbban hozzájutsz, mint a Guiliettához, vagy úgy is mondhatjuk, hogy adott összegből jobbat kapsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
menyhartlevi #214147 üzenetére
Ufo Civic az oke a 1.8-as benzinmotorral vagy C30-bol az 1.6 benzin is jo. Mind a kettot jo vezetni is.
Alfat az passzolom az majd a tobbiek megszakertik.
-
menyhartlevi
aktív tag
Sziasztok!
Nagyjából ősszel szeretném megvenni első autómat 1.5-2.5 milliós kategóriában. Szeretek sokat rágódni a vásárláson, nézegetni, úgyhogy már nézegetném az ajánlatokat most, hogy képben legyek.
Nincsenek nagy elvárásaim, 1-2 főre kellene főleg városba, évente néhányszor hosszabb utakra. Igazából a külső elég fontos szempont, nem sok autó tetszik igazán, ezeket nézegettem: Honda Civic ufó, Volvo C30, Alfa Romeo Giuletta, bár már a keret eléggé felső határán vannak.
A megbízhatóság lenne még lényeges, illetve örülnék, ha nem lenne nagyon rossz vezetni.
Ezekhez amiket írtam, mit szóltok? Megfelelnek nagyjából a szempontjaimnak? Esetleg mást tudnátok ajánlani?
Köszönöm! -
stargazer
senior tag
Sziasztok, benzines kombit szeretnék, 300 lóerő feletti teljesítménnyel. Lehet tudni hogy melyik motor a legmegbízhatóbb? Jó lenne ha a karosszéria nem rohadós lenne. Előre is köszi a tippeket.
-
dong86
csendes tag
válasz
Vision #214136 üzenetére
Nem rossz választás, amire készülni kell,hogy megmakkanhat:
Adblue tartály és injektor ezt érdemes csekkolni volt e cserélve
Kuplung és kettőstömegűA 308-asnak a fedélzeti rendszere botrányos amúgy de biztos meg lehet szokni.
Amúgy dízelben a kia/hyundai 1.6 crdi motorok sem rosszak. -
Johnny_vT
senior tag
válasz
TrollBalint #214135 üzenetére
Aktuális modell (hosszúkás féklámpás). Nem tudom mikor jön új modell, de a hosszú szállítási időt azzal magyarázták, hogy leégett az ajtókárpit-gyár és emiatt feltöltődött megrendelésekkel az egész éves német kontingens
-
Na, következő kör. Beszéltünk KIA márkaszervizes ismerőssel is, a GDI-ket szidják, mint a bokrot. 100 ezer körül rengeteget cserélnek, mondjuk erről korábban is mesélt már. Szóval azt stornózzuk.
Most egy 1.6 PSA BlueHDI-vel szemez az öcsém. Én óvtam a dízeltől, de talán jó lehet. Heti 3-4 alkalommal 2x 10-15 km országúton, hétvégente viszont kimozdulnak, akkor talán egy 100-ast is beleteker, szintén országúton. Nincs jobb ötletünk, egy 2017-es 130 ezret futott Peugeot 308-ast nézett ki 3,7 milliós áron.
Az a gond, hogy végigpörgettünk mindent, de nincs kockázatmentes választás ezen az árszinten. Akkor meg belealkudjuk a szerviz árát, és kész, csoki.
-
hellomi
tag
válasz
bernel #214129 üzenetére
Ott van egy telefonszam. Szinte mindenkinek az orszagban korlatlan percdijas telefonja van, nem kerul semmibe felemelni a telefont, tarcsazni a szamot, majd feltenni a kerdest, hogy miert nem helyezheto forgalomba. Megkapod a valaszt direktben.
Itt igy csak talalgatas fogsz kapni.
-
Qru
MODERÁTOR
-
bernel
tag
Egy ilyen autó mögött mi van, hogy 2018-as, 1,2 millió, forgalomba nem helyezhető, papírok nélkül, de megkímélt állapotú, rendszeresen karbantartott motorral.
Ha roncs lenne, csak alkatrésznek, akkor furcsa a megkímélt állapot, és karbantartott motor.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
Paxker315 #214127 üzenetére
A saját S60-amban 140-ig csak szél- és gumizaj van, afölött kezd jobban behallatszani a motor, plusz a szél drasztikusan erősödik. Azzal csak egyszer jártam meg egy hosszabb utat 170-es átlaggal, utána nekem is csengett a fülem.
De a 15 évvel később gyártott kis Golf jelentősen csendesebb. Azért az a sok év nem telt el hiába úgy érzem. Kb. 200-nál hozza azt a zajszintet, mint a Volvo 150-nél és az még nem olyan durva, hogy fejfájásom legyen. A szokásos utazóm a cégesben 190-200 a sóher VW olcsó téli gumija miatt ha akarnék se mehetnék gyorsabban
Múltkor mentünk a főnök fullos 3-as bmw-jében tárgyalásra. Ottt egy fokkal még jobb a szitu, dehát ugye prémium. 210-es utazósebességnél volt akkora a zaj, mint a Golfban 180.
Ugye az is szerepet játszik, hogy mekkora az autó. Egy SUV nem csak sokkal többet fogyaszt, de jelentősen zajosabb is. A másik főnök Touran-jával például 170 körül van a kényelmi határ. -
válasz
Johnny_vT #214125 üzenetére
arra, hogy, az már elég zajos beltérügyileg, nem? Egyszer öcsém vitt egy Karoq-al Db-Bp távon, és, miután kiszálltam, kb órákon át bizonytalan szédelgés-fülcsengés. Ugyanazt az autót nyáron vittem egy Db-Pécs-Szigetvár-Kaposvár-Siófok-Db karikára, bár szenvedtem, de hatalmas nagy gond nem lett, a titok: 120 fölé nem menni
Mondjuk én hosszabb úton lekapcsolom a médiát, hogy csökkentsem a zajterhelésem, pedig szívesen hallgatok tartalmakat egyébként
De a 120 körüli tempo nálam teljesen jó, füldugóban pl. nagyon tolerálható, és a fogyi is 5 liter alatt marad (2.0 crtdi mkVI Jetta)
#214126 Qru ez ilyen. Alkalmazkodni kell, amíg a rendszer engedi
Rákaptam nagyon az egyre átfogóbb önazonosulásra, ennyi évtized színjátszás után lehetek picit nyíltabb.
-
-
MM
őstag
válasz
Johnny_vT #214107 üzenetére
"Cégemnél a szintén 150 lovas 2.0TDI Golf 8 fut, én pedig azzal vagyok felettébb elégedett. Pályán végsebességen is elvan 8-9 literrel, ami engem, mint benzinpárti emberkét lenyűgöz. (Viccen kívül Németországban élek, no para. A végsebesség amúgy 209.)"
Ez GPS szerinti adat? Ha nem, kevésnek tűnik. Nálam az Oktáv 4 kombi 2.0 CRTDI 150LE 4x4 DSG 228-at ment óra szerint egyenesben lejtő / hátszél nélkül, 225/45 R18 téli gumival.
(Ofkorsz ez is Németországban tesztelve...)
-
Bdanyy
addikt
Elől az xc40 a legkényelmesebb számomra (s60-nál is jobban tetszett), de hátul az apró. Octavia valamelyik ergo üléssel jó alternatíva lehet.
Nem tudom mennyire tér el az A4 az A5-től, de az utóbbi is nagyon jó szerintem. Golfhoz képest mindegyik tágasabb elől.
Ha feleséged nem szeret nagy autót vezetni, akkor gondolom parkolni sem, szóval park assistot biztos kérnék bele, meg 360as kamerát amibe lehetEzen kívül biztos nem alap üléssel választanám (volvonál az is jó amit próbáltam), vagy legalábbis nem írnék le egy típust sem az alapülés miatt.
-
fadam91
kezdő
Sziasztok! Családi autót keresnék a következő paraméterekkel :
- Keret : 3.5-4M Ft (ezen felül még maradna 500e-1M szervizelésre)
- Legalább 500 liter csomagtartó, 5 ajtós, hogy könnyen lehessen bepakolni babakocsit és mi egymást.
- Főképpen városba használva, legtöbbször kb 3-5kmes távok, hétvégente 15-20km. Évente nagyjából 5000km.
- Ennyi pénzért szeretnék nem valami fapados csodát venni.
- Nem érdekel a fogyasztás, mivel annyit nem használnánk, hogy ez nyomjon a latba.
- Szeretem ha egy autónak van ereje szóval lehetőleg ne 900-1000 cm3 legyen.
- Preferálnám az automatát mert már nagyon megszoktam, de ez olyan amiből akár tudok is engedni.Nincs semmilyen márka preferenciam, szimplán csak egy megbízható jól felszerelt autót keresnék.
Kíváncsi vagyok az ajáblásaitokra.
Előre is köszönöm! -
vzsryl
nagyúr
válasz
Johnny_vT #214114 üzenetére
A Skoda belül mindent ver méretben a kategóriában, de még eggyel magasabbak között is labdába tud rúgni.
Egy cselt viszont alkalmaznak, mégpedig a hátsópad ülőrésze rövidebb az átlagnál. Ettől függetlenül két 190cm-es ember elfér egymás mögött. Szélességben is vannak fenntartásaim, de én terpeszkedős fajta vagyok. -
Johnny_vT
senior tag
válasz
rbalint88 #214108 üzenetére
A választható márkák közt Toyota nem volt, a Fordot pedig feleségem elvből elutasítja.
Az új Golf segge nekem se adja, a 7-es sokkal bírhatóbb volt. A céges 8-assal hosszú út során szokott lenni probléma, hogy szétkapcsolja a bluetooth-kihangosítást (de közben meg a podcast megy tovább... ki érti?), azon kívül azt a rendszert már egészen megszoktam.
Ja apropó, a céges 8-as Golf-nak befosott a kéziváltója, 16.000 km után komplett váltócsere. Járó motornál nem emelt ki a kuplung, én meg ott forogtam Potsdam belvárosában. A trükk az volt, hogy minden piros lámpánál le kellett állítani a motort, berakni kettesbe, beindítani, majd úgy lehetett indulni. A 3-ast nehezen, de még vette, 4-es már rendben volt. A hazaúton már a 3-ast is két kézzel kellett betolni#214109vzsryl
A szívem nekem is az Octavia szedánhoz húz, de akár kombiként is. A forma korrekt, belsőre tágasabbnak érződik a Golf-Leon-párosnál és szeretem az apró Skodás kényelmi praktikákat. Az első kereskedőlátogatás éppen a Skodánál lesz holnap délelőtt.#214110Qru
A Leon-t a 214112 miatt helyezed a Golf fölé? A szoftver a Seat-tól jön bele, nem a VW-től?#214111rbalint88
Köszi a tippet! Elkerülte a figyelmem, hogy az A4 már régebbi, arra rá se néztünk. Árban az A3 lenne hasonló, sőt picit drágább, de lecsekkolom akkor azt is, mert egy A4 Avant az nagyon vinné a prímet.#214113BigBlackDog
Szerdán megyek Volvo kereskedőhöz kárfelmérésre (lejtős parkolóban nekem gurult egy Civic, amíg a tulaj távol volt, valószínűleg lökös csere lesz), ott van kiállítva egy pezsgőszínű XC40, mindenképp beülök egy próbára. Csak az új S60-ban ültem eddig, az nagyon bunker és baromi kényelmes volt.
Kösz a tippet az üléssel! -
BigBlackDog
veterán
válasz
Johnny_vT #214107 üzenetére
Üléshez; Golf ErgoActive üléssel szerintem hozza az elvárhatót az S60 után is.
Egyébként a felsorolt típusok közül nehéz a döntés. XC40 nálam kiesett; nem tudom magamra szabni (könyöktámasz nem húzható előre, ha jól rémlik) és ismerősi körből azért hallok panaszokat megbízhatóság szempontjából.
VAGgal van tapasztalat (150 lovas eTSi Golffal)... Fogalmazzunk úgy, hogy legközelebb jobban átgondolom a választást.
308-ast nem ismerem, de ott a fedélzeti rendszer használhatóságával kapcsolatban lennének fenntartásaim, mindenképpen megnézném, kipróbálnám, hogy milyen a gyakorlatban. -
rbalint88
addikt
Mondjuk a bughalmaz statuszt a VAG-nak is sikerult elerni, onerobol, kinai toke nelkul
Egyebkent az Audi A4-et se vetnem el, belterben magasabb minkseg, de mivel 2015-os fejlesztes, eleg jo aron adjak oket. Van abbol is 1.5tsi. Nem raketa, de ha a Passatba eleg, akkor az A4-be is. -
vzsryl
nagyúr
válasz
Johnny_vT #214107 üzenetére
Golf Variant vagy Octavia szedán 1.5TSI.
A kombi csomagtartó kelleni fog gyerekek mellé, de az Octavia-ból nem muszáj a kombi kialakítás, mert alapból is nagyobb a csomagtartója, mint a legtöbb kombinak, cserébe kb fél literrel jobb a fogyasztása a kedvezőbb légellenállási tényező miatt.Kínai Volvo-t nem vennék. Rengeteg panaszt olvasok róluk.
-
rbalint88
addikt
válasz
Johnny_vT #214107 üzenetére
Szerintem a kinezett tipusok alapvetoen jok, nalam XC40, Golf, Leon, Leon kombi, Octavia kombi, Octavia, Golf kombi lenne a sorrend, egyszeruen a Golf kombikat nem sikerul az en szememnek szepre rajzolni.
Technikailag attol felnek a legjobban, hogy a fedelzeti rendszer esetlegesen bughalmaz lesz, ennek nezz utana forumokon. Futo tipus mar mindegyik, talan kigyomlaltak mar igy a gyartas par eve alatt a komolyabb gubancokat.
Motorikusan kb ugyanaz a kockazat mindegyik, valtoban a dsg mar ismert konstrukcio, sok varosozas nyirja, azzal szamolni kell, hogy majd egyszer hozza kell nyulni. Volvoban ha duplakuplungos van, akkor ugyanez, rendes hidros automatanal csak olajat kell cserelni, akkor is ha szerintuk nem kell.
Amit meg megneznek: Ford Kuga hybrid, Toyota Corolla Cross hybrid, Rav4 hybrid. De sztem ugyis XC40 lesz -
Johnny_vT
senior tag
Sziasztok!
Újautó vásárlásban kérek tanácsot. Céges támogatással, havidíjas formában tudnánk a szeretett és hibátlan 2007-es S60-at lecserélni. A feltételeknek és saját elvárásainknak a következők felelnek meg egyelőre:
- Golf vagy Golf Variant 1.5 TSI/eTSI 150LE
- Leon vagy Leon Sportstourer 1.5 TSI 150LE
- Octavia limuzin vagy kombi szintén 1.5 TSI 150LE
- 308 szedán vagy SW (azt hiszem szintén a 150LE körüli változatban)
- feleségem nagy szerelme XC40 T4A kérhető autó max. 4 év futamidőre szól. Minden szerviz és biztosítás benne van a havidíjban.
Méret?
Családi autóként szeretnénk használni úgy, hogy a jövőre tervezett gyerek(ek) is elférjenek kényelmesen. Ha utazunk, akkor általában 2 nagyméretű bőrönddel szoktunk utazni, emiatt hajlok arra, hogy a felsoroltakból csak a kombi változat lenne ésszerű, kivéve az XC40, és esetleg az Octavia. Feleségem félénk sofőr és megrémíti, ha nagy autót kell elkormányoznia. Mik a tapasztalatok, a kombi karosszéria must have, ha családi autóról van szó?Motor?
Rokonságban van 1.5 TSI Passat, ott elégedettek a motorral és a fogyasztása is király. A cégemnél a szintén 150 lovas 2.0TDI Golf 8 fut, én pedig azzal vagyok felettébb elégedett. Pályán végsebességen is elvan 8-9 literrel, ami engem, mint benzinpárti emberkét lenyűgöz. (Viccen kívül Németországban élek, no para. A végsebesség amúgy 209.) Csak sajnos a dízelnek van párezer euró felára, így mégis hajlunk a TSI-re. Mi az aktuális konszenzus ezekről a motorokról? Az XC40 négyhengerese úgy hallom jól sikerült, a Peugeut-ról semmit sem tudok.Belső és minőség?
A céges Golf tök jól élhető, de az ülése nem túl jó. Vagy csak a Volvo-m miatt magas a léc. A következő hetekben járjuk a szalonokat seggpróbára, de ha valakinek van tapasztalata a fenti modellekkel, esetleg összefoglalná? Bérautóként már vezettem egy hétig új 208-as Peugeut, ott, bár kényelmes volt összességében, de szörnyen zavart ki- és beszállásnál az alacsonyan álló kormány. Bár hülyén hangzik 15 év távlatából, de félek, hogy egy rossz választással visszalépést tennénk az S60-hoz képest, amely úgy hívogat, mint egy anyai ölelés.Felszereltség?
Navit nyilván hülye leszek venni, nekem csak Android autó kell, ezt beikszeltük mindegyiknél. Emellett megdöbbenve tapasztaltam a különbségeket az alap- és extra felszerelésekben a konfigurátorban. Most nem az XC40 vs. Leon-ra gondolok, hanem konszernen belül is ég és föld. Automata parkolást megéri venni 2023-ban, vagy még mindig csak szemfényvesztés a feature? Jól láttam a két szememmel, hogy szinte minden modellnél feláras extra a lopásgátló riasztó?
Mivel még soha sem vásároltam saját konfigurált autót, kérlek adjatok pár tippet, hogy milyen extrákat muszáj bepakolni és mi a parasztvakítás. Köszi!Élő tapogatás?
Ismételve az előző mondatom, mondjatok pár tippet, hogy mire figyeljek nagyon, mikor az eladó mézesmadzagot huzigál előttem. Elég a józan ész, vagy jobban járok, ha kinyomtatott részletes adatlappal és árlistával toppanok be a kereskedőhöz?Köszi a sok választ a sok kérdésemre
Bónusz: a fentiek közül tudom az XC40 alaposan kilóg felfelé árban, de összességében melyikre tennétek a voksotokat? -
tboldi
nagyúr
Nemtom, mi volt annyira off azon, hogy egy ajánlást megbeszélünk, nem pedig a borjústeak elkészítése volt a téma.
Komolyra fordítva akkor belökök egy elegánsabb Lancia Deltát is, ha a Giulietta túl “boyracer”. T-jettel teljesen jó, M32 váltó előfordulhat, meg digitális klíma esetén az állítómotorok foglalkozósak lehetnek. Családi autónak 2 gyerekkel szerintem megfelelő, még én is tudok benne táncolni hátul a 194 centimmel.
-
Qru
MODERÁTOR
Ne offoljatok pls.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mobil flották
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Óra topik
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- További aktív témák...
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !
- Amazfit Active okosóra / Számla / Garancia /
- Tablet felvásárlás!! Samsung Galaxy Tab A8, Samsung Galaxy Tab A9, Samsung Galaxy Tab S6 Lite
- MSI CreatorPro Z16P RTX A5500 TOUCH! - A világ legerősebb RTX A-s tervezőgépe (vapor chamberrel)
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550M R9 5900X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3080TI 12GB ZALMAN I3 NEO GIGABYTE 850W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest