Hirdetés
- Fujifilm X
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- AMD Ryzen 7 / 5 / 3 1***(X) "Summit Ridge" (AM4)
- Steam Deck
- Milyen TV-t vegyek?
- Projektor topic
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Házimozi projektorok, kiegészítőik és kialakítások haladóknak
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ph_5.5
aktív tag
válasz kuntics #223238 üzenetére
Már írtam (talán itt is) hogy nekem is fejtörés volt a váltás. Ez a motor túl jól sikerült a korához képest, és nem nagyon találtam számomra értelmes árfekvésben olyan autót amiért kiadnék pluszba egy számomra jelentősebb összeget.
Küllemre egyébként a Ceed volt az ami megfogott. Addig tetszett is amig a saját márkacsoportjában nem kezdtem el olvasni... ahol naponta tucatnyi hibával jöttek emberek. Plusz ha formailag nem tetszik valami akkor lehet az jó konstrukció, nem fogom megvenni. A Bravo anno nagyon megtetszett. És még most is bírom hogy ott kerek ahol kell, és ott kényelmes ahol jól esik
Az meg egyenesen vicc hogy azonos tudásért alig fiatalabb kivitelből más márka darabjai csillimillióba kerülnek. Meeer soseromlikel. Ismerős is így vett Teslat. Majd amikor az első futómű meghibásodott (nem garanciális probléma) szembesült vele hogy abból a javítási árból a korábbi autójával egy jó ideig tudott volna tankolni. És tényleg bármi elromolhat...[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kuntics #214594 üzenetére
Ridegtartás jeligére - Civic 1.8 motorja jó hírű (mondjuk Hondában nem vagyok otthon), VW/Audi/Seat/Skoda esetén a linkelt Golf Plusban is lévő 102 lóerős 1.6 szívó lesz a neked való akkor (nem pedig az erősebb FSI, sem a TSI turbósak), Lancerből az 1.8 elvileg a jobb konstrukció - magasabb fogyasztás árán, Bravo esetén maguk a benzinmotorok összességében jónak mondhatók - főleg a váltó a problémás (M32), Focusból az 1.6 101 lóerős változatot keresd (egyszerűbb, mint az erősebbek) és a bonyolultabb hátsó futómű nyomhatja meg a fenntartási költségvetést, Renault 1.6 korrekt darab.
-
Tothgera30
Ármester
válasz kuntics #207156 üzenetére
A G-be belemegy a H ülése, ha kényelmetlen. 1,5m-ig H-ból nem biztos hogy lesz patent, míg G-ből már találni. Ugyan ilyen célra egy G Classic II-t használok, nekem kényelmes (183-4cm/78-80kg), ezek nagy része mechanikailag eleve H, főleg a kései darabok.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
rbalint88
addikt
válasz kuntics #207156 üzenetére
Astrabol csak a nagyon felszereltek kenyelmesek, a tobbiben pocsek az ules (nekem). Focus rohad sajnos igen. A nem rohado focust volvo v50-nek hivjak
Bravorol nem tudok nyilatkozni, hahun es a fb csoportjaban nezd meg.
dj79: az a baj a h astraval is, hogy oreg mar es ezert lesznek bajai. Amugy ha mar ilyen “oreg vackot” nezel, akkor megfontolnam az A4-A6-Passat vonalat is, 1.8T-vel. Ugyanugy problemas, de egyreszt mosolygosabb, kenyelmesebb, masreszt mar egyaltalan nem
elborultak az alkatreszarai, meg aposom se sziszeg, pedig o elegge fogja a penzt -
őstag
válasz kuntics #186289 üzenetére
Nincs mit.
A családban megfordult 1.4-es (90 LE) és 1.6-os (105 LE) szívóbenzines is, volt szerencsém őket vezetni hosszú utakon, de én személy szerint marginális különbségeket tapasztaltam közöttük erőben. Mindkettővel meg kellett tervezni egy komolyabb előzést, és a visszakapcsolás sem igazán maradhatott el.
A turbós motor jelenthet valódi előrelépést, de azoknak alaposan utána kell olvasni.
-
bandus
veterán
válasz kuntics #186257 üzenetére
én kicsit hazabeszélve javaslom a kia ceed-et is, alacson yfenntartású, amikor 3szor megállt alattam a szerviz még akkor sem került sokba
Doki: ismételen köszönet assan meg is hirdetem a saját ceedem, aztán ha elviszik akkor jöhet az auris
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Doki16
addikt
válasz kuntics #186257 üzenetére
Vedd még hozzá az Aurist is az 1,6-os motorral. Egy ajánlott típus még. Golf a legjobb egy szinte biztos, de lehet az lesz a legköltségesebb is. Bár a sima 1,6 szívó abban is jó. Az a lényeg, hogy FSI vagy TSI verzióban ne válaszd
Esetleg Citroen C4 1.6
Renault Megane 3 1.6A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
kuntics
aktív tag
válasz kuntics #177348 üzenetére
Erre esetleg valami javaslat? Bár közben ahogy utánanéztem!sem a sima golfban,sem a focusban nem alap a könyöklő,én meg inkább hosszabb utakra (100km+) használom az autót,ott azért nem ártana.
Már sedanokat,meg nagyobb kombikat is nézegetek,rövidebb kombikat sajna nem találok,csak a 307sw-t,arról meg nem sok jót olvastam
-
-
-
rbalint88
addikt
válasz kuntics #129860 üzenetére
és m3tr0:
üljetek meg a seggeteken. átülni egyik "szarból" a másikba nincs sok értelme. millás kategóriában is szinte ugyanazokat a köröket végig lehet játszani, ezt-azt kell cserélni, kis javítás, nagyjavítás, stb. 1M kategória is már ugyanúgy rozsdaveszélyes (sőt, 1,5M is). majd ha tényleg szétrohad vagy gazdaságtalan lesz javítani, akkor vegyetek másikat, addig költsetek erre minél kevesebbet _feleslegesen_ és annál többért tudtok majd venni valamit. -
Kornel
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- JavaScript topic
- Fujifilm X
- PlayStation 5
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Asszociációs játék. :)
- Elemlámpa, zseblámpa
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Szólánc.
- További aktív témák...
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
- Romet Rambler R9.3 MTB Vadi új, 0 perces, Garanciás!
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest