Hirdetés
- Huawei MediaPad M5 - nagyot szól
- ASUS blog: NVIDIA Reflexet a jó reflexekhez
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Apple notebookok
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen TV-t vegyek?
- Boldog karácsonyt kíván a PROHARDVER!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szebe
addikt
válasz kisza25 #214497 üzenetére
Kb 2 hónapja vettük az ágyat, akkor volt ennyi.
Csak tippelni tudok, hogy mivel Veszprémben van átvételi pont, így útba esünk, és lehet ezért olcsóbb a szállítás.Konyhabútor még épp befért a G Caravanba, 187-es volt a legnagyobb csomag. Kb ott döntöttük el, hogy a nagyobb és nehezebb dolgokat ha befér, se hozzuk, hanem kifizetjük a szállítást. Az apróbb dolgokért meg elmegyünk magunk (ágyrács, matrac, egyéb csetreszek).
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
eastsider
nagyúr
válasz kisza25 #214497 üzenetére
paxot 16k-ert hoztak boglarra tavaly. 237 magasat 2db-ot. szerintem boven megerte.
bp 12-be a hoztak kanapet, csomo szeket stb.. 20k-ert. fel a lakasba. a 4 szemelyes kanape nem fert be a liftbe
erdemes a minimum szallitast fizetni, es jattolni a szallitoknak[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz szebe #214493 üzenetére
Mikor rendeltél utoljára ikea-ból? Utoljára 30eFt hozták ki nekem múlt hónapban, de tavaly is már 28eFt volt.😵💫
Bboglárról, Blellére 12eFt a szállítás egy íróasztalra, ami nincs lapra szerelve, 5 km és hasonló dolgok.
Kombiba siman befér, amúgy euronics 8eFt egy mosógép és az 3km-re van.
Amúgy valóban a 2 méter az már necces egy kombiban, síkban 165 cm, ülés hátuljáig 195 cm, keresztbe 210 cm.
2014 i30 kombi.
Múlt héten kerti grill kellett vinnem anyuékhoz az insigniába nem fért be, kombiba kényelmesen.
Vettünk egy csomó cserepes virágot nagy leadás virágot, kombibanem kell attól félnem, hogy lecsukom és letöröm, mert van helye felfele bőven.
Amúgy meg konkrétan a kombim kevesebbet fogyaszt, mint előtte a háromajtós ugyanilyen autó kisebb motorral[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
negyedes
addikt
válasz szebe #214493 üzenetére
En sem cipelek fel ikea butort az emeletre vagy a hazba. Kihozzak, berakjak szepen a kert szobaba es kesz.
Haztartasi gepeket meg nincs kedvem betuszkolni egy kozepes kombiba (reszese voltam ilyennek, eleg vicces volt).
Mar lassan a Focus kombirol is lemondok egy nagyon hatch vagy kis szedan javara, mert most huztak meg 4 alkalomkor a Borat a parkoloban. Szep egy 6-os mazda, foleg kombiba, de 4.7 meter hosszu, sokat meg a 4.2m boratol sem fernek.Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
veterán
válasz szebe #214493 üzenetére
Pontosan. Mi az első konyhát még a kocsimmal hoztuk el az Ikeából, asszonnyal hordtuk fel a másodikra. A következőt már kiszállíttattuk valami 16 ezer forintért, és a fiúk behordták oda, ahova kértük.
Kombi akkor kell, ha családod van, vagy olyan hobbid, ami rendszeresen sok cuccolással jár. Az viszont tényleg trend, hogy az emberek sokkal nagyobb verdát vesznek, mint amire szükségük lenne. Egy suli mellett lakunk, és az anyukák a suvokkal hordják a kölyköket ide. Persze szűk az utca, tele is van parkolva, szóval csak szenvednek. Remélem, hogy valami szabályozás leveri majd ezt a hülyeséget.
-
szebe
addikt
válasz rasotamas #214481 üzenetére
Nehari, de ezekre spec felesleges a kombi.
IKEA egy 10-esért a bejárati ajtóig hozza a 180x200-as franciaágyat (Fehérvárra), ami pl kombiba se biztos hogy befér, mert 2 méter++ csomagolással együtt. Benzin 5k + legózás helyett.
Hűtőt/mosógépet szintén kihozza a bolt, elviszi a régit.
Költözésre is van szolgáltató, tapasztalattal, megfelelő eszközzel, járművel.
Az elsőt még lelkesen megcsinálja az ember magának, aztán rájön, hogy jobb ezt olyanra bízni, aki ezzel foglalkozik."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
tboldi
nagyúr
válasz f4lcon #214490 üzenetére
Valóban, a rendszámát lekérdezve is látszik a színeltérés, de nekem a műszaki tartalom fontosabb lenne. Meg a MiTóban 7 légzsák van, a Picantóban csak 2, esetleg 4.
szerk.: Illetve ott vannak az életminőséget javító apróságok, amiket a tizenéves kis ázsiai autók nem szoktak tudni, mint pl. szélvédőmosáskor nem azonnal töröl, hanem kivár, hogy belepje a folyadék az üveget, vagy a motor leállításával együtt lelövi a tompítottat is...
Persze egyik sem kell, hogy dealbreaker legyen.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz tboldi #214476 üzenetére
vagy én szemem csal, vagy a képek sz*rok, de így ránézésre is van rajta vagy 3 különböző piros.
#214473 jdani1998
ugyan ebben a kereskedésben van egy narancs Kia Rio, azt nem nézted meg? a 97 lovas 1,4-es sem a tápláléklánc csúcsa, de egy fokkal rugalmasabb közlekedésre és a nagyobb kasztni egy paraszthajszállal megnyugtatóbb passzív biztonságot sugároz.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
TrollBalint
addikt
válasz rasotamas #214481 üzenetére
Igen, mi is úgy vagyunk ezzel, hogy a szedán jobban tetszik. Az Ikeázás, mosógép vásárlás, meg már le van tudva. Egyelőre legalábbis
Qru: a magas km-től némileg tartok, mert ott már a kopó alkatrészekre lehet költeni hamarosan szerintem, bár tény, hogy jóval olcsóbb is Igazából a drágább mellett a kombi meg a gyári garancia szól. Bár az, hogy a szedánba a hátul nagyobb a hely, az nekem nem volt ismert, de az egy nagy pozítivum.
diegho: hát én pláne nem ismerem ezeket a motorokat, csak úgy gondolom, mivel sima szívók, ezért kevesebb a hibalehetőségük. Volt egy Volvo S40-ünk, az is szívó, hát azzal kb. semmi gond nem volt 20 éves létére
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
tboldi
nagyúr
válasz rasotamas #214479 üzenetére
Autópályán jó esetben ilyen nem fordulhat elő, de engem mint vétlen motorost így ütött el egy audis hölgy az országúton. Ő is úgy gondolta, hogy egyedül van.
Nekem “csak” 2 nyílt törésem lett (egyéb kisebb sérülések mellett), de más nem ilyen szerencsés, a helyszínelő rendőr szerint 10-ből 7-et letakarnak hasonló balesetben. -
BigBlackDog
veterán
válasz TrollBalint #214480 üzenetére
Egy kis apróság (ha még nem volt ismert); Mazda 6 esetén a szedán kivitelnek nagyobb a tengelytávolsága is, ami a hátsó lábtérnél erősen érezhető.
-
diegho
nagyúr
válasz TrollBalint #214480 üzenetére
Ezek a 2.5i motorok milyenek? Azt olvastam, hogy a 2.0 2018 után lett problémamentes.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #214480 üzenetére
Sedan is ok, az még hosszabb is mint a kombi amúgy. Át kell vizsgálni rendesen és akkor nem lehet nagy meglepi.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz TrollBalint #214480 üzenetére
Hát ha újabb Mazda6-ből lehetne pirosat (SoulRed) meg nem pirosat venni én biztosan a pirosat venném.
Illetve ha bármiből lehetne kombit meg nem kombit venni akkor a kombit venném. Lehet, hogy egyeseknek(nem nekem) esztétikailag a szedán szebb, de egy Ikeázás, mosógépvásárlás, vagy egy karácsonyi bevásárlás de főleg költözés során megváltozik az ember értékrendje.https://tinyurl.com/rasoapro
-
TrollBalint
addikt
válasz tibbike01 #214470 üzenetére
Én olyankor is szoktam indexelni, már csak azért, hogy szokjam és reflex legyen. Ne az legyen, hogy pont elfelejtem, mikor néha-néha városban megyek és ezer más dologra figyelek.
Még mindig keresem a tökéletes Superb-t magunknak, de addig is szembejött két Mazda 6-os, ami nagyon tetszik
Mazda 6 - gyári garis - ez azért már kereten felül lenne, mint amennyit egy használt autóra szánnék, viszont gyári garis, és a képek alapján szép. Km sem sok van benne.
Mazda 6 - ez annyiból tetszik jobban, hogy nem kombi, viszont kétszer annyi km van benne, plusz 4 évvel idősebb is. És nincsen rá semmilyen garancia, viszont árban valami ilyesmit adnék ki autóra. De mindig félek attól, hogy az "olcsóbb drágább"-ba belefutok
Mazdánál jól tudom, hogy 6 év a gyári gari? Elvileg még 2 év van vissza az elsőnél.https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
b4zsi-
őstag
Sziasztok!
Közeljövőben esedékes lesz egy második autó a családba, ami leginkább 2x15 km ingázás (országút) lenne használva. Régebben volt VW Polo 1.4 TDI, ami fogyasztásbajnok volt és 8 évig problémamentesen használtuk megfelelő karbantartás mellett.
Most is valami kisfogyasztású (DPF, kettőstömegű) nélküli dízelt gondoltam első körben. (VW Polo, VW Lupo), de dobozos is eszembe jutott, ami költözés,építkezéshez is jó szolgálatot tenne a jövőben (Renault Kango 1.5 dci vagy Citroen Berlingo).Igazából ezek csak támpontok, bármilyen ötletet szívesen fogadok. Összegben max 1,5 millió rendbe rakva, így kb a vételár 1-1,2 millió.
Előre is köszönöm.
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #214472 üzenetére
Két kerék közé is lehet venni. 🤔
kisza25: Jóformán csak M1-ezek, az egyformán göröngyös minden sávban.
-
-
jdani1998
újonc
Sziasztok!
Friss jogsis vagyok és kb semmit sem értek az autókhoz, de szeretném megvásárolni életem első autóját. Városi használatú kisautót szeretnék. Jelenleg ezen gondolkodok. [link] Meg is néztem az autót a helyszínen. A motorjának szép hangja volt (legalábbis azt hiszem ) Belseje hibátlanul nézett ki, mikor beültem nagyon kényelmesnek is találtam. Oldalt van rajta egy horzsolás, a hátulján pedig egy horpadás, ami a képenin is látszik. Ezek javítva lesznek a vásárlás előtt.
Nektek mi a véleményetek az ajánlatról és magáról a típusról?A válaszaitokat előre is köszönöm!
-
tibbike01
őstag
válasz Tothgera30 #214463 üzenetére
Nyilván akkor teszem, amikor nincsenek előttem-mögötten, kihalt autópálya...stb.
-
rbalint88
addikt
válasz f4lcon #214465 üzenetére
Start stop jo lenne a ceedben is, ha jutott volna bele a 48V mild hybrid rendszerbol. Nekem i30 van, ami ugye csak a koritesben ter el, es abban emiatt tok jo a startstop, nem is szoktam kikapcsolni. Savtarto engem palyan nem annyira zavar, orszaguton viszont a toredezett padkak es az esetleges vadveszely miatt en a felezonel szoktam menni, ott kikapcsolom, mert folyamatosan birkozni kell vele.
-
addikt
válasz tboy93 #214459 üzenetére
tied nem kóvályog, hogy nem idegesít?
ja, az NX-ben a start-stop is állat jó, de hát mi nem az benne...
emlékszem amikor a Kodiaq beröffentette a start-stop-os megállás után a motort, az egész kasztni bele remegett. az NX-nél meg annyi történik, hogy kigyullad az EV ikon a kijelzőn“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Stylewars_kp
őstag
válasz f4lcon #214457 üzenetére
2017 i30 ugyan ilyen, hogy terelget jobbra balra. Utasok+police azt hiszi, hogy tintáztam. Ha meg ellentartok, akkor 100km után elzsibbad a kezem. Ráadásul többször csinálta azt, hogy jojóztat jobbra-balra majd egyszer csak elenged. Többször volt, hogy úgy húztam vissza a másik sávból a kocsit. Ha ott egy kamion esetleg az nem buli.
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
tibbike01
őstag
válasz Cartman023 #214455 üzenetére
A távolságtartó tempomat és az automata váltó páros menyország. A többi is jó, de lehet nélkülük élni. Én speciel sokszor váltok sávot index nélkül és ezért kb mindig kikapcsolom a sávtartót.
-
addikt
válasz Cartman023 #214455 üzenetére
szerintem autó függő, nekem a 2022-es Ceed-ben idegesítő a legtöbb segédlet, mert agresszíven, durván avatkozik be, vagy mert jojózik a sávban (jobbra-balra megy állandóan a nyílegyenes autópályán) de a 2023-as Lexus NX-ben meg például szeretem, mert kedves, és tényleg csak akkor korrigál, amikor már nagy a baj és akkor is csak kicsit, nem tépi ki a kezemből a kormányt
az adaptív tempomatnak szerintem csak automata mellett van értelme (a Ceed is manuál, meg a feleségem CX5-je is manuál, mindkettőben van adaptív tempomat mégsem szeretem)
ami jó, az a hátsó kereszt irányú forgalomra figyelmeztető, a holttér figyelő és a sávelhagyás figyelmeztető, ezeket a legtöbb autóba most is megvenném
de ami nem radart használ, hanem kamerát vagy lidart és szoftver kell mellé (tehát nem annyi mint egy tolatóradar, hogy ha ott van valami akkor csipog) csak olyan autóban vennék, ahol feltételezhetően volt pénz a kifejlesztésre és finomra hangolásra“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Cartman023 #214455 üzenetére
Markafuggo. Nekem a Superb-ben tok jol mukodott. Adaptiv tempomat es savtartoval Bp-rol lementem Debrecenbe ugy, hogy egyszer sem kellett pedalhoz ernem, sem bekormanyoznom csak a kezem a kormanyon tartani.
Haver Suzukijaban meg ugy kovajog a savon belul, hogy szedulsz 2 km utan.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Cartman023
aktív tag
Sziasztok,
Az új autókban az "önvezető", drive assist, adaptive cruise control meg a hasonló vezetéstámogató rendszerek mennyire jók?
Jól hangzik, hogy magától araszol az autó vagy vezet az autópályán, de a sajtóanyagok sokmindent elbírnak.Szerk:
A kérdésem az lenne, hogy megéri csak ezek miatt a fullosabb felszereltséget venni?[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Pfiucska #214452 üzenetére
átfogó vizsgálatunk volt, legutóbb úgy emlékszem 2021 májusban, gyakorlatilag két éve. ilyenkor mindenből kiforgatnak (valaki kedvesen felnyomott, főleg a háromszög ügyleteket vizsgálták meg az export számláinkat)
mit ítélsz meg rizikósnak? azt, hogy a lízingszerződés végén harmadik személy megveszi az autót? vagy azt, hogy az ügyvezető magát jelöli ki harmadik személynek? az első az a szerződés velejárója, évente autók ezrei kerülnek így gazdához, a másik meg... tudtommal nem tiltja semmi“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Pfiucska
aktív tag
válasz f4lcon #214443 üzenetére
Kozvetlen tapasztalatom nincs még azzal kapcsolatban, hogy jogkovetesi vizsgalat vagy atfogo ellenorzes alatt mit szolnak ehhez a NAV-nal, azonban a szemelyes velemenyem es nehany szakmabeli ismerettsegem alapjan rizikosnak itelem meg.
Vizsgaltak amugy nalatok konkretan az esetet vagy csak nem erdeklodtek ugy en bloc az auto berletek utan?iPhone 15, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
kisza25
félisten
-
addikt
válasz Mauzes #214448 üzenetére
nem teljesen látod a történetet, vagy félreértelmezed a sztorit.
a nyílt végű pénzügyi lízing esetében a cég a lízingbe vevő, az autó tulajdonosa azonban a lízingbe adó (MKB Euroleasing, Avis, stb)
amikor a lízingszerződés lejár, akkor az autó nem kerül automatikusan a cég birtokába, hanem nyilatkoznia kell, hogy mi történjen vele (ezt leírtam korábban már)
ha a cég úgy nyilatkozik, hogy egy harmadik személy veszi meg az autót, akkor a lízingcég és a harmadik (magán)személy között lesz adásvétel, innentől kezdve az autót használó céget nem érdekli, hogy mi lesz az autóval, miért érdekelné a NAV-ot?
Az elmúlt 10 évben már több NAV ellenőrzésünk is volt, köszönöm kérdésed.[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Mauzes
addikt
válasz f4lcon #214443 üzenetére
Ezt mi alapján gondolod, hogy a NAV-ot csak az érdekli? Volt esetleg adóvizsgálat a cégnél? Persze a magánszemély jövőbeli eladásánál valóban érdekelheti a NAV-ot, hogy van-e szja, de ezt senki nem látja előre, hogy lesz-e (ha sokáig tartod az autót, akkor nem lesz semmi, és ez a valószínűbb). Viszont a NAV-ot az miért ne érdeklné, hogy ha a jelenben történik egy adásvétel (cég -> magánszemély), akkor az piaci áron történjen és a cég fizessen az eredmény után nyereségadót? Vagy esetleg átnyilvánítsa-e burkolt személyi jellegű juttatásnak, hogy áron alul kapott kapcsolt fél/alkalmazott egy eszközt?
-
sagesz93
addikt
válasz f4lcon #214443 üzenetére
"a NAV-ot csak az érdekli (az sem nagyon) hogy ha eladod, akkor a keletkező nyereség után fizess SZJA-t (15%)" = ez egyébként mennyi év után évülhet el? Ha ilyen módozatban kerül az emberhez egy autó, 3-5év? Vagy akár 10 év után is, ha pl millióval többért sikerül eladni mint a maradványértéken vásárolt ár, akkor is fizetni kéne?
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Pfiucska #214399 üzenetére
én már több autót vettem meg a cégből amiben én vagyok az ügyvezető, tehát úgy, hogy kijelöltem magam, mint harmadik személy
a NAV-ot csak az érdekli (az sem nagyon) hogy ha eladod, akkor a keletkező nyereség után fizess SZJA-t (15%)
az első autómnál ez eszembe se jutott, és ők se kerestek, a másodiknál már szóltak mások, hogy ne kockáztassak
de ennyi“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
hellomi
tag
válasz tboldi #214440 üzenetére
Cayennebol meglehetosen ritka....
En mar annak is orulok, ha nem fekete/feher az auto.
[ Szerkesztve ]
ASUS ROG B450-F Strix | AMD Ryzen 7 5700G | Crucial Ballistix Sport 2x8GB DDR4 | eVGA RTX 2080 Super XC | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair RM750x | NZXT H510i White | ID Cooling SE-224-XT White | Samsung CHG90 49" | Apple Macbook Air M1 |
-
hellomi
tag
Kerhetnek egy gyors velemenyt erre az autora? A heten tervezek elmenni es megnezni, ude szinfolt, hogy vegre egy nem fekete/feher auto, tipikus fekete/bezs belso nelkul, de azert kivancsi lennek mas velemenyere is.
Valami amire figyelni kell ennel a tipusnal esetleg?ASUS ROG B450-F Strix | AMD Ryzen 7 5700G | Crucial Ballistix Sport 2x8GB DDR4 | eVGA RTX 2080 Super XC | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair RM750x | NZXT H510i White | ID Cooling SE-224-XT White | Samsung CHG90 49" | Apple Macbook Air M1 |
-
Thom!
veterán
válasz molnarpeter #214436 üzenetére
Az is jó lenne nekem csak nincsen 😅
-
hdanesz
őstag
válasz Thom! #214432 üzenetére
Én csak egy vélemény vagyok, de én az 1.0 Ecoboost-al nagyon megszívtam.
Soha többé....mert ahogy a szerelő mondta: 'megcsináljuk...de az Ecoboost az Ecoboost marad'. Igaz, nekem 2019-es volt, 178 ezret futott.Persze ettől függetlenül van itt 369 ezret futott is...
[ Szerkesztve ]
-
Thom!
veterán
2017 FOCUS 1.0 EB 60-80ekm mennyire gázos?
Gondolom itt már javítva voltak a dolgok...vagy inkább 1.6 ti vctToyota Autis 1.6 alig van ami van csillagászati áron, civic 1.8 dettó.
-
hdanesz
őstag
válasz cappa72 #214428 üzenetére
Bocs cappa72, véletlen neked válaszoltam. De Thom!-nak ment volna a válasz.
Azt passzolom, nekem az MK4-ben volt Apple Carplay és Android Auto. De lehet felszereltségtől is függ. Nekem 'Business' felszereltségű volt. Igaz, nem vezetéknélküli volt...csak vezetékes.
[ Szerkesztve ]
-
Thom!
veterán
Focus mk 3.5 magyar a menürendszere?
-
Xero
nagyúr
válasz tboy93 #214423 üzenetére
Nekem is kap a pofajara XIII-III. Kerben boseggel, de valoban valoszinuleg picit tobbet kerne.
Ultem 2017-es alapabb modellben. Szerintem itt is sokat szamit a felszereltseg. Hangszigeteles es tarsai.
Amit az elvezeto faktorrol irtal az pontos. Mondjuk en csak egy nem feltuno, de belul jobbacska autot akartam, ami konnyeden kozlekedik mindenhol. Ez ebben a setupban szerintem tudja.szerk: Kicsit kifejtve. Ha atnyomom sportba, azert egeszen becsulettel megindul, de nyilvan ez meg mindig szivo, hiaba 2.5L, es az atkinson ciklus sem a kirobbano erore van hangolva.
Ami nagyon tetszik, hogy ebben a formaban elegans de megis understated, belul viszont siman hozza azt az eleganciat es kenyelmet amit kerestem. Szoval osszessegeben egy jo kis csomag.Az meg, hogy haver 1.5T fokaja alig eszik par decivel kevesebbet az kulon szorakoztato. Downsizing my ass.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Nem rossz, nálam volt ilyen céges mazda6 egy ideig, manual 2.0 szivoval, 8.25L/100km volt vele az atlagom, mondjuk az főleg Bp-re ingázva. Ott felteszem a nagymotor + automata is tobbet kerne ennel.
Amugy az a példány nem tetszett, de egy kombi AT 2.5 az jöhetne nekem is.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #214418 üzenetére
Köszi, öcsém már be is lépett.
-
Xero
nagyúr
válasz Pfiucska #214407 üzenetére
Errol jut eszembe, megvan az elso teljes, normalisan jegyzet tankolas spritmonitoron a Mazdaval.
50%-ban teli gumival, teljesen vegyesen es palyan is 150 tempomattal a 8.6 szerintem teljesen vallalhato tole.
Raadasnak ugy tunik, a bc is teljesen pontos szamokat ir.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Van valakinek tapasztalata tolatókamera utólagos beszereléséről? A kocsiban gyári navis multimédia van, elvileg arra rá lehetne kötni, és a rendszámtábla fölé berakni a kamerát. A verda a már korábban említett 2016-os Octavia.
-
volvoguy
addikt
válasz rbalint88 #214401 üzenetére
Való igaz. De dizelbol is csak olyat tudok venni amibe már jópár száz ezer km van. Aztán otthon félévente pucolhatom az EGRt szivosort moshatom át a coolert meg a csöveket. Nyakig tiszta olajosan a szomszédok meg rajtam röhögnek mert kb ezeket az öreg dizeleket is hiába common rail otthon már kell szerelgetni
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
Mauzes
addikt
Amennyire én tudom, ez az olcsón cégautó eladás nem ilyen egyszerű (értsd: valószínűleg nem lesz belőle baj, de egy NAV vizsgálat esetén meg bőven lehet):
- Kapcsolt félnek vagy alkalmazottnak csak piaci áron lehet eladni, ahol igazolni kell a piaci árat
- Harmadik félnek is piaci áron kell eladni - igen, átlalánosságban a harmadik felek közötti adásvétel önmagában indikálja a piaci árat, de nagymértékű értékaránytalanság esetén kilólág a lóláb, hiszen egy gazdasági társaság érdeke az lenne, hogy maga realizálja az értéket. NAV-nak meg azért szempont, mert adót kellett volna fizetnie a cégnek
- Könyvvizsgáló is problámát támaszthat, ha kiszúr egy ilyen furcsa tételt
- Ha meg mégis a magánszemély nagyon olcsón vesz, akkor nála keletkezhet 5 éven belüli eladás esetén szja kötelezettség (önbevallás alapján)Ezek könyvelői infók, de ha valamit rosszul tudok, kérem javítsátok.
-
Pfiucska
aktív tag
-
molnarpeter
nagyúr
válasz TrollBalint #214392 üzenetére
Gyakorlatilag nézhetjük így is, bár helyszíni átvizsgálás sem gond ha jól emlékszem. Márkakerek hajlamosak enyhe feljegyzések helyett egyből nagyobb munkákat ajánlani… így viszont kellően független és hiteles az állapotlap. Valamennyire ismerem belülről őket (EF), szóval befolyásolt vélemény - de egy fillér hasznom nincs belőle -, szerintem ritka korrekt hely. Meg ott a garancia-biztosítás lehetősége is, ha nagy kiadástól félsz. Ezeknek vezérlés cserén felül azért kevés bajuk van 200-250 ezerig, és ahogy írtad a hosszú távú/külföldi utakat, arra én inkább dízelt vennék (euro 6 kitiltás messze van még). Octavia népszerűbb, kereslet feljebb viszi az árakat, meg lehet egy ideje hirdetik már és lejjebb vitték, csak tippelgetek.
[ Szerkesztve ]
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest