Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #182888 üzenetére
Fogalmam sincs.
LED mátrix, megnéztem most a neten.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
Csoportban lévő tapasztalatban mondom, hogy rosszabb. Sokan szidták a sima halogénes projektorost. Ha már halogén akkor legyen sima tükrös rendszer.
(#182886) Qru: Első este mentem a Golf-al és mondom ez alig világít, szinte csak magam elé láttam. Mondom ez így nagyon nem jó. Tegnap benéztem a motortérbe és látom, hogy sima imbusz kulccsal állítható. Beálltam a garázsba fel van rajzolva a vonal és rá állítottam. Ma mentem vele este egy kicsit és sokkal jobb az eredmény. Így már baromi jó fénye van a adaptív félig meddig kitakarós távolságival.
(#182887) richies: Ohh ez 2014-es FL előtti. Ez az egyik legfapadosabb kiszerelés. Egyáltalán nem Lounge. Ez nem ér ennyit. Alig többért már fullos hibridet kapsz, ha belépsz az auris club csoportba és kicsit körülnézel.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
rbalint88
addikt
a mátrix led. a sima lednek annyi az előnye, hogy egyenletesebben osztja a fényt (egy jó halogén is elég jó ebben a tekintetben) és nem kell cserélgetni fél évente az izzót. hátránya hogy ha sérül, akkor drága. xenon a legrosszabb jó fényű megoldás. ki is ég, bonyolult (vezérlő-trafó-izzó), drága, ha sérül.
mátrix led a legdrágább, ha cserélni kell, de a legjobb fényt adja. -
rbalint88
addikt
-
Tin
veterán
A LED szerintem még rosszabb. Nekem az van, vonal felett szinte nulla. Pályán nem is olyan vészes, nincs annyi nagy kanyar meg szintkülönbség, de közúton gáz, felette konkrétan nem látsz. Ha még feljebb állítod valahogy kézzel, vakító. Csere a refi nagyon erős.
Vonal felett = a fény vetített szintvonala felett
-
Qru
MODERÁTOR
"a vonal felett meg alig sajnos"
Elsőre azt hittem a miénkben van/volt szarul beálítva a xenon (Passat B6) de átülve haveréba (3er E92) abban is így világít. Ahol van közvilágítás ott oké de éjszaka pályán kicsit olyan "vakon repülök" érzésem van. Most az új autóban LED fényszóró van, remélem azzal jobb lesz a helyzet.
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
válasz richies #182878 üzenetére
Auris vagy i30. Ha Aurist nézel mindenképpen legyen benne a TSS és a ledes fényszóró. Nem szabad megvenni halogénnel, az nagyon vacak.
Az i30 szimpatikus, mert szinte új autó. Melyiknek milyen a felszereltsége, vannak képek vagy hirdetés. Az Aurisról bármit megmondok képe alapján, hogy mi van benne
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
félisten
válasz richies #182880 üzenetére
Egyénje válogatja, de ha már kiad az ember 3 milliót egy autóra (átírással, eredetvizsgával, ellenőrző szervízzel stb. a 2,5 milliós fóka is közel 3 lesz), akkor azért legalább minimális szinten üsse meg az elvárásokat. Szóval fapadot én nem biztos, hogy vennék.
Én a Toyota és a Hyundai közül választanék. Nézd meg képeken, vagy ha teheted, akkor személyesen a belteret, ideális esetben mindkettőt próbáld ki legalább beülés szempontjából.
A Hyundai gyári gariról írtak már a koreai autó topicban, ha úgy van, a hivatalos Hyundai képviselet is szívesen kibújik alóla. Szóval szerintem ne ez döntsön...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz richies #182878 üzenetére
Én a Toyotát vinném. Esetleg a Hyundai -t.
Unokatesóm most volt egy céges Aurissal Németországban és habár elsőre nem tetszett neki, mikor hazaért, már ott volt,hogy a Civic-jét lecseréli rá. Azt mondja,hogy ezzel az 1.6 benzinmotorral nem egy rakéta gyorsulásban, de megpakolva vígan tartotta hegyen völgyön a 160-at.
A focus is ajánlott ha jól rémlik ebben a topikban, az 1.6d is kellemes motor. Ár értékben majd a többiek tudják. Felszereltséget is nézd meg azért. A focusokat én is néztem egy hónapja, de nagyon fapad a nagyrésze.[ Szerkesztve ]
-
-
richies
senior tag
Sziasztok.
Őrület határán már...
Melyiket ajánlanátok
Napi 45km, (10km varos)
2 hetente hetvegi max 100km kiruccanasToyota Auris
2015, 1.6 benzin, 76k km, 3.5 milla (kiscég, flottas volt)Seat Leon
2016, 1.6d, 79k km, 3.5 milla (carnext)Hyundai i30
2017, 1.6, 40k km, 4 milla (carnext)VagyO Occó
Focus
2015, 1.6d, 65k, 2.5 milla (carnext)Koszi
[ Szerkesztve ]
Rozsomak of Power
-
Qru
MODERÁTOR
Ennek elég problémás a motorja. Skoda tervezésű a motorja nem VW. A vezérműlánc hajlamos átugrani (alultervezett a hidraulikus láncfeszítő benne), alacsony a gyújtótrafók élettartama, kicsi az olajtöltete (szintén alultervezési hiba) azért a tartós autópályázáskor túlmelegszik az olaj, megég és kokszlerakódások keletkeznek a motor számos pontján, átéghetnek a szelepek és a hidrotőkék is sérülhetnek. Ezen kívül könnyen lelkokszolódik a pillangó és EGR szelep, illetve a katalizátoruk sem túl tartós.
Ezektől a hibáktól mentes ennk a motornak az áttervezett verziója amit onnan ismersz fel, hogy az már Euro5-ös besorolású (2009 utáni gyártásúak).[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
A214
aktív tag
Sziasztok
Tanácsot szeretnék kérni.
Szeretném ezt az autót megnézni. [link]
Ennél a típusnál mire kell odafigyelni?
Elsősorban városi autónak néha országúton is lenne használva.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz V.Stryker #182871 üzenetére
Szerintem ez elég eseti dolog, autónként más és más lehet/lesz a jó válasz, plusz még mindig ott van, hogyha el akarja valaki titkolni az autó sérülését, akkor simán kiejteni bármelyik ilyen lekérdezőből az autót.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Kártörténet lekérdezéshez van tapasztalat,hogy melyik a legrészletesebb? Van a totalcarnak is az új szolgáltatása, carvertical és hasonlók tömkelege a neten. Vannak különbségek? Pl. valamelyik az adott kárról küld képet is?
-
-
Dare2Live
félisten
válasz olajbogyo #182860 üzenetére
yarisnal arra kell figyelni ha hasznaltat vesz az ember, hogy a regi 1szfe vagy 2szfe legyen a motorkod.
yaris 1 es 2 ben is ennyi a szabaly.
összességében imo jazz es swift is sokkal rosszabb.az 1.33as es az uj 1.0 1krfe viszont kerulendo. ott a jazz es swift a jobb vetel.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
olajbogyo
aktív tag
válasz Cyrin #182863 üzenetére
Szia!
Köszike, néztem a fókát is, de tényleg nehéz, mert mindenáron olyan autót akarok neki, ami nekem bejövős...őrület, mi közöm hozzá?!
Mondjuk messzebbre járónak ott van az új Ford Kugánk....no, e mellé kéne nékije egy járgány
Anno a vasaló swift, nagyon bejövős volt, és nem is kellett rá költeni semmi extra összeget, lehet annál kéne maradni......tényleg nem tudom sorry....
Tudtam, hogy meg kellett volna venni AV Bentley-ét....csak licitálnom kellett volna"Nem vagyok lusta, csak energiatakarékos üzemmódban vagyok."
-
rbalint88
addikt
-
olajbogyo
aktív tag
válasz tboy93 #182855 üzenetére
Szia!
Akkor szerinted is jobb a yaristól a swift, és a jazz? Mert az, az igazság nekem is jobban bejövősek, és arról már nem is beszélve, hogy vasaló swiftünk már volt is. Az volt az első járgányunk, és anyucikám is vezette már legalább. No, majd akkor nézelődök ezen irányban, köszönöm!
"Nem vagyok lusta, csak energiatakarékos üzemmódban vagyok."
-
8th
addikt
válasz Richard! #182857 üzenetére
Ennek az egyetlen pozitívuma, hogy finoman hajtva elképesztően jól fogyaszt. Amúgy meg rémesen igénytelen egy szekér minden szempontból még egy korabeli Swifthez is pedig az sem egy prémium autó.
[ Szerkesztve ]
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" További terrortámadásoktól mentes békés karácsonyt Európa!
-
olajbogyo
aktív tag
Sziasztok!
Skacok, ti mit vennétek az asszonykának 1-1,5 misi körül munkába járó autónak, városi használatra (max 10 éves)? Mert az asszonykám a yarist nézegeti. De lehet én gondolom rosszul, de szerintem ennyiért lehet jobb járgányt is venni. Bár én férfi aggyal gondolkodom, de nekem a yaris nem nagyon tetszik......Nos, mivel nem nekem lesz, ezért megpróbálom magam függetleníteni az ajánlatoktól, de segítsetek légyszi! Automata váltós is jöhet, szerintetek mit érdemes venni?
"Nem vagyok lusta, csak energiatakarékos üzemmódban vagyok."
-
z-csongor
csendes tag
Tenyleg, csak most vettem eszre, hogy van ilyen topic (kiuti igazabol a szemem). Bocs!
-
z-csongor
csendes tag
Sziasztok!
Neztem ma egy 2017-es Insignia Grand Sportot. Nagyon magas volt a gordulesi zaj, es cicergett a muszerfal elol, es valami valahol hatul. Van ilyen kocsija valamelyik hozzaszolonak? Ha igen, nektek is elojon ez a cicerges problema? A gordulesi zaj annyira nem aggaszt, gondolom egy halkabb gumival teljesen mas lenne.
Sajnos a Lexus IS300h utan nagyon gagyinak hatott a magas gordulesi zaj, de foleg a cicergesek egy ket eves kocsinal.
Minden mas teljesen oke volt vele, meglepoen jo auto a regi 2.0T-s A Insigniamhoz kepest. -
z00li
senior tag
Sziasztok!
Kíváncsi lennék a véleményetekre, mit javasolnátok 1,5-1,6 mFt-ért egy öttagú családnak. Két gyerkőc még gyerekülésben, egy már csak ülésmagasítóval. Az autó ritkán van teljes kihasználtságban, az esetek döntő többségében egyedül használnám munkába járásra (napi 2x15km vagy rövidebb távok). Hosszabb távok mondjuk havi 1x. Mindenképpen szívó benzinesben gondolkodom, lehetőleg minél fiatalabban. Jó lenne ha tudnátok ajánlani egy olcsón fenntartható, rozsdásodásra kevésbé hajlamos típust. Segítségetek előre is köszönöm!
Z
-
dj79
senior tag
válasz molnarpeter #182846 üzenetére
Kérni lehet, de nem jár
2db prius lesz ebbű asszem. -
dj79
senior tag
válasz molnarpeter #182844 üzenetére
Hja, skodriék bedobhatnák a citigoe-t privát bérletre. Amúgy jövőre, ha asszony visszamegy 8 órába a mostani 6 helyett, kell még egy jármű, nekik meg van töltő a cégnél dolgozói használatra.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
Akkor megvan a válasz. Idézek Hadházi Lászlótól: "Aki 30 méternél többet megy gyalog, az csavargó."
Megtartod a kocsit, esetleg váltasz hibridre, az asszony meg majd megoldja.Viccet félretéve egy hibridre váltás nem lenne hülyeség, és főleg a párodnak jöhet jól, ha még hazafele be is tud vásárolni.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
őstag
válasz richies #182839 üzenetére
Biztos leírtad valahol mire használnád de lusta vagyok és szenilis Szóval ha nem full városban használod akkor én ezekből az i30-at venném. Az 1.6 crdi-ről sok rosszat nem hallottam. Az 1.2 tsi-ről igen, de az korábbi verzió volt (bár én leonban 1.4tsi-t akarnék). A rapid szerintem más kategória, felfújt kisautó jellege van, én azt kihagynám.
-
richies
senior tag
Sziasztok,
Le lett szűkítve a kör.
Seat arona-t néztemm ma, hát az egy játék kb :)
Szóval,
Mind 4 Milla körül van.,Seat leon 1.2tsi 2017 evvegi 30e km
Vagy
Hyundai i30 (uj forma) 1.6d 2017 evvegi 40e km
Vagy
Skoda rapid 1.4tsi 2018 evvegi 15e kmMind gyári garis meg.
Köszönöm
Rozsomak of Power
-
Köszönöm nektek. Akkor marad a topic(ok).
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
dj79
senior tag
válasz Luck Dragon #182834 üzenetére
Tesztek, fórumok a legjobb információs források. Én ennek ellenére simán bele mertem ugrani a láncos tsi-be, korábban siemens rendszerű hdi-be, kettes megane-ba, egyik sem hagyott ott sehol, mert normálisan karban voltak tartva)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Luck Dragon #182834 üzenetére
Vezess használt tesztek említik jellemzően.
-
batai15
félisten
válasz Luck Dragon #182834 üzenetére
Általában ezek említve vannak az adott típus használt tesztekben .
-
-
Spancho
senior tag
Köszi.
Akkor maradunk az említett Ibiza/Fabia/Polo (Ceed 1.6) vonalon
A nyuszik és az őzgidák is várják a majálist, hát miért lennél épp te szomorú?
-
őstag
válasz Spancho #182825 üzenetére
Ha ceed akkor inkább 1,6-os ha belefér. 1,4-es i30-asom volt minden motorikus gond nélkül 10,5 évig. De benne vagyok mindenféle hyundai csoportban és az 1,4-esről kezd néhány horror sztori is jönni (benne van a nem megfelelő szervizelés/olaj is gyakran, de kezd úgy tűnni hogy nem olyan golyóálló mint a sok gari miatt várná az ember, kb toyota 1,33-as mostanában romló híréhez hasonlítanám).
-
Spancho
senior tag
válasz molnarpeter #182828 üzenetére
Köszi mindenkinek.
A Jazz/Mazda 2 szerinte nőies.
A Fiesta MK7 1.6 nem lenne rossz.
A prius az túl nagy neki, általában egyedül ,néha 1-2 személyre kellene.
Golf VI kombival tanult vezetni ,egy sima VI-ost bevállalna szerintem.A nyuszik és az őzgidák is várják a majálist, hát miért lennél épp te szomorú?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Spancho #182825 üzenetére
Ha Bravo és Corolla merült fel, méretre a Leon is oda esne. Jó lenne körbeülni pár autót, hogy melyik méretkategória kell (parkolni Polo/Ibiza méret jobb, de ha szűkös, akkor a Golf/Leon nagyobb, hosszabb utakra azokkal szívesebben indulnék el).
Prius, Fiesta, Mazda2?
Punto alatt gondolom a Grande értendő, arról tudok vallani
-
félisten
válasz Spancho #182825 üzenetére
Szerintem a 10 évet engedd el, inkább egy jobb állapotú régi, mint egy leharcolt fiatalabb.
Talán van Honda Jazz is tűrhető ennyiért.
Amik még eszembe jutnak: VW Golf V. és VI. 1.4 és 1.6 (nem FSI, nem TSI, sima), sokat esznek városba, de amúgy ha gondos gazdájuk volt, nem rossz.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Spancho
senior tag
Sziasztok.
Az öcsémnek kéne első autó (csak a kocsi 1,5millió körül)
Városba kéne + nyaranta balaton stb...
Csak benzines.10 év körülieket nézeget, ami neki kinézetre tetszik.
Chevi Aveo - Cruze (ecotec motor )
Amiket én ajánlgattam neki :Corolla e12 1.6
Kia ProCeed 1.4-1.6
Seat ibiza 1.4
Punto 1.4 T-jet
Bravo 1.4 T-jetSzerintem ilyen árkategóriában Ibizából lehetne a legfiatalabbat kifogni.
Ezek közül (vagy ezeken kívűl) mit ,vagy melyiket ajánlanátok ?
Köszi.
A nyuszik és az őzgidák is várják a majálist, hát miért lennél épp te szomorú?
-
Tin
veterán
Nem mentek, csak az autovasarlok nagy resze egyszeruen hulye a kocsikhoz. 4-5-en neztek meg, es bar semmi problemat nem talaltak, tovabb keresgeltek, gondolom a kulcsin is fontos volt. De addig nem jutottak el, hogy alku utan 1.5-1.6M-bol egy koppra kijavitott, karcmentes autojuk lett volna - mert amugy torve sosem volt, csak az elozo tulaj nem tudott parkolni, en meg minek javitgassak esztetikai hibakat, amikor ugyis maszkalos auto, es par even belul ossze-vissza karcoljak a Tesco parkoloban. Vegul jott egy vevo a szerelojevel, atnezte, egyedul valami kezdodo gombfej logast talalt az egyik kereknel, el is vittek. A ket szeriahiba, az onindito es a feltengely 1 evvel korabban volt cserelve.
De sok embernek nem a muszaki allapot a fontos, volt, akinek elmondtam, hogy nincs fenyesre glancolva a muszerfal, el se jojjon, ha ez a fontos, de persze eljott, es ez volt a fontos.
Aztan csodalkozik az autovasarlo, ha a nepperek szemrebbenes nelkul atverik a kiglancolt-visszatekert autoikkal. Es ezt vartak el egy 14 eves hasznalt autotol. -
Tin
veterán
válasz tboy93 #182820 üzenetére
Igen, ez az, de csak a 2015 augusztus elott gyartott motorok, utana javitottak a hibat. Ez a kocsi decemberi volt, es mivel paraztam, alaposan utananeztem vasarlas utan, es valami japan oldalon talaltam infot a motorszambol arra vonatkozoan, hogy asszem szeptemberi gyartasu volt. Aztan az ido is igazolta: 1 csepp olaj nem fogyott 2 csere kozott, pedig sokat volt rovid tavokon is hasznalva.
-
Tin
veterán
válasz tboy93 #182813 üzenetére
Nekem is azt mondta, hogy az tul nagy auto, keptelenseg, hogy azt vezesse. 1-2 honap utan mar nem akart kiszallni belole. Nagy, kenyelmes, boven eleg eros varosi hasznalatra, es nem akarta mindenki letolni az utrol. Es hat ugye nem hatrany, ha a gyerekeket allva kotod be, es nem pedig behajolsz a kis autoba. Plusz, abban valos 3 ules volt, tehat meg 2 gyerekules koze is be lehetett ulni (pontosabban preselodni). A legtobb autoban ez sajnos nem mukodik.
-
Tin
veterán
válasz tboy93 #182809 üzenetére
Ertelek, amugy en nem az Accord helyett, hanem a Corsa helyett gondoltam a masodik autot. De ha a keretbe nem fer bele, akkor "ez van". A CRV-nel nekem az ara es a fenntartasa is magas, ami nekunk volt, az viszont eleg olcson fenntarthato kocsi (es belul nem kisebb, mint a CRV, sot).
-
SaNyEe
aktív tag
válasz hobizoli #182810 üzenetére
A váltó tudjuk jól, hogy csak amiatt került bele, hogy meglegyen az áhított gyorsulás a teljes tartományban, amúgy 2. fokozatban van all time, ha nem parkettázza a user.
A 800VDC-t amiatt kultiválják, mert jelentősen kisebb áramfelvétel mellett tudja felvenni ugyanazt a kakaómennyiséget, így nem terheli túl a cellákat töltőárammal, tartósabbak lesznek. Ez is speciel egy tök frankó feature, meg lehet nézni a gen1 leafeket amiket folyamatosan villámoztak ...
Majd dolgoznak a hatékonyságon, egyelőre fogyasztásban tudnak nagyobbat mutatni Porsche-ék@tboy93: Nálunk úgy nézett ki, hogy jött a kisgyerkőc, csomagtartó szügyre pakolva a bébiholmikkal, ruhákkal, egyebekkel.
Iperedett aztán a bébiholmik jó része elmaradt, helyette lettek egyéb cuccok, szval térfogatban nem lettünk beljebb. Aztán jött ketteske és a bébiholmikat is vissza kellett paszírozni valahogy[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
hobizoli
nagyúr
válasz SaNyEe #182808 üzenetére
ott, hogy ez meg csak a sima Taycan Turbo fogyija, az Turbo S-re pedig meg a Porsche maga is kevesebbet adott meg eleve
szoval ha ez is "csak" 201merfold EPA szerint, akkor a Turbo S mennyi lesz, 180?
ez hol all szemben a ModelS P100DL 373merfoldes EPA hatotavjaval?es akkor meg ment a vaker, hogy 800VDC-s enchanced system, es fuuuu
ja es meg van benne ehhez egy valto is, ugy ennyi
több drón kell ;P
-
nagyúr
A helyzet ugye nálunk az, hogy van az Accord sedan, amit én használok minden nap munkába járásra és van asszonypajti C corsája, ami ugrálós autó, nem megy bele évi 5.000km (boltjárat, hétvégente nagyszülők, gyerekdoki stb.)
Az Accordot ha lecserélem teszem azt egy CRV-re, akkor az a Bp.-i dugózós körülmények között meg fog enni 13-14L benzint, cserébe nem is fog menni. Évi 12-15e km-el számolva ~200.000Ft-al lenne több a benzin, ami nem a világvége amúgy, nem emiatt nem akarok magamnak CRV-t. Sokkal inkább azért mert lomhább, kevésbé sportos a futómű, kevésbé tetszik a forma, nem férek le normálisan a garázsba.
Ha a Corsát cserélném le egy CRV-re, akkor ahhoz hitel kéne, amit nem akarok, illetve az Accord mellé fenntartásban már soknak érezném minden téren (gumi, alkatrész, tankolás a legkisebb gond arra az évi 5k km-re).
Valószínűleg fenn tudnám tartani egyszerre az Accordot és a CRV-t, csak nem akarom hogy az autók ekkora összeget emésszenek fel a családi kasszából. Van egy olyan dilim, hogy mindig próbálom a legjobb és nem a legolcsóbb megoldást választani, ami az autóim karbantartását illeti.
-
hobizoli
nagyúr
"Mindent tudunk, amit a Tesla"
több drón kell ;P
-
Tin
veterán
válasz tboy93 #182805 üzenetére
Ha anyagi oldalrol akarod megfogni az autozast, akkor bizony sehogy se fog kijonni a matek. Nalunk a Corolla Verso bejott, az pont egy tokeletes "mindenes" auto, boven van hely, konnyu vezetni, egyedul a fogyasztasa magas, de rovid tavon hasznalva teljesen mindegy, nem mesz annyit vele. Viszont hosszutavon is jo, boven van benne hely. Ez a SUV-ra is igaz.
Szerintem kis futas eseten ne a fogyasztast nezd, inkabb a kenyelmi faktort, az ertektartast, es persze a megbizhatosagot. Ha ahhoz kepest evente par tankkal tobbet kell tankolnod, kit erdekel... -
aero.
veterán
válasz molnarpeter #182788 üzenetére
E34-ben opcióként, E39-től fixen lufis.
-
Tin
veterán
válasz tboy93 #182802 üzenetére
Ja hat az akkor nehez eset. Egy kicsi + egy nagy eleg, viszont a sedan nem eppen többgyerekes megoldas, nalunk is csak 1 gyerekig mukodott a szinten sedan Accorddal, de mar az is sokszor problemas volt, hogy bepakolj rendesen. Egy kombi vagy SUV az igazi, gyerekes es hosszutavu utazasokhoz, melle meg valami kicsi, meloba jarashoz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AliExpress tapasztalatok
- Delta Force (2024)
- Egérpad topik
- Ukrajnai háború
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Háztartási gépek
- Hobby elektronika
- További aktív témák...
- Canyon Stoic 2 XL
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Secretlab TITAN Evo "Classic" Regular méret Vadi új Bontatlan Számlával
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest