Hirdetés
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Milyen széket vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- OLED TV topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen asztali médialejátszót?
Hirdetés
-
Újabb játékmenet videót kapott a Dragon Quest III: HD-2D Remake
gp A klasszikus játék új változatára kicsit még várni kell, novemberben lesz a premier.
-
Eladatnák az Ubisoftot
it A részvényesek 10 százaléka támogatja az egyik befektető törekvéseit.
-
Új fülhallgató kíséri a Redmi Note 14 szériát is
ma A színben harmonizáló Redmi Buds 6 mindenben fejlődött picit az elődmodellhez képest.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
aero.
veterán
Én ugyan csak egy autóban próbáltam (Leon 1.5 TSI, bérautó, 4000km-rel), de nagy gázra rántva vált, padlóra meg mégjobban, nem tudom ez ilyen vagy csak ez volt az. Az olajos sokkal finomabb szerkezet, azt csak taxikban volt alkalmam, de nyoma sem volt ezeknek, sietős gyorsításkor sem.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Hát igen, és amit itt írtak. Érteni kell hozzá, mert sok kúszással és pláne hegynek felfelé tolatással egész gyorsan ki lehet nyírni. + Kis sebességnél nem is túl jó mint automata (rántogat váltásnál + előre és rükverc váltás elég lassú ami szintén nem túl kellemes ha városban kell csipkedni magad a forgalom előtt).
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen