Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
kalmanchris #163097 üzenetére
Na ja. Simán bele lehet csúszni. Apósom most fog nagyjából 5-600k-t költeni rá, kuplung, kettőstömegű, turbó.
Az accord mellett szól, hogy ezek közül egyik sincs benne, viszont többet kell költeni benzinre
Mondjuk az legalább tervezhető.
-
bandi0000
nagyúr
válasz
von toth #163094 üzenetére
én sem annyira hajlok a ladára, fatertól függ, de azért mrg kell húzni a határt egy melós autónál, amúgy talán büszkén mondhatom, hogy baleset nem volt a a ladával sose, se fater 15 év alatt, se én 7 év alatt, lehet bármilyen okos egy autó, de ha a sofőr hülye, akkor azzal nem tud mit tenni
-
válasz
gzbotii #163092 üzenetére
Igen, a nagyobb kiadások egy jó része ki lenne küszöbölve, rendesen karban volt tartva náluk az autó és a tdci-ről alapvetően jókat hallok.
(#163093) DZs Valahogy úgy
Az accord régi vágyam, de a Forddal is ki tudnék egyezni. Igen, gondoltam rá, hogy a dízel mellé kéne kis tartalékot hagyni, ha beüt a krach. 1 hónapos a baba, a babakocsi a sedan csomiból baromi sok helyet elvesz. 460L-es a civic puttonya (pont mint az accord sedané), de olyan idióta forma meg nyílás, hogy a kocsi mellé nem sok minden fér. Értsd, mózes + váz és mást már nem raksz be
-
von toth
tag
válasz
bandi0000 #163091 üzenetére
Észrevételed jogos, de a világ megváltozott, tehát már senkit nem érdekel, hogy a könyvtárban a tárgykereső hogy működik, ha minden interneten van. Hasonló az analógia ez a gépjárművekkel kapcsolatban is. Nem a sofőr tartja a kanyarívben az autót, hanem a fejlett kormányzás, az ESP és a gumi, aminek az összetétele már nem is hasonlít arra, amivel az autósok a hetvenes években jártak.
Amúgy meg régi kombi baleno. Még azzal is jobban jársz.
-
-
gzbotii
nagyúr
válasz
tboy93 #163086 üzenetére
Szerintem napi 2*20km jó lenne neked a dízel Ford.
+ Ha kuplung, kettőstömegű, turbó cserélve lesz (rendes alkatrészekkel) akkor már elég sok ki lesz küszöbölve a nagyobb kiadásokból.
Meg gondolom apossal meg lehet egyezzni majd árban is jobban, mint egy nepperrel ..és akkor egy esetleges magasnyomású és DPF cserét talán akkor ki lehet bírni
-
bandi0000
nagyúr
válasz
von toth #163090 üzenetére
aki csak elektromos rendszerekkel érzi magát biztonságba/ tud vezetni, az jobb ha az általad ajánlott bicajt veszi, és azzal közlekedik
e=mc² én is ilyeneket nézegetek, akkor marad az astra, most is az van, csak fényévekkel jobb állapotba, de ilyet meg nem fognék be melóra, 200 körül szerintem szép állapotút rozsda nélkül csak ki lehetne fogni
-
von toth
tag
válasz
bandi0000 #163088 üzenetére
Én nem tudom melyik világban élsz (viccen kívül) de nálunk egy működőképes ezeröcsi olyan félmillába kerül mert gyűjtők veszik. Nem tudom ennek fényében mennyire komoly a kérdésed, de ha tudsz 1500-ös ladát, akkor a helyi szakemberrel kicsit költsetek rá, mert például egy szépen helyreállított 1978-as 1500-as konkrétan másfél milla körül járt tavaly. A kockalámpást nem tudom mekkora renoménak örvend, DE!...és itt egy hatalmas de. Értem, hogy egy olyan autó kell, amire nem kell költeni, de cserébe azért mondjuk működőképes, de gondolj bele a mai világban, ahol a 10+ éves autók zöme 10-12mp/100 gyorsulást tud, abs felszerelésű, légzsákos, ESP van a zömében, vajon milyen közlekedési biztonságérzeted lesz egy negyven éves autóban? Mert ezzel másokat is veszélyeztetsz. Az oké, hogy néhanapján papa elindul vasárnaponként egy négyütemű Wartburggal horgászni, na de itt napi szintű rohangálásról beszélünk. Azért az enyhe kifejezés, hogy a vezetés fárasztó lesz. 100-200E forintért a decathlonban egy bicót tudok javasolni.
Úgyhogy kérdéseddel valóban jogos volt félelmed.
-
bandi0000
nagyúr
Sziasztok
Kicsit félve kérdezek, de autót szeretnénk venni, régi 1200-as ladát váltaná, már nem igen éri meg rá költeni, nem tudom mennyire bullshit, de 1-200k ig gondolkodunk, első sorban munkás autó lesz, szóval a lényeg a megbízhatóság lenne, meg az alacsony fenntartás
Első körben néztünk 1500-as Ladát, de ennyi pénzárt már kezdődnek az F astrák is, 200 körül kombikat néztem, az mennyire lehet jó ötlet?
-
Fontolgatom a civic cseréjét, egyenlőre sok változós a képlet, de két opció van terítéken.
Napi 2x20km, agglomeráció-Budapest távot futna biztosan. Gyerek miatt csak 5 ajtós vagy kombi, sedan kizárva.
1) 2005-2008 közötti 7gen accord kombi k20-al. Tetszik, 2.5M-ig néztem őket, az egyedüli gondom hogy kevés van belőle
2) Apósom 2007-es ford galaxy-ja, 2.0 tdci. Új korától náluk van, most fogja cseréltetni a kettős tömegűt, kuplungot, turbót. 320e km van benne. Az ismert előélet vonz, de a dízeltől azért félek, egy magasnyomású vagy porlasztó csere nem hiányzik annyira és nem tudom mennyit bír még ez az autó. Nagyon sok rövid távot futott, értsd 1-1.5km-t. DPF van benne vajon?
Szerintetek ismeretlen előéletű accord vagy ismert előéletű galaxy?
-
alázógyík
addikt
válasz
szallasi007 #163075 üzenetére
Már a 3-as Meganokkal is igen kevés gond van/volt.
Pedig a topikja tele van taxikkal, taxis tulajokkal, amik rengeteget futnak.Ha csak nem rengeteget mennétek vele, mindenképpen a benyásat venném. Újraértékesítéskor sokkal könnyebb lesz eladni.
-
válasz
footy #163080 üzenetére
Érdekes módon arról az 1.33-asról azóta olvastam egy két egyéb rossz tapasztalatot ezen kívül is. De nem megfelelő olajcserével bármi kinyírható (legfeljebb szívót kicsit tovább tart). És persze van rossz szívó benzines motor is (nekem a vw sima 3 hengeres 1,2-es ugrik be amelyik főleg hideg időben hajlamos volt meghalni, de lehet hogy már keverem).
-
von toth
tag
válasz
footy #163080 üzenetére
Igen, ilyen az, amikor nem a megfelelő olajat töltik bele. Országosm cimbimnek van ilyenje, 150E+ km és semmi baja. Mondjuk idejében meg is kapja a mobil 5w30-at ami belevaló, nem a szakszervizben a; - 10W30 jó lesz abba kopott az mán, biztos csipegetei az olajat- by pistabá.
-
válasz
molnarpeter #163079 üzenetére
Mondjuk a civic sokkal vagányabb és mar azzal a 3 hengeres motorral is jól megy.
-
footy
addikt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
szallasi007 #163075 üzenetére
Adott keretből ezt venném, plusz waze és egy márkás tartó+töltő
-
MM
őstag
válasz
szallasi007 #163075 üzenetére
Megane Grandtour 4 kombi 1.5 dci használok (110Le)
Dízel, mert céges, de ez a motor a leg kiegyensúlyozottabb választás bele. Pályára is tökéletes.Ha a forma tetszik, imádni fogod, de ne a fapadosat lődd! Intense, vagy Zen+navi legalább.
Ha magamnak vennék most autót, a turbós benzinest venném Intense felszereltséggel (olcsóbban), 5 év garral.
-
válasz
szallasi007 #163075 üzenetére
Szerintem a civic-ről nem igazán lesz rossz tapasztalat, nagyon új még. Az a motor 3 hengeres, ha ez esetleg zavarna. Az 1,5t elégé szerették a tesztekben, de az elég sokkal drágább.
Renault nem ismerem, de mintha körte lenne almával (5 ajtós vs kombi). De ha ezek tetszenek az annyiban jó irány hogy olyat kell venni ami tetszik.
-
von toth
tag
válasz
szallasi007 #163075 üzenetére
Hát hondát illetőe, a barátom 20-éves gépe még megy,kicsit rozsdállik 😁 de ennyi.talán a motor csipegetheti az olajat. Ha pár ezer km van benne és jó akkor hajrá. Járj utána milyen gyeetya kell bele.
-
szallasi007
őstag
Sziasztok, új Honda Civic-ekkel van vkinek negatív pozitív tapasztalata? Kaptam 5.7 milliós ajánlatot a 130 lóerős elegance + navi + metálfény kombóra. Elmentem meg is néztem és nagyon tetszik.
Mivel nem értek sajnos az autókhoz a jelenlegi meg öregecske és rohad ezért mindenképpen legkésőbb augusztusban vennénk újat.
Ami még árban és felszereltségben tetszik az a Renault Megane Grandtour kombi. Erről esetleg vélemény? -
válasz
cog777 #163071 üzenetére
Csak meló miatt járkálok ki. Bár lehet egyszer ott kellene felejtenem magam, de a mostani kocsim kivitele epic fail lenne uh nem erőltetem még
Viszont lassan ha megyek szervezek magyar találkozót annyian élnek már kint lassan a ph-ról is
MOMD
idén törölték el a 140%-s regadót, ne mondd már h sok a 100%
-
-
Integrale
veterán
válasz
Geri89 #163057 üzenetére
Szomszedomnak van egy 307 CC, nagyon elegedett vele, 2 literes, 500e km felett van benne, europat jarta cegeskent.
Tipikus nyugjeirol FB csoportban, itt a franciasban (ha van) tudsz tajekozodni.
Megane sem rossz, facelift utanit kell keresni abbol is es a Prugeotbol is.
-
-
-
Bpisti84
tag
válasz
gzbotii #163054 üzenetére
Ebben nem vagyok biztos. Kipróbálni valószínűleg ki tudom, sőt olyat is hallottam, hogy csak adják a kulcsot és vihetem. De nem tudom mennyire vannak ilyesmire felkészülve a szervizek. Szerintem inkább ezért vállalnak némi garanciát itt a kereskedők. Inkább nézek olyan autót amibe nincs kettős tömegű, legalább ezzel ne legyen gondom.
-
Bpisti84
tag
válasz
footy #163053 üzenetére
Jajj én nem akartam a corollához hasonlítani egyiket se. Csak megemítettem, hogy olyan autót szeretnék, ami mind térben nagyobb, mind ülés pozícióban számomra megfelelőbb, mint a mostani, de azért kisebb, mint egy Q7-es
Kiróbálok majd egy kombit azokból a márkákból ami számomra szóba jöhet, de nem várok drasztikus különbséget a Corollához képest, a csomagtartót leszámítva. Meglátjuk mennyire tágasabbak most az ""újabb" kombik, de ezért gondoltam inkább SUV-ra vagy egyterűre.
Szélességre egyébként valóban nem sokkal szélesebbek ezek, 2-3 centivel kb, de nem is ez a szempont. Az anyag minőség meg gondolom felszereltség és ízlés dolga, de majd kiderül, ha beülök egybe.
-
válasz
cog777 #163056 üzenetére
Ha rövid utak akkor szívó benzines kellene. Ebben kezdesz kifutni az időből, egyre kevesebb helyen van ilyen... Mennyi a keret? Én erre a célmegjelölésre honda jazzt vettem feleségemnek (de vonóhorgot nem tettem rá az van a nagyobb autón). De a hyundai i20 sem rossz. Bele kell ülni a lehetségesekbe hogy mennyi a hely (nálunk így nyert a jazz).
-
Geri89
aktív tag
Sziasztok! Megane II CC-t vagy Peugeot 307 CC-t érdemes venni elsősorban városi futkározós autónak? Első Cabrio lenne, bejön a dolog eléggé
Vannak típushibák amire figyelni kell? Megane-nál úgy tudom, hogy a tető elég megbízható.. Peugeotnál mi a helyzet? Szigorúan 1.6-os benzinesben gondolkozom..köszi!
-
cog777
senior tag
Udv mindenkinek!
En is kernek tanacsot uj auto vasarlasra.
Total nem ertek hozza, igy meg markat sem tudnek mondani. Szinten hosszutavon megbizhato, viszonylag kisebb benzines autot keresek ugy mint Seat Ibiza vagy Opel Astra meretut.
Leginkabb rovidebb utakon lenne hasznalva, kiveve evente par nagyobb kirandulas, viszont az tuti nem egyhuzamban.Meretileg vonohorgot, bicikli szallitot tennek fel, 5 szemelyt kellene szallitani alkalmankent de 3-at rendszeresen. Legkondi meg elol van a prioritas listan.
Milyen mostani uj auto markakat kellene kerulni? Amelyek tipushibaja meg a gari idon belul is rendszeresen elojon?
Ismeros szerint a Hyundai, Toyota-nak eleg megbizhato autoi vannak. Neztem pl i20-at a Hyundaitol.
Szoval szeles a valasztek de keves a tapasztalatom.
Elore is koszi!
-
-
footy
addikt
válasz
Bpisti84 #163049 üzenetére
Az a baj, ha mostani Corollahoz hasonlitod a fentieket az nagyon nem lesz fair, mert a generaciokulonbseg miatt (szinte) csak feljebb tudsz lepni, a corolla pedig sosem volt a kategoria etalonja. En a helyedben kiprobalnek egy J Astrat es egy Golfot, hogy legyen valami osszehasonlitasi alap a suvokkal.
(#163051) bitpork
A Q7 azert elegge mas meret. Az IX35-ot szelessegben nem ereztem tagasabbnak mint a Golfomat, cserebe joval olcsobbnak hatott. -
Johnny_vT
senior tag
-
-
Bpisti84
tag
válasz
Johnny_vT #163048 üzenetére
Egy Lexust el tudnék képzelni magamnak
Majd körbenézek, hogy kombiból mi jöhet szóba, kipróbálok egyet-kettőt, biztos vagyok benne, hogy azok is magasabbak, mint a jelenlegi. Bár abból meg szerintem csak benzinest vennék. Így a fogyasztással nem lennék előrébb, csak talán megbízhatóbb lenne.
Külföldön élek, itt is veszem a kocsit. Jelenleg esélytelennek látom, hogy szerelőt vigyek magammal. Itt általában adnak némi garanciát a kereskedők. De nem kezdeném azzal, hogy egyből javíttatom vagy annak se örülnék, ha a garancia időn túl jönne elő a lendkerék hiba. Vagy haza tudom vinni vagy nem és itt elég mélyen a zsebbe kell nyúlni egy-egy szerelésért.
-
Bpisti84
tag
válasz
footy #163047 üzenetére
A magas ülés pozíció és a biztonság miatt kezdtem el SUV-ot nézni vagy esetleg egyterűt, de abból ahogy láttam csak a Verso jöhet szóba nekem ( japán/koreai
). A jelenlegi egy légzsákos, 140 centinél alacsonyabb Corollától keresnék valami jóval masszívabbat. Egyébként hiba nélkül teszi a dolgát, ezért szeretnék megint egy távol-keletit.
A gumiszett árát már néztem. Ezek 17-essel már nem néznek ki rosszul, bár tény, hogy ez se annyiba kerül, mint egy 15-ös. Ráadásul cserélgetem a téli-nyárit, úgyhogy két szett kell.
Mindkettőt megpróbálom majd kivinni pályára, de szerintem nem igazán fogok észrevenni különbséget a zajszintben.
Elsődlegesen az érdekelne, hogy ebből a két típusból ki melyiket ajánlja. Van e esetleg típushiba bármelyiknél.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
Bpisti84 #163046 üzenetére
Átérzem amit írsz, nekem is hosszú utakra kell csendes, kényelmes, pályán jól fogyasztó paripa. SUV viszont eszembe se jutna
A legjobb ülések és egyben talán legjobb hangszigetelés a Volvo-kban és Lexus-okban van, de persze ezeknek az embléma miatt még drágább a szervize, mint amit te nézel és a kettőstömegűt sem úszod meg.
A magasan ülést nyilván ebből a két márkából is csak a SUV-ok tudják (vagy a régebbi XC70?), a kettőstömegűtől viszont szerintem kár félned. Hozzáértővel kell autót nézni és hallható/érezhető, ha már csereérett, akkor pedig jó alkualap. Olyan autót vegyél ami en bloc JÓ és évek múlva az eladásnál sem fogod bánni, hogy kisebb az értékvesztése.
-
footy
addikt
válasz
Bpisti84 #163034 üzenetére
Autopalyazni minek SUV? Palyan ezek a legellenallas miatt 1-2literrel tobbet fogyasztanak mint egy ugyanakkora nem SUV. A masik amit mar elottem is mondtak, hogy a csend es a kenyelmes ules a fontos.
Az IX35-ben nem rossz az ules, de nem is egy volvo. A zajszint pedig eleg magas a futomu pedig kemeny. A Hondat nem probaltam, de azok sem a csendessegrol hiresek.
Amugy a kettostomegu lehet nincs benne, de azert nezd meg mennyibe kerul egy garnitura gumi az autokra.
Egy normal kompaktot(Golf) fele annyibol felgumizol es kenyelmesebb is lesz. -
Bpisti84
tag
válasz
molnarpeter #163045 üzenetére
Inkább 120-130, amire használnám, de erre csak elég lehet ez a kis köbcenti is. Családi autónak lesz és amúgy se vagyok száguldozós típus. Tartok a kettős tömegűtől és mivel nem értek hozzá félek, hogy rám sóznak egy olyat amibe pont megérett a csere. Egyébként ugyanezt a távot - amire elsődlegesen venném - megtettem egy 75 lovas szívódízel Transporterrel is, a fentebb írt tempóval. Annál szerintem semmi sem hangosabb.
Jelenleg pedig egy Corollát hajtok, de nem tetszik, hogy olyan alacsonyan ülök benne és nem is annyira biztonságos. Ezért lenne jó egy SUV vagy esetleg egy egyterű.
"C" verziónak ott a Toyota Verso 1.6 vagy 1.8 szívó benzin motorral, de jelenleg inkább a Honda-Hyundai párosból választanék.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Bpisti84 #163034 üzenetére
Nagyobb motor miért nem? Azt venném, ami halkabb nagyobb tempónál, de a hosszú váltó 2 liternél kezdődik
Másik, hogy autópályára biztosan földszintes autót vennék, ott még a kuplung ára is visszajön fogyiban
Illetve a tempó is kérdés, 110-120 körül még jók lehetnek a kisebb motorok.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
King Charles #163040 üzenetére
Mondeo is rohad, Avensis lenne szvsz a legjobb, ha nem eszi az olajat.
-
lsc
nagyúr
válasz
King Charles #163040 üzenetére
1.8 arany középút.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
King Charles #163040 üzenetére
Igen sajnos a Mazda elég rohadós. Accordból már nem félnék a G8 2.4-től, mert ami szar vt abban már cserélték a motort ennyi idős korára. A 2.0i valóban picit vérszegény bele.
-
King Charles
tag
Ha jól értem akkor a mazda könnyen rohad, az accord meg blokk hibás is lehet. Az accord 2 lieterese ha jól tudom meg nehezen mozgatja a kocsit.
Most ajánlották a figyelmembe a a ford mondeo -t. Mi a véleményetek. A harmadik generációs Mondeókról?
Melyik motor ajánlható hozzá?
A toyota avensis -hez milyen motor az ajánlott?
-
Bpisti84
tag
Sziasztok!
Két típus közzül nem tudok dönteni.
- Honda CR-V 1.6D 120 LE 2012-2014
- Hyundai ix35 1.7D 117LE 2012-2014Városban szinte alig lenne használva, főleg autópályázni kellene 1000+ kilóméteres utakra.
Ezért lenne jobb a dízel és ezekben még kettőstömegű sincs. A lényeg, hogy vigyen el A-ból B-be minél olcsóbban, nem száguldozásra kell.Ki melyiket ajánlja? A Hondához sokkal drágább az alkatrész, több a fenntartási költsége?
Előre is köszi a válaszokat!
-
válasz
King Charles #163026 üzenetére
18 ezer euroért 1-2 éves alig futott mazda 6 ost tudsz venni, nem 4-5 éveset
amugy én 2015ben nézegettem a mazdákat és azok a hatosok amik most 8 milliótól indulnak újonnan, 6.5 milliótól kezdődtek
nem tudom mi a pontos ok, de volt itt egy brutális áremelés ezek szerint -
von toth
tag
válasz
King Charles #163026 üzenetére
Ha sokat autózol városban, lehet hogy nem ezeket kéne venni, hacsak szállítasz sok embert. De a Honda minőségibb, a motorgondokat nem vágom, ezeket szakik tudják, de nem tesznek jót a rövid távok egy ekkora köbcentis autónak. Mellesleg ekkora motorokkal szlapálni is fognak rendesen, a 10-12 liter szerintem óvatos becslés. Ha nem kell cipekedni én valami kisebb, igénytelenebbet autót néznék és kilométer nem kilóméter.
-
Integrale
veterán
válasz
King Charles #163026 üzenetére
Accord, egy igazoltan cserél 2.4-es, vagy egyébként sem problémása 2.0 motorral. Elég tágas, minőségre is kifejezetten jó (egy Avensis sírva elbújhat mellette), jó vezetni is (bár ez nem volt szempont) és a megjelenése is rendben van.
-
lsc
nagyúr
válasz
King Charles #163026 üzenetére
Ha már japán avensis?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
King Charles #163026 üzenetére
1: Nem olyan bombabiztos mint a G7 2.4-ese (pl blokkrepedés miatt sokban gariban cseréltek motort) de nem betegágy önmagában.
2: Nagyon rohadós, oda kell figyelni mit veszel és ha jót is veszel kell neki az utólagos alváz és üregvédelem.
3: Ha jól tudom nincs (csak a dízelben) de nem vagyok biztos benne...
4: Városban a Mazda sem fog sokkal kevesebbet enni (10-11-et lazán bepuszil az is) nem számottevő a különbség.
5: Szvsz nincs de ez szubjektív is kicsit. neked mi az elfogadható minőség.
6: Mind a kettőben szűkös 3 felnőttnek a tér hátul.
Ha találsz nem rohadó Mazdát akkor azt ha nem akkor Accord.
-
DZs
senior tag
válasz
King Charles #163026 üzenetére
Mennyi időre vennéd?
A kérdéseid olyanok, amelyekre kívülálló nem tud válaszolni. Minden azután derül ki, hogy megvetted, és beleülsz.
Amit csinálnék, megvenném a mazdát, 2000 pénzt félreraknék, és van nagy javításra forrás, ha kell, de lehet, sose lesz nagy javításod. -
King Charles
tag
Sziasztok
A segítségeteket szertném kérni. Szeretnék évi 5-8e kilóméterre venni egy autót.
Két típus között gondolkozom. Mazda 6 2 generáció illetve Honda Accord 2.4 utolsó generáció. Sokat autózom városban így nem kérdés, hogy benzines autót kell vennem.
A kocsit a szabad ég alatt tartanám és felmerült pár kérdés amire nem tudom a választ:
1. Az accord 2.4 motorja megbízható vagy nem olyan jó mint a 7 generáció? Eszi e az olajat van e típushibája, ajánlott típus vagy nem?
2. A mazda 6 második generációja menniyre hajlamos a rohadásra, ajánlottt típus?
3. Az accorban biztos, hogy van kettős tömegű de a 6 osban van e?
4. Melyiket könnyebb pár év után eladni? Az accord 13 litert is megeszik akár ez nagyon megnehezíti az eladást később?
5. Van e annyival jobb minőségű az accord, hogy megéri a felárat?
6. Néha 3 an utaznának hátul. A 6 osban azt hiszem el lehet ennyien férni de az accordban?Ti melyiket javasolnátok? 12e€ egy 6 -ost vagy inkább egy Accordot 14e€ ert.
Vagy spóroljak kicsit még és vegyek inkább egy 4-5 éves mazda hatost szívó benzinnel 18€ körül mert az sokkal jobban megéri minden szempontból.
Van más amit inkább vennétek ennyiért?
Elnézést ha túl sokat, vagy nem pontosan kérdeztem. Lassan fél éve nézem milyen autót kellene vennem és kezdek teljesen elbizonytalanodni a sok információtól. Mert mindenkinek van minden típussal kapcsolatban egy horror sztorija.
Köszi a segítséget
-
von toth
tag
válasz
proof88 #163022 üzenetére
Gömb-swift (első generáció), Ignis, Polo, golf, astra, yaris, yaris verso, Space star, civic és sorolhatnám. Egyik barátom most pl space start vett (nem azt az új agyrémet, hanem még az egyterűt). 2004-ig gyártották 7 kilo környékén már egész jó darabok vannak. A volvo persze a biztonság atyja, de ha nincs rá megfelelő gempa akkor el kell engedni. A biztonsággal ne foglalkozz annyit, egy 10 éves autó ebben már elég jó, ne lada, vagy valami koreai kis sevrolé legyen, nem kell parázni, le kell szarni.
-
-
proof88
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #162971 üzenetére
Nos, igazából csak annyi biztos, hogy szeretném lecserélni idén a 22 éves B Corsámat, amit lassan 1 éve elégedetten használok. 70 ezerért vettem. Az elégedettség abban nyilvánul meg, hogy alig volt szervizköltségem rá, a kötelező szervizeléseken kívül kerékcsapágyat kellett csak cserélni - igaz azt mondjuk 2x. Gumival nem spóroltam, szeretném ha tapadna, nem akarok meghalni meg másokat veszélyeztetni.
De ez minden, csak nem biztonságos. Szét van rohadva 1-2 helyen a kasztni, meg eleve nem gyűrődik úgy, ahogy kéne. Ki lehet lakatoltatni, de ez több helyen is rohad, szerintem nem éri meg rá költeni. Eladom majd valakinek, aki meg akarja venni, még fél évig van rajta műszaki, ha másra nem, donornak jó lenne, mert minden működik rajta.
Tehát nyilván bármilyen másik autó amit megvennék, biztonságosabb lenne számomra, hiszen az árkategória amiben keresgélek, ennél többnyire újabb generációs autókat tartalmaz márkától függetlenül, és még a rozsda is kevesebb rajtuk. A légzsák téma egy külön dolog amire csak kitértem a napokban, mert megtetszett.
Ráadásul azért mégiscsak jól jönne néha a klíma, sőt ebben kormányszervó sincs, ahhoz is hozzászoktam már.A keretet nem nagyon tudtam rendesen belőni eddig, mert először azt mondtam, hogy 500-ért veszek egy következő gen. C Corsát, csak aztán szétnéztem és arra jöttem rá, hogy a C-k alja gyakorlatilag az 500, azok is inkább 2001 körüliek, a 2006-osak egészen 1 millióig, vagy annál kicsit többre vannak árazva. Ezért gondoltam, kicsit növelem a keretet, hogy a C generációból kései példányokat is láthassak. Ekkor jött be az elbizonytalanodás, hiszen 1 millió körül van már néhány D is, 2006 körüliek, akkor volt a következő generáció váltás. Gondolkodtam Astrán is (H).
De nem vagyok Opel-függő, csupán tetszik. Meg nekem életem első autója ez a 22 éves kis Corsa, megszerettem.
Sok más autó is tetszik.Szóval a keret valahol 1 millió körül van. Plusz némi szervizköltség. Benzineseket nézek, mert ritkán járok nagy távokra. Többször lenne rövidebb távokra használva. Sőt, bizonyos időszakokban csak hetente venném elő kicsit. Ritkán mennék vele több száz km-t egyszerre. Nem baj, ha nincs 3-4 literes álomfogyasztás, most is 6-10 között van. Nem baj, ha nem utazóautót veszek, már megszoktam hogy kicsit kényelmetlen olyankor, de azt már beállítottam, hogy állítható legyen a kormány meg az ülésmagasság is, azért mégiscsak 186 centi vagyok, egyenes háttal ülve eléri a hajam a tetőt és egyébként is rohadt idegesítő a szemmagasságban lévő tükör.
Valaki írta, hogy nézegessek Volvokat. Valamiért a szűrőmben nem jelentek meg eddig. Hát rájöttem, miért: hahu-n csak annyit beírok hogy Volvo, meg 2005-ös évjárat, meg benzin, és máris csak ~240 találat van, pedig még azt sem állítottam be, hogy az ország mely részén. Van 2 db 500-ért, de azok jobbkormányosok, azokat nem erőltetném. A többi 1 millió körül kezdődik, nagyon szép, nehéz és erős autók, S40-S80 1400-1600 kilóval, erős motorral. Ránézek és az jut eszembe, hogy milyen fasza, mindig is tetszettek a Volvók, de félek nekilendülni ezeknek úgy, hogy kb 1 milliót érzek keretnek magamnak, úgy hogy még legyen 2-300 ft egyéb költségekre. A linkelt blogot még nem nyálaztam át, mentségemre szóljon ezt igyekszem hamar bepótolni.
-
medica
senior tag
válasz
nope00 #163014 üzenetére
Dízelt már nem vennék. Ennyiért kapsz szívóbenzin mazda6-ot kevés km-rel, esetleg accordot. Németet csak szerelő tanácsára-etetésére vennék. Japánnál arra figyelj hogy valóban japó legyen, azzal sose lesz gondod.
Speti1984: az, de nagyon gyengén muzsikál hiába 109 le. Tavaly voltam több helyen vele, fogyasztás jó, megbízható, előzni/szerpentinezni rémálom. -
SPeti1984
senior tag
A chevrolet lacetti 1.6-os motorja mennyire számít megbízható típusnak? Ezek hajlamosak enni az olajat? Mi ennek a típusnak a gyakori hibája vagy betegsége?
-
nope00
tag
válasz
molnarpeter #163015 üzenetére
Ránéztem, sajnos ezek, nem opciók. Outlandert már kilőttem a súlya miatt, kicsinek találtam a teljesítményt, Ampera-ra rákerestem, sajnos itt sok kényelmetlenséget okozna egy egy hazaútnál, a töltöttség hiánya.
-
nope00
tag
Sziasztok, "új" autót szeretnék venni tehát jó állapotú használtat.
Keretem 15-18.000€ maximum, Németországban élek így német rendszámos, német autó érdekel. Nem vagyok márka fanatikus, ami igazán érdekel, hogy legyen kényelmes mivel 190cm magas vagyok, megbízható, jól szervizelhető, nem feltétlen az alacsony alkatrészárakra gondolok hanem a hosszútávú megbízhatóságra.Ne keljen minden sarok után szervizbe vinni inkább kifizetek többet de akkor bírja.
Leginkább kombi érdekel vagy 5 ajtós limuzin.Benzin vagy Disel mindegy. Amit a válaszokban várok, nem konkrét ajánlatok belinkelve. Hanem személyes tapasztalatot, esetleg autós körökben jól ismert autó típus/motor kombinációt, mint voltak /és vannak/ anno az audi/ww 1.9 Tdi motoros autók. Extra információ ami megkönnyítené a keresésem a későbbiekben ha ajánlás esetén általános nagy szerviz km is említve lennének.
Típusok amiket eddig néztem és tetszettek:
Audi A3 SportBack
Audi A6 Kombi/Limuzin
WW Passat Kombi/Limuzin
Honda Accord/CivicItt is hasonlóan a helyzet nem tudom melyik évjárat motor a megbízható.
Extra kritérium lenne még, hogy autót 150 lóerő és afelett keresek.
Köszönöm ha elolvastad és ha még válaszoltál is extra köszi
-
426os
őstag
válasz
hobizoli #162987 üzenetére
Felhívtam kíváncsiságból. 4 éve az országban, 180-ig vezetett osztrák szervizkönyv, utána sk szervizelve (olaj 20e-ként), de az alkatrészekről nincs számla/bizonyíték. 4 éves gumik, téli az valami típusidegen felnin, egy kulcs. Rozsda elvileg már nincs, le van alvázvédőzve. Eleje kicsit törve volt. Finoman puhatolózva az árról, annyira nem tűnt alkuképesnek. Szerintem nem ér ennyit.
Lehet nem a legjobb időpontban keresek jó Alfát, a fanatikusok Alfacityre készülnek.
Amúgy mennyire jellemző az osztrákoknál, hogy elhagyják a 2. kulcsot? Nem ez az első egykucsos osztrák autó, amiért érdeklődtem.
-
SPeti1984
senior tag
Megane II kizárva, mert az volt eddig az új focus mellett. Az új focus-t elvitték hétfőn erre 2 napja a kuplung beesett a renault-on. Tegnap eladtuk a renaultot és most kellene egy másik autó, mert a megrendelt Ford Kuga csak szeptember vége felé jön meg.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
#94529552 #163008 üzenetére
Nyugodtabban venném meg rossz klímával, ha annyival olcsóbb is
Szinte senki sem tartja karban, úgy pedig lutri, hogy mikor esik be egy hiba. Persze utána kell járni, rendszer mosása, kompresszor felújítás, új hűtő, plusz töltet költségével piaci ár alatt rendben lehet.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
SPeti1984 #163006 üzenetére
Km-t el kell felejteni, ebben a korban a keveset futott, hidegen taposott előbb fogja enni az olajat, ha már itt tartunk, mint egy hosszabb távra használt. Ezek közül Leon, 1.6 8V megteszi. Ott a többi azonos padlólemezű (Golf, A3. Octavia), érdemes lenne bővíteni a kört. Szaladgálni megnézném az SDI-ket is, gyenge, de egyszerű és keveset eszik rövid távokkal is. Prius 1 is van hasonló árban, az még automata is.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
máyköl #163005 üzenetére
Volt három céges, első generációs Yaris az én felelősségem alatt (én hordtam gumizni, karbantartás, stb) - azt tudom mondani, hogy nem egy rossz jármű, sőt, nagyon birtak a ridegtartast. 3 év alatt a három kocsinak szinte csak kopó alkatrészek (fék, stb) kelelttek. Egyenek esett szét a váltója, de tudtommal az sem típusbetegség. Mind napi 100+ km kapott, nagyvárosban.
Ha nincs benne sok rozsda, szerintem ez egy megbízható városi rohangáló lehet. -
SPeti1984
senior tag
600-700 körül milyen autót ajánlanátok 2. futkosós kocsinak? Benzines kellene, ami klímás és km-ben kb max 160 környékéig, ami megbízható, nem kell állandóan az olajat figyelni hogy eszi-e vagyis megbízható konstrukciót. Milyet ajánlanátok?
Ezeket nézegetjük:
-Astra G
-Meriva A
-Chevrolet Lacetti
-Seat Leon
-Ford Focus 1 -
máyköl
veterán
Sziasztok,
Asszonynak kellene valami rohangálós. Ő például jó választás lehet?
-
Integrale
veterán
-
hobizoli
nagyúr
válasz
sagesz93 #163000 üzenetére
Varosban nem annyira komfortos, neha olyan erzesem van, hogy meg tudnam mondani fej volt vagy iras a penzerme, de ahonnan ez jott ott itthoni allapotokkal szoges ellentetben "utak" vannak, jo minosegu uton meg tenyleg baromi jo.
Ugy kanyarodik, mint egy gokart.
Az Eibach elso-hatso stabrudakkal szemezek nagyon meg...
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- AKCIÓ! Lenovo Legion Slim 5 Gamer notebook - R7 7435HS 16GB RAM 1TB SSD RTX 4070 8GB GDDR6 WIN11
- Törött, Hibás iPhone felvásárlás!!
- HPE Apollo 4200 Gen9 2U rack szerver, 1x E5-2620v4, 64GB RAM, 24x3.5" 2U-ban! ÁFA-s számla, garancia
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest