Hirdetés
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- RAM topik
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- ASUS notebook topic
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- LED / LCD TV topik
- Kompakt vízhűtés
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz
norbert1998 #163487 üzenetére
Szerintem ne vegyél semmit, add el a mostanit is a g*cibe, és annak az árát is idd el
-
rbalint88
addikt
válasz
norbert1998 #163487 üzenetére
6-700-ból ne akarj cserélni, csak rossz szájíz lesz a vége. ha a bravo jó, akkor tartsd meg, menj el adrenalinlöketért gokartozni, egyébként meg tedd félre a zsetont, az a jó, ha van egy kis tartalékod.
-
galacsindobá
csendes tag
válasz
IreN!CuS #163491 üzenetére
egy vagy két fő használná megyeszékhelyen rövid távokra illetve párszor autópálya, évente kb 13-15 e. km. szóval semmi extra. Fontos a minőségérzet, enteriőr. Talán ezek a legfontosabbak és talán annyi, hogy az előző autó is 16 éve megy, szerintem erre is ez a sors várna
köszi! -
IreN!CuS
őstag
válasz
galacsindobá #163489 üzenetére
Ha Vitara akkor megnézheted az S-Crosst is, kifutó Ceed, K Astra, talán Mazda 3 bár az szerintem több lesz.
Viszont részletezhetnéd mire kell, mennyit futna, hány fő, gyerek csomag akármi bármi.
-
norbert1998
nagyúr
válasz
Luck Dragon #163488 üzenetére
Á, haver most próbálja eladni az övét, de kb gazdasági totál kár. Nem kérek abból többet. Régebbit meg nem akarok nagyon.
Bezzeg egy 323 1.8v6
Gondolom nem épp daily driver kategória, de azért azt hajtanammúltkor láttam egyet 400-ert hirdetve.
-
galacsindobá
csendes tag
Sziasztok,
új autó vásárlás merült fel a családban és engem kértek meg, hogy segítsek benne. Első körben a Vitara merült fel, azonban ma egy kifutó focusba ültem bele 1,0 ecoboost motorral. Titanium felszereltséggel első körben 4,6-4,8 M közötti árat kaptam az ismerős eladótól.
Lehet ennél jobb ajánlat hasonló felszereltségű és méretű autókban? Igazság szerint elég szűknek éreztem elöl a focust (clio IV-t használok). Milyen irányban érdemes még próbálgatnom? A pénz sajnos véges, hozzávetőlegesen ez lenne az az összeg, ami autóvásárlásra szánható.
Köszönöm! -
válasz
norbert1998 #163487 üzenetére
Toyota celica?
-
norbert1998
nagyúr
Na most döntsem el mit akarok
Amúgy a segitsegetekkel arra jutottam, hogy 8v jtd 147-es lehet, ha találok jót jó áron, vagy esetleg hunyadi kupé, ha abból lesz jó jó áron, 6-700 fölé nem megyek, így spórolás is lehet és emelle, ha találok, jó autó, ha nem találok, akkor gyengécske jó autó
-
-v-
addikt
válasz
norbert1998 #163484 üzenetére
Az jó, onnan át lehet járni az osztrákokhoz veretni a kanyargósokon
valami olyat vegyél, ami ezt támogatja.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
norbert1998 #163484 üzenetére
Így, ismerve a teljes képet kiváló helyzetben vagy, hogy megtartva az autót, nyiss egy spórolós számlát
-
norbert1998
nagyúr
Nos akkor (nem) sorjában
Szombathelyi ELTE, gépészmérnök, BPW(régi rába) cégnél pedig a duális. Első éven 230 lesz az egyedi osztondijak miatt, de utána jó eséllyel 100 környékére csökken, viszont a végére elvileg eléri egy kezdő mérnök fizetését (ezt kicsit kétlem, de majd kiderül). Valamint nem kell kollégium/alberlet, 15km-re lakom az egyetemtől és kb a cégtől is.
Jelenleg a bravó mindenestől (átírás nélkül) 350-ben van, mert szerelőnek egyszer kellett fizetnem a 2 év alatt, 20 ezer forintot, 10 ezer km-enként olaj csere(ebből eddig 2 volt) , amire bőven elég az 5l olaj, szűrő, és 5.5-öt eszik, a kötelező, mivel csak 20 éves vagyok, közel 60 ezer évente. Illetve holnap pakolom fel az új fékeket. Plusz nyilván kellett gumit venni rá, a téli garniturahoz külön felnit, hogy csak egyszer fizessek a szerelőnek, ezt nem számoltam bele a 350-be, úgy már 420 körül lenne, ha mindent bele vennék, plusz két évnyi kötelező.
Igazából rá fordításokat tekintve, nagyjából annyiért, picivel többért el tudom adni talán, mint amibe volt, ami közvetlen az autóra ment és megy is el vele.
Csak akkor mennék 7 számjegyre, ha GT lenne, egyébként úgymond sajnálnék annyi pénzt kiadni egy autó megvételére, mert ugye fent is kell tartani, ami megint pénz . A prelude igen combos fogyasztasilag és egyéb terén is, meg annyira nem is tetszik
-
LZs?!
aktív tag
válasz
norbert1998 #163449 üzenetére
@focvis
Nem is vettem fel...
Egyébként jogos a felvetés a tapasztalatokról, hátha segít.
@norbert1998
+1 arra, hogy örülj, hogy van kocsid, járjál vele, és a fölöst pénzt költsd lányokra, bulira, élményekre azalatt a pár év alatt, amíg még tanulsz.
Konkrétan Alfá(k)ra kitérve: jelenleg nincs olyan Alfa szerelő, aki egyszerre elérhető és jó; illetve, amikor igen, akkor az messze van és puncsolsz. Most így áll a "piac". Rengeteg használt Alfát hoznak be, meg is veszik őket, aztán rájönnek, hogy nem ok nélkül jutnak hozzá olcsón. Ekkor jön a szerelő, aki a legjobb barátod lesz, amíg rá nem jössz, hogy ha már jóban akarsz lenni vele, akkor rentábilisebb lenne k*rvázni járnotok (ott legalább nem te sz@psz)...és végül úgy döntesz, inkább nézel valami rizsgombócot (japán/koreai), illetve bármi mást, amiről úgy hiszed majd, hogy jobb.
Hülye/értetlen szerelő lesz dögivel, de azért nem leszel hálás, és előbb-utóbb eljutsz egy rendes Alfáshoz...vagy még ideje előtt rizsgombóc.
Vagy dönthetsz úgy, mint én: kell az Alfa GT, és ennyike... Akkor viszont kinyitod a pénztárcád, és figyeled, ahogy az 1-1.2M-s kocsiból már második nekifutásból 2M-sat csináltál. Én most a motorkiborítással tarthatok 3M körül, és még nem vagyok kész; bár közben sok egyéb, nem szerkezeti dolgot is letudtam: újrabőrözés/bőrfelújítás, stb.
...és az ilyen jellegű "deák-akrobatikával" nem vagyok egyedül; ha átnézel a digó topikba, láthatod, ahogy 100-300k-s tételek pörögnek, ahogy beszélünk róla...és ez téged is utolér, ha tizenéves Alfákba akarod ölni az energiáidat; és típusfüggetlenül, mivel adott generációs modellek között sok technikai átfedés van, pl. a GT 1/3 156, 1/3 147 és 1/3 Bertone - ezen utóbbi miatt, ami alkatrész nem csereszabatos a többi modellel, az többszörös áron van, pl. új, nem gyári fényszóró 147/156 30k körül, GT 60k.
Egy jó GT 2-3M JMF, egy használható 1.5-2M; a kérdés csak az, hogy már készen veszed, vagy összerakatod magadnak.
Alternatívaként persze elég lehet csak folyamatosan lélegeztetőgépen tartani, ahogy a lehetőségeid engedik, de abból lesz az alábbi közmondásos élethelyzet.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
haromegesz14 #163477 üzenetére
Swift, ha spórolsz, Saxo/106/Micra 1.5D.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
haromegesz14 #163477 üzenetére
Swift
Igen
-
haromegesz14
aktív tag
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni tőletek személygépjármű vásárlása terén! Vidékről munkahelyre járkálnék vele, jóformán heti/2heti oda-vissza útra, alkalmanként kb. 200-250km megtételével, néhol autópályán is haladva.
Keret: 200-300k HUF + szerviz/átírás/biztosítás
Sajnos túl nagy ismeretséggel nem rendelkezem ezen a téren, így fogalma sincs hol és mi iránt kellene nézelődni. Kiemelt szempont egyedül az egyszerű szervizelhetőség lehetősége. Esetleg érdemesebb lenne magasabb árkategóriában gondolkodni?
-
Chereiose
addikt
válasz
molnarpeter #163469 üzenetére
Olyan nagy gond nincs, de dízel és lassan jönnek az olyan cserék szerintem, amik nem lennének filléres dolgok, de amúgy csak 78 ezer km van benne.
-
rbalint88
addikt
válasz
LZs?! #163466 üzenetére
8.autom, igazabol a fiatalabb passatoknal kevesebb szivas van vele, a golf gtinel es toyotanal kevesebb. A bmw es a golf1 tul rovid ideig volt meg ahhoz, hogy relevans tapasztalat legyen vele ilyen teren, plusz mindketto 25+ eves hobbiauto volt.
Focvis: LZs-nek es j.bravonak is 2.0jts van, ami koztudomasulag szopos motor. Azertajanlottam a dizelt, mert az jo konstrukcio.
-
-
-
rbalint88
addikt
válasz
focvis #163456 üzenetére
Szerintem 3 evesnel fiatalabb premiumon kivul _barmit_ presztizsert venni onamitas. Ha reprezentacios celra vagy pocshosszabbitonak kell, akkor viritani kell a lovet. Akinek van egy normalis munkaja es tehermentes lakhatasa, az barmikor megengedhet maganak egy megfaradt ot millas premiumot, ha nem retten vissza egy kis hitelezestol.
Alfaknak mas jellegu “presztizse” van, nagyon sokan kivanjak, de csak kevesen merik megvenni a remhirek miatt. Hozzam is sokan jottek beszelgetni es kb mindegyiknek az volt a lenyege, hogy nagyon tetszenek neki az alfak, de nem mer venni, sok a szivas vele? -
akos727
senior tag
válasz
LZs?! #163460 üzenetére
Presztízs dolog valamennyire relatív sztem...milyen körökben van presztízse egy e46-nak... Ahol számít, ott már nincs... Szerintem Alfa mindig is kilógott a német trióból (származásán kívül), más fajta értéket, presztízst, esetleg eleganciát közvetít. Épp mint egy Volvo. Nem arról szólnak, amiről sokan a németeket gondolják (középső végtag hosszabbítás)
-
LZs?!
aktív tag
válasz
focvis #163456 üzenetére
@focvis
És előre elnézést kérek az érintettektől,
de a népesség 99%-nak szemében - ahol a maradék 1% az Alfások tábora - egy Alfa GT* nem villant nagyobbat egy Fiat Bravonál.
GT tulajként ezzel nem értek egyet...
Rengetegszer fordul elő, hogy odasétálnak, megnézik...benzinkúton, forgalomban, parkolóban, etc. Sasolják, hogy ez milyen madár.
Presztizsértéke val'sz'eg nincs, de legalábbis egy 15 éves BMW-nek több van, ugyanakkor nem tudják hova tenni.
-
Chereiose
addikt
1,5m körül városi, néha (havi 1-2x) autópálya használatra milyen kis benzines kocsit vennétek? Vagyis nem is kellene olyan kicsi, jelenleg golf plus van, kb hasonló méret nem rossz. No meg persze olyat, amit nem egy vagyon fenntartani.
-
válasz
Johnny_vT #163429 üzenetére
Erre abszolút +1.
Egyetemistaként nem ilyenre kell elverni a zsebpénzt.És előre elnézést kérek az érintettektől,
de a népesség 99%-nak szemében - ahol a maradék 1% az Alfások tábora - egy Alfa GT* nem villant nagyobbat egy Fiat Bravonál. A plusz élvezetért - amit a tulajnak nyújthat - pedig keményen fizetni kell a fenntartás során.
* Hunyadi kupé se nagyon.
Diákként buli, pia, csajok, kirándulás + tanulás!
Költsd benzinre a felesleges pénzt, hogy a topik témájánál maradjak.@ (#163449) norbert1998:
minden hónapban van fizetés, tanulmányi eredménytől függően akár 6 számjegyű is lehet
Ha nem otthon fogsz lakni a szüleidnél, akkor rájössz, hogy havi 100 000 Ft nem sok mindenre elég a való életben. :/ -
lacos001
senior tag
válasz
lacos001 #163404 üzenetére
Na pont ezért kérdeztem tegnap, hogy mit is kukkoljak az autón...
Tudtam, hogy kint fogják rohasztani még egy hétig és csak kedden délután nézik át, kütyüznek vele, hogy szerdán 10-kor átvehessük.
Most hoztuk el a papirokat a zulassung miatt....
Most mondta a csávó, hogy először kedden délután nyúlnak hozzá.
Már 4 napja itt áll, nem tudom mi a protokoll ilyenkor, hogy érkezés után 1 héttel adják át. Igaz nem baj, hiszen van másik... -
MunezXBK
nagyúr
válasz
kalapacsolok #163446 üzenetére
Kint élek, azért kérdeztem.
Stuttgart környékén tudok segíteni. Telekocsi kihoz 50-70€-ért, rendszámban segítek, többi meg lfsz.
Máris spóroltam neked vagy 150.000-et.
-
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
norbert1998 #163449 üzenetére
Duális képzés Magyarországon 2018-ban? Ejha
Ha kérdezhetem, milyen egyetem?
-
norbert1998
nagyúr
válasz
Integrale #163434 üzenetére
Értem, köszi.
Abban a hajtástól azért kevesebb anyagi kár keletkezik, mint egy dizelben. De ha csere lesz, akkor 8v jtd 147 lesz szerintem, ahogy feljebb is írták. Az anyagilag nem nagy beruházás, és nem kell félnem a költségektől sem.
johnny itt egy kicsit más lesz a helyzet, mert duális képzésben minden hónapban van fizetés, tanulmányi eredménytől függően akár 6 számjegyű is lehet, a vége felé mindenképpen lesz is.
-
válasz
Thaddeuss #163447 üzenetére
G astra, 1-es focus, 7gen civic sedan. Utóbbi hondák között egész jó vétel, mert kevésbé keresett a formája miatt (pont mint a city), viszont a technika elég jó benne. Az 1.4 is bőven elég arra, amire nektek kell.
A puntoról lebeszélnélek, amikor mi kerestünk tavaly egy darab épkézláb példány nem volt, mind nagyon rohadt
A stift se rossz, bár szerintem kicsi, főleg mondjuk 4 felnőttnek. A corsa szintén.
-
Thaddeuss
tag
Sziasztok,
Párommal megvennénk életünk első autóját, a következő igényekkel, költséggel:
- 800e-1m között lenne ideális
- Típus teljesen mindegy
- Heti egy-két városi kiruccanás, 2 havonta egy Győr autópályán
- Ez utóbbinál vinnénk utasokat is, ezért ha 1,5 órát ki lehet bírni hátul az már pozitívum
- Akkora csomagtartó, hogy a nagymama által megpakolt nagy zacskó elférjenMit ajánlotok? Néztem Puntót, Swiftet, esetleg Corsa-t, de nem tudom hogy milyet érdemes.
Segítséget előre is köszönöm.
-
rbalint88
addikt
De, de nem akar bravo t-jetet venni. Amugy a GT egy kurva jo auto, csak ujonnan se volt olcso, fenntartani meg most se az. Majom-banan analogia helytallo itt is. Nem szar amugy, mast se olcsobb fenntartani, (kiveve 735i lpgvel) ha ugyanez a tudas benne van. Csak egy japppanon kevesbe erzodik, hogy szet van dolve, az alfa meg hisztizik a karbantartasert. Viszont amikor rendben van tartva, akkor foldontuli orom hasznalni.
-
válasz
jozefgucci1 #163435 üzenetére
Mi most adtuk el, első tulajdonosai voltunk.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
kalapacsolok #163440 üzenetére
Milyen autót is szeretnél?
-
kisza25
félisten
válasz
bitpork #163441 üzenetére
Mondjuk nem is mindent érdemes kintről hozni, mert én is fontolgattam i20 nál, de mindent rászámolva talán 100-200eFt lett volna olcsóbb, inkább itthon vettem egy picivel drágábban (ami alku után kb 50eFt volt több, mint kintről hozva) magyar forgalombahelyezésűt, digitális szercizkönyvest/kártyást
-
válasz
kalapacsolok #163440 üzenetére
Én magam mentem ki Graz mellé. Nem beszélek németül, ott volt a telefonon a gúgli translate és egy ember eseti telefonon segítsége (angol és német között elég jól fordít). Németben van 100 €körüli állapotfelmérés ADAC telepeken amiből majd mindenhol van. Szerintem megéri kivenni 2 nap szabit. Oszkárral gyk bárminek a 20-40km-s körzetébe el lehet jutni emberi áron.
Persze megértem az álláspontodat, de nem fogsz olyan neppert találni aki csak a te két kocsid miatt menne, vagy ha igen akkor meg sokkal drágább lesz mint amit rászánsz. Én már megfutottam ezt a kört 2 alkalommal is és maradtam a személyes behozatalnál. Első alkalommal a becs nepper nem méltatott visszahívni semmi szín alatt amikor az allroadot nézegettem, majd egy másik nepper közölte bárhol is nézek kocsit ő csaj München-ből hoz mert ott vannak neki kontaktjai - ennek eredményeként rám akart melegíteni mindenáron olyan autót aminek a felszereltsége nem hogy közelében nem volt az általam elvártnak, de szégyen volt az audira nézve h eladtak olyat (kurblis ülés manuális klíma, navi nélkül, xenon nélkül stb-stb). Mindezt drágábban mint az általam kinézett autók. -
Johnny_vT
senior tag
válasz
tboy93 #163433 üzenetére
Rég hallottam Pandáról, ezért tettem egy gyors keresést az irányába.
EZT A KOCSIT VALAKI 2003-IG EBBEN A FORMÁBAN GYÁRTOTTA???
-
válasz
tboy93 #163433 üzenetére
A Corsa nekem is szimpi ,de melette még ezt is néztem Fiat Albea
-
Integrale
veterán
válasz
norbert1998 #163428 üzenetére
Egy benzines sem lesz ezekbol kevesbe koltseges. (Sajnos) Ha benzines kell, akkor Hyundai Coupe valoszinuleg jobb befektetes, de a benzineseket ugyan ugy hajtjak mint a dizelt.
-
válasz
jozefgucci1 #163423 üzenetére
Fiat Panda? Magas üléspozíció, city szervó, keveset eszik még városban is. Esetleges rozsdára meg a kormányszervó szögelfordulás szenzorjára kell figyelni, utóbbi hibakód olvasással kideríthető.
C corsa sem rossz, asszonypajtinak az van, nekem talán egy fokkal jobban bejön mint a panda. Gond még nem volt vele, mondjuk 78k km-el vettük és most van benne 103k
A motorja érzékeny az olajminőségre, gyakori csere és megfelelő minőség kell neki. Fékek relatív gyorsan kopnak, kicsit traktor hangú a benyás motor, meg nyomaték sincs sok, de élhető.
Yaris is jó lehetne, de 700-ért már nincs is belőle épkézláb, ami van az rohad meg széjjelhajtott.
-
válasz
kalapacsolok #163430 üzenetére
Miért nem magad intézed felvértezve az adott típusra vonatkozó ismeretanyaggal?
-
kalapacsolok
senior tag
Valaki tud ajánlani megbízható céget, embert (leellenőrizhetőség fontos, pl üzlet, cég stb), aki külföldről célzottan hoz be kocsit?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
norbert1998 #163410 üzenetére
Nem cserélnék a helyedben. Ha nagyon nem fér már a pénz a zsebedbe, akkor fektesd be, vagy idd el, vagy tedd félre a nem várt egyetemi kiadásokra (lesznek...). Ha egy részét elbulizod, még akkor is marad egy jól működő kocsid, aztán ha kikerülsz a munkaerőpiacra, akkor hirtelen észreveszed, hogy az addigi megtakarításaid aprópénzt se érnek a való életben és tök feleslegesen feszültél rá a spórolásosdira. Ez utóbbi legalábbis saját tapasztalat
-
rbalint88
addikt
válasz
norbert1998 #163425 üzenetére
Nagynyomasu szivattyu meg a gyari, turbo, kuplung es kettostomegu 300-nal lett cserelve a gyari
nagyon sokat kibirnak ezek. Meg ahogy emlitettem is, ebben benne van a projekt lehetosege. Kuplungbol lehet kevlart rakni, turbobol erositettet, aztan mehet a chip neki.
Amugy ezeknek a fenntartasa azert eggyel-kettovel komolyabb liga, mint egy bravoe. Ha nem fogod ki egy magamfajta hulye autojat, aki mar mindent kicserelt, akkor azert keszulj arra, hogy evente egy 300ezres tokeinjekcio fog hozza kelleni a kopo-fogyokat es eloregedo dolgokat jo minosegben cserelni. Ez lehet tobb is, kevesebb is, attol fuggoen, hogy mennyire csusznak ossze. De semmilyen hasonlo kategoriaju es mukodesi kulturaju auto fenntartasa nem lesz olcsobb. -
Johnny_vT
senior tag
válasz
kalapacsolok #163406 üzenetére
Honlap nincs, de céginfó van, erre tessék.
Beszélj vele nyugodtan. Rég találkoztunk, lehet hogy azóta már kizárólag motorokkal foglalkozik csak, de egy hívást megér.
(#163413) 8th: Mekkora magas labda, Istenem...
-
norbert1998
nagyúr
válasz
rbalint88 #163424 üzenetére
Én félek annak a dízel motorjátol, na nem azért, mert rossz, a jtd-k szerintem igen jók, de mivel ez egy "sport autó", gondolom mindenki kergette, amennyire lehet, ez meg nem épp kevés költséggel járhat a következő tulajdonos számára, ha ő fogja ki a turbó, kettős tömegű, nagynyomású szivattyú triót.
Pedig amúgy hajtanam
-
rbalint88
addikt
válasz
norbert1998 #163421 üzenetére
Gt jtd kell neked, az mindent IS tud, de viritani kell ra a lovet. Szerintem atirva, leszervizelve nem all meg 1,5M alatt egy ertelmesebb peldany, de abbol aztan foleg egy szep Q2-t keresnek, azzal ovatosan csinalgatva kijon egy tiz eves projekt, ha addig ki nem tiltjak a dizelt mindenhonnan
evente lehet upgradelni valamit, kis futomu, kis fek, stb stb, a vegere lesz egy kozepesen bereszelt, csapatasta es csaladinak is jo autod kis kompomisszumok aran.
-
Szevasztok !
Egy nő ismerősöm szeretne kocsit venni max 700 ezer forintig. Ocsón fentartható városi cirkálásra alkalmas benzines gépet keres. Klímás max két főre.Ami neki nagyon bejön az a Mazda2-Opel Corsa és a WV Polo.
Szerintetek ? -
-
norbert1998
nagyúr
válasz
Integrale #163420 üzenetére
Hm, egyre inkább megy el a kedvem ettől a coupe maniatol
Pedig fél éve mennyire meg voltam győződve, hogy nekem hyunadi coupe-m lesz,kicsit később gt, aztán meg hogy semmi. Azért jöttem ide, hátha segitetek dönteni)
Mondjuk gtv és fiat coupe nem igazán van, gondolom az alkatrész (főleg a bontott fék) az hiányos, nem javasolt ez okból sem. A H coupe marad a listán, mert abból 10-nel több van eladó legalább, meg a 147 és talán a gt.
Melyik coupe-ra gondolsz 7 szem jegyen alul hianyossat? A gt-re?
Fogyasztasilag, hát örülnék, ha kerekítve nem lenne 8, ez elég sok mindent kizár, de jórészt országúton azért sok mindennel kivitelezhető.
Például a 8v jtd 147 bőven megugrana ezt -
Integrale
veterán
válasz
norbert1998 #163412 üzenetére
147 és GT fenntartásilag közel azonos, a GT tágasabb, még a 156-nál is. GTV szűkös, hátra amputált lábú törpék elférnek, de az más liga, hiába padlólemez társ a Coupe (és egyébként a 147,156,GT, Lybra, Multipla, Marea/Bravo/Brava/Tipo stb stb) a Coupe tágasabb, gyakorlatilag azonos a térkínálata a Bravoéval (182-es).
Coupéból jót 7 számjegyen innen, jót nem fogsz találni, pláne nem itthon.
2.0 20v inkább ne, 20vT szintén ne (kivéve ha nagyon ismert az előélete) 2.0 16v és ebből a turbó is jó, 1.8 16v is jó, de kényesebb, butított Twin Spark motor (gyakorlatilag Twin Spark nélküli 1.8 TS Alfa)
Futóműve és gyakorlatilag mindene megegyezik a HGT Bravoéval.De nem írtad, hogy üzemanyagban mi az elképzelés? Mekkora a keret?
Én személy szerint keresnék egy FL utáni 147-ből egy 8v JTD-t, futóművet gatyába rázod, lefutod a kötelező kört a motorral és társaival, aztán csak mész. TS/JTS, pláne Selespeeddel elég nagy akna tud lenni.
-
hacki87
senior tag
-
-
norbert1998
nagyúr
Szerintem gondolhattátok volna, hogy logikus választást nem akarok
-
alázógyík
addikt
Szemetek.
-
8th
addikt
válasz
norbert1998 #163410 üzenetére
Cseréld le egy 735i-re. Azt olcsóbb fenntartani mint egy bravo-t.
-
norbert1998
nagyúr
válasz
vzsryl #163411 üzenetére
Annyit már nem szánnék rá.**
Azt elfelejtettem mondani, hogy ha ésszerű autóról lenne szó, mint az új bravo vagy a 147-es, akkor nem igazán akarok a 7 számjegy közelébe menni, sőt, igazából csak a GT esetén lennék hajlandó, egész egyszerűen az ésszerű magyarázat miatt, mert az egy gétééé ( többi coupe, amit felsoroltam meg nem igazán mennek egymillió környékén, jóval alatta (is))Szóval amiken gondolkozom:
147-es alfából az egyes verzió inkább
hyunai coupe-ból az első és a facelift/második verzió tetszik csak, a többi szerintem csúnya
alfa gt (de minek annyit kidobni rá, jaj!)
ha nem túl apró*, fiat coupe és gtv is lehet*ha úgy adódik, 4 ember férjen el benne egy szombathely-balaton túrán, akár 4 napra is. a bravo ezt neccesen abszolválta csomagok terén, de akkor már volt subláda és a hátsó sör közepe üres volt
** ez itt a gond. Hiába lenne meg a keret arra a bravo-ra is, az egyetem alatt inkább gyűjteni szeretnék, minstem az egészet autóra költeni, s ezért nem tudom eldönteni, hogy megengedjek valami kis feljebblépést, vagy felesleges pénzkidobás.
és akkor jön a baj, mikor meglátok egy új autót vagy hirdetést, mint ezt
coupe-ból lehet más is
a lényeg, hogy felszereltségben nem szeretném a bravo alá adni semmiképpen sem. -
vzsryl
nagyúr
válasz
norbert1998 #163410 üzenetére
Szia!
Egy újabb Bravot, 1.4-es turbóval.
Alapból nagyon csinos autó, de szaladgál itt a környéken egy matt narancssárga fényezésű. Nagyon baba. -
norbert1998
nagyúr
Hali!
Nem tudom eldönteni, hogy lecseréljem-e a kocsimat, ezért inkább megkérdezlek titeket, hogy mit tanácsoltok ti.
Egy 1.2 16v (82 ló), 2001-es évjáratú, közel full extrás fiat bravom van, (abs, bőrülés és ülésfűtés hiányzik csak a repertoárból, tehát minden kénmyelmi extra megvan igazából, még automata klíma is). Az állapota körülbelül patika, amennyire egy ennyi idős autó lehet, kívül és belül egyaránt, műszakilag is.
Ezek miatt egész drágán tudom talán eladni, mert kiemelkedik a mezőnyből (sajnos elég sok borzasztó állapotú rója az utakat).
Amit nézegetek helyette, az megint valami olasz gép lenne, mert nagyon tetszenek azok kívül és belül is, leginkább az alfák.
Ha nagyon a zsebembe akarnék nyúlni, akkor GT, ha nem annyira, akkor 147-esen gondolkozom. (Fiat coupe, alfa gtv nagyon picinek tűnik) Esetleg még hyundai coupe?Most kezdem az egyetemet, így ez is fontos lehet, hogy addig nem kifejezetten fontos a praktikusság, ezenkívül van kombi és hatchback a családban, tehát ez is segít a praktikusság mentességben.
Szóval összefoglalva, azok az alfák nagyon tetszenek, de nem tudom, mennyire zsebbenyúlósak, főleg a dízelek, emrt azok jobban bejönnek (menetdinamikailag is, nekem mondhatni a mániám, ahogy a turbónyomás felépül a kis talicskában is
), de ha nem eszi le agatyámat, akkor a benzin is oké. Kontextusba helyezve a dolgot, a bravo 5.5 alatt eszik átlagban, de jórészt országút, (a talicska hasonló körülmények között 4.5-öt eszik anyámnál nyáron). Keret lenne lecserélni a bravo-t, de nem tudom, megéri-e, hogy jobb lesz-e nekem azzal, hogy kifizettem kifizettem azt az x összeget egy kicsivel jobb autóért.
Szóval, ha azt mondjátok, megérheti lecserélni, melyiket javasolnátok és melyik motorral a fenti igényekhez?
Ha nem fogalmaztam jól, akkor bocsi, és javítom/kiegészítem tüstént majd -
-
szallasi007
őstag
20 éves valós 125.000 km-et futott, mindkét hátsó keréknél rohadó (kb fényezéssel, lakatos munkával, kipufogónál vmi csodálatos gumitömitéssel munkadíjjal nagyjából 250.000 a javítás) Toyota corolla kombit érdemes e feltenni hahu-ra? Ja és mennyiért?
Ha nem érdemes feltenni, akkor mit lehet vele kezdeni? -
válasz
kalapacsolok #163406 üzenetére
sajnos ez az egész használtautózás ilyen, ezt teszi az emberekkel
sok szar használt kocsi, vevők irreális elvárásokkal, nepperek minél nagyobb árrés célokkal
sík hülye érdeklődők, unatkozók...
sok konfliktus ha elromlik a kocsiilyen biznisz, ez van
-
kalapacsolok
senior tag
válasz
Johnny_vT #163398 üzenetére
Van honlapja? Tőlem kicsit távol esik, de szóba jöhet. Nekem leellenőrizhető, komolyabb cég kell, nyilván 1 általan sohasem látott 1 fős cégnek nem merek odaadni több millió forintot csak úgy...
molnarpeter: most nem fejtegetném, de cseppet sem korrekt, bunkó fickó, szóval mindenki kerülje el a becsületesneppert, én ezt javaslom, nekem kiábrándító volt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
lacos001 #163404 üzenetére
Nem csáposon szoktam átvenni
csak lehajolok, ami kívül látszik az alsó peremig, az már megmutatja, ha van valami. Inkább felülről, nyitott ajtóval beszállási karcokat érdemesebb figyelni. Fényezés a legfontosabb, illesztés ha nem stimmel, gyanús. Ha valahol nem lenne gyári érték, lehet nem venném át elsőre, csak kedvezmény árán (lásd misztikusan elrohadó új autók, amik amúgy nem rozsdásodó típusok - ha baj van, szállító javíttat, silány alkatrész esetén lehet ilyen sajnos), de erről szökőévente hallani maximum.
-
lacos001
senior tag
válasz
molnarpeter #163403 üzenetére
Forgalmira és a fényezésre gondoltam én is.
Felemeltetni, alánézni, ugrálni a küszöbökön meg feleslegesnek tartom....bután is nézne ki ez a dolog.
Nyilván mindent kipróbálunk.
Úgyis majd bemutatót tart a srác, ezt már a telefonba közölte.A teli tankos opciót nem választottuk, mert 110€-t kérnek érte, holott max 60€-ból meg fogjuk tankolni az 50 méterre lévő kúton.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
lacos001 #163402 üzenetére
Szerintem 4 fő probléma jellemző (1% vagy még annyi sem, azért figyelnek mindenhol):
-felszereltség nem stimmel (fekete helyett fehér pl)
-forgalmi pontatlan
-karc fényezésen, elsősorban küszöb alul-felül (mivel mossák, mikrokarcok úgyis vannak, de nagyobbra gondolok), bőr bevonatokon, esetleg kárpiton valami könnyen elávolítáható piszok
-valami nem működik jól, pl tükör behajtásnak ott a gomb, csak nem reagál, vagy automata ablak visszatér a végállásból.
Bónusz: igaz, hogy már egyszer megalkudtatok egy üres tankos új autóra, de ha 0 km-t ír, messze lévő kedvenc benzinkút esetén pár litert lehet néha kérni, csak hogy legalább mutasson valamit -
lacos001
senior tag
válasz
Mauzes #163401 üzenetére
Hi
Tegnap végre felhivott a kereskedő, hogy megérkezett az autó, jövő hét szerdán tudjuk átvenni.
Az addig rendben van, hogy új...de..
Én úgy gondolom ettől függetlenül azért alaposan megvizsgálnám, nem csak papirok, meleg kézfogás, azt ennyi.
Ez az első új autónk, igy a szalonos átvétel kimaradt eddig az életünkből.
Bután fognak nézni, na nem mintha érdekelne ha elkezdem átnézni, mint ha egy használt autót vennék? Érdemes "okosnak" lennem?
Ráadásul viszem a feleségemet is, aki nyilván csak mosolyogni fog örömében, de én nem olyan vagyok.... -
Mauzes
addikt
Sziasztok!
Valaki találkozott már olyannal, hogy nem tud beváltani HD képnézegető kódot a hasznaltauto.hu-n?
Ennyit ír a rendszer: Hiba a kód beváltása közben: "A megadott, XXXXXX kódú HD képnézegető kód beváltása nem sikerült."
- Ezt írta akkor is, amikor először megvettem.
- Az ügyfélszolgálat adott új kódot, ugyanez a hiba.
- Az ügyfélszolgálat kérésére töröltem a cookie-kat, kaptam új kódot, nem működött.
- Megint kaptam új kódot, kipróbáltam egy teljesen szűz böngészővel, nem működött.WTF?
Új hozzászólás Aktív témák
- Béta iOS-t használók topikja
- Battlefield 6
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- RAM topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Google Pixel topik
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- iPhone topik
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Olcsó Notebook! Dell Latitude E6540! I7 4600U / 8GB DDR3 / 128GB SSD! / HD8790M
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- 12 GB-os RTX 4070Ti - garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS B550M R7 5700X 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800 16GB Zalman i3 NEO Gigabyte 850W
- Külföldi csomagszállítás Packeta csomagpontokon keresztül!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest