Hirdetés
- Projektor topic
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laraxior
titán
válasz BigBlackDog #165098 üzenetére
Az autótulajok nagy százaléka nem lelkiismeretes. Ha minden apró szirre-szarra rámozdulnának nem lenne ilyen gond.
Pl motorból már a másodikat vettem úgy, hogy tök egyedül, se szerelő, se cimbora, se senki. Az első biztosan jó vétel volt, mert a kötelező szervízen kívül semmire nem kellett költeni, pedig vertem bele a kilómétereket. A mostanit még nem tudom, de amúgy se lesz releváns, mert már lezúztam szegényt.
Na mindegy, de az autónál...(#165097) akela91: Jó az az új, de hitelezni nem akarok, meg akkor casco, stb... az is egy vagyon.
[ Szerkesztve ]
*** Dodge Challenger V8 *** HEMI New Year! ***
-
BigBlackDog
veterán
válasz Laraxior #165096 üzenetére
"Ugrott egyet a vezérlés..."
Azért ennek van előjele is. Meg fék, folyadék, szűrő, vezérlés témában (meg úgy egyébként sem) nem játszunk, halogatunk cseréket. Ha nem ismert az időpontja az utolsó cserének, akkor lehet kalkulálni vele.
De azzal egyetértek, hogy manapság az eladó használtautó kínálat 80-90 százaléka erősen bevállalósnak tűnik vevői szempontból.
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
válasz bitpork #165094 üzenetére
Hát nem tudom, szerintem időzített bomba... mint ahogy az összes autó, nem csak az automata.
Munkatársam mondeoja most szart be. Ugrott egyet a vezérlés, vagy mit mondott, meg se csináltatja, bevitette az első szervízbe, megkérdezte, hogy mennyit adnak érte, aztán viszlát.
Borzasztó, nekem már gyomoridegem van az autóvásárlástól. Valami szar állandóan kiderül
Amilyen szerencsém van úgyis bepipálom... főleg, hogy most azért kóvályognék az EUban mindenfelé, nem csak a munkába, meg haza.*** Dodge Challenger V8 *** HEMI New Year! ***
-
Xero
nagyúr
válasz Laraxior #165093 üzenetére
Ránt-e, hidegen-melegen másként viselkedik-e. Mennyire tartja és-vagy forgatja ki adott fokozatokat. Hogyan reagál kickdownra. Minden apró pici rezdüléséből lehet következtetni valamire általában.
Nekem pl vásárláskor 2 éves kb 40e km-es olaj volt a váltóban. Ennek ellenére hidegen 20% gázállás alatt elvéve a gázt picit megmoccant ha elvettem a gázt teljesen egyesben, valamint nagyon megterhelve, melegben ha vissza kellett pakolnia emelkedőn terhelés alatt, akkor már jött is a hibajelzés néha (értsd: 10-20%-os emelkedőn 120-ról meg akartam indulni 160-ra és visszarakta 4-be). Magyarán hidegen kevéske volt, míg melegen elmelegedett. Elég egyértelmű volt, hogy előző cserénél nem megfelelő mennyiségű volt a töltet. Kapott teljes átmosást, új olajat és szűrőt, azóta semmi hiba.
-
bitpork
nagyúr
Az öregeknél olaj a minden- na jó az első minden. Ha az égett benne akkor lehet készülni vagy elfelejteni. A sok futással a kopótárcsa is elöregszik, ez váltás közben csúszásként v rántásként jelentkezik.
A frissebb váltóknál (DSG jelleg v fokozatmentes) arra kell figyelni h legyen nem öreg számla a felújításról
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
nesa
veterán
válasz bitpork #165088 üzenetére
Nem értek hozzá, ezert fosok, mit kell nézni rajtuk?
Az a baj minivanon végig kell váltani minden fokozatot, még a régebbi dízelemen 2 be indultam utána kedvemtől függően 3 ba vagy 4 raktam 40 nél bedobtam 5 be azt kész simán átszeltem vele úgy az országot hogy szinte ki se kellet venni 5 böl. -
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
bitpork
nagyúr
válasz BigBlackDog #165086 üzenetére
Most azt mondd meg, hogy megbántad eddig?
(#165087) nesa: kis megszakítással már 1999 óta automatázok. A legelsőnél volt egy 400k-s felújítási költségem, de akkor még fingom nem volt mit kell nézni. Azóta a legnagyobb megelégedéssel használom . Igen a karbantartása több mint egy hagyományos váltó esetében, de akkor is Istenkirály
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bitpork
nagyúr
válasz BigBlackDog #165083 üzenetére
Csak nem megtetszett az automata?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #165083 üzenetére
Ha város, nem jó hír. DPF, váltó sem örül, motor is tele lehet koksszal. Ha teszem azt 2 hetente egyszer hosszú táv volt, az nem lenne probléma szvsz
-
BigBlackDog
veterán
válasz molnarpeter #165082 üzenetére
Mármint hogy érted ezt?
Igen, igen, 12 év alatt 160k nem túl sok. Dízelt ekkora futáshoz nem vennék, automata miatt tippelnék, hogy városban volt használva bőven. Mondjuk első tulaj elvileg, így valósabbnak gondolnám a futást. Holnap szerintem rácsörgök, kíváncsi vagyok rá.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #165073 üzenetére
Keveset használt. Ideális egy automata dízelnek...
-
őstag
válasz dong86 #165078 üzenetére
csak azért mert dízel én biztos nem cserélném le most, még nagyon távolinak érzem a dízelek kitiltását nálunk
amugy is egy dízelt sokkal kellemesebb vezetni normál körülmények között
csak az esetleges meghibásodások költségei szólnak ellenecryptot minden termékemért elfogadom
-
-
dong86
csendes tag
válasz LuckyL #165072 üzenetére
Köszi mindenkinek aki segíteni akar, Aurisból nincs olyan ami 136 lóerőnél erősebb lenne e miatt esik ki a Ceed és az I30 is. Pedig egy Auris II az avensis 1.8 motorjával lenne az ideális. 170 lóerős dízelem van most ha pedig kiadok egy csomó pénzt nem akarom hogy rosszabbul menjen az új kocsi.
-
BigBlackDog
veterán
-
diegho
nagyúr
válasz BigBlackDog #165073 üzenetére
Meg kell nézni. A legjobb motorral van, kevés km.
-
#94529552
törölt tag
válasz Luck Dragon #165070 üzenetére
Nem akar Aurist.
-
BigBlackDog
veterán
Ebben lát bárki is valami gyanúsat? A tolatóradar nem gyári (nincs meg a kapcsolója és csak 3 db szenzor, ráadásul nem színrefújva).
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz Elektrosokk #165055 üzenetére
a 159-ben nyomibb a hengerfej
ilyen esetben a 156 20v-t szoktak radobni, aztán akkor jo
az olcsobb isamúgy par hete az AR csoportban vki vatta uj, gyari hengerfejet vett szamlaval annyiert, mint amiert a hasznaltat adnak, amit meg fel kell ujittatni is...
több drón kell ;P
-
Laraxior
titán
Ha már szóba jöttek a Peugeot-ok, akkor az RCZ-ről lehet hallani valamit?
*** Dodge Challenger V8 *** HEMI New Year! ***
-
dong86
csendes tag
Sziasztok!
Hátha lesz egy jó ötlete valakinek. Maximum 4-4.5 mio-ig keresek benzines alsóközép vagy középkategóriás kombit 2010-es évjárattól, jön a gyerek kell a hely babakocsinak.
Jelenleg egy 1.6-os Aurisunk és egy 2.2-es HDI SW 407-es Peugeot-unk van, kaptam céges kocsit, a kettő helyett vennék egy másikat. A peugeot-ot most még aránylag jó áron el tudom adni mielőtt folytatják a dízelek kitiltását az aurtis pedig kicsi illetve megöli a lelkemet.
Elsődlegesen benzinesben gondolkozom a peugeot dinamikájával vagy legalább hasonlóval (minimum 150 le) a kategóriát és árat fent leírtam,a fentartásra fogyasztásra nem szeretném a gatyámat rákölteni.
Amiket kizártam:
Prince motor, TSI-k(itt nem tudom mikori éjárattól motorszámtól nem problémás), Mazdák(rozsda)
Egy csomó típust kizártam ilyen olyan nyűgök(Accord 2.4) vagy amiatt, hogy lomhának tartják (pl:I40 2.0 gdi)
Ami versenyben van:
- Mondeo 2.0 ecoboost az 1.5/1.6-ról nem olvastam jókat
Segítsetek kérlek hátha van valami jó ötletetek mert több hónap alatt sem sikerült rájönnöm a tuti tippre.
Köszi eőre is! -
diegho
nagyúr
válasz batai15 #165058 üzenetére
De pontosan cáfolsz. Én nem a szar a dízel dumát tolom, hanem a tapasztalatomat írom le, mivel én szervizeltettem a céges flottát, te vagy aki 0 tapasztalattal akar téríteni, de mint mondtam nekem aztán rohadt mindegy mit veszel, de abban biztos vagyok, hogy ugyanakkora foshalmazt fogsz venni, mint az audi, mert értesz hozzá és bárki bármit mond az csak üres dumát nyom.
-
Elektrosokk
veterán
válasz batai15 #165047 üzenetére
Szerintem van dízelből és benzinesből is jó és rossz konstrukció. Pl.: Alfa 159 2.4 JTD a legtöbb hengerfejes lesz, 166 2.4 JTD nem, van olyan ismerős akinek 700K van benne, és nem kellett a motort felújítani. Az 1.9 JTD is híresen megbízható motor, de egy kedves barátom szívott vele még is. Szóval bármi megtörténhet.
[ Szerkesztve ]
Az èlet sport vagy szórakozás! :)
-
stilo18
addikt
Ősszel esedékes lesz a családban autó csere.
4-en vagyunk, két gyerkőccel.
A keret kb 1.8 Mft.Amiket nézegettem - Mazda 6, Avensis, Accord...
Méretre ilyet és ehhez hasonlót szeretnék, mindenképpen benzinest.
Persze tudom, hogy nincs szent Grál az autók között, meg hát eddig is nagyon sok helyen olvastam már...de kíváncsi vagyok mit írtok, tanácsoltok esetleg.
Távra nem megyünk sokat, főleg városi használat, hétvégente szoktunk kirándulni. Fogyasztás nem elsődleges szempont, persze ne legyen 100 liter..Köszönöm előre is.
#PS5Pro#C9/QN95#S22Ultra#SSArctisPro+DAC#Aonic50
-
-
kmisi99
addikt
Hmm, nem rossz bár az ~2003 környéki opel formavilág nem igazán jön be.
426os Na mekkora ötlet már, 0-24 ben húzni magam után aztán fenének kell a csomagtartó albérlet se kell.
Megane CC, Peugeot 307 CC ~2005-7 évjárat 1,5m környékén vannak tapasztalatok? Kerülendő vagy reális választás lehet? Nem igazán csípem a franciákat, de igazából nem szarok egyre inkább azt látom.
A focus cabrio is egész tetszetős bár ez már 1,8m hoz konvergál.
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz Elektrosokk #165046 üzenetére
Ezzel tisztában vagyok, ezért írtam több alkalommal hogy esetlegesen rá kell költeni dolgot, de azt hiszem ezt a legtöbb ember itt ignorálja.
Csak megy ne vegyél dizelt demagóg szöveg.[ Szerkesztve ]
-
-
kmisi99
addikt
Sziasztok, MX-5 ön kívül van még reális árú jó kabrió ami nem tuti szopóroller? Tudom az mx5 rohad, de ezen kívül örök élet +1 nap, és olcsó, hasonlót keresnék nem akarok a tűzzel játszani. Van még ehhez hasonló? Az ilyen "csajos" kabriók azért nem érdekelnek mint pl peugeot 206 cabrio (bár meg kell mondjam a 307 cc tetszik ).
1,5M körül gondolkozom rajta, ez még csak ilyen álmodozás, ha ennyiért nem lehet vagy nem érdemes akkor inkább lemondok róla.Igazából már rohannék a pénzt lobogtatva MX5-öt venni mert imádom, de ez túlságosan élmény autó amit berakok a garázsba hétvégente előveszem és ennyi, a csomagtartójába jobb esetben belefér egy görögdinnye, szóval azért egy ~200+ literes csomagtartó nem ártana, plusz 185cm vagyok, és meglehetősen kilógnék belőle.
Nézegettem ennyiért van Audi A4 cabrio, de én pont az a fajta vagyok aki inkább fintorog ettől a hatalmas BMW/Audi buzériától, de egyébként tetszenek azok is.
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz diegho #165033 üzenetére
Dehogy olcsóbb. Maximum ha egy 1.2 swiftre kárhozatom magamat.
Opel elvből nem kell híresen fosh.
Mondom amit bele tankolok a Benzinesbe azt rá költöm esetlegesen egy dizelre, de nem biztos. (motor részre gondolok, nem a kopo dolgokra az más típus esetén is él)
Ha azt nézem hogy vennék egy benzines focus például ami eszik olyan 7 litert, egy 1.6 hdi meg inkább 5 felé kúszik el hosszú távon, lehet szamolni.
2 3 év alatt meg térül még akkor is ha költeni kell a dízel motorjára.[ Szerkesztve ]
-
kmisi99
addikt
Sziasztok, MX-5 ön kívül van még reális árú jó kabrió? Tudom az mx5 rohad, de ezen kívül örök élet +1 nap, és olcsó. Van még ehhez hasonló? Az ilyen "csajos" kabriók azért nem érdekelnek mint pl peugeot 206 cabrio.
1,5M körül gondolkozom rajta, ez még csak ilyen álmodozás, ha ennyiért nem lehet vagy nem érdemes akkor inkább lemondok róla.Igazából már rohannék a pénzt lobogtatva MX5-öt venni mert imádom, de ez túlságosan élmény autó amit berakok a garázsba hétvégente előveszem és ennyi, a csomagtartójába jobb esetben belefér egy görögdinnye, szóval azért egy ~200 literes csomagtartó nem ártana, plusz 185cm vagyok, és meglehetősen kilógnék belőle.
Nézegettem ennyiért van Audi A4 cabrio, de én pont az a fajta vagyok aki inkább fintorog ettől a hatalmas BMW/Audi buzériától.
-
diegho
nagyúr
válasz batai15 #165032 üzenetére
Attól, hogy vettél egy fos benzines audit, 1M körül még mindig egy benzinest lesz olcsóbb fenntartani. Nekem eddig csak benzines autóm volt, ebből konkrétan 12 évig Toyotáztam, a kopó dolgokon kívül egy hátsó fék munkahengert és egy termosztátot kellett vennem. Ennyi volt a kiadás, pedig 3 autóról beszélünk. A legnagyobb gond az önindító szénkefe csere volt, de ugye ez is kopó. Most opel van, erre már 1 milliót költöttem volna, ha nem ingyen kapnám az alkatrészeket, de ez a hahu legolcsóbbja volt, amikor vettem és át se néztem, mert úgyis ingyen van az alkatrész.
-
batai15
félisten
Nem tudom mi legyen sorsa , elég sok pénzt elvitt a kocsi a vásárlása óta, nagyon keresztül húzott pár számítást. Most annyi kpm nincs hogy full kpra vegyek egy fiatal autót, mindenképp kellesz valami megoldás. Ha hitel akkor már valami fiatal kell (viszonylag,) kellően körül tekintő leszek hátha. Audi meg megy bontásra jobb mint udvaron állna. Automata nagyon jó benne, új gumik felnik klíma hűtő stb. Valamit kapok érte igaz nem sokat.
Van még a b terv hogy veszek egy a4et dízelbe, aztán ami jó ebből meg marad alkatrésznek, többivel lesz valami.
Tisztában vagyok hogy nincs költség mentes, csak ugy vettem meg ezt a fost hogy elvileg egy darabig nem kell hozzá nyúlni, ennek ellenére meg felültem a szopo rollerre.
Kis pug kombi meg maradt volna ha meg a motort is fel kellett volna újítani, meg pár apróság még ami volt, még mindig maradt volna pénz a dolgok jelenlegi állása miatt.
Csak hát bele szédültem hogy nagyobb motor, automata apámfasza.
Azt hogy mitől döglik meg benne havonta valami, most meg ez nem tudom. Nem az eladót akarom bántani,nem úgy ismertem meg mint aki troger. Kezdetben nem is úgy tűnt hogy szar autót vettem.
Egyrészt én hibám mert könnyelmű voltam alá írom. Ezért nehéz a döntés és gondolkodok a hitelbe hogy vegyek egy viszonylag fiatal autót, ami jó pár évig talán kevesebb szivasal fog járni, mint megint vegyek olcsón hogy idős, sokat futott kocsit.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz szabonagyur #165029 üzenetére
Hát úgy volt hogy atvittem a szerelőnek. Szervo cső meg víz tartály cserére.
Baszott normálisan le legteleniteni, aztán elvileg meg főtt a motor.
Elsőnek le robbantam nyíregyháza után, de még lábán jött haza,mert még akkor nem tudtuk mitől fort fel egyik pillanatról a másikra a víz.
Másnap már 40kmh volt a max amit ment, épp vittem volna szerelő. Lerobbant végleg, trailer kelett.
Kapott másik motort amit próbáltunk, az se tetszik neki.pedig a donorba működött szépen. Minden att lett abba rakva. Trafó stb mégse indul.
. Ac pumpa jó, befecskendezes, új gyertyák, stb mégse állt lábra. Szerelők értetlenül állnak, és most lett elegem. Kocsi kellene. Nem hiszem ma már lábra fog állni, vagy ha igen mélyen zsebbe kell nyúlni. Eddig is vitte a pénzt, ezek után végképp elment a kedvem tőle.
Kis puggal az volt a baj hogy eleje kavics felverodott volt, meg elhitem hogy az Audi költség mentes, nagyon meg bántam. Idegesítő mert nagyon kellene a kocsi, és nagyon hirtelen halt meg előtte semmi előjel nem volt.[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
batai15
félisten
válasz Elektrosokk #165027 üzenetére
Romolhat. "hat" hagyjuk már ezt a szara dízel szöveget, meg kajálta mindenki, mégis most is voltam kint nyaralni még mindig jóval több a dízel mint benzin. Amúgy is benzinesem van most, sokat is eszik mégse megy úgy mint a dízel és hogy megbízható az is ki van lőve.
-
-v-
addikt
Meg nem irta senki, de a dizel szar.
-
batai15
félisten
válasz kalmanchris #165021 üzenetére
Ugymondom akkor. Dízel jobb fogyasztás. Nyomaték. Benzines ígyis rá költi az ember tankolás során amit a dizelre esetleg javítás esetén.
Nem kell bezin, ez a lényeg többi lényegtelen.
Értem amúgy hogy ugyan az a hdi, de a porlasztó is?
Régebben rémlett hogy fordba denso meg delphi van, peugeotba meg bosh ami a legjobb konstrukció.[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
Meg nem irta senki, de a Peugeotban es a Fordban ugyan az a HDi motor van.
"Bad reklám is reklám too"
-
batai15
félisten
válasz Gombinyó #165018 üzenetére
Pár évig biztosan meg lesz tartva,alap esetben. Ezért szeretném ha "fiatal, és viszonylag kevesebbet futott lenne"
Én nem eszem meg a szar a dízel dumát, meg amúgy is benzinest most utáltam meg igazán,es ahogy nézem anyagilag rosszabbul jövök ki mint a dízellel.
Aztán majd hogy pár év múlva mi lesz, még nem tudom, de messze van még a dízel halála. Tdci fordok nem amúgy denso porlasztósok?
Hdit a bosch miatt preferálom.
Ford egyébként milyen motorral ajánlott és mi a kerülendő?[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz batai15 #165017 üzenetére
Miért ne lehetne? Nagyrészt valóban ritka az ilyen, de én pl megrendeltem az új autót, a régi árát bele kellett forgatnom. A szalonban szar árat mondtak beszámításra úgyhogy pénzzé kellett tennem a használt piacon mire elkészült az új.
1.2ből már kijöhet egy jó fl előtti mk2. Nem tudom meddig akarod majd megtartani, de eladni utána már nehéz lesz.
-
batai15
félisten
válasz Gombinyó #165016 üzenetére
Ford vagy peugeot esetén 1m felett kérdeztem, talán max olyan 1.2-4m.
Utolsó bekezdést nem értem, olyan nincs hogy jó meg szabadulna tőle, a kettő üti egymást.
Más alternatíva még esetleg ezen típusok melett?
Dízel, kombi, valami viszonylag megbízható és elfogadható legyen az alkatrész ár. Mondjuk az se lenne rosz hogy fiatalabb évjáratok lennének, olyan 8 éves koruliek, vnem 15 20 éves dízel 400 ezer km el az órában.
Eddig a pug 207 esik bele így.[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz batai15 #165015 üzenetére
A Fordban és a Peugeotban ugynaz az 1.6os PSA dízel motor, szóval ilyen szempontból mindegy. Nekem MK2 Focus volt a 90 lovas 1.6al. Motorikusan EGRen kívül semmi baja nem volt, gyönyörűen járt bőven 200k km felett. Azon kívül viszont egy valag pénzt rá kellett locsolni az autó értékéhez képest.
1m alatt nehéz jót kifogni, max ha valaki nagyon szabadulna tőle.
[ Szerkesztve ]
-
Rick3D
senior tag
válasz bitpork #165010 üzenetére
Csak magamra vetek , természetesen , mi más ? Már az első pár paraméterből lejött neked hogy nem igazán vagyok vele tisztában ha az előtte levő pár mondatból nem derült volna ki. Úgy ahogy nekem is lejön a kérdező kérdésből az első pillanatban az hogy mennyire van képbe. Unalmas ez a hozzáállás de sebaj csak annyit kívánok hogy neked is ezt válaszolják ha bármiben kérdezel valamit amihez nem feltétlen értesz Lehet valamit bunkó módra írni meg normálisan is, az utóbbira vagyok vevő. Bye
-
batai15
félisten
Sziasztok! 1m felett némileg melyik lenne a megbízhatóbb ill alkatrész ügyileg az elfogadhatóbb? Focus dízel vagy mondjuk egy peugeot 207 dízel 1.6 hdi?
Ill 1 millió alatt miben érdemes gondolkodni ha kombi, dízel a kritérium
?
Most nagyon meg szívtam egy benzines audival, így azt kerülném. -
bitpork
nagyúr
válasz Rick3D #165008 üzenetére
Remélem nem haragszol meg érte, de magadra vess ha kötekedést láttál a kérdésemben aminek csak annyi lett volna a szerepe, hogy tisztázzuk mennyire vagy tisztában az általad támasztott követelmények összeegyeztethetőségével.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
proof88
addikt
válasz Ironizer #164972 üzenetére
Egyedül biztos nem vennék autót neppertől. Be kell lengetni hogy viszel szerelőt magaddal vagy bevizsgáltatnád a kocsit. Ha nem tetszik neki akkor le kell lépni. Persze ő ránézésre megmondja hogy katalizátor. Addig meg elfelejtette közölni. Gondolom a klíma is feltöltendő.
Mindenkinek szól: a nepper azért van hogy engedjen tesztvezetni. Ha nem veszem meg utána a kocsit akkor meg maradjon csöndben. Nincs ellenvetés.
-
Rick3D
senior tag
válasz Termi16 #165007 üzenetére
Magas de nem feltétlen megtermett, felnőtt méret igen.Vidéket értettem.
+ Többieknek : Van egy elképzelésem aztán majd meglátjuk mennyire megvalósítható
Ha nem esett volna le akkor nem vagyok semennyire jártas a témában , max amit olvastam - láttam és vezettem ...
(#165000) bitpork : legalább annyi mint amikor valaki , aki nem jártas a témában egy 1050el akar WQHD-t kihajtani mondjuk Bulldozer m.arch. cpuval. Hasonló kérdéseknél tanácsot szoktam adni nem pedig kötekedni az illetővel . . .Inkább hagyjuk Majd informálódom máshonnan ...
[ Szerkesztve ]
-
Termi16
őstag
válasz Rick3D #164999 üzenetére
Mekkorák azok a hátsó utasok?
Ha gyerekek vagy nagyon alacsonyak, akkor nincs akkora para, de megtermett felnőttekről beszélünk, akkor oda valami nagyobb autó kell. Akkor viszont már teljesen esélytelen a fogyasztás, amit szeretnél.
Város alatt Pestet, vagy vidéki várost értesz? Mert Pesten csak nagyon szerencsés esetben fog bármilyen benzines általad vágyott autó 8 litert fogyasztani, vidéken talán-talán, bár négy utassal az is necces.
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #165002 üzenetére
Se nem 1.6, se nem tagas, es 8 literbol sem jar el varosban.
"Bad reklám is reklám too"
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- -60% ÚJ Soflow SO X elektromos roller, BONTATLAN
- Liftor Active fekete, szövet + háló ÚJ BONTATLAN
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Secretlab TITAN Evo "Classic" Regular méret Vadi új Bontatlan Számlával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest