-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #165492 üzenetére
Ismerős vett ilyet, azzal nem volt semmi nyűg. Vezérlést cseréld le vétel után és kész.
-
Emu
őstag
válasz
IMIIKE1998 #165470 üzenetére
Nekem full alapfelszereltség (értsd: semmi extra, rádiót is én raktam bele - tényleg semmi sincs benne ami elromoljon) Megane I mk1 van. Bácsiautó volt 22 évesen 93k km-el vettem. Nálam is a kevés költés volt a szempont de nekem is inkább havi 30 körül jön ki a fenntartása évi 10k km-re.
-
-
BigBlackDog
veterán
1.6-os C3-tól mennyire kell félni, mire kell figyelni?
-
-v-
addikt
válasz
szőröscica #165464 üzenetére
Vagy épp azért nem tudja élvezni az életet, mert az utolsó 20-asát beletankolta az autóba, ami épp szétesett és nem megy sehova, megcsináltatni meg nincs pénz. Szerintem egyszerű, át kell gondolni, a havi 60k mennyire hard limit, mert ha családi háttér zéró, diákhitel meg dolgozol aztán lakbér van meg kajálni kéne, akkor nem annyira nyerő, amikor beüt a szar, akármennyire olcsón is toldozható foldozható biztos sajátkezűleg egy stift, lehet mondjuk éhen nem döglesz emiatt, de több a szívás mint amennyi örömet végül okoz. Ha meg van safety net, akkor a kockázat is kisebb, miért ne, valóban. Szerintem ma 25k az kb. egy nulla, 60k se sok, én személy szerint örülnék, hogy van kis lovetta a zsebemben, és be tudok rúgni belőle heti 1x a cimborákkal, meg néha elmenni moziba.
-
kisza25
félisten
válasz
bitpork #165480 üzenetére
Nem szeretek szívességet kérni senkitől és jobb szeretem magam megnézni, azt sem szeretem mikor jönnek házat nézni másnak, abból sohasem lesz üzlet.
Kitaláltam mi lesz, most megvárom a jövő hetet, akkor kapok egy komolyabb összeget. Aztán felrakom az autót, ha megkapom érte amit szeretnék, akkor csere, ha nem akkor sincsen tragédia, hiszen még van rá 2év gari.
Nem görcsölök rá, mint az i30- nál, aztán a végén megint ár alatt adom el.
(#165487) Laraxior -
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Laraxior #165478 üzenetére
Hidegben ilyen távokon annyi hogy kicsit sokat fog enni, mivel be se tud melegedni normálisan. Illetve a részecske szűrő egy idő után jelezni fog hogy megtelt (1 évben 1-2x), ilyenkor ki kell vinni ~30km-t pályázni kicsit magas fordulaton. Amúgy ha rendbe van, és normálisan volt, és lesz (10e km-enként) cserélve az olaj, akkor valószínű sokáig elfog menni (ilyenem volt csak 160 lovas, és kombi).
-
válasz
Darksiders84 #165482 üzenetére
Az első 2.5, a második 2.8, a harmadik 4, a negyedik 3 a mostani meg 4 millió volt. Soha nem azzal a céllal veszem h 2 év múlva megy. Remélem Max marad sokkal tovább.
-
máyköl
veterán
válasz
kisza25 #165477 üzenetére
Kedvenc sztorim:
Felhívom az emberünket, 2es Focus, piaci ár felett, de a képek nem voltak rosszak. Telefonban direkt újrakérdeztem mindent, ki is akadt, hogy ezek mind le vannak írva a hirdetésben. Leginkább a rozsda fele irányult a kérdésem, kértem hogy mondja el ha van, mert akkor el sem indulok (170km -re volt). Nincsen, jöjjek nyugodtan...Megbeszéltük 3 -ra, odaérek, sehol senki, 3:10kor hívom, ohh ezerbocs, nem tudott eljönni, de nyitva a telep, menjek be nézzem meg nyugodtan. Itt már wtf volt. Keresgélem a telepen a sok import kocsi között, meg is találtuk, asszony már a kocsiból kiszállás előtt mondta, hogy tiszta rozsda a küszöb. Kiszálltunk azért megnézni, de az ajtóktól kezdve minden rozsda volt.
Az ilyennel kifizettetném én is az útiköltséget. Vajon a rozsda miatt nem merte odatolni az arcát? -
8th
addikt
válasz
IMIIKE1998 #165470 üzenetére
Szerintem nincs.
A rozsdára kell figyelni nagyon, ha találtok egy alulról rozsdamentes bácsiautót azt azonnal meg kell venni még ha elsőre drágának tűnik akkor is. Bármi más hibája van azt néhány tízezer forintból meg lehet javítani ki lehet cserélni. Iszonyú olcsó hozzá a bontott alkatrész és rengeteg van belőle.
-
válasz
kisza25 #165477 üzenetére
Tessék tanulni: szerinted én miért itt kerestem helyi ph-st aki körbefotózta első körben?
(#165479) Darksiders84: a kínszenvedést nem így értettem. Megvárni lesz az. Illetve a tudat ott lesz h mi lett volna ha. Mindenre le kell azonnal csapni és megnézni. De csak kp-val a zsebben v a számlán! Én az utoló 5 autómért elmentem néha többször (tömegközlekedés v fizetett baráti segítség) 1Pécs, 2Budapest, 3Kecskemét,4 Pozsony 5Graz -ra Szegedről. És ezek csak azok amiket megvettem a végén.
-
-
kisza25
félisten
válasz
máyköl #165472 üzenetére
Ez meg a másik, elmentem Egerszegre egy igéretes kia ceed sw miatt, az ára átlagnál magasabb volt, de a hirdetés szerint hibátlan törésmentes szervizkönyves, magyar(3éves autó, telefonban is ugyanaz a duma)
erre első ránézésből látszik, hogy törve volt.
Mondom ennek törve volt az eleje.
Jaja de lábon hoztuk el.(Ausztriából, ennyit arról, hogy magyar)
Mi sérült?
csak a lökhárító sérült.
Mondom ok fotó van az elötte állapotról? az nincsen...
akkor nézzük azt a szervizkönyvet, össze-viasza írva, pecsételve...
Az autón a gumi sem rávaló méret volt, de nagyon nem, majdnem kitöltötte a kerékívet.
Mondom neki, ok a hirdetéshez képest ez+az+az... nem stimmel, mondtam egy árat, vagy hagyjuk az egészet, ja és persze nem a faszi volt ott, hanem a felesége és ő nem tud árat mondani csak a férje.
Beszéltem a faszival telefonon, max 50eFt enged.
Mondtam neki, hogy akkor köszi csá
Legszívesebben az ilyennel kifizettetném az utiköltséget, mert kb semmi nem volt valós a hirdetésből.
Aztán Vácon ott 3-at néztem meg, az egyik magyar, sérülésmentes, igazából Ausztriából hazahozott, a lökhárító mind a 4 sarka+ hátul a közepe le volt padkázva + az eleje olyan volt, mintha csak murvás úton használták volna, fél centinként kavicsnyom, mondom az öregnek, hogy ez a sérülésmentes és hibátlan? Azt mondja van benne 120e km az ilyen....
Másiknál meg a garis autó kicsúszott már az éves szervizből, azt mondja, hogy a szomszéd kiánál elintézi nekem, hogy stimmeljen a szervizkönyv.... mondom neki köszi inkább nem
És ezek 3 éves autók... -
válasz
Darksiders84 #165475 üzenetére
Neked egy kínkeserv lesz autót venni. Remélem sikerülni fog és elégedett leszel vele.
-
426os
őstag
válasz
gzbotii #165467 üzenetére
Hát nem tudom, én igyekeztem reális áron számolni a dolgokat, plusz nekem sem helyem, sem szerszámom nincs sk szerelni. Az biztos, hogy ha magadnak csinálod a szervizeket, akkor jóval olcsóbban is kijöhetsz.
Az is sokad dobhat a költségeken, ha kalkulálsz rendes, új gumik költségével. Ha volt az autóhoz, akkor pár évre ezt megspóroltad, vagy vehetsz éppen négyévszakost is. De ha veszel egy 2-300e Ft-os autót, azon hányon van fiatal, akár csak budget gumi is. Pedig az olcsó autóval is ugyanúgy fékezel, kanyarodsz, esetenként váratlanul is, bármilyen óvatosan is vezetsz.
Én egyetem alatt nem mertem autót venni, pedig még a saját költségeim mellett is azt mondom utólag, belefért volna. Plusz a környezetemben, amit írtam is tegnap, látom, hogy hogy működik ez a minimálköltséges autózás és számomra ez mind elrettentő példa volt, így nem akartam belevágni.
Megértem, ha valaki így dönt, mert nekem is nagyon hiányszott a kocsi, csak nagyon rossz látni az utakon a sok szakadt autót és kicsit zavar a tudat is, hogy esetleg a következő kanyarban az én sávomban jön szembe egy közlekedésre műszakilag korlátozottan alkalmas autó. -
kisza25
félisten
válasz
gzbotii #165461 üzenetére
Ami nálam gondot szokott okozni, hogy nekem is kevés időm van + valakit meg kell kérni jöjjön velem, mert 2 autóval nehéz hazamenni.
Vácra is a végén majdnem vonattal mentem inkább, mert nem volt aki eljöjön velem, aztán pont ráért egy haver (i30-at vettem ott)
Az i20 nál Veszprémbe kellett mennem, akkor meg fatert kértem meg, de mimden körnél kell valaki, mert el is kell hozni az új autót. -
Elektrosokk
veterán
válasz
szőröscica #165464 üzenetére
száguldás, szerelem!
-
gzbotii
nagyúr
válasz
426os #165460 üzenetére
Én nem tudom, hogy jön ki ez a matek, én egyetemista koromban vettem az első saját autómat ('94 B Corsa) - én tartottam fel, saját mellékes fizetésemből.
8000kmenként olajcsere, biztosítás 25 volt egy évre. Ami romlott/cserélve lett: az egy MAP szenzor, két szett gumi, féktárcsa, -betét,
rugokat hátul, csapágy a jobb hátsó kerekagyban, gyertyák, váltó-tartó szilent.
Mindez két év alatt.
Tankolással se ment rá havi 20.000 évi 8000km futás mellett. -
MunezXBK
nagyúr
válasz
szőröscica #165464 üzenetére
Minden szavad adom.
-
szőröscica
addikt
válasz
426os #165460 üzenetére
Szerintem meg nyugodtan vegyen egy fost. Egy literes Swiftet 2 ev muszakival szerezzen, es elvezze kicsit az egyetemi eletet, ugorjanak le vele a balcsira ugy, hogy nem lat ki hatrafele, mert tele van a csomagtarto sorrel, ha kicsit jobban osszejon egy-ket honap, menjen el kempingezni a hegyekbe, aludjon benne, stb.
Ha meg BARMI elromlik benne, vesz bontobol kilokenyer arban hozza.
-
426os
őstag
válasz
gzbotii #165461 üzenetére
Én átéltem ezt, szerintem van, hogy igen. Ha pl épp nincs autód, amivel elmenj megnézni, akkor tömegközlekedéssel igen körülményes és időigényes tud lenni. Minden autóhoz külcsönkérni valakitől kocsit, vagy szervezni fuvart meg azért necces, mert főleg most nyáron mindenki kirándulgat, megy ide-oda, nehéz leszervezni időben. Vagy persze lehet autót bérelni is, de az költséges tud lenni, ha sokszor kell. Alkalmi vétel esetén sem tudsz olyan gyorsan reagálni.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
Darksiders84 #165459 üzenetére
Egy új autó vásárlásánál ekkora akadály, ha 200km van?
-
426os
őstag
válasz
IMIIKE1998 #165452 üzenetére
Várj még az autóval, 25k havonta semmire nem lesz elég. Úgy emlékszem én évi kb 10e km futásra, egyszerű szívóbenzinre (7-8l/100km) számoltam valami 40-45k-t havonta, csak az alap karbantaartásokkal számolva, feltételezve, hogy nem jön elő költségesebb probléma. Ezek alapján nem értem a 25k mire elég, hiszen a 40 is egy elég optimista feltételezés volt részemről a soha el nem romló használtautóval.
-
Darksiders84
aktív tag
válasz
Chereiose #165446 üzenetére
Én már jó ideje vadászok egy jó Splashre de nagyon ritka a jó lehetőség a közelemben ami nem 200 kmre van tőlem és ezért kezdtem el másokat is nézni pl Swiftet mert abból több a választék de volt hogy majdnem rácsavarodtam a Daewoo Kalos/Aveo típusra csak mert olcsóbb és lett volna közelben aztán rámszóltak és rájöttem nem érdemes kapkodni ha van mivel járni akkor kikell várni a kiszemelt járgányt. Mondjuk lenne kereskedésben de nekem az is zárt lehetőség.
-
Laraxior
titán
Erről az Insigniáról van valami infotok? Igaz a legkisebb diesel motorral van szerelve (2.0cdti, 81kW, 110LE)
Gondolom az ~1500kg-ra jó kevés.
Itt van a közelben, már beszéltem is a sráccal, elgurulok megnézni, de fogalmam sincsen, hogy mit nézzek rajta.
Ott kezdeném a nézelődést, hogy 5500EUR
Van egy halom szerelési papírja, az igaz, de gondolom van még meghibásodó cucc benne bőven. -
Xero
nagyúr
válasz
B-L-A-C-K #165454 üzenetére
Ok nyilván ő diák, talán nem rohangál annyit. Én is fenntartottam egyetem mellett egy autót, de ha valami letérdel akkor fújhatja. Már egy gyorshajtás csekk is viszi a havi bevétel felét. Ez így nem okés.
Nekem csak az előző hónapban elment kb 150e üzemanyagra, kb 5000 ablakmosó folyadékra (rohadjon meg a lámpamosó) és 2500Ft egy hátsó ablakmosó pumpára. Ez kb egy átlagos hónap.
Most meg viszem olaj és szűrők cseréjére, az is lesz 40-50e min.Szóval diákként csak akkor érdemes tényleg fenntartani egy autót, ha nem opció a tömegközlekedés és/vagy belefér a büdzsébe havi 50e akármikor.
-
8th
addikt
válasz
bitpork #165435 üzenetére
Versenyeken profilmélység alá lekoptatott mások által levetett használt nyári utcai gumikon szokott menni. Normális gyártó használt gumijával sosem volt semmilyen probléma pedig elhiheted, hogy extrém terhelésnek vannak kitéve. Gondolta rápróbál az új gumira ha már ilyen olcsó. Első alkalommal kukázta is az egész szettet. Mai napig nem érti sem ő sem én, hogy hogyan kerülhet forgalomba az ilyen selejt ipari hulladék gumi az EU-területén. Sajnálom, hogy nem készítettem róluk képet. Az olcsó húsnak híg a leve alap igazság erre is áll.
"Ne a gumit hibáztassuk már ha nem arra használják amire szánva van!"
Nankang Ultra Sport. Arra használta amire a gyártó szánta...
"reptéri veretés meg a 300LE kihasználása nem szabálykövető utcai viselkedés. Szerintem."
Szerintem meg olvasd el újra a hozzászólást amire válaszoltál.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
IMIIKE1998 #165447 üzenetére
Nem, dehogy sok is, 5 ezer elég tankolással...
Szerintem maradj a tömegközlekedés mellett, ha nincs rá pénzed. Én most adtam el a kocsim, 1-2 évre terveztem vele, és direkt úgy vettem hogy ne bukjak rajta sokat. Pár hónap híján 2 évig volt meg, a kocsinak egy 15 ezres kapcsolón kívül semmi baja nem volt, és a vételárhoz képest sem buktam rajta sokat, de így is ~1.5 millió ment el rajta, leosztva havi szinten olyan 70-75 ezerbe jött ki (ha érdekel itt van mire ment el). Szóval ha még semmi baja sincs a kocsidnak, nem csak annyiból áll hogy megvetted és tankolod.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
IMIIKE1998 #165447 üzenetére
Ha Bp lesz, akkor BKV, Blinkee, Greengo, limo...
-
IMIIKE1998
őstag
válasz
Motion_Blur #165449 üzenetére
Eddig is megvoltam klíma nélkül, lakásban van úgyis. De ez így legalább a duplájának tűnik. :/ (Olyan 40k havonta.)
-
válasz
Motion_Blur #165449 üzenetére
Minek venne évente 2x gumit?!Ok látom, mellé olvastam -
Motion_Blur
félisten
válasz
IMIIKE1998 #165447 üzenetére
Annyi kis túlzással elmegy nekem a detailing kiegészítőkre
Üzemanyagot ha leveszed akkor havi szintre a kövezkező éves költségeket oszd le:
- teljesítményadó
- KFGB
- olaj, olajszűrő, levegő és pollenszűrő
- 1x klímatisztítás
- 2x gumi/felni csere + centír, feltéve ha van rendes gumi és nem kell venniEz az alap, feltéve hogy futómű + fékek is faszák és nem rohad sehol az autó.
-
hacki87
senior tag
válasz
IMIIKE1998 #165447 üzenetére
Az 1.6 bravo kB 3x tankoltam meg havonta. Egy tank 500 600km kB 50liter.
-
Chereiose
addikt
válasz
Motion_Blur #165445 üzenetére
Igen a fogyasztásáról olvastam én is, legendás az biztos. Swiftnek a kinézetét egyszerűen utálom, nekem valahogy jobban bejön a Splash formája is (10-ből 9 meg szerintem azt mondja, hogy a Splash a ronda nőies
)
Másik meg ugye a Jazz, viszont azok közül szinte mindegyik külföldről behozott, ki tudja milyen állapotú és mennyit futott csoda. Gondolom azért hozzák azokat töménytelenül a nepperek, mert kevés a hibalehetősége és így nem reklamál utólag a vevő, de attól még lehet csomó törve volt, stb. Ugyanakkor azért mégis csak komolyabb autó talán mint egy Suzuki, viszont azt nem tudom, hogy vajon a szervizelése drágább-e és tankolni szerintem tuti többet kell azt.
-
Chereiose
addikt
válasz
Motion_Blur #165440 üzenetére
Hát igen az az igazság, hogy ezeknél olvastam egyedül a kívánt fogyasztási igényemet, no meg ugye a szervizelési költsége gondolom messze a suzukinak a legolcsóbb. Azért kérdeztem így, mert érdekelne van-e bármi más alternatíva. Focus nem lenne rossz, de egyrészt ennyiért csak szar van, másrészt 10l körül megeszik az városban.
Viszont ha már suzuki, nem tudom splash vagy swift éri-e meg jobban, splashnek kicsit túlzónak tartom az árát, ha azt nézem, hogy újonan kerültek 2 misibe, most meg 10-11 évesen is 1,2-1,5 milláért hirdetik őket, és ugye abból ajánlott az 1.2-es ami ritkább is, ugyanakkor azt elvileg nem sújtják váltóhibák, mint a swiftet
Jazz meg olyan ormotlan, splash/swiftet meg valószínűleg fürgébbek is, még egy 1.4-es Jazz-nél is.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
IMIIKE1998 #165434 üzenetére
jo a Swift
kocka Golf mar OT rendszamos lehetne -
B-L-A-C-K
titán
válasz
IMIIKE1998 #165441 üzenetére
Tankolással
-
IMIIKE1998
őstag
válasz
IMIIKE1998 #165434 üzenetére
Havonta kb. 60k lesz a "diákfizetésem" suli mellett, ebből havonta max. 25k-t szánnék a kocsira fenntartás gyanánt. Gondolok ilyen esetben kb. ezek lesznek a lehetőségek.
-
Chereiose
addikt
Városi szaladgálósnak 1,3m körülig mit ajánlanátok? Egyszerű szívó benzinesre gondolok, és mondjuk kizárva a suzuki, honda jazz és fiat 500 vonalat. Nagy elvárásaim nincsenek, fogyasztás álljon meg max 7 liter körül és a klíma azért mindenképpen jól jön.
-
és (#165427) Xero: gondolom mindkét esetben normál utcai használat volt. Ne a gumit hibáztassuk már ha nem arra használják amire szánva van! Akinek kell extrém helyzetre , az vegyen arra kitaláltat. reptéri veretés meg a 300LE kihasználása nem szabálykövető utcai viselkedés. Szerintem
-
IMIIKE1998
őstag
válasz
szőröscica #165433 üzenetére
De ilyen árban(300k) Mo-on még mindig a Suzuki a "legkomolyabb"? Vagy esetleg régebbi "kockaGolf"?
-
szőröscica
addikt
válasz
IMIIKE1998 #165432 üzenetére
Jo verda, de kb. annyira biztonsagos mint a Suzuki es vezetesi elmenyt ne varj tole. Elvisz A-bol B-be. Mind rohad rettento modon.
Nekunk volt 99-tol 6 even at egy, ujonnan vettuk. Szerettuk.
-
IMIIKE1998
őstag
válasz
szőröscica #165431 üzenetére
Azt hittem, az nem rossz. Totalcar-nál is ajánlották, Suzukival egyárban van kb.
-
szőröscica
addikt
válasz
IMIIKE1998 #165430 üzenetére
Az meg pont nem. Focus es Fiesta Mk6.
-
8th
addikt
válasz
bitpork #165424 üzenetére
Attól még soha sem tennék az autómra ilyen szarokat ha nagyon-nagyon csóró lennék akkor sem. Saját szememmel láttam olyan néhány ezer kilométert futott gyakorlatilag új nankang sportgumit aminek fél tenyérnyi darabok szakadtak ki a futófelületéből egy reptéri miniralin pedig csak egy 170 lovas utcai Renault Clio-n volt. Kösz de nem. Ingyen sem.
-
Xero
nagyúr
válasz
bitpork #165424 üzenetére
Aztán amikor elrúgja a paraszt a 300 lóerőt, de a linglong még félgáznál sem tapad be és átesik a kanyarban a szembe sávba akkor meg beesik az eső. Egyszerűen fel nem tudom fogni amikor 10M+-os autókat 100-150e-ből gumiznak újra.
Anno a legalja ahova lementem az a Barum volt. Nem tépkedte 3-500 lóerő, de mégis egy durvább hegyimenet és azt követő pár gavallér rajt után az egyik gumi mind a két oldalfala felhasadt. Kb 2 éves volt. Na azóta csak és kizárólag prémium gumit vagyok hajlandó venni.
(#165426) aero.: Egy E92 335i-t pedig azért vesz az ember, hogy simán autózgasson. Egy swiften, C'eeden, Astrán nem zavart volna. De könyörgöm ezen 300 lóerő cibálja a seggét és hozzá 400Nm.
-
-
-v-
addikt
válasz
IMIIKE1998 #165421 üzenetére
Ford
-
IMIIKE1998
őstag
Az olcsón fenntartható(fogyasztás, alkatrészek) és az élvezhetően vezethető(vagyis nem nagyi stílus, hanem kb. VW Golf) ütik egymást?
-
426os
őstag
válasz
footy #165416 üzenetére
Sírok ettől a gumi témától. Ma voltam otthon, vidéken, nézegettem szomszéd srác b3 passatját. Gumik: dot 1403, napi használatban, országúton.
Mondom azért ez elég bátor.
- áhh, nem éri már meg erre költeni
- embert, ezt nem az autóra költöd hanem az életedre!
- áhh, jóvanaz -
Elektrosokk
veterán
válasz
Luck Dragon #165418 üzenetére
-
válasz
Elektrosokk #165417 üzenetére
Erre emlékezve.
-
footy
addikt
válasz
szőröscica #165406 üzenetére
Van ott mindhez bontott fek, meg 10eves gumi
-
Dr. Mózes
aktív tag
Sziasztok!
Sok csalódás, és gondolkodás után tegnap elkeseredve úgy döntöttem, hogy elég lesz nekem egy szupermini mindenféle sallang nélkül, kis motorral, csak az a lényeg, hogy legyen jó állapotban.
Hál Istennek, ezen túljutottam, és visszatértem oda, ahonnan elindultam még egy hónappal ezelőtt, amikor kivettem a megtakarított pénzemet a bankból. MX-5 nb
Holnap nézzük meg, ha nem lesz semmi komolyabb baja, akkor azonnal viszem.
Kérdés: Most lett rá rendszám lekérve, a tulaj még a forgalmit sem kapta meg az okmányirodából. Ilyen esetben mi történik, ha az adásvételivel beballagok a kormányablakba? Mi a pontos menete? -
-
Elektrosokk
veterán
válasz
szőröscica #165406 üzenetére
végül megtaláltam a nekemvaló Mergát
kissé mondjuk drágább
tavasztól őszig élhető lenne!
-
Elektrosokk
veterán
válasz
szőröscica #165406 üzenetére
nem ismerem őket sajnos, nagyon régen volt a családba egy w126, még gyerek voltam. de apám hamar tönkre vágta.
valami régebbi inkább kocka formát mit ajánlanál merciben ? pusztán kíváncsi vagyok
(#165408) B-L-A-C-K ne viccelj, német technika
-
Chereiose
addikt
Látom téma itt 1,3m körül egy városi autó, engem is érdekelne mi az "ajánlat". Japán vonalon egy [ilyesmi] Yaris mennyire ajánlott? Gondolom nem egy gyorsuló bajnok, de nem is ez a cél, fogyasztása meg remélem 7 körül van, bár ki tudja.
-
szőröscica
addikt
válasz
Elektrosokk #165402 üzenetére
Szerintem egy W210 olcsobban fenntarthato, es megvan a maga bája.
-
-
-
Elektrosokk
veterán
válasz
szőröscica #165397 üzenetére
akkor már jobb egy 7-es bömbi vagy A8 nem ?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Huawei MatePad Pro 12.2" (2024) 12GB / 512GB Premium Gold / 3 év Alza garanciával / Makulátlan
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Jogtiszta Microsoft Windows / Office / Stb.
- AKCIÓ! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst -(2025)- 3 Ciklus-3 év gari - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged