Hirdetés
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morris
veterán
Haller.
Korábban volt egy ötletünk, miszerint veszünk az asszonypajtinak egy másik autót.
Kb 2 hónapja 1 autóval járunk és azon gondolkozunk, hogy lehet elég egy autó is.
Így menne a passat és vennénk helyette egy másikat.
Benzines kellene ami szereti a 80% városi használatot. 2.5-3m környékén mit érdemes nézegetni?
Olcsó fenntartás kellene megbízhatósággal.
Emelt hasmagasság előny lenne. (a ki- beszállás miatt). Crossover is játszik. -
viktorhmv
senior tag
Sziasztok!
Január elején hozzuk el a "számunkra új" Mitsubishi Outlander (2005) 2.4 Sport autónkat. Szeretném elvinni egy általános szervizre. Budapest környékén melyik szervizt ajánlanátok? Hová vihetném el az új szerzeményt?
Köszönöm a segítséget előre is!
-
hülyegyerek
addikt
válasz
szőröscica #156596 üzenetére
Nem rettegek én, csak sokat megyek, és nekem baromira nem mindegy. Szívem szerint én is minimum 2-2.5 turbós autót vennék, csak nem akarok tovább nyújtózni, mint ameddig a sánta kutyát.
-
szőröscica
addikt
válasz
hülyegyerek #156594 üzenetére
Nem fogyaszt az olyan sokat, nem többet mint Tsebacsi alatt a Civic vagy a Fóka.
Plusz egy sima fix geós turbó van rajta, ha kap olajcserét időben, sosem lesz baja.
Úgy rettegtek itt a normális méretű és teljesítményű motoroktól, mint a sátántól. Nem járhat mindenki varrógépekkel, én elhiszem, hogy valakit annak a fals tudata nyugtatja meg, hogy az ásványvizesflakonnyi hengerűrtartalmú szívókra majd nem kell költenie a 10W40-es napraforgóolaj időnkénti cseréjén kívül semmit, de nem vagyunk egyformák, és nem mindenkinek csak közlekedőedény egy autó.
Ő is nyilván azért néz értelmesen motorizált autókat, mert valami élvezeti értéket is szeretne kapni, még ha ennek fényében várhatóan valamivel drágább is lesz az üzemeltetés. De nem csődbe visz egy autó attól, hogy 200-250 lóerős.
-
szilchi
őstag
válasz
hülyegyerek #156594 üzenetére
Ez igaz,minden plusz alkatrész plusz rizikófaktor.Ezért is nagy a dilemma nálam,mivel nem kevés pénzt adnék ki rá.A szívómotoros Focus-om eddig nagyon jól bírta,a 160 ezer Ft-os kuplung cserén kívül csak apróságokra költöttem.De azt is sokszor megelőzés képen.Meg persze 10K kilóméterenként olaj+szűrők cserélve,etc.Tőlem megkapta a szükséges törődést.De persze egy turbós autónál ennél lehet több kell.Nem lehet,biztos.Meg persze a nagyobb/erősebb motort+nagyobb teret az autóban/csomagtérben nem adják ingyen.Nagy darab emberként nagyobb autóban kényelmesebben elférek,de mint írtad nagyobb autó=nagyobb motor=nagyobb üzemanyag számla.És az se mindegy.Szóval nehéz,na.Aztán lehet a végén pénzfeldobás fog dönteni
-
hülyegyerek
addikt
válasz
szilchi #156593 üzenetére
Csak a gatyát leeszi rólad....
Ha a fogyasztás tökmindegy, és van félretett pénzed turbófelújításra, akkor a Mondeot válaszd.
Én a négyből egyértelműen a Civicet venném, de én egyrészt elfogult vagyok, másrészt meg elég paranoiás, ha VAG csoportos, vagy turbós autókról van szó. -
szilchi
őstag
válasz
szőröscica #156592 üzenetére
Igen,az bizony.Jó motor,nagy csomagtartó,jó felszereltség.
-
szilchi
őstag
válasz
hülyegyerek #156530 üzenetére
Akkor én lehet munkatársam Civicjében láttam,hogy magasan van a váltó.Neki azt hiszem gen 7-es Civic van.Elolvastam pár tesztet is róla,mindenhol jókat írnak róla.Bár azt is írták,ami elsőre nem is tűnt fel,hogy nincs hátsó ablaktörlő,így a tolatás macerás tud lenni.Nem is kicsit.De felvettem az lehetőségek közé,aztán márciusig meg el kellene döntenem,hogy mi legyen
-ilyen
-esetleg ilyen
-vagy ilyen
-vagy akár ilyenVagy ezek dízel verziói.Bár idén is 15.000 km-nél járok,szóval olyan hű de nagy távokat nem megyek,így nem biztos kell a dízel.A Fiat se nézett ki rosszul,igaz méretre az a legkisebb,meg csomagtartóra is.Igazi az lenne,ha be tudnék ülni mindegyikbe és az alapján már lehet egyszerűbb lenne eldönteni.
-
enginev3.0
félisten
Holnap megyek megnézni
Mondta hogy kis alku belefér
-
-
Chereiose
addikt
válasz
BigBlackDog #156580 üzenetére
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
#41635072 #156566 üzenetére
Kiforgattad, ami írtunk. Sok szerencsét az autóvásárláshoz!
Az lett volna a lényeg, hogy a futástvkell utoljára nézni, azt is nézd meg, milyen maga az autó ahhoz képest, amit a km számláló állít. A jó vétel a legobb állapot lenne a lehető legkevesebb futással. Sokszor a bolygók együttállása távol áll az elvárttól. Attól, hogy valamiben pl. 90k km van, még lehet szar, akkor is ha valós, ami persze egyre ritkábban az.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Chereiose #156579 üzenetére
Az összefoglalóban van linkelve egy kalkulátor.
-
Chereiose
addikt
Egyebként külföldről behozott kocsira itthon milyen adók kerülnek rá forgalomba helyezéskor? Azt tudom, hogy van regisztrációs adó ami nem kevés, de így összesen kb mennyibe jön ki?
-
Xero
nagyúr
válasz
Integrale #156575 üzenetére
Kb bármilyen autó lehet tekert. Mai példám:
Volt egy balesetem kb 2 hónapja. A régi rohangálós autóm ami akkor ért 4-500e Ft-t kapott egy nagyot. Mivel már úgyics le akartam tenni, így nem foglalkoztam a javítással. Elvitettem trélerrel a legközelebbi rokonhoz, ott leraktuk és egy távoli rokon autószerelőnek szóltunk hogy nézzen rá. Kb 300e-s javítást prognosztizált, így odaadtam ajándékba, hogy vigye csinál vele amit akar.
Mostanra megcsinálta. Ma megkaptam az adásvételit, amit én az adataimmal eljuttattam neki még régebben, hogy ne kelljen emiatt rohangálnom. Az adásvételi km óra állás rovatába 140.000Km-t írt be. Az utolsó képem ami a műszerfalról van szeptember 22-én készült. Ott 183.349 szerepelt. A baleset pillanatában kb 189.000Km volt benne.
Nagyon úgy néz ki, hogy a karosszéria javítás és a biztonsági övek patronjának a cseréje magával hozott úgy 50e km fiatalodást.
Alig várom, hogy kikerüljön hahu-ra (hiszen ha magának csinálta meg, akkor mi a bánatért tekerte meg
), hogy küldhessem a képeket totalcarra. Zách Dani örülni fog neki mint majom a farkának.
szerk: Persze ez is ki fog bukni ha lekérdezik, mert a legutóbbi vizsgán is több volt már benne mint 140e km szerintem.
-
Senki nem mondta h nem szeretne olyan optimista lenni mint a kérdező
Csak vannak akik már nem egy használt autó vásárláson túl vannak (jó mondjuk Te megmaradtál a BKV-nál
) és megjegyzik h nem minden esetben van a lehetőségnek és az elvárásnak közös metszete. Gyk tessék lottózni.
-
Integrale
veterán
Pontosan, alapvetoen nem vennek cegauto Astrat, ezust szinben kilometer megkotesevel. Inkabb keket, pirosat, zoldet mindegy, csak minnel jobban zarjam ki a konzervativ szint, es ezzel valamelyest azt a lehetoseget, hogy ez egy cegauto volt valamikor, ami eselyesen par eve gazdakat cserel, es szabadul a multjatol. Mig rikitobb szineket, inkabb maganvasarlok vesznek, talan konnyebben lekerdezheto eloelettel.
De frusztralt vagyok, a 134 ezerrel vett Alfa (ezzel a szammal mar eleve nem is lehetek frusztralt) is tekert volt, kb 50-tol szabaditottak meg, most 320-nal jar, es bontatlanul teszi a dolgat.
Tel Elek, eltevettel. Arrol van szo, hogy megkotos a futast, es a sajat bevallasod szerint sincs nem tekert oraju kocsi abbol a valogatasbol, akkor a 150 szerintes tuti fix? Lehet, hogy egy sokat ingazott, szep allapotu 250-es, elkoszont 100-tol, igy pont annyut mutat, amivel megnyugszol. Ahelyett, hogy szamitasba venned a 150 felettieket is, es szurned az alapjan, amiket latsz. (Allpot, es a szam osszhangja)
-
Xero
nagyúr
válasz
Termi16 #156571 üzenetére
Én inkább színeket zárok ki. A must have dolgokat én is bepipálom. Digit klíma, első elektromos automata ablak és tempomat nélkül nem vennék már autót. Ha pl notóriusan szarok az alap ülések, abból is sport-comfort kell és/vagy deréktámaszos.
Színre szűrni viszont tényleg badarság. Árban is rá kell hagyni, ahogy az elvárt km-re is. Simán lehet 150e-s keresésnél kimaradó patika 160e-s gép.
-
Termi16
őstag
Szerintem meg te vagy a villamos!
Azt is leirta, hogy régóta néz, de nem talál...hmmmm, szerinted mi az oka?
Persze legyen digit klima, meg ilyen szinű, meg még a km is stimmeljen ám, ja és 2007 utáni! Ok, motorkód alap, legyen az, amit szeretne, meg a kivitel is, azt ne vitassuk.
De azért lehet, hogy okkal nem talál olyat, ami mindennek megfelel, nem? És akkor miből egyszerűbb ésszerű keretek között engedni? Mert szerintem a km-ből, mivel egyrészt a huhun lévő infók kb fele úgy is kamu, másrészt meg pont nem 150e körül lesz vége egy kocsinak általában.
Senki nem bántotta, csak meg lett kérdezve, hogy miért pont 150e a határ és nem lenne-e optimálisabb kitolni?
Az meg hogy utána eléggé furcsa módon válaszol, mert szerinte 10-15k a max létező futás egy évben, meg náluk mindenki ennyit megy, meg 30 000km múlva szétesik majd tutira a kocsi, hát ez megint nem a mi hibánk asszem.
Persze mindenki azt vesz, amit akar, de azért legyünk egy kicsit reálisak és fogadjuk már el néha mások véleményét is, anélkül hogy aztán itt kelljen bizonygatni hogy kinek nagyobb!
(szerk. Mondjuk anélkül, hogy bárki más stilusát/válaszát közben ócskának neveznénk, ez kimaradt!
)
-
-v-
addikt
válasz
Gombinyó #156567 üzenetére
ha rendesen karbantartották
Ez ugye pont kurva jellemző magyaroszágon
To all: Nincs azzal semmi baj, ha valós 150k alattit akar venni, igaza van .. nem feltétlen baj a sokat futott, de ha valós ÉS szép állapotú keveset futott, én is az utóbbit venném. Kérdezték mire lő, leírta, mindenféle komment nélkül (amúgy teljesen reális paraméterek, szóval most nem a 20 éves dízel kell max. 100e km-rel esete van), erre mindenki nekiesett, hogy naa akkor én most dobjam ki az autómat? Meg jjaaj akkor most 150e+1km-nél szétesik az autó? WTF, emberek? Tök igaza van, ócska sítlusban jött itt 1-2 válasz, már ne is haragudjatok, pedig teljesen normális volt minden a másik oldalon.
-
válasz
#41635072 #156566 üzenetére
Senki nem azért frusztrált mert magas futásút vesz, hanem azért mert meg akarnak óvni téged hogy nyitott szájjal a f@szerdőben rohangálj, de te ellenállsz a tapasztalatnak
Itt sokan már beletörődtek, hogy csodát nem várnak, és a valós lehetőségek mellett mennek. Tudod milyen egyszerű egy nem elektronikus szervizkönyvet hamisítani? Ha sokan (köztük te is) igénylik a futás alapú kínálatot, akkor jön az elvárthoz igazított portéka. Utána meg a köpködés. -
Gombinyó
őstag
válasz
#41635072 #156566 üzenetére
Csak segíteni próbálnak, hogy ne fuss lyukra. Pont a kritériumoddal fogod magad felültetni a rollerre. Itt egyébként senkinek nem érdeke, hogy magas futású autót vegyél, de a valós 200 még messze van az élete végétől, ha rendesen karbantartották. Ugyanakkor 150 alatt is le lehet rúgni egy autót.
-
#41635072
törölt tag
Jó látom néhányan frusztráltak hogy magas futott órájú kocsit vettek, és mindenki hülye aki nem akar 200k felett megvenni egy egyébként alsó középkategórás autót. Jelzem nem is nagyon van ilyenből kínálat.
És persze minden autó tekert, és attól, hogy többet futott még tuti nem rosszabb. -
Termi16
őstag
válasz
#41635072 #156553 üzenetére
Akkor 180 001-nél vagy 200 001-nél hullik szét darbokra a kocsi? Még mindig nem értem.
Miért nem kérsz meg valakit, hogy tekerje gyorsan vissza mondjuk 74981km-ra az egyik kinézett kocsit? És akkor mondhatod, hogy 80 000 km volt a határ, ez pont belefér, és még el is megy 100-120 000-et, nem? :
Na de ezek szerint a lényeg nem ment át, úgyhogy felesleges itt koptatni a billentyűzetet, meg amúgy is péntek van.
-
Integrale
veterán
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
#41635072 #156556 üzenetére
Pestről nem szabad autót venni, a vidékiek nincsenek annyira lerúgva, a pesti mindig siet, szervizre nincs idő, ha el is jut oda, lehúzzák. Egy jól szervizelt nem városi autó dupla annyi futással is jobb vétel lesz, mint a miszter nemérekráhaggyállógva tulajtól valami nagyvárosból.
-
válasz
#41635072 #156556 üzenetére
Első körben az előítéletet kellene legyőznöd. Olyan használt és lassan már új autó sincs amire nem kell költeni. Nem tudom mit értesz megnövekedő fenntartási költségen, de használt autónál elsősorban a kímélő használat és a szerencse ami olcsóvá teszi, így ebből csak egyikre van az embernek ráhatása.
-
Xero
nagyúr
válasz
Termi16 #156550 üzenetére
Rohangálósnak nekem is volt egy 200e-s lélektani határ, de megnéztem 278e-t futott autót is. Az pusztán a szerencsés véletlen szüleménye volt, hogy egy 189e-t futottat sikerült jó állapotban megvenni. Ha 250 lett volna az órában és ugyan ilyen állapotban van, akkor is megvettem volna. Nem ezen múlik.
(#156551) BigBlackDog: Ahogy írtam is, ha pályán tekerték bele a 200e+-t kit érdekel? Semmi baja sem lesz tőle. A városban gyötört autó sokkal rosszabb.
(#156556) Tel Elek: Én pl legutóbb rákérdeztem mindig. Amit megvettem ott mondta is az emberke, hogy 50e-t enged max belőle, mert így is jó áron van kint nagyon mert nem fér el a garázsban már. Amikor odamentem a vége az lett, hogy 50e-ért még egy pár éves téli szettet acélokon hozzátett és megadtam a listázási árat.
Kereskedők jellemzően erősködtek, hogy nézzem meg és akkor beszélünk az árról.
-
#41635072
törölt tag
válasz
Integrale #156554 üzenetére
De csak velük bővült a kínálat.
Egy átlagos ember 10 év alatt nem megy ennél többet általában.
bitpork: ez nem arról szól, hogy lerohad-e alattam, hanem hogy mennyire kezd el nőni a fenntartási költsége. És egy ilyen árszínvonalú autónál azért nem mindegy hogy a következő 3 évben rá kell e költeni a vételárát vagy sem.
Van egy 1,85M-ért márkakereskedőnél de az szerintem enyhén túlárazott. (150k km-rel)
Telefonban "illik" már rákérdezni, hogy alkuképes-e az ár, vagy ezt már csak személyesen szokás? -
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
BigBlackDog #156551 üzenetére
345.000-rel adtam el az A4-et.
-
BigBlackDog
veterán
Ne vedd annyira szigorúan a futásteljesítményt. Láttam már olyan Astra méretkategóriás használt autót, ami 6-8 éves korára 100-120e km-t futott csak, de szörnyen meg volt gyötörve, illetve találkoztam 200-250e km közötti futásteljesítményű, de megkímélt példánnyal is.
Inkább szerintem az időszakos szervizekre érdemes figyelni. Ha egy autón volt nemrég pl. vezérléscsere, fékbetétek és tárcsák cseréje, illetve egyéb, nagyobb dolgok cseréje, de 170e km van benne sokkal jobban megérheti, mint egy másik, kevesebbet futott, ami pont a rendszeres nagyszerviz előtt áll.
-
Termi16
őstag
válasz
#41635072 #156548 üzenetére
Tehát akkor 150 001 kilométernél az autó megáll, és nincs tovább? Vagy hogy van ez pontosan?
Lehet az én Nissanom óráját előre tekerték, mert 182 000 körül van, és még mindig megy. Roncsnak se nagyon nevezném, bár volt most vele 2 belesetünk 3 hét alatt, de arról sem az autó tehet.
Annó a másik autómat én is úgy vettem, hogy márpedig 150 000-nél nem lehet benne több km, most is csak 134 000-nél jár, de ettől még nem lett se jobb, se megbizhatóbb.
A nissant már úgy kerestem, hogy mindegy cask ne fél milliót futott legyen, és nem bántam meg.
Szerk.:
Csak magaddal cseszel ki ezzel a hozzáállással, autód igy jóval nehezebben lesz. -
Xero
nagyúr
válasz
#41635072 #156548 üzenetére
Bár benzinnél ritka, de mi van ha heti szinten járták meg a BP-Stuttgart távot vele oda-vissza? Semmi. Végig meleg volt a motor, belül alig kopott, futómű kb semmit sem kapott. Sokkal inkább egy 200-at futott pályázós gép mint egy BP-en használt 100e-s.
szerk: Mondjuk egy benzines 10 éves gépnél nem irreális a 150e km. Sőt inkább az átlag.
-
Kickass
őstag
válasz
Gombinyó #156534 üzenetére
Ez így azért elég durva ferdítés, nem feltétlenül igaz.
illetve hozzá kell tenni, hogy rengeteg autót hoznak külföldről, 2007-2015 között az újautó értékesítés eléggé halott volt itthon, ami van az is nagyrészt céges volt.
+ a legnépszerűbb kategóriák 1-2m között szórnak.Egyébként a TC által annyira propagált (valószínű üzlti érdekek) jóautok.hu-n is vannak tekerős kereskedések pedig azt az oldalt nagyon nem olyan szlogennel hirdetik.
Németországban is tekerik, talán mind3. tekert órás. és csak hogy én is hozzak egy egyszemélyes mintát, az enyém is tekert import autó és nem itthon tekerték az óráját.
Más kérdés, hogy tisztában voltam vele.
Egyszóval a kinti se feltétlen fenékig tejföl. -
Xero
nagyúr
-
válasz
Chereiose #156535 üzenetére
Mondjuk ha 4-5 éve tekerten hozták be, akkor lesz adat, de az sem lesz valós.
Szerk.: legbiztosabb, ha magánszemélytől vesztek, akár itthon, de inkább külföldön, az sokkal őszintébb, legalább a tekeréssel nem igen fog átverni. Csak kell valakit találni, aki akár trélerezi vagy itthon intézi a papírokat, ne kelljen ezzel tökölni..
-
#41635072
törölt tag
Amúgy hol érdemes autót keresgélni HAHU-n kívül?
Egy hónap alatt nem találtam olyan astrát amilyet szeretnék. Mindegyiknek van valami stiklije, na meg gyakorlatilag pár hónapja alakult nepper kft-k hirdetik az összeset és a beltérből egyértelműen látszódik hogy nagy részük nem itthon lett forgalomba helyezve. (Nem is árultak olyan színösszeállítással, felszereltséggel itthon ilyen modelleket) -
válasz
molnarpeter #156510 üzenetére
Én az ezres suzukimról is töltöttem fel anno HD képeket, ütött-kopott volt, de legalább őszinte. Lehet ezért is vitték el 3 nap alatt
-
hülyegyerek
addikt
válasz
szilchi #156525 üzenetére
Igen, ilyenem van, csak Comfort felszereltséggel. Feleségemnek is, csak az 3 ajtós Type S volt. A váltó nekem nagyon kézreáll, az előző aitómban én pont azt utáltam, hogy nagyon lent volt, és baromi sokat kellett mozdulnom hozzá, hogy elérjem. Japó autókra amúgy jellemző, hogy minden a vezetéshez szükséges berendezést közel raknak egymáshoz. Szívóbenzineseket mindenképp pörgetni kell, a hibrid meg városon kívül szívó üzemben megy.
-
szilchi
őstag
válasz
hülyegyerek #156506 üzenetére
Akkor ilyesmi van neked ?
Amúgy neked nem volt furcsa a feljebb elhelyezett váltó?Én nem pályázok,szinte semmit.Nincs is a közelembe autópálya.Mondjuk mindegyik hibridnél írják,hogy autópályán nagyon pörgetni kell.
-
Chereiose
addikt
válasz
szőröscica #156519 üzenetére
Ügyfélkaput én csináltattam pár hónapja okmányirodában, az kell ehhez?
-
Xero
nagyúr
válasz
szőröscica #156519 üzenetére
-
Chereiose
addikt
válasz
szőröscica #156519 üzenetére
Alvázat szerintem azért nem adok meg, de a rendszámot lehet nem takarom ki, nem tudom érdemes-e nem kitakarni vagy csak hátrányom lenne belőle.
-
Chereiose
addikt
válasz
szőröscica #156517 üzenetére
És hirdetésben a rendszámot amúgy mi a tisztább/bizalomkeltőbb, vagyis gondolom az ha nem takarom ki, mert akkor gondolom utánanéznek rendszám alapján. Alvázszámot is érdemes megadni? Illetve a rendszámot hol tudom lekérdezni és mennyiért?
-
szőröscica
addikt
válasz
focvis #156515 üzenetére
Én csak a HD-re meg a rendszám alapján lekérdezésre elvertem jópár ezer forintot, mielőtt megvettem a BMW-t. De megmentett pár lyukrafutástól, meg felesleges átvizsgáltatásról. Pl. a ~200 ezret futottként hirdetett, még HD-n is szépnek tűnő autó valós 400+-szal.
Csomagtartóban bringát szállító kartárs ha már mindenáron életveszélyben akar utazni, akkor a Lancia Deltákat nézze, vagy vegyen egy Thule szettet a tetőre.
-
válasz
BigBlackDog #156513 üzenetére
Mindig kérem a "turbó képeket" (12 db nagyítható fotó) 350 Ft-ért, nekem megéri. Kiglancolom az autót eladás előtt, hadd nézegessék az érdeklődők.
HD nézegető kódot viszont még nem vettem.@#156514) Chereiose: rémlik pár kisebb horpadás, azon a polír nem segít, ill. tisztességesen elvégezve nem olcsó.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
focvis #156503 üzenetére
Gyakorlatilag is lenne értelme szerinted? Mikor autót kerestem, általában megvettem a két hetes HD kép nézegető kódot. Tény, hogy jobban örültem annak a hirdetésnek, aminél bele tudtam nagyítani a képekbe, de nem volt kizáró ok, ha csak kicsiben láttam az eladó vasat.
-
Gombinyó
őstag
-
-
-
szilchi
őstag
válasz
hülyegyerek #156501 üzenetére
Köszönöm, megnézem ezeket is. Amúgy néztem volt ebben az évjáratban, is,hibrid verzió. Azokat is érdemes nézni?
-
Chereiose
addikt
Hamarosan meghirdetem a kocsinkat. Nektek itt mi a véleményetek, érdemes kiemelést venni a hirdetésre, vagy azt sokan átugorják és meg se nézik?
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Xbox Series X|S
- Motoros topic
- Elden Ring
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Dell és HP szerver HDD caddy keretek, adapterek. Több száz darab készleten, szállítás akár másnapra
- Azonnali készpénzes AMD Ryzen 1xxx 2xxx 3xxx 5xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Telefon felváráslás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" FHD I W10 I HDMI I Cam I Gari!
- Lian Li HydroShift LCD 360R/TL AIO vízhűtés eladó!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest