Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Mágus2 #154683 üzenetére
Ennek utánajárok majd ha aktuális lesz akkor. Gondolom a használatiba le lesz írva.
Az lenne a kérdésem még hogy a Cascot illetve kötelezőt új autó vásárlásánál ti mikor intézitek el? Mikor a kocsi meg van rendelve, utána már meg lehet kötni mindkettőt valamelyik alkusz vagy biztosítónál, vagy csak az átvétel után van erre lehetőség? Gondolom egyszerűbb ha már a megrendelés után megkötöm mert akkor van nyugodtan néhány hetem hogy mindent elintézzek, mindennek utánajárjak.
Néhány alkusz rendszámot is kér, de azt honnan a fenéből adjam meg nekik?
iPhone 16 Pro Max
-
grizlisandor
veterán
válasz grizlisandor #154623 üzenetére
Beszéltem az értékesítővel, régi parterüké az autó, amit kinéztem. Mióta ott dolgozik, 15 éve nem volt az adásvétellel probléma. Felajánlotta, hogy ha komolyan gondolom a vételt, foglalónak hagyok 100k-t, a többi meg akkor fizetem, ha kulcsra kész az átíratás.
Mondta, hogy volt egy olyan eset, hogy a vevő nevére került az autó és jött a rendőrség lefoglalni, mivel valami tartozása volt a vevőnek. Valami 300k, de ott volt a lefoglalt 3 millás autó. Szerencsére rendezte a dolgokat.
-
veterán
Kérdezd meg Zalaegerszegen. Jó barátom kerek 6m-ért júliusban vett új 1.6 TDI Comfortline-t (széria + metál, ergoaktív ülés, parkoló radar).
Trendline 1.4 TSI: 5,16 m és még nem alkudtál egy fillért sem, pár extra azért illene hozzá. [link]
(Jelszó: őstermelő)A plakáton 1.0-t hirdetnek.
A Mazda is biztos, hogy jó.[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz jozsi252 #154677 üzenetére
Igen. Nekem is aktív tpms van és a meglévő felnin cseréltettem gumit, nem kellett újra tanítani.
mod:
Csak szólj a gumisnak, hogy tpms-es a kocsi ne tépje ki a szelepet mert az drága móka lesz (a tpms érzékelője egybe van építve a szeleppel ugyanis).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
-
psg5
veterán
Manapság az új autó vásárlásánál a kedvezmények nagyon változóak kereskedők esetében vagy általában központilag szabályozott?
F.K.T.
-
szőröscica
addikt
válasz jozefgucci1 #154678 üzenetére
Superb, kis b-vel. Az auto neve nem szuperbé, hanem az angol superb szobol szarmazik.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz aero. #154674 üzenetére
Mert az S8-ra nincs chip, meg turbó? Feltörli a pályát a superb-el, ha elég telesírt 20 ezres van.
Megnéztem a videót, ez a superb nem ellenfél. 16mp 200-ra az S8. A skodás fog sírni, hogy egy szivarszoba elkente a száját. 13,2 0-200 a 14-es S8, szóval nem is tudom ki fog sírni.
jozsi252 Rendszere válogatja, az aktív rendszerrel baj lesz a passzív feltanulja. Milyen autó ez? Sokat segítene tudni a típust.
[ Szerkesztve ]
-
mdani01
aktív tag
válasz szőröscica #154672 üzenetére
Jorus: Ha lenne pénzem se vennék ilyen nagy dögöket, teljesen feleslegesnek tartom. Egy jo coupe vagy 3d hothatch-re költeném inkább.
Vagy megvennem focvis Golfját[ Szerkesztve ]
iPhone 15
-
psg5
veterán
válasz molnarpeter #154648 üzenetére
Golf Limited BMT 1.0 TSI
81 KW (110 LE) / Benzin / Kézi 6 fokozatú /
Fenti motor fér bele a keretbe.F.K.T.
-
-
veterán
Ez a guminyomás ellenőrző rendszer mennyire gázos dolog? Ha mondjuk idén csak 4 téligumit veszek akkor a nyárihoz kapott acélfelnire bármelyik gumis át tudja rakni, hogy műkodjön a rendszer? Vagy érdemes szervízhez fordulni?
iPhone 16 Pro Max
-
nagyúr
válasz aero. #154674 üzenetére
Egy ilyesmi launch control az, ami mondjuk az enyémből nagyon hiányzik... Meg persze azért jobban is gyorsul így videó alapján, de mondjuk 200 fölött ez is csak araszol, mint az enyém (bár az enyim nem megy 260-at, mert egy nagy tégla ).
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
psg5
veterán
válasz BigBlackDog #154646 üzenetére
Nem egészen.
S-crossban ültem, de nem a Kia-hoz hasonlítottam, hanem egy 2011-es Peugeot 3008-ashoz.(#154648) molnarpeter: Az egy dolog hogy milyent szeretnék, olyant ami belefér nagyom max 4,8M-be.
Amúgy pedig olyant mely elég erős a kasznia mozgatásához és nem csak látványelem. Persze nyilván németnél ez máshogy van. Franciáink voltak és ott az alapfelszereltségnél a motor nem volt elég "dinamikus".(#154649) sasa134: Igen Kia-tól picit tartok is valahogy a "neve" nem jön be, de egész jókat olvastam róla, köszi a tapasztalatot ez fontos volt.
[ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
aero.
veterán
válasz szőröscica #154672 üzenetére
Teljesen egyetértek. Törölheti a W12 6.0 tulaja a könnyeit a húszezresekbe, mikor nem tud ellépni egy Superb-től. [link]
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz mdani01 #154671 üzenetére
Jó-jó, de M760Li-t csak az olcsójánosok vezetnek saját maguk, oda már sofőr kell, mert ugye minek az egész kényelmes dolgozószobát cipelni az embernek maga mögött, ha amúgy is csak elöl kénytelen gépészkedni.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
m3tr0
őstag
válasz Gombinyó #154659 üzenetére
Unokatesómnak van Clio RS-e, több mint 150 ezer van benne, kopó dolgokon kívül egy valami, asszem a gyújtáskapcsolója volt ami hiba.Nekem is vannak előítéleteim egyes márkák iránt,de ez így elég jónak hangzik.
Nem mellesleg ez egy kifejezetten olyan autó amit rúgnak a tulajok. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #154665 üzenetére
S8 kell 6.0 W12 vagy 5.2 FSi. Lehet velük hörgetni.
A 6 literes 5,1 alatt van 100-on a maga soványka 2,1 tonnájával. A kisebb autókat felszívja elől, kifújja hátul.
Nektek meghagyom a villanyt meg a többi szart(renault).
[ Szerkesztve ]
-
jozefgucci1
addikt
válasz travis84 #154656 üzenetére
Ha már Megane . Nálunk a cégnél van három 1.5 DCI a fullos abbol az egyiket én vezetem mióta kihoztam a szalonbol . Pont most egy éves és van benne 60K Km főleg autópálya . Sok elektronikai hiba volt a kocsikkal . Nem működött a kihangosító vagy a rádió veszítette el a jelet folyamatosan.Nálam hidegen ha benyomtam a kuplungot felhangosodott a rádió ,de tényleg üvöltött .A másikban kanyorodásnál amelyik oldalra "dölt a kocsi ott bejelzett , hogy nyitva az ajtó . Nálam megint nem működik a kihangosító és most a 60K-s szervíznél kapok új kuplungot mert csattog és mint írtam sokat pályázom Eger-Győr .Egyébként nagyon szép autó jól fogyaszt nálam 5,3 az átlag .Hátul sajna hosszú távon semmi hely így külföldi utaknál inkább kolléga régebbi SuperBét visszük el .
Jah tudok képet is felrakni a kocsikrol és még forgalmikat is a gépemröl ha valaki kételkedne
[ Szerkesztve ]
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
Lacy6
senior tag
válasz LuckyL #154657 üzenetére
Nekem csak az nem tetszik, hogy semmi logika nincs abba hogy leírtad miért szar az új megane.
Ehhez hogy kijelentsed, rengeteg infóra van szükség.
Statisztika, típus hiba, elégedettségi index stb.
És az a baj, hogy ez még azonos típusonként is változik, mert lehet hogy a benzin motorral rossz, de dízel motor meg kiváló.Családba egyébként van pár renault szóval nekem van tapasztalatom is.
Bátyámnak Laguna 3, öcsémnek Megane 2, mint nekem is, apámnak Fluence, nagybátyámnak Clio 2,
Anyám testvérének szintén Megane 2. Ebből az enyém és a Laguna 2.0 dízel a Clio benzines, a többi 1.5 dízel.
Ezen kívül is több olyan embert ismerek akiknek renault van és a környezetemben.
Lehetséges hogy csodával határos, de amióta használjuk ezeket semmi baja nem volt egyiknek sem.
Voltak féktárcsa, fékbetét, olaj és szűrő cserék, de ezeket minden autónál kell ami használatban van.
Semmi váratlan hiba, vagy valami probléma.
Tankolni kell őket, évente 1-szer olaj és szűrő csere, ha elkopik a fék vagy elhasználódnak a futómű kopó alkatrészei akkor meg azok cseréje. De nincsen elektronikai hiba, ingadozó alapjárat meg stb, hanem úgy működik ahogy kell. Nyugodtan kimehetek vele több helyre külföldre, mert tudom hogy nem fog otthagyni, megbízható autó. Nekem ez a saját tapasztalatom és mivel a családba is sok a renault így eléggé sok információt összeszedtem ezekről a típusokról.
Ennek ellenére én nem tudnám megítélni új megane-t, mert nem gyűjtöttem róla elég információt.
Új típus így nem tudok kiindulni az általam szerzett tapasztalatokból.
Laguna II is rosszul sikerült, aztán a laguna III meg ezerszer jobb lett.Szóval ezért furcsa amikor 1 hibás nissanra írva azt írod hogy rossz az új megane...
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Integrale
veterán
válasz LuckyL #154657 üzenetére
Nem kell felteni a Nissant sem, nem tudom miert gondoljak azt sokan, hogy amiota a Reanulthoz tartozik, azota a Nissannal csak recsizes van, nem szolnak bele/fejlesztenek semmit, csak a markanev marad, ez egeszen biztosan nem igy van.
Ha valami szar, akkor az legalabb annyira a japanok sara is, mint a franciake.De ez olyan mint a Lambo, ha gyors a palyan, akkor nem hiaba, nemet, ha kigyullad akkor olasz.
"Bad reklám is reklám too"
-
őstag
válasz Lacy6 #154655 üzenetére
az összes renault szar szerintem, nem csak az új megane
de ha ennyire véded vegyél egyet
volt már a topikban ilyen ember
írtam neki hogy szar lesz a laguna, nekem volt már ne vegye meg
csak megvette, aztán két évig kínlódott itt a topikban hogy megint mi baja van a fostalicskának, havonta volt valamiszóval ne a polkorrekt szöveget told, hanem evgyél egy renault és akkor lesz majd tapasztalatod
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Lacy6
senior tag
válasz LuckyL #154654 üzenetére
Ha jól értem azt akarod mondani, hogy az alapján jelentetted ki hogy szar az új megane hogy ismerősöd vett újonnan egy nissan qashqait , 3 napig használta, azóta 2 hete szervizben van.
Értem.... ez aztán ultimate érv.
Nincs több kérdésem...Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
piqla
őstag
sziasztok,
pusztan megbizhatosagi szempontbol (tehat motor, elektronika, stb.) melyiket vennetek? Tetelezzuk fel, hogy a Mazda rozsdamentes...
- Mazda3 - 2006, 249k km, 1.6 benzin
- Honda CR-V - 2002, 256k km, 2.0 benzin
- Honda CR-V - 2000, 224k km, 2.0 benzin
Ketten utaznank, ritkan kellene kocsi, de akkor induljon el, ne kelljen rettegni kulcsinditas elott. Ha esetleg hasonlo arkategoriaban van valami jobb ajanlat/otlet, szivesen veszek barmilyen hozzaszolast. Koszi!
Szereted az állatokat?
-
őstag
ismerős most vett újonnan nissan qashqait , 3 napig használta, azóta 2 hete szervizben van
pedig még csak nem is dízel
azért a renault hozza még formáját, én se vennék az biztos
a nissan is addig volt jó autó amíg renault nem lett, azóta a legszarabbak között vancryptot minden termékemért elfogadom
-
sasa134
addikt
A KIA 7 éve picit trükkös...Nem tudom, lehet a többi gyártó is hasonlóan csinálja, de a 7 év így néz ki (édesapám 8 hónapja vett egy KIA Carenst, most 18 ezer km után szarakodik a kuplung, és azt mondták, arra 40 ezer Km-ig van garancia, szóval addig csináltassa meg, mert utána minden zsebből megy...). Szóval nem olyan rózsaszín a dolog, íme a hivatalos oldal állásfoglalása, de létezik ennél egy részletesebb garancialeírás....vhol.
Nem akarlak lebeszélni a KIA-ról de érdemes alaposan tájékozódni, mit is foglal magába az adott garancia intervallum."A 7 év Kia garancia nagy előnye, hogy nemcsak az eredeti tulajdonos nyugalmát biztosítja, hanem a garancia a későbbi tulajdonosokra is átruházható.
A garancia további részletei
Átrozsdásodásra 12 éves garanciát vállalunk.
A fényezésre 5 év vagy 150 000 km a garancia.
Az audio- és navigációs rendszerre 3 év vagy 100 000 kilométer.
A gyári alkatrészekre, kiegészítőkre és akkumulátorokra 2 év.
A garancia alól kivételt képez a kopó-forgó alkatrészek (pl. gumiabroncsok, a fékbetétek vagy a tengelykapcsoló-betétek, stb.) üzemszerű használatból eredő kopása, elhasználódása.
Ez a garanciaprogram nem vonatkozik a következő modellekre: Kia K2900 (K2500 és K2700) haszongépjármű.Megjegyzések:
* Az érvényességgel kapcsolatban mindig ellenőrizze a helyi feltételeket.
** A teljes garanciális időszak 150 000 kilométer megtételéig érvényes, de az első 3 évben nincs kilométer korlátozás. Kivételt képeznek ez alól a kereskedelmi használatú (pl. taxi, oktató autó, stb.) járművek, ahol a garancia az első 3 évben is 150 000 kilométerig korlátozott."[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #154646 üzenetére
A Kia elég korrekt szinten van már fapados felszereltséggel is
psg5: Golf, ha az tetszik legjobban Milyen motorral szeretnéd?
-
psg5
veterán
válasz BigBlackDog #154644 üzenetére
Igen olvastam ezt a rozsdásodást. Idáig minden új autónk 6 évet szolgált.
A Suzukiban nagyon nagy az "olcsóság érzésem" az S4 crossban. Japán is, volt is suzukink, de ettől még a Kia is minőségibb érzetet adott.
No de a lényeg, hogy a Golf a legjobban tetsző, de ott nagyon az alap felszereltség járna (bár talán elektromos ablak benne van)...ezért kezdtünk el nézelődni más fele is. Félő, hogy egy idő után az extrák hiánya bosszankodásra adna okot, de lehet hogy vállalható.
Pl úgy hallom a VII-es Golfnál az sem mindegy hogy milyen motorral veszem, van amelyik nagyon hamar problémás lehet.
Bár egy szerelő azt mondta, hogy új autóban mindegy milyent veszek, nézzem mennyi a gari rá...F.K.T.
-
psg5
veterán
Sziasztok!
Nagy dilemmában vagyok. 4,6-4,8M maximum a vásárlásra szánható összeg.
Inkább egy preztizsebb márka alapfelszereltséggel vagy kevésbé presztis magasabb felszereltséggel, motorral.
Mazda 3 kontra Renault Clio
Golf VII kontra Kia Cee'd
Opel Crossland X contra Kia Stonic
stb.
Igazából 4 személynek kell kényelmesen és nagy a választék, de a fenti a fő gond.
Kia 7 évet vállal, de Golf az Golf.F.K.T.
-
vzsryl
nagyúr
-
veterán
válasz molnarpeter #154634 üzenetére
Ahol egyik összeg elmegy, ott visszajön máshol.
Nincs a topicba olyan aki Toyota szalonba dolgozik és segítene végigvinni a dolgon? Tanácsot adni, illetve hogy valamilyen szinten jól járjak, itt a kedvezményekre is értem pl. Valamint jobban mennék én is olyanhoz üzletet kötni akinek célja hogy segítse a vàsárlót a felmerülő dolgokban.
Az a baj hogy legelső alkalom óta a Yaris-hoz kötődök, így szerintem ebből nem lesz Baleno, Fiesta, Clio stb..
Köszi!
iPhone 16 Pro Max
-
travis84
csendes tag
Persze, tisztában vagyok vele. Jelenleg nem kategóriában gondolkozom, hanem egy olyan családi autóban, amely megbízható, lehessen bele pakolni, és kényelmesen elvigyen A-ból B-be. A Prius valóban kilóg a sorból, de valamiért tetszik nekem, mindig is vonzottak az új dolgok, így a mostani hibrid technológia is.
Volt mikor a Megane GrandCoupe 1.6 Sce szívóval is bekerült a kalapba, hiszen azt újként már 3.6-3.8 körül el lehetne vinni, garanciával. De lebeszéltek róla az ismerősök.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz jozsi252 #154632 üzenetére
nagy szilárdságú acél elemek miatt könnyebb, kiváltja a több hagyományos acél merevítést
amíg nem kell javítani, addig minden szempontból előnyösebb, főleg a fogyasztásban a súly miatt
javítani horror drága és komoly technika kell, vagypedig megjavítják a hagyományos módon, de akkor a következő törésnél már nem véd annyirahitel nem létezik, már lízing van csak. van a kedvező kamatozású és van a becsapós konstrukció ahol az autó árának egy részét beépítik a kamatba, összességében általában ugyan ott vagy
cryptot minden termékemért elfogadom
-
veterán
válasz vzsryl #154630 üzenetére
Igen, főleg amiatt lehet jobb hogy nagyobb, könnyebb pakolni mint egy Yarisba, de egyelőre ez nem szempont. Viszont marhára zavar hogy csak 865kg. Tudnám mit spórolhattak ki belőle hogy ilyen könnyű.
Ja meg az lenne a kérdésem hogy hitelnél ugyanúgy lehet az árból alkudni, vagy annál nem nagyon szoktak engedni?
[ Szerkesztve ]
iPhone 16 Pro Max
-
vzsryl
nagyúr
válasz jozsi252 #154628 üzenetére
A Baleno könnyebb és erősebb, mint a Yaris. Óvatosan használva a gázpedált, városban is megoldható a 6L alatti fogyasztás. A csomagtartója is használható méretű, viszont a beltér anyaghasználata elmarad a kis Toyota-tól. Szvsz. sokkal racionálisabb döntés a Baleno.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
travis84
csendes tag
Sziasztok! Már többször írtam, néhány autót már meg is néztem, és jelenleg ezek a típusok ragadtak bent nálam, családi autó témában (kisgyerekkel, ezért volt fontos a min 400+ csomagtér). Ti jelenleg melyiket vennétek, melyik motor a legmegbízhatóbb (nem versenyautó kell, nyugis családi), ár 3 max 3.5 millió, terv kb. 5-6 évig (kb 15 e km/év, kb. 40% város, 30 pálya, 30 országút).
- 2009. Avensis 1.6 Sol
- 2009. Toyota Avensis 1.8 Sol
- 2014. Ford Focus 1.6 Ti-VCT Kombi
- 2010. Toyota Prius 1.8 HSD
- 2009-től Kia Ceed 1.6 GDI kombi vagy Hyundai 1.6 MPi kombi, de 2009 felettiből jelenleg nincs eladó, ami beleférne a keretbe (igaz 1.4-es benzinesből van választék, de egy 1335 kg-s autóra kevésnek gondoltam)
(Ezeken kívül volt képben Honda Jazz, de az hiába nagy belülről, kívülről kicsi, nem ad nagy biztonságérzetet. Honda Civic kialakítása nem tetszik, Mondeo benzines is szóba jött, de sokat eszik. Fiat-ok nem tetszettek hiába a jó 1.4 Tjet motor, Toyota Auris belül szűknek mondják, igaz ezt élőben még nem láttam).
Köszi előre is! Talán célegyenesbe érek egy két jó tippel, ellenérvvel! -
veterán
válasz vzsryl #154626 üzenetére
&BigBlackDog
Köszi a segítségeteket! Közbe én is ráakadtam a használtautós hirdetésekre. Az az igazság hogy egy kicsit megtetszett ez is. Hiába hogy egy ideje a Yaris tetszik, ugye írtam hogy a fogyasztás fő szempont mert ezzel járnék dolgozni napi 80km-t összesen. És jó lenne ha 6 alatt lehetne tartani a fogyasztást, úgy jönnék ki 0-ra a benzinnel cég által.
Ebbe az 1.2-es Balenoba erősebb motor van mint az általam kinézett Yaris-ba, illetve nem utolsó sorban ez nagyobb is, és olcsóbb is. Bár igazából a nagyság annyira nem lényeg mert van a családba egy Mondeo, de biztonsági szempontból sokat számít egy nagyobb kocsi.
[ Szerkesztve ]
iPhone 16 Pro Max
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Vennénk egy újabb kis céges autót. Most egy 2007-es Fiesta Van van, diesel, automata.
Ez helyett vennénk egy újabbat 2 millió forint környékig max. Elvárás a jó felszereltség, diesel motor. Újabb Fiesta-t, Clio-t, 208 -ast néztünk.
Mi van még, esetleg van-e javaslat?
Terhet nem cipel nagyon, csak szereléshez ami kell. Fúrógép, összehajtható létra, pár szerszámos táska.
A mostani Fiesta-val annyi bajunk van csak, hogy egy összecsukható létránk fér be csak nagyjából. 10 centivel hosszabb csomagtér pont jobb lenne.
Amúgy előtte volt egy Nissan Kubistarunk és az pl tökéletes kis autó volt annó, bár nem kell igazából olyan magas puttony.
A főnöknek számít, hogy hogy néz ki az autó, melyik tetszik....
Van beleszólásom szerencsére, viszont én az ellenkezője vagyok. 1 hely a funkcionalitás, 2. hely megbízhatóság, 3. hely a motor. És lesz@rom, hogy néz ki, csak megbízható, jó gép legyen.
-
-
Gergőke88
addikt
válasz Luck Dragon #154621 üzenetére
1:1-Ben a prius technológia.
-
Sziasztok, van valakinek tapasztalata Toyota Auris hybridről?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Zolás
addikt
válasz grizlisandor #154618 üzenetére
Ilyesmivel vigyázz, bíróság ítélheti úgy is, hogy amíg zajlik a per vissza kell állítani az eredeti állapotot, ami azt is jelentheti, hogy elveszik az autódat a per végéig, + szerintem nem is tudod saját névre írni, ha eljárás alatt van a cég, vagy az átírást semmisnek veszik a bíróságon, stb.
Legyél nagyon körültekintő, és ha mindenképpen ez a kocsi kell, szerintem egy ügyvédi konzultáció se árthat (csak hogy védd magad, és a pénzed).Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
bitpork
nagyúr
válasz grizlisandor #154618 üzenetére
Ha már a saját nevére nem vehette de kifizette, én nem venném meg tőle. Ha ugyanis eljárás zajlik az ember ellen aki a cég képviseletében felelős a gazdálkodásért is, könnyen lehet belőle malacroller.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
grizlisandor
veterán
válasz grizlisandor #154614 üzenetére
(#154615) bitpork ; (#154616) BigBlackDog: Topik Összefoglaló néven ismerem, de így leesett.
Olvastam a cikket, itt az volt a baj, hogy nem tudta a nevére íratni az illető az autót, mivel az hivatalos eljárásba érintett. Ezt ugye nekem a Brill Kft intézi a forgalomba helyezéssel együtt.
Ebből tanulva, írassak egy megállapodást, hogy a teljes vételárat csak a névre íratás után fizetem ki? Vagy ez hülyeség? -
-
BigBlackDog
veterán
válasz grizlisandor #154614 üzenetére
TIR = Topik Információs Rendszer -> Topik összefoglaló
-
bitpork
nagyúr
válasz grizlisandor #154614 üzenetére
2011 óta tag vagy és nem ismered a Topic Információs Rendszert?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bitpork
nagyúr
válasz grizlisandor #154612 üzenetére
Szóval érdemes rákérdezni, hogy a cég akinek a tulajdonában van a kocsi miként árulja. Arról nem is beszélve , hogy a TIRben leírtakat cég eladó esetén nagyon komolyan kell venni, mert kopoghat a NAV és vihetik a kocsit rossz csillagállás esetén.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
human374
tag
Sziasztok!
Szeretnék egy új autót venni, de nem tudom melyik lenne a legjobban nekünk való..
Egy átlagos héten nem nagyon használunk autót, max egy kevés szaladgálás a városban, hétvégén pedig egy 2*50km-es táv családlátogatáskor (csak ketten utazunk).
Viszont amikor időnk engedi hegyekbe járunk túrázni (Zemplén, Bükk, Tártra, Szlovák paradicsom, Erdély), sátrazunk, kenuzunk ilyesmi. Bringákat is szoktunk vinni tetőcsomagtartón / vonóhorgra szerelhető bicikli tartón (Suzuki Ignis). Általában ezekre a helyekre aszfalton el tudunk jutni, de volt már pár eset amikor nehezebb terepre keveredtünk.Ezek alapján úgy gondolom, hogy a legfontosabb dolog a megbízhatóság, tágas csomatér (legalábbis nagyobb mint az Ignisben...) és jó fogyasztás lenne. Az átlagosnál nagyobb hasmagasságot is praktikus tartanám, ha hegyen földúton kell mennünk.
Tudnátok adni pár ötletet, hogy milyen kocsiban lenne érdemes gondolkodnunk?
Max 1,5 milliót szánnánk rá. -
bitpork
nagyúr
válasz grizlisandor #154608 üzenetére
Mielőtt nagyon belelovalod magad, tisztázunk egy apró de annál fontosabb jogi különbséget. Az, hogy egy autó cég tulajdona, nem jelenti hogy az a cég autókereskedelmi tevékenység alanya, illetve annak keretében árulja a gépjárművet! Így nincs neki jótállási illetve garanciális megkötése olyantán módon mint, amikor autó kereskedő cégtől veszel annak készletén lévő géperejű járóművet.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
grizlisandor
veterán
válasz grizlisandor #154578 üzenetére
Beszéltem az értékesítővel, a Touran egy magyar cég tulajdonában van, és Brill Kft. csak bizományban árulja. Ebben az esetleges szavatossági garanciával a tulajdonos céghez kell fordulnom vagy a Brill Kft-hoz, eltitkolt hiba estén?
Mi a bánatért nem helyezték már magyar forgalomba az autót?
Spórolnának ezen, hogy egyből a vevő nevére írják az autót? -
zoo8800
veterán
válasz TayRol #154602 üzenetére
Teljesen más, ez mindent fordulatból old meg. Egy kisebb gázadásnál is 4000 fölé ment a fordulatszám. Egyébként brutális, mennyire jól működik, szinte nem érezni, mikor indul a benzines, és mikor megy akkuról.
Közlekedni teljesen jó volt az autó, de a vezetési élményt megöli a hajtáslánc. Elővárosi-városi közlekedésre akár meg is venném.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest