Hirdetés
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen notebookot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Videós, mozgóképes topik
- Gaming notebook topik
- OLED TV topic
- E-book olvasók
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
amargo
addikt
válasz Vesztor87 #148493 üzenetére
Mondjuk, azt én nem látom, hol van kiszakadva a duda gomb, de érdekelne. Ellenben tudom, hogy nincs
A km pedig valós.
Fura, hogy mindenki az ülésen van kiakadva, ez a legnagyobb adu, alkunal. Már úgy vagyok vele, hogy kicsereltetem, csak nem hiszem, hogy érne ennyit az egész, egy folyamatosan szervizelt "fos" ra.. mert az ülés az bizony szakadt.[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz Luck Dragon #148498 üzenetére
Igen.
Köszi, mindenkinek!
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
-
rbalint88
addikt
válasz Vesztor87 #148493 üzenetére
nekünk 96ezer km volt eladáskor a szalonból, újonnan vásárolt G astránkban és azon is kiszakadt a balos dudagomb, foszlott a váltózsák és megkopott a váltógomb. Oké, városi használatban volt és 13 évesen adtuk el, meg ettől még a linkelt darab egy tekert fos, de a dudagomb az pont típushiba sajnos.
-
adalbert1
veterán
válasz Gabis #148488 üzenetére
2 hasonló cikket is írtak, igaz, mindkettő 5 évvel ezelőtt készült, de hátha találsz benne valami hasznos infót:
300-am van, mit vegyek elsőre?
Autók 300 ezer forintért - van már jó ennyiért?
Alkatrészárakra én is azt javaslom, hogy nézz meg pár alkatrész webshop-ot.
Illetve én a helyedben inkább gyűjtenék még, ennyiért nem szívesen vennék autót (főleg, hogy a fenntartásra is el lehet költeni egy évben egy rakás pénzt, Dare2Live számolgatta egy régebbi logout bejegyzésében). -
amargo
addikt
Sziasztok,
Mennyire reális ezért az autóért a meghirdetett ár?
[link]“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Gabis
őstag
Először is bocsánat, hogy nem fogalmaztam pontosan.
Másodszor, hogy jön az ide ha szeretném tudni milyen alkatrész árakkal rendelkeznek az egyes típusok akkor már ne is vegyek autót.
Itt le is szeretném zárni a kérdésemet, mert ilyenekre egyáltalán nincs szükségem.
Vegyétek úgy, hogy nem kérdeztem semmit. Majd utánajárok magam a dolgoknak. -
félisten
-
Gabis
őstag
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.
Szeretnék összeállítani egy táblázatot, első sorban a kezdeti kötelező csere alkatrészekről (szűrők, olajak, gyertyák stb. ill. amiket még ajánlotok), hogy az egyes kiszemelt járműveknek kialakíthassak egy körülbelüli fenntartási költséget.
Amiket eddig néztem: Citroen Saxo/Peugeot 106, Nissan Micra, Fiat Punto.
A követelmény: viszonylag alacsony fogyasztás, fenntarthatóság, megbízható és kis méret.
Főleg Bp-en belüli szaladgálás, ritkán pályázás.
Ha ezeken kívül mást is ajánlanátok azt is várom.
A keret olyan max. 300e Ft.
Előre is hálás köszönetem. -
adalbert1
veterán
válasz #94529552 #148479 üzenetére
Elsősorban most abban a fázisban vagyok, hogy megnézzek minél több autót a kiszemelt típusokból, hogy jobb képet kapjak róluk, könnyebben felismerjem, hogy az adott modellnek milyen buktatója lehet - habár most is olyanokat láttam, amiért nem szívesen adtam volna pénzt.
-
adalbert1
veterán
válasz Luck Dragon #148473 üzenetére
Igen, továbbra is ez a 2 fő vonal - viszont most is elég lelakottakat láttam.
Pumma: nem ott voltam, de oda is tervezek kimenni szétnézni, hátha legalább tapasztalattal gazdagodhatok.
Közben újra elolvastam ezt a cikket a kiszámolón, hát érdekes árak vannak benne, a mai piacot már nem fedi le a cikk, érdekes lenne mostani adatokkal újraszámolni, pl.: új Focus-ra 5 milliót ír, mikor most pl. akcióban 4 körül elhozható, használt 6 éves Focus-t 1,5 millióért lehet venni (most így hirtelen rászűrve inkább 2,5 millióért látok olyat, amit érdemes megvenni), közben a kamatlábak is változtak, stb.
-
N3gro
aktív tag
válasz N3gro #148474 üzenetére
Lekérdeztem rendszám alapján a KEKKH adatbázist:
...
337169 km, 2017.04.07.
182000 km, 2017.04.18.Viszont nagyon szép állapotban van az autó, motorja is nagyon szép egyenletesen jár, a kipufogó is színtelen. Szerintetek érdemes szembesíteni az eladót a tekeréssel, ill. ez alapján alkudni?
-
N3gro
aktív tag
Sziasztok! Kinéztem egy Astra G-t, az anyósülés alatt található gyáriszám rozsdásodása mire utalhat? Amikor megnéztem, nem volt nedves, "csak" rozsdás.
-
-
#94529552
törölt tag
válasz adalbert1 #148461 üzenetére
Csak nem a Bp. Fehér út (10. ker.) 9-11. neppertelepen keresgélsz?
A TSI-ről kérdezd focvist, neki több is volt belőlük.vzsryl Olyan nem lesz: "amibe először te
finghatszülsz bele"., mert egy új autóba is jópáran beleülnek, mire megkapja valaki. A kereskedésben minimum 5 személy, ha rendelés volt, plusz a többi a fuvarozók, a gyáriak stb. A kiállított modellbe meg akár 100-an is. De attól még semmi baja nem lesz éppen.[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz footy #148459 üzenetére
Köszönöm az intelmet.
Budapesten hova érdemes bevinni egy ilyet bevizsgálásra?(#148455) LuckyL: Nem annyira "hülyegyerek" autónak gondoltam így elsőre Bár valóban nem egy nyugdíjas tempóra tervezett motor van benne. Nekem egyébként kisebb is elég lenne, épp csak nem sok van a nem kompresszoros benzinesekből.
[ Szerkesztve ]
-
adalbert1
veterán
válasz vzsryl #148466 üzenetére
Igazából a legjobb a 3-as pont lenne, ha nem tartanám a saját zsebemhez képest drágának az új autó árakat (illetve akkor ott a félelem, hogy mikor nyitja rá valaki az ajtót, koccan nekem, lopják el - és ugyan hiába fizet a casco, a végén kevesebb pénzzel fogok ott állni, mint előtte-).
A második pont első fele irányába akarok én is hangolódni, csak még elég kevés rutinom van autóvásárlás terén, leginkább csak a hirdetéseket nézegettem eddig - bízom benne, hogy sikerül hozzáedződni jobban a piachoz, és a végén találni valami elfogadható autót.
Ami gond, hogy szinte az összes kereskedés munkaidőben van nyitva, így nehéz azt megcsinálni, hogy mondjuk 1 hétre a nyakamba veszem a várost, és elmegyek mindent megnézni, minél több rutint szerezni, jobb és rosszabb példányokat kipróbálni a kiszemelt típusokból, hogy később jobban feltűnjenek az esetlegesen elhallgatott részletek, szóval így szerintem hosszabb menet lesz a dolog - mindenesetre próbálok minél többet informálódni (cikkek, videók, fórumok), hátha minél jobban összeáll a kép. -
vzsryl
nagyúr
válasz adalbert1 #148461 üzenetére
"Sikeresen találtam egy olyan kereskedést, ahol szinte az összes általam érdekesnek talált típusból van készleten (H Astra, Jazz, Focus II, Corolla/Auris, C-max), holnap szerintem elmegyek megnézegetni őket"
"az értékesítő alig akart kulcsot kihozni (kb. 6 autót néztem volna meg, 2-t hozott ki)"
"persze az ő szempontját is megértem, de azért nem esett jól"
Tanulság:
1. Nem lesz fenékig tejfel egyetlen kereskedés sem, sőt...
2. Vagy pofátlan leszel, és addig próbálkozol, míg sikerül rendesen gyakorolni a vásárlói jogaidat, vagy úgy jársz mindenhol, mint tegnap.
3. Megunod, és elhozol THM nélkül valamelyik erre alkalmas kereskedésből egy új autót, "amibe először te finghatsz bele".Én a 2. pont első felét követném, de ha visszafogottabb típus vagy, akkor ez az opció nem fog működni.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
adalbert1
veterán
TSI motoroktól mennyire kell tartani? Alapvetően még mindig szívóbenzines autót keresek (Astra / Focus), de ahogy láttam, ezzel nem csak én vagyok így , ami jó állapotú, az vagy gyorsan elkel, vagy nagyon túlárazott, így azon gondolkoztam, hogy bővíteném a keresett autók körét.
Tegnap szétnéztem egy használtautó-telepen is, és elég sok lelakott autót láttam.
H Astra: képeken jól néz ki, valójában az első rendszámon horpadás (gondolom beletolattak, vagy koccolt valakit), a hátsó kerékjárati ívekben nincs végig műanyag borítás (ez gyárilag ilyen volt, vagy sérült a hátulja és nem tették vissza javítás után?), a hátsó ülés kárpiton lyuk (kiégették cigivel, vagy kikoptatta teljesen a gyerekülés?) - mindez 1.4-es motorral valami 1,7 környékén
Focus II kombi: 200k km-t futott, viszont a váltó lekopva, a váltószoknya is szakadozik - most ezt vagy végig dugóban tette meg, vagy nem reális ez a futás.
Ráadásul rengeteg ember volt, az értékesítő alig akart kulcsot kihozni (kb. 6 autót néztem volna meg, 2-t hozott ki), ha ma nem valósul meg a vásárlás, mert sok érdeklődő van (persze az ő szempontját is megértem, de azért nem esett jól). -
hacki87
senior tag
válasz enginev3.0 #148457 üzenetére
http://www.fap.hu/Articles/38/nyitvatartas.aspx
2017.04.23. 07.00 - 14.00
[ Szerkesztve ]
-
enginev3.0
félisten
Pest Nagykőrösi út autópiac ma is nyitva van?
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
Beca1990
senior tag
új Clio-ja van valakinek? milyen?
egész jó ára van a 0%-os THM-el... -
őstag
válasz Acheron #148454 üzenetére
hát ez nem éppen egy taximerci
legjobb lenne elvinni vásárlás előtt egy oylan szerelőhöz aki látott már hasonlót és ki tudja próbálni van e valami azonnali hiba
amugy meg élvezni kell!
padlógáz ablaktörlő, nyomjad neki hülyegyerek[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Acheron
őstag
Elméleti kérdés: egy ilyen autónál mire kell nagyon odafigyelni, illetve mire kell/ érdemes felkészülni?
-
kisza25
félisten
-
vzsryl
nagyúr
válasz aero. #148447 üzenetére
Hát... izé... A C Vectra beltere tényleg elég "undi", de jóval masszívabb, biztonságosabb, modernebb és komolyabb benyomást kelt az egész járgány. Én nem tudnám egy lapon említeni őket, mondjuk a kombi és/vagy jól pakolhatóság megszállottja vagyok, ezért kicsit elfogult is, főleg ha meglátom a Vectra kapacitását előrehajtott hátsó ülésekkel, megindul a nyálelválasztásom...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
aero.
veterán
-
gooool
őstag
-
Land
veterán
-
gooool
őstag
Értem, akkor a felsoroltak ismeretében tud dönteni.
Én szeretem, nagy, szép, kényelmes autó, a csomagtere gyerekes családnak tuti jó, ha nagyon szállítani kell, akkor legyen elég annyi, hogy nyáron ledöntött ülésekkel 3 éjszakát töltöttem el benne (176 centi vagyok, nyújtózva elfértem).
Ha maradnának ezen a vonalon, akkor tudom neki ajánlani, hogy a facelift utániakat nézze, lehetőleg 2.0dCi-vel, ennél a kombónál már hatványozottan kevesebb a rossz szájizű megjegyzés a neten.Üdv, Balázs
-
Land
veterán
Folyt.: nem digiklímás és nincs USB kivezetés zenéhez, nincs visszagurulásgátló.
Kb ennyi. Ő Bravoról váltott, mely sok téren jobb autó volt szerinte.-> jobb felszereltség, pofásabb belső.Samsung S23 8/256 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Mitsubishi Outlander PHEV Instyle Navi +
-
Land
veterán
válasz LuckyL #148435 üzenetére
Lehet, hogy nincs nagy összefüggés, max a motor többet forog 130 km/-nál a kelleténél és az még rádob a "zajra".
Kornel: Valószínűleg neked hangos lenne 130 km/h-nál.
Akivel dumáltam neki 1 éves, most lesz benne 80k km és eddig semmi romlott még el rajta. 1.6-os benzinese van.Rákerestem mit mondott nekem: 140-nél 3600-at pörög, sokat pályázik vele, nem zavaró nagyon neki a szélzaj. Magyar utakra neki elég az 1.6 motor.
Futómű jó, de lehetne picit feszesebb, viszont az itteni utakra jó ahogy van. Hangrendszere átlagos, hallott már jobbat is.[ Szerkesztve ]
Samsung S23 8/256 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Mitsubishi Outlander PHEV Instyle Navi +
-
Kornel
veterán
válasz kisza25 #148431 üzenetére
Magyarul megnézem a fényezését, hogy milyen, aztán szvsz.
Lámpa párásodik, ja, az enyém is, erre való a garancia.Land: köszi.
Minden érdekel, legfőképp a 130 km / h-s menetzaj, többit tudom, megnéztem élőben.
Ami hiányozna nekem, az az ülés fűtés, ami pótolható.
Őszintén szólva egy J Astra magasabb felszereltsége és puha anyagai ellenére is kevésbé tetszik, mint a lancer a maga szürke komor valóságával.
Ellenben belül nagyon tágas, kívülről nem is gondolná az ember mennyire.[ Szerkesztve ]
-
Land
veterán
válasz Kornel #148430 üzenetére
Szegényes felszereltség, 2008 óta nem fejlesztik és már akkor is ósdi volt a belseje, 1.6-os nem túl erős, az 1.8-as jobb, de az csak pár éves használt példányokban van, hiányzó 6. fokozat pályázásnál, így átlag feletti a szél- és gördülési zaj VS. a szedán szvsz sportos és férfias, nagyon megbízható típus, jó áron adják.
(Beszélgettem FB-on több jelenlegi tulajjal, ha érdekel valami konkrétan meg tudom neked kérdezni.)Samsung S23 8/256 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Mitsubishi Outlander PHEV Instyle Navi +
-
kisza25
félisten
-
gooool
őstag
Mondjuk ez esetben nem merem ajánlani feltétlenül, megmondom őszintén, már csak az ársáv miatt sem, mert ezen biztos volna mit csinálni, hogy rendben legyen.
Egyébként mennyi a keret és mik az elvárások?LuckyL:
Nem fér bele nekem sem, hogy otthagyjon, világítson akármi a műszerfalon és hasonlók, nem is tesz semmi ilyet a gép. Napi 100 km-t megyek vele, éves szinten 25 ezer körül, ez sokkal kevesebb a Te akkori futásodnál, de már nem elhanyagolható. És télen a minusz 20-ban is röffent elsőre, pedig fosdízel még a tetejébe.
Azt aláírom, hogy annak jobban ajánlható az autó, aki szereti otthon kicsit megismerni a vasat és szerelgetni, mert sokszor olcsón és egyszerűen megúszható az, amit egy márkaszervizben csak nyavajogva vállalnának el, csilliókért.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
őstag
válasz gooool #148425 üzenetére
hát nézd mindenkinek más a tűréshatára, biztos van aki együtt tud élni ezekkel, mert végülis menni ment, tehát teljesen nem robbant le egyszer sem, nem kellett trailerezni
ha az illető szeret bütykölgetni, utánajárni a dolgoknak, esetleg szerelgetni is youtube alapján, akkor lehet jó neki az a laguna
én abban az időszakban mikor azt vettem mentem évi 60 ezer km-t, és erre nem volt jó a laguna mert mindig javítani kellett
meg engem zavar, ha mondjuk világít hogy nem jó a légzsák, vagy már emgint check engineha csak néha kell, városba, évi 5-10 ezer km-re, akkor elhiszem hogy valaki még szereti is
cryptot minden termékemért elfogadom
-
gooool
őstag
válasz gzbotii #148412 üzenetére
Az első és második gen-nek se a legjobb az elektronikája (mondjuk 2-es PH2 már sokat javult), de közel sem olyan hígfos, mint sokan leírják...Én vásárlás előtt minden kis szar végignyomogattam és érdekes módon az egy év alatt, amióta nálam van még csak egyszer produkált WTF jelenséget a 20 ezer km alatt (az egyik keréknyomás szenzornál hibát jelzett, restart után elmúlt, azóta is jó).
aero.:
Lehet tévedek, de IDE csak 2.0-ából volt 2-es Lageszban, ott se mind volt az.LuckyL:
Ez értékes infó, majd megmondom az enyémnek is, hogy tudjon róla.
Nem állítom, hogy jó konstrukció, mert nem az, enyém is ahol jöhet belőle az olaj, ott jön is (1,9dCi, 120LE), és amiket korábban leírtam is mind érinti a gépet, de nem olyan sátántól való közel sem, mint ahogy Te is lefested, normálisan kell egyszer megcsinálni az adott problémát és nem jön többet elő, a kopó alkatrészek se bírják kevésbé, mint bármilyen más autóban.
Haver 4-es Golfját is tudnám egy oldalon keresztül savazni, mert azon aztán a világ összes szarja előjött, pedig mint tudjuk a VW sose romlik el, főleg a régebbiek nem.Üdv, Balázs
-
vzsryl
nagyúr
válasz LuckyL #148423 üzenetére
Nővéremnek volt Punto 2-es, ami hetente legalább kétszer volt szerelőnél, tehát nagyobb átkot el sem tudok képzelni nála. Viszont tisztában vagyok azzal is, hogy nem mindegyik darab olyan, mint az, és egy nagyon korrekt kisautó.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
-
őstag
nekem volt ilyenem, igaz v6-os
abban tényleg 110 ezer km volt, nem 400 mint ebben ránézésre
tele volt elektronikai hibákkal
futómű is mindig kotyogott valahol, kormánymű meg kopogott
gyújtótrafók mindig kimentek
légzsák lámpa mindig világítottvalamit megjavitassz biztos lehetsz benne jövő héten elsz 2 újabb gond
persze érteni se ért hozzá senki fpleg nem a márkaszervizek
csak mosolyog midnenki hogy ez ilyenpár éve volt itt egy fórumtárs iylet akart
neki is elmondtam ugyanezt, de csak megvetteaztán 2 évig röhögtem amikor írta a hibákat folyamatosan
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Kornel
veterán
Mágus mester, mondj valamit, hogy miért ne lancer.
-
gooool
őstag
Helló!
A motor alapvetően az egyik legjobb konstrukció a benzinesek közül, ha szépen jár, volt benne olajcsere, akkor nem lehet nagy gond vele, én nem tudok jellemző hibákról, bár olajszivárgásra nézzetek rá.
Nyilván kuplung és futómű is legyen rendben, főleg az utóbbira figyelj, én is beszoptam vásárláskor mint most kiderült, hátsó hídszilent szeret kimenni, akkor kopog és imbolyog a segge, főleg ha nedvességet kap, 40 körül cserélik jobb helyen gyárira, az sokáig kibírja, első futómű komplett csere 120, gyári alkatrésszel.
Azon kívül ebben biztos nem ennyi van, mint amit ott írnak, minden elektromos cuccot menet közben is próbálj végig, klíma menjen (típushiba, hogy kábelszakadás van a kompresszor táján), illetve az ablakemelő mechanika elöl hajlamos megkotlatni, arra van felújítszett pár ezresért Kínából.
Ha motor rendben, elektronika és futómű rendben, akkor viszont egy csoda jó kis autó én ezen hibákkal együtt is töretlenül szeretem, mert kényelmes és máig szép.Üdv, Balázs
-
Mr X
veterán
Urak, cimbi ezzel szemezget: Renault Laguna 1.8
Nem ismerem a típust. Nektek mi a véleményetek?
-
middleaged
tag
Üdv!
Most itt tartunk:[link]
Valaki bármit erről képek alapján, vagy a típusról. A kedvesem igényeihez igyekszem igazítani a keresést, MB A-n néhány megkeresés, és próbaút után talán már túl vagyunk, árban 7k+-os a dolog.
Yaris-próba is megvolt,:"nem csajos".[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Dinter #148398 üzenetére
Túl régi ez ahhoz, hogy legyenek ilyen infók szvsz,hiába kéred le.
Sajna elég nagy az esélye, hogy ez tekerve van és nem is tudod nagyon kideríteni szóval ha tetszik marad az állapotra való vétel.Hiába a lekérdezés ugyanúgy tekergetik sok esetben ostobán is most egy 2010-es mondi bukott meg 160k km-el volt hirdetve a tulaj elvitte egy hiba kód olvasásra, mert vmi szarakodott és volt egy eltárolt hiba 260k km-nél. Az ürge vissza is vitte az autót és patáriát csapott 300k-t vissza adtak a vételárból.
-
htomi85
tag
válasz MunezXBK #148401 üzenetére
Gondoltam hogy ilyen értelmezési, logikai problémáid vannak.
Nem az a kérdés mi van külföldön.
Az a kérdés, mit hoztak be a nepperek.
Naivitás azt gondolni, hogy a Magyarországon lévő minta megfelelően reprezentálja a kinti sokaságot.De megfogalmazhatom úgy is, hogy mindenki megértse: ide a lefingott szarokat hozzák.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Vadonatúj Quickwheel MAX Urban elektromos roller, 500 watt, 30 km/h, 45km,15Ah akku, számla
- iScooter i10Max Elektromos Roller 750W bontatlan dobozában, számla, gari
- Remek áron vadonatúj brutális elektromos roller Quickwheel EXPLORER - 5600 watt, számla
- Govee TV backlight 3 lite (75-85" TV-hez)
- Delonghi Nespresso lattissima touch
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest