- Azonnali fotós kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- Melyik tápegységet vegyem?
- Apple asztali gépek
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Új ajánlat a TeamGrouptól a gyors USB kulcsot keresőknek
Hirdetés
-
Két új Samsung SSD-ről érkeztek pletykák
ph A koreai cég a 990 Evo Plus és 9100 Pro neveket védette le Koreában.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Sztenly #147334 üzenetére
Swift 1.3 fullos felszereltséggel, rozsdamentesen kijön ennyiből. Városba nem is nagyon ajánlanék ennyiért mást. A Swift papírból van, szóval az 1.3 16V motorral arrébb is lehet vele állni, jól is fogyaszt és nem kell félned a meghibásodásoktól sem, ha megkapja a kötelezőket.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
#94529552
törölt tag
válasz
Sztenly #147334 üzenetére
Ennyiből talán egy Astra F-et lehetne találni, például ilyesmit[link]. De nézd át a kínálatot itt vagy hahun is. 1-es Swift sztem felejtős, komfort és biztonság szempontjából is.
joamilestoné Csak hunkryo kérdésére nem válaszolt még senki, hogy megbízhatók-e azok az Astrák. Szerintem igen.
Ez soknak számít az 1.6-os J-től?
Városi fogyasztás: 8,3 l/100km
Országúti fogyasztás: 5,1 l/100km
Vegyes fogyasztás: 6,3 l/100km -
vzsryl
nagyúr
válasz
Sztenly #147352 üzenetére
Sokszor lenézik és nem adják meg neki az elsőbbséget, de ez minden hasonló kategóriás autóra vonatkozik. Rengetegszer tapasztalom azt, hogy már 5-10mp elteltével is villogok mutogatok, majd kiesek az autóból, hogy "menj csak nyugodtan", de a Swift-es nem mer kijönni.
Konkrétan tegnapelőtt is volt egy ilyen esetem.
Szegények nincsenek ehhez hozzászokva, sajnos sok a tahó.
F Astra kényelmesebb, feltéve ha megfelelő ülések vannak benne, de az ritka... Persze nagyobb, tehát jobb, "bálnásabb" a rugózása, de csodát ne várj. A váltója borzasztó egy stifthez képest, a vízforralásra meg be kell kapcsolni a fűtést. Ha nincs benne légkondi, és már bepálltak a golyóid a 60°C-os autóban, akkor fullba letekert ablak mellett a fűtés már nem oszt nem szoroz, és legalább a járgány sem kotlik meg alattad egy pesti dugóban. Én még szerencsére nem jártam így, de ismerősöm egy B Corsa-val igen, amiben hasonló a technológia.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
#94529552
törölt tag
válasz
Sztenly #147352 üzenetére
Ha felforrt a víz, akkor valami gond volt a rendszerben, amit ki kell javítani, Az csak vicc, hogy a fűtést kapcsoljuk rá, és úgy használjuk tartósan. Ilyen a négyküllős, és légzsák is van benne.
Én vezettem AstraF-et, de 100x jobb egy Swiftnél. De az meg jóval olcsóbban vehető, olyan 200-250k körül elég jókat lehet találni, csak az állapotra és a rozsdára majd nagyon figyelni kell.[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Sztenly #147366 üzenetére
Kicsit visszaolvastam és írnék én is néhány sort, hátha segít. Volt/van a családban három F Astra is és volt Swift MK3 is. Volt egy 60 lovas 1.4, egy 90 lovas 1.4 (ez ette azért az olajat már 400k km környékén) és most meg van egy 75 lovas 1.6. Az utóbbi ugyan papíron gyengébb, de állítólag gyakorlatban kellemesebb, mint az 1.4-esek. Én próbálnék valami metál színt vadászni, mivel a legenda úgy tartja, hogy valamennyivel vastagabb festés miatt nem annyira könnyen rozsdál (a jelenlegi pezsgőszínű példány is egész jól áll -ahol ép, ott nem is rozsdás-, míg a két korább fehér már elég durván elvesztette egy-két helyen az anyagot a lemezeiből ugyanilyen idősen). Ezen kívül ahogy én észrevettem a faceliftes modelleknél (Classic jelzővel illetett példányok) mintha egy-két helyen spóroltak volna anyagvastagságban, meg felszereltségben sem lennének annyira eleresztve, mint a facelift előttiek.
-
#94529552
törölt tag
válasz
Sztenly #147366 üzenetére
Mert itt könnyebb tulajdonostól autót találni. Megnyitod, egyből az utolsóként felrakott autókat látod. Hahun fent van az összes nepper, meg még közülük sztem még magánzóként is sokan hirdetnek, és ott azért több szerencse kell, hogy ne legyél átverve általuk. Én így látom. Ha átnézed, azért ne csak a motor, kaszni és fődarabok, hanem minden működjön rajta, bármi kifogásolni valót is találsz, az alkura indok. De alkudni amúgy is érdemes. Egy hosszabb próbaút sem árt, akár a tulaj is vezeti, te meg figyelsz, hogy minden rendben működjön.
-
-
#94529552
törölt tag
válasz
Sztenly #147454 üzenetére
Szerencse is kell ahhoz, hogy kifogj egy jó G Astrát-t annyiból. Mondjuk nekem is jobban bejön, mint az F. Ha találsz is egy biztatót, mielőtt megnéznéd és lecsapnál rá, bármikor elvihetik előled, mire odaérsz. Ami a környékeden van, azokat érdemes gyorsan megszemlélni, s ha tetszik, megalkudni rá. Ha cégtől vennél, akkor nemcsak árkedvezményt, hanem akár a nemsokára lejáró műszakiztatást, vagy valami hiányosság rendbetételét is bele lehet alkudni esetlegesen. Most itt az első oldalon van 3 db nemrég felrakott "G" 499k-ért.
-
Vesztor87
senior tag
válasz
Sztenly #147573 üzenetére
És a becsuletesnepper?
Eur4-es az? Kizárt...max eur 3
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
-
Vesztor87
senior tag
válasz
Sztenly #147579 üzenetére
Amit linkeltem punto esélytelen? Arra is jókat mondanak am. És takarékosabb mint a f astra. Euro besorolásokat nem nézegettem, de már a többiek meg is írták. Furcsálltam, hogy a 2003-as Almera meg csak eur.3-as, de még a 2005-ös Ignis is csak 4-es... de megoldva a dolog.
Kérdésedre pedig
[ Szerkesztve ]
-
saen
veterán
válasz
Sztenly #218714 üzenetére
Smogriadó esetén lehet hoznak majd ilyesmi intézkedéseket átmenetileg, de nem gondolnám, hogy normál üzemben szimplán betiltanák. Külföldön is a jelenlegi tiltások csak nagyon kis területeken élnek, nem általánosak, legalábbis amikről hallottam eddig.
Sokkal inkább az valószínű, hogy megdrágítják a fenntartást (pl biztosítás), hogy le akard majd cserélni. A korlátozások jellemzően az új autó eladásokra vonatkoznak, a régiek meg majd idővel kikopnak.
-
Greentea
senior tag
-
szőröscica
addikt
válasz
Sztenly #218720 üzenetére
Azert biztonsag es komfort tekinteteben szerintem lehetne elorebb lepni. Nem azt mondom, hogy egy tankot keress, de egy F Astraban egy jobbkezesben meg nem kapott elsobbseg is vegzodhet nagyon csunyan, mig egy ujabb kocsibol kis ijedtseg utan kiszalltok. Egy H vagy J Astra valami egyszeru szivo benzinessel egy racionalis, de nem tulzo upgrade lehetne, a fenntartasi koltsegeid pedig kb. az elmaradt hozamoddal es nemi plusz amortizacioval emelkednenek.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Sztenly #218720 üzenetére
Ilyen egyszerű és olcsón javítható nem lesz többet gyakorlatilag
A biztonsági faktor nehezen számszerűsíthető, de mondjuk városban több is a veszély. 1-2m között kapsz már olyat, ami vállalható költségen sokkal jobb biztonságot ad. Összességében ha mostanában volt a motor javítás, 1-2 évet használni lehetne hogy legyen megtérülés a költségen, és mellette óvatosan lehetne nézelődni, utánajárni, milyen típus tetszik, és milyen motorral érdemes venni például. Maga a vásárlás is lehet több hónap, mire felbukkan elvárásoknak megfelelő példány. Egyébként nekem olyan típusok jutnak eszembe, amikből nagy darabszám készült, és gyártották párhuzamosan már a következő generáció mellett - Astra G Classic, vagy Octavia mk1 Tour. Így fiatalabb évjáratból kapsz régebbi technikát, ami összességében hatékonyan tudja alacsonyan tartani a költségeket
-
válasz
Sztenly #218720 üzenetére
F Astra Classic Start tulajként látom, hogy manapság sajnos a biztonság erőteljes kérdés.
Mi úgy döntöttünk, hogy marad (lassan 4 jogsi lesz a családban), de csak helybeni mászkálásra (szomszéd falu, bevásárlás, munkába járás), kicsit hosszabb távra, gyerekszállításra már másik van. Most a 0 helyett 6 légzsák van, és klíma. Más csecsebecse nem kellett anyókának (sem tempomat, sem digitális műszerfal, sem GPS, sem fedélzeti számítógép, tényleg semmi ilyesmi).Gyerek mellé már kell a biztonság, és nem csak az ő kedvéért, hanem hogy apa és anya is épségben fel tudja nevelni.
Az biztos, hogy amit #218723molnarpeter mondott, az biztos: "Ilyen egyszerű és olcsón javítható nem lesz többet gyakorlatilag ".
Kötelező karbantartásokon kívül ilyenek voltak, hogy elöregedett vákuumcső csere, EGR kipucolás, kopogásérzékelő. Asszem' ennyi.B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
válasz
Sztenly #220820 üzenetére
J asztmához (vagyis annak a súlyához) kevés a 116 szívó paripa
ezekből az MK2,5 fókát venném, mert szerintem sokkal szebb, koherensebb design-ja van, mint az MK3-nak, szebben is öregszik, és a beltér sem olyan kesze-kusza
az mk3 biztos sokat javult zajszigetelésben meg ütközésvédelemben, de a többi része (futómű, motorok, váltó) az mk2,5-nek is alaphangon jó
szerk: 2,5 mihály felett már nincs csak mk3 és 3 mihályig még faceliftes mk3 is előfordul[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
szebe
őstag
válasz
Sztenly #220820 üzenetére
J Astra gatyád lezabálja városban, nehéz az autó. Közlekedőedénynek egyébként jó a sima 1.6 is.
Megnézném a 3-as Meganeokat is 1.6 szívóval, pl [link]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
user2
csendes tag
válasz
Sztenly #220820 üzenetére
A H és J Astra 116 lóerős motorja ugyanaz, egyébként nem egy nyűgös konstrukció, ha odafigyeltek a megfelelő olajra. A H-t mindennapi használatra megfelelően mozgatja ez a motor (A16XER / X16XER). Városban ez is tud sokat fogyasztani, de normál országúti tempóban megelégszik 7 liter körül, vagy alatta.
Nem tudom,milyen súlyos elektronika problémákra gondolhatott a megkérdezett szerelő, mivel nem egy betegágy a típus. Pár gondja lehet (okoskerék, szolenoidok, bár ez olajválasztás és -csere függvénye), de melyiknek nem? Az utolsó pár évben gyártottakból kell választani egy jó állapotú példányt. Én bánom, hogy eladtam... 😕[ Szerkesztve ]
-
válasz
Sztenly #220889 üzenetére
ha megtérdel a Ti-VCT-ben az okoskerék, az cserével százezres kiadás, de ez alapból ritka dolog, illetve ennyi idős használt autónál eleve nem árt egy preventív vezérlés csere és akkor rá lehet nézni arra is (adott esetben cserélni)
nyilván a 101 lovas ennél is egyszerűbb, de a 15 lóerőt meg észrevenni menet közben“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Új hozzászólás Aktív témák
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!