- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
- Milyen processzort vegyek?
- Hobby elektronika
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Dell notebook topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen egeret válasszak?
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
ma Sokat kellett várni az első OLED képernyős Apple táblagépre, állítólag megérte.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Revolit
senior tag
válasz amargo #47508 üzenetére
Hát, majd megmondják az okosok a tutit, mert én csak abból tudok kiindulni amit olvastam, ugyanis végül el se mentem tesztvezetni egyet sem. A forrásaim: ez a fórum, népítélet, totalcar tesztek és google kereső, ilyenkor főleg külföldi fórumokon tulajok által írt véleményekre vadászok. Ezek alapján én végül elvetettem a második generációs almérát ebben a kategóriában. Tudom, hogy a népítélet nem a legmérvadóbb, de 181 ember mégiscsak 7 alá értékelte, míg az első széria 7,67-et kapott. (Mielőtt megkapom én is a magamét, megint hangsúlyoznám, nem csak ez alapján vetettem el! )
-
-
Integra
titán
válasz amargo #48166 üzenetére
nos, akármennyire fura, ez a váltó van a legjobb helyen, amit valaha autóba építettek
egyébként ha a bálnából nézel, próbálj meg modellfrissítettet keresni.
ha jobban tetszik az astra, akkor azt vedd, én semmi pénzért nem vennék astrát civic ellenében, de ez a saját szubjektív véleményem.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Psychonaut
addikt
-
Psychonaut
addikt
válasz amargo #48205 üzenetére
Persze, ha így nézed, nyilván könnyebb nagyobb motorral nagyobb fogyasztást összehozni, de ha kényelmesen vezetsz, az 1.6 sem fog romba dönteni anyagilag a fogyasztásával. 1.4-ről nem tudok sokat őszintén, 1.6-ról viszont még nem hallottam rosszat, de ezügyben az Opel topik biztosan jobban tájékozott nálam.
-
-
-
Psychonaut
addikt
válasz amargo #48239 üzenetére
Amúgy miért jobb autó? Ahogy látom, páran a Honda irányába elfogultak, én az Astra irányába, szóval érdekelne, mi az, ami nem jó az Astrában? Több H Astrában/B Zafirában megfordultam, vezettem is őket (ellenben Civicet még nem), és nem értem, miért lenne egy Opel kevésbé jó, mint egy Honda.
Typhoon47, neked is szól a kérdés.
[ Szerkesztve ]
-
Rambovits
senior tag
válasz amargo #53681 üzenetére
Télen kezdtem, márciusban vizsgáztam... Mint mondtam, amint rövidgatya volt, már ment a klíma.. 18-20 fokban is Megjött a jogsim március 14-én, 17-én leesett a hó és az ónos eső... 2007
Szóval én hiába tanultam télen vezetni, azt, hogy milyen havon-jégen menni, magam tapasztaltam megA hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
Xero
nagyúr
válasz amargo #54094 üzenetére
Nem, de amikor egy normálisabb motorral ki lehet menni előzni egy főúton klímával 4 fővel fél órás gondolkodás nélkül, az nem hátrány.
Városban 4 fővel pedig biztosra veszem, hogy a fogyasztásán is látszik az erőlködés.1. Nincs Hondám, nem is volt, egy darabig nem is lesz talán.
2-3. Stimt.Viszont vezettem jó pár ilyen alul motorizált csodát. Nekem is ilyen van már jó pár éve. Szóval nem a levegőbe beszélek.
Talán pont ezért akarok 3L-el kompenzálni.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz amargo #54127 üzenetére
Az 1.2 HTP (High Torque Performance.... persze... performance...) is szörnyű... Abból valami korai modellt vezettem. Lehet azóta fejlődött, de annak a hangja is katasztrófa volt.
(#54131) kornelka: Nyilván, de pont ezért megkínálhatták volna némileg több hangszigeteléssel. Bár sosem felejtem el a tulaj szavait: "Úgy rotyog mint egy V8!" Nem bírtam megállni röhögés nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
-
ReSeTer
senior tag
válasz amargo #54127 üzenetére
Amelyik autó 10 sec alatt fent van 100-on, az nem fog erőlködni autópályán = kevesebb fogyasztás.
Ha országúton vagy, nem mindegy, hogy adott forgalmi helyzetet kitudod-e használni előzésre, vagy várnod kell egy 1 km-es szakaszra, hogy végre letudd. Megnézem te hogyan mész egy országúton előzés nélkül, ha eléd kerül egy 75-el haladó valami. Ott fogsz menni a háta mögött 200km-t? -
veterán
válasz amargo #145062 üzenetére
Szia!
Astrából a J sokkal igényesebb, mint a H.
Octaviaból elég az 5 ajtós, annak is hatalmas a raktere.Astra J 1.6 benzin elég lusta lehet. Ha szempont a dinamika, akkor mindkét modellből az 1.4 turbóst keresd.
Opel alkatrészek valamivel olcsóbbak, amúgy a Skoda se drága. A szerelők azért ajánlják a szívót, mert ahhoz értenek csak. Keresni kell egy Opelre vagy VAG-ra (VW, Skoda, Seat, Audi) szakosodott kisiparost, ő érteni fog a modernebb motorokhoz is.
A VAG 1.4 TSI-t azért köpködik, mert sok esetben szar a vezérműlánc bennük. Nem horribilis az ára a gyári alkatrésznek sem, Skodához a komplett gyári láncos vezérlés szett kb. 70 ezer Ft + munkadíj.
Az Opel gyári vezérlésének árát nem tudom, tippre 40 ezer + munkadíj.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz amargo #145096 üzenetére
Mennyi kilométert, vagy milyen tempóval mentem pályán?
Sokat megyek pályán, 1-2 hetente M7 oda-vissza. A kilométereim minimum fele pályán megy az autókba, a maradék országút, város fele-fele.
1.4TSI 160 km/h-ig teljesen otthonosan mozog, Octavia 5 ajtós ezzel az autópálya-tempóval megáll 8 literből. Országúton ha símogatod csak a gázpedált 100-110 között, akkor max. 5,5 liter. Értelemszerűen ha nem sietsz az autópályán, akkor 6,5-7 liter a 130-150 tartományban. Végre az Octi 215-öt ment óra szerint, ott zabál (20).
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz amargo #145981 üzenetére
Relatív jól felszereltnek tűnik, én megnézném. Ha vigyázva volt rá, akkor annyira nem jelentene nekem problémát a futásteljesítmény, de azt belekalkulálnám, hogy eladni azért nem lesz feltétlen könnyű.
Mondjuk az árat megnézve már nem lennék olyan biztos a dolgomban, turbó, kettőstömegű, egyéb dízeles nyűgök miatt is izgulnék és H Astránál a 6 sebességes váltóval kapcsolatban is szoktak valami típushibát említeni, ha jól rémlik.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
-
-
htomi85
tag
válasz amargo #146523 üzenetére
Én már megtanultam figyelmen kívül hagyni az ilyen kommenteket.
Én 186 cm és 98 kg vagyok, tökéletesen passzolok az asszony mazda kettesébe.
De ez ilyen magyaros dolog, hogy nagy kell. Emlékszem mikor először találkoztam a haverokkal miután 26 évesen céges 320d-m lett, volt aki leszarozta hogy milyen kicsi.
Miközben egymilliós opel kulcsa van a zsebében. No comment. -
rbalint88
addikt
válasz amargo #146523 üzenetére
Hosszu a labam aranyaban es ez egy fapad kivitel volt, ulesmagassag es kormanyallitasi lehetoseg nelkul. A normal kivitelben icipicit jobb volt, de az se tancterem. Mondjuk a Volvo V60-ban sem tudok utaskent ugy elterpeszkedni, ahogy utazasnal szeretek. Vezetoulesen kisebb helyis eleg, de anyoson szeretek elfolyni
htomi: a teny az teny. Az e46 egy szuk auto. Az alfa is az, de nem is allitom az ellenkezojet. Ja es abban is kopp-1 ulok
-
Revolit
senior tag
válasz amargo #146622 üzenetére
Köszi
Most a H Astra és Civic Hibrid között vacilálok. Civic tetszik kinézetre is, csak 8-9 éveseket kapni ennyiért.
Fabia nekem nem jön be kinézetre, és akkor már inkább H Astra, hiszen azzal is a kinézettel van a bajom. Ráadásul pont az a fránya középkonzol, amit állandóan bámulhatokMegmutattam feleségemnek is H Astrát, először kívülről látta, és mondta, milyen szép. Aztán megmutattam belülről... Hát, osztotta a véleményem
szerk.: Tudom, tudom... szegény ember örüljön hogy gurul...
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz amargo #146813 üzenetére
Lampacseret mondanek ra en is. Lehet, hogy meg lehet javitani, de a mennyibe kerulhet kerdesre a teljes lampacsere arat kell szamolni. Nezd meg mennyi legolcsobban a lampa a neten, kb annyit probalj meg lealkudni belole, es ha a szervizes atnezesen nem esik ki semmilyen csontvaz, akkor meg lehet venni. A motorrol nem tudom nyilatkozni, de mivel opel, biztos sokat eszik a konkurenciahoz kepest (+1-2liter).
Mondjuk ha cserebe nem nyugos konstrukcio, ez szerintem vallalhato kompromisszum.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Napelem
- Milyen processzort vegyek?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Óra topik
- Netfone
- Hobby elektronika
- XPEnology
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...