Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz
BigBlackDog #131990 üzenetére
Köze nincs az előítélethez. A jót meg kell fizetni, ez mindig is így volt.
Emellett ha valós a 40k futás, az egy éppen bejáratott, kis túlzással új Honda. Már eleve egy ekkora futáskülönbság is indolkoldhat simán 1m ft-os árkülönbséget.
Franciáknak meg soha nem volt ára, ezt el kell fogadni. -
válasz
BigBlackDog #131990 üzenetére
a peugeot a tervezett élettartama végén van, ráadásul peugeot
a honda pedig majdhogynem még bejáratós és honda
egyéb kérdés? -
rbalint88
addikt
válasz
ANDROID??? #131995 üzenetére
Ugyanolyan ropi mindketto, mint a swift, ugyhogy ilyen szempontbol mindegy.
-
válasz
BigBlackDog #131990 üzenetére
Előítélet.
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz
BigBlackDog #131990 üzenetére
Mondjuk ha tényleg valósak az értékek akkor biztos jelent pár százezer felárat a kevesebb futás. Egyébként pedig kereslet-kínálat.
Amúgy a 9 év alatt 40ekm az elég nyugdíjas mennyiség. -
BigBlackDog
veterán
Vajon velem van gond, vagy a világgal? Tényleg nem értem a szituációt.
Peugeot 407 2.0 hdi, 2007-es, 301e valós km (de megkímélt állapotú), üvegtető, tempomat, plüss-fűtött ülések, stb. > 1.5m Huf
Honda Civic 1.8, 2007-es, 40e valós km (kinézetre, beleülve is érződik ez), tempomat, plüss-fűtött ülések, ESP, stb. > 2.5m HufMi a fene ilyen drága azon a Hondán? Egy kicsivel kisebb autó azért, a komfortról nem beszélve. Most tényleg ennyivel rosszabb a Peugeot? Azért a futásteljesítmény szerintem nem indokolja ezt a különbséget.
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz
Luck Dragon #131976 üzenetére
Tehát ötöt? Az elég jól megközelíti a hatot.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Luck Dragon #131986 üzenetére
Hajrá.
Sputnyik123
Ford-tól származik, láncos, de őszintén, bővebben nem ismerem, googlezz rá, vagy Ford forum.
-
2thletme2day
őstag
válasz
runner 125 #131985 üzenetére
És ez az 1,8-as benzines motor milyen? Vannak különösebb nyűgjei amikre figyelni kell? Dízelt semmiképp nem akarok. Jelen pillanatban egy F Astrát vagyok kénytelen hajtani. Az sem a saját. Ahhoz képest akármit veszek előrelépés lesz szóval a fickósság csak nagyon hátul van a prioritási sorban.
-
válasz
runner 125 #131985 üzenetére
Holnap reggel nyitásra megyek az új kiszemelt s40-ért.
Qru is megerősítette a döntésemet. Majd meglátom hogy mi lesz belőle.
-
runner 125
nagyúr
válasz
2thletme2day #131971 üzenetére
Semennyire nem rohad, egyik generáció sem.
Emellett a kényes pontokon okosan műanyaggal oldották meg az elemket. Ilyen pl. a küszöbrész végig.
Egyébként egy jó prémium innen ismerhető fel - műanyaggal burkolat a küszöb, így idővel sem fog csúnyán rohadni, amikor már a kerék komolyan összeveri kaviccsal, rosszabb esetben tele sárral (lásd, Mazda..) -
Acheron
őstag
válasz
Tsebacsi #131975 üzenetére
Ez azért így barokkos túlzás. A 2.0 D4D semmivel sem rosszabb (igaz, nem is jobb), mint a kortárs dízelek, kellően nyomatékos és - kézi váltóval - meglehetősen takarékos. 2009 -től már a 2.2 sem időzített bomba (főleg a 150 lovas), de ezek nem nagyon állnak meg ebben az ársávban.
(#131982) kornelka: nem akarom én rábeszélni a Toyotára, de azért az nem állítható, hogy minden Toyota dízel alapból kuka.
Akkor meg már sokkal ,inkább egy D5
(#131984) Tsebacsi: a 2.2 -nél jóval magasabb a rizikófaktor, ezen nincs vita. Azon se, hogy ez keményen lerombolta a Toyota dízelek renoméját. Nekem speciel 2.2 150 lovas van 2009 utánról, de ma már én sem ezt venném, bár műszakilag semmi gond nincs vele. -
válasz
2thletme2day #131973 üzenetére
Megközelítőleg hat darab s40-et tekintettem meg.De rozsdás példánnyal nem találkoztam.
-
LógaGéza
veterán
Toyota dízelekből mit nézzek 2-2,5M körül?
-
rbalint88
addikt
válasz
2thletme2day #131962 üzenetére
ha csak a kettő jöhet szóba, akkor a mazda. de egyébként volvot vennék, csak inkább dízellel vagy T5 mocival. 1.8 a normális alapmotorja, fickós nem lesz vele.
mazdából egy 2.0GTA lenne finom -
2thletme2day
őstag
Facebookon beléptem a Mazda 3 csoportban. Az ottani tulajok is csak a rohadást tudták említeni mint igazi negatívum az autóval kapcsolatban..
Ezt úgy midnenkitől kérdezem. A Volvo, hogy áll a rozsdával? Eddig Volvokat nem nézegettem. Az az 1,8-as benzinmotor milyen? Van valami amire fokozottan kell figyelni ennél a motornál?
-
válasz
2thletme2day #131962 üzenetére
Voltam már párszor a mazdás kereskedésben, mivel győri vagyok.. láttam érdekes autókat mesés kilométer állással, szóval csak óvatosan.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
2thletme2day #131962 üzenetére
Nagyon rohadnak ezek a Mazzagok valóban de ha ott van a közelben menj el nézd meg, az kvázi nem kerül semmibe.
-
válasz
kalmanchris #131963 üzenetére
Köszi a választ, de az alap kérdés nem is az volt, hogy ők jók-e, hanem az, hogy az 1.8 benzinnel van-e valami baj? Mondjuk néztem drágábbakat is, nem sok van 1.8-cal, nagyobb motorral meg nem kell. 6-700k-ig belefér, de tényleg nincs sok belőle. Legdrágább hahu-n, ilyen képekkel.. mindegy, tényleg nem a konkrét példányok érdekeltek
-
Vesztor87
senior tag
válasz
Kornel #131965 üzenetére
Mazda 2-ben is az van pl, de úgy tudom az Almerában is az van némi kiegészítéssel
A hangolás persze sokat számít. Ha az útjaink jók lennének lehet ez fel sem tűnne, rossz úton pattog, de legalább tartós
Két dolog van ami miatt nekünk nem ilyen lesz, egyik hogy gyereket akarunk, családi autónak szeretnék valami nagyobbat, másik meg az asszony pajtás szerint az nyugdíjas autó, tiltakozik ellene. Marad a G Astra. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
ANDROID??? #131960 üzenetére
Sor4-es motorja van nem boxer. Városba flangálni bőven megteszi. Azért az alkatrészellátásnak nézz utána de ha nem rohad akkor nem elvetendő.
-
Vesztor87
senior tag
válasz
Kornel #131959 üzenetére
Nem kétlem amúgy hogy jó, nincs semmi bajom a Suzukikkal. Nem ültem még ilyenben, ellenben az Ignist védeném, szülőknek ilyen van, szerintem egyátalán nem olyan rossz az. Nem egy nagy autó, de egy hasonló korú Thalia/Clio kisebb belül, az meg hogy magasabb magával hozza azt is hogy keményebb futómű kell alá. Tény hogy pattogósabb, de azért nem sz@r.
-
2thletme2day
őstag
Hali!
Nagyjából azonos áron ti melyiket vennétek? 2005-ös 1,8-as benzines nagyon magasan felszerelt Volvo S40 vagy 2008-as elég magasan felszerelt 1,6 benzines Mazda 3. Tudom a Mazdák legnagyobb hibája az, hogy mocskosul rohadnak egész fiatalon is. Ami miatt a Volvo lenne a nyertes az a magas felszereltség, az 1,8-as benzinmotor és hogy valószínűleg ez nem fog kirohadni alólam viszont.. Eddig főként csak mazdákat nézegettem azokból is a sedan 3-ast. Ez helyben lenne, elég magas a felszereltsége és 3 évvel fiatalabb mint a Volvo. 8 évesen azért csak nem rohadnak még annyira...
Itt a két kiszemelt.
Ti melyiket vennétek? Érveljetek is ha mód van rá.
-
akos727
senior tag
Valaki meg tudna nekem nézni egy futásteljesítményt rendszám alapján? Nem működő Ibizámért (húzott dízel) adna valaki egy korabeli A3-mast 1.6 benzin motorral 1:1-be, 244e km-el. Kíváncsi lennék, hogy ez duplája vagy triplája a feljegyzések szerint, igaz relative új rendszámmal rendelkezik. Köszi
-
ANDROID???
addikt
-
Kornel
veterán
válasz
Vesztor87 #131957 üzenetére
Apám pályán évente egyszer megy max., akkor is 110-el a kulsoben.
Nyugger már, nem boyracerkedni kell neki a verda.
Tény, hogy magas, és ahhoz képest keskeny, de azért egy thaliahoz semmilyen formában nem hasonlítanam.
Egyébként én is majdnem vettem egy ilyet annó, belülről nagyon kenyelmes, és ergonomikus, a sima sx4 közelében sincs, talán a vitara és az scross hasonlóan komfortos belülről.Mdani:
Kicsi, szűk, belül sokkal igénytelenebb, sokkal fapadosabb, hatul merev hátsó híd van, olyan, mintha egy szekeren utaznal.
Inkabb legyen csunyabb, de nagyobb, kényelmesebb, erősebb, megbízhatóbb, stb. -
Vesztor87
senior tag
válasz
Kornel #131951 üzenetére
Kár hogy ilyen randa, szívesen vennék alsó közepes Suzukit. Nem tudom milyen egyébként, ismerős annyit mondott anno, hogy faterja cégesként ilyet kapott, hát sokkal jobban cibálta pályán a szél mint a saját Thaliajukat, ezek után, ezzel a kinézettel nálam sajna kiesett:S
-
-
Kornel
veterán
válasz
Tsebacsi #131952 üzenetére
Apámnak az volt a szempont, hogy magas építésű legyen, hogy könnyen ki be tudjon szállni a csípője miatt, ne rohadjon, megbízható legyen, hogy legalább elmenjen még 5-10 évet, amíg vezetni fog még.
Ignist néztek, próbáltam mindenáron lebeszélni róluk, mert az egy szekér...
Max max 1M amit szantak rá, így sok más lehetőség nem volt a lianan kívül.
Ez nagy is, magas is, kényelmes is, megbízható is(made in japan), cserebe kívül kicsit csúnya, na de mindent egyszerre nem lehet.
Az M16A állítom a világ egyik legjobb motorja.
Nem véletlenül húzta eddig, az aktuális SSS-ban, scross-ban, vitara-ban is ez van. -
Kornel
veterán
No.
Ugyanez ki szüleim megvették az autót.
[link]
Van olyan magas, mint az ignis, amiket néztek, és annál ez sokkal sokkal autobb közlekedési eszköz.
975 lett a vége.
Ami le van írva, az elméletileg igaz is. -
Kornel
veterán
válasz
BigBlackDog #131949 üzenetére
Amit egy honda guru (szervizuk is van) sractol tudok, az annyi, hogy nem egy csapásra javitottak a tipushibakat, hanem folyamatosan.
Tehát a széria elejei 2006-os és 2007-es példányokat lehetőleg kerülni kell, ha nem voltak orvosolva a hibák.
Tipikus hiba a beazo hatso lampak, nálam nincs, pedig FL elotti, de már 2008-as.
A csúnya elején még egy typeS maszk segít, 50k huf-30k a hibátlan gyári beszámitva. -
válasz
BigBlackDog #131945 üzenetére
Nem lett szép
A facelift-es már okés.
-
válasz
BigBlackDog #131945 üzenetére
Mondiból dízelt kell venni, vagy ecoboost, de abból meg rohadt kevés van így marad a dízel.
-
BigBlackDog
veterán
Akkor Mondi kilőve, normálisat nem talál az ember.
(#131946) SzlobiG: Dízelt meg nem akarok alapból. Nem megyek én annyit, ráadásul rövid távok is lesznek.
Viszont a 2008-as (május) MK8 Honda Civicről mi a vélemény? Olvastam egy-két helyen, hogy az MK8-ak eleje nem igazán sikerült jól.
-
válasz
BigBlackDog #131933 üzenetére
Nekem volt 1,5 évig ilyen 1.6 125 lovas Mondim ('08-as évjárat, kombi), nyelezni kell, hogy haladjon - akkor viszont meglepő módon tud menni, lehet vele előzni is akár.
Kb. 120 ezer kilométernél adtam le, az olajat nem fogyasztotta még.
Ha az előző tulajok is így használtak, akkor kicsit neccesnek érzem a motornak a 290 ezer km-t.Szerk: nagyon sokat forog: 140-nél 4000 rpm, ez ez ára, hogy ne legyen döglött a motor. Egy Fiestában szuper kis motor lenne, ebbe kevésbé passzol.
-
-
tzimash
őstag
Hali,
Ezen a Xsara Picasson első ránézésre láttok valami kivetnivalót?
Köszi. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
ANDROID??? #131911 üzenetére
Subaruuu???? A nevemen szólítottál!!!! Milyet néztél?
mod:
BigBlackDog: Fiat Punto.
-
Kornel
veterán
válasz
BigBlackDog #131933 üzenetére
1.6-os mondeo...
Felejtsd el.
Minimum 2.0! -
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #131881 üzenetére
Most mikor eladtuk ősök autóját este 6-kor raktam fel a hirdetést hahu-ra, reggel 8-kor már el volt adva, aláírt szerződéssel a kézben könnyes szemmel integettünk utána.
-
-
Sziasztok!
Csak nagyon érdeklődés szinten: Peugeot 406, 1.8 benzin. Annyi infóm van, hogy kényelmesek, és a dízelekre szokták mondani, hogy jó konstrukció, viszont annyit nem mennék vele (évi 10-15k). Van valami amit tudni kellene róla? -
rbalint88
addikt
válasz
footy #131910 üzenetére
- józanabb emberek ráfókuszálnak egy típusra/márkára és azt böngészik. talán egy vagy két típushoz nem akkora tétel beszerezni a megfelelő kábelt és programot (pl fiat csoportnál a multiecuscan fizetős változata 50 eur és az kb mindenre jó a megfelelő kábellel).
- általában a drága autókra nem is repülnek rá olyan gyorsan, azt nyilván el tudod vinni márkaszervizbe is átnézetni, ami ugye sokszor szintén szart se ér, amikor nem veszik észre, hogy a fél kocsit elvitte a vonat...
- kitűzött keretnél bőven olcsóbbat venni=inkább pár évvel öregebbet, esetleg kicsit kisebb motorost, pár extráról lemondani vagy az újabb típus alja helyett a régebbi tetejét megcélozni inkább. nem szarból várépítésre gondoltam, hanem pl múltkor volt fent egy 2010-es alfa159sw, névre írva megállt volna 1,9M-ból, miközben ebben az évjáratban nem kapsz 2,5 alatt. mindezt azért, mert ebben bevallottan 350e km volt, azokban meg ki tudja mennyire valós 100-150-ek vannak. a zsebedben maradó 600k-ból azért rendbe lehet szedni ezt-azt, amik akár a többiben is 1-2 éven belül elfáradhatnak.
- baromira nem állok hozzá lazán, realistán állok hozzá. de pl az alfámat két hónapig kerestem, megnéztem az összes kép alapján használhatónak tűnő pesti és környéki autót (kb 40db), beszéltem az összes jó vidékivel (+30db), majd megvettem egy sopronit kb húsz perc alatt, mert az őszinte darab volt - sok km, használt beltér, parkolási karcok, viszont hibátlan mechanika- olcsón. 1,5M-ig néztem a típusokat (147, 156 és GT), végül a feléért vettem, mert a többi mind kikezdhető volt mechanikailag és esztétikailag sem hozták azt, amit azért a pénzért elvártam. ha másfélre feltornászom a mostani árát a felújításokkal, akkor kb új autóm van, ami a típuson belül eléggé fullos (kvaritka gyári xenon, BOSE hifi, tempomat) -
Qtya123
őstag
válasz
LógaGéza #131913 üzenetére
Bakker, sosem néztem meg az IS220d árát. Nem gondoltam volna, hogy gyakorlatilag majdnem egy millával olcsóbb, mint a benzines társáé! Egy patika IS200-nál meg pár százzal drágább.
Amúgy tényleg méltatlan volt az a motor bele. Csodálkozom is, hogy annyian megvették vele mégis. Mikor látok a forgalomban egy 2. gen. IS-t, 10-ből 8 dízel. -
LógaGéza
veterán
válasz
bitpork #131918 üzenetére
Én magamnak tuti azt vennék, de szüleimnek traktor kell
Akkor nézegetjük tovább a B8-as A4-eseket, esetleg a faceliftes MK2 OctaviákatEzeknek van valami típushibájuk, amire figyelni kellene?
Fogorvosomnak van egy RX450h-ja, párszor már utazgattam vele, érdekes egy gép biztos. Eszik azért ahogy kell, de előzésénél ahogy nyom egy parkettát, és a két villanymotor meghúzza az akksikat az érdekes egy élmény
-
máyköl
veterán
Ez lenne a kiszemelt példány, ismerősé.
Ez már a Renault váltós? Fogyasztásra mennyit érdemes kalkulálni? -
Acheron
őstag
válasz
LógaGéza #131917 üzenetére
Amennyire én tudom, ez az egyetlen dízel motor, ami Lexus -ba került - előtte - utána csak benzines vagy hibrid hajtás volt, van. De ezek jobban is illenek a Lexus -hoz
Ha IS -t nézel, akkor 2.5 benzines jó választás (3.0 még jobb lehet, de az fehér holló mifelénk), az automatáját különösen dícsérik.(#131918) bitpork: Lexusnál ezt kötelező megjegyezni
-
-
Acheron
őstag
válasz
LógaGéza #131913 üzenetére
Nem igazán ajánlott. A 2009 előtti 2.2 D-CAT motorokkal voltak problémák (egy az egyben a Toyota motort tették át bele, csak jobb hangszigeteléssel), keress rá, itt is többször volt szó róla. Nem véletlenül vette ki a Lexus a palettáról - a márkához mérten aránytalanul sok panasz volt rá.
-
LógaGéza
veterán
Lexus dízelmotorokkal mi a tapasztalat? Ilyeneket nézegetünk, csak nem tudjuk mennyire merjünk belevágni. Csak jó lenne a hátsó hajtásnál maradni W203 után
-
Alg
veterán
válasz
footy #131910 üzenetére
A szarból várat ritkán jön be, de minimum kell hozzá egy autószerelő barát aki nagyon olcsón dolgozik és még akkor is lehet valami rejtett akna. Pedig olyankor már rávertél annyit amennyiért egy jót lehet venni.
Itt a farkába harap a kígyó, lehet hogy lehetne jót venni annyiból de arról ugyanúgy nem fogod tudni biztosan hogy jó, ezért nem veszed meg drágán (goto "inkább olcsóbban de én tudom mit és hogyan csináltak meg rajta") Ördögi kör
Egyébként felesleges ezen vitatkozni, mindenhol ott a szerencsefaktor, lehet jól megnézve is jót meg rollert venni, ugyanígy lehet első ránézés alapján is bármit.
-
footy
addikt
válasz
rbalint88 #131903 üzenetére
részben igaza van a 01malacnak abban, hogy 100%-os biztonságot nem ad semmilyen átnézés. obd-s hibaolvasást csinálnék, alánéznék, motortérbe jó alaposan, aztán hadd szóljon
Az a baj az ODB-vel hogy ha nem típuspecifikus software-t viszel, akkor csak a motorvezérlőt tudod olvasni, azt se 100%-ban. P.l. DPF telítettséget, befecskendezési értéket, meg hasonló dolgokat csak a típsu ismeretében és megfelelő programmal tudsz nézni és ez csak a motor, emelett még ott vannak a (váltó ha autómata) biztonsági(pl.:légzsákvisszajelző led kikötve), komfort és szórakoztatóelektronikai rendszerek, amikre simán el lehet tapsolni 100ezreket.
Az alánézés pedig csápos emelő nélkül megint elég trükkös, de mondjuk ha én alánézek, akkor csak annyit látok, hogy rohad-e vagy nem. Az újabb autóknak le van burkolva az alja még az se látod hogy folyadékot veszít-e valahonnan. Azon túl én hiába rángatom a stabilizátor pálcát, nem tudom megmondani, hogy cserés-e vagy az kis kotyogás még oké.A runner125 elvei alapján való vásárlás -részben- adhat jobb eredményt
Azzal meg az a gond, hogy sokszor csak az eladó hiszi azt hogy az övé a legjobb a piacon ezért árazza fel az autót.a kitűzött keretnél bőven olcsóbban vegyél autót és rakasd rendbe, akkor tuti a nyugalom
A szarból várat ritkán jön be, de minimum kell hozzá egy autószerelő barát aki nagyon olcsón dolgozik és még akkor is lehet valami rejtett akna. Pedig olyankor már rávertél annyit amennyiért egy jót lehet venni.Ne érts félre nem kötözködni akarok, csak szerintem a használtautó vásárlás tele van buktatókkal. Igazából irigylem azokat akik ilyen lazán állnak hozzá, mert általában ők csinálják a jó vételeket.
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Erről mit gondoltok? [link]
Beszéltem már a sráccal, azt mondta, hogy lekérdezhető a kilométerállás, olaszból jött az autó, egyébként nem tűnik rossznak a képekről, bár ez sokat nem jelent, ma néztem meg egy jó kis 2.0dCi-t, mondom ha úgy van el is hozom, erre csomagtérajtónál beázás nyomai (szőnyeg szétmállva, rakományrögzítő gyűrű magába rozsdásodva mozdíthatatlanul), ülésfűtés gombja beesett ahogy megnyomtam, de a legjobb, hogy alig volt benne fagyálló, mondtam is a csávónak, hogy ez hogy van tesó?, mire közölte, hogy önthetek bele neked, hogy megnyugodj...hát kösziFéktárcsák is cserések lettek volna, szóval elköszöntem.
Ez az 1,9-es már DPF-es, ez mennyiben növeli a szopófaktor nagyságát?
Köszönöm!
-
yodamastah
őstag
Béka corolla maga a megtestesült szürkeség, de maximálisan ajánlom mint olcsón üzemeltethető, megbízható alap autó. Itt a népítélat amit írtam róla [link] ez anno kikerült a totalcar heti merítés válogatásba is
Itthon nehéz jó békát találni, mert rá van állva egy (vagy több?) cég a jó állapotú idősebb toyotákra, viszik ki őket afrikába. Az enyémet is ők vették meg, percekig volt fent hahun a hirdetésem.
2 méteresen mindkettő szűkös lesz
-
Pőze
aktív tag
Sziasztok! Hamarosan tervezem megvenni éltem első kocsiját.
Végre úgy alakul az élet, hogy össze jöhet a régi vágyam.
Imádok vezetni és az autókat is de műszakilag nem értek hozzá.
Nyitott vagyok mindenre igazából csak a francia márkák nem érdekelnek annyira. A lényeg az lenne, hogy egy kis fenntartású értelmes kis kocsit vegyek ami megbízható is.
Eddig a békalámpás toyotákat nézegettem és egy Mitsubushi Coltot.
Minél kisebb annál jobb mivel elég durvák itt az adók a kocsikra de azért jó lenne ha kényelmes is lenne valamennyire mert 2 méter vagyok. Személy szerint nekem nagyon jó kis opciónak tűnik a Colt. Nektek mi a véleményetek?
-
válasz
Tsebacsi #131904 üzenetére
Mert én mennyire értek a kocsikhoz? De most komolyan, egy beszélő disznó ?!
A TIR-t segítettem TaaT-nak megírni, és ha ismered a kereső funkciót akkor nézd már meg ugyan miket javasoltam eddig mindenkinek... (azon túl hogy szeretni kell, mert gondolom a következő kötekedés ennek kapcsán van betárazva, mindenhol az hogy át kell nézni-nézetni!)
Az hogy vannak szituációk amikor kell a tökösség, nem egyoldalú tapasztalat, hanem tény kérdés. Pont Te és sok más ember vételről való lemaradása támasztja ezt alá - objektíve.Az meg hogy neked nem jött össze, ne az én meg más hibája legyen már
Vállald fel hogy lassú volttál és kész. Semmi baj nincs ezzel. Ahogy a bölcselet is tartja, jobb sokszor gyávának lenni mint egyszer halottnak.
(#131903) rbalint88 : kikérem magamnak az 01 utalást
-
válasz
rbalint88 #131903 üzenetére
Új autóra nem áldozunk, az felesleges luxus. Itt arról van szó, hogy aki nem ért annyira a kocsihoz, hogy maga nézze meg, álljon alá, az 1 hetet tuti csúszik, mire leszervez mindent, és addig nagy esélyel beesik egy 1bites, és buktál esetleg egy jó autót, csupán azért, mert nem akarsz lutrit venni. Engem csupán ez bosszant, semmi más.
-
rbalint88
addikt
válasz
Tsebacsi #131897 üzenetére
részben igaza van a 01malacnak abban, hogy 100%-os biztonságot nem ad semmilyen átnézés. obd-s hibaolvasást csinálnék, alánéznék, motortérbe jó alaposan, aztán hadd szóljon. sajnos azt egy szerelő se látja, hogy pár nap múlva megreped a blokk vagy elkókad az ecu vagy átugrik/elszakad a vezérlés. a használt autó vásárlása mindig lutri. és lehet, hogy pék-cukrász hozzáállás, de ha viszel egy tételes checklistet, odamész egy másik kósza autóbuzival, alaposan, nem a vásárlási láztól besózva átnézitek, akkor olyan nagyon nem baszhatnak át.
nekem eddig a 8 autóból, ebből 6 releváns (Golf1 és BMW535iM nem, mert azok hobbiautónak lettek véve) az elsővel nettó átvertek - autópiac, négyet átnéztem és azokkal nem volt különösebb dráma, egyet megnéztem szerelővel, na azzal szoptam a legtöbbet.
A runner125 elvei alapján való vásárlás -részben- adhat jobb eredményt, de inkább úgy mondanám, hogy a kitűzött keretnél bőven olcsóbban vegyél autót és rakasd rendbe, akkor tuti a nyugalom. persze egészen addig, amik a ki nem cserélt 6803 alkatrészből nem szarik be valami... szóval LUTRI.
ha nyugalom kell, akkor go to szalon, tessék új autót venni. ha nem jársz sokat, akkor KIA a nyerő. -
máyköl
veterán
Valamint tudja esetleg valaki, hogy egy 1.6os Mitsu Carisma mennyit ehet városban?
Van egy ismerősnek eladó...
Új hozzászólás Aktív témák
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen széket vegyek?
- BestBuy ruhás topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Szétveri a kritikus gondolkodás képességét a ChatGPT
- Okos Otthon / Smart Home
- Formula-1
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- HP, Lenovo dokkoló 12.300Ft-ért? VÉGKIÁRUSÍTÁS
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i7-4GEN I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF A620M R7 7700 32GB DDR5 1TB SSD RX 6800 XT 16GB ZALMAN I3 NEO Gigabyte 750W
- Lenovo LEGION Pro 5 / Pro 7, Lenovo Yoga Pro gépek (RTX 4060 / 4070 / 4080 / 4090)
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest