Hirdetés
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Akciókamerák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- RAM topik
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- ASUS notebook topic
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- LED / LCD TV topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dr.Zoo
őstag
-
Dr.Zoo
őstag
válasz
SaNyEe #133794 üzenetére
A tök tudja, totalcar régi cikkéből emlékeztem erre az összegre, de ha friss a rendszám, akkor valóban izélhetem.
Ha jól rémlik, legközelebb Bécsben van Daihatsu márkakereskedés, ha nagyon genyó vagyok, akkor elkérem az alvászám+motorszám kombót, és írok drága Labanc testvéreinknek egy e-mailt, hogy meséljenek erről.Köszönöm a bogárfogós hasonlatod, de így 35 éves múltán, már öregnek érzem magam bohócnak.
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
Dr.Zoo #133789 üzenetére
Jha, hogy magas vagy. Akkor StreetKa és bogárfogónak jó lesz a fogsorod
Komolyra fordítva a szót, ~2005-től van idehaza uniós rendszám. Ez meghatározza a járművek regisztrációjának a menetét.
Onnan tudom, hogy hiába kérdeznéd le ennek az autónak a (valószínű még nem is létező hazai rendszámát), hogy a szélvédő jobb alsó sarkából valami hiányzik, valami nálunk honos matricaféle
Nem 625-be kerül a lekérdezés amibe 2 rendszám is beletartozhat? Nekem úgy dereng.
-
Dr.Zoo
őstag
válasz
Kornel #133790 üzenetére
Súly LE-ben ez a nyerő, illetve akit eddig kérdeztem szerelőt a Yaris motorjáról, sírtak. Na nem azért mert sz@r, nem megy tönkre. Ergó éhen halhatnának az 1.3 Toyota motortól. Váltó manuális, klíma manuális, nincs kettőstömegű, nincs PD elem, nagynyomású ü.a. pumpa, 3 fedcomp+comfortelektronika, van egy szög egyszerű benzinmotor, meg 5 sebesség, oszt' Jézus.
Mama használja főleg faluban rohangálni, arra meg ez tökéletes.
Évente max. 3x lemegyünk vidékre. Erre tartsam a paszulyt? Minek? -
Dr.Zoo
őstag
válasz
SaNyEe #133787 üzenetére
Lévén vagyok 200 centi magas, a Ford KA nem jött szóba.
Sajnos a Fordokat amúgy sem preferálom, úgyhogy kilőném.
Km futást lekérem a rendszám alapján, kemény 1300 froncsi, ha az mást mutat, rákérdezek hogy wattafakk?Daihatsu klub létezik, de oda a döglött légyen kívűl senki sem téved be, tudom, mert már volt Daihatsu-m.
Azért köszönöm.
Qru.: E van. Meguntam a rettegést.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Dr.Zoo #133780 üzenetére
11,3s alatt tudja le a 0-100-at szóval nem fog az ülésbe préselni. Mire vagy kíváncsi azon kívül, hogy hátrafelé teszel egy hiperűrugrást a cserével?
Korrekt megbízható gép amúgy, árulják Subaru logóval is (Justy). Japános szervizigénye van, tehát relaitve drága hozzá az alkatrész cserébe nem romlik el ha legalább kicsit is törődnek vele. 15k km-es oljacsereperiódust szigorúan tartsd be, ha maximalista vagy akkor 10k-t tarts.
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
Dr.Zoo #133780 üzenetére
erről az jutott eszembe, hogy miért nem veszel egy StreetKa-t vagy SportKa-t és költesz 400-at rendberakásra
A kmfutás legyen is gyanús, mert nem magyarországon helyezték forgalombaKőékegyszerű szívóbenzines, ha kapott olaj és szűrőcseréket időben nemhinném, hogy sok gond lehet vele, de erre vannak a hazai kis klubok/fórumok, hogy utánakérdezz
.
-
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Dr.Zoo #133780 üzenetére
Én egy hete próbáltam egy olcsóbbat, kompakt kategóriában keresgéltünk és megtetszett, sikerült is gyorsan ledumálni egy tesztkört.
Méretre gyakorlatilag Honda Jazz, csak lejön az origami mód, de tágas, nagy és elég vagány a műszerfal.
A motor nem tudom pontosan, mennyiben egyezik az olcsóbb változat 1.3-asával, azzal meg voltam elégedve, mokány kis jószág tőle.
Ami kicsit elriaszt, hogy kevés van belőle, drágák az alkatrészek és nem tudom mennyire érthetnek hozzá az itthoni szerelők, hány olyan alkatrésze van, ami nem Yaris meg Corolla származék.Amúgy azt gondolom tudod, hogy a Subaru Justy is ugyanez az autó kb., szóval ha tetszik, akkor érdemes ott is nézelődni.
-
Kornel
veterán
válasz
Dr.Zoo #133780 üzenetére
Munez volt munkahelyen van
(majd ő megmondja jo-e
)
Mondjuk egy tdi passatot biztos nem cserélnek egy ilyen funyirora.Qru:
de ez trekking bringa, jó nagy kerekekkel. Majd kiderül
Persze lehajtott üléssel menne...
Ha be tudom legozni, akkor tényleg kategória első a helykínálat -
Dr.Zoo
őstag
Tisztelt Urak!
Meglévő szekér cseréjén gondolkodom, (1.9 PD Passat 2002-es) és nézegetek egy ilyen kézikészüléket.
Esetleg van rajta olyan prücök, amit én nem látok?
A km futás kicsit gyanús, illetve picit félek a sport verzió miatt, hátha hülyegyerek használta, de azért a 90 ló 952 kilóra nem rossz szvsz.Minden hsz.-t megköszönök.
-
Kornel
veterán
-
rbalint88
addikt
válasz
Kornel #133775 üzenetére
életstílus kombi az, nem kicsi. kicsi kombi egy 206sw pölö.
amúgy félig-meddig szándék kérdése, hogy mekkora csomagtartó elég. értelmesen pakolva és nem minden szart magaddal víve egy kisautó is elég tud lenni, míg ha a nagymamára kötött gorenjét is viszed nyaralni, akkor a mikrobusz sem... -
Kornel
veterán
Igy van.
Akkora a csomagtere, mint némelyik kis kombinak (159 sw pl.)SaNyEe:
+1
Ezt magyaráztam el most a Honda topicban is a sztorira.
Civiccel jártam így, csak nem találtam semmit, mind kamu volt élőben megnézve.
Aztán szűkítettem a keresési kort magyarországon újonnan forgalomba helyezettre, és láss csodát pár százezer forinttal feljebb autókat is találtam, nem csak lefingott romokat. -
SaNyEe
aktív tag
válasz
Sátán44 #133771 üzenetére
sejtettem
Vagy megveszed ebben az állapotban vagy hagyd a fenébe.Amit mutat az óra jó eséllyel kamu.
Nézd meg mibe kerülnek az ilyen Jazzek mobile.de-n a feltüntetett kmóra állással.
Majd nézd meg, hogy neked mennyiért árulják regisztrálva (százezres tétel is könnyen lehet) és névre írva (átírási illeték, törzskönyv, eredetvizsga ez 50-100e pénz teljesítménytől függően csak az átírás)Mi ezért nem tudtunk Grand Scenic-et venni. Egy olyan hazai volt a kínálatban amit érdemes volt megnézni, de az is csak képen mutatott jól és a vezetett szervízkönyv annyit jelentett, hogy néha 4-5 évig nem vitték szervízbe
A külföldi nem mondom, hogy rossz, de semmit se tudsz az előéletéről és fix, hogy nem abban a szervízciklusában tart amilyen óraállással megveszed. Abból meg csak a baj származik később. -
g4bb3r
tag
válasz
HoaryFox #133769 üzenetére
Mondjuk ha nincs megpakolva oda lehet neki pörkölni
De azért nem versenygép.
Múlt hetvegen mentem ki a városból M5 felé egyik lámpánál kicsit tovább húzattam a ki a 2est/3ast es otthagytam egy sufnituningolt Ford Escortot aztán a köv. lámpánál turáztatta a motort meg fenyegetően nézett hogy revansot vegyen pedig tényleg nem versenyezni akartam
-
dj79
senior tag
Ugyanezeket a köröket futom
.
Zafira inkább 4+2 személyes, Picasso 5 teljes értékű ülést és nagy csomagteret kínál, ez is lehet döntő indok.
Mindkettőhöz az 1.8 motor javallott. Zafirából a gyári CNG verzió a gyakoribb.
Amit nekem említettek itt és máshol korábban: faceliftes Picassot érdemes nézni (asszem 2004-től), változtattak/erősítettek a futóművön.
Asszonynak a 4+2 ülés miatt jobban bejönne a Zafira alakíthatósága (illetve megemlítette, hogy néhanapján anyós is tudna velünk utazni), innentől számomra nem kérdés, hogy a Picasso a nyerő.
-
g4bb3r
tag
válasz
HoaryFox #133739 üzenetére
Seat Toledo mk2 1.6 benyasról tudok nyilatkozni. Szép (belül kicsit tényleg sprőd műszerfal, gombok) elöl kényelmes hátul ülőknek már nem annyira. Ha vigyáztak rá akkor relative egyszerű problémamentes konstrukció. Váltó pontos. Csomagtér pazar. Nem rohadós fajta (én még nem láttam rozsdásat mk2 Toledóbol) enyém 13 éves egy kis rozsda sincs rajta.
Ekkora kasztnit az 1.6 nem fog nagyon "repíteni" ha pályázol akkor 110-130nál már 4000-et pörög a motor 130 felett elég hangossá válik. Plusz pályázol (tartós 120-130) sokat akkor kajázza az olajat - ilyen ez a motor. Előzésnél is meg kell gondolni ha 4 ember + csomagok is vannakÉn szeretem lassan 1 éve van meg , ha megkapja amit kell hűségesen szolgál, nekem bejön a forma mai napig (szebb mint egy skoda oktáv) Mai fejjel ekkora autót nem vennék 140-150 lovas motor alatt.
Akitől vettem ő is azt mondta ha kifizeti a lakást ugyanilyet fog venni csak 1.9TDi-beSzóval ha dinamikus autózásra vágysz ekkora autókba ne 100LE kötüli motort keress (vagy kisebb kasztnit ami könnyebb).
Szerk: én az ársáv felső részéről választottam lehet ennek köszönhető, hogy a kötelező dolgok letudása óta csak tankolok bele+kopó dolgok. De láttam 700k körül már ilyeneket nyilván nem lesznek tökéletesek és öregebbek is.
-
r0by
addikt
Hali!
Lassan autócsere esedékes nálunk. Jeleneleg egy 96-os, mk7-es 1.8-as benzines Ford Escort kombit nyúzok.
Egyenlőre két típus tetszik, mindkettőből benzin/gázost szeretnénk: Opel Zafira vagy Citroen Xsara Picasso. Véleményetek szerint melyik lehet a jobb választás? -
-
Sátán44
addikt
Az mennyire hihető sztori, ha az eladó azt mondja, hogy az autónak (Jazz 2009) csak digitális szervizkönyve van?
-
SaNyEe
aktív tag
Sziasztok,
Kéne kis help 1.9 2.0 dízeltúlajoktól.
Sztori:
Vettem egy Chevrolet Epica 2.0D autót.
Márkaszervíz átvizsgálta amiért pénzt kértek és tökéletes állapotúnak tituálták a gépet 1 hibával, amit az árba belealkudtam, mivel az eladó is tökéletes állapotúként árulta.Átvételt követő napon eső után vettem észre, hogy a bal hátsó fékről nem tűnt el a rozsda.
Írtam egy levélkét a szervíznek, hogy ez így mégis mi, hogy nem vettek észre egy fékhibát, ami a jármű alapvető biztonsági felszerelése. Kértem írjanak válaszlevelet.Na fel is hívtak telefonon, mert az annyira írásos ..., hogy mondjam el a hibát (mintha nem tudnának már róla).
Hozzátettem, hogy erős lenyomás után járó motornál a fékpedál lassan kúszik lefelé, bal hátsó fék nem fog.sztori vége.
Én úgy tudom, hogy a leflé kúszó fékpedál azt jelenti, hogy levegős a fékrendszer. A szervízes pedig állítja, hogy az ilyen erős dízelmotorok fékrásegítője ilyen erős stb-stb és vigyem be a gépet, megvizsgálják más követelményeknek megfelelően és segítenek, hogy az autó jobb állapotú legyen.
Én azt hittem, hogy a levegő sűrítése miatt kúszik lefelé a pedál erős lenyomást követően amihez nyilván van köze a fékrásegítőnek.
Ebben kérnék segítséget. Alapjáraton erősen nyomjátok le a nagy dezsőmotoros autó fékpedálját és nézzétek meg, hogy kúszik-e lassan-lassan lefelé szemmel láthatóan. (10 secig nyomni kb)
Majd írjátok meg az autó típusát, motort illetve, hogy süllyed-e a pedál vagy nem.Szerintem palira vesznek, de nem vagyok 100%-ig biztos ebben.
Köszönöm előre is
-
HoaryFox
őstag
válasz
MunezXBK #133757 üzenetére
Jelenleg még semennyi
Sajnos még nem adhatom el a jelenlegit, meg folyamatban van a megfelelő tőkeerőforrás felhalmozása
(#133758) Qru: Gondolkozom, hogy akkor nyomok a listára egy hard sort műveletet és maradnak (ebben a sorrendben): B Veki, Fóka 1, G Astra (<-- nekem annyira egy semmilyen autó formára, F Astra se egy képzőművészeti műalkotás, de szívesebben nézek rá, mint az eggyel újabb utódjára)
-
válasz
zoo8800 #133756 üzenetére
Csepel 180Ft, vagy Soroksari ut Bp es Dunaharaszti kozott 175ft. A benya szerintem felfele fog menni, ahogy az lpg is, csak hat ugye amikor 450 volt 1L benzin akkor volt 1L gaz 200-240Ft kuttol fuggoen.
Ilyen auchan, meg O2, ehhez hasonlo kutakat en nem veszek szamba, lehet sajat hulyesegem, de nem tankolok ilyen helyeken ha 50ft-al olcsobb akkor se.
-
Qru
MODERÁTOR
-
HoaryFox
őstag
Fóka 1 is benne van, ennél az egy típusnál vagyok hajlandó lemondani a sedan formáról, mert 1. a ferdehátú is jól néz ki szerintem, és 2. nem sok sedan szaladgál az utakon / várja jobb sorsát hahu-n.
A B Vekiről meg egyszerűen nem vagyok hajlandó lemondani, mert nekem irgalmatlanul bejön a külleme(#133745) rbalint88
Alfába nem merek ülni, annyira nem vagyok fanatikus
(#133742) dj79
Köszönöm a véleményedet neked is!
Többieknek: továbbra is várom az észrevételeket, javaslatokat, kommentárokat
[link]
Szerk.: Ja, és még áll a kérés: ha valaki mostanában kérdez le kmóra állást és lenne egy szabad slotja, az dobjon egy PÜ-t pls
-
válasz
zoo8800 #133752 üzenetére
Esetünkben adott egy 1.4-es F astra kombi. Benyából 6.5-et kér, gázból 8L-t.
6.5L benzin -> 350Ft/L -> 22.75Ft/km
8L gáz -> 180Ft/L -> 14.4Ft/kmGázhoz is kell benzin, de nagyon kevés. 10L-ből fater nagyon sokáig elvan, csak indításhoz kell a benya.
Valóban nem fele annyi, most olcsó a benzin
-
trassher
addikt
válasz
HoaryFox #133735 üzenetére
Astra g 1.8 125 le. Ettől olcsóbb nem igen lesz semmi. Írták az üléseket, hogy kényelmetlenek. B vectra ülése előre plug&play, hátra minimális szivacs formára vágás szükséges.
-
Felesleges kiszedetni. Ha nem akarsz gázzal járni, akkor benzint tankolsz. Egyébként ha már benne van, akkor érdemes kihasználni, 180Ft 1L LPG, kb. 2literrel eszik többet mint benzinből. Lehet számolni, kb féláron autózol gázzal
Hátrány, hogy azt hiszem 1-2 évente a gázra kell valami külön vizsga, de nem egy nagy tétel, illetve ha pótkerék tartályos akkor ugye nem lesz hely a pótkeréknek. Másrészt nyilván nem kevés km lesz egy gázos autóban, nem véletlenül rakatta bele az előző tulaj, tehát én fokozottan figyelnék egy ilyen autónál, kérd le az adatokat a lehető legtöbb helyről, honda márkaszerviz, KEKKH, ha van biztosítós haver akkor onnan is.
Fater már vagy 5 éve jár gázos astrával, olcsóbban autózik a kombival mint anyám az ezres suzukival
Semmi műszaki hibája nem volt a gáz miatt.
-
Kobe
veterán
Megnezettem a korabban linkelt mazdat, sajna keprol nem latszott, de szarra van rohadva az egesz, osztrakoktol behozott db....
Kerdesem most egy civichez kapcsolodna. Adott egy 1.8as civic amit vmiert benzin/gazosra alakitott a tulaj. A kerdes, hogy ezt gyari allapotra vissza lehet allitani, kiszerelni, es kb mibe faj egy ilyen muvelet ?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
HoaryFox #133735 üzenetére
- Vectra B: rohad és elég csiga az 1,6-os motorral de olcsó a fenttartása
- Astra G: az 1,6-os hajlamos enni az olajat rohadás itt is lehet (sárvédő ív, tanksapkánál) cserébe elég jól mozog. Ha találsz megkímélt 1,4-est az is jó hisz' csak 10 lóval gyengébb de pl a váltó áttétel is azonos.
- Passat B5/B5.5: az 1,6-os motornál felvágod az ereid olyan lassú lesz. Amúgy nem rohad (ha nem volt törve). Az 1,8T jól megy de az költségesebb és elég kevés nem lerugott példány van belőle.
- Octavia: Ugyanaz mint a Passat, picit olcsóbbak az alkatrészek hozzá cserébe sprődebb gép
- BMW 3er (E36): Necces bizony, engedd el szépen.
- A4: Ennyiért csak leharcoltat kapsz, az 1,6-os zabálja az olajat és nem megy. Rohadás itt is elő-elő fordul a sárvédőíveknél. Típus hiba a gyújtótrafók elhullása.
- Galant: Az egyik legszebb japó sedan a Legacy (mk4) mellett. Nem drága a fenttartása, az 1,6-os motorral is egész élhető de nagyon szeret rohadni erre oda kell figyelned
- Pug 306: Annyira egyszerű technika amit még a franciák se tudtak elszúrni. Alkatrész nem drága, annyira nem rohadós mint a korabeli japánok és ebből az 1,4-es is már élhető teljesítményt ad. Elkó gondok se jellemzőek rá (leginkább mert nincs benne elektronika
) de azért megőrülő központizárral itt is számolni kell.
- Seat Toledo: Kb félúton van az sprőd de olcsó Skoda és a nem sprőd de drágább Passat között. 1,6-os motorra ez se az országutak királya de A-ból B-be elvisz.
- Avensis: Az 1,6-os is már élhető de 1,8/2.0 már egész kis rakéta. Szeret rohadni ez is mint az összes kortárs japó gép. Az alkatrészek se drágák hozzá és nagyon megbízható.
+1: Ford Focus: Ha tetszik vedd fel a listára, már az 1,6-os is elég korrektül gurul. Kiváló futómű, nem drága alkatrészek. Rozsdára figyelj, mert ez is szeret rohadni.
-
rbalint88
addikt
válasz
HoaryFox #133735 üzenetére
villámosból inkább Vectra, annak értékelhető ülései vannak. 2.0 mocival már egész jó
Passatban nincs igazán jó benzines motor, plusz 700-ig elég necces értelmes darabot találni, mert a jókat drágábban is elviszik a fanboyok. BMW-re, A4-re ugyanez igaz, csak még kicsit jobban
Toledoban, Octaviában és Borában a hátsó lábtér hiánycikk, plusz motorban ezek sem erősek. 2.0 8v 115 ló kényelmeske, ha találsz, de azért nem rakéta az se. V5 20V, V6 meg magasabb árkategória
Avensis jó, de 700-ig leginkább csak FL előtti lesz, annak meg szar a világítása, féke és szeret rohadni. FL utáni 1.8 lenne a legjobb választás, de elég fapad autó, cserébe tényleg elpusztíthatatlan érzete van sajnos csak érzet, ugyanúgy tönkre tud menni.
Galant szép, biztos jó is, Skillet ismeri jobban a típust.
306 na ne már, köze nincs a többihez. 406FL esetleg, ha találsz épkézláb példányt ennyiért.
hozzáraknám még, ha szeretsz kanyarogni: Alfa 156 1.8TS, V6 és a dízelek. 700-ig nem nagyon lesz benzinesből FL (dupla digitklíma, tempomat lehetősége, akár BOSE hifi, xenon), dee én nagyon felszerelt jtd16v-t vettem tavaly 760-ért névre írva és nincs vele különösebb gondom eddig 294ezer km-nél. rozsdára kell figyelni, futóművére lehet költeni (de minőségi alkatrésszel megcsinálva jó és tartós.) apróbb elektromos buziságok előfordulhatnak, de talán egy kiégett izzó figyelmeztetésbe vagy légzsáklámpába nem keseredsz bele, mindegyikre van amúgy gyors és olcsó megoldás. -
kenny123
addikt
Sziasztok!
1.4Tsi (2009-) motorral van valakinek gyakorlati tapasztalata? Ha előjön a verzermulancos dolog, milyen javítási költségekkel kell számolni, karbantartás, stb?
Ha valakinek volt tapasztalata vele, és írna pár sort, hálás lennék. -
dj79
senior tag
válasz
HoaryFox #133735 üzenetére
Szerintem Opel, méghozzá G astra vagy esetleg Avensis.
Vectrából látni elég sokat, ami már rügyezik.
Audi és Passat nem rossz, futómű felújítása eléggé költséges lehet, 1.8 5V non-turbó már viszi is a kasznit.
Oktávok: 1.6 benzines vállalható, váltót meg kell nézni. Toledo szintén zenész.
A többiről érdemben nem tudok nyilatkozni.
-
oscar1985
csendes tag
Sziasztok!
Gyarapodik a csalad, ezert ugy dontottunk, itt az ideje lecserelni a regi Opel Corsankat(apropo 20 eves kicsit rozsdas Corsa ugyanitt elado
).
Amit kineztunk, az a Skoda Octavia(benzines mert inkabb varosban hasznaljuk), a problema hogy 2 millio korul(amennyit maximum szanunk ra, de jobb lenne 1,5 alatt) vagy 8-10 eves szivomotorost kapunk, vagy 5 eves 1,2-es TSI-t. Azert 90 lo minimum kene megmozgatni ezt a vasat, szoval szivo benzinesbol csak az 1.6 johet szoba, viszont azt keresi mindenki igy inkabb leharcolt peldanyok vannak, vagy 2 millio felett.
En inkabb a jobb felszereltsegu, szebb allapotu ujabbat vennem, de ahogy olvastam a TSI motorok nem a megbizhatosag mintapeldanyai(igaz, kevesebbet fogyaszt ami 5 ev alatt visszahoza a komplett vezerlescsere arat).Van valakinek tapasztalata, tanacsa mit tegyek? A TSI tenyleg ennyire rossz?
Persze nem ragaszkodom az Octavia-hoz, ha valaki tud jobbat az is jo, de tetszik hogy jo nagy a csomagtarto, mas autonal csak kombiban lattam hasonlo mereteket.
-
w333
félisten
válasz
HoaryFox #133735 üzenetére
Ezek közül a G Astrát mondanám ... és legalább az 1.8i vagy 2.0i motorral, talán ebben van a legkisebb rizikó, illetve a fenntartása is ennek a legolcsóbb !
Illetve a B Vectra is jó választás lehet ugyan ezekkel a motorokkal ha találsz olyat ami még nem rohad, fullosabb és komfortosabb az Astrától !
Octavia sem rossz, 1.6 (101Le) elég neki és megbízható de ilyen áron a Facelift előttit fogsz csak kapni (1998-2002) és csilliárd km -el !
-
HoaryFox
őstag
Na srácok, kíváncsi vagyok a véleményetekre:
Tegyük fel, van 700.000 Ft-om autóra a járulékos költségek nélkül (átírás, első szerviz, stb.)
A kitételek:
- Szedán
- Benzines motor 100 LE-vel vagy akörül (erősebb jöhet, fogyasztás nem számít)
- Megfizethető szervizköltség
- Megbízhatóság
- És ugyebár a fent említett árAmit eddig néztem (figyelem, 'Villámcsapta' vagyok = Opel szimpatizáns):
- Opel Vectra B
- Opel Astra G
- Volkswagen Passat B5, B5.5
- Skoda Octavia
- BMW 3. series (E36) <-- tudom, ez necces xD
- Audi A4 (1. gen 1997- ) <-- ez is
- Mitsubishi Galant
- Pug 306
- Seat Toledo
- Toyota AvensisElőre is köszönöm az építő jellegű válaszokat!
-
runner 125
nagyúr
válasz
n0k0m_ #133733 üzenetére
SX4 alacsony és kicsi mindkét terepszöge is. Nézz róla videókat, elég gyatra a terepképességei vannak.
Hasonló elvárásokkal (megbízhatóság, kedvező fogyasztás / fenntartás, opcinális 4 kerékhajtás, kompakt méret, nagyobb hasmagasság) kerestem én is SUV-t, ha rákeresel a kb. 2 éves hsz.-aimra elég alaposan körbejártuk a témát. Most is azt mondom h ebben az ársávban, ilyen célra a HR-V-nél aligha van jobb alternatíva.
Pajero Pinin-t én is néztem, de a 3 ajtós nagyon kicsi lett volna, pedig abban normális, a nagy Pajero-ban is elérhető Super Select, kapcoslható 4 kerékhajtás van, felezővel, alapból hátsó hajtással, így valamelyest kedvezőbb a fogyasztása, viszont az 5 ajtós kizárólag állandó 4 kerékhajtással elérhető, ami jócskán növeli az étvágyát. Az 1.8-as és 2.0-es motornál is legalább 12-13 literrel kell számolni, ami qrva sok a menettulajdonságait figyelembevéve. -
n0k0m_
tag
válasz
runner 125 #133731 üzenetére
Nagy is, drága is. SX4-nél drágább kínálatban már nem látom az előnyöket.
-
runner 125
nagyúr
válasz
n0k0m_ #133729 üzenetére
Korai példányoknál a rozsda ami problémás lehet, főleg ha használták terepen is. Érdemes 2004-5 körüli, utolsó példányra vadászni.
Vétel előtt mindenképpen emeltesd fel, és nézzétek át az alját, mozgasd át a kardánt, a féltengelyeket. Parkolóban kanyarogj vele kis tempónál teljesen alászedett kormánnyal és hallgasd h nem jön-e furcsa hang a hátsó diffiből.
Jah és jellemző rájuk a minimális olajfogyasztás, ezzel légy tisztában.2 év és 32k km alatt most kíván egy első lamdaszonda cserét az enyém, ez ami nem várt kiadásként jelentkezett, ezen kívül csak olajat cseréltem benne 11-12k km-enként.
CR-V nem játszik már? 1,8-2 körül már abból is kapsz szépet.
-
n0k0m_
tag
válasz
runner 125 #133725 üzenetére
Korábban a 10l miatt passzoltam, de közben rájöttem, hogy a mostani is annyit eszik.
Milyen ársávban érdemes nézelődnöm? 600.000 -től kaphatók már a 2000 körüli modellek (ami formára ugyan az mint a 2004-es "legújabb" 1.400.000 -ért). Ha nincs valami extra tudnivaló hozzá, akkor autószerelővel akár ilyen régebbit meglesetnék.
-
Kobe
veterán
ez lenne a cél, de mots elég gyér a felhozatal, kb a linkelt mazda 6 volt a legszimpibb msot a 1.5-2.5-ös ársávban.
Viszont a mazda 6 - accord nekem agyban valahogy mindig pariban voltak, haosnló méretű, származású, karakterű autó, tlaán a mazda kicsit alacsonyabban pozicionálva, viszont nem igazán értem az accord nagy felárának okát. 2006 körüli mazda 6, 100-200K kmrel azért már akad 2M alatt, egy accord meg ugyanebből inkább 3M, és jóeséllyel 250K t beleraktak. Ez kb 40% árdifi, csak nem tudom az okát....biztos van neki -
Kornel
veterán
Kemeny futómű, szinte sportos. Ehhez mondjuk hozzájárul a 225/45 r17-es gyári gumi méret is
Ennek ellenére a hátsó futómű hajlamos az elpattogasra, de ez inkább a gyári hibás hátsó gátlók hiabaja, mert cserélt hátsó gátlokkal már nem érezni. Ezt érdemes ellenőrizni, hogy voltak-e már cserélve.
Első futómű kényes, azért egy-egy stabrúd, kormányösszekötő simán cseres már ilyen korban, illetve 200k-nal többet a lengokarok se mennek el, itthon főleg. Mondjuk ez nem az autó hiabaja, hanem inkább a magyar utaké. A kormánymű fogaslece loghat még, erre megoldás nem nagyon van, ennek még utána fogom azért járni, mert ez azért idegesítene.
Ezen kívül azért itt ott zorog a beltér, de csak nagyon rossz utakon, illetve hamar karcolodnak a belső műanyagok.
A motor alul halott, ha azt akarod, hogy haladj vele, akkor keményen forgatni kell, 3000 alatt arra jó, hogy tartsd a forgalom ritmusát, ilyenkor jól is fogyaszt, szerintem. Város 8-9, országút 6-7, pálya 7-8, átlag 8.
Cserébe a motornak, a váltónak nem szokott baja lenni.
Illetve nagyon jól variálható, a hátsó ülések felhajthatóak, a tank az első ülések alatt van, a csomagtere a kategóriában szerintem elsők között van, teljesen sikba dönthető, de alapból is jól pakolhato.
Ezen kívül az alapfelszereltség a sport-nal szerintem korához mérten parádés.Ezen kívül voltak még hibák,amiket folyamatosan javítottak a gyártás felfutásával, pl. beazo lámpák, meg sok-sok dolog, szerencsére ezek nalam nincsenek, pedig FL előtti 2008-as ez is.
Összességében túl vannak arazva rendesen, de hasonlo korú kompakt szívó benzinesben nincs rajta kívül nagyon alternatíva. De még turboba se nagyon, talán egy 1.8T astra J.
-
Qru
MODERÁTOR
A helyedben egy Accordot keresnék. Nem baj ha sok km van benne ezek simán elmennek 500k-t ha cseréltek benne rendesen olajat. A 2.0i is már korrektül szedi a pacskert.
A jó vételt ki kell várni és ha nem vagy elég gyors akkor elviszik az orrod elöl. Szóval egy normális autót találni alhangon hónapok kérdése.
mod:
nesa: Nincs benne tartalék.
-
Kobe
veterán
válasz
Kornel #133702 üzenetére
el lett baszarintva a linkelés mert 2x ment be ugyanaz.
Amúgy kezd érdekelni akkor, hogy melyik kocsi az állatorvosi ló, amelyiket meg is éri megvenni ?
vagy leginkább honnan....mert hahun eddig annyira ütős vételt nem láttam
eddig mindegyik amit néztem, furcsamód csak a negatívum jött ki
Adott a keret, kb 2.2M +0.3M egy szervízre mondjuk.
Szóval 2.5-ös plafonnál, ki milyen 2 literes benzinest venne, ami az alábbiaknak:
- nem kombi kivitel (rühellem, hányok a kombiktól, ember szerintem még így nem utálta őket)
- 2006 utáni
- 4 felnőtt elfér benne, sofőr 194 cm, 110 kg. Elsődlegesen 2 emberre, alkalmanként 4 felnőtt, kölök nincs és darabig nincs is tervben
- lézervezérelt befecskendezés, meg THX hangrendszer, meg a szokásos sallangoktól mentes, egyszerű, megbízható felépítés (mondjuk kettőstömegű nélkül)Opel astra meg a flottában leharcolt octaviakat hagyjuk, akkor marad inkább a lábbusz
2.0-2.4-es Accord szimplán nincs ennyiért, inkább 3M fele, az is közelebb a 300k kmhez, vagy mr túl rajta, vagy max 2004-es amiért 2.5-et kicsit sajnálok. Ha lenne 2.5 egy 2004esre, akkor már inkább rohannék kopaszhoz 3.5 ért elhozni a majdnem 2010-es garantált kmes piros accordot
A 2006-2008-as ufo civicnek "nyűgje van" (szimplán nem tudom pontosan mi, de biztos), a 2008-as már 3-3.5M felé kacsintgat ahol megint bejönne helyette a korábban említett accord....vagy egy vadonatúj civic (kicsit erősnek érzem a majd 10 éves kocsi 3M ért amikor 5M ért van már vadonat újonnan)
Mondeoból nincs benzines kínálat.
A subaru fenntartása veszett drága.
A mazda rohad, és előszeretettel tekergetik (bittos könnyebb mint a többit, de eddig az összes amit megnéztem tekerve volt)
A bömö utastere kicsi és amúgy is bömö.
Olaszt emg nem veszünk.Így tényleg érdekel, hogy mi marad ?
-
Kornel
veterán
válasz
htomi85 #133714 üzenetére
Ja.
Le van taknyolva az alja (frissen), és el akarod adni, mint rozsdamentes, hibátlan autót.
Gondolom bízzák meg benned, hogy a rucsi alatt épp lemez van, mert éppen nem készült előtte utána fénykép róla.
Amúgy nagyon kemény lehetsz, ha egyből csavarhuzot dugogatsz mások seggebe 😂😂😂 -
rbalint88
addikt
válasz
Dávid78 #133706 üzenetére
jó értékek.
de a 13 év alatt 57ezer km kétélű fegyver, főleg ha idősebb nénibácsié volt, akinek foggggalma nincs arról, hogy hidegen nem gyilkoljuk, viszont melegen néha kellene, kuplung általában gatya, stb stb. ha magánszemély az eladó, akkor menjetek úgy egy kört, hogy ő vezet. -
-
secler07
tag
Sziasztok!
Ma voltam megnézni egy Fiat Punto II-t, a munkahelyemtől kb 20 méterre van egy telephely ott szúrtam ki, és mivel kicsi a világ kiderült, hogy egy gyerekkori barátom édesapja árulja, autókat hoz be évek óta. Nagyjából egy éve állhat ott, osztrák papírjai vannak, 1.2-es 8V motor, karosszéria kilakatolva, egy karc sem volt rajta kívülről. Új hűtő, fékbetétek, vezérlés elvileg 123 ezer km-nél cserélve, alvázvédelem is lett rakva alá, rozsdának a legkisebb jelét sem láttam. Szinte már túl szép és jó volt, állítólag 137 ezer km van benne, ebben azért kételkedem, mivel 2001-es évjárat. Ezenkívül a vezető ülés volt kiégetve, illetve nem volt benne rádió, amit negatívumként tudok felhozni. 450 ezer forint az ára névre írva. Én vagyok túl kételkedő vagy túl szép, hogy igaz legyen? Mire érdemes még odafigyelnem ? Első autóm lenne egyébként, második vizitre egy autószerelő ismerősöm is megnézné, illetve viszek festékréteg vastagság mérőt is. Előre is köszönöm
-
Dávid78
tag
Tudnátok segíteni abban ,hogy egy Peugeot 206 megmérték a festék vastagságát egy 13 éves autón 60-100 között változott ez mennyire normális?
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Akciókamerák
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Béta iOS-t használók topikja
- Battlefield 6
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- RAM topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700K / RTX 2060 6GB / 32GB DDR4 / 500 SSD
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G1 - i5-G4 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- LG 65C4 - 65" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - 1000 Nits
- Bomba ár! HP Elitebook Folio 9470m - i5-3GEN I 8GB I 480GB SSD I 14" I DP I Cam I W10 I Garancia!
- Azonnali A320 B350 X370 B450 X470 A520 B550 X570 chipset alaplap felvásárlás személyes/csomagküldés
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest