Új hozzászólás Aktív témák
-
szab.tam
nagyúr
load / save fagyás dx11 alatt:
többször le lett már írva, de látom, újra előjött pár embernél a probléma. ego engine-es (dirt2-3, f1) betegség.
dx11 alatt jelentkezik csak, és főként gtx400-as, azonbelül inkább a 480-as kártyáknál hallottam, tapasztatam.
próba képpen a graf menüben át kell kapcsolni dx9-be. (f1 2011-ben már lehet, nem kell a config file-ba bemászni hozzá...)
ha így megszűnik a hiba, akkor fel kell tenni a 285.27 beta drivert, és mehet vissza a dx11. ezzel a driver-rel elvileg mindegyik jó lesz. az ezt megelőző, de dirt3 megjelenés utáni összes driver-t végigpróbáltam, és mindegyiknél előjön a hiba. ennél már nem! -
Trihorn
tag
válasz
Motion_Blur #1896 üzenetére
Húúú ne is mondd, lanpartyn milyeneket mentünk az előző résszel..
Végig egymás nyomában voltunk és előzés is volt dögivel.
Komolyan mondom, olyan kiélezett és izgalmas futamokat még soha az életben nem mentem, mint akkor veled. -
Trihorn
tag
válasz
Motion_Blur #1894 üzenetére
Egyet értek. Ez így egy rakás fos! Amíg nem jön a patch addig nem játszom vele multiban.
Kritikán aluli az egész. -
Motion_Blur
félisten
válasz
scampolo84 #1888 üzenetére
Monzában tapasztalatom szerintem semmit nem számít pl
Toltunk most két versenyt Interlagosban ugyanolyan feltételek mellett, sim on, equal
Első futamon McLarennel Q: 1:05.1 R: 1:05.8
Második futam Ferrarival Q: 1:05.9 R: 1:07.4Az első és az utolsó szektorban (az egyenesekben) kaptam 1-1,5mp-et a Ferrarival a McLarenhez képest, nem volt végsebessége az autónak... és EQUAL-on mentünk!!!
áááááhhh ilyen nincs, ekkora egy rakás fost!!
-
fizzdani
tag
Üdv.
Szeretnék a barátommal játszani Tunnglen keresztül, de ő nem tud belépni más által létrehozott szobába, illetve amit ő hoz létre azt mi nem látjuk. Valaki találkozott már esetleg ezzel a problémával ? Privátban is jöhet a válasz.
Köszönöm előre is.
-
polonic
félisten
válasz
Rolly Dy07 #1876 üzenetére
Figyelj. Csak szimplán jobbak nálad.
Most ezért nem kell kiakadni. -
tomi_mod
aktív tag
az indulásnál történő lefagyásra (login megvan és a checking-nél exe hiba):
az autosave mappában levő GTEHXOSJZ_0 fájlt nevezt át, hogy legyen mentés (szal ne töröld), majd ezután a GTEHXOSJZ_1 változatról csinálj egy "0"-ás végű másolatot. Játékállás megmarad, beállításokat viszont újra kell csinálni.
-nálam már okés -
MajaG
senior tag
válasz
Motion_Blur #1875 üzenetére
Ez a hungaroringé?
-
scampolo84
aktív tag
Ja.... hát spring stiffness 11/11 és 3-4s/lap előny bármilyen más set-hez képest! Kicsit sem reális
-
varmi2
nagyúr
üdv nektek!
tudtok segíteni ebben
-
iceguard
csendes tag
nem, nem eredeti...de szinte mindenkinek megy Hamachin keresztül...
-
jozsi252
veterán
Eredeti a játékod?
-
iceguard
csendes tag
Sziasztok.
Lan-ba szeretnék játszani, de amint betölt a játék és bejön, hogy a boxban ülök a kocsikámban azonnal kidob, hogy "lost connection". Mindig ezt csinálja... van megoldás erre? valakinek ötlet? -
ftomi74
tag
Az APEX-en max 6/6-os rugókkal játszunk, úgy már van kihívás a vezetésben. Szóval hanyagolni kell a random versenyeket, összecsődíteni az ismerősöket és megegyezni valami hasonlóban, mert a 11/11 olyan mint a tractioncontrol.
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #1870 üzenetére
For the record: azelőtt a default "gamepad" beállításokkal
csak estem keltem a pályán (Singapore): sok éles kanyar
van, nehezen lehetett ezeknél időben betépni a kormányt,
túl lassan fordult rá, gyakorlatilag végig sem tudtam menni
(előtte mással nem volt gond, bár mint említettem Monaco
is kicsit necc volt, meg nemrég tapasztaltam, hogy Monza
első sikánja is alig bevehető az alapbeállításokkal). Átállva
erre a "közvetlen" kormányzásra egy körön 5 másodpercet
vertem az AI-ra, a 20%-os versenytáv alatt meg 1 percet...
Azért korábban ekkora különbség nem volt (intermediate).
Nem beszélve arról, hogy amikor megindul az autó segge,
így meg lehet fogni, ellentétben a lagoló kormányzással... -
fagy53
nagyúr
válasz
Rolly Dy07 #1876 üzenetére
"Bár nem vagyok elragadtatva a nem valós időktől." - igen, hát ehhez itt hozzá kell szoknod!
Biztosan észrevetted, hogy nemcsak hogy "megengedőbb" a progi, de más, könnyebb az irányítás is. Egyre kevésbé viselkedik az autó valóságosként, ami a sikerélmény szempontjából előnyös, de távolodunk a realitásoktól....
Hacsak valami csoda nem történik, én a következő, F1 2012-öt kihagyom. A 15k egyelőre elég, olyan nagy változás pláne pozitív irányban nem várható, bár tévednék!
-
Trihorn
tag
válasz
Rolly Dy07 #1876 üzenetére
Hát attól én sem.. Az üzemanyag fogyást már meg sem említem. Reméljük a patch mindent orvosolni fog!
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Rolly Dy07 #1876 üzenetére
Sajnos minden pályán hasonló a helyzet
-
Rolly Dy07
senior tag
válasz
Motion_Blur #1875 üzenetére
Meg fogom próbálni.
Bár nem vagyok elragadtatva a nem valós időktől.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Rolly Dy07 #1874 üzenetére
Wings:10-10
Brakes: 49-51 High-Large
Anti roll: 1-11
Ride height: 1-1
Springs: 11-11
Gears: 1:130 2:157 3:182 4:209 5:235 6:268 7:312
Camber: -3.5 -1.2
Toe: 0.11 0.41 -
Trihorn
tag
válasz
Rolly Dy07 #1864 üzenetére
-
Serpiko
addikt
válasz
werszomjas #1871 üzenetére
Nem próbáltam, de kifogom hátha bejön. Nekem ez az első F1 játékom. Lehet én meg azt fogadom meg, hogy a F1 2012 fogom manuális váltóval végig játszani. Még ismerkedem a pályákkal nekem minden pálya újnak számít.
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #1776 üzenetére
Rájöttem, hogy meg lehet szabadulni ettől a "lassú tekerős dolog"-tól.
(Emlékeztem, hogy az F1 2010-ben is volt ezzel gond, de a megoldásra
nem: szerintem ott nem is ez volt a megoldás.) Szóval be kell kapcsolni:
Override input device: Steering Wheel. Ekkor már oda teszi a kormányt,
ahová én a kontrollert, nincs benne az az idegesítő lassú átmenet.Ja,
így sokkal érzékenyebb, tehát a linearitást érdemes 100%-ra rakni. -
Serpiko
addikt
válasz
werszomjas #1866 üzenetére
Ez csak gand picx vagy mi nem karier. Ezt befejezem utána kezdek egy 100% os kariert. Kemény lesz tudom ezt is tolom már egy ideje. tényleg hosszú a hosszú long hétvége.
(#1867) Rolly Dy07: Red bull géppel megyek. Nincs semmi piszkálva a beállításokban. Automata váltot használok azt csumi. A többi segítség off ja nem azt a zöld vonal be van kapcsolva én csak vakvezető vonalnak nevezem.
-
SityiSXT
őstag
Igyekszünk minél hamarabb lefordítani. Dátumot nem ígérek, de ha minden jól megy, egy hónap múlva tölthető lesz tőlünk.
-
Serpiko
addikt
Nos! Gram pixben hosszú hétvégét tolok Ausztráliában meg van a polpozició 1:28 idővel. Most már csak a verseny van ami 58 körös lesz. Nem tudom mi lesz a vége, de megpróbálok végig menni.
-
Rolly Dy07
senior tag
válasz
Motion_Blur #1859 üzenetére
Aha kösz! Akkor asszem ezt a gémet el lehet felejteni multiban, mert ki a fa...nak van kedve ilyen irreális időkkel versenyezni.
Meg azért kitapostam a szemét, mikor elrajtoltunk, és mintha nem is 1 kategóriában lett volna az én kocsim az övékkel.Nem ma kezdtem vezetni.
Azért Monaco-ban megvertem őket időmérőn
1:10:324-el.
-
Trihorn
tag
válasz
Rolly Dy07 #1858 üzenetére
Mindjárt lecsekkolom mit lehet menni GP-ben..
-
Serpiko
addikt
Köszönjük a fordítást előre is.
Mikor lesz kész?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Rolly Dy07 #1858 üzenetére
Biztos hogy csalnak?
Elég erős az 1:11-es idő, de lehet menni annyit GP-ben -
Steady74
addikt
válasz
Motion_Blur #1853 üzenetére
omfg
Hatalmas idő!!!
-
Trihorn
tag
válasz
Motion_Blur #1853 üzenetére
Király!
Csak meglesz nemsokára az a 1:14-es idő..
-
MC HOBO
aktív tag
válasz
Motion_Blur #1853 üzenetére
Grat!!!
-
varmi2
nagyúr
Sziasztok!
Tudtok autó beálításokat? Most hirtelen monzaba kellene, ferrari napos beálítás.
-
fagy53
nagyúr
válasz
DigitXT #1844 üzenetére
Igen, csak az a baj, hogy sokaknak Legend szinten is csúcsot megy a Force India....
Nekem az sem tetszik, hogy az én tudásommal, ill képességemmel jobb köridőket tudok sok pályán menni, mint a valós pályarekord és vannak itt a PH!-n egypáran akik másodperceket vernek még rám is.
Már a 2010-es is könnyebb volt a valóságnál, de ez még barátibb! -
DigitXT
félisten
Miért ne lehessen? Pont azért vannak az AI fokozatok.
Gondolom a legnehezebb szinten azért nem sétagalopp.
(Bár biztos van, akinek még az is az, ez uis csak játék.)
Ha annyira erősorrendet nyomnának, akkor Vettel sokkal
jobban kellene, hogy teljesítsen, míg a Toro Rosso sehol
sem kéne, hogy legyen... De hát nem így van a játékban:
nem egészen realisztikus, de hát épp azért játék - szvsz. -
JONAS77
aktív tag
válasz
kmarci25 #1838 üzenetére
Nekem eredeti, és mégis szopat minden este, mikor leülök a gép elé. Tegnap már újraraktam, hátha a grafikuscsere után ez majd segít, egy ideig jó is volt, míg directx 9-en hagytam és full beállításokkal, aztán mondom, ha így megy és nem fagy le akkor, felrakom directx11-re, még le is mentette, csak amikor mentem volna egy grand prixet, betöltéskor már lefagyott., csak azt nem értem, ha keretben hagyom a játékot, akkor nem fagy le!!!!
driver 280.33-as, GTX560 + X3360 + 6GB Ram 1066Mhz!
Más játék gond nélkül megy!!!
Szerinted, ha save filet kitörölném az segítene? De ez kicsit nevetséges, hogy kiadnak egy játékot, amit sokan, velem eggyütt megvesznek és neked kell szaroznod, hogy menjen, de mégse megy, ahogy kéne.
PATCH,PATCH, PATCH! Csak segítene ezeken a gondokon!
Ha DX11-ben játszod, nem kell letölteni valami kiegészítőt rá, mert a 2010-re is volt valami ilyen?
-
kmarci25
veterán
válasz
pcguru1 #1796 üzenetére
Ez számomra a hónap (vagy talán az egész év) hsz-e!!!
Bizony-bizony ez a Razor féle törés, ami már a megjelenés előtt fenn volt bizonyos oldalakon. Ha ezért fizettél, akkor keresd meg az eladót, mert átvertek! Amúgy nem kell a patch-re várni az orvosláshoz, elég megvenni a játékot...
(Bár ma olvastam, hogy állítólag hiánycikk.) -
polonic
félisten
Közben már elkezdtek foglalkozni a patch2-vel.
[link] -
romero28
senior tag
csak az a poén , hogy a 2010-essel is ez volt a gond , mármint a behaló mentésekkel . ott az első patch orvosolta a hibát . ha már a saját sz@rukból nem tanulnak , akkor miből
nekem is fél szezonom veszett el emiatt...
-
Đusty
addikt
válasz
lancer77 #1823 üzenetére
Az autosave mappát ha kitörlöd, utána elvileg elindul. Azért előtte mentsd le ha netán nem az lenne a baj. Ezzel elvesznek a mentések de legalább elindul a játék.
A szokásos bughalmazt kaptuk a codemasterstől csakúgy mint egy évvel korábban. Végre megtanulhatnának programozni. -
lancer77
tag
Nekem is a betöltésnél csinálja és azt írja executable leállt.
Nvidia frissítést csináltam.azután lett ilyen.
Rendszer visszaállitást is csináltam.
Még mindig nem indul. -
makkai
aktív tag
válasz
tomi_mod #1819 üzenetére
Tegnap este nekem is ugyanezt csinálta, eddig betöltéskor nem fagyott le a játék, csak néha játék közbeni töltésekkor. Tiz indításból tízszer fagyott le. Szerintem az online "mentés szervernél" lehetett gond, de lehet, hogy sületlenséget beszélek.
Szerk.: MC HOBO: Igazad van. Én is amikor online mentem és nem volt vonalvezetés, általában mindíg túl késön fékeztem, vagy pedig túl hamar.
Kár, hogy nincs olyan lehetőség, hogy csak a vonalvezetést mutassa, a sebességre utaló színjelzés nélkül. Akkor tényleg csak arra lenne jó, hogy az ember megtanulja az ideális íveket. -
MC HOBO
aktív tag
válasz
D.Orion #1809 üzenetére
Azért nem jó a vonalvezetést használni, mert nagyon megszokod és ha később kikapcsolod, nem fogod tudni a féktávokat, mert mindig a vonalra hagyatkoztál... Ez a saját tapasztalatom... a 2010-ben én is mindenhol használtam és az alapján fékeztem. Most újra kell tanulnom kb. az összes pályát a féktávok miatt... (látszik is a köridőkön...
)
Én azt javaslom mindenkinek, hogy amíg nem biztos a pályában, addig menjen inkább TT-ben pár (vagy jópár) kört, hogy megtanulja a féktávokat, kanyarokat, aztán jöhet a bajnokság, meg a többi móka....
-
lancer77
tag
Sziasztok.
Olyan gondom lenne hogy eddig jól ment a játék sokat játszottam vele.de tegnap elkezdett hibaüzenettel leállni és azóta mindig ezt csinálja ezt irja : executable leállt
Miért lehet ez? -
tomi_mod
aktív tag
nah most már nekem is fagy. login megtörténik és amikor beolvasná a mentést megáll. csak vidkari driver csere volt BF3 zártb. miatt, igaz azután játszottam az f1-el simán ment pár óra múlva meg nem. save mappa kimásolva, bár ha egyszer ott fagy nem tudom mit érek majd vele...délután reinstall
-
ftomi74
tag
-
DigitXT
félisten
válasz
D.Orion #1814 üzenetére
Ezért gyártanak minden pilótának egyedi üléseket: meg lehetne oldani a játékban, hogy bizonyos ésszerű határok közt magadnak lődd be, hogyan kényelmes vezetni. (Egyébként a testmagasság egy része csak a felsőtest magassága, másik része a láb hossza... De mindkettővel lehetnek gondok egy nyakigláb versenyzőnél. Persze a mérnököknek a pilóta csak egy szükséges rossz, plusz súly, stb.
)
-
Steady74
addikt
-
D.Orion
veterán
válasz
DigitXT #1813 üzenetére
Ha én beülnék az 190cm-es magasságommal Felipe Massa Ferrari-jába, akkor gyanítom, hogy a sisakom pont a felső kamera magasságában lenne.
300nál kellően odatapadna a búrám.
Lewis Hamilton - height: 174 cm; weight: 67 kg
Jenson Button - height: 182 cm; weight: 68,5 kg
Sebastian Vettel - height: 174 cm; weight: 64 kg
Mark Webber - height: 184 cm; weght: 74 kg
Robert Kubica - height: 184 cm; weight: 73 kg
Vitaly Petrov - height: 185 cm; weight: 72 kg
Felipe Massa - height: 166 cm; weight: 59 kg
Fernando Alonso - height: 171 cm; weight: 64 kg
Nico Rosberg - height: 178 cm; weight: 69 kg
Michael Schumacher - height: 174 cm; weight: 74,5 kg
Nick Heidfeld - height: 163 cm; weight: 70 kg
Rubens Barrichello - height: 172 cm; weight: 77 kg
Pastor Maldonado - height: 173 cm; weight: 66 kg
Adrian Sutil - height: 184 cm; weight: 75 kg
Paul Di Resta - height: 185 cm; weight: 74 kg
Kamui Kobayashi - height: 168 cm; weight: 58 kg
Sergio Pérez - height: 173 cm; weight: 64 kg
Pedro de la Rosa - height: 177 cm; weight: 74 kg
Sébastien Buemi - height: 176 cm; weight: 63 kg
Jaime Alguersuari - height: 181 cm; weight: 65 kg
Heikki Kovalainen - height: 172 cm; weight: 66 kg
Jarno Trulli - height: 173 cm; weight: 61 kg
Narain Karthikeyan - height: 168 cm; weight: 64 kg
Daniel Ricciardo - height: 175 cm; weight: 64 kg
Vitantonio Liuzzi - height: 169 cm; weight: 68 kg
Timo Glock - height: 169 cm; weight: 64 kg
Jérôme d’Ambrosio - height: 172 cm; weight: 62 kg
-
DigitXT
félisten
válasz
polonic #1812 üzenetére
A TV-s kamera nézetet tök jó nézni, hogy valaki hogyan megy, de abból sokkal kevésbé érezni az autót. Persze, lehet valaki abban vezetve is gyors, sőt akár gyorsabb, mert jobban belátja a pályát, de abban vezetni kicsit természetellenes, legalábbis nekem. Cserébe a belső nézetből néha alig lehet kilátni.
Picit lehetne magasabban a pilóta feje.
(Az annyira nem izgalmas, hogy mi van a kormány alján, meg hogyan nyomogatja a pedálokat...)
-
polonic
félisten
válasz
DigitXT #1811 üzenetére
Nekem is inkább a fékezés miatt van bekapcsolva.
Most Valenciában tartok karrierben, ott kikapcsoltam a vonalvezetést. Egyszerűen nem tudtam, mikor fékezzek. Visszakapcsoltam, minden rendben ment.
Te is belső nézetből játszol akkor?
Eddig a fej fölötti nézetből játszottam, nem tudom ezt hogy hívják. Így kontrollerrel érdekesen ment. Aztán áttettem belső nézetre, egyből sokkal jobban ment, jobban íven tudom tartani. Vajon miért van ez. . .Pedig nem szeretem ezt a nézetet.
-
DigitXT
félisten
válasz
polonic #1808 üzenetére
Hát nagyon sokat segít, főleg ismeretlen pályákon, cockpit nézetből:
van egy-két kanyar, ahol azt sem tudnám, hogy merre megy a pálya,
ha nem jelezné az a nyavalyás csík.Persze majd ha megtanulom,
akkor kikapcsolom, de az még odébb van... Nem mellékesen abban
is nagyon sokat segít, hogy hol érdemes fékezni, túl gyors vagy-e a
következő kanyarhoz, stb. Szóval komoly segítség.Bár gondolom
igazán gyors csak akkor lehetsz, ha mindig gyorsabb vagy, mint ami
még fullosan biztonságos, magyarán kockáztatsz rendesen. Egy IRL
amatőr motorversenyző fogalmazta így: ha mindegyik kanyarban úgy
érzed, hogy tök biztonságosan fordultál be, akkor nagyon lassú vagy. -
válasz
werszomjas #1802 üzenetére
Nem lehet, hogy a vonalvezetést 2D-s, vagy 3D-s stílusban jelenítse-e meg?
-
válasz
Trihorn #1771 üzenetére
Nem a postodra válasz, ugyan, de.....
Csináltam az idáig közzétett setupjaidból egy táblázatot. Ha a hiányzókat (Monte Carlo, Silverstone, Nürburgring, Spa Francorchamps, Monza, Szingapúr, Suzuka, Yeongam, Új-Delhi) is majd megkapom (vagy beírod ide a fórumba), akkor véglegesíteném a táblázatot és elküldeném Neked ellenőrzésre. Ha mindent rendben találsz, akkor felraknám valahova és közzétenném a fórumon, ha nem bánod.
Remélem nem sértődik meg senki, hogy a Te beállításaidat szedem csokorba, csak az Ausztrál pályán (eddig csak azt tudtam tüzetesebben vizsgálni) olyan szintű időjavulást hozott, hogy elsőre a Te beállításaid győztek meg.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Dell Latitude 5320 -60% "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 13,3" i5-1145G7 8/256 FHD IRIS Xe
- Apple IPad pro 12.9 4th gen 256GB wifi+sim 97%-os Gyári akku
- PlayStation 5 (PS5.) SLIM 1TB. SSD. Digital Edition & Sony PlayStation VR2. Virtuális szemüveg.
- Dell Precision 3580 i7-1370P//32GB DDR5 RAM// 1TB SSD/ RTX A500
- ÁRCSÖKKENTÉS Menő retró konfig: Q9550, Gigabyte P43, 4GB RAM, ASUS GT730
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3060Ti / 32GB DDR4 / 512 M.2 SSD
- Új FULL HD webkamera + Számla
- 129 - Lenovo Legion Pro 7 (16ARX8H) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4080
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3130, 94% Akkumulátor
- Eladó egy wittings steel hr sport hibrid okos óra dobozával töltővel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest