Új hozzászólás Aktív témák
-
pcguru1
őstag
válasz
Csabee. #1781 üzenetére
Lassan már én is ott tartók hogy uninstall aztán majd ha lesz patch akkor ujra rakom,mert ez igy annyit sem ér mint a 2010.Mondjuk nekem még egyszer sem fagyott és ilyeneket sem irkál mint neked,viszont inditásnál valami dos-os képernyövel indul és azt irja ki hogy commodore,és szines csikók vannak mögötte
-
jozsi252
veterán
válasz
haldir1997 #1787 üzenetére
Persze hogyne lehetne, veszel hozzá gfwl-os kódot és máris játszhatsz akárkivel
Nemfontos boxed verziót venni.
-
AMD_ok
őstag
válasz
haldir1997 #1787 üzenetére
ezt itt ne erőltesd, sztem, hacsak nem akarsz egy ban-t...
-
jozsi252
veterán
válasz
werszomjas #1790 üzenetére
Köszi a segítséget.
-
zuchy
őstag
válasz
werszomjas #1790 üzenetére
illetve a 2010-ben itt lehetett az első szárnyat is állítani, amit úgy látok itt kivettek
Persze, mivel az idei F1-es szabályok tiltják. Helyette van mozgó hátsó szárny.
-
werszomjas
addikt
válasz
jozsi252 #1786 üzenetére
Beállítások, irányítása beállítások, és ott van hogy, gyors menü, bal, jobb, fel, le
4 gombot kell belőni rá, ezek után a versenyen ezen gombok segítségével lehet az üzemanyag keveréket, ezáltal motorerőt állítani, a kért gumit is itt kell beadni, hogy mit tegyenek fel, illetve a 2010-ben itt lehetett az első szárnyat is állítani, amit úgy látok itt kivettek
Tehát érdemes begyakorolni ezeket a gombokat mert kell őket használni, méghozzá jó ha pillanatok alatt megy, mert vezetés közben nehéz
haldir1997# Kalóz verzióval nem lehet multizni, meg kell venni
-
AMD_ok
őstag
válasz
DigitXT #1774 üzenetére
Nos, a legjobb rajt az, ha olyan ford. számon tartod a motort, hogy a zöld ledek világítsanak, és amikor elindulsz, már váltasz is fel (ha nem aut. váltó van), és rögtön nyomod a KERS-t, + váltogatsz bőszen felfelé a sokkal jobb gyorsulás miatt
. Engem így nem tudnak lerajtolni, és rá tudok menni az előttem lévő 1-2 kocsira, prof-legend fokozaton
-
DigitXT
félisten
válasz
jozsi252 #1786 üzenetére
Gyors menü, vagy mi, a beállításoknál nézd meg, hogy mire van rakva.
Tényleg működik a dolog, rányomtam, hogy legközelebb "intert" kérek,
nyugtázták, hogy vették a lapot. Más kérdés, hogy most nem jutottam
el odáig, mert egyszer csak megfagyott a játék a verseny közben. Ja,
arra vigyázzatok, hogy a nyüves kontrollert ne "veszítse el" (nekem az
eltelt időben egyszerűen kikapcsolt, mivel vezeték nélküli típus) menet
közben, mert akkor reseteli a beállításokat. Ez egyszerűen röhejes, de
igaz. (Ahogy írták azt is, hogy a játék indításakor is mindig azon kell a
start gombot megnyomni, különben megintcsak elfelejti a dolgot.)
Úgy érzem kicsit bugos.
-
haldir1997
csendes tag
Sracok en kaloz verziot hasznalok azzal lehet multizni ?
-
DigitXT
félisten
Hát ez fasza. Szenvedtem Spa-ban az esős időmérőn, értelmes idő elérése
érdekében uis már elég nagy elvárásai vannak a Force India csapatnak, LOL.Kb. esélyem sem volt: újrakezdve, majd beállítva MotionBlur alapbeállításait,
simán megvolt a POLE, szuper! Ezután vezetem a versenyt, tiszta jó az idő,
semmi eső. Bemondják, hogy az előre jelzés szerint 5 perc múlva esni fog...Na mondom, sebaj, nem véletlen indultam a PRIME-on, kivárjuk azt az esőt,
s egy füst alatt intézzük a kerékcserét. Úgy lett, hiába hívtak a boxba, nem
mentem, megérkezett az eső, kihúztam kerékcserére (még 2 kör volt hátra),
erre felbaszarintják nekem az OPTION-t...Miközben már javában esik.
Az első kör még csak-csak ment, de utána olyan durva volt a pálya slickkel,
hogy többször megcsúsztam, feljöttek rám, és a célegyenesben (!) Webber
meg is előzött, annyira nem tudtam kigyorsítani a víz miatt... Mi ez, ha nem
kib*szás? Hol lehet beállítani, hogy milyen gumit kérek?Van valami helyi
menü, de még sosem használtam - azt hittem, ennyi "esze" van a játéknak.
Elvégre én pilótát játszom, a mérnöknek kellene tudni, milyen gumi jöjjön. -
jozsi252
veterán
Írnál egyet a cm-nek hátha tudnának valami megoldást? hogy miért sz.rozik a játék neked?
-
Csabee.
nagyúr
válasz
pcguru1 #1780 üzenetére
Ne aggódj, én most jöttem ide Safety car benn volt, kimentem kicsit a pályáról, ez a szar meg berakott újra a pályára (4.helyről) 3. helyre vissza rakott, és rögtön kaptam a büntetést!
Most határoztam el az uninstallt... majd karácsony fele újra felrakom hátha jobb lesz akkor, s kijön addig 10patch..
-
pcguru1
őstag
válasz
Sanya595 #1747 üzenetére
Kezdem ezt a játékot komolyan leutálni,egyszerüen karrier modban nincs safety car se 20%-nál sehogy,nem tudom akkor minek irták hogy biztonsági autó is lesz.Grand prix nél sikerült egyszer olyan balesetett okoznom(direkt)hogy a biztonsági autó bent volt a pályán,de mivel megpördültem semmit nem láttam belöle.A sok kis apró hibáról már nem is beszélve,pedig olyan biztatóak voltak a videók
-
fess
őstag
ha van kedvetek gyertek csapatni
fessHUN a nevem -
polonic
félisten
válasz
DigitXT #1776 üzenetére
Persze, úgy értettem én is, hogy billentyűzetnél jobb. Eddig azzal játszottam.
"Lehet, hogy ezen segít valami beállítás, ha van tipped..."
Nincs.
Ma érkezett meg a szerkezet, úgyhogy nem nagyon tudom, hogy miket kéne állítani.
Kormányt a kis hely miatt nem vettem. Hasonló a helyzet, mint nálad.
A DiRT 3-ban elég jól mész. Na én itt nagyon béna vagyok egyelőre. Topikjában is bejelentettem.
-
DigitXT
félisten
válasz
polonic #1775 üzenetére
Billnél mindenképpen jobb, de a kormánynál rosszabb.
Pláne a FFB-s kormánynál, ahol nem csak a hang, és
a kép alapján veszed észre, hogy kezd megcsúszni az
autód, hanem előtte már érzed az erőhatásokat. Ezért
(is) mennek sokkal jobbakat, akik kormánnyal tolják...Azt írtam rosszabb: inkább úgy helyesbítem, hogy más.
Kontrollerrel is lehet elég jókat csapatni - lásd a DiRT3,
de F1-ben (is) néha elég "ideges" miatta az autó: pech.Az viszont (ebben a játékban!) megy az agyamra, hogy
nem rögtön teszi oda a kormányt, ahova a kart döntöm,
hanem van egy maximális forgási sebesség, ami durva
kanyarokban néha egyszerűen kevés (pl. a Loews-ben).
Lehet, hogy ezen segít valami beállítás, ha van tipped...Nekem is volt egy G25-öm, de nem nagyon használtam,
mert macera elővenni, és elég hangos vele játszani... Ha
majd lesz egy nagyobb lakás, vagy pl. ház, ahol külön le
lehet ülni a géphez, nem ugyanaz a szoba a nappali/háló
(minden), akkor majd újra beruházok egy kormányra...
De akkor cockpit is lesz, ha már lúd legyen kövér.volt olyan időszak, amikor volt kipörgésgátló
Szerk: tudom, azért írtam, hogy most (újra) nincs. -
polonic
félisten
válasz
DigitXT #1774 üzenetére
Egyelőre nekem medium kipörgésgátló be van kapcsolva, amíg nagyjából megszokom a kontrollert.
"de egyik sincs az igazi F1-ben..."
Egyébként nincs egyik sem, tényleg. De volt olyan időszak, amikor volt kipörgésgátló.
"Bár még egy dolog biztos nincs az igazi F1-ben, mégpedig a kontroller"
Azt gondolom, ha belejön az ember, akkor mégis csak jobb lesz ezzel irányítani, mert analóg módon működik.
-
DigitXT
félisten
válasz
polonic #1772 üzenetére
Ha az időmérő esős volt, akkor a versenyen azzal indulsz, amivel akarsz.
Okés, ezt gyanítottam én is csak az a 11. hely egy kicsit fejvakarós volt.Nem tudom, hogy mi a titka a jó rajtnak. Én is csak most tapasztalom
Hát én eddig legjobbat úgy rajtoltam, hogy egész kicsi gázzal, majd hamar
felváltogatva, aztán később rányomva a KERS-t, ha már tutira betapadt... De
ezzel együtt is lerajtolnak simán: addig jó, amíg csak 1 ember, mert azt már
az első kanyarban ki tudom fékezni, ha úgy alakul (csak Intermediate az AI).
Ha sokat esek vissza, akkor kicsit küzdeni kell a helyekért, de megoldom.Te milyen segítségekkel játszol?
Csak az ideális ív van bekapcsolva, mert még csak tanulgatom a pályákat,
mást nem használok, csak elrontaná az élményt. Mondjuk esőben elég jól
jönne a kipörgésgátló, meg akár az ABS, de egyik sincs az igazi F1-ben...
(Legalábbis úgy tudom kipörgésgátló most nincs, ABS meg sosem volt.
Bár még egy dolog biztos nincs az igazi F1-ben, mégpedig a kontroller.)
-
fess
őstag
multiban néha elég furán pontoz.a sóderágyból valaki belém jött orral,és engem büntettek meg szabálytalan védekezésért...
-
Trihorn
tag
-
DigitXT
félisten
Nem, megadta a POLE-t, nem jöttek jobb időt a többiek,
viszont valamiért kaptam egy 10 helyes rajtbüntetést, de
ez csak a statisztikából lett nyilvánvaló.Mondjuk nem
emlékszem semmilyen konkrét "eseményre": néha-néha
szoktak figyelmeztetni, amikor egy-egy kanyar gyengén
sikerül, hogy levágás, de más semmi. Így utólag már
mindegy: a versenyt így is simán nyertem, mivel én csak
"közepes" AI ellen megyek, az meg nem durva kihívás...
De az XBox360 kontrollerrel így is elég fárasztó vezetni,
szóval egyelőre ennyi elég - kicsit kelljen azért küzdeni,
de ne itt őszüljek meg az eredményekért, nem igaz?Rajtra amúgy van valami trükk? Sajnos elég sűrűn vagy
elpörgetem a hátsó kereket, vagy túl kis gázzal rajtolok,
összességében mindig rossz a tempóval: figyelmeztet is
néha, hogy illegal blocking. A rajtnál, ha nem gyorsulok
elég jól: kicsit vicces, de ez van. POLE-ból rajtolva sajna
a legritkább esetben fordulok elsőnek. Más kérdés, hogy
pár kanyar, és ismét vezetek, de akkor is kéne kezdeni
valamit a rajtokkal, szvsz. Segítségeket nem használok.
Amúgy az első szezonom, Force India, 20%-os távokkal. -
Ez hihetetlen!
Ausztrál pályán tolom a 3. helyen Force Indiával. Kicsit nagyobb gázt adtam az egyik kanyarban és megpördültem. Gondoltam sebaj, flashback. Erre ez a sz*r lefagyott a visszajátszásnál...
Jöhetne már az a patch... -
DigitXT
félisten
Az mi a tökömtől lehet, hogy POLE-t futottam (simán) a Hungaroringen,
lepörgettem az időt, örült is magának a csávó - aztán a versenyen a 11.
helyről rajtolok. Nem emlékszem, hogy írt volna 10 helyes rajtbüntetést.
(Az időmérő esős volt, intermediate gumikon volt gyors köröm, tehát az
ezután száraz versenyen azt teszek fel, amit akarok induláskor, nem?) -
JONAS77
aktív tag
Írta valaki, hogy a javító patch már a microsoftnál van tesztelésen, tud valaki erről pontosabbat mondani? Mikor lesz elérhető, és mit fog javítani, mert én már k.....a várom!
Nekem csak ablakban indul el a játék, ez nem is gond, csak már unom, ha kilépnék a játékból, vagy kilépek egy sima TT-ről kifagy, egér megjelenik és ctrl+alt+del kell leállitanom a játékot. És ez így megy körbe körbe
Ilyen kezelhetetlen játékot még nem láttam, egy év nem volt elég, hogy rendesen leteszteljék, miért nem adták ki jövőre! Addigra már rájöttek volna az ilyen idegesítő balf@szságra is. Bocs a kifejezésért, de ez kijött belőlem, rFactor2-es szerintem verni fogja minden szempontból ezt a gagyit. Itt mindenki megvan elégedve ezzel az F1-gyel?Maga a játék textúrái stb. kidolgozott, és minden elismerésem, de ne lenne ez az idegesítő fagyás benne.
Remélem a patch orvosolja mindezt, ha nem dobom a kukába!!!!!
-
snoopy
aktív tag
Hát én tuti előbb "varázsolnám" meg a játékot, minthogy emiatt wint tegyek újra
Általában úgy menni szokott. -
joe007
tag
Sziasztok!
Tech. kérdésem lenne az eredeti játékkal kapcsolatban! Idő hiányában nem tudtam végig olvasni a több 1000 hozzá szólást, de megkérdezném a szakavatottakat, hogy miért nem indul el egy frissen vásárolt origi game a gépemen, amikor az f1_2011.exe Executed hibával elszáll? A gépemben ATI 6770-es kártya van a legfrissebb driverrel és Intel E6500-ös CPU-val!
Segítségeteket előre is köszönöm. -
giigz
veterán
Végre találkoztam a biztonsági autóval.
20%-os verseny, karrier módban.
-
kmarci25
veterán
válasz
Motion_Blur #1730 üzenetére
Hálás köszönet!
-
Motaba78
addikt
válasz
polonic #1743 üzenetére
aham, ez nálam is így néz ki, csak customba tudod állítani,de nem vagyok képben, mi is ezzel a gond? elvesztettem a fonalat.
ha az xbox kontroller van és nem tudod állítani, akkor a gyári xbox beállítások vannak, customba meg szájíz szerint konfigolhatod, ha ez a kérdés
-
GergoHD
tag
Hello
Van egy olyan problémám mint giigz-nek volt: elindítom a gamet lemennek az introk és amikor jön a "chekking storage devices" felirat tölt egy pillanatra és megy tovább a játék a nagy f1 logoval középen és nemcsinál semmit akármilyen gombot nyomok de nem fagyott be a játék mert megy a zene és a háttérben még valami video szerűség is megy de azt nem lehet látni pontosan.Ezek után rákattintok az "x"-re és akkor simán bezár.Tudtok ehhez valamit mondani, az újratelepítés nálam nem oldotta meg a problémát.
-
Trihorn
tag
válasz
Motion_Blur #1720 üzenetére
Teljesen igazad van, ha máshová állítom az általad felsorolt értékeket, csak lassabb leszek.. Mindig ezek a beállítások a legjobbak időben.
Úgy volt, hogy ebben már lesznek differenciálmű, asszimetrikus beállítások, guminyomás, fékerő elosztás módosítás futam közben, de semmi nem lett belőle..
Helyettük még a ballasztot is kivették.Beállítások terén nagy visszalépés lett a game.
-
polonic
félisten
Motoba78 & DigitXT
Nem a kiosztásra gondoltam.
Hanem, mint a kormánynál, azokra a részletes beállításokra. Nem tudom hirtelen, mik vannak ott. -
DigitXT
félisten
válasz
polonic #1733 üzenetére
ha xbox vezérlőre van állítva, akkor nem is lehet átállítani semmit
Dehogynem: én is azzal tolom, de átkonfigoltam, mert nem jött
be a bal kézzel "kormányzás", és a hátsó gombok gáz/fékként
használata. (Sokkal inkább megszoktam más játékokban a bal
karon a gáz/fék, jobb karon pedig a kormányzást, hátul a váltó.) -
-
polonic
félisten
válasz
Motaba78 #1727 üzenetére
Igen, tudom, hogy te azzal tolod.
Ma lett egy xbox kontrollerem. Ki is próbáltam. Jobb irányítani, már csak azért is mert ugye analóg módon működik. De rohadt nehéz még számomra. DiRT 3-ban is katasztrófa vagyok, az előző teljesítményhez képest.
Egyébként, ha xbox vezérlőre van állítva, akkor nem is lehet átállítani semmit.(#1732) giigz
Ha megtanulja és belejön az ember, akkor szerintem jobb lesz. Mondjuk ez hosszú idő lesz, ahogy én látom.
Nem tudom, hogy egy 2 ezre gamepad milyen lehet. Én vezetékes xbox kontrollert vettem elég jó áron.
A split screenhez nem kell kettő gamepad. Elég egy is, a másik meg tud billentyűzeten játszani. -
giigz
veterán
Egy olcsobb kb. 2e Ft-os gamepad-del mennyire lenne élvezhető a játék? Billentyűzethez viszonyìtva...
Ha pedig kettot vennék belole, akkor split screenben is lehetne játszani?
-
MC HOBO
aktív tag
válasz
Motion_Blur #1730 üzenetére
De gyors voltál...
Már én is épp válaszolni akartam...
-
makkai
aktív tag
Nekem meg pont a 2010 -ben a gyors beállításoknál a leggyorsabbal, vagy 1-el visszább "viszonylag jót" tudtam menni. pl. Melbourne-ben kanyarnál vonalvezetéssel és autómata váltóval, a többi segítség kikapcsolásával és szimulációkkal 1:25 - 1:26 -os időket futottam szabadedzésen és futamon.
A 2011- es gyorsbeállításoknál ugyanezekkel esek kelek a pályán, 1:28- nál nem tudok jobbat menni. pl. a célegyenes előtti ráfordító elötti balosban állandóan megforog elvett gáznál. Trihorn beállításaival viszont rögtön 1:24 elejét mentem, atom stabil a fent említett kanyarban is. Verseny végén friss lágy gumival már 1:22:9-es időt mentem.
Tudom, hogy a jobbakhoz képest ez még mindíg nagyon gyenge idő, de hogy Én a Trihorn beállításaival egyből 4 mp-el jobbat mentem, még engem is meglepett. -
TRH77
csendes tag
Sziasztok!
Magyarosítás nem tudjátok mikorra várható? -
polonic
félisten
Ki játszik még innen kontrollerrel?
A beállítások jól hozzá úgy alapon, ahogy vannak? -
Đusty
addikt
válasz
Motion_Blur #1720 üzenetére
Köszi az infot ez nagyon hasznos volt. Imádom a beállításaidat billyentyűzettel is jól használhatóak csak így egy fél perccel később érek be mint te kormánnyal :-)
-
fagy53
nagyúr
válasz
Motion_Blur #1720 üzenetére
Van benne valami és a 2010-ben kevésbé volt érzékeny a beállításokra az autó, mint most. Ez persze jó, de a korábbi setupok teljesen érvényüket veszítették....
A pályákra belőtt setupok a TT-ben érdekesek inkább, versenyen a gyári gyors beállítást használva is eredményesen lehet autózni. -
DigitXT
félisten
válasz
Motion_Blur #1720 üzenetére
Ez nem pont az ismertetett 11/11 bug miatt van?
Mondjuk én még nem
olvastam nagyon utána, de számotokra, kik setupoltok ismert kell legyen. -
Motion_Blur
félisten
Egyébként azt vettem észre hogy setupban megint a szélső értékek jönnek be, pl. szinte minden pályán a legjobb beállítás:
Brakes: 48-52 High-Large
Anti roll: 1-11
Ride height: 1-1
Springs: 11-11
Front camber: -3.5Ezek a beállok a pályák 90%-ára jók, tehát szinte csak a szárnyállást kell állítani de a közepes és lassú pályákon ez minden esetben 11-11 vagy 10-11, a gyorsabb pályákon 6-8, 4-6 körül van az ideális érték.
Szvsz az hogy egy versenyen ki milyen helyezést ér el, 99%-ban a stabilitás dönti el és nem a sebesség.
-
makkai
aktív tag
válasz
MC HOBO #1717 üzenetére
Arról, hogy a játék közbeni töltésekkor lefagy, ill, kilép a játékból. Nekem ezt csinálja.
pl. vége van a futamnak, utánna ment, utánna elkezd tölteni és ekkor kimerevedik a kép, megjelenik az egér kurzor, és ha bármit megnyomok a billentyűzeten, akkor kilép a játékból. A rendszer tökéletesen fut tovább. Újból elindítom a játékot, és indul rendesen.Multinál és single-nél is csinálja.
-
D.Orion
veterán
Remek nekem is elszarodott a játék, rakhatom újra...
Hibajelenség: Az autó setup menujében az oszlopokban nincs semmi, mászkálni ugyan tudok aero-tól az engine-ig, de csak vaktában tudok bármit is állítani, mert nem jelzi ki az értékeket. Pl gearbox-nál nincs ott a csúszka mellett, hogy az adott rték hány km/h-át jelent... Marhajó...
-
makkai
aktív tag
válasz
Csabee. #1711 üzenetére
Nekem az alul látható konfigom van és töltéskor elég gyakran lefagy a játék.
Más játéknál nem csinálja, csak ennél. Alapon járatom a gépet, semmi nincs húzva.
Az utolsó kiadott WHQL-es Nvidia driver van fent.
Eddig megúsztam mentésvesztés nélkül, de ez így nem jó.
Rémlik, hogy olvastam erről a hibáról az F12010 -nél is az Nvidia 400-as kártyáknál.
Valaki tud valamilyen trükköt, vagy tanácsot adni, hogy mit lehet ezzel kezdeni?Szerk.: És mindíg csak valamelyik töltő képernyőnél csinálja, játék közben soha.
-
snoopy
aktív tag
Na volt szerencsémé végre kipróbálni nekem is. Hát elég fura 2010-hez képest, valóban szokni kell. Fékezés meg a sebesség érzet számomra elég más, de még talán a motor hangnak a hang magassága is. Nem igazán sikerül eltalálnom a kanyar csúcsponti sebességét, vagy túl gyorsan megyek bele vagy túl korán fékezem bele és csak tötymörgés lesz belőle... Kers+DRS valóban jól meg lett csinálva. Ez a benzines dolog is remek dolog, bár általában míg azzal foglalkoztam vagy nem váltottam fel vagy kirepültem a pályáról. Az, hogy a gumi szimulációval végre normálisan lehet menni hát az isteni. 2010-ben nem voltam képes hasonló íveket sem menni mint a gép még lassabb tempóval sem, szóval ott erősen hanyagoltam, de itt remek ez a dolog. Pro még gyengus, a legend már azért elég jó mindent bekapcsolva, csak még mindig vannak ezek a kanyar ellassulásai a gépnek, de legalább az egyenesben nem gyorsulóm már le őket, de rengeteg hibával még az is jön simán, bár ha egyszer mélyebb kavicságyba menés van egy 20%-os távon az eléggé megérződik. Majd valami ai_slow_corner_fix módot felteszek, ha lesz
Majd 10-e után beszerzek egyet otthonra, addigra remélhetőleg lesz patch is 1-2 dologra.
-
MC HOBO
aktív tag
-
-
Csabee.
nagyúr
válasz
MC HOBO #1710 üzenetére
Az komoly, és mitől jött ez elő?
Én szezont játszom, de a 2. futam utolsó körében amikor vezettem, fordultam rá a cél egyenesre, akkor exe működése leállt.. kicsit voltam csak ideges. Nem tudom, de a rendszeremmel nem hiszem hogy gond lenne, de nem először áll le a játék. És nem órák hosszát játszom, hanem fél órákat 2 naponta kb, és ez alatt az idő alatt is van hogy leáll.. -
MC HOBO
aktív tag
Nekem tegnap este megint mindent újra kellett kezdenem...
K..va idegesítő, még a "jó" kis 16-os RANK is eltűnt, nem is beszélve az összes SETUP-ról...
-
jozsi252
veterán
válasz
Motion_Blur #1703 üzenetére
Mondjuk eztis érdekesnek tartanám egy egy futam alatt, mert igazából itt derülne ki hogy ki milyen jó versenyző. De nyilván azért lehet az autókbeállításait finomítani hogy aki jó versenyző és rászán órákat akár napokat egy jó setup elkészítéséhez az mégjobb legyen a pályán, bár szerintem aki olyan jó versenyző annak nemszámítana hogy azonos setup-al kell menni. De így azért izgalmasabb lenne.
-
Đusty
addikt
Ha számít az autó úgy, hogy nem az AI vezeti akkor nagy baj van a játékkal. Akkor multiban hogy is néz ez ki?
-
haldir1997
csendes tag
válasz
Motion_Blur #1699 üzenetére
Sziasztok azt szertenem csak hoza tenni a valszaitokhoz hogy az auto csak egy faktor a jo strategia is fontos en pl csak 20 szazalekos versenyt megyek de ha elrajtolok kemeny gumin barmely helyrol szinte mindig dobogos vagyok .De a palya is szamit pl ma kinaban majdem 10 masodpercel nyertem pedig a Wilimsel mentem de ugyanzal a kocsivla Isztambulbna mar csak 1 ugyhogy nem csak a kocsitol fug a gyozelem
Új hozzászólás Aktív témák
- Robotporszívók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S25 FE - fenséges, felejthető vagy felesleges?
- PlayStation 5
- Apple iPhone Air - almacsutka
- iPhone topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Fujifilm X
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad X13 Gen 2 i5-1145G7 16GB 512GB FHD+ Érintőkijelző 100% sRGB - 1 év garancia
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 128GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3523
- Apple iPhone 16 Pro 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- BESZÁMÍTÁS! 64GB (2x32) G.Skill Trident Z RGB 4000MHz DDR4 memória garanciával hibátlan működéssel
- Dell Latitude 7440 -14"FHD+1 IPS - i5-1345U 16GB - 512GB - Win11 - 1 év garancia + Dokkoló + 240W DC
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest