Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
Motion_Blur #4829 üzenetére
Ki a tököm ez a csávó, és milyen alapon vádaskodik?
-
DigitXT
félisten
válasz
Rolly Dy07 #3419 üzenetére
Biztos kevesebbet fogyaszt úgy, ha már leforgott, mert
nem kell már gyorsítani, amihez több benzin kell.
Álljon meg a fáklyásmenet: ez az üzemanyag-fogyasztás
dolog a motorba bejutó benzin mennyiségét jelentené..
Avagy a tankból kikerült, aztán, hogy mi történik vele...*Tiltáson (szerintem) nem úgy marad meg a motor, hogy
"adaptívan elveszi a gázt": ha jól tudom a gyújtást veszi
el: magyarán a benzin bejut, csak éppen nem ég el...
Persze nyilván csak "ütemeket" hagy ki, hogy a fordulat
ne csökkenhessen jelentősen 18K-ról, de ne is lépje túl.Szerintem a tiltáson padlógázzal forgatott motor semmivel
nem fogyaszt kevesebbet a gyorsítás utolsó fázisánál...
Már csak azért sem, mert 300 fölötti tempónál brutálnagy
a légellenállás, tehát ott már bőven nem a 640 kg-os autó
gyorsítása nagy kaland, hanem a légellenállás legyőzése.
Tehát már ahhoz is sok üzemanyag (és teljesítmény) kell,
hogy egyáltalán tartsa az autó a sebességét. C'est la vie.*Ui: motorféküzemre visszatérve még, ha jól emlékszem a
fújt diffúzoroknál merült fel, hogy még akkor is felhasznált
(extra) üzemanyagot az autó, amikor a pilóta épp fékezett.
De persze általánosságban itt igazad van, ha "elveszed" a
gázt, akkor elvileg nem kellene, hogy fogyasszon az autó. -
DigitXT
félisten
válasz
Steady74 #3367 üzenetére
egy 18 ezret forgó versenyautó motorjától elvárom, hogy
minimum 18 ezernél váltsak
Hibás megközelítés, mivel 18 ezernél letilt az elektronika,
tehát ha minimum(!) 18-ezernél váltasz, akkor állandóan a
határon vagy, tehát előfordulhat, hogy (reakcióidődtől függ)
akár tizedmásodpercekig is "tiltáson" forgatod a motort.Ekkor már egyrészt nem gyorsul, másrészt azt gyanítom,
hogy extra mennyiségű üzemanyagot zabál. Szerintem ha
hamarabb váltanál, kevésbé lenne ezzel gond.Bár lehet,
hogy ez felesleges tanács, hiszen én bőven nem megyek
olyan időket, mint ti (TT WR-ek, stb.), tehát jobban tudod,
csak egy kicsit félreérthetően fogalmaztál. (Próbálj 17500-
nál váltani, lehet, hogy még úgyis felugrik 18K-ig néha.)
Szerk: közben olvasom, hogy bevált a taktika. A kérdés
az az, hogy mennyivel mész rosszabb köröket így?Rolly Dy07: ki mondta, hogy egy egész versenyt végig kellene
bírnia a rich beállításban? (Ahogy Polonic is írja, az életben is
játszanak a keverékkel, nem mindjárt csutkára, aztán végig...) -
DigitXT
félisten
válasz
polonic #3114 üzenetére
Kinek a pap...
Nekem is megvan amúgy még a Rumblepad, jó is volt az.
Szerk: egyébként pont az F1 2010 miatt vettem tavaly ezt az XBox360-ast, hogy
majd milyen jó lesz a hátsó "ravasszal" gáz-fék, stb. Hát nem lett jó... (Nekem.)
De arra is gondoltam, hogy majd a Fifához beválik: ahhoz viszont jó volt. -
DigitXT
félisten
válasz
polonic #3110 üzenetére
A gamepad nem indokolja az automata váltó használatát -> 2 hátsó gomb,
s meg van oldva. Már persze akkor, ha nem a default Xbox360 irányítással
mész, ami a hátsó 2 analóg "ravaszt" használja gáz / fékre: megpróbáltam,
de nekem egyáltalán nem jött be, nem tudtam megszokni, így maradtam a
régről jól bevált kiosztásnál. "Kékig" nem szoktam húzatni, mivel akkor már
nagyon közel a leszabályozás, el lehet rontani a váltást, felesleges szvsz...
(Persze nem is vagyok nagy "TT menő", meg semmi, de átlag versenyeken
az egészen biztos, hogy nem kell úgymond "kitaposni az autó belét".)
Más: érdekes belső kamerás felvétel, a pilóta egyik szeme előtt a kamera!
-
DigitXT
félisten
válasz
Steady74 #3014 üzenetére
Ha úgy van belőve, hogy standard-on bírja ki az egész futamot,
akkor miből gondolod, hogy probléma nélkül fel kellene tudnod
tenni a végén két körre rich-re, ha előtte sosem volt lean?Szerintem csak akkor tudsz extra benzint felhasználni, ha van:
tehát korábban meg kellett hozzá spórolnod - vagy eleve többet
tankolni az autóba... (Most nem tudom hirtelen, hogy egyáltalán
lehetséges-e az utóbbi, de az meg azért lenne necc, mert végig
hátrányban lennél a plusz súly miatt, amit nem biztos, hogy tud
kompenzálni a dúsabb keverék - és motort is jobban gyilkolnád.)Motion_Blur: Vettel is a végén durrantott egy gyors kört.
-
DigitXT
félisten
válasz
Rolly Dy07 #2885 üzenetére
Fogalmazzunk úgy, hogy nem erre a játékra optimalizálták.
-
DigitXT
félisten
válasz
Trihorn #2695 üzenetére
Fölkonvertálsz egy half-size felvételt 1080p-re? Feleslegesen nő a fájlméret,
több képi információ ugyanis nem lesz benne, de 4x annyi pixelt bekódolsz:
neked tovább tart feltölteni, aki meg nézi, annak tovább tart letölteni (feltéve
persze, ha kiválasztja az 1080p-t, mert a YT konvertál kisebb méreteket is). -
DigitXT
félisten
válasz
Motion_Blur #2679 üzenetére
Lehet, hogy elfelejtette a beállításokat. Próbáld meg azt az ovverride
steering wheel-es cuccot, szerintem az lehet a "lagolásnak" az oka. -
DigitXT
félisten
Nem kell hozzá a lemez sem, van image, ami működik.
(Szerk: éjjel akartam játszani, a DVD meg baromi hangos
volt, ahogy felpörgette, ráadásul később is felpörgette még,
miután egyszer leállt, szóval elég idegesítő volt... Inkább a
szekrényben tartom a lemezt innentől, a cucc meg menjen
az image-ről. Úgyis a Live-on beregisztrált kulcs a lényeg.) -
DigitXT
félisten
válasz
Trihorn #2302 üzenetére
Lassabb gépeken?
(Igaz, nálam pont nem az SSD-n van a játék, de
nem hiszem, hogy olyan sok adatot tölt: szimplán szarul van megírva.)
Szerk: ezt amúgy az is bizonyítja, hogy kb. felére esett a betöltési idő
ettől a patch-től, márpedig nagyjából ugyanannyi adatot kell betöltenie. -
DigitXT
félisten
Én a setupokról beszéltem, a levágás meg sem fordult a fejemben:
elvileg maga a setup is bugos, mivel irreálisan növeli a tapadást.Ettől függetlenül én továbbra is megkülönböztetném azt, aki valami
külső eszköz segítségével "megbolondítja" a programot (cheat), és
úgy ér el jó időt, ill. azt, aki csak használja a program lehetőségeit,
a programot nem módosítva semmilyen formában. ~1 videót láttam
a topikba linkeltek közül: nem néztem, hogy mennyit vágnak.Az az igazság, hogy ez csak egy játék, kár is idekeverni Hamiltont:
amúgy neki is volt pár "érdekes" megmozdulása az évek során - lol.Szerintem is mindenki úgy nyomja, ahogy akarja - max. ha valakinek
ez nem tetszik, akkor nem kell ellene játszani. Ez olyan dolog, hogy
valaki írta, hogy max. 6-os rugókkal megy, az még "reális"... (Tőlem.
Azért megkérdezném, hogy mihez képest érzi reálisnak.) Viszont
a lehetőség adott: egymás ellen azok versenyezzenek, akik az adott
feltételekben meg tudnak egyezni, és azt be is tartják... Anno a TDU
bajnokságban volt olyan, hogy jött egy friss versenyző, levágott a fák
közt, jó időt ment, csakhogy kiderült a dolog, uis időbüntetést kellett
volna kapnia a vágásért, csak ezt cheattel kikapcsolta... Azért érzed
a különbséget nem? Vagy egy másik, aki végigdöcögött bénán, majd
a végén egy hosszú egyenesben 0 mp alatt 400-ra gyorsult, behozott
10 mp-et, és elsőként virított a tabellán... Egyértelmű volt, el lett tiltva
a további futamoktól. Ezek sokkal inkább mondhatók csalónak szvsz. -
DigitXT
félisten
válasz
polonic #2066 üzenetére
Igen, nagyon más! Valóban idegesebbnek érződik, mert nincs benne
az a kényszerített lassú forgatás, sokkal közvetlenebb az egész. De!
Így meg tudsz fogni egy-egy megcsúszást, amit a lassú kormányzás
ellehetetlenít (azzal ide-oda szitálsz kettőt, majd beleállsz a falba), ill.
simán rá lehet tépni az élesebb kanyarokban ott, ahol kell, s nem az
van, hogy már méterekkel korábban el kell kezdened forgatni, hogy a
"kellő pillanatban" ott legyen. Igen: lehet hasonló időket is menni, de
én nagyon sokat gyorsultam ezzel, sokkal kevésbé lutri egy verseny.Viszont így már kevés az Intermediate AI, nem buli, hogy sz*rráverem
őket minden szakaszában a játéknak (edzés, időmérő, verseny, stb.),
gyakorlatilag unalmassá vált így ellenük... Gondoltam kikapcsolom az
ideális ív jelzést: úgy is hasonló időket tudtam menni.Ausztráliában
próbáltam, a második szezonban a McLarennel.Csak éppenséggel
ha egy kicsit kihagy a figyelem, akkor egy pillanat alatt be lehet nézni
a féktávot, lehet kirepülni a pályáról: az ideális ív jelölő mindig sikít, ha
túl nagy sebességgel repesztesz egy komolyabb kanyar felé - még ha
azt sem tudod hirtelen, hogy a pálya melyik részén vagy. Hát, ez van:
egyelőre inkább használom, majd ha megtanultam a pályákat akkor...Hoffer: akkor szerinted (implicit) csalók, akik ilyen setupokkal mennek?
Már csak azért kérdem, mert sokan vannak itt a topikban és elég jó idők
születnek így. Ja kérem, hogy az élet nem bugos... Szerinted melyikünk
menne végig az életben egy F1-es autóval a pályán? És határon, jó időt?
Na ugye: ez egy játék. Tessék reklamálni a fejlesztőknél, ha nem tetszik,
a bugos setup és a cheat meg továbbra sem összekeverendő, szerintem. -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #1870 üzenetére
For the record: azelőtt a default "gamepad" beállításokkal
csak estem keltem a pályán (Singapore): sok éles kanyar
van, nehezen lehetett ezeknél időben betépni a kormányt,
túl lassan fordult rá, gyakorlatilag végig sem tudtam menni
(előtte mással nem volt gond, bár mint említettem Monaco
is kicsit necc volt, meg nemrég tapasztaltam, hogy Monza
első sikánja is alig bevehető az alapbeállításokkal). Átállva
erre a "közvetlen" kormányzásra egy körön 5 másodpercet
vertem az AI-ra, a 20%-os versenytáv alatt meg 1 percet...
Azért korábban ekkora különbség nem volt (intermediate).
Nem beszélve arról, hogy amikor megindul az autó segge,
így meg lehet fogni, ellentétben a lagoló kormányzással... -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #1776 üzenetére
Rájöttem, hogy meg lehet szabadulni ettől a "lassú tekerős dolog"-tól.
(Emlékeztem, hogy az F1 2010-ben is volt ezzel gond, de a megoldásra
nem: szerintem ott nem is ez volt a megoldás.) Szóval be kell kapcsolni:
Override input device: Steering Wheel. Ekkor már oda teszi a kormányt,
ahová én a kontrollert, nincs benne az az idegesítő lassú átmenet.Ja,
így sokkal érzékenyebb, tehát a linearitást érdemes 100%-ra rakni. -
DigitXT
félisten
Miért ne lehessen? Pont azért vannak az AI fokozatok.
Gondolom a legnehezebb szinten azért nem sétagalopp.
(Bár biztos van, akinek még az is az, ez uis csak játék.)
Ha annyira erősorrendet nyomnának, akkor Vettel sokkal
jobban kellene, hogy teljesítsen, míg a Toro Rosso sehol
sem kéne, hogy legyen... De hát nem így van a játékban:
nem egészen realisztikus, de hát épp azért játék - szvsz. -
DigitXT
félisten
válasz
D.Orion #1814 üzenetére
Ezért gyártanak minden pilótának egyedi üléseket: meg lehetne oldani a játékban, hogy bizonyos ésszerű határok közt magadnak lődd be, hogyan kényelmes vezetni. (Egyébként a testmagasság egy része csak a felsőtest magassága, másik része a láb hossza... De mindkettővel lehetnek gondok egy nyakigláb versenyzőnél. Persze a mérnököknek a pilóta csak egy szükséges rossz, plusz súly, stb.
)
-
DigitXT
félisten
válasz
polonic #1812 üzenetére
A TV-s kamera nézetet tök jó nézni, hogy valaki hogyan megy, de abból sokkal kevésbé érezni az autót. Persze, lehet valaki abban vezetve is gyors, sőt akár gyorsabb, mert jobban belátja a pályát, de abban vezetni kicsit természetellenes, legalábbis nekem. Cserébe a belső nézetből néha alig lehet kilátni.
Picit lehetne magasabban a pilóta feje.
(Az annyira nem izgalmas, hogy mi van a kormány alján, meg hogyan nyomogatja a pedálokat...)
-
DigitXT
félisten
válasz
polonic #1808 üzenetére
Hát nagyon sokat segít, főleg ismeretlen pályákon, cockpit nézetből:
van egy-két kanyar, ahol azt sem tudnám, hogy merre megy a pálya,
ha nem jelezné az a nyavalyás csík.Persze majd ha megtanulom,
akkor kikapcsolom, de az még odébb van... Nem mellékesen abban
is nagyon sokat segít, hogy hol érdemes fékezni, túl gyors vagy-e a
következő kanyarhoz, stb. Szóval komoly segítség.Bár gondolom
igazán gyors csak akkor lehetsz, ha mindig gyorsabb vagy, mint ami
még fullosan biztonságos, magyarán kockáztatsz rendesen. Egy IRL
amatőr motorversenyző fogalmazta így: ha mindegyik kanyarban úgy
érzed, hogy tök biztonságosan fordultál be, akkor nagyon lassú vagy. -
DigitXT
félisten
válasz
jozsi252 #1786 üzenetére
Gyors menü, vagy mi, a beállításoknál nézd meg, hogy mire van rakva.
Tényleg működik a dolog, rányomtam, hogy legközelebb "intert" kérek,
nyugtázták, hogy vették a lapot. Más kérdés, hogy most nem jutottam
el odáig, mert egyszer csak megfagyott a játék a verseny közben. Ja,
arra vigyázzatok, hogy a nyüves kontrollert ne "veszítse el" (nekem az
eltelt időben egyszerűen kikapcsolt, mivel vezeték nélküli típus) menet
közben, mert akkor reseteli a beállításokat. Ez egyszerűen röhejes, de
igaz. (Ahogy írták azt is, hogy a játék indításakor is mindig azon kell a
start gombot megnyomni, különben megintcsak elfelejti a dolgot.)
Úgy érzem kicsit bugos.
-
DigitXT
félisten
Hát ez fasza. Szenvedtem Spa-ban az esős időmérőn, értelmes idő elérése
érdekében uis már elég nagy elvárásai vannak a Force India csapatnak, LOL.Kb. esélyem sem volt: újrakezdve, majd beállítva MotionBlur alapbeállításait,
simán megvolt a POLE, szuper! Ezután vezetem a versenyt, tiszta jó az idő,
semmi eső. Bemondják, hogy az előre jelzés szerint 5 perc múlva esni fog...Na mondom, sebaj, nem véletlen indultam a PRIME-on, kivárjuk azt az esőt,
s egy füst alatt intézzük a kerékcserét. Úgy lett, hiába hívtak a boxba, nem
mentem, megérkezett az eső, kihúztam kerékcserére (még 2 kör volt hátra),
erre felbaszarintják nekem az OPTION-t...Miközben már javában esik.
Az első kör még csak-csak ment, de utána olyan durva volt a pálya slickkel,
hogy többször megcsúsztam, feljöttek rám, és a célegyenesben (!) Webber
meg is előzött, annyira nem tudtam kigyorsítani a víz miatt... Mi ez, ha nem
kib*szás? Hol lehet beállítani, hogy milyen gumit kérek?Van valami helyi
menü, de még sosem használtam - azt hittem, ennyi "esze" van a játéknak.
Elvégre én pilótát játszom, a mérnöknek kellene tudni, milyen gumi jöjjön. -
DigitXT
félisten
válasz
polonic #1775 üzenetére
Billnél mindenképpen jobb, de a kormánynál rosszabb.
Pláne a FFB-s kormánynál, ahol nem csak a hang, és
a kép alapján veszed észre, hogy kezd megcsúszni az
autód, hanem előtte már érzed az erőhatásokat. Ezért
(is) mennek sokkal jobbakat, akik kormánnyal tolják...Azt írtam rosszabb: inkább úgy helyesbítem, hogy más.
Kontrollerrel is lehet elég jókat csapatni - lásd a DiRT3,
de F1-ben (is) néha elég "ideges" miatta az autó: pech.Az viszont (ebben a játékban!) megy az agyamra, hogy
nem rögtön teszi oda a kormányt, ahova a kart döntöm,
hanem van egy maximális forgási sebesség, ami durva
kanyarokban néha egyszerűen kevés (pl. a Loews-ben).
Lehet, hogy ezen segít valami beállítás, ha van tipped...Nekem is volt egy G25-öm, de nem nagyon használtam,
mert macera elővenni, és elég hangos vele játszani... Ha
majd lesz egy nagyobb lakás, vagy pl. ház, ahol külön le
lehet ülni a géphez, nem ugyanaz a szoba a nappali/háló
(minden), akkor majd újra beruházok egy kormányra...
De akkor cockpit is lesz, ha már lúd legyen kövér.volt olyan időszak, amikor volt kipörgésgátló
Szerk: tudom, azért írtam, hogy most (újra) nincs. -
DigitXT
félisten
válasz
polonic #1772 üzenetére
Ha az időmérő esős volt, akkor a versenyen azzal indulsz, amivel akarsz.
Okés, ezt gyanítottam én is csak az a 11. hely egy kicsit fejvakarós volt.Nem tudom, hogy mi a titka a jó rajtnak. Én is csak most tapasztalom
Hát én eddig legjobbat úgy rajtoltam, hogy egész kicsi gázzal, majd hamar
felváltogatva, aztán később rányomva a KERS-t, ha már tutira betapadt... De
ezzel együtt is lerajtolnak simán: addig jó, amíg csak 1 ember, mert azt már
az első kanyarban ki tudom fékezni, ha úgy alakul (csak Intermediate az AI).
Ha sokat esek vissza, akkor kicsit küzdeni kell a helyekért, de megoldom.Te milyen segítségekkel játszol?
Csak az ideális ív van bekapcsolva, mert még csak tanulgatom a pályákat,
mást nem használok, csak elrontaná az élményt. Mondjuk esőben elég jól
jönne a kipörgésgátló, meg akár az ABS, de egyik sincs az igazi F1-ben...
(Legalábbis úgy tudom kipörgésgátló most nincs, ABS meg sosem volt.
Bár még egy dolog biztos nincs az igazi F1-ben, mégpedig a kontroller.)
-
DigitXT
félisten
Nem, megadta a POLE-t, nem jöttek jobb időt a többiek,
viszont valamiért kaptam egy 10 helyes rajtbüntetést, de
ez csak a statisztikából lett nyilvánvaló.Mondjuk nem
emlékszem semmilyen konkrét "eseményre": néha-néha
szoktak figyelmeztetni, amikor egy-egy kanyar gyengén
sikerül, hogy levágás, de más semmi. Így utólag már
mindegy: a versenyt így is simán nyertem, mivel én csak
"közepes" AI ellen megyek, az meg nem durva kihívás...
De az XBox360 kontrollerrel így is elég fárasztó vezetni,
szóval egyelőre ennyi elég - kicsit kelljen azért küzdeni,
de ne itt őszüljek meg az eredményekért, nem igaz?Rajtra amúgy van valami trükk? Sajnos elég sűrűn vagy
elpörgetem a hátsó kereket, vagy túl kis gázzal rajtolok,
összességében mindig rossz a tempóval: figyelmeztet is
néha, hogy illegal blocking. A rajtnál, ha nem gyorsulok
elég jól: kicsit vicces, de ez van. POLE-ból rajtolva sajna
a legritkább esetben fordulok elsőnek. Más kérdés, hogy
pár kanyar, és ismét vezetek, de akkor is kéne kezdeni
valamit a rajtokkal, szvsz. Segítségeket nem használok.
Amúgy az első szezonom, Force India, 20%-os távokkal. -
DigitXT
félisten
Az mi a tökömtől lehet, hogy POLE-t futottam (simán) a Hungaroringen,
lepörgettem az időt, örült is magának a csávó - aztán a versenyen a 11.
helyről rajtolok. Nem emlékszem, hogy írt volna 10 helyes rajtbüntetést.
(Az időmérő esős volt, intermediate gumikon volt gyors köröm, tehát az
ezután száraz versenyen azt teszek fel, amit akarok induláskor, nem?) -
DigitXT
félisten
válasz
polonic #1733 üzenetére
ha xbox vezérlőre van állítva, akkor nem is lehet átállítani semmit
Dehogynem: én is azzal tolom, de átkonfigoltam, mert nem jött
be a bal kézzel "kormányzás", és a hátsó gombok gáz/fékként
használata. (Sokkal inkább megszoktam más játékokban a bal
karon a gáz/fék, jobb karon pedig a kormányzást, hátul a váltó.) -
DigitXT
félisten
válasz
Motion_Blur #1720 üzenetére
Ez nem pont az ismertetett 11/11 bug miatt van?
Mondjuk én még nem
olvastam nagyon utána, de számotokra, kik setupoltok ismert kell legyen. -
DigitXT
félisten
Azért az milyen már, hogy Sepang 3. kanyarjában (esőben) megcsúszok,
ki a kavicságyra és a laza csúszás közben fejreáll az autó. Kavicságyban.
Fejre áll. Mert olyan jól megtapad ott a kerék, meg az F1-es autók amúgy
is a borulékonyságukról híresek, nem? Akartam videót lőni róla, mert ilyen
nincs, csak az Alt + Enterből nem szeret visszatérni a játékba, a FRAPS
meg nem futott a háttérben, szóval kifagytam belőle a francba. Szuper. -
DigitXT
félisten
DX11-ben van árnyéka az autóknak az aszfalton?
DX9-ben, amit lehetett feltoltam maxra, de kívülről olyan, mintha az aszfalt fölött siklanának a kocsik, semmilyen árnyékot nem vetnek. Belülről nem nagyon zavar, de replay esetén illúzióromboló. Azért gondoltam, hogy megkérdem, mert láttam már karón varjút, pl. bizonyos effekteket csak a DX11-es kód támogat a DiRT2-3-ban is. (Mondjuk eddig ilyen drasztikus különbség sose volt, már ha ez azért van egyáltalán, és nem driverbug: esetleg frissítsem a drivert, hátha?
Vmi 266-os van fent, úgy emlékszem, az meg már viszonylag régi...)
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- EAFC 25
- 3D nyomtatás
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen légkondit a lakásba?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Asus TUF 16 FA607PI - 16" 2,5K 165Hz - Ryzen 9 7845HX - 32GB - 1TB - RTX 4070 - Win11 - 1,5 év gari
- Eladó Logitech G735 gyári dobozban, kiváló állapotban!
- Eladó RODE NT-USB Mini gyári dobozban, megkímélt állapotban!
- Eladó ASUS ROG FUSION II 500 + ASUS ROG THRONE QI gyári dobozban, kifogástalan állapotban!
- Xiaomi 13T Pro 12/512GB Jótállás: 2026.10.24.-ig Állapot: 10/10 Független
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! RGB Számítógép PC játékra! R5 5600X / RTX 3060Ti 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i7 4790 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G4 - i5-7GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude 5495 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Radeon I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest