- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Régebbi játékok profilját frissíti az új GeForce driver
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen TV-t vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
makkai
aktív tag
majd kipróbálom a magasság és a rugó állítást, de múltkor egy másik pályán, amikor próbáltam, ha egyformára raktam vagy 3-nál kisebb volt a különbség az első és hátsó szárnynál, akkor minden élesebb kanyarban kiforogtam, gázadás nélkül is.
Még annyit csináltam , hogy a fékerőt 50-50%-ra raktam, nem hátulra.
Este kipróbálom ahogy te állítottad, hátha nekem is jó lesz.
Én így is nagyon csúszkáltam, nem is tudom mi lett volna interrel. -
-
makkai
aktív tag
válasz
MC HOBO #3095 üzenetére
Dolgozott is az adrenalin, amikor a defektes kerékcsere után forgalomba kellet kijönnöm, és Schumit kellet megelőznöm, hogy visszaszerezzem a második helyet, utánna persze leszakítottam magamról.
Azt az egy esős beállítást elküldhetnéd, vagy beírhatnád ide, hogy lássam miket állított a TT-s beállításhoz képest. Azt látva könnyebb lenne a többi pályához is belőni az autót.
-
MC HOBO
aktív tag
Huhh! Nagyon köszi a kimerítő élménybeszámolót!
Gratula mindkettőtöknek a sikerhez! Nem gondoltam, hogy ilyen izgalmakat hozhat a verseny. Szép eredmény, hogy a defekt ellenére is tudtad tartani a pozíciódat!
Azt hiszem, én is befűzök valakit egy CO-OP-ra, bár esős beállítások nekem se nagyon vannak (kivéve Catalunya, oda még Vixentől kaptam egyet, bár nagyon bénáztam úgy is...
)
-
makkai
aktív tag
válasz
MC HOBO #3062 üzenetére
Egy kis CO-OP karrier jelentés.
Melbourne: FessHun - mcsaba80 1:0
AI.: Legend
Szimulációk bekapcsolva
segítségek közül autómata váltó és kanyarokban szamárvezető, a többi kikapcsolva
FERRARI csapat
20%
Rövid hétvége
Szabadedzés átugorva (majd figyelnünk kell szerintem, mert lehet, hogy lesz benne teljesítendő cél ami autófejlesztést érhet)
Időmérő esős. Itt szoptam, mert nincs esős beállításom, úgyhogy most kellett kikisérletezni (ha valaki tud beállítást megoszthatná velem). A célegyenes ráfordító elötti balosban mindíg kiforogtam, pedig alapjáraton ment a motor.9-11-es szárnyálláson volt, ezen segített, ha 7-11-re raktam, de akkor meg alulkormányzott lett, de még mindíg jobb volt, mint abban a kanyarban állandóan kifordulni. Azért a végére csak futottam egy második időt (az utolsó körben, amire úgy értem fel, hogy 1 mp-en állt a óra, amikor megkezdtem a kört), így Fesshun kollégával hoztuk az első sort. Ő lágyabbal Én a keményebbel rajtoltam. Első kanyarban vigyáztunk egymásra, Én inkább hamarabb elvettem, nehogy kilökjem. 2-3 kör alatt kiépített egy kb. 3 mp-es elönyt, majd ahogy elkezdtek kopni a lágy gumijai Én elkezdtem felzárkózni, kb 2 mp-re voltam, amikor kiment kereket cserélni a 6.-ik körben (fél távig húzta a lágyabbal). Én a 8-ik körre állítottam a kerékcserét, erre a 7. -ik körben bal első defektet kaptam, pedik még csak közepesen volt kopott a gumi és nem is ütköztem senkivel, ráadásul a kör elején, úgyhogy mire körbe értem meg kereket cseréltem 18 mp-re hízott a hátrányom. A másik pedig, hogy megint a keményebb keveréket tették fel, mivel nem a beállított körben jöttem cserélni.(legközelebb ha ilyen van, akkor be kell még a pályán állítani, hogy mit tegyenek fel). Ezek után pedig kockáztattam, úgyanis nem jöttem ki mégegyszer a lágyabb gumiért, de nem büntettek meg érte (Pedig tudtommal a valóságban mind a két keveréket használni kell, kivéve ha eső gumival rajtolnak). Sikerült hoznom a 2. helyett, úgyhogy 43 ponttal vezetjük a konstruktőri bajnokságot.Jó futam volt, és ami a lényeg, hogy a FERRARI futott be az első két helyen.
Az AI nem volt túl erős, még így is majd 20 pm-et adtam a 3.-nak.
A lekörözések katasztrófálisak, túl hamar kihúzodik az ideális ívről (még messze vagyok), majd visszamegy a kanyar előtt az ideális ívre (amikor épp mellé érek), ahelyett, hogy a kanyar után húzódna le.Kb ennyi volt.
Bocs a hosszú leírásért, de összességében nagyon jó volt.
Ha nem kapok defektet, izgalmas lehetett volna a vége, amikor fordul a gumi stratékiánk és csak kb 2 mp van közöttünk.
-
Steady74
addikt
válasz
werszomjas #3090 üzenetére
Szerintem Karilla is veszi már a lapot, ha SC szimuláció van a képben
Mondjuk érdekes volt látni, hogy ha emberek vigyáznak egymásra, milyen izgalmas futamokat lehetett menni. Szinte összeérve vonatoztunk, ha valaki lecsúszott az ívről sem volt koccanás, ütközés, nagyon nagyon fair futamok voltak.
-
Steady74
addikt
válasz
werszomjas #3090 üzenetére
Sok jó futam volt, igazából tesztelésre használtam a tegnap estét a benzinkeverék verseny közbeni állításával kapcsolatban. Nürburgringen nem működik, hogy csak a célegyenesben, és a hátsó gyors szakaszon van rich-en a keverék, mert a végére elfogy.
Sőt mondok egy extrém példát: Spa-ban mentünk egy 20%-os futamot. Autót váltottam, már nem Virginnel, hanem Red Bull-lal mentem. Végig a közepes keverék volt a beállítás, és az utolsó körben a hátsó hosszú egyenes elejére már elfogyott a benya. Az utolsó előtti kör végén már piros volt az ikon, az utolsó 1-1,5 km-t már úgy tettem meg, hogy nem volt benya az autóban, rángatott...
Ezek fényében szeretném kérni, hogy ha szerót csináltok közös gurulásra, vegyétek ki a benzin szimulációt, én mindenképp így fogok tenni.
A sok parasztról meg nem beszéltem még, akik betévedtek tegnap: volt olyan célegyenes nürin, hogy egy köcsög német gyerek végig az oldalamban volt és próbált a falra felkenni, persze mikor elgurult a gyógyszerem, akkor beleszálltam ezerrel (bocs rolly, ha esetleg érintve voltál), persze valahogy mégis továbbment.. Ezt nem értettem már csak annak fényében sem, hogy a valenciai verseny első helyét úgy buktam el, hogy a lágy keverékre váltva az egyes kanyarban éppen hozzáértem a falhoz, az első szárny meg darabjaira hullott. Kb 20-szal mehettem akkor már, fékeztem de nem kerültem el a végzetem. nyomtam egy klasszikus Y-t, és Karilla után eredtem, az utolsó körben vagy 100 méterről betettem mellé az autót, és megelőztem. Igaz kicsi kocc volt benne, és természetesen visszaadtam a helyet Neki... külföldivel nem tettem volna meg
-
Steady74
addikt
Sztem az a Lóri volt, aki át akart menni rajtad
lol nagy volt, vártam mikor mentek már el, olyan volt a szerelvény, mint egy kombájn
Utolsó futam nagy volt, hungarironget nyomtuk karillával meg szomjassal, volt olyan célegyenes, hogy hárman mentünk szinte egymás mellett, és hárman fordultunk el a végén úgy, hogy nem volt incidens. Aztán persze leb@sztam, vigyáztam szonjasra, nehogy kitoljam a kettes szektorban, megpörögtem, kész... a 15 mps- hátrány ledolgoztam 5 re, ennyire tellett.
SZép volt, köszi mindenkinek!
-
makkai
aktív tag
válasz
MC HOBO #3086 üzenetére
Az egyik Ferrárival Én voltam, a pálya eleje felé (azt hiszem a célegyenes végi jobbosban)egyszer velem biztos összeakadtál, én hosszabbat fékeztem és más íven fordulva jobban gyorsítottam ki, baloldalt hagytam neked elég helyet, meg egy fél autóval előrébb is voltam, de belém húztak a verdát. Én akkor megpördítettelek, meg egy picit toltalak.De szerintem aki 200m-ert tolt, az nem Én voltam, valami külföldi srác volt a másik ferrárival.
De ha mégis Én lettem volna, akkor ezer bocs!
-
MC HOBO
aktív tag
Srácok, köszi a játékot!
Jó éjt mindenkinek!
Nem tudom, ki volt most Nürburgringen az egyik Ferrarival, de lehetett volna annyi sütnivalója, mikor elépördültem, hogy nem tol még 200 méteren maga előtt...
Nem is szeretném tudni, ki volt. Csak ezt üzenem neki: ..i.
-
polonic
félisten
Köszi a meghívást!
Azért léptem le hamar, mert a német pálya egyáltalán nem megy és meg is utáltam.
Úgyhogy Barcelona mellett ez is feketelistára került nálam. -
--Lorant--
aktív tag
válasz
Motion_Blur #3083 üzenetére
az jó ha jó
mert ha nem ..,az idegtépő
-
Motion_Blur
félisten
Nekem meg pont ma javították meg a netemet szóval többet leszek online, heti 3-4x de max. este 10ig
minden este 7 óra körül szakadt fél órára kb. és utána random óránként vagy félóránkét éjfélig... és csak 6-7mbit volt meg a 15-ből... ma végre megoldódott minden gond
-
--Lorant--
aktív tag
Valamelyik másik napon leszek én is normálisan,de sajna valami baj van a nettel ,állítólag holnap megnézik az illetékesek. de mára már az idegeim kikészültek ettől az állandó féltávos futamoktól! kösz mindenkinek a mai invitet és a játékot.
-
Pityke78
őstag
Srácok, akinek nem gyári CD-je, hanem tört verziója van. Ti feltelepítettétek a patch-t, vagy a live-ról töltötte le a progi automatikusan?
-
Metal213
tag
Aki nem játszik sokat online, attól megvenném a kódját! (paypalon 1-2 ezerért)
sajnos nincs annyi pénzem hogy megvegyem a full játékot, de ha gondolja akkor szívesen játszanék a regjével!
csak kedd és csüt este 11 után játszanék!megértést köszönöm.
-
feri91
csendes tag
válasz
MC HOBO #3043 üzenetére
Sziasztok.
Nekem is vannak gondjaim a játékkal.
Átkapcsoltam DX9-be és úgy tűnt minden rendben. Most a második szezon elején járok és most pedig egyszerűen elszáll a kép, a hang pedig "beragad". Minden egyes alkalommal kb. 10-15mp-el azután hogy kimegyek a pályára.
Valaki tud erre is megoldást?
Köszönöm. -
karilla88
tag
válasz
--Lorant-- #3070 üzenetére
nincs még
am üdvözöllek
-
karilla88
tag
sziasztok este leszek én is hívjatok
Steady74abenzin probléma lehet hogy bug azért gondolom mert a 2010-el játszottunk egy bajnokságban 50% versenytávokat mentünk, én virginnel mentem végig full-on és soha nem fogyott ki a benyám, viszont startdir2 ferrarijából minden futamon kifogyott a benzin pedig ő közepes keveréken autózottaz utolsó körökre mindig le kellett neki venni minimre
szerintem próbálj egy másik kocsit hátha -
--Lorant--
aktív tag
Sziasztok! Tud e valaki magyarítást? vagy még nincs? én sehol se találok rendeset!
-
Rototti
senior tag
Lepasszolja a Forma-1-et az RTL Klub
Jövőre lehet, hogy HD-ben nézzük az F1-et?
-
snoopy
aktív tag
valódi belső kamera Jó pofa
-
polonic
félisten
Mit szóltok az új, indiai pályához?
Szerintem nagyon jó pálya lett. A gyors kanyarok szuperek benne.
-
Pepi79
tag
válasz
Motion_Blur #3056 üzenetére
Szerintem 21:00-ig TV, aztán a következő három percben meg szex lesz és abban már benne lesz a cigi is.
-
snoopy
aktív tag
Persze, minimum ezredre kérik az időt.
-
MC HOBO
aktív tag
válasz
hybridsong #3049 üzenetére
Igazán nincs mit!
Ma este lesz valaki onlány??
-
MC HOBO
aktív tag
válasz
hybridsong #3047 üzenetére
-
MC HOBO
aktív tag
válasz
hybridsong #3044 üzenetére
-
MC HOBO
aktív tag
válasz
hybridsong #3042 üzenetére
Ezt nem állítom, de ha van szabad helyed egy másik partíción, talán érdemes feltenni arra egy másik WIN-t, hátha...
Vagy, ahogy polonic írta, megpróbálhatod DX9-cel... (bár ezt ugye már csak a játékon belül tudod állítani és ha el se indul...
)
-
hybridsong
csendes tag
válasz
hybridsong #3040 üzenetére
Akkor lehet hogy tényleg csak 1 windows install segítene?
-
polonic
félisten
válasz
hybridsong #3040 üzenetére
Kapcsold ki a dx11-et. Próbálkozz ezzel is.
-
hybridsong
csendes tag
válasz
MC HOBO #3036 üzenetére
Már probáltam párszor és kb 5 perccel ezelött is de nem igazán akar elindulni. Kiprobáltam úgy is hogy nem jelentkezek be csak amikor elindult a játék és ott is lefagy.Kitöröltem a mentést beraktam mégegyszer akkor sem megy.Most viszont csak ez az egy baja van elötte a mentések mentek el és ugyanigy fagyott de akkor install után ment most pedig semmi.Ki kéne probálni hogy a patcht nem töltöm le akkor lehet hogy menne.Már nemtudom mit csináljak de már nagyon idegesít.
-
Steady74
addikt
http://www.formula.hu/hirek/153/390/61887/ezt-la
-
Steady74
addikt
válasz
Motion_Blur #3029 üzenetére
3 napja nem alszom rendesen, teljesen zavarodott lett az eletem... azt hittem egyszer tagja lehet pedig annak a remek kozossegnek...
-
MC HOBO
aktív tag
válasz
hybridsong #3035 üzenetére
Ilyen és hasonló gondjaim nekem is voltak/vannak, de úgy tudom, nincs még megoldás rájuk...
Nekem az szokott segíteni, ha visszamásolom az utolsó AUTOSAVE másolatomat ide:
C:\Documents and Settings\....\My Games\Codemasters F1 2011\. Az egész mappát.Egyébként ITT NÉZZ KÖRÜL, hátha valamelyik hsz. segít...
Egy esetben az is előfordult már (Trihornnál), hogy a WIN7-et kellet újratenni, csak úgy indult el a game...
-
hybridsong
csendes tag
Sziasztok!
Én is végigolvastam hogy kinek milyen problámája van az F1 2011-el.Nekem az elején nem volt semmi gondom.Pár nap mulva nem engedett be a live-ba meg hogy korrupt a mentésem meg ilyenek.A live azóta megjavult és a mentést is elmentettem és bemásolgattam és ennél fogva nem vesztek el az adatok.Most viszont ott tartok hogy amikor belépek live-ba akkor tölt betölti a mentést meg mindent és utána exe hibával leáll a játék és akárhányszor újrarakom mindig ezt játsza.Bocsi hogyha már valahol leírtátok, de olyan sok a hozzászólás hogy nem volt idegrendszerem végignézni.előre is köszönöm a válaszokat.
-
MC HOBO
aktív tag
válasz
Motion_Blur #3033 üzenetére
-
fsztm174
csendes tag
válasz
Motion_Blur #3029 üzenetére
Az lehet, hogy csak regisztrált tagok léphetnek be, de még azzal sem enged be. A másik kérdés, hogy aki esetleg most akar regisztrálni mert mondjuk értesült az oldalról még regisztrálni sem tud?
-
Motion_Blur
félisten
-
fsztm174
csendes tag
Sziasztok!
Nem tudom tudtok nekem segíteni, hogy az F1game.hu oldalra miért nem lehet belépni?
Előre is köszi! -
makkai
aktív tag
válasz
Steady74 #3025 üzenetére
Én is keményebb keverékkel szoktam indulni, és amikor a lágyabbat teszem fel akkor a boxból kijövet már rakom is a mix3-ra. Ez általában 4-5 kör, és úgy érek célba, hogy optimal-on vagy + 1körön van az üzemanyag. Szerintem a valós időknél is gyorsabbak vagytok, ezért fogy ki nektek.
Én max a valóságos időket tudom megfutni, és így nem is kevés a benya.
Túl gyorsak vagytok a játéknak!Szerk.: Koreaban és Brazíliában engem is kilöktek ill. kiforgattak, de legalább nem tört össze az eleje.
-
Steady74
addikt
válasz
DigitXT #3021 üzenetére
Lehet, hogy szar, de ezzel kell valamit kezdeni. Mivel online szoktam csak versenyezni a TTs szórakozásom mellett, ezért csak ott tudok "tesztelni".
Mindegy, megpróbálom majd simán optimallal végig, és csak az utolsó körre felnyomni. Nálam amúgy azt szokta kiírni az elején, hogy +1 lap... ez nem tudom mit jelent mennyiségre gondolva ...
-
fess
őstag
Nekem nem nagyon van gondom a benzinnel. Ha kell felrakom rich-re,mikor átvált optimalra akkor vissza standard-ra és úgy ki is bírja a végéig,de ha látom,hogy már nagy előnyöm van vagy esetleg kevés az esély arra,hogy utolérjem az előttem lévőt,1-2 körre visszaveszem lean-re,így megint lesz +1 körre elég
ha észreveszem,hogy megy a hátulja és már nem tudom megfogni,akkor abba az irányba rántom a kormányt,kis gázfröccs majd vissza egyenesbe,így általában egyből irányba is áll a megpördülés után. persze ez nem mindig működik,többet kellene gyakorolni
-
Steady74
addikt
válasz
polonic #3018 üzenetére
Azért ne mondd, hogy hülyeség gázzal játszani, ha elkezd kiforogni az autó.. elveszem a gázt, ellenkormányzás, majd gázzal próbálom irányba állítani, segíteni. a való életben megy, ezt próbálom valahogy átmenteni, de nem nagyon megy...
Keverékállítás HOBO: az ötlet jó, tegnap próbálgattam silverstone-ban, hogy az egyenes szakaszokra feltenni maxra. Azt gondoltam nehéz lesz, mert a KERS-t is akkor nyomom általában, de nem gáz, működik a dolog, lehet este kipróbálom mit hoz egy körön.
-
Steady74
addikt
válasz
DigitXT #3016 üzenetére
Ha standard keveréken is vagyok, a gumi óvása érdekében eleve nem nyomom ki a szemét a gépnek, ennek ellenére nem lehet megspórolni benyát.
De mondok valamit. Volt SC-s futam is, azonnal lean-ra állítottam a keveréket, majd a végén 2 kört nem bírt ki rich-en.
Úgy fogom fel, hogy ez egy kihívás megérteni és használni, de egyelőre egy nagy kérdőjel nekem.
-
MC HOBO
aktív tag
válasz
Steady74 #3014 üzenetére
Én sem szoktam állítgatni, csak akkor, ha muszáj. Már korábban panaszkodtam emiatt, de azóta megbékéltem vele, hogy ez is benne kell legyen...
Adott esetben jól lehet vele taktikázni. Ha pl. csak a gyorsabb pályaszakaszokon teszed RICH-re, a lassabb, kanyargós részeken pedig visszaveszed eggyel, az akár 1 mp-et jelenthet egy körön (nálam...
). De ezt csak Carrier módban szoktam néha alkalmazni, ha nagyon jönnek rám, vagy hibáztam és javítani kell...
(#3015) Motion_Blur: ...szóval mindig...
(#3016) DigitXT: Sajnos nem lehet, ez nekem is nagy szívfájdalmam... Én úgy vagyok vele, hogy bevállalok egy körrel több üzemanyagot, még ha nehezebb is az autó, ha ezzel gyorsabb tudok lenni... De mivel nem lehet több benyát tenni a gépbe, ezért kénytelen vagyok spórolni...
(#3018) polonic: Nekem néha már a rajtnál azt mutatja, hogy OPTIMAL...
-
polonic
félisten
válasz
Steady74 #3014 üzenetére
Érdekes, én nem tapasztalok ilyeneket.
Én a verseny elején felteszem a legmagasabb szintre, majd akkor váltok vissza, amikor a kijelző optimális szintet mutat már pár kör óta. Így mindig beérek a célba. Egyszer volt olyan, hogy Kínában kifogyott a célegyenesre a benzin. De akkor nem figyeltem még a benzinre.A kifaroláshoz:
Én a kontrollerrel is meg tudom fogni a kifarolást. Nem kell gázt adni. Az hülyeség, értelemszerűen, annál jobban kiforog. Vagy a gázt kell tartani vagy elvenni a gázt. -
Steady74
addikt
válasz
Motion_Blur #3015 üzenetére
hja, csak a lean-nel meg nem megyek sehová, pl a tegnapi futamok után. Koreában úgy lettem második, hogy azt hittem az elején lesz@pom magam
Elrajtol a mezőny, persze az első kanyarban mindenki kicsúszik. Erre számítva egészen lassan és szűken fordultam be, simán ki tudtam volna kerülni mindenkit, de egy megpörgő ember éppen szembe jött, telibetalált, szárnyam egy része odalett, és úgy lökött meg, hogy beestem a kicsúszott boly közepére. ott még két pofon, éss nekiszorítottak a palánknak kívül egészen a box utca kijáratánál. mire kiszabadultam, meg visszataláltam a pályára tök utolsó voltam leszámítva azt a gyökeret, aki beszorított. Na innen jöttem fel a végére úgy, hogy Karilla mögött értem be azt hiszem 5 mp körül. Na ide kellene a rich keverék vagy 3-4 körre, hogy fel lehessen zárkózni.
Mindegy, nagy paraszt voltam amúgy a külföldiekkel, magyarokra igyekeztem vigyázni, hogy fel tudjak jönni, mint a talajvíz, szóval nagyon nem örültek nekem, ha utolérem valakit
De ugyanez volt amúgy a brazil pályán is, annyi különbséggel, hogy ott 2 körön keresztül tartottak fel úgy, hogy közben lenyírtam a füvet mindenhol mert állandóan kitettek...
-
DigitXT
félisten
válasz
Steady74 #3014 üzenetére
Ha úgy van belőve, hogy standard-on bírja ki az egész futamot,
akkor miből gondolod, hogy probléma nélkül fel kellene tudnod
tenni a végén két körre rich-re, ha előtte sosem volt lean?Szerintem csak akkor tudsz extra benzint felhasználni, ha van:
tehát korábban meg kellett hozzá spórolnod - vagy eleve többet
tankolni az autóba... (Most nem tudom hirtelen, hogy egyáltalán
lehetséges-e az utóbbi, de az meg azért lenne necc, mert végig
hátrányban lennél a plusz súly miatt, amit nem biztos, hogy tud
kompenzálni a dúsabb keverék - és motort is jobban gyilkolnád.)Motion_Blur: Vettel is a végén durrantott egy gyors kört.
-
-
Steady74
addikt
válasz
MC HOBO #3011 üzenetére
Karillával értekeztem tegnap futamok után a benzin szimulációval kapcsolatban, hát teljesen nem értem a rendszert... általában kemény keverékkel indulok mind időmérőn, mind versenyen (ha csak az van, sztem felesleges időpocsékolás az időmérő, én ellenetek akarok versenyezni, nem az idő ellen), és hát az összes versenyen szop@tott a benzin mennyisége. A versenyeken végig a standard keverékkel szoktam menni, és az utolsó két körre, vagy a kerékcsere kivezető körére szoktam feltenni a rich szintre a keveréket, és az összes versenyen az utolsó pár száz méterre kifogyott a benya... nem akarom elhinni, hogy 2 kört nem lehet megtenni max-on.
Ti hogy mentek a benzin mennyiségét figyelembe véve?
-
MC HOBO
aktív tag
válasz
Pityke78 #3010 üzenetére
Én személy szerint EZEKKEL a beállításokkal megyek, esetleg kisebb változtatásokkal a szárnyállást, a kerékdőlést/összetartást illetve a váltót illetően.
Általában 20%-os futamok vannak benzin-, gumi- és sérülés-szimulációkkal. Az egyéni, hogy ki milyen segítségeket használ, asszem minden engedélyezve volt tegnap, talán a Brake Assist nem...
AI (virtuális versenyző) nem szokott lenni (szerencsére)...
-
makkai
aktív tag
válasz
MC HOBO #3008 üzenetére
Nekem meg a szokásos volt, Melbourne-ben 0 % -os gumit kaptam, pedig keményebbik keveréken a harmadik időt futottam az időmérőn
Utánna pedig csupa számomra első futásos v. egyszer mentem rajta pályákon mentünk.
Istambul lehetett volna még jó, ha nem forgatnak ki az elején. -
MC HOBO
aktív tag
válasz
Steady74 #3007 üzenetére
Köszi mindenkinek a tegnapi gamet!
AlphaPainter6-tal nagyokat harcoltunk a dobogóért Istambulban és Silverstoneban is!
Már azt hittem, nem érhet meglepetés a játékban, de tegnap este ezt is megcáfolta a Codies:
Koreában egyszerűen NEM VOLT HANGJA AZ AUTÓMNAK!!!!!Csak a visszaverődő hangokat hallottam, mikor két fal között mentem, vagy a híd alatt mentem át...
(Ezen kívül semmi mást, csak az ellenfeleket és az egyéb effekteket: süvítő szél, a váltásoknál a "kattanás", a gumik hangja, ha kipörög, vagy megcsúszik a kerék, stb...) Egyszerűen képtelen voltam jót menni, mert folyton a ledsort néztem, hogy mikor váltsak, miután a motort nem hallottam.
(ezért is léptem ki a 3. körben...)
Ezért - úgy érzem - a CM-nek jár egy újabb ..i.
-
Steady74
addikt
Tegnap este összejöttünk egy páran, de igazán jót nem sikerült gurulni, valahogy elég sok kretén keveredett közénk.
Amit viszont nem értek, és tegnap jöttem rá: ha az autó fara elindul abba az irányba, hogy meg fogsz forogni, akkor meg fogsz forogni, még lassú tempónál is. Kib@szott idegesítő, hogy nem lehet megfogni a forgást se gázadással, se fék+kormányzással sem... Na mindegy, a szimulációs versenyek erre is jók, lehet gyakorolni, bár nekem nem nagyon tetszik még mindig...
-
werszomjas
addikt
Így van, teljesen legális.
Én tőle vettem az F1 kódot, és hibátlanul megy a live.
3.690.-ft-ot sztem megér a játék a bug-ok ellenére is
-
shikaree001
tag
NA LESZ VALAMI GURULÁS?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Fejlesztői videón a Jurassic Park Survival
- iPhone topik
- Synology NAS
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H87I-PLUS H87 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Xiaomi Redmi 9T 64GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- HP EliteBook 835 G7 AMD Ryzen 5 4650U
- Bomba ár! HP Elitebook 840 G1 - i5-4GEN I 8GB I 180GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- HP EliteBook 840 G8 i5-1135G7 16GB 512GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest