- Minden erejével a 2 nm-re fókuszál a Samsung
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Így nézz tévét 2025-ben: új ajánlások, régi szabályok
- RAM topik
- Milyen házat vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Itt a legkisebb asztali GeForce RTX 50-es VGA
- Milyen videókártyát?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
Új hozzászólás Aktív témák
-
hermanyi
addikt
válasz
DigitXT #3540 üzenetére
igen az az köszönöm a segítséget
TRH77:
nem neked írtam a G27 et de a minőség pénzbe kerülSzerk :
az a kormány amit írtál nem ismerem de jókat nem olvastam róla (Logic3 TopDrive GT-PSU448)
De lehet be lehet állítani ,hogy működjön sőt valószínű de nem tudom mennyire fogja visszaadni a játékélményt -
makkai
aktív tag
válasz
DigitXT #3413 üzenetére
Szerintem is semmi értelme nem lenne az állíthatóságnak, ha a mix3-on végig lehetne menni. Ha meg csak "játszogatni" akar az ember, akkor a szimeket ki kell kapcsolni, segítségeket meg be és nyomni, amit csak bír.
Épp az a lényege, hogy ez is egy plussz szimuláció, és be kell tudni osztani azt ami van, mindenkinek a vezetési stílusa és gyorsasága szerint.
Lehet, hogy nem lenne ez a gond, ha nem lenne a 11-11 bug. Ez csak egy tipp.
Én személy szerint jobban szeretem a szimekkel való játékot, sokkal élvezetesebb, ha pl. különböző gumistratégián megy az ember, vagy kevésbé óvja a gumikat, akkor ez igen is hatással van a játék végeredményére. Tegnap is volt olyan futam, hogy az elején leszakadtam, a kemény gumival, majd amikor az előttem lévőnek elkezdett fogyni a gumija szépen felzárkóztam, kerék csere után meg is tudtam előzni, mert Én lágyon voltam, és fel tudtam tenni Mix3-ra az üzemanyagot is.
Én így szoktam meg a játékot, és sajnos amikor olyan futam van, ahol nincs gumi meg üzemagyag szimuláció, akkor sem vagyok gyorsabb egy szemmel sem, mert a vezetési stílusom ugyan az marad, és így rendesen lehagynak. -
Motion_Blur
félisten
válasz
DigitXT #3413 üzenetére
Tegnap kipróbáltam ez a fogyasztásos sztorit, hogy mennyire is van köze a fordulatszámhoz:
Virgin-el mentem egy 20%-os versenyt az indiai pályán. Első alkalommal direkt egy sima versenyt futottam, végig mix2-ben és úgy állítottam az áttételezést hogy féktáv előtt pár méterrel forogja ki magát a hetedik. Pontosan 1 körrel a vége előtt kaptam a jelzést hogy hamarosan kifogy az üzemanyag ahogy kell és pont elég is volt.
Aztán toltam egy futamot a mezőny végéről is és ha jól emlékszem kb. 7 alkalommal nyithattam a szárnyat a hosszú egyenesben aminek a felétől tiltáson ment a motor. Ebben az esetben fél körrel korábban kaptam a jelzést hogy ürül a tank, de így is elég volt begurulni a célba.
Nyilván nem lehet teljesen ugyanolyan körülményeket szimulálni de megpróbáltam, egyszer se forogtam ki, konstans köröket mentem, szal talán tényleg lehet spórolni benyát a korai váltásokkal. Mondjuk én személy szerint imádom azt a hangot amikor limiteren van a motor, és TT-ben legtöbbször az ideális beállítás az ha minél hamarabb eléri a top speed-et, és párszáz métert azon utazik az autó, minthogy a féktáv elejére karmoljon bele a 18K-ba.
-
polonic
félisten
válasz
DigitXT #3112 üzenetére
Én az alapbeállítással megyek. Nekem ez jött be.
Nekem a többi beállítás nem jött be, egyszerűen nem tudtam megszokni. Még régen volt egy cordless rumblepad 2-m, ott ugye nincs ilyen 'ravasz', kénytelen voltam az egyik karra tenni a gázt/féket, borzalmas volt. Nem is játszottam autós játékokat akkor gamepaddel.A videó meg má' vót.
-
Steady74
addikt
válasz
DigitXT #3021 üzenetére
Lehet, hogy szar, de ezzel kell valamit kezdeni. Mivel online szoktam csak versenyezni a TTs szórakozásom mellett, ezért csak ott tudok "tesztelni".
Mindegy, megpróbálom majd simán optimallal végig, és csak az utolsó körre felnyomni. Nálam amúgy azt szokta kiírni az elején, hogy +1 lap... ez nem tudom mit jelent mennyiségre gondolva ...
-
Steady74
addikt
válasz
DigitXT #3016 üzenetére
Ha standard keveréken is vagyok, a gumi óvása érdekében eleve nem nyomom ki a szemét a gépnek, ennek ellenére nem lehet megspórolni benyát.
De mondok valamit. Volt SC-s futam is, azonnal lean-ra állítottam a keveréket, majd a végén 2 kört nem bírt ki rich-en.
Úgy fogom fel, hogy ez egy kihívás megérteni és használni, de egyelőre egy nagy kérdőjel nekem.
-
Pityke78
őstag
-
Trihorn
tag
válasz
DigitXT #2696 üzenetére
Ez így van, ahogy mondod viszont pont erre az esetre nem teljesen igaz.
Végeredményképpen jobb minőséget kapsz 1080p-ben a youtube miatt, mivel ott viszonylag alacsony a tömörítési ráta.
Ha 1080p videót töltesz fel, más kódolási státuszba sorol, mint 720p-ben!
Ezért a végeredmény így jobb lesz, pedig a videódnak közel sincs jobb minősége 1080p-ben a még feltöltetlen, de már átkonvertált formában.
Ha gondolod nézd meg a videóimat, eddig 720p-ben töltöttem fel, a legutóbbit 1080p-ben.
Nincs túl nagy különbség de azért látható.
Íme négy darab sample kép:Original
Converted
Youtube 1080p
Youtube 720p
Ha egymás mellé teszed a képeket jól látszik a különbség, főleg a bal oldalon a lelátókon.
-
szab.tam
nagyúr
válasz
DigitXT #2434 üzenetére
én sosem toltam még onlányon.
de offline ha beléptem bármelyik ego-s játékba, utána lemez kivehető, és nem zúg.
1x majd csak eljutnak odáig a gyártók, kiadók, hogy nem a szoftvert megvásárló júzert szopassák folyton a parájukban....hétvégére új mókám lesz: 1800-é' vettem cdgalaxis-ban egy magyar feliratos, german truck kamion szimet.
-
válasz
DigitXT #2249 üzenetére
WIn7-em van, DX11-es VGA-val, szóval elképzelhető...
[B(]#2253) szab.tam
eszójjjábeeee!
. AMD Radeon HD6870-em van, szóval nem az általad említett probléma a gond. Az autosave állománnyal történik valami. Visszaállítottam egy tegnapi verziót és hibátlanul működik...
(#2255) Rolly Dy07:Mindig a kormányom nyomok start-ot
. Dirt 3-nál megtanultam...
-
Hoffer
őstag
válasz
DigitXT #2071 üzenetére
Nem a beállításokról beszéltem! Hanem arról, hogy egy csomót itt feltöltött videon akik a legjobb időre mennek(neveket nem mondok), úgy mennek végig egy két pályán, hogy a kanyarokat simán levágják, ahol bugos a pálya és nem adja be hogy corner cutting, büntetés érte vagy bármi!
Ha valaki legalább arra veszi a fáradtságot, hogy jó setupokat csinál és próbálja a határait, akkor ott ahol rájött, hogy lehet egy kicsit csalni, az ne tisztességes használni, vagy használja de ne jöjjön azzal, hogy így úgy milyen jó időt ment és még fel is teszi ide! Az életben Hamilton sem megy ki este a pályára és suttyomban keresi a bugokat, és bírók pedig pont akkor elfordulnak..
Nem is beszélve, arról, hogy aki még nem ment az életben ilyen autóval az nem is tudja azt, hogy van egy-két olyan levágás ezek közül, amit a játékban meg lehet csinálni de az életben szarrá törne a kocsi...
Egy szó mint száz, tisztelem azokat akik ezen melóznak, hogy jó időket mennek és másokkal megosztják, de legyen legalább tiszta a körük! -
polonic
félisten
válasz
DigitXT #2071 üzenetére
Majd még lehet, hogy próbálkozom ezzel a beállítással.
Egyelőre tanuljak meg normálisan kontrollerrel játszani.
Egyébként nekem az alapbeállításon is sikerült már megfogni a csúszó autót.Tedd fel professional szintre az AI-t.
Az ideális ív nekem is csak a fékezés miatt van bekapcsolva. Egyszerűen, ha nincs bekapcsolva, akkor mindig elrontom. Vagy hamar vagy későn fékezek. Bamba vagyok én ahhoz, hogy tudjam, hol kell fékezni.
Nem veszem észre azokat a kis táblákat vagy bármi más kis 'jeleket', amiből tudni lehetne, hogy onnantól lehet fékezni.
-
polonic
félisten
válasz
DigitXT #1870 üzenetére
Kipróbáltam ezt a beállítást.
Nekem nagyon más így irányítani az autót. Hirtelen kapkodja a kormányt, emiatt sokszor kitör a hátulja a gépnek medium kipörgésgátlóval is. Ideges így az irányítás.
Nagy nehez jópár kör után sikerült egy hibamentes kört menni és ugyanaz az időeredmény született, mint az xbox kontroller beállítással.
Nem érzem én ezt. -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #1870 üzenetére
For the record: azelőtt a default "gamepad" beállításokkal
csak estem keltem a pályán (Singapore): sok éles kanyar
van, nehezen lehetett ezeknél időben betépni a kormányt,
túl lassan fordult rá, gyakorlatilag végig sem tudtam menni
(előtte mással nem volt gond, bár mint említettem Monaco
is kicsit necc volt, meg nemrég tapasztaltam, hogy Monza
első sikánja is alig bevehető az alapbeállításokkal). Átállva
erre a "közvetlen" kormányzásra egy körön 5 másodpercet
vertem az AI-ra, a 20%-os versenytáv alatt meg 1 percet...
Azért korábban ekkora különbség nem volt (intermediate).
Nem beszélve arról, hogy amikor megindul az autó segge,
így meg lehet fogni, ellentétben a lagoló kormányzással... -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #1776 üzenetére
Rájöttem, hogy meg lehet szabadulni ettől a "lassú tekerős dolog"-tól.
(Emlékeztem, hogy az F1 2010-ben is volt ezzel gond, de a megoldásra
nem: szerintem ott nem is ez volt a megoldás.) Szóval be kell kapcsolni:
Override input device: Steering Wheel. Ekkor már oda teszi a kormányt,
ahová én a kontrollert, nincs benne az az idegesítő lassú átmenet.Ja,
így sokkal érzékenyebb, tehát a linearitást érdemes 100%-ra rakni. -
fagy53
nagyúr
válasz
DigitXT #1844 üzenetére
Igen, csak az a baj, hogy sokaknak Legend szinten is csúcsot megy a Force India....
Nekem az sem tetszik, hogy az én tudásommal, ill képességemmel jobb köridőket tudok sok pályán menni, mint a valós pályarekord és vannak itt a PH!-n egypáran akik másodperceket vernek még rám is.
Már a 2010-es is könnyebb volt a valóságnál, de ez még barátibb! -
D.Orion
veterán
válasz
DigitXT #1813 üzenetére
Ha én beülnék az 190cm-es magasságommal Felipe Massa Ferrari-jába, akkor gyanítom, hogy a sisakom pont a felső kamera magasságában lenne.
300nál kellően odatapadna a búrám.
Lewis Hamilton - height: 174 cm; weight: 67 kg
Jenson Button - height: 182 cm; weight: 68,5 kg
Sebastian Vettel - height: 174 cm; weight: 64 kg
Mark Webber - height: 184 cm; weght: 74 kg
Robert Kubica - height: 184 cm; weight: 73 kg
Vitaly Petrov - height: 185 cm; weight: 72 kg
Felipe Massa - height: 166 cm; weight: 59 kg
Fernando Alonso - height: 171 cm; weight: 64 kg
Nico Rosberg - height: 178 cm; weight: 69 kg
Michael Schumacher - height: 174 cm; weight: 74,5 kg
Nick Heidfeld - height: 163 cm; weight: 70 kg
Rubens Barrichello - height: 172 cm; weight: 77 kg
Pastor Maldonado - height: 173 cm; weight: 66 kg
Adrian Sutil - height: 184 cm; weight: 75 kg
Paul Di Resta - height: 185 cm; weight: 74 kg
Kamui Kobayashi - height: 168 cm; weight: 58 kg
Sergio Pérez - height: 173 cm; weight: 64 kg
Pedro de la Rosa - height: 177 cm; weight: 74 kg
Sébastien Buemi - height: 176 cm; weight: 63 kg
Jaime Alguersuari - height: 181 cm; weight: 65 kg
Heikki Kovalainen - height: 172 cm; weight: 66 kg
Jarno Trulli - height: 173 cm; weight: 61 kg
Narain Karthikeyan - height: 168 cm; weight: 64 kg
Daniel Ricciardo - height: 175 cm; weight: 64 kg
Vitantonio Liuzzi - height: 169 cm; weight: 68 kg
Timo Glock - height: 169 cm; weight: 64 kg
Jérôme d’Ambrosio - height: 172 cm; weight: 62 kg
-
polonic
félisten
válasz
DigitXT #1811 üzenetére
Nekem is inkább a fékezés miatt van bekapcsolva.
Most Valenciában tartok karrierben, ott kikapcsoltam a vonalvezetést. Egyszerűen nem tudtam, mikor fékezzek. Visszakapcsoltam, minden rendben ment.
Te is belső nézetből játszol akkor?
Eddig a fej fölötti nézetből játszottam, nem tudom ezt hogy hívják. Így kontrollerrel érdekesen ment. Aztán áttettem belső nézetre, egyből sokkal jobban ment, jobban íven tudom tartani. Vajon miért van ez. . .Pedig nem szeretem ezt a nézetet.
-
AMD_ok
őstag
válasz
DigitXT #1774 üzenetére
Nos, a legjobb rajt az, ha olyan ford. számon tartod a motort, hogy a zöld ledek világítsanak, és amikor elindulsz, már váltasz is fel (ha nem aut. váltó van), és rögtön nyomod a KERS-t, + váltogatsz bőszen felfelé a sokkal jobb gyorsulás miatt
. Engem így nem tudnak lerajtolni, és rá tudok menni az előttem lévő 1-2 kocsira, prof-legend fokozaton
-
polonic
félisten
válasz
DigitXT #1776 üzenetére
Persze, úgy értettem én is, hogy billentyűzetnél jobb. Eddig azzal játszottam.
"Lehet, hogy ezen segít valami beállítás, ha van tipped..."
Nincs.
Ma érkezett meg a szerkezet, úgyhogy nem nagyon tudom, hogy miket kéne állítani.
Kormányt a kis hely miatt nem vettem. Hasonló a helyzet, mint nálad.
A DiRT 3-ban elég jól mész. Na én itt nagyon béna vagyok egyelőre. Topikjában is bejelentettem.
-
polonic
félisten
válasz
DigitXT #1774 üzenetére
Egyelőre nekem medium kipörgésgátló be van kapcsolva, amíg nagyjából megszokom a kontrollert.
"de egyik sincs az igazi F1-ben..."
Egyébként nincs egyik sem, tényleg. De volt olyan időszak, amikor volt kipörgésgátló.
"Bár még egy dolog biztos nincs az igazi F1-ben, mégpedig a kontroller"
Azt gondolom, ha belejön az ember, akkor mégis csak jobb lesz ezzel irányítani, mert analóg módon működik.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Minden erejével a 2 nm-re fókuszál a Samsung
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Építő/felújító topik
- LEGO klub
- Konteó topic
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Norvégia átmenetileg betiltja az áramigényes kriptobányászatot
- Vezetékes FÜLhallgatók
- További aktív témák...
- Okostelefonok és eszközök felújítása, akkucsere, törött kijelző csere, ODA-VISSZA FUTÁRRAL IS!
- ASUS Dual RTX 4060 OC 8GB GDDR6/Garancia 26-07-27/
- Eladó Intel i7-6700 Processzor Hibátlan Működés!
- Eladó Panasonic DMC-TZ80EP-S fényképezőgép
- 9430 2-in-1 14" QHD+ IPS érintő i7-1265U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Csere-Beszámítás! Olcsó RTX Gamer Laptop játékra! I5 11400H / RTX 3050Ti / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- Új! HP 230 Vezetéknélküli USB-s Billentyűzet
- Phanteks NV5 MK2 White (PH-NV523TG DMW02)
- Realme 8i 64GB / Normál állapotban / 12 hónap jótállással
- AKCIÓ! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged