Hirdetés
- Megjött a Cherry legfrissebb, taktilis karakterisztikájú kapcsolója
- 8 bővítőhelyes Jonsbo "akvárium", akár kábeleket rejtő alaplapokhoz is
- 4K felbontású, 240 Hz-es OLED monitorokkal köszönti az őszt a Lenovo
- Ismét egy teljesen friss egérrel gyarapította kínálatát a Pulsar
- Legalább 20 éves lemaradásban vannak a kínai litográfiai cégek?
- Most Kína tiltotta ki a nemrég exportengedélyt kapott AI gyorsítókat?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mini PC
- ASUS ROG Ally
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Megjött a Cherry legfrissebb, taktilis karakterisztikájú kapcsolója
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Intel találgatós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC HOBO
aktív tag
-
válasz
Serpiko #2326 üzenetére
THX
(#2327) Rolly Dy07: én már annak is örülök, ha hozzád képest 1 mp-en belül vagyok
Nyomtam egy kis online-t. Egész jó volt. Pepit kergettem, aztán mehettem orrkúp cserére, mert jobb lábam súlya nagyobb volt, mint a hátsó kerekek tapadása
. Tetszett, hogy a DRS-nek tényleg volt hatása. Jó lesz ez, csak javítsák ki a hibákat.
-
válasz
Serpiko #1995 üzenetére
Amit beállítottál az irányításnál, hogy quick menü fel,le jobbra, balra, azokat a gombokat kell használni.
Bármelyikre előjön a menü, aztán azt hiszem felfelé az üzemanyag menü, jobbra a gumi menü jön. Ezeken belül fel, le és jobbra gombokkal tudsz választani. Mindegyik lehetőség mellett ott van egy nyíl, hogy melyik irányú gombbal lehet kiválasztani, amit szeretnél. Bocs, ha kicsit kacifántos voltam, de nem tudom értelmesebben leírni -
válasz
Serpiko #1993 üzenetére
Gyorsmenü, ahol az üzemanyag keveréket is be tudod állítani. Ott tudod megadni, hogy következő kiállásnál milyen gumit kérsz.
Kicsit lenyugodva, ismét megpróbáltam elindítani. Nem sikerült. A LIVE-tól f*ss* össze magát... Ekkora sz*rkupac, f*stalicska tákolmányt
. Nesze neked eredeti software....
Megpróbálom még a LIVE-ot leszedni és visszarakni. Ha nem oldja meg a gondot, akkor részemről patchig off a játék
-
válasz
Serpiko #1988 üzenetére
Köszi. Most fogom kib*szni az egész játékot. Ahogy be akarok lépni Live-ba induláskor, lefagy....
Megpróbáltam, hogy indításkor nem lépek be, hanem elmegyek a sign in nélkül a főmenüig. Működött, beléptem Live-ra, visszaigazoltam a friend requesteket. Kilépek Live-ból, a játék szól, hogy a sign-in státuszom megváltozott. Leokézom, ellenőrzi a tároló eszközt..... És lefagy...Ezt nem hiszem el!
Most fagyott le negyedszer.... Na mára el is ment a kedvem az egésztől
-
D.Orion
veterán
válasz
Serpiko #1499 üzenetére
Bocsánat, hogy beléd rohantam Singapore-ban, de már nem tudtam megállni annyira hirtelen kerültél elém a kanyar után. Nem tudom ki volt a haverod, de a végére már megfájdult a kezem a sok gépészkedéstől, de sajna kétszer is sikerült odacsapnom az autót, míg ő kevesebbet hibázott.
Üdv.: pHeetR
-
Steady74
addikt
válasz
Serpiko #1374 üzenetére
Értem.
Amúgy tényleg ki van a fejlesztőkkel a f@sz is. Egy perc, mire belépek a játékba, legalább 3-5 mire elindul egy online session, egy újabb rohadt percig tölt, majd kiírja 10ből 7szer, hogy connection failed. Utána megint egy perc mire a menüben vagyok és kezdhetem elölről...
-
AMD_ok
őstag
válasz
Serpiko #1228 üzenetére
fékrásegítést mindenképp kapcsold ki, teljesen illúzióromboló. Mást sztem hagyj benne egyelőre,míg megtanulod a pályát. A Grand Prix jó,ahogy írták, legyen long weekend, és akkor több szabadedzés is van (3). Ha találtál egy jó beállítást,akkor a setupnál az utolsó kockában elmentheted, hogy megmaradjon
-
szab.tam
nagyúr
válasz
Serpiko #1221 üzenetére
kezdőként érdemes egy pályát kipécézni. azt jól begyakorolni sima edzésben, egyedül.
így lesz egy pálya, ahová mindig visssza lehet tértni sikerélményre.nekem ilyen a spa francosan. kifejezetten szép környezet, jól megtanulható vonalvezetés, gyors részekkel, (2 nagyon hosszú padlógázas szakasz), és aránylag jól belátható kanyarok.
-
werszomjas
addikt
válasz
Serpiko #1214 üzenetére
Nem kell azért 2 nap neki
Főleg ha nézel F1-et a TV-ben akkor ismerősek is lesznek a pályák, sztem mész 10-20 kört utána már fog menni
Segítségek passz, az a baj ha be van nyomva minden a gép vezet/fékez helyetted, én nem szeretem, nálam minden off.
Játssz, próbáld, tapasztalj
-
werszomjas
addikt
válasz
Serpiko #1210 üzenetére
Első körben a pályát kéne megismerni, hogy tudd fejből melyik kanyar után mi jön, ez az egyik legfontosabb, ezzel egyi időben a féktávokat is be tudod lőni, melyik kanayrnál hol kell fékezni.
Nincs konkrét gyakorló mód, menj a Grand Prix-be, válassz pályát, long weekend-et és ott van lehetőség "szabadedzésre" ott kedvedre körözhetsz.
A segítségeknél kapcsold be a (nem jut szembe az angol neve) a pálya ideális ív vezetést (a kis zöld vonal végig a pályán, ami a kanyarokban piros) az megmutatja melyik kanyar milyen sebességgel vehető.
Az időkből fogod látni, hogy javulsz, hajrá
Illetve ha már jól megy, és folyamatosan körbe találsz és az idők is javulnak, kapcsolgasd ki a segítségeket, úgy az igazi
-
AMD_ok
őstag
válasz
Serpiko #1207 üzenetére
Kezdd alacsony fokozaton akkor, easy-n vagy intermediate-n,de leginkább a gyakorlásra menj ráá, mint a versenyre, és a pályát ismerd meg először teljes egészében. Keresd meg a féktávot,nem baj ha elsőre kicsúszol (vedd le a törést is az elején), és mint az előbb írtam,a setup nagyon sokat számít. Először sztem hagyd a KERS-t meg a DRS-t, míg a pályát ki nem tapasztalod (meg az irányítást). Nagyon rövid féktávot lehet venni, ha jól be van állítva a kocsi (50 m-es tábla közelében - illetve automata váltóval ez hosszabb lehet). Kigyorsításnál ne padlóig nyomd kapásból, hanem gyorsan ugyan,de fokozatosan növeld a gázt
Ja és a fő: a leghatékonyabb fékezés úgy működik, hogy tövig benyomod,aztán ahogy lassul az autó, engeded szépen felfelé a gombot -
zuchy
őstag
válasz
Serpiko #1205 üzenetére
Gyakorlás az sokat segít. Persze egy kis érzék is kell hozzá. Az elején nekem is igen szarul ment, de miután beállítottam a kormányomat rendesen és megtettem vagy 10-20 kört, kezdtem belejönni. Igaz én anno a 2010-el kezdtem a F1-es "pályafutásomat". Ott több idő volt beletanulni, a legnehezebbek a féktávok voltak. Sokat segítenek a kanyarok előtt lévő távolságjelzők.
-
zuchy
őstag
válasz
Serpiko #1202 üzenetére
Én egyenlőre hardon, HRT-vel kezdtem. Minden segítség off.
Egyébként szerintem meg jobbak a hangok, mint a 2010-ben. Jobbak a motorhangok, a váltás hangja is tettszik, főleg a visszafele. Pl levezető körben, lightosan. Azt észre vettem, hogyha többen vannak előttem, akkor néha elkezd nőni az input lagg viszont. De tettszik egyenlőre a játék. -
AMD_ok
őstag
válasz
Serpiko #1138 üzenetére
boxban a monitorodon bemész az időkre, majd ott írja bal alul, hogy "F2 Accelerate". Ez az időgyorsítás.
Ha viszont azt sem akarod megvárni, akkor mellette a következő fülön vannak a hétvége eseményei, ott rámész,amire akarsz ( P-edzés, Q-kvalifikáció, R-verseny) és ENTER. ezzel kiválasztod azt,ahová kerülni akarsz (pl átugorhatod az időmérőt,ha akarod,és egyből versenyezhetsz)
MOD: valaki toljon már legyen szíves egy hozzávetőleges setupot Malajziához, mert nem tudok rajta rendesen végigmenni, köszi
-
scampolo84
aktív tag
Igen, ez igaz. Nekem nem xbox-os van, hanem egy Saitek ps1000 dual analog joy. Egyetlen hátránya, hogy nincs FFB... 6k volt még tavaly tecsóban, én azzal játszok azóta minden autós játékot. Dirt2, Burnout Paradise, F12010, NFS shift, Grid, mind felismerte, használható szépen. Sajna kormányra nem fussa
-
polonic
félisten
(#427) Serpiko
Meg is vetted már, mi?
Én is megvenném.
Küldtél neki egy fél marhát, sülve?
Az linket mindenkinek akartam, férlekattintottam.
Új hozzászólás Aktív témák
- Most Kína tiltotta ki a nemrég exportengedélyt kapott AI gyorsítókat?
- Milyen légkondit a lakásba?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Google Pixel 10 Pro XL – tíz kicsi Pixel
- LEGO klub
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- PlayStation 5
- Mini PC
- Tőzsde és gazdaság
- eBay-es kütyük kis pénzért
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP ZBook 14 G8 - i7-1165G7 I 16GB I 512SSD I Nvidia 4GB I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! HP ProBook 640 G8 - i7-1165G7 I 32GB I 512GB SSD I 14" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T495 - AMD Ryzen PRO 7 I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14 G1 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G7 - i5-10G I 16GB I 256GB SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2022 64GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3367, 91% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro 512GB Pacific Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3295
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M i3 10100F 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1050 Ti 4GB Zalman N4 Chieftec 400W
- Samsung Galaxy S23+ 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest