- Tajvani mintára alakíthatná át a chipgyártást Dél-Korea
- MoDT alaplapok 16-magos CPU-val, a Minisforum gondozásában
- Bemutatkozik az ASUS új, belépőszintű gaming notebookja, a V16
- Költséghatékonyságra törekszik a Patriot legújabb, PCI Express 4.0-s SSD-je
- Játékok futtatásán segít a legújabb GeForce driver gyorsjavítása
- Jó, jó, mechanikus billentyűzetet... de milyet?
- Megköveteli a hardveres sugárkövetést az új Indiana Jones
- Egérpad topik
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen alaplapot vegyek?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Dell notebook topic
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
deicide
veterán
válasz Döglött Róka #99079 üzenetére
Sokszor volt ez vita. F Astra-n ha lejtőn sebességben gurulok, annyira lassul, hogy nyomni kell a gázt, hogy fenntartsam a sebességet, ergo ugyanott vagyok, vagy rosszabbul jövök ki, mintha kirakom üresbe. Totalcar is tesztelte és ha nagyon picivel is, de az üres takarékosabb.
Pl Érdin lefelé 110-nél a 19-es kavicstól motorfékkel 5-ösben 80-ra lassulok a 22-es kőig. Üresben ugyanúgy 110-el megyek a 22-nél. Most akkor melyik olcsóbb, ha közben nyomom a gázt sebességben, hogy ne lassuljak, vagy ha üresben van? 8 éve ingázom ezen a szakaszon, unalmamban kipróbáltam már mindent.Viszlát: Így van.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Viszlát
addikt
válasz Döglött Róka #99079 üzenetére
Feligazsag, ha sebessegben meglassul az auto, akkor rosszabbul jossz ki a fogyasztassal a visszagyorsitas miatt.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Buster17
addikt
válasz Döglött Róka #99079 üzenetére
Ez nagyon is igaz!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest