Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
addikt
nagyon OFF: azt veszem észre, hogy a Lexus a mérete ellenére sem hordoz a hazai utakon semmiféle "road presence"-t
gyakorlatban napi szinten villognak rám (múltkor az M5 pályán egy kettes Prius LOL) pedig nem hajtok papásan
de ilyen helyzetekben, hogy nullás háromból a belső sáv az M1 felé, külsőben kamion, középsőben előző kamion, én őket előzöm110-es tempóval úgy, hogy előttem is vannak, hasonló tempóval. és beesik a területi képviselő a 6-os Golf kombival, és villog. mintha én nem sietnék? vagy letolom majd a kamiont a kedvéért? vagy fékezek, hogy elém mehessen?
fekete BMW-t kellett volna vennem“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
nagyúr
válasz szőröscica #218496 üzenetére
Olvastam en is a problémáról, nem tagadom, van ilyen. Kia csoportban 2-3 embernek elo is jött, gariban cserélték.
-
szőröscica
addikt
válasz bandus #218495 üzenetére
En nem mertem, nem hianyzott, hogy egy szethullo, garancialis keretek kozott nem javitott kuplung arat ramverje a flottakezelo, mondvan biztos en hajtottam szet.
Tboy93, orulok, hogy bevalt es szereted. Vegigolvastam a hozzaszolasaid mielott dontottem es az alapjan szimptikus volt az auto, de en cegesnek se mertem bevallani 7DCT es az 1.5T rossz hire miatt.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz szőröscica #217924 üzenetére
Én meg simán bevállaltam az 1.5T 7DCT-t, sőt, szeretem is nagyon. Van ennél okosabb váltó, de Pesten bármilyen automata k.rva kényelmes lesz. Az 1.5T meg kellemesen nyomatékos, bőven elég mindenre. Az SW csomagtartója szintén rohadt jó egy kisgyerekes családnak.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz ggeleven #218486 üzenetére
Szerintem is tartsd meg. Minimum 5 misit ra kene dobni egy komfortban, technologiaban valoban erezheto elorelepest nyujto autohoz, de megbizhatosag szempontjabol nem biztos, hogy elorebb leszel. Nyilvan ha belefer, akkor
lepj feljebb, csak ugy lesz ket feltos autotok -
félisten
-
ggeleven
őstag
válasz szabonagyur #218483 üzenetére
Igen, most úgy érzem, hogy jól jönne egy fiatalabb, jobb és modernebb autó. De igen, valóban benne van a pakliban, hogy darázsfészekbe nyúlok és minden pénzem rámegy majd. Az is bennem van, hogy most még azért talán jó (nem béka segged alatti) áron el lehetne adni, de pár év múlva (2-3) ki tudja milyen lesz a helyzet. Csak azért nincs fix összeg, mert még mi sem tudjuk mi lenne a jobb és mennyit is akarunk költeni.
20%-os kedvezmény az éves AlzaPlus+ előfizetésre! Keress privátban!
-
zgospel
őstag
Tudtok megbízható, igényes helyszíni autóátvizsgálót aki Somogy megyében, Kaposvár környékén is dolgozik? Privátban is jöhet. Akiket ismerek és van vele tapasztalatom azok csak Pest megyét vállalnak.
Köszönömhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
félisten
-
ggeleven
őstag
válasz szabonagyur #218480 üzenetére
Pont ezért is van még mindig meg. Viszont ha pár milliót hozzá tennék, akkor már lehet tudnék szintet lépni (újabb, kesevebb km, fejlettebb technológia).
20%-os kedvezmény az éves AlzaPlus+ előfizetésre! Keress privátban!
-
ggeleven
őstag
Jól mondod, el kellene dönteni, de túl sok a szempont. Egyelőre minden felé is hajlok és minden érdekes. Kicsit nem akarok, mert néha azért kell a pakolós hely és a másik új kocsit nem akarnám szétcseszni ágdarálóval, bútorokkal meg ilyenekkel. Szerintem jó ha megyek vele 5-8ezret mostani felállással.
Újat persze szeretnék, de arra nem lesz pénz, nem vagyok sem politikus, sem építési vállalkozó (sajnos/szerencsére).20%-os kedvezmény az éves AlzaPlus+ előfizetésre! Keress privátban!
-
félisten
-
saen
veterán
válasz ggeleven #218478 üzenetére
Szerintem el kéne dönteni, hogy mennyi pénzt szánsz rá, illetve azt is, hogy mekkora kocsit akarsz. Ja és mennyit mész vele évente kb. Másodiknak is nagyot?
Egyébként meg:
1. elektromos kocsi szerintem ideális második autónak, de drága és érdemes otthon kiépíteni hozzá a töltést/napelemet. Ez csak akkor ha jól álltok anyagilag és van feles pénz.
2. hybrid: szerintem szuper, másfél hónapja hajtok egy új Jazzt, egyelőre nagy a szerelem, szerintem tökéletes városi autó. Olcsóbb, mint az elektromos és tankolható, tehát hosszabb utakon kényelmesebb.
3. kicsi benzines: legolcsóbb megoldás, egyébként miért lenne megbízhatatlan?
4. dízel, erre valóban nem a legjobb.Pénz fügvényében az első három jöhet szóba szerintem, árban is kb sorban vannak.
-
ggeleven
őstag
Srácok kíváncsi vagyok a véleményetekre.
Autós szitu itthon: Qashqai 2008as 240e km-rel, 1,6 benzin és egy 1,5 éves 5008as. Azon agyalok egy ideje, hogy a Nissant lecserélném, csak nem tudom, hogy mi felé kellene/lenne jó mozdulnom.
Mostanra már abszolút második kocsinak használjuk. Sokszor szaladgálok vele 1-5 km-en belül (boltok, gyereklogisztika, esőben elszaladni valahova) és munkába is ezzel járok, ami 4 km/út. Tudom, tudom menjek gyalog, bicóval, rollerrel, viszont ezekkel nem megyek bevásárolni, cipekedni és oldom meg a gyerekek szállítását. Heti párszor megyek vele 50-60 km-t, nagyon ritkán hosszabban (nyáron Balaron pl 150-200 km/út). A hosszabb és sok emberes utazást (4 gyerkőc van) a Peugeottal oldjuk meg.
Ilyen felhasználásra talán egy elektromos lenne a legideálisabb, viszont az több minden miatt sem szimpi (avagy győzzetek meg ). Az egyik az áruk, mert hogy Nissan eladása+némi ráfordítással (pár millió talán) nem láttam élhető hatótávút és méretűt belőle. Valamint nincs itthon napelem, szóval máshol kellene töltögetnem, de időhiány miatt általában utolsó 30 km-re elegendő brenyával esek be a kútra zárás előtt 10 perccel. Tudom, hülyeség, valamint Lidl és társainál tudok tölteni, már ha van szabad hely.
Másik opció hibrid-plugin hibrid. Nem rossz, viszont olyan, mint egy négy évszakos gumi. Több szempontból sem teljesít rosszul, viszont semmiben sem jó igazán. Bár aztán lehet ezzel gyilkolnám legkevésbé a motort hideg indításokkal és rövid távú utakkal. Megbízhatóságuk viszont nem rossz (de persze biztosan van rossz vétel).
3. opció egy fiatalabb benzines. Ezzekkel az a félelmem, hogy egy újabb motorban esetleg sokkal több a meghibásodási lehetőség, mint egy faék egyszerűségű 1,6 szívó, turbó nélkül benzinesben. Illetve nyilván ennek sem tenne jót egyáltalán a sok rövid táv.
4. opció nincs, mert dízel nem játszik erre a felhasználásra.Esetleges 7-8 literes fogyasztás nem zavar, ha egy újabb, jobb, kényelmesebb kocsiban ülhetek, ami elég nagy, hogy adott esetben 4 ember is behuppanjon (szűkösen 5). Emellett a megbízhatóság a fontos, akár a dizájn oltárán is.
Ki hogy agyalna? Minden pro és kontra jöhet, tényleg kíváncsi vagyok minél több gondolatra.
Amióta az eszemet tudom követem az autós híreket, magyar,- és külföldi oldalakat és csatornákat, de nem vagyok az a minden héten bütykölök valamit a kocsin típus. Van rálátásom az piacra/iparágra, de hátha hoztok olyan szempontot, ami eddig nem jutott eszembe.
20%-os kedvezmény az éves AlzaPlus+ előfizetésre! Keress privátban!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #218476 üzenetére
Igen , abszolút jó konstrukció a cégnek. Bezzeg nálunk a múltkor kaptam egy olyan csere autót amiben 398 ezer km volt.
#nincsbennetarcsi
-
félisten
-
Qru
MODERÁTOR
-
félisten
-
zolnagy
őstag
válasz sharp4 #218472 üzenetére
Köszi mindenkinek a hozzászólást. Üzemanyagkártya nincs hozzá, nekem kell tankolni. Ezen kívül semmi más nincs, mint a havi 70e Ft saját zsebből, meg az elmaradt netto cafeteria szép kártyát feltételezve, ami meg így kb havi 30-ra jön ki. Így jön össze a kb havi 100.
Én elvagyok az évi 13e km-el, de nyilván nem mindenkinek lenne ez pálya.
Szerintem mindent leírtatok, ami bennem is hol ide, hol oda billenti a mérleget.
Akár használt, akár új autót vennék, milliókat kéne beletolni, így meg semmivel tudok beszállni. Na még dilemmázom rajta. -
sharp4
őstag
válasz BigBlackDog #218471 üzenetére
Nem írta, hogy a 100k tartalmazza-e az üzemanyagot. Amit taglalt az az éves 13k km. Azon felül gondolom neki kell a költségeket viselni.
Magyarország legnagyobb Xiaomi közössége:https://www.facebook.com/groups/622368221279940/?ref=share Apple Iphone 13 Pro & Ipad Air 5 Tesla Model 3 LR
-
BigBlackDog
veterán
válasz sharp4 #218466 üzenetére
Szerintem azért simán esélyes, hogy több lesz. Kapásból a benzin/gázolaj (üzemanyagkártyát feltételezve) 40e Huf körül van ilyen futásra legalább. Saját autónál még rájön a gépjárműadó, kötelező, casco (nagyobb értékű autó esetén mindenképpen) és még nem mozdult meg az autó. Van éves kötelező szerviz, gumizás/gumikopás és egyéb, kopó-fogyó alkatrész költség is. És még nem történt váratlan meghibásodás.
-
sharp4
őstag
válasz szőröscica #218468 üzenetére
Nálunk a V60 Phev évi 20k km-el olajcserével, mindennel a 300-at sem éri el.
Magyarország legnagyobb Xiaomi közössége:https://www.facebook.com/groups/622368221279940/?ref=share Apple Iphone 13 Pro & Ipad Air 5 Tesla Model 3 LR
-
sharp4
őstag
válasz footy #218465 üzenetére
Azért az évi 13.000 km határ elég kevés, hogy havi 100.000-et megérjen. Értékvesztéssel egyetértek, viszont ha valaki sokallja ezt a pénzt, akkor nyilván nem új autóban kell gondolkodni. Havi 100.000 biztos nem megy el az autóra.
Magyarország legnagyobb Xiaomi közössége:https://www.facebook.com/groups/622368221279940/?ref=share Apple Iphone 13 Pro & Ipad Air 5 Tesla Model 3 LR
-
-
rbalint88
addikt
válasz zolnagy #218461 üzenetére
Kenyelem alatt azt ertrttem, hogy a lizingceg intez mindent az autoval, kapsz csereautot, viszik szervizbe, stb. Tankolod es mesz. Mig ha a sajatnak valami baja van, akkor akar ugrik valamennyi szabi is, csereauto ritkan van, na meg a szerviz is zsebre megy es azert oregebb autoval ritkan ussza meg az ember, hogy csak az eves olajcseres szerviz eleg legyen, minimum valami aprosag mindig lesz. Vagy elosetal a fuggony mogul a torkosborz es szot ker, aztan akkor meg ropkodnek a Deakok, csak gyozze kapkodni az ember.
-
zolnagy
őstag
-
zolnagy
őstag
válasz szabonagyur #218456 üzenetére
Így van. Csak használom ennyiért. Nincs maradványérték, vagy ilyesmi. Fizetem egy évig, használom. Ha nem tetszik, nem fizetem tovább, de autóm sincs.
Mondjuk vonzó, hogy mindig új autó van és nem kell agódni, mi romlik el. Ha elromlik, meg kapok másikat. De valahogy luxusnak érzem, főleg ilyen kis futásteljesítményre, mint amit írtam. Igaz, a lízingben se engednek több futást, az is maximálva van évi 13e-ben. -
hobizoli
nagyúr
válasz Gombinyó #218453 üzenetére
4 fok alatt automata klimak se szoktak menni
nekem a 147-ben automata klima van, mindig megy a klima, sosem kapcsolom ki*, de 4 fok alatt automatikusan kialszik a kontrol LED-je
5 fok-tol ujra vilagit
ez a fagyvedelem miatt van igy
az ipari vizhutok is 2 fokos vizhomersekletig mennek csak le, ott kiall a fagyvedelemre
akkoris, ha amugy fagyallo keverek van a hutorendszerben
amugy az automata klima inkabb azert jobb, mert az mindig megjaratja a hutokozeget az olajjal es keni a tomiteseket, ezzel "karbantartja" magat
ennelkul idovel kiszaradnak a tomitesek es a kialakulo mikrorepedeseken elszokik a hutogaz a rendszerbol
csak ehhez sosem szabad kikapcsolni, akkorsem ha futeni kell, mert a manualis klimanak is tipikusan az a halála, hogy szeptemberben kikapcsolja a juzer, aztan kovetkezo majusban beakarja kapcsolni meg nem megy mar, mert 2-3 hetente par percig jaratnia kellett volna kozben szeptembertol majusig is, de ezt elfelejtette... az automata meg nem felejti el ezt
aztan meg nem ertik, hogy miert kell toltogetni bele a hutogazt meg hova lesz par het alatt a toltet belole, es a juniusban feltoltetett klima az juliusban mar megint kehes
leszedetni a kompresszort es a szimmeringet meg a tomito O gyuruket kicsereltetni rendszerben + uj szárítószűrő, meg jaj hat az sokba kerul
...csak anelkul meg sosem lesz ujra "jo"
* nem is kellett sosem tolteni bele gazt a 6 ev alatt, amiota vettemtöbb drón kell ;P
-
félisten
-
zolnagy
őstag
válasz Gombinyó #218453 üzenetére
Köszi, akkor esetleg Style, ami beleférhet.
A lízing nem kötelező, csak választható. Be kell áldozni a cafeteriat érte, meg havi fix összeget fizetni. Ez 1 évig tart, majd eldönthetem, hogy folytatom-e tovább. Ha igen, akkor új autót kapok (tehát minden évben újat). Ha nem akkor marad a cafeteria, amit költhetek szép kártyára, vagy amit választok.[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz zolnagy #218452 üzenetére
Ha lejárt a lízing, akkor miért nem kapsz egy új autót? Vagy ennyire rottyon van a cég?
Ez esetben lehet munkahelyet néznék, nem autót.Scalaból nem lesz új csak kap egy faceliftet hamarosan, nem rossz autó, de az Ambition nagyon fapad. A manuális klímája a halálom, 4 fok alatt nem kapcsol be, hiába világít a led, a párát meg lehet törölgetni. Digit klímát mindenképp kérj bele szvsz. Nekem ezres tsi-vel van, azzal is egész jól halad, könnyű autó.
-
zolnagy
őstag
Köszi!
Az A3-ban is 1,5 TSI van és tetszik az a motor. Sajna nem opció a megvétel. Vissza kell adni és valahogy értékesítik (ez a dolgozók előtt nem ismert, milyen csatornán)
A Scala nekem is tetszett élőben is, de tartok tőle, hogy jövő áprilisban már nem lesz belőle a régi verzió, csak az újat fogják majd adni, ami tuti drágább lesz nem kevéssel.
A Scala most nagyon jó áron van még a konszernen belüli konkurensekhez képest is. -
zolnagy
őstag
Tippeket szeretnék tőletek, merre menjek? (jobbra vagy balra )
Na szóval van most egy a cégemtől lízingelt Audi A3, ami kb havi 100e-be van. Igaz nincs rá semmi más költség (biztosítás, adó, gumik, szervíz ...stb), ami egy saját autónál igen. Fél év múlva vissza kell adnom és dilemmázom, mi legyen.
1. maradjak ennél
2. vegyek hitelre egy új autót
3. vegyek egy jó 10-12 éves használtat (jó lenne, ha megállna 3 M-ból, de kicsivel több is belefér, ha annyival jobb)1. esetet ugye leírtam
2. esetben egy Skoda Scala kijött 1 hónapja 7,5 M-ra kedvezménnyel (1,5 TSI, Ambition pár extrával) Most nem lehet Scalat konfigurálni az oldalon, mert jön az új sztem. Nem tudom lehet-e még kapni jövőre a régit
3. esetben ami most tetszik az egy 8. vagy 9. gen Civic 1,8 Otto motorral, de meggyőzhető vagyok másról is. Itt viszont azt látom, hogy a használtpiacon is elég jól felmentek az árak az utóbbi 2-3 évben és nem igen akar visszamenni. (pl feleségem Ibizája most 1,5x annyiért megy használtan, mint 3 éve)Használat: átlagos futás lenne. Évi 10-13e km. Napi munkábajárás (~10 km a munkahely), de nem minden nap, ha jó az idő inkább bringázom.
Néha a családdal is mennénk ide-oda, hosszabb távra.
Nem vagyunk nagy növésűek, az A3-ba is vígan elfértünk csomagokkal is.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz vaskoota #218436 üzenetére
A 1.5 ssangyong elég torkos ha jól halottam. Mivel úgy látom sima benzines is játszik (tivoli) ezért 1.5 corolla sedan full fapad. Újonnan pont 8 milla. Ha kellene hely és ennyi lenne a keretem én biztos azt venném ha nyugalmat akarnék (vigyorogni vezetés közben nem ebben fogsz).
[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
válasz Mike81 #218443 üzenetére
Igen, a régi TC-ben ő volt a kedvencem és Winkler. Sajnálom, hogy szétment az a csapat, jól poénkodtak. Ez a mostani már csak nyomorult utánzat...
Boldi: nahát, ezt nem vártam volna...
Jah, az egyik ismerősömnek 116i van, eddig legalább 4-5000€ már ráment, úgy, hogy eddig gyakorlatilag nem volt "komolyabb" hibája, csak az "apróbbak", amik meg lettek megcsinálva"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
stilo18
addikt
válasz molnarpeter #218435 üzenetére
Menet közben elkezdett rángatni, majd lassításnál (lámpa, körforgalom) leállt a motor...
Lett benne cserélve benzinszivattyú...nem oldotta meg..
Utána pillangószelepet pucoltunk, majd map szenzort...az 1 hónapra megoldotta....majd újra előjött...vettem egy új Bosch szenzort...ott nem stimmelt vele valami...rá 1 hétre újra leállt...Bevittem végül a Ford szervizbe...ott reseltek az ecuban a szenzorokat...
Most 4. napja használom, még -lekopogom - nem jött elő.
Hibaüzenetet nem dob, szóval... találgatás megy és ...nagyon fárasztó már...
#PS5Pro#C9/QN95#S22Ultra#SSArctisPro+DAC#Aonic50
-
Mike81
senior tag
-
tboldi
nagyúr
válasz grizlisandor #218442 üzenetére
Szívesebben választanék inkább digó 1.6 Multijetet, az olajpumpa tömítésének cseréje/kiváltása a legkritikusabb, de filléres tétel és egyszerű művelet. A nagyobb baj, hogy ez a motor gyakran párosul M32-vel.
-
tboldi
nagyúr
válasz grizlisandor #218440 üzenetére
És még az olaszokat szidják...
Amúgy N, nem M, amiről szó volt.
[ Szerkesztve ]
-
vaskoota
újonc
Sziasztok, szeretnék egy új autót venni a mostani sok ezer éves peugeot 407 sw-m helyett olyan 8 milliós ár kategóriában. Segítséget szeretnék tőletek kérni, hogy milyen autót ajánlotok ilyen árkategóriában, ami hibrid vagy teljesen elektromos, strapabíró, nagy csomagtérrel rendekezik és ki lehet fogni belőle viszonylag újabb évjáratút (gyártási év) is?
Használati cél az éves szinten megközelítőleg 10-15000 km lenne, ami magába foglalja az esetleges nyaralást külföldön és egy vagy két sí utat is a hegyekbe.
Amibekben eddig én gondolkodtam:
- Ssangyong Tivoli Grand 1.5 gdi (igaz nem elektromos és nem is hibrid, de ezzel el tudnék lenni, ha nem tudtok valami hatalmas nagy buktatót a kocsiban)
- Hyundai ioniq
- Valamilyen Mazda vagy VolvoSegítségeteket előre is köszi
-
stilo18
addikt
válasz dellfanboy #218432 üzenetére
"sztem most a keszleten levo uj autoknak van a legjobb ar/ertek aranyuk."
Egyetértek, csak sajnos a 4-5 milliómmal max foglalót tudok adni értük
#PS5Pro#C9/QN95#S22Ultra#SSArctisPro+DAC#Aonic50
-
-
dellfanboy
őstag
válasz stilo18 #218430 üzenetére
most sztem vagyis en azt latom, hogy be van allva a hasznalt piac, vannak olyanok akik tobb hhonapja hirdetnek autokat eszmeletlen dragan, meg vannak a lomok olcsobban (de sztem meg mindig dragan) sztem most a keszleten levo uj autoknak van a legjobb ar/ertek aranyuk.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
stilo18
addikt
Sziasztok.
Adott egy 2 literes benzines Mondeo. 2008, 190k km.
Már tavaly is szerettük volna lecserélni, sajnos nem sikerült.
(Hozzáteszem a mostani hibát leszámítva, nagyon jó barátságban vagyunk)A hahut elnézve olyan 2.1-2.4M között hírdetném meg.
Jelenleg 2M Ft-ot tudnék hozzátenni az új kocsihoz..
Hitelt nem szeretnénk felvenni, szóval ez a 4-4.5M a max keret most......viszont ahogy nézegetem... egyszerűen elmegy a kedvem...
Én vagyok rosszul bekötve vagy tényleg nincs olyan ésszerű alternatíva?Konkrétan már Auris/Corolla -t nézegettem 1.6, 132 lovas motorral..arról majdhogynem csak jókat hallottam...
Vélemény?
Megbízható autót keresek, ami azért megy városban is, de férjünk el benne 4-en ha esetleg valahova megyünk a családdal...és nem vagyok hiper szuper milliómos, hogy 10-20 milliós autókkal guruljak...
Ördögtől való ?#PS5Pro#C9/QN95#S22Ultra#SSArctisPro+DAC#Aonic50
-
hentes555
senior tag
válasz tboldi #218427 üzenetére
Baszok én rá, csak lenne már meg, dízel lesz akkor is
Ez számomra akkor is hihetetlen, hogy a Civic ennyivel drágabb, maga az autó is és az alkatrészek is. F@sz fog olyat venni.
Azért már kerestem szervizt is, találtam is egy kifejezetten Volvo-soknak ajánlott helyet találni itt Debrecenben.
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
fecke78
senior tag
.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Biqci #218423 üzenetére
Na ja, nagyon élnék egy R55-ös Mini Clubmant, imádom a kretén ajtajait, de a Prince benzinesek és az N47-es dízelek jóóócskán lecsökkentik a “vehető” halmazt. Csak a PSA 109 pacis 1.6 HDI-jével szabad választani ezeket a Miniket, ami talán 2, max. 3 évig került beléjük.
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz hentes555 #218421 üzenetére
"féknyergek szeretnek beragadni és vinni a tárcsát+betétet"
Ez sok típusra igaz, mert rengeteg szerelő szarik rá, hogy betétcserekor egy körömnyi zsírt odakenjen a csúszkára. Sőt, van ahol szándékosan, mert akkor relatíve hamar jön vissza az ügyfél, el lehet adni egy újabb tárcsát és betétet.
Persze vannak modellek, amiknek jobb a tömítése az említett helyen, így akár hosszú évek alatt sem tudja kiverni a zsírt onnan a víz, míg másoknál (pl Kia Ceed is ilyen) hamar elfárad ez a tömítés. Ennek tudatában nem nagy mutatvány mondjuk minden ősszel levenni a kereket, és bekenni a csúszkát. 1 óra alatt kényelmesen megvan a 4 nyereg.Volvokon 2006-tól felfelé a Ford tulajdonnak hála erős a Ford hatás: S40, V50, V60 az Focus, S80 mk2 az Mondeo, nagyon sok alkatrészük megegyezik. Motorokból is csak az 5 hengeresek a Volvoé, egyébként azok kifejezetten jók és megbízhatóak is.
Alkatrészt egyébként a Cromaxnál vagy a Kauffernél nézz, általában ott mezei vásárlóként olyan áron kapod, mintha a Bárdiban vagy Unixban lenne 40-50% kedvezményed mint a szerelőknek. Vagyis ami listaárat a Bárdiban vagy az Unixban látsz az nem reális. Illetve de, ha szervizbe viszed akkor a szerelő annyiért fogja neked eladni
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Biqci
aktív tag
válasz hentes555 #218421 üzenetére
Nekem ez nem furcsa, ahogy Boldi is mondja, az S40-V50-C30 az Focus 2 más ruhában. Ahhoz pedig kifejezetten olcsók a cuccok, asszem még az oem is az egyik legkedvezőbb...
A másik pedig, hogy hiba és hiba között is van különbség. Lehet olyan, ami komplett anyagi csőd pl. N-es BMW motor, vagy a korai tsi-k és lehet olyan, hogy okoz ideget, de még simán hazamész vele, meg vásárolni, aztán na még a nagyihoz, esetleg hozzuk már el a cuccot az IKEA-ból és ráér utána a szerelő..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
tboldi
nagyúr
válasz hentes555 #218421 üzenetére
mint a Hondához, amire azt mondják, hogy megbízható japán autó
Japán és olasz autókkal a flottában megtanultam már, hogy a sztereotípiáknak nem hiszünk!Amúgy jól emlékszem, hogy az S40 egy Ford Focus legbelül? Mert ez is megmagyarázhatja az olcsóbb alkatrészárakat.
[ Szerkesztve ]
-
hentes555
senior tag
válasz Biqci #218420 üzenetére
De nekem pont az a
bajfura, hogy olcsóbbak az alkatrészek, mint a Hondához, amire azt mondják, hogy megbízható japán autó, erre kapásból kb. 8 típushibát fel tudnék sorolni, példának okáért, hogy igen hamar szétmegy a komplett hátsó híd, féknyergek szeretnek beragadni és vinni a tárcsát+betétet, kuplungpedál recseg, nyekereg, klímakompresszor meghal, stb.[ Szerkesztve ]
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
Biqci
aktív tag
válasz hentes555 #218418 üzenetére
Na és ha ennyi? Meg kell venni és kész...
De komolyan, ha látnád az én autóm karosszéria és egyéb nem motorikus árait, kihullana a hajad..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
hentes555
senior tag
válasz rbalint88 #218382 üzenetére
Azt mondjátok meg, hogyan van az, hogy most nézegetek alkatrész árakat a 8gen Civichez 2.2 CTDI 2009 és az S40-es Volvo-hoz (2009-es 1.6D-t írtam be) és sok minden kevesebb, vagy akár FELE áron van. Példának okáért, Bárdinál (Volvo-Honda):
Kettőstömegű lendkerék LUK: 168k - 378k (Volvoba LUK Kettőstömegű+kuplung szett 358k
Bal első lengéscsill. Bilstein: 47k - 53k
Hátsó lengéscsill. Bilstein: 29k - 45k
Kinyomócsapágy: 57k - 33k (de itt a Volvoban hidraulikus kinyomócsapágy van)
Bal első tengely lengőkar BGA: 35k - 113k"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
addikt
válasz zgospel #218413 üzenetére
B5.5 - B6 Passatokban is ismert hiba a kárpit (tető és ajtó) elválása, lógása
meg korabeli tipik VW betegség a gumirozott felület hámlása
szóval a H astra nem egyedi eset“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
zgospel
őstag
válasz Tothgera30 #218412 üzenetére
G Astrám továbbra is családon belül maradt, azzal nem volt semmi baj. Annak a kárpitjait akárhányszor le és fel lehetett szerelni gond nélkül. G-ben bármit kellett javítani (fűtőmotor kivételével) egész könnyen ment, a H-nál bármi könnyűnek tűnő művelet is 5x akkora szopás.
Azok a hibák amikről beszélek a H esetében teljesen függetlenek a kínálatban elfoglalt pozíciótól, mindegyiknél előjön. Ha valaki már megjavítgatta ezeket korábban úgy persze jobb ilyet venni, mert utána újabb 10-15 évig nincs az adott alkatrésszel gond.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Tothgera30
Ármester
válasz zgospel #218411 üzenetére
Sajátos vásárlási metódusom hogy általában a kínálat tetejéről választok. Emiatt ilyen negatív tapasztalataim nincsenek. Pedig két 2008-as G Classic II-t extráztam fel, és szedtem le az ajtókárpitokat, majd tettem vissza, de egyik sem zörög. Három Astra van a családban, mindegyik patent, bár egyik sem a mezőny aljáról lett beszerezve.
#218410 kenguru99: Pedig szereti csipegetni az olajat. Ismerős újított már fel ilyen blokkot mert annyira ette (O2).
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
zgospel
őstag
válasz Tothgera30 #218407 üzenetére
Ma basztam el egy napot a H Astra kárpitjainak a ragasztgatására, mert persze mindegyik elengedett és zörgött (nem most kezdte, de 1 éve halogattam a műveletet). Az agyam lerohadt közben és ismét szembesülhettem az Opel "fantasztikus" megoldásaival. Három hete a hátsó beltérvilágítás esett ki a helyéről, elfáradtak az agyonspórolt műanyag tartófülek... Ismét megfogadtam, hogy soha többé nem veszek Opelt.
Ilyen autót úgy érdemes venni és használni, hogy műszakilag életbentartani kevés pénzből, mert akkor legalább gazdaságosan fenntartható. Az összes többi esztétikai / kényelmi funkció javítgatása egy örökös szélmalomharc, sosem jutni a végére, hiszen a silány minőség és silány megoldások miatt minden hónapra jut egy új bagatell hülyeség, aminek a javítása legalább 5-ször annyi időbe és utánajárásba tellik, mint azt normál esetben gondolnánk.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
addikt
válasz molnarpeter #218400 üzenetére
faternak volt, halott a motor (naggggyon pörgetni kell, hogy menjen, és szinte nincs gázreakció) de abban igazat adok, hogy örök élet meg két nap.
nagyon hasonló technikával, pár százezerrel olcsóbban (ebben a kategóriában ennyi már csak a prémium felár) Seat Leonok is vannak ugyan azzal a 8 szelepes 1.6 MPI-vel, érdemes lehet ránézni azokra is.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
staldan
csendes újonc
Köszönöm a válaszokat! Az audikat néztem korábban is, de akkor nem találtam olyat ami elérhető távolságban van és nincs benne 300e + km, sok helyen olvastam hogy a km nem számít, de gondolom ennyinél már csak előjöhetnek olyan problémák, amik ebből eredőek, plusz mindegyik ilyen 17-20év körül van, ami nekem szintén elég soknak tűnik, bár lehet rosszul látom.
Szétnézek azoknál, amiket írtatok, köszi a tippeket!
A Golf 6-ost esetleg elmondanátok, miért felejtsem el? -
szebe
addikt
válasz staldan #218399 üzenetére
Első körben javasolnám hogy a méretet lődd be pontosan, mert ez így két méretosztály.
Második körben pedig húzd ki a Mazdát és a 6-os Golfot."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Biqci
aktív tag
válasz hentes555 #218381 üzenetére
Ha Volvo mellett döntesz, érdemes tudni, hogy az 1.8 és 2.0l benzinesek a Mazda L motorcsalád tagjai, tehát hajlamosak enni az olaja, valamint ha jól emlékszem kettős tömegűvel szereltek. A 2.4-ből van 140 és 170Le, a kettő ugyanaz, csak másképp vannak megírva, tehát simán lehet a 140-ből 170-et csinálni. A T5... erről szerintem nem kell semmit mondani, ettől nincs jobb benzines ezekben. De ezek, ahogy a 2,4 is, mint a fehér holló... Az 1,6 a legracionálisabb választás, de azért eléggé gyenge na...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
diegho
nagyúr
válasz szőröscica #218401 üzenetére
Miért felejtse el? Lehet ő is boldogan menne a műhelypornba mesélni, hogy 6,5 millió költés után is imádja az autót
-
szőröscica
addikt
válasz molnarpeter #218400 üzenetére
Ford Focus 1.6 benzin vagy Volvo C30/S40 1.6 benzin?
A BMW-t surgosen felejtsd el es a Mazda 3-at is.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest