- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Androidos fejegységek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz thomeef #111221 üzenetére
Ezt elsősorban anyagi oldalról, neked kell mérlegelni: te látod mennyire ragaszkodsz hozzá. A típus azonos, és megegyező motorkódú erőforrás cseréje lehetséges az itthoni bürokráciában viszonylag egyszerűen. Dominál is ezt történt.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
rbalint88
addikt
válasz thomeef #111221 üzenetére
2. verziót semmiképp se, mert ugye törvényi szabályozás alapján fődarabokra fél év jótállás van, úgyhogy be fogod szopni és csináltathatod meg a kocsit másnak.
3.: bontott motor ugyanúgy lutri. ha megcsináltatod, ahogy az 1-es pontban is írod, akkor magadnak van megcsináltatva és nyugodtan autózhatsz vele újabb 5-10 évet. -
TaaT
veterán
válasz thomeef #111228 üzenetére
400k-t kicsit sokallom, mondom ezt úgy hogy lövésem sincs mennyi lehet valójában. De párszor már feljött ez a téma hiszen ez a probléma az 1.5dci-nél konstrukciós hiba (azaz gyakran előfordul) akármennyire is próbálják ezt egyesek tagadni.
Lehet hogy kisebb lesz a végösszeg, lehet...
Give them hell Ukraine!
-
Coyot
őstag
válasz thomeef #111221 üzenetére
Ugyan ebben a cipőben jár kedvesem a Cliojával, annyi különbséggel hogy a 1L/1000km es olajevéssel is simán elment már vagy 30k km-t. De nekünk már ez a 2. motor benne, az előző rosszabb volt de az rendesen el is volt hanyagolva.
Közben bőszen keressük aki ért hozzá, és be is meri vállalni hogy megcsinálja.
De az adjátok el gyorsan, meg azonnal vegyél új turbot című dalon kívül mást nem lehet hallani a szerelőktől (az már kiderült hogy a turbó jó rajta, mert raktunk fel egy másikat kipróbálni).Használt motor vásárlását nem ajánlom, hatalmas lutri, meg mi másért bontanának el egy 1.5dCi-t mert szar a motorja... 200k km körüli futásnál ezek egyszerűen megdöglenek. Cégnél egy egész flotta van, mind motorolajat eszik a gázolaj mellé - 150-200k km körüli futás után.
A legroszabb az hogy ha meg is csináltatod az lesz a vége hogy el fogod adni, mert lesz újra baja. Szerelőm 2 darab ilyen első szériás 1.5 dCi-t újított fel és arra panaszkodott hogy zsír új tömítésekkel is könnyezi az olajat a vezérműtengelynél, de hát ez ilyen ezt meg nem vállalta el.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
válasz thomeef #111240 üzenetére
Csapágy + turbo (az ehhez tartozó lomokkal) a te autódhoz 150-ből megáll.
(#111241) Coyot: 100 az új, 80 a felújított.
Amit mágus írt az viszont így van, hogy nyilván bontás után látni többet. Bár ha a csapágyak szét lennének hullva vagy bemartak volna a tengelybe, annak azért lenne hangja is. Meg ez már elég extrém.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz thomeef #111264 üzenetére
Erős a munkadíj szerintem.....
Egyébként a dugattyúkat honnan látja, hogy cserélni kell???
Ha esetleg Maglód környékére el tudsz jutni, ott van egy renault specialista (ha érdekel priviben elküldöm az elérhetőségét), esetleg vele érdemes lehet megnézetni, illetve ha csináltatni akarod, akkor tőle ajánlatot kérni.106lovas megane 2 1.5dci: hengerfej felújítás (pucolás + gépműhely) + hozzá csavarok, tömítések + komplett vezérlés csere, ez volt munkadíjjal 90-100k körül
Turbo (felújított) + hajtókar csapágy + csavar + tömítések + olaj + összes szűrő csere, olajdekli tömítés ez pedig olyan 160k körül szintén munkadíjjal“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Thome
addikt
válasz thomeef #111965 üzenetére
Na igen. Már azon is gondolkodom hogy behozzak külföldről autót. Vw polo 4 facelift, 2500 € környékén már van, illetve peugeot 207 szintén ennyiért, papírokkal, 100-110et futottak. Létezhet hogy ennyik legyenek és megéri megvenni, vagy ebben az árban nagyon lutri a dolog?
-
-
Thome
addikt
válasz thomeef #111968 üzenetére
No akkor, mennyi egy "jó" használt swift ára, mondjuk egy 2006-2007es típusnál?
Egy 9 éves swiftnél azért a 200 felettit soknak érzem, kizártnak tartom hogy annyit futott a legtöbb.
A 800-900 ezer forintos kategória szerintem az ami ilyen, de azért 1.1m környékén csak van jó állapotú keveset gyilkolt darab is. Még ezt néztem ki: Link
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz thomeef #113020 üzenetére
"azt mondom még a legszarabb konstrukcióból is ki lehet fogni nagyon jó darabokat és a legjobbakból is borzalmas állapotút."
Ez igaz , de az arány nem mindegy. Nem tudom a 2005 utáni c5 milyen de a régiekkel elvileg rengeteg hiba volt. Nem tudom a 2005 utániba javították e vagy sem. És itt most nem speciel az állapotról van szo hanem az előfordulható tipushibákról ami c5nél volt bőven. Mazdarol meg azert nem nagyon mondható el ez ,plane ha benzines. De természetesen az is ott van a pakliban h vesz egy c5 öt és semmi gondja nem lesz vele.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
nagyúr
válasz thomeef #113144 üzenetére
A civichez tudok érdemben hozzászólni, nekem pont ilyen autóm van pont ilyen motorral. Az ára nagyjából reális, de azért alkudj belőle amit bírsz. Összehasonlításként és végig vezetett szervizkönyveset vettem, 2001-es, 142k km volt benne, gátló baja volt + egy meghúzás a hátulján, 760k-ért adták oda (nem nepper). Szép állapotúnak tűnik ez a darab, még a kormány is egészen egybe van, pedig nagyon ergya minőség, hamar málik Azon ne lepődj meg ha hátul a sárvédő és a lökhárító nem illeszkedik 100%-osan, típushiba 10/8 sedan ilyen. Nem tudom te mennyire akarod pályázásra használni, én az 1.4-et oda nem ajánlom. Városba, autóútra tökéletes, jól fogyaszt és kellően rugalmas, kevés váltással vezethető. Nálam BP-Dunaharaszti ingázással nyáron 6, télen 6.5-7 körül eszik úgy hogy nem igazán figyelek a fogyasztásra. Ha nagyon muszáj és megmakacsolod magad 5.3-at is ki lehet belőle hozni, bár ebben az esetben már forgalmi akadályt fogsz képezni. Autópályán nálam 140-150 között (km órán) 7.3-at evett 4 személlyel, 130-nál csak 6.2-t. Amire mindenképp figyelj az az első futómű, ezt mindig emlegetem, de tényleg figyelni kell rá, szinte mindig kopog valami. Én most estem át egy komplett futóműfelújításon, nem két fillér volt. Motorja nagyon jó, nem szokott vele probléma lenni, csak megfelelő olaj kell bele és 10k km-enként csere. Én eneos sustinát használok, de bármilyen jó minőségü 5w30-40 (0w20) jó bele. Váltónak is van típushibája, a nyelestengely csapágy. Javítása kb. 70k vagy több ha más is szar a váltóban. Ezt úgy tudod kiszűrni, hogy elindítod az autót és ha a váltó kerepel, majd kuplung benyomására megszűnik a hang, akkor tuti csapágyas a váltó. Ha benyomott kuplungra jön hang, akkor kinyomócsapágy. Kuplungból csakis exedy. Váltóolaj csak gyári honda mtf3 semmi más. További bosszantó apróságok: nyikorgó kuplung (meg kell zsírozni), lötyögő ülés (mechanika csere). Katalizátor legyen ép, mert horror drága az új. Bármi kérdésed van írj
-
lsc
nagyúr
válasz thomeef #113144 üzenetére
Ezek közül a mazda 6-ot nézném, avensis corollák, honda.
Nem igazán értem egyébként ahogy mit is akarsz, c és d szegmenses kocsik keverve, egyik klímás másik nem.(#113143) vzsryl: Öreg, 3 ajtós, fapados, gyenge. Mást így hirtelen nem látok.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
roberto211
őstag
válasz thomeef #113144 üzenetére
Én mindenképp a Mazda 6ra mennék rá csak nem 1,8 hanem 2 literes benzinnel. Ezek közül szerintem a Mazda a legjobb.
Menni megy ha kell, pályára városra egyaránt alkalmas szvsz,nagy is,tágas is , szep is szerintem.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
nagyúr
válasz thomeef #113148 üzenetére
Próbakör Lehetőleg ne az utca végéig és ne csak tükörsima aszfalton. Jó lenne legalább egy 5-10 km-t menned vele, persze ezt nem mindig engedik. Kormányt is tekerd ki rendesen ropognak-e a féltengelyek. Illetve ha van idő/türelem akkor érdemes emelőt alá rakni és szemügyre venni a gátlókat, hogy folyik-e belőle az olaj (van-e rajta olajsár).
Amúgy meg, igaz amit a srácok írnak azért a civic és a mazda 6 nem egy kategória. Bár az is tuti, hogy 1.1M-ért én nem vennék mazda6-ot az hótziher
[ Szerkesztve ]
-
Satan_Claus
senior tag
válasz thomeef #113144 üzenetére
Az elmúlt 2 hétben megnéztem pár Avensist és Mazda 6-ot. Az összes Mazda 6, amit megnéztem (kb. 7-8 db), rozsdásodott, vagy már javítva volt, persze nem igazán szakszervízben; a 2 Avensisből az egyiknek a motorja csattogott, a másik meg felváltva fehéren - feketén füstölt, valszeg megölték a motorját (1.8 VVTi mind2). Gondolom ezért estek ebbe az ársávba. De levágnám a f*szukat, hogy nem képesek beleírni a hirdetésbe, gondolják, hogy nem veszik észre? Németországról beszélünk amúgy, ez itt szerintem már simán büntetendő kéne legyen. Eddig kb egy tank benzint autóztam el hiába.
Kipróbáltam 2 Primerát is, de mind2-nek lötyögős volt a váltója, állítólag ez ilyen, nekem nem jött be, amúgy jó autónak tűnik.
Holnap megyek megnézni még egy Mazdát, meg egy Lancer kombit. Hátha...
Ha a Mazda mellett döntenél, mindenképp garázsosat vegyél, mert az egy dolog, hogy nem rohad, de csak idő kérdése. Skoda Octavia még jó lehet, de nekem nem tetszik.[ Szerkesztve ]
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
!Overdose!
őstag
válasz thomeef #113382 üzenetére
Ott, hogy egy ilyen idős osztrák autó nem rozsdamentes. Már a képeken is látszik, hogy rozsdás a küszöbök alja és a kipufogóvég. Jó eséllyel az a teljes padlólemez is. Egy ilyen autó tele van szétrohadt, oldhatatlan csavarokkal és ki tudja mi van a lemezek alatt. Én kizárnám az idős, osztrák autókat a keresésből.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Ragadozó
Ármester
válasz thomeef #113387 üzenetére
Civicnek gyanúsan olcsó az átírás, lehet a kereskedő tényleg átvállalt belőle...
Osztrákoknál nem mindig figyelnek eléggé az autókra.
Csavarokkal japánoknál nem kell félni.Civic-en rohadás már lehet, és bonyolultabb futómű van alatta, mint toyotán.
Toyotán nem lesz bent a vízpumpa sem a vezérlésben.
Dízellel kicsit óvatosan, nagyon szerviz költség léphet fel, mint a benzinesnél...(kettős tömegű lendkerék, nagy nyomású pumpa, porlasztó csúcsok)
Benzineseknél olajfogyasztós motorba bele lehet csúszni...de nem olyan vészesen csipegetik, egy-két kivételéllel...
Avensis 1-eseknek nagy hibáik nem szoktak lenni, corollából meg inkább a kerek lámpást, az még a régi motoros...Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal