Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ádám16
addikt
válasz
vzsryl #195099 üzenetére
Nem lábbal hajtom. Persze értem, és tudom is, hogy rohadnak. Én csak annyit írtam, hogy inkább rohadjon, mint más téren baszakodjon velem a mindennapokban. A rozsdásodást tudom megelőzni, megfogni, javítani, nekem ez a véleményem.
Persze, ha már nincs mihez hegeszteni szinten van, akkor okcsá, de aki olyat vesz, és nem mászik alá vétel előtt, meg is érdemli. -
vzsryl
nagyúr
válasz
Ádám16 #195095 üzenetére
A Mazdák úgy rohadnak, ahogy előttem is írták, és egy idő után nincs mihez mit hegeszteni. Szvsz. rengeteg megbízható konstrukció van a piacon, csak drága hozzájuk a kopó alkatrész, pl. rettegett kettős tömegű, részecskeszűrő stb... Ezek mind tervezhetőek, de ha kirohad alólad az autó, akkor arra nincs jó megoldás.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #195096 üzenetére
Szinte minden autóhoz vannak speciális célszerszámok (enyémnél pl a vezérléscseréhez is kell ilyen), szóval ez nem csak Mazda tulajdonság. Aki rááll egy adott márka/típus javítására azoknak van ilyenje márkaszervizen kívül is de valóban a sarki Mekk Mester szerelőnek nem biztos hogy van ilyenje.
-
Ádám16
addikt
válasz
ArthurShelby #195096 üzenetére
Az lehet, hogy igényel(ne), de a népítélet/tapasztalatok alapján nincs velük gond ilyen téren. Tehát nagy valószínűséggel nem viszed olyan jellegű hibával szerelőhöz az autót, mint egy pre-gen TSI Octáviát, csak hogy egy példát említsek. Érted...
Szerintem a kopó-fogyókhoz nem kell speckó szerszám, de nem néztem meg azt a dízel 6-os Mazdás tesztet. Bollát egy percig se bírom hallgatni.
-
-
Ádám16
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #195093 üzenetére
Talán igazad van.
Viszont én hamarabb megvenném egy mechanikailag megbízható gépjárművet rozsdásodási hajlammal, mint egy mechanikailag megbízhatatlant rozsdásodási hajlam nélkül.
A “mai autókhoz” márkaszervizen kívül értelmes szerelőt szerintemm nehéz találni, egy korróziót viszont egy ügyes lakatos szépen megfog. Abból pedig van jópár a piacon.Semmiképp sem vetnék el pl. egy Mazda 6-ot azért, mert mindenki szerint rohad(ni fog). Baromi jó cucc lett szerintem, üdítő a piacon a kategóriájában.
-
-
válasz
yodamester10 #195049 üzenetére
Accordra a reflash 100 felett van és csúcsteljesítményben nem hoz annyit sem. A karakterisztikát írja át nagyon.
-
nexus6
aktív tag
kicsit mazdás kérdés... a mazda 2 (nem a ford fusion alapú) mennyire hajlamos a rozsdásodásra? mindenhol a mazda 3 és a 6-ról regélnek hogy rozsdásodik, de a kettesről sehol nem olvasok. most kiskategóriában sokat hoznak be kintről, és kellemes kisautó lehet, pont ilyet nézek én is
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #195085 üzenetére
Nem baj, már hozzá vagyok szokva.
-
Lacko32
tag
válasz
ArthurShelby #195057 üzenetére
Esetleg egy túlárazott jópofa 8gen Accord kombi 2 literes szívóbenzinnel? De jó a dízel is igazából.
4 misiből simán találsz egyet, mint pl ez: [link]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
vzsryl #195082 üzenetére
Ez milyen jellegű probléma, hajtás (a'la 2.0 PD TDI), vagy széthullik az állítható része?
Pont mostanában jártam körül a témát, 2.2-3.2 Puma motorok Euro 5-től hajlamosak bedarálni az olajpumpát, kenés nélkül meg nem sokat mennek el(volt is ilyen problémára rálátásom még úgy 3 éve, kár, hogy akkor még nem tudtam a részleteket). Ott simán annyi a megoldás, hogy az Euro 4 verzió fix fogaskerék pumpáját alá kell csapni, aztán irány a naplementébe. VW 1.6 TDI is változó pumpát kapott legutóbbi verzióban, de ott nagyon egyszerűen megvan oldva a 2 fokozat, és hiba esetén egy rugó a magasabbik nyomás helyzetben tartja a szivattyút (akár egy kamion légféke, ami mindig fogna, amíg nincs nyomás), az megnyugtatóbbnak tűnik. Illetve összehordok itt mindenfélét szegény motorról - MQB-ben az is Bosch üza. rendszert kapott, betyárböcsületre jár utólag +30 pont neki.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #195063 üzenetére
Ha vételkor nem rozsdás akkor lekezeled és nem is lesz az soha. Emiatt én sem vetném el a Mazdát. Ez pl egy flottás visszavett, elég jó áron: [link]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
ArthurShelby #195076 üzenetére
Ez esetben az Auris ideális lenne valószínűleg, ha rendszeresen van használva (nem 2 havonta, arra érzékeny az akku hosszú távon)
-
ArthurShelby
addikt
válasz
molnarpeter #195075 üzenetére
Sajnos csillaggarázs van, így konnektorról ritkán lenne otthon töltve.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
ArthurShelby #195072 üzenetére
Ha van konnektor, Passat Variant GTE is van már 5-6 között, és akkor villannyal le lehet tudni a napi közlekedést, ingyen parkol, nem adózik, 8 éves korig gari is van ha jól rémlik.
-
stilo18
addikt
válasz
JackFeryll #195073 üzenetére
Csak a kombi 2019 környékén érkezett, árban lényegesen feljebb van sajnos :(
-
JackFeryll
őstag
válasz
ArthurShelby #195072 üzenetére
Ott mondjuk durván béna a csomagtartó, de a kombiban talán még van hely felfelé.
-
ArthurShelby
addikt
válasz
BigBlackDog #195064 üzenetére
Először is mindenkinek köszönöm a válaszokat, hasznos volt!
A honda accordra az asszony vétózott (nem tudom miért, de nem volt apelláta).
Viszont az Auris hibrid pl tetszik, illetve a T27 Avensis facelift is jó tipp volt. Első körben ezekre repülök rá, ezeket nézegetem majd.Az i40 2.0 GDI és a Civic 1,8 kombi sem rossz tipp, de egyelőre a fentebb felsoroltak jobban tetszenek.
-
stilo18
addikt
válasz
ArthurShelby #195057 üzenetére
Nagyon hasonló árban nézek idén majd én is autót.
Én ezeket nézem, követem:
Mazda 6 2.5 szívó
Ford Mondeo 1.5/2.0 ecoboost/Hybrid
Skoda Octavia 1.8 TSILassan ezekre szűkül a köröm...
Mazdánál én is félek a rozsdától, cserébe a legmegbízhatóbbnak tartom a 3 közül.
Mondeo Hybrid amibe még bízok. Egyszerű szívó benzin+a Toyota híres Hybrid rendszere..nem lehet annyira rossz -
molnarpeter
nagyúr
válasz
ArthurShelby #195061 üzenetére
Ha szívó motorokat nézzük, említett Volvo és akkor már szintén Ford vonalon az 1.6 (125 lóerőig) egy kiforrott, nem túl problémás motornak számít
Ezeknél már nincs vezérműlánc probléma, gyakorlatilag csak a kokszra kellhet költeni, de az is mondjuk egyszeri költség 100-200 ezer km között jellemzően. Viszont van annyival takarékosabb, hogy akár be is hozzá a különbséget szerintem, persze több évre megtartva. -
pècsimunkás
addikt
válasz
BigBlackDog #195064 üzenetére
Civic 1,8 kombit mondtam volna én is.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
ArthurShelby #195061 üzenetére
Mazda 6 van 2 literes és 2,5, Ford Mondeo 2 liter ecoboost, A4 vagy A6 TFSI, Opel Insignia 2.8 V6, Octavia 2.0-es RS. Főleg 2013-asok.
Hogy ezekből melyik ajánlott, azt majd a szakik megmondják. -
vzsryl
nagyúr
válasz
ArthurShelby #195057 üzenetére
T27 Avensis facelift. A 2.0 benzin se rossz, de az 1.8 jobban ajánlott. Alig észrevehető a 2.0 nagyobb ereje, viszont többet zabál. Esetleg még i40 2.0 GDI.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
ArthurShelby #195061 üzenetére
Ezt nem teljesen értem... Miért lenne megbízhatóbb egy két literes benya, mint egy 1.4-es?
8gen Accord 2.0, 9gen Civic 1.8 kombi mennyire játszik? Prius/Auris hibrid (városba nem lenne rossz választás)?
-
ArthurShelby
addikt
válasz
molnarpeter #195059 üzenetére
A japán vonalon a mazda6 lenne jó, de azt a rozsdásodás miatt kizártam.
Az 1.4TSI ajánlható, mert rengeteg rosszat hallottam róla (kokszosodás)? -
ArthurShelby
addikt
válasz
BigBlackDog #195058 üzenetére
Megbízhatóság miatt van a 2l. Lehet több és kevesebb is, csak az 1.4T-ban annyira nem bízom. A benzinesség meg a városi használat miatt kell. Jobb ha szívó, de a turbó sem probléma.
Nem kell, hogy valami izomautó legyen, de nem baj ha tud menni. Kombi meg azért kell, hogy beleférjen a család (majd ha jön a gyerek a babakocsi is könnyedén). -
szekra
addikt
válasz
ArthurShelby #195057 üzenetére
Passat VIII Variant 2.0 TDI BMT?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
ArthurShelby #195057 üzenetére
1.4 TSI szvsz ajánlható, ha VAG vonalat nézzük. Ilyesmi közepes szívó japán vonalon volt inkább jellemző szerintem, bár használati szokások függvényében akár egy hibrid/PHEV is jó lehet (illetve belefér a keretbe)
-
BigBlackDog
veterán
válasz
ArthurShelby #195057 üzenetére
Miért pont 2 literes? 1.8 vagy 2.2 nem játszik? Szívó vagy turbós legyen az a két liter?
-
ArthurShelby
addikt
Hali!
4-5millió Ft-ért keresek kombi benzines 2literes használt autót. A golf 7 variant pl tetszik, de jó motorral csak 2.literes dízel van. Volvo v60 nem 1.6benzin nincs is Mo-n csak új autóként.
Van valami jó tippetek kb ilyen korban, ilyen paraméterekkel? -
válasz
yodamester10 #195049 üzenetére
Én meg keveslem. Már nem forint/lóerő arányban, úgy tényleg gáz, hanem hogy odamégy, szórakoznak vele akár órákig.
SZERINTEM - de még sose voltam - , egy turbódízelnél ahol értelme is van mert kapsz legalább 20-25 lovat meg 40-50Nm-t:
- teljesítménymérés előtte 20 ezer
- tuning 80-120 ezer
- teljesítménymérés utána 20 ezer -
nandow
aktív tag
válasz
yodamester10 #195049 üzenetére
Ha jól emlékszem, szívóbenzines autóról van szó. Ott meg plusz 10 lóerő csúcsban igen jónak számít.
Arról nem is beszélve, hogy lehet csúcsban “csak” 10 lóerőt hoz, de közép tartományban - ahol leginkább használja az ember az autót - meg jóval több lesz a nyomaték és a teljesítmény. Valamint olyan előnyei is lehetnek egy ilyen reflash-nek, hogy jobb lesz a gázreakció, részterhelésen jobban megy az autó stb.
Szóval nem érdemes csak azt nézni, hogy maximális teljesítményben mennyi a többlet. -
emvy
félisten
válasz
yodamester10 #195049 üzenetére
Nem rossz az, ha így adják, esetleg lehet kérni +300 lovat 1.5-ert, vagy 1000-et 5 millaert
-
slett27
addikt
válasz
yodamester10 #195049 üzenetére
Egyelőre csak érdeklődtem. Azért nézelődök, mert valóban érdemes messzebb is elmennem. Ennyit nem akarok fél-egy óra munkaért fizetni. Igen, ez ügyvédi óradíj.
-
Lacko32
tag
[link] <--- Változnak az idők, vele változok énis
3 éves, szép is, viszont a hitelkonstrukciókat erősen túlzásnak érzem. Valaki kérem világítson fel, hogy éri meg jobban hitelre venni egy bánatos kocsit? Nem akarok sokat lerakni, szeretem ha marad a zsebembe egy kis rőzse
-
slett27
addikt
válasz
szabonagyur #195044 üzenetére
Kértem még hogy legyen benne a +menü átlagfogyi+aktuális fogyi. Így ~50e. Kicsit sokallom ezt amúgy. De mivel egyeduralkodó lehet itt a környéken és jó is benne így megteheti.
Köszi a tanácsot amúgy.
-
slett27
addikt
Na, visszatértem.
Átvizsgálták a frissen vásárolt Opel Astra J 2011 1.6 autómat.
A végeredmény :
- két hátsó féktárcsa+fékbetét szett
- fékfolyadék
- hűtőfolyadék tartály tisztítás
- váltóolaj csere
- teljes motortér átvizsgálás/tisztításTörve nem volt. Viszont a kereszttartó szelvény kezelése erősen ajánlott, mivel kikezdte a korrózió sajnos. Kipuffancs rendben, diagnosztikában nem volt hibakód. A motorvedő lemezt megrendelem, karosszériás felrakja, utángyártott 29e szerelvényekkel együtt, furat kompatibilis.
Így azért egy kicsit megnyugodtam. Aztán most jöhet a tuning (már ha ezt annak lehet nevezni), akkor is megkapja a +10 LE / 15 Nm-t.
-
-
Anaren91
senior tag
válasz
alázógyík #195029 üzenetére
Látom színvonal megvan
Én nem személyeskedtem, de hát nem hiába mondják felénk, hogy az igazi parasztok nem Borsodban laknakDe legyen igazad, jó a kis motorra a turbó
1.4 TSI is faja. Sőt nekem még a fűnyírón is van
Mutass nekem legalább 1 példányt ami elment 300k km-t mert egyet nem találtam még a mobile.de-n se .
Remélem szarkazmus átment -
Anaren91
senior tag
válasz
Anaren91 #195025 üzenetére
Kifutottam a szerk időből. 171k km-el kb ott tart az autó, hogy most kellesz majd rajta cserélni mindent is. Faternak az 5-ös golf 155k km-ig volt meg, semmit nem kellet rá költeni a kötelezőkön kívül, most öcsém használja, 170k körül tart és jön szépen elő rajta minden cserélnivaló.
-
Anaren91
senior tag
válasz
Directors #195020 üzenetére
Ami elromolhat el is fog romlani. Ha ennyire tartasz a karbantartási költségtől vegyél olyat amin minél kevesebb dolog tud elromlani. Csábító a turbó de egy 1.4-es motorra szerintem fölösleges, és csak kinyírja... Vegyél inkább egy sima 1.6 opelt ahhoz olcsó az alkatrész
-
válasz
Paxker315 #195021 üzenetére
Én T-jettel venném ha kell a dinamika, viszont alaposan át kell vizsgálni és kipróbálni mindent ami elektromos. Volt ilyen céges autónk, csak másik motorral, rengeteg elektromos nyűgje volt. (Kp zárak, board computer, tompított fényszoró, index kar, szervó kormány stb.)
-
-
Directors
senior tag
válasz
alázógyík #195019 üzenetére
Keves ilyen motoros grande puntot talaltam. Arban kovetkezot mar 1,5 millaert talaltam. Az nekem nagyon sok most.
Egyedul munkaba jarni vele nekem rendben lenne. Kicsit mondjuk felek a kettostomegu es a turbo miatt. Am mar tan csak nem lesz semmi komoly baj. :)A mostani sima kettes puntom utan ez is urhajo lesz.
-
Directors
senior tag
Sziasztok!
Kinéztem egy kocsit magamnak. [link]
Szimpi meg minden, viszont nekem az egy kicsit fura hogy a képen még a fákon ott lengedeznek a levelek. Még zöld a természet. Magyarán azòta nem sikerült eladni. Jogos lehet az aggodalmam ? Szerintetek ? -
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #195008 üzenetére
Igen, jól rémlik.
-
Lacko32
tag
No offense, de itt sok márkáról beszélünk de az öreg BMW ritkán kerül szóba..?! Nem fikázom (khm) , de ennyire mumus?
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Kickass #194974 üzenetére
3M környékén Octaviát nem vennék, mert az mk2 nem ér annyit, az mk3-nak pedig csak a legalját adják annyiért. B7 Passat 2.0 CRTDI-vel, Superb mk2 facelift előtti 2.0 CRTDI-vel (kerüld a 2.0 PD-t), Pug 308 SW 1.6-2.0 HDI, Pug 508 főleg facelift előtti 2.0 HDI-vel.
Szívó benzinből ez kapufa kategória. 10 éven belüli, haladjon is, családnak is megfelelő méret legyen... Én is ilyet kerestem, de kicsit magasabb árkategóriában sem találtam. -
Kickass
őstag
válasz
focvis #195000 üzenetére
6.5M Infiniti, kössz
(mikor még nem adtam le ennyire talán egy M35h belefért volna, csak hát ott is a jelzés értékű csomi, V60 D6/GS450h szinten zenesz)Chrysler/Lancia: Ezekhez szakit találni..a Mercihez sincs a környéken normális szerelő (csak Rob, de pl. ha olyan probléma ütné fel a fejét STAR diagja neki sincs, ha jól tudom).
Új hozzászólás Aktív témák
- Anime filmek és sorozatok
- One mobilszolgáltatások
- Házimozi belépő szinten
- Trollok komolyan
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Akvarisztika
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest