Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
válasz
[CS]Blade2 #193484 üzenetére
Újabb 1.2-1.4 TSI-nél ez az átlag olajfogyasztásnak úgy a 10x-ese.
-
HdRew
őstag
válasz
Kickass #193495 üzenetére
Bocs, hogy beleugatok, de már a 4-es metró EU támogatását is úgy kaptuk meg, hogy kell a dugódíj, ami tök valid, csak hát Tarlósék nem merték bevezetni, mert féltek az autósok haragjától. (Előbb-utóbb lesz ez is.) Azzal lehet vitatkozni, hogy az infrastruktúra megvan-e ahhoz, hogy drasztikusabban átszoktassuk az autósokat a tömegközlekedésre, sajnos az utóbbi 30 év politikusai mindig csak a saját hasznukat keresték, Karácsony egy sokkal vállalhatóbb figura. (Persze idővel lehet majd valaki nála is jobb, de jelenleg ő arra a pozícióra a legalkalmasabb.)
Sok teendő lenne, az biztos. Több metróvonal (helló Bécs, hasonló népességgel, 83,3 km vs a budapesti 52 km a metróhálózatok hosszúsága) illetve a végállomások környékén minél több P+R parkolóház, olcsón, hogy az agglomerációból érkező autósok ne menjenek be a városba. Ugyebár egy kimutatás is alátámasztja, hogy aki a belvárosban él, annak a várható élettartama rövidebb lesz, mint annak, aki a külső kerületekben, agglomerációban él. Mindezek mellett Budapest adja a GDP minimum 1/3-át, míg csak 3% környékén kap vissza ebből, a környező fővárosok ennél sokkal nagyobb arányos költségvetéssel dolgoznak, tehát a mindenkori kormánytól nagyban függ az, hogy lesz-e esetleg új metró. De politikával ne itt foglalkozzunk.
Pártállástól függetlenül kérlek, hogy figyelj a környezetedre, köszi szépen előre is!
Kérnék egy kis segítséget tőletek, lehet, hogy nem fogom tudni átvizsgáltatni a kiszemelt Prius 2-est rögtön a helyszínen, bár próbálok szerelőt vadászni. Mire kell figyelni? A kategória felső szegmenségből szemezgettem, hogy lehetőség szerint minél jobb állapotút találjak. (Habár ezek a kocsik már nem valami újak, ugyanannyi pénzből lehetne fiatalabbat is venni, de a P2-esekről szinte csak jót hallottam. Talán csak a katalizátorát szeretik vinni, de azon kívül költséges javításokról nem nagyon tudok.)
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
-
footy
addikt
válasz
Kickass #193473 üzenetére
En direkt alacsonyabb felszereltsegut kerestem, mert probaltunk egy QV-linet(sport futomuvel +18" kerekekkel) hasznalhatatlanul kemeny volt (bar ez szubjektiv)
Az alap(nem sportos hangolasu) futomu 17" kerekekkel kivaloan harmonizal.
Az asszonynak a tempomat volt a lenyeg az pedig mar a distinctive-ben is benne van, szoval az lett.(mar az alap ulesek is jok, nem ugy mint a nemeteknel hogy hokedlin ulsz) Nalunk eddig a kotelezokon kivul semmire nem kellett kolteni(kabeltores volt a csomagterajtonal, de azt en javitottam es 2015-tol gyartottaknal nem jellemzo).
En 120 lovas 1.4et keresnek#193474
bandus
Megane/Kompakt kategoria = C szegmens
felette Talisman = D szegmens
szívesen -
Kickass
őstag
Figyelő beállítva, viccen kívül azt gondoltam ebben a kategóriában mekkora választék lesz
Ez a nem megy dolog azért relatív, a mostani 2. autó kifejezetten nem erőgép (54ló és e mellé eszik 7-7.2t) és azért a Merci se egy kifejezetten erős autó, csak a nyomaték meg a hátsókerék miatt jól adja elő magát.
De egyébként hülye vagyok mert vennék vmi dajzelt azt jó világ, KariGerinek meg nyasgem..
-
válasz
molnarpeter #193490 üzenetére
13,5 évesen adta el, előtte évben normál műszakin átment.
Végig garázsban aludt az autó; amennyire tudom, időnként elvitte kézi mosóba, de s.k. nem foglalkozik az autóival. -
vzsryl
nagyúr
válasz
focvis #193487 üzenetére
Az a nem mindegy, hogy azonos karbantartás mellett mennyire problémás egy autó.
Egy Honda ha megkap mindent időben, akkor nagyon parasztul kell ahhoz használni, hogy baja legyen. Természetesen ha hanyagul kapja meg a szükséges szervizeket, akkor ugyanúgy tönkremegy, mint bármi más.
Na ezek a dolgok nagyon-nagyon sok autónál nem igazak, és odafigyelve is pénztemetők. -
válasz
[CS]Blade2 #193484 üzenetére
Sz@rul hangzik mindkettő. Öcsém Ford C-max 1.6-osa is szerette az olajat, újonnan vette, kb. 130-140 ezer km-rel adta el (+ átlukadt küszöbbel, sárvédővel).
Honda kell
az csak a kopó-alkatrészeket kéri. (vagy nem
)
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
focvis #193478 üzenetére
Nekem a Focus1-es 2001-es most eszik 1000km-enként 3-3,5dl-t. Kb. 17 éves koráig egyáltalán nem kellett rátölteni két olajcsere között, úgy, hogy 7000km-enként volt cserélve.
Kolléga 4-5 éves VW 1.2 vagy 1.4 TSI Golf-ja 0,5-1 litert kér 1000km-enként. A szerelője szerint ez ilyen, nem kell javítani. Mivel sokat is megy, és állandóan írja a kormány mögött, hogy kevés az olaj, olyankor mindig visszatölti, így csak 20.000-enként cserél.
10-20 litert rátöltöget évente + a teljes csere.
Nemrég gyertyahibával megállt neki, kicserélték mindet, és a kivett tiszta retek volt. A közvetlen befecskendezés mellett simán lerakódott.
A koksz probléma is lassan időszerű lesz neki.
Kifogott egy extra selejt példányt. Papíron pedig ezzel minden rendben, mert ennyi olajfogyasztás még megengedett, és új kora óta eszi, és nem nőtt tovább. -
diegho
nagyúr
Szerdán megyek a Leon-t átvizsgálni rendesen. Nem viszek magammal senkit, valami hasonló checklist-et tervezek:
- összes elem, tető rétegmérése
- elöl és hátul csavarok, lámpák, hegesztések átnézése
- alulról rozsda, olajfolyás, sérülési nyomok stb átnézése
- folyadékszintek ellenőrzéseKihagytam valamit? Próbakör már megvolt, semmi hibát nem vettem észre, egyedük a kuplung volt fura, de mások szerint inkább az opelomban fura jelenleg, szóval hozzászoktam a szarhoz
-
válasz
mosquetoo #193471 üzenetére
Kispók: nyilván babakocsit csak a tetőre.
Nem gondoltam teljesen komolyan.
Mazda: nem ismerem a részleteket, de a közvélekedés szerint ott a veszély továbbra is. TC-n volt cikk 1-2 éve még garanciális, de már rohadós Mazda SUV-ról.
TSI: minden forgatókönyv megvolt, olyan is amire nem gondol az ember. Az új is csipegeti. Szvsz nem vészes ha beletol az ember 1 liter olajat (3000 Ft) egy évben, az új mondjuk csak 0,5 litert kér - pszichésen zavaró lehet, de ennyi. Volt olyan ami kapott az élettől, az bizonyosan többet kér, de nem mértem pontosan, mert egyéb okból gyorsan eladtam.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Kickass #193473 üzenetére
Akkor Lancer 1.8?
Megbízható, igénytelen (a szó minden értelmében) és sokat eszik ha nyomod neki.
Am a Civic nagyságrendekkel jobb autó, nem alternatíva a Micsu.
De hahu-n állíts be egy 2,8-3,2M közötti ársávot szűrj csak benzines 2010+-os autókra és tada.wav.
Kia/Hunyadi vagy a Toyota erőtlen, előbbiből a GDI kokoszosodik is. A VAG vonalat hagyjuk a foscsi TSI-vel az... 1.6 MPI megbízható de előzni ne akarj vele. Mazda 3 2.0i megy, viszont vagy már most szét van rohadva vagy hamarosan fog. Alfát nem akarsz...
Fiat Bravo 1.4/1.4T? pl: [link]
-
q13579
senior tag
válasz
bandus #193469 üzenetére
Igen, a foglaló következményeivel nincsenek gondok.
De pont az lenne jelen esetben a lényeg, hogy a vevőt kötelezzem arra, hogy autót x napon belül átadja.
A szerződések csak arról szólnak, hogy a vevő vállalja, hogy x napon belül kifizeti a hátralékot. A kérdés mit kell beleírni, hogy az Eladó köteles is legyen ezt odaadni azon a napon és ha nem, akkor kérhetem vissza a foglaló dupláját.Előleg azért nem játszik, mert ott simán visszaadja az előleget az Eladó, ha közben van jobb ajánlata, én meg hoppon maradok...
-
Kickass
őstag
válasz
footy #193467 üzenetére
Biztos ertekelne a kisfeleseg, mert idovel az ove lesz barmit veszunk. En regebben nagy olasz autos voltam, de az Alfanal minden uj modellnel azt mondtak hogy na majd ez most jobb/megbizhatobb mint a regiek aztan a 159-ig bezarolag megse sikerult.
A nagyobb gond, hogy 3 misiig eleg proli peldanyok vannak, konkretan talan egy QV line az amit meg is neznek, a tobbi bantoan fapad. Pedig egy 1.75TB QV biztos tetszene, lehet annyira hogy meg is tartanam magamnak.
Qru: ahogy irtam is ha nem hybrid akkor a fogyi annyira nem selling point, max majd nem irok az autos topikba
racsera se lesz hasznalva, ellenben ha megbizhato a technika azt nem banom (van 3 type-r is 3 misi kornyeken, csak a 3 ajtot nem tudnam kimagyarazni
)
-
ngaba
aktív tag
válasz
mosquetoo #193471 üzenetére
Valahogy megoldották régen is. Menyasszonyomék négyen voltak testvérek egy Trabantra. (Na jó, a 4. gyerek későn jött, egyszerre 3 gyerekkel használták + kutyával.) Mi csak ketten voltunk egy Daciara.
Mondjuk lehet, hogy a babakocsit nem hurcolták, nem tudom, majd megkérdezem anyukámat. (Nekünk helyben -falun - nem volt rokon. Azt tudom, hogy csak akkor jött meg a Dacia, amikor a 3 évvel fiatalabb tesóm már megszületett.)
-
mosquetoo
tag
válasz
focvis #193462 üzenetére
Mondjuk egy babaokocsit nem tudom, hogy paszírozok a polszkiba előre
de tény ha csomagok nélkül nézzük a polszki is elvisz A-ból B-be.
A mazdáknál úgy emlékszem, hogy a régebbi modellek kb 2011 ig voltak rohadósak.
Most már az újabbaknál is van rozsda G120 pl. ?Újonnan került hozzád a 2.0 TSI ? vagy használtan vetted ?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
q13579 #193468 üzenetére
Azt, hogy előleg legyen
foglaló elszáll, előleg megmarad (adásvétel meghiúsulása esetén). Mondjuk ha benéz az eladó egy eurofleet/carnext/hasonló helyre, akkor hamar le lehet tudni, és úgy lesz hová panaszkodnia hiba esetén, mármint sürgősen autót venni úgy kisebb kockázat.
-
q13579
senior tag
Sziasztok,
Foglaló esetén mit szoktak beleírni a szerződésbe, ha a kulcskérdés az, hogy az eladó x dátumig átadja az autót? Megegyeztünk, de haladékot kért 1 hetet, mert autót kell vennie helyette, de félek tőle, hogy csak jobb ajánlatra vár, ezért szeretnék foglalót adni. Viszont a letöltött mintákban inkább az eladó van védve, csak a vételárhátralék dátuma van megadva, arra vonatkozólag nincs infó, hogy mi van, ha addig nem akarja átadni az eladó...
Köszi a tippet.
-
footy
addikt
válasz
Kickass #193463 üzenetére
A Giulietta megbizhatosaga nagyon nem a regi(2010 elotti) alfak szintjen van. A 8.gen civic szamomra borzaszto csalodas volt. Nekem nem lenne kerdes hogy a ketto kozul melyiket veszem. Sot most hogy elment az insigniam es az asszony alfajat hasznalom, elgondolkodtam azon hogy magamnak is veszek egyet. (meg a 120 lovasban is megvan a bugi) Cybex Gold babakocsi mellett pedig befert par dolog a csomagtartoba.
@bandus
En mindenhol azt olvastam hogy megane is afelett plugin, az alatt pedig nem. -
arról esetleg látott valaki hírt/infót, hogy a megane elérhető lesz-e sima e-tech hibriddel? mert most jelenleg csak plug-in változatot látok a weboldalon, és a clios etech teszteken nagyon jókat írtak erről a megoldásról.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Kickass #193463 üzenetére
Akkor eddig csak sz@rt sikerült ajánlanom... Jó így nehéz hogy értesz is hozzá.
G8 Civic: Nem rossz választás. Menni nem megy, ha pörgeted akkor sem de legalább sokat eszik. Szóval ez inkább a ráérősek autója. De abból inkább sedant néznék, mert az angliában összeszerelt hatcback nem éppen top minőségű.
A G8-nál folyamatosan javították a szériahibákat, minél későbbit veszel annál jobb. -
vzsryl
nagyúr
válasz
Kickass #193451 üzenetére
Rozsdamentes Mazda 3 mk2, 2.0 benzin full felszerelt + alváz- és üregvédelem.
3M-ből bőven megvan, nem forgalmi akadály, a csomagtartójába be lehet taposni egy babakocsit (430L), a motorja pedig nagyon megbízható és bírja a ridegtartást. Mk2-es Mazda 6-ot ismerem ezzel a motorral, és annak a fogyasztása is kedvező, vegyesben 8L alatt van, de nagyon sportosan is 9L alatt megáll.
Egyetlen egy hátránya a rozsdásodási hajlam, de ezt időben megcsípve lehet orvosolni. -
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #193458 üzenetére
Azért jó ez a szín, mert nem olyan unalmas, mint az ezüst vagy a fehér, de még lehet hozzá találni színazonos elemeket, ha szükséges.
A sárga pl. annyira ritka, hogy bontott sincs. -
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Kickass #193454 üzenetére
Akkor csak vízhordó kell magyarul. B autónak mernék venni vmi egyedibbet is pl Alfa Giulietta vagy ha járdamászó kell akkor egy Mitsu ASX 1.6i.
-
Kickass
őstag
Kossz
Azt kifelejtettem, hogy nem elsodleges auto, barmi is lesz egy Fabiat valt.
Nem feltetlenul kell a hodaly csomi se, egy 350 literbe mar bele lehet hajtogatni a babkocsit is igeny szerint.Type-R is van mar ennyiert
es az atlag 10 lityibe is beferne ahogy spritmonitort nezem
Opel: kb az osszes szivo kiesett, az 1.4T meg az M32 valto miatt de azert ranezek thx
-
válasz
mosquetoo #193442 üzenetére
Szerintem nem rossz motor; a 3.-at használom (adott kasztniban mindig csak egyet
).
Szépen megy, benzint nem zabál. Az olajat csipegeti, általában 1 liter elég neki 2 olajcsere (15 e. km) között; de ha széthajtották, akkor többet is kérhet.
A 2.0 a bemutatása (2012/2013) és a részecskeszűrő (OPF / GPF) bevezetése (~2017/2018) közötti időszakban az európai piacra készült verziókban - a CHHA/CHHB motorkód esetén egészen biztosan, a CXD*-ben nem vagyok biztos - kettős befecskendezést kapott, így nem kokszosodik. Az 1.8 motorkódokat nem ismerem, de ott is hasonló a helyzet a kettős befecskendezéssel. -
Kickass
őstag
Kerdezek itt is
Ha elengedem az automata vonalat (es ezzel egyutt a hibridet is) akkor ti mit vennetek benzines vonalon kb. 3M-ig?
Varos/Autopalya vegyes mondjuk legyen 70-30 aranyban, tempomat must have es legyen azert valami 'ujabb'. Legyen ertelmezheto csomagtere babakocsinak meg ilyesmi.
Fenti esetben nem cel a bajnok fogyi sem, ez kontextusba helyezve legyen mondjuk varosban 10 liter korul. Ne legyen 'forgalmi akadaly' szoval az ilyen 1.2 1.4 szivo vonalat ki is ikszelnem (bocs tboldi, Jazz nem jatszik).
Elsodleges cel egy hibrid, de mindig kell egy B terv...
-
vzsryl
nagyúr
válasz
BigBlackDog #193441 üzenetére
Magyar autókat néztem Totálkárral. 2-nél le is kértem, és mindkettőnél részletesen leírta, hogy mit cseréltek, és mennyibe került az egész.
-
-
natë
nagyúr
Erről mi a véleményetek? Ezt néztem ki.
-
mosquetoo
tag
válasz
focvis #193436 üzenetére
Hopp, akkor azt jól elnéztem. Ugyanúgy nem akánlott ez a két motor az újabb vezióknál sem ?
molnarpeter:
Igen ez tűnt nekem is logikousnak az eddigi infók alapján.
Amitől félek ennél az 1.4 TSI nél, hogy ha most pl. beütöm használtautóra akkor kb. ilyen 200-300 hirdetés jelenik meg.
Amíg az 1.8-2.0 ből kb 20-30. arra gondoltam, hogy talán jobban tartja az értékét vagy könnyebben tovább lehet majd adni ha arra kerül a sor. -
q13579
senior tag
válasz
molnarpeter #193438 üzenetére
Szia,
Ezaz sajnos, hogy pont van egy bejegyzés, de a tulaj szerint az csak egy szélvédőcsere. Ez azért gondolom valamilyen szinten ki kellene, hogy derüljön egy kártörténeti lekérdezésből. Ezért kérdeztem, hogy mindenképp le akarom kérdezni, akkor melyikkel érdemes, ahol a legtöbb infót láthatnám róla.
-
q13579
senior tag
Sziasztok,
Melyik kártörténeti oldalt ajánlanátok most? Totalcar, Carvertical, Vin-info? Lenne egy autó, amivel célegyenesben lennénk, de van egy kártörténeti adata, a tulajdonos szerint csak egy szélvédőcsere mindössze, de ezt jó lenne csekkolni a legpontosabban.
Melyiket ajánljátok?
Köszi előre is?
-
mosquetoo
tag
Sziasztok,
használt autó vásárlásban kérném a véleményeteket.
Szükségem lenne egy minél fiatalabb autóra kb. 3-4 m Ft közt.
Első gondolatom egy Skoda O2 RS 2.0TSI volt-de nagyon sok rosszat mondtak róla.
Utána gondolkodtam, hogy akkor legyen inkább egy O3 1.4 tsi 2014 vagy fiatalabb.
Kicsit szeretnék egy ugrósabb sportosabb autót ezért szóbajött az O3 1.8 tsi és 2.0 TSI RS.
Olvastam, hogy az 1.8/1.4 + DSG nem valami ajánlott konstrukció hiába a 2013 ban történ változtatás a vezérlésen ( láncosról vissza szíjjasra. ) itt a DSG a gyengepont.
Viszont a 2.0 RS a jobb, olajos DSG vel akár nyerő is lehet, de az már nem biztos, hogy belefér a keretbe.
Igazából hosszútávra kellene minél fiatalabb lehetőség szerint minél kevesebbet futott.
Egy ideig csak ketten használnánk, de tervben van egy gyerkőc is.
Kombit semmiesetre se szeretnék, a pakolhatóság miatt választanám az Octaviát de elég vegyesek a tapasztalatok és a vélemények ezekről. -
molnarpeter
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz
Bdanyy #193432 üzenetére
Bezzeg a Honda Jazz, hozzá sem ér a térdem az első üléshez, pedig teljesen hátra van tolva.
Na, jó, a támla a legmeredekebb pozícióban van, de úgy is kell, mert úgy esik csak a csuklóm a kormány tetejére.
-
Bdanyy
addikt
válasz
tboldi #193430 üzenetére
Az szép, én is ekörül vagyok, de a golf 6 variantba nem tudok magam mögé beülni (Vagyis de, csak akkor már nyomja előre az ülést a térdem. Alacsonyabbak azért beférnek. Octavia 3-ban (szintén kombi) pl épp hogy hozzáér a lábam az első üléshez, de inkább csak a borításhoz.
elképesztő egyébként ez az 1.6 TDI a vw-ben, hogy mennyit el lehet menni egy tankkaldiegho: kb igen
Anno nem gondoltam ezt fontos szempontnak mikor vettem az octavia 1-et, abba 175 centivel max rövid útra lehet beülni mögém
(illetve a hátsó ülés lehajtásához is előre kell tolnom kicsit, de attól meg hosszabb úton megfájdul a lábam)
-
ngaba
aktív tag
válasz
diegho #193427 üzenetére
Hmm. Nem lehet, hogy az ülőlaphossz csalóka? (Mert azért mégiscsak a tengelytáv határozza meg alapvetően a beltér hosszát...) Ha rövid az ülőlap, nagyobbnak látszik a lábtér (de nem az). Ha magasabb a hátsó ülés, akkor meg elég lehet kisebb távolság a két ülés között, több helye van "lelógni" a lábnak.
-
diegho
nagyúr
válasz
Paxker315 #193426 üzenetére
A hátsó lábtér kérdés nagyon érdekes dolog ám, ezeket próbáltam mostanában 191cm magassággal:
Fiat Bravo: éppen elfér mögöttem az ülésben
Fiat Tipo: éppen elfér mögöttem az ülésben
Ford Fiesta 2013: elfér a gyerek lába
Ford Fiesta 2020: nem fér el a gyerek lába
Ford Focus 2013: nem fér el a gyerek lába
Ford Focus 2020: elfér a gyerek lába, de később lehet kicsi lesz
Ford Ecoboost 2020: nem fér el a gyerek lába
Honda Civic 2011: bőségesen elfér a gyerek lába
Kia Ceed 2020: pont a cipőméretnyi hely van mögöttem (7 éves)
Mazda 3 2010: pont a cipőméretnyi hely van mögöttem
Opel Corsa E: elfér a gyerek lába
Opel Corsa F: nem fér el a gyerek lába
Opel Astra K: az ülés alatt előrenyúlik egy valami, ezért a lábtér a gyerekek számára kicsi
Seat Leon 2013: normálisan elfér a gyerek mögöttem
Skoda Octavia 2014: dugni lehet a két ülés között, talán hárman is...
Skoda Scala: itt lehet hárman nem, de ketten tuti...
Skoda Rapid: itt is hatalmas a lábtér
Suzuki Swift 2020: bőségesen elfér a gyerek lába
Suzuki SX4 Scross:éppen elfér a gyerek lába
Suzuki Vitara: éppen elfér a gyerek lába
Suzuki Ignis 2020: jól elfér a gyerek lába
Toyota Auris 2010: átlag feletti lábtér, talán nagyobb, mint a Leon-ban
Toyota Auris 2016: nagyjából K Astra szintű
VW Golf6: kb Leon szint
VW Golf7: kb Leon szintKb ennyit néztem csak meg.
-
válasz
szabonagyur #193414 üzenetére
jaa, csak valahogy ez ugrott be a közelmúltból : )
Natë ffiember élete végéig fertilis marad, és amúgy is, hetven az új negyven.
-
natë
nagyúr
Ford Focus kombi, Hyundai esetleg? Mondjuk a korábban említett hármas szimpatikusabb.
Egyébként sokat utazunk (tunk), szóval nem kifejezetten poroszkálós a téma. -
szabonagyur
félisten
válasz
molnarpeter #193421 üzenetére
1.2-ből csak a 105/110 lovas ugye? A 86 LE-s verzió elég gyenge lehet.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #193421 üzenetére
3 fő + csomagokkal ha előzni is akar akkor én elengedném az 1.2 tsi-t, főleg egy nehezebb kombi kaszni mellé...
-
molnarpeter
nagyúr
-
Azt gyanítom a fantázianevekből, hogy Golf 6, Octavia 2 és hasonló korú Leon az alanyok. Próbálj meg egy generációval frissebbet venni belőlük, azaz MQB alapú Golf 7, Octavia 3, Leon 3; ezeket kb. 2012 végén, 2013 elején kezdték forgalmazni.
Röviden: kevésbé nyűgös a motorjuk. -
hhenry
őstag
válasz
szabonagyur #193414 üzenetére
Hát igen...
Egy combi octaviaba be kell férni 4-en
De a felsorolásból szerintem az összes élhető 4 főnek -
natë
nagyúr
Sziasztok, mivel hárman lettünk nem oly' rég, lecserélnénk az apró Swift-ünket egy tágasabbra (csomagtartó).
Melyiket ajánlanátok?Škoda Octavia
1.2 TSI Green tec, StyleVolkswagen Golf
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology, ComfortlineŠkoda Octavia
Combi 1.4 TSI (Green tec), StyleSeat Leon
ST 1.4 TSI Start&Stop, StyleKöszönöm!
-
Kickass
őstag
válasz
szabonagyur #193405 üzenetére
Az ország egyik legforgalmasabb főútján persze, ráadásul keresztül mész Újfehértón és Bocskaikerten (kivéve ha az elkerülőn mész, de az az opció is csak a végcégtől függően jó választás), meg az se mindegy mennyi idő városból kijutni illetve városon belül a végcélhoz eljutni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
vzsryl #193408 üzenetére
Mennyi a "GTK" és mennyből jönne ki a másik autó (ár, adók, stb)? "Egyéb" dolgokat ne nézzük, csak azt, ami a műszakira nagyon muszáj, meg vezérlés/fékfolyadék. Egy apró lakatolás árából ilyen használat mellett szerintem van még benne pár év, amíg nincs jelentős rozsda - ha most ilyen szempontból egyben van még
-
vzsryl
nagyúr
válasz
focvis #193407 üzenetére
Na bakker. Auto-data-n néztem, ahol azt írja, hogy SDI, de alá meg beírták, hogy "turbocharger"...
Figyelmetlen voltam...Az Almera a műszakiig (szeptember) épeszű áron fenntartható lehet, de ott már GTK lesz.
A legfontosabb az, hogy rühellem az autót, sőt amikor megvettem, akkor is csak a feleségem erősködött. Nekem sosem tetszett, G Astra-t akartam már akkor is. -
vzsryl
nagyúr
Gondolkozom, hogy az Almerát lecseréljem, mert bőven GTK a motor felújítás + egyebek.
Amióta megvan a Superb, azóta egyszer tette ki a kerekeit a városból, de csak azért, mert még nem élt a Casco-ja a Skodának, tehát 100%-os városi autó lett.
Most van itt a közelben egy 75LE-s, 16 szelepes, szívó dízel, 1.7-es (Isuzu motoros) G Astra kombi. Mennyire ajánlott ez városi rohangálásra? Itt nagy eséllyel nem lesz a következő évtizedben szmogriadó vagy ilyesmi, szóval attól nem kell tartani egy ideig, hogy nem használhatom. Az Almera 11,6L-t fogyasztott ezzel a városi nyúzással, ami a teljesítményéhez mérten túlzó számomra (rátankolással mértem). Ez az 1.7-es SDI ha elmegy 8L körül, akkor havonta ~1500-2000Ft-os megspórolnék az üzemanyagon, és az autó műszaki állapotának fenntartása is szvsz. olcsóbb lehet az Almeránál. -
gzbotii
nagyúr
válasz
szabonagyur #193403 üzenetére
55km-re járok munkába (már amikor, 2020 jelentős része HO volt). 45-55 perc az átlagom, országúton, falvakon át. Igaz, haladósan és BP-re.
-
8th
addikt
válasz
chester99 #193398 üzenetére
Váltóhibás Lupo 3L-t három kiló alatt. Váltóról le kell dobni a robotot kell bele egy bontott tdi pedálsor meg szoftveresen bele kell nyúlni picit a lelki világába a korábbi váltó vezérlés miatt. Se kettőstömegű se részecskeszűrő és három litert kér százas tempónál. Legjobb kétszemélyes ingázós hosszabb távokra.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
szabonagyur #193400 üzenetére
...vagy 45 perc
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy ruhás topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Szétveri a kritikus gondolkodás képességét a ChatGPT
- Okos Otthon / Smart Home
- Formula-1
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Linux kezdőknek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Tőzsde és gazdaság
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- AKCIÓ! FEHÉR ipad pro 13" M4 billentyűzet, VADIÚJ! EU-MAGYAR átvilágítós (lézeresen)
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Újra Akcióban!!! Ducky One 2 Mini és SF billentyűzetek a bolti ár töredékéért! Számla+Gari
- Új Asus 14 Zenbook WQXGA IPS Retina i9-12900H 5.0Ghz 14mag 32GB 1TB SSD Intel Iris XE Win11 Garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest