Hirdetés
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Lacko32 #194597 üzenetére
Ha az eszemre, akkor 7 személyes. De melyiket?
Átérzem a dilemmádat... lesz belőle dilemholnap is, az már biztos
Ha az eszedre hallgatsz, akkor előbb utóbb bezombulsz. Ami nem t-dízel, az vagy gyengusz, vagy t-benzin és vagy ilyen nyűggel bír, vagy olyannal...
Én táblázatokat készítettem - lóerő-tömeg-nyomaték-ár-"szépség" arányokkal... anyóka azt mondta, hülye vagyok...Amikor az újra terelődött nálunk a szó (családi kedvezmény miatt), akkor harmadszor jártam körbe a 3 gyereket hova pakolja kényelmesen témát, csak most már nem gyerekülésekkel, hanem mindenkinek egyedi ülésbeállítással.
Ez miatt nagyon sok autó kiesett.Aztán jött a lemorzsolódás, és a végén abban maradtunk, hogy legyen (nekünk) szép, benzines, és hátul férjen el a három gyerek kényelmesen. Ne legyen "dobozos", és ne legyen SUV.
Így lett a Touran és az S-Max az utolsó kör... aztán végül ami döntött az az ár, illetve, hogy a Touran-t akkor épp nem lehetett benzinessel rendelni.
Így készletről hoztuk el az utolsó 1.5Ecoboost-os S-Max-ot.Viszont azt nem úszod meg, hogy ne menj el megnézni párat.
-
nesa
veterán
válasz
Lacko32 #194597 üzenetére
Figy én ezt bejártam, de az egy szuper dolog egy igazi egyterűbe mikor odatolod a babakocsit asszony kiveszi a gyereket beköti a gyerekülésbe addig te kipattintod a csomagtér ajtót és egy az egyben begurítod a babakocsit, ezt milliószor eljátszottam a családos parkolóba, mellettem még szerencsétlenkedtek mikor odaértünk és még bőven bohóckodtak a logisztikával mikor én már ott sem voltam, és azok az irigy arcok... na az megfizethetetlen.
-
Lacko32
tag
Az a bajom, hogy fotelból lesegetem ezeket az autókat. Nem sok időm van elmenni kipróbálni akár, mégis mekkora.
A Zafira Tourert találtam puttonyra meg mindenre elégségesnek.De ezek az érvek szörnyen összezavarnak :D Ha a szívemre hallgatnék, egy 8 gen kombi Accordot vennék, 2 liter benzinnel. Vagy egy Kia Ceed sw-t.
Ha az eszemre, akkor 7 személyes. De melyiket? Törekszem újabbra, frissebre. Csak nehéz ebben a modern korban mindennek megfelelőt találni. -
nesa
veterán
válasz
Lacko32 #194593 üzenetére
Az opel utolsó egyterűje a sintra ami egy pontiac nagyon nem ajánlanám , a zafira meg egy
(4)+(2) személyes miniautó.Meg jön a második gyerek komolyan kell venni a témát 5 ülés mellett ne add kalaptartóig 800L alá a csomagtartót , plafonig legyen meg az 1600L minimum , és a két hátsó kerékdob között nem lehet 120cm nél kevesebb hely ( azér 50 tábla gipszkarton férjen már be egy autóba).
-
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
Gombinyó #194586 üzenetére
Találkoztam vele, de még nem néztem meg, most az említett rokijárgánnyal vagyok elfoglalva.
Annyi életet sikerült belelehelni, hogy az index, a lámpák és a duda működnek, de megmoccanni nem akar. Valószínűleg* az aksik már szinte teljesen halottak, hisz a lámpák is csak gyertyalánggal világítanak, pedig 3-4 órán át töltőn volt. Két 12 V-os és 38 Ah-s darab van benne sorba kötve, úgyhogy most hazajöttem két autóaksiért, amiket még a Jazz-ből szedtem ki, ezek 36 Ah-sak és kevésbé halottak, egy próbát megérnek.
*Elfelejtettem a multimétert magammal vinni.
-
m.lala
aktív tag
Köszi srácok.
MM
Köszi a releváns infókat. Van egy padkázott felni, egy talán lyuk, de szerinte gyürődés a vezető ülésen/messze van tőlem csak fotón láttam [link] / és holnap meglátom a szervizkönyvet a németet és talán a magyart. Azért óvatos vagyok, bár eddig ezek apróságok, de pici szálka ha már ennyit kiad az emberfia.Abban esetleg tudsz segiteni mennyi a nagyszerviz intervalllum? 2016.06 az autó és 130nál jár óra szerint. Mert ha esedékes és nincs megcsinálva az alkupoziciónál sokat jelenthet.
-
nesa
veterán
válasz
Lacko32 #194568 üzenetére
Pár nap csuszással usábol van minden szállítással és vámmal is lehet olcsóbb mint itthon.
Honda streamhez meg tuti van minden itthon is, fb csoport tuti van, ott biztos legalább három ember folyamatosan bont ilyet.Viszont a stream 3 kategóriával kisebb, 26cm keskenyebb és 55cm rövidebb tehát a stream rossz napszakba árnyéka sem lehetne, auto vs szűk szar
-
Gombinyó
őstag
válasz
tboldi #194563 üzenetére
Pont ma néztem reggeli közben.
Corolla E11 -
MM
őstag
válasz
m.lala #194583 üzenetére
120k-nál járok 2017 végi gyártású M4 kombival. Szerintem nem nyúlsz mellé vele.
2016 közepe viszonylag a széria eleje, abból az eresztésből még több apró hiba jött elő, mint a 2017-2018-as gépekkel. (Van nálunk a cégnél "évfolyamonként" ~50 db. Semmi komoly, garanciában javított apróságok). A 2019-es szériánál pedig a bevezetett Adblue miatt voltak gondok, szokásos módon a tartállyal... itt nem az volt a kérés, hogy van-e vele gond, hanem hogy mikor...
)
Megbízhatóság szempontjábol az 1.5 dCi Adblue előtti (2017-2019) a legjobb szerintem, de tény, hogy a 130 lovas 1.6 jobban megy, viszont még kevesebb vele a tapasztalat.
Btw ha a hely kérdéses, kombit néznék belőle, abban a tengelytáv is nagyobb pár cm-el, amit a hátsó lábtéren érezni.
-
footy
addikt
-
m.lala
aktív tag
A jóisten se akarja, hogy i40-em legyen, 1 nappal az átvizsgálás előtt lefoglalózták, pedig patika vót...ahh lehet pont ezért.
A racionalitás talaján maradva, nyitottan bármire egész hétvégén autókat néztem. Valakinek van tapasztalata az új/2015-/ meganokkal? Éles váltás egy i40 után, főleg méretben.
Külsőre imádom, az orra rém agressziv, a popsija azzal a leddel...huhh. az 1.6 dci 130lovacska/320 NM teszteket elolvasva igazán kellemes. Felszereltség pipa, méretben lehetne nagyobb, de igazából 1-2 gyerekig még jó lehet. Igazából vajh mennyire megbízható, ez itt a kérdés.
Egyébként vele szemezgetek: [link] -
-
gzbotii
nagyúr
válasz
vzsryl #194577 üzenetére
Nekem volt 2014-2016 között egy ötajtós '94-es 1.4 90Le B Corsa. Elég patika állapotban volt, belseje is (igaz, hogy az előző tulaj már lakatoltatta).
Feszes futóműnek köszönhetően nagyon jól lehetett kanyargós utakon csapatni vele. Eladtam mert elég sok helyen kezdett kijönni a rozsda, és a Golf mellett nem akartam ezzel is foglalkozni. Aztán rá fél évre, már bántam, akkor lett volna keret rá, hogy megtartsam második autónak.
Mai napig rákívánok, ha látok egy szép példányt. De eléggé kihaltak azért.😶 -
BigBlackDog
veterán
válasz
Luck Dragon #194573 üzenetére
Na, abban nem vagyok otthonos.
A kezdeti DCI-k eléggé nyűgösek voltak, de emlékeim szerint szépen lassan kikupálódtak (főleg az alacsonyabb teljesítményűek). Renault topikban valószínűleg tudnak többet is mondani.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
pècsimunkás #194576 üzenetére
Szerintem ezzel egyedül vagy a világon.
cappa72: Ne említsd ennyiszer azt az Astra-t, mert megveszem.
Nagyon szerettem az enyémet, és erre a 2-5km-es, csak városi közlekedésre bőven elég lenne, amire az Almerát használom. Egyedül a rohadás tántorít el. Egyébként már kb. egy éve azon morfondírozok, hogy veszek egy 91-92-est, és kap egy OT rendszámot, amint lehetséges.
-
válasz
Lacko32 #194549 üzenetére
Nos, követem egy ideje a kanosszajárásod.
Nálunk az Astra F 1.6 lesz olyan, hogy innen trélerrel viszik el, máshogy nem. De még 21 évesen is megy (nincs 170k km benne...)
3 gyerekkel is elfértünk benne, de már kerestük az utódját.
Akkoriban Zafira lett volna az elsődleges, de mivel azt vezettem (céges kiruccanás Dortmundba) és a fogyasztás elrettentett, másfelé nézelődtünk. Benzines vonal lett volna a cél, valami az az alapkitétel, hogy 3 gyerekülés férjen be egymás mellé. Az utóbbi kitétel megtizedelte a kiválasztottakat. Majd a fellelhető darabok 99%-a volt dízel.
Nagyon féltem a dízeltől. kb. 3 hónapig vadásztam, nézelődtem, hátha benzines valamibe belefutok.
Végül Ford Galaxy lett, még VW érából, 1.9pdtdi. 7 évig használtam különösebben nagy ráköltések nélkül. Nagyon jól variálható, talán a legnagyobb kompakt egyterű. Sátornak is jó, nem 1x aludtunk benne kiszedett-üléses módban (2 embernek simán jó, pl. 1 napos fesztivállátogatáskor)
Megszoktam a dízelt.
Aztán jött a Ford S-Max, 2.0tdci-vel. Jobban ment, kevesebbet fogyasztott, de már költségesebb volt (karbantartási szinten), igaz nem volt ennek sem semmi igazi baja. Csinosabb, sportosabb a Galaxy-nál, de már nem kiszedhető az ülés. a pöszó 2 literes hdi-t valahogy eltervezték a franzsiák, mert véletlenül jó lett. Igaz, ez csak 2.5 évig volt meg, mert jött a következő...
Most pedig benzines 1.5Ecoboost S-Max van. Újratanultam az egyterűs vezetést, mert ezt nem árt pörgetni. Viszont akkor megy is. Meg eszik is (egy éves fogyasztás 8.3). Az Ecoboost-tól is tartottam, de anyóka benzinest akart. Ez már kevésbé kényelmes, mint a régi, de 2-300km-t is le lehet vezetni egyben, még az én derékfájásommal is (ugyanezt egy alap vw ülésben 60km-ig bírnám)Ez csak adalék, nem konkrét javaslat.
Megkedveltem az egyterűket. Ki-beszállás könnyebb. Gyerekeket bekötni, kivenni könnyebb. Ha a középső sorban 3 rendes ülés van, akkor anya elfér a gyerekekkel hátul, és nincs gond az ő kényelmével sem.
Pakolni pedig jó bele.
Ha meg 7 üléses, akkor néha a nagyszülők is jöhetnek velünk egy körre (nem egyszer volt már ilyen, hogy Szlovénia -> Horvátország körútnál 2 kocsival mentünk a helyszínre, és utána 1 autóval mentünk mindenhová).
Jellemzően nem hosszabbak, mint egy méretes kombi, de a belső "mozgástér" tágasabb, komfortosabb.Na és a fentebb leírtak szubjektív véleményt tükröznek.
Mindezek mellett pedig mindig maradt a jó öreg Astra is, mint az egyszerűség és megbízhatóság mintapéldánya: igásló.
Bocsi, hosszú lett.
-
válasz
BigBlackDog #194570 üzenetére
Thaliában levő DCI motorok még a problémás fajta vagy már a ma ismert megbízhatóság jellemzi ?
-
Lacko32
tag
válasz
molnarpeter #194564 üzenetére
Jaj istenkém, bár ne láttam volna anno hogy készülnek ezek a motorok. Akkor fogadtam meg hogy Opel nem lesz a háznál. De ha Kia gyárban dolgoztam volna, akkor meg az nem kéne
Köszönöm az infókat, korai 1.4T motorosokat nem is nézegetek. Így meg pláne!! -
footy
addikt
válasz
molnarpeter #194564 üzenetére
Az LSPI Zafira eseten nincs jelen, mert abba a J Astra 1.4-es motorjai kerultek igy az mind szivocso befecskendezeses. (Egyebkent a direktbefecsis 1.6rol sem olvastam sok rosszat. A K Astraban is megoldodott az olajvaltassal a problema)
#194568Lacko32
A Zafira szerintem jo irany, en is nezegetem oket(FL 1.4T automata), mert ha eldol hogy lesz-e 2. gyerek, akkor nem sok alternativa van hogyha hatul 3 valodi ulest szeretnel. -
Lacko32
tag
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #194566 üzenetére
Másik ausztrál csávó, DankPods, neki is van egy ilyenje.
szerk.: Ha már YouTube, holnap One More Roundot fogok játszani, csak egy 3 kerekű mobility scooterrel (rokikocsi? moped?).
Nagymamám szomszédságában van egy özvegy néni, akinél van egy ilyen, ami már 7,5 éve csak áll. Alig volt használva, karc sincs rajta, az ülés sincs megrepedezve, csak poros, de azon könnyű segíteni. Mamám szeretné megvenni tőle, mert már nem bír felszállni a kétkerekűjére, illetve az egyensúly megtartása is bajos már neki, de van két probléma. Az egyik az aksi, ennyi állás és nem töltés nem tudom, milyen hatással volt rá, a másik, hogy nem fordul el a kulcsa a gyújtáskapcsolóban, és addig, amíg át nem lépünk ezen, azt sem látjuk, hogy egyáltalán felveszi-e a töltést. Apummal kitaláltuk, hogy lebontjuk a burkolatot és próbaképpen áthidaljuk a kulcsot egy sima billenőkapcsolóval, aztán ha működik, akkor szereznénk egy másik gyújtáskapcsolót. Úgy gondolom, hogy csak 2 állású, 2 vezetékes lehet, hiszen a lámpának külön van kapcsolója. -
tboldi
nagyúr
válasz
slett27 #194561 üzenetére
Még annyira nem gáz, az enyém is kezdett ilyenné válni valós 118k km után. Egy 20-asért bebőrözik.
Egyébként nem tudom, hogy a Jazzeket lehet-e egyáltalán tekerni. Azt tudom, hogy az ECU nem módosítható, de hogy ez vonatkozik-e a km-számlálóra is, arról fogalmam sincs.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Lacko32 #194556 üzenetére
Zafira téren ami infót összevadásztam:
1.4T esetén LSPI és főtengely lógás játszik [link], szívócső vagy közvetlen befecskendezős mivoltát illetően nem vagyok jártas.
1.6 CDTI esetén kuplung nyűg rémlik, illetve az egyik legdrágább tétel a vezérlés cseréje tud lenni, mivel egyrészt láncos, másrészt "hátul" van, a váltó levétele szükséges.
2.0 CDTI illik hozzá szerintem legjobban, főleg 1-2 tömítés tud bosszúságot okozni (olajpumpáét érdemes megelőzésképp cserélni), részletesen [link]; kézi váltó ha jól láttam F40 (=jó), automatának meg az olajcsere a lelke (jól karbantartott darabok Volvo vonalon 300k km felett járnak, speckó géppel átmosásos olajcsere népszerű). -
tboldi
nagyúr
válasz
pècsimunkás #194560 üzenetére
Kapaszkodj meg, az E46 Compact is eszembe jutott.
-
nesa
veterán
válasz
Lacko32 #194549 üzenetére
Ha annyira hondás vagy van olyan is hátha abban bíznál, most épp nem túl nagy a kínálat de van hogy 4-5db ot is hirdetnek.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #194557 üzenetére
Akkor szoktam lefeküdni, amikor anyum felkel.
De pont emiatt kezdtünk el kalandozni a franciák felé, ugyanazért a pénzért általánosan jobb állapotúak vannak, mint a japánokból.
És eszembe jutott egy titkos tipp: Suzuki Liana. -
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #194548 üzenetére
Rozsda, rozsda, rozsda... Soroljam még?
Inkább legyen motorikusan bajos, azt könnyebben javítom, de a Jazz-nél inkább a karosszériás problémák a jellemzők.Most gyorsan rákerestem a Hahu-n, fél millióig nem látok értelmes példányt, csak ezt. De ez túl jól néz ki az árához képest, gyanús.
Meg van ez a nugget is, ezt elfogadnám. Már csak egy Motocompo kellene a csomagtartóba.
-
Lacko32
tag
Szedán van, egy 7gen Accord. Nem adnám el semmi pénzért se. Ilyen bombabiztos, és szervizigénytelen autóm soha nem volt. Persze a kötelezők mindig időben el vannak végezve, minden porcikáját ismerem.
Őszintén? Félek belevágni bármi másba. Ez a bizalom egy másik autó fele lehet nem lenne meg, mint ennél. Ezért ugrálom körbe nagyon a témát, és kérdezek. Mindenképp kelleni fog egy tágasabb, nagyobb autó, amire az egyterű a legokosabb megoldás. Az a két plusz ülés ha nem is lesz kihasználva, egy nagy puttony igenis hasznos. Illetve a hasmagasság is. Az Accord marad, innen max a tréler viszi el, amikor leadom
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #194546 üzenetére
Bármennyire is szeretném, azok úgy szarok, ahogy vannak.
Másik WagonR-t előbb vennék, abból könnyebb jót találni óccóér’. -
tboldi
nagyúr
(#194530) focvis: Apum is a Rönó felé hajlana.
(#194531) molnarpeter: Igen, a Lupo is megfordult a fejemben.
Nem opció, mert akkor én mivel mászkáljak?
Amikor anyum éppen nappalos lenne, akkor reggel 4-5 órától este 7-8-ig nem lenne autó, apum is reggel 7-től este 6-ig távol van, nekem meg hiába van digitális oktatás, bevásárolni, meg a nagymamámat gondozni el kell tudnom menni valamivel (és ugye a lábam miatt nincs más, csak az autó).
Csak akkor tudna működni a két autó, ha anyumat kizárólag éjszakai műszakokra osztanák be.Egyébként apum mondta, hogy adjuk el a Jazz-t és abból vegyünk két olcsóbbat. Kizárt, már annyit foglalkoztam vele, nem engedem el csak úgy.
-
válasz
Lacko32 #194532 üzenetére
Nem biztos, hogy csak ez a jó ahogy nálunk van. De olyanba nem szóljon bele, amihez nem ért.
Autóhoz a nők jó része nem ért, nem érdekli a téma részleteiben, ilyen a feleségem is. Amikor óhajtja, előáll a "limuzin" és a sofőr (=én) leszállítja az óhajtott helyre.És ahogy gzbotii írja, olyan függönyt vesz amilyet akar.
-
slett27
addikt
válasz
[CS]Blade2 #194525 üzenetére
Akkor így tűnik el a kompresszió. 14-ről 12-re, aztán 10-re. Végül pedig motorfelújítás, gépműhely.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
focvis #194529 üzenetére
Nálunk mindenkinek van saját autója, intézi, amit és ahogy akar (karbantartás, tankolás, etc). Következő autómat én választom ki, már van pár jelölt, neki mindegy, mert az nekem fontos. Cserébe nem szólok bele, hogy milyen konyhabútort terveztetett magának, mert az meg az ő terepe. Se abba, hogy milyen függöny legyen a nappaliban.
-
válasz
tboldi #194526 üzenetére
Szomorú. Pont ilyenkor? Pfff.
A 3F-ből inkább egy francia, az olcsó Alfakat leélték már a suttyók. Rob210 megmondja, mit szabad venni Renaultból.
Szerk: mondjuk ha csak a vasútállomásig kell, akkor szinte bármi jó lehet. Ha esetleg lerohad, akkor akár biciklivel is oda tud jutni.
-
válasz
Lacko32 #194519 üzenetére
De van egy asszony a háznál
Mindenhol van.
Régebben engedtem, hogy az autó színébe beleszóljon; ezen már túl vagyunk. Az észszerű igényeket magamtól ismerem és figyelembe veszem, de én fizetek mindent (autót, lakást, rezsit, nyaralást, benzint, szervizt, a bevásárlás javát, stb.), én vezetem az autót, így magamtól is tökéletesen tudok dönteni autó-kérdésben.
Neki mindössze annyi dolga van, hogy behelyezze a fenekét az üzembiztos, tiszta, feltankolt autóba. -
slett27
addikt
válasz
[CS]Blade2 #194525 üzenetére
Ohh.
Értelek. Nézem is a videót....
-
tboldi
nagyúr
Alfa 147 1.6 TS Eco vehető? Ha jól rémlik, ez az amiben nincs a hírhedt okoskerék.
Anyumat tegnap kirúgták a móvári kórházból (valszeg azért, mert ellen mert szólni az inkompetens ápolási igazgatónak
), és Győrben, a
PAMOKPAEOK-ban próbálna szerencsét, úgyhogy előbb-utóbb kellene valami párszázas autó a vasútállomásra járni. Elkezdtünk ötletelni apummal, és bár japánpártiak vagyunk, ebben az árkategóriában nyilván csak csupa rozsdaboglya van, így jutottunk el a franciákig (Renault Megane 1, Clio, Thalia) és az olaszokig, na meg a VW SDI-ig. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
slett27 #194518 üzenetére
Ahogy dj79 írta, autókereséssel.
. Magamnak is nézek utána a dolgoknak, meg úgy ált. is. Az utolsó pl. Gajdán [Motorgyilkos autós szokás - így ne vezess! 1. rész | Vezess TV] Aszem ebben a videójában van.
-
Lacko32
tag
válasz
vzsryl #194521 üzenetére
Akkor mondom másképp: másfél órán át ordítottunk egymással, hogy nekünk miért egyterű kell, és nem kombi. Figyelj, a magyarázat.
Én mint kombimajom: mellém ül a nagyobbik gyerek, a kicsi veled hátul, pakkok a puttonyba.
Asszony: Én abban nem bízok, a gyerek üljön mellettem, ott a helye. Meg ha valami történik? Akkor mit csinálsz?
Meg állandóan morogsz hogy kicsi az Accord. Egy kombival mire megyünk?Nem baj, hogy az a két plusz ülés semmire nem jó, mai napig azt hiszi, ott két 180-as felnőtt elfér. Szerintem nem.
Nem tudok olyan érveket mondani, hogy elfogadja.Mondom, kihoztam volna a Ceed kombit a szalonból, mert szörnyen tetszik. De így jártam.
-
slett27
addikt
válasz
[CS]Blade2 #194517 üzenetére
Az de szépen leírtad.
Ön mivel foglalkozik Uram ?
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
slett27 #194512 üzenetére
Az anyaghasználat a szükségeshez képest szerintem mindenki minden területen érzi, hogy egyre rosszabb. A gyártás egyre rosszabb.
A turbónál van egyszer egy plusz forgó alkatrész amit széthullhat, míg jó esetben csak elkophat, szóval egy kopó, fogyó.
Ezen kívül a motor a megszokott ütemben elkopik, ellenben az eddig megszokottól nagyobb eséllyel hullik szét, de ez nem a turbó miatt van. Van amelyiknél pl. a közvetlen befecskendezés okoz ezt-azt, van amelyiknél az olajpumpa, egy rossz gyári csődarab, egy szenzor hiánya, egy rossz felhasználás vagy rossz szokás. Igazából szívóként is elhullanának azok a mai turbós motorok, amelyikek végül széthullanak.
Ezért is ajánlott pl. az 1.4T-jet, mert turbó az van meg a hozzá kapcsolódó dolgok, de a fentiektől nagyrészt mentes.Költségben mindenképpen több, mert 1x meg kell venned a kocsi részeként, és, ha minden jól megy, akkor is kinéz egy felújítás mielőtt bontóba menne az autó.
Egy csomó dologra sokkal jobban kell figyelned, vigyáznod rá. Jó olaj kell, időben kell cserélni. Nézni kell többször a szinteket, vizet, hűtők állapotát. Amikor beindítod hidegen érdemes várni elindulás előtt, hogy meglegyen az elégséges kenés. Leállítás előtt szintén járnia kellene, főleg, ha a pályáról jöttél le, mert ezek kb. tudnak vörösen izzani. Van amelyik már manapság figyel magára a tulaj helyett, és leállítás után még vissza hűti saját pumpával, ami mellékesen egy újabb hibalehetőség is egyben.
További probléma szokott lenni, hogy turbósnál a turbó fújja, így nem érzed, hogy a motor szenved. Pl.: dombon felfele mész, repül fel a gép, és beváltasz egy 4-et is, és még 4-ben alacsonyabb fordulaton is repül fel... közben meg oválisra koptatod a hengerfalat. Azzal a fokozattal érdemes menni ilyenkor, amit a szívó motorosnál is használtál. -
válasz
Kickass #194505 üzenetére
ja, mikor a "devoicing" / "zöngétlenedés"-t akarom legegyszerűbben megfogalmazni
"paszmek, etyépként esz keszitráka!"elég gyakori felszisszenés aprók böngészése közben. De tökéletesen érthető, érdemes próbálkozni hétköznapi beszédben, (peszét) meddig lehet elmenni, hogy még érthető maradj
-
Gombinyó
őstag
-
slett27
addikt
Amúgy az midig is érdekelt hogy mennyire tartós pl egy turbos 1.0-1.2-1.4-es motor. Nem vagyok gépészmérnök, de pl egy 1.4 Turbos benzines motor teljesítményre, nyomatékra LE-re annyit tud mint egy sima kétezres benzines. Az a motor mennyit fog bírni, mennyire tartós ?
Vagy a 999 ccm-es Ford Focus az Ecoboost motorral 125LE.Számomra sok a kérdőjel itt.
-
ngaba
aktív tag
válasz
Lacko32 #194496 üzenetére
A felsorolt egyterűek között elég sok méretkategória van. Amelyik neked praktikusabb.
- Új Scenicet passzolom, de Renault-t inkább dízellel.
- Zafira Tourer inkább benzin (a 2.0 cdti-ről lehet rosszakat hallani, kisebbel meg szerintem nem érdemes).
- S-Max csak 2.0 tdci-vel.
- A Touran tsi-kről meg amit mindig elmondanak, szíjas legyen stb.És ha a dízel is opció lett, akkor a Picasso 2.0 HDI-vel (vagy Peugeot 5008).
Szerk.: A fritut én se hallottam még.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #194506 üzenetére
Én azt, hogy majd kinövik, mint ahogy előttük is nagyrészt kinőtték az adott időszak hülyeségeit azok a fiatalok.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #194506 üzenetére
Recepció, futár.
-
-
Kickass
őstag
Pasztmek!
@all: Köszönöm a felhomályosítást
-
válasz
Lacko32 #194496 üzenetére
Miért nem keresel egy értelmes kombit? Mit nyújt számodra az egyterű amit egy kombi nem tud?
Más.
Visszaolvasva az elmúlt pár napot, kikívánkozik néhány szvsz gondolat.
- A Golf VI beltéri műanyagjainak minősége veri az összes versenytársat, és Trendline-tól R-ig azonos. A Trendline alap műanyag kormánya valóban szégyen, kb. 20-ért kapni bele jó állapotú bontott bőröst.
- Ha felbukkan egy jó vétel egy keresett modellből, akkor arra le kell csapni lehetőleg még aznap.Gratulálok az új vásárlásokhoz!
(Érdekes, azt gondoltam volna, hogy a fritut mindenki fritunak hívja.)
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- sziku69: Szólánc.
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Kés topik
- ASUS notebook topic
- iPhone topik
- PlayStation 5
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Bomba ár HP X360 11 G5 - Intel N4020 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD Touch I Cam I W11 I Garancia!
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !
- Eredeti Lenovo 300W töltők - ADL300SDC3A
- Új Asus F16 TUF WQXGA 165Hz G-Sync i7-14650HX 16mag 16GB 1TB SSD Nvidia RTX 5050 8GB Win11 Garancia
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF A620M R5 7600X 32GB DDR5 1TB SSD RX 6700 XT 12GB ZALMAN I3 NEO A-Data 750W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest