Hirdetés
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Akciókamerák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- RAM topik
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- ASUS notebook topic
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- LED / LCD TV topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisza25
félisten
-
donbig
tag
válasz
Dare2Live #185788 üzenetére
Bár egy másik szabálysértés kapcsán, de...
".......a szabályszegést nem szabálysértési, hanem közigazgatási eljárásban vizsgálják. Ennek azért van kiemelt jelentősége, mert ezen eljárásban a fent említett megtagadási ok nem áll rendelkezésünkre, tehát főszabály szerint akkor is kötelesek vagyunk vallomást tenni, hogyha önmagunkat vagy hozzátartozónkat vádolnánk meg a szabályszegés elkövetésével.
Tapasztalatunk szerint ugyanakkor azokban az esetekben, amikor a gépjármű üzembentartója nem emlékszik arra, hogy az adott időpontban ki vezette a gépjárművet, s erről nyilatkozik a hatóságnak, úgy igen nagy a valószínűsége annak, hogy az eljárás bírság kiszabása nélkül zárul le. Ez alól kivétel az az eset, hogyha az adott önkormányzati rendelet kifejezetten előírja az üzembentartó mögöttes felelősségét. Ilyen esetben ugyanis a bírságot végső esetben az üzembentartóval szemben szabják ki." -
zhali
csendes tag
A közigazgatási ügyre a 2016. évi CL. törvény vonatkozik. A 66. szakasz szól a tanuról. Az njt.hu-n megtalálod.
-
Dare2Live
félisten
válasz
molnarpeter #185789 üzenetére
Felhívtam ezt mondtam azt mondta közigazgatásban nincs ilyen és nem arra válaszoltam amit kérdeztek ezért a 20.000Ft bírság.
Meg majd be kell fizetnem a másik bírságot is ami még nem tudom mennyi, mert bekanyarodtam egy utcába amibe nem lehetett volna és persze büntipont is lesz."Kicsit" fel is húztam magam az utobbi hetek nagyon nehezek, amúgy is évek óta megy a külföld, nem külföld ez most eléggé meglökött. Neki is kezdtem állást nézni (nálam néha így mennek a dolgok) de most nem mehetek feleségem utolsó hónapban aztán fél év múlva meg már lehet megint ittmaradnék mert hmmm mért is maradnék itthon?
-
Dare2Live
félisten
válasz
LuckyL #185520 üzenetére
Pontosan azt írtam meg nekik amit írtál (amúgy közigazgatási ügy) erre kaptam egy 20.000Fts eljárási bírságot és egy másik levelet, hogy nevezzem meg ki vezette az autót az adott időpontban.
Felhívtam őket, azt mondták közigazgatási ügy itt nincs olyan hogy objektív felelőség meg kell neveznem ki vezette az autót a büntit azért kaptam mert nem arra válaszoltam mint amit kérdeztek.
Közbe az idegeim is ki vannak más miatt. 3hete nincs ovi én meg HOból dolgozom...
-
Dr.Burn
őstag
válasz
GeneraL_XTX #185762 üzenetére
Lehetne tudni ennek a kereskedesnek a nevet? Lehet, hogy mar innen is volt valakinek dolga veluk.
-
válasz
GeneraL_XTX #185784 üzenetére
ok
-
GeneraL_XTX
veterán
válasz
LuckyL #185782 üzenetére
Világos, hát meglátjuk mi lesz majd az adásvételin. Mivel a foglalóm már benne áll, egyenlőre nem visszakozok. Majd mindent gondosan átolvasok. Kérdés, ha nem felel majd meg a szerződés, akkor mi lesz a helyzet.
"egyébként az benne is van ha megnézed hogy nem vállal semmiylen felelősséget, ha csak megbízási szerződéssel értékesít..."
Láttam, de nem gondoltam volna, hogy ez is ilyen.OPiiPO: Csak egy képet küldtem a foglalós papírról
-
válasz
GeneraL_XTX #185781 üzenetére
Kérhetném hogy ne privátban beszéljétek meg, jól jöhet még ez az infó másoknak is - köszi
-
válasz
GeneraL_XTX #185778 üzenetére
megnéztem a foglaló papírt amit küldél, az a baj ezzel, hogy nem derül ki belőle hogy kinek a tulajdona az autó, csak annyit ír hogy az xxx kft által "forgalmazott"
egyébként az benne is van ha megnézed hogy nem vállal semmiylen felelősséget, ha csak megbízási szerződéssel értékesít...a lényeg tualjdonképpen röviden összefoglalva:
1, ha a cégtől veszed, úgy hogy előtte forgalomba van helyezve a cég nevére, akkor van szavatosságod (bár ez nem sokat számít szvsz) és tiszta a jogi helyzet is, nem hamisítassz, nem vehetsz részt adócsalásban
2, ha valaki olyantól veszed akit sose láttál, nincs is jelen és a te nevedre lesz először itthon forglaombahelyezve, akkor mindenféle problémád lehet később (rendőrség, nav) és elfelejtheted a szavatosságot is természetesen
-
GeneraL_XTX
veterán
válasz
LuckyL #185779 üzenetére
Küldtem privátot.
Igazából én úgy gondoltam, hogy nyilván az ő nevén van, ő hirdeti, kereskedésben is akkor voltam először életemben
Amikor kérte az adókártyám akkor kezdtem furcsállani a dolgot, de mivel az nincs így nem tudtam adni. Utána délután gondolkodtam, hogy vajon minek az neki, először azt hittem az átíráshoz kell, de kérdezgettem haverokat és nekik nem kellett. utána kezdtem neten nézelődni...
-
alázógyík
addikt
válasz
GeneraL_XTX #185778 üzenetére
Ha külföldi tulaj nevén van az autó, akkor reg.adó sincsen rá fizetve.
A te adószámod emiatt kellett neki gondolom.Az meg hogy mit ír az adásvételibe, teljesen mindegy, mert ő mossa kezeit, nem tőle vetted az autót, hanem egy "osztrák bácsitól".
-
válasz
GeneraL_XTX #185778 üzenetére
de kivel papíroztad a foglalót?
ki az eladó a papíron?
ha nincs az autó a cég nevén, honnan tudod egyáltalán hogy az ő tulajdonában van?
ezeket legalább oylan fontos tisztázni mint hogy jó e az autóaz a baj tudod hogy neked ez az első autó ügyleted neki meg az ezredik és úgy basz át ahogy akar, ha nem tisztázod a feltételeket
nem mondom hogy át leszel verve valamivel, de abból hogy kérte az adószámodat, már világosan látszik merre halad ez az ügylet....
eleve minek kell 150k foglalót adni, elég lett volna 20 ezer ft is, pláne hogy magyar papírja sincs a gépnekmindenesetre szurkolok neked, csak sajnos van rálátásom hogyan megy a papírozás ebben a szegmensben és utána milyen kellemetlenségei lehetnek a kedves naív vevőnek
-
GeneraL_XTX
veterán
válasz
LuckyL #185777 üzenetére
Hát külföldi tulajjal vagy kereskedéssel azt még nem tudom, mint mondtam azt még nem láttam. A foglalót lepapiroztuk, rákerült, hogy a a teljes forgalomba hozásának a költségét az eladó vállalja, plusz aklíma hiba is rákerült, azért, hogy ha ezek nincsenek megcsinálva elállhatok és a dupláját fizeti vissza.
Természetesen a vételár fennmaradó 700.000ft-ját csak akkor adom oda amikor minden irat kész, és meggyőződtem a klíma kijavításáról is. Csak akkor írok alá bármilyen adásvételit is.
Amúgy meg nem kioktatásért jöttem, hanem segítségért, első autó, első vásárlás, ebbe beleszaladtam, és tanács kéne hogy jöjjek ki jól belőle.
-
válasz
GeneraL_XTX #185776 üzenetére
működhet a cége 89 óta is, de ha aláírsz egy adásvételi szerződést egy oylan külföldi tulajjal, akit sosem láttál és jó eséllyel nem is tud a dologról akkor minimum egy bűncselekményt elkövetsz
a foglalót miylen szerződés alapján, kinek adtad oda?
nem akarlak megsérteni, de a pontos feltételek tisztázása nélkül egy nem működő klímás autóra foglalót adni....bemondásra elhinni hogy majd megcsináltatja...tényleg elég nagy balekség
kérdezni mindig ELŐTTE kell -
GeneraL_XTX
veterán
válasz
LuckyL #185775 üzenetére
Hát csaknem, azert 2004 ota működik a cége, ennek azért utánanéztem. Na mind1 lebeszélem vele, ha a szerződésben benne lesz amit mondott, hogy motorra valtora fel ev szavatossaot vállal akkor rendben, ha meg nem majd beleíratom vele. De még nem láttam milyen a adásvételi, egyenlőre csak paráztatom magam.
jo deal nem jo, megneztunk par magánszdmélyes stilo-t hat a képeken gyonyorűen kinéző autón nem volt olyan elem ami nem volt megtorve, meg heggesztve volt a küszöbb 600k-ért, a masikba meg rossz volt a klima amin meglepodott de ő ugyan nem csinaltatja meg. Ennek se működik, de a faszi azonnal mondta hogy megy klímashoz es megcsináltatja.
szoval nem könnyű -
válasz
GeneraL_XTX #185762 üzenetére
szavatosságod sem lesz (ez mondjuk egyébként sem reális igény egy 10+ éves autónál) és elképzelhető hogy közokirathamisításban is társtettes leszel
jó deal -
silver10
aktív tag
válasz
GeneraL_XTX #185771 üzenetére
Ez egy uniqua-s biztosítási papír, nem? A forgalmijuk hasonló a mienkhez, vagy tévedek?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
dome29 #185766 üzenetére
V6 dízelt javasolnám, megbízható, és nem egy traktor. Újabb évjáratok nem tudom, voltak-e gen 3 2.0 tfsi motorral, azt meg lehet ismerni a szívócső befecskendezőről. Korábbi 1.8-2.0 benzinesek kockázatosabbak. 3.2 fsi talán jobb lehet, nem ismerem annyira, talán vezérlés és koksz rémlik, de annyira nem nagyon képben.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
GeneraL_XTX #185769 üzenetére
Not found.
-
válasz
GeneraL_XTX #185767 üzenetére
Tehát akkor már magyar papíros? Vagy ő megvette, a kinti forgalmi papír van a nevén, de nem honosította?
-
dome29
aktív tag
Sziasztok!
Audiba tudnátok nekem esetleg megbízható motort ajánlani?
nem sok jót hallok a benzines motrokról, illetve legtöbb 200e körüli vagy alatti hirdetéseknél már motorgeneràl történt.. de gondolom van belőlük ami azért “megbízhatóbb..”!?
dízeleket jobban dicsérik, de nem szeretnék dízelt.
valami “erősebb” benzines lenne a cél ( pl.: 2.0tfsi, 3.2 fsi!?)
(Audi A4 B8, Audi A5)
köszönöm -
Gombinyó
őstag
válasz
GeneraL_XTX #185762 üzenetére
Így dolgoznak itthon a "kavicsos nepperek". Papíron egy kitalált, külföldi embertől veszed meg az autót.
-
GeneraL_XTX
veterán
válasz
CactuS #185763 üzenetére
igen, rozsda nem látszik sehol, küszöböket, kerékíveket is néztük bőségesen, egy nagyon minimális van az egyik első kerékív alján, de semmi több.
Tegnap amúgy mondta, hogy szavatosságot vállal a motorra meg a váltóra, természetesen a kopó alkatrészekre nem, de ezt mindenképpen írásban akarom majd látni.
Előéletéről annyit tudni hogy 1 osztrák tulaja volt, vezetett pecsételt szervízkönyvel utolsó bejegyzés 2015 ekkor állt 125.000km körül most 163000km van benne. 2005/3 gyártás.
Belül is kb ez afutásteljesítmény látszik, minden gyári benne de nincs szétkopva a kormány, a váltó, a pedálok, semmi ami magasabb kilométerfutásra következtetne.
-
válasz
GeneraL_XTX #185762 üzenetére
Ja, biankó szerződés, egyből a nevedre írja. Gyakorlatilag nagyon nehéz bármit is számon kérni a kereskedőn ilyen esetben. Az alja amúgy rendben van az autónak?
-
GeneraL_XTX
veterán
Sziasztok kéne egy kis help, hogy ne én legyek a következő, aki ráfarag első autó vásárlással
Na szóval kinéztem egy autót, kereskedésből, a típust már tudtam, hogy mit szeretnék (Fiat Stilo 1.4 benzines faceliftes) próbáltam követni az általános tanácsot, hogy a ha-auto kínlat felső szegmenséből válasszak, állapotot nézzek ne km-ert ez olyan jól sikerült, hogy kinéztem a piacon az egyik legdrágábbat amit el is mentem megnézni egy hozzáértő ismerőssel akinek már 6 éve ilyen kocsija van. (többek között ezért is akrtam stilo-t mert van az ismertségemben aki ért hozzá). Kétszer is átnéztük, mentünk is vele tényleg jó állapotúnak tűnik.
A kereskedő már előre mondta, hogy osztrák a autó, a 850 ezres ár az átírás teljes költségét magába foglalja, hunosítás, friss műszaki, névre írás stb. A klíma nem igazán működött, de mondta azt kijavítja stb.
Végül lefoglalóztam, 150,000ft-al. Utána jött a furcsa dolog, kérte az adókártyám, ami nincs, elhagytam és azóta nem csináltattam újra. Kicsit furcsállom is hogy minek, mondtam neki megcsináltatom, majd jelentkezem de kicsit utánaolvastam neten és valószínusíthető hogy az én nevemen akarja magyarosítani a kocsit, tehát a majdnai szerződés is arról fog szólni, hogy a volt osztrák tulajtól veszem a kocsit és a kereskedő csak holmi közvetítő szerepet vállal ami aggályokat vet fel bennem, hogy ha esetleges rejtett hiba van, akkor hogy fogom tudni meg kinél a szavatossági igényemet behajtani.
Valami tipp esetleg, hogy hogy csináljam ezt jól? Szerződés még nincs egyenlőre csak foglalózva van.
előre is köszi a válaszokat!
-
-
-
kisza25
félisten
válasz
Luck Dragon #185753 üzenetére
-
-
-
válasz
Mauzes #185732 üzenetére
igen, vissza lehet élni vele, de ennek valószínűsége (nagyon) kicsi
lopott autót mozgatni, kúton ingyen tankolni a legkönnyebb úgy ha gyártanak egy rendszámot egy ugyanolyan típusú/színű autó alapján, ehhez a legjobb forrás a használatuató hirdetésamikor anno voltak a cigánygyilkosságok, akkor is ilyen rendszámokat használtak és több embert/céget is tévesen megkerestek akár a hajnali órákban a nyomozók emiatt, hogy gyanúba került
-
b4zsi-
őstag
válasz
Dare2Live #185745 üzenetére
Családtervezés miatt gondolkodtunk el a cseréjén még a tavalyi évben. Aztán gondolkodtunk, hogy amíg nincs meg a gyerkőc addig kettőnknek bőven elég és igaz, hogy dízel, de nincs benne se DPF, se kettőstömegű és a 4 literes fogyasztás is kedvező. Megvolt rajta ősszel a vezérléscsere, olajcsere utána történt vele az előbb említett baleset.
Szerintem kivárunk, hogy lehet boldogulni 1 gyerekkel a Polo-val és ha szűknek ígérkezik akkor se az eladás lenne a logikus út, hanem 2. autónak megtartás. -
Dare2Live
félisten
válasz
b4zsi- #185726 üzenetére
Ez durva.
Polot mért akarod cserélni? Nem fiatal de most eladni nem lesz könnyű.
btw elsőre azt döntsd el mire van szükséged. Mi az ami poloban nem volt jó. Egy IX20/Venga akkor játszik ha kis egyterűt akarsz. Tehát legyen nagyobb a csomagtere, legyen variálható, kicsit szeretsz magasabban ülni, van gyerek/babakocsi, kisbicikli... ide ideális imo a venga/ix20. Ha polo megfelet, nincs gyerek I20/polo/yaris kategória jó. Ha i20/polo/yarisnál picit nagyobb kell, gyerek nincs akkor meg a ceed/golf... kategória.
Nálunk pl yaris kicsi lett gyerek miatt. Így lett venga. ceedet is megnéztük de gyerekkel sokkalsokkal jobb egy kis egyterű.
-
ngaba
aktív tag
De olyan autót meg nem veszünk...
Én közeli rokonról vettem autót, aki autóbehozatallal is foglaalkozott. Aztán úgy néz ki, hogy spanyol taxi volt 5 évig.
Mindenesetre a szerelőm kiszedte a computerből, hogy tekerve volt, plusz van a középkonzol felett 3 csavarhely (taxióra?), illetve a középkonzol előtti mütyűrtartóba is volt fúrva valami (cb rádió?). Egy 500 ezret már rá kellett költeni. Szép sztori.
-
emvy
félisten
válasz
szabonagyur #185737 üzenetére
Jaja, azon en is rohogtem
-
ngaba
aktív tag
-
kisza25
félisten
válasz
b4zsi- #185731 üzenetére
4 felnőtt kényelmesen elfér benne és 320 liter a csomagtartó, amúgy tipóból is van ám pár olcsóbb darab fent, ami jóval nagyobb
-
Mauzes
addikt
Sziasztok! Ez nem kötekedés, tényleg érdekel. Látom, hogy sok ember (nem csak itt) a netre feltöltött képeiről kisatírozza a rendszámot. Ennek mi a célja? Vissza lehet élni valahogy ezzel az információval? Mi a különbség aközött, hogy az utcán látok egy rendszámos autót meg hogy az interneten látok egy rendszámos autót?
-
kisza25
félisten
-
b4zsi-
őstag
Igazából még mindig a 2006-os VW Polo TDI 70 LE utódját keressük csak a tavalyi év vége nem úgy sikerült ahogy szerettük volna. Az autószerelő próbaúton ledarálta az egész oldalát a szalagkorláton (még decemberben megcsináltatta a saját kontójára), de nyilván a kocsi amúgy se magas értéke így még alacsonyabb. Ezért nehéz a döntés, hogy tartsuk még meg ameddig lehet vagy keressünk egy nagyobb egyterűre hajazó benzinest.
kisza25
Ez a kettő van a közelben azért linkeltem csak. Akkor valószínűleg az i20/i30 vonalon jobb áron tud az ember vásárolni, mert több elérhető a piacon. -
Dare2Live
félisten
válasz
b4zsi- #185722 üzenetére
Igen.
Mindkettőből van 1.6al szerelt. Ha választani lehet jobb döntés az 1.6. Nem mert erősebb hanem mert 1.4nél ritkán de van vezérlés probléma. Ha 1.4et veszel vezérlésre, láncfeszítőre érdemes ránézni.
Szerintem ajánlott tipus.Megvétel után:
-Vezérlésre, láncfeszítőre ránézni.
-Szelephézagot nézni: Igen a szerelők túlnyomó része hidrotőkésnek hiszi. Nem az!
-motorolaj, szürő csere
-váltóolaj csere ajánlott. -
válasz
kisza25 #185715 üzenetére
azokra ők is csak foglalót fizettek, majd akkor fizetik ki az importőrnek a teljes árat ha van vevő és akkor kapják meg a forgalombahelyezéshez szükséges iratokat
elszállt euro árfolyam mellett forintban nem fgosz alacsonyabb árat kapni szvsz
de ki tudja, hátha, azzal hogy próbálkozol nem vesztessz semmit -
Biqci
aktív tag
válasz
Mauzes #185716 üzenetére
Ez ok, de egyrészt ez nem most volt, ahogy írtam is, akkor még senki nem látta előre a piaci trendeket, másrészt pedig valóban, sok ember csak az orra néz, nem hosszú távon gondolkodik. Mi pl. ezért is döntöttünk úgy, hogy máshol próbálunk boldogulni, ahol hosszú távon be tudja magát az ember biztosítani...
-
kisza25
félisten
válasz
LuckyL #185713 üzenetére
Egy használt kereskedésben mondjuk lehet, hogy kp-ra áll az autók többsége, csak nehéz elképzelni, hogy 0 hitellel van ott 100M Ft-nyi autó.
Legtöbb márka kereskedés folyamatosan rendel, hogy legyen mit eladni, mert több hónap egy gyártás.
A fiatot ahol vettem, ott lemondtak több megrendelést bukva a foglalót, 200M Ft értékben lesz ott új autó (legalábbis a kereskedő ezt mondta)
4 fajta márkát árul, minden tipusból szokott lenni legalább 1db, az már alapból 15-20 autó.
De mindegy, ebbe nem látok bele. -
válasz
kisza25 #185712 üzenetére
"Nem hiszem, hogy tobb 100M Ft-nyi autó kp-ből állna a kereskedésekben. Hiába a moratórium a kamat ketyeg."
nem igazán van arra egy márkakereskedésnek szüksége hogy hitelből új autó készletet tartson, nem is bevett dolog ez tudomásom szerint
inkább a beszámított használatautók lehetnek azok, amikben pénz áll -
kisza25
félisten
válasz
Dare2Live #185711 üzenetére
amíg tart a kijárási korlátozás elvileg nem sok autót tudnak eladni. Bp meg nagy városok előnyben vannak, de nekem alsó hangon 30-150km-t kell mennem egy nagyobb kerekedésig és most kijárási korlátozás van ugye, amit bármikor tovább szigoríthatnak.
A használt autó piac árait nehéz megmondani, rövid távon ár csökkenést, hosszabb távon árnövekedést várok. Azért is akarok most egyből másik autót.
Most nincs vevő és sokan eladják a második autót, hogy legyen tartalékuk (megszűnt munka, mint nálam, vagy félnek, hogy mi lesz) a kereskedőkön is rajta lehet a para, ez lejjebb viszi az árakat. Aztán lemegy a vírus, visszatér nagyjából a régi kerékvágásba az élet (pont olyan biztos nem lesz, mint a vírus előtt)
Kezdenek autókat venni, mert kell munkához stb., újra beindulnak az új autó gyártások (szerintem lesz kb két felszereltség ami kapható lesz, a többire 6hó+-t kell várni) újra indul a használt autó behozatal, na ettől is függ sok minden, hogy nagy vehemenciával behoz mindenki egy csomó autót, vagy folyamatosan kezdenek újra behozni autókat.
Az is kérdés, hogy mennyi kereskedő hullik ki ebben az x hónapban mikor nem tud eladni.
Nem hiszem, hogy tobb 100M Ft-nyi autó kp-ből állna a kereskedésekben. Hiába a moratórium a kamat ketyeg.
Készülök is pár komolyabb alkura -
Dare2Live
félisten
válasz
kisza25 #185707 üzenetére
Egy ideig akkor még nem emelkednek az árak. Idő kell míg a 2.autó, flotta autó... kifut és majd utána jön a drágulás. Persze importőrök nem fognak szórakozni árat fognak emelni.
De kiszámíthatatlan. Nem tudom még 1hónapig tart ez az őrület vagy 6ig. Vagy mutálódik ez a szar és 2*is el lehet kapni és mindmeghalunk és már mindenki eladta az egy autóját is...
Nekem ami most durva az a sebesség. Megéltem 2008at akkor első hónapokban ment tovább a gyártás aztán eltűnt egy műszak, majd mégegy kb 6-7hó alatt eltűnt a rendelésállomány 70%a.
Most 2hét alatt tünt el a rendelésállomány 80%. 3hete még embert akartak felvenni. Most mindenkit akit lehetett kölcsönzött, ukrán, próbaidős elküldve és ez nem volt elég, nyári leállás előrehozva vagy szabadságokat kötelezően kiadták.
Én IT vonalon dolgozok pl egy nagy német autóipar beszállító szerver-infrastuktúra rendszergazdája vagyok. Elvileg több éves szerződésünk van de ha ez az egész elhúzódik én se leszek vidám nálunk is be fog indulni a kasza. Az pedig bárkire lesújthat.
-
kisza25
félisten
válasz
Gergőke88 #185709 üzenetére
Az inagtalnok átlag 4%mindig eladó, válás, öröklés, kisebb kell, nagyobb kell, munka miatt költözni kell, nem tudja fizetni a hitelt...ezek el akrjak adni és annyiért adják el amenyit akkor ér. Adtam el 10-15M között házakat 2013-14- ben, ugyanolyanokat tavaly 25-35M lehetett eladni.
Eladó ház mindig lesz, ha az arány nagyobb, akkor olcsóbb lesz, ha kisebb akkor drágább, + még elég sok minden befolyásolja kereslet/kínalat (tó mellett van, belvárosban van, panorámás, vízparti...
Most voltunk kb a 2008-as válság elötti szinten árakban és eladásokban, most valami hasonló fog következni, mint. A 2008-as válság után, csak az árak változása időbe telik, azért írtam 1-2 évet. -
kisza25
félisten
válasz
Dare2Live #185705 üzenetére
Nemsokára lesz neki annyi, kb egy, vagy két évet bírjon még ki és még marad is pénze (én így számolok)
Mert már kezdtek lefele menni az árak és erre jött most a korona vírus, megállt a piac és egy csomó ember elveszti a munkáját és nem is biztos, hogy visszanyerik, ha ez az egész lement. Sokan lesznek kénytelenek eladni a házat és a vásarlók szama meg csökken, telitődik a piac és lejebb mennek az arak.
Rengetegen adják el most az autójukat, főleg második autót. 2hete nincs behozatal, de még mindig 100000 felett az autók száma hahun, pedig rengeteg el is megy (kb 200 autó van nálam parkolóban, napi 20-25 eltűnik.
Estére lemegy 90-95000-re másnap megint 100e felett van.(éjjel frissül) és rengeteg a magyar rendszámos eladó autó -
Dare2Live
félisten
válasz
kisza25 #185702 üzenetére
Erről ismerős jutott eszembe hogy nagyon sokat dolgozik, sporol ahogy bír van már 10misije bankban és félrerakott az elmúlt évben 4millió ftt. De a lakás amit meg akart venni az ára 6millióval lett drágább. A kérdése annyi lenne számoljuk már ki neki, hogy ha minden évben uez történik mikor lesz elég pénze, hogy megvegye a lakást?
363as eurot láttátok? Most nem tudom mi van a piacon kereslet vonalon az tuti, hogy 2hete már nem jön be semmi import, de ha 1-2-3hónap múlva beindul az import nem lesznek a használt autók olcsobbak... és gondolom új autónál importőrök se fogják benyelni ezt a difit.
-
Biqci
aktív tag
válasz
kisza25 #185702 üzenetére
Ez se semmi egy élettörténet
Egy cimborám járt úgy, kb. 16-17 éve, hogy kiment az Usa-ba a feleségével pénzt keresni, de előtte eladták a lakásukat mert nem volt elég induló tőke. Egy év alatt félreraktak egy csomó pénzt és mikor visszajöttek, tudtak venni egy ugyanolyat, mint amit eladtak. Miskolci a sztori, pont akkor indultak meg felfelé a városban az ingatlan árak
Új hozzászólás Aktív témák
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Akciókamerák
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Béta iOS-t használók topikja
- Battlefield 6
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- RAM topik
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 14400F / RX 6900XT 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Game Pass Ultimate előfizetés azonnal, élettartam garanciával, problémamentesen! Immáron 8 éve!
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i5-8130U 12GB 512GB 14" FHD 1 év garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Xiaomi Redmi 14 C 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest