Hirdetés
- RAM topik
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Milyen processzort vegyek?
- Alienware notebook topik
- Milyen széket vegyek?
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Használhatatlanná teszi az egyes HP LaserJet nyomtatókat egy új firmware
- OLED TV topic
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mindennél nagyobb: tesztpadon a Ryzen 9 9950X3D CPU
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Gombinyó #184577 üzenetére
Kiderült hogy ismerős árul egy 1.6i Fluence-t, teljesen ismert előélet az elég nagy hívószó manapság... Az mennyire lenne jó választás?
kisza25: Fogyi miatt kilőve amúgy is.
molnarpeter: RX400h inkább.
Prius nem, az max 1 gyerek mellé lenne elég... de még ebben sem vagyok biztos.
dj79: Kombi kéne belőle, volt a családban G8 Civic. Alig nagyobb mint a Jazz belül, azt kiejteném. Az 1.8-as nem meg de sokat eszik cserébe és tele van sok idegesítő hibával ha nem az évjárat végéről veszed.
Biqci: Nem napi használós lenne, hétköznap 1x boltba elmenni meg hétvégén a városban 10-20 km-t letekerni.
-
-
tipuka
addikt
válasz
CactuS #184516 üzenetére
nagyon jól hangzik
mondjuk nekem tök 8 befér -e valaki mögém, mert 1 embert viszek nagyrészt
Más:
Na voltam a héten még ezen felül 3 autókereskedésben.
Beültem a Jazz-be, amit ajánlottatok, élőben tetszetős, főleg kékben, de basszus nem fért el a lábam normálisan. Viszont amiket próbáltam még, egy Mazda 2-ben és egy Opel Merivában simán beférek, jól látok minden, a Mazdából ki sem néztem volna, kis aranyos kocsi. (igen mindent hátratoltam és a kormányt teljesen felemeltem, de így se volt jó a Jazz...) (meg ugye volt az A'-s Merci amiben még jól elfértem)
Van még ötletetek mit nézzek meg?
Egyáltalán ez a 3 autó mennyire ajánlott vétel?
Mindenképp megbízható autót szeretnék.
2es Prius-t még nem próbáltam, nem volt a kereskedésekben, bár az pont nem annyira picit autó (mondjuk a legjobb választás ő lenne, csak parkolni kellene megtanuljak vele normálisan) -
diegho
nagyúr
A 301, c izé, fluence felé olcsó autók mennyire vállalhatóak? Ezek már egy szinttel a Dacia felett vannak?
-
batai15
félisten
Én 1m körül Peugeot 407 néznék, és nem mert nekem az van,hanem mert 1m körül nagyobb az esély a 3f szabály miatt értelmeset venni mint a többi hasonló kategóriájú autóbol.
Pár hónapig néztem a kínálatot, Toyota, Peugeot,merci vonalon mire az enyémet meg vettem. , úgy gondolom hogy érdemes volna rájuk nezni.
Én például 2 hét használat után úgy érzem jót választottam a 407bol .2007.5 havi jól felszerelt, km sem sok benne.
Kötelező vezérlés, olaj csere, hátsó futómű stab rúd kellesz , váltó olajcsere, és vmeik motor tartó bak .na meg majd új alufelni meg nyári szett.
És 1.3 volf az autó. Szép állapotban van, eléggé jól felszerelt. Tágas. Kívülről is szép.
Javítások meg ezekből a váltó olaj csere a húzós (80k) vezérlés olaj csere kb 60,stabrud bakok meg vagy 30k .felni meg gumi lesz vagy 250 ,de normális új gumit akarok, szép 18as felnivel . -
w333
félisten
Vagy esetleg amiket még néztem az B5.5 Passat 1.9PD (131LE)
Sürgősen kéne megnézni autókat mert elvitték a Leont !
-
Zolás
addikt
Ha már hombár egyterűekről van úgyis szó, Honda FR-V tapasztalata van valakinek? Szeretem a nagy autókat, és ez nagyon bejön formára és belsőre is. Egyedül vezetem nagyrészt, de a kisautókból most elegem van. 1.8 benzinnel venném.
-
dj79
senior tag
válasz
molnarpeter #184578 üzenetére
Kapuzárási pánikra?
Amúgy pont a 2.5m az a mezsgye, ahol kettes prius már nincs, a hármasoknak meg nagyon az alja található sajnos... Felhívtam pár 3m alatti hirdetéstAmúgy lehet venni golf plust, alteát, yetit etc, csak bele kell kalkulálni, hogy ilyen használat mellett 3 évente kokszmentesíteni kell, illetve 7-8 ezrenként olajcsere.
-
Dare2Live
félisten
-
Dare2Live
félisten
Hyundai/Kia nem a jó fogyasztásról híres akár benzin akár dizel akár 1400ccm akár 2000ccm. Nálam 1.6os Venga ovatosan vezetve 8-9l bepuszil városban 3-10kmes távokon. Másnál ez 10l+ lenne. És 2.0 érezhetően többet kérne. Szóval szerintem kizárt.
Ez nem 1.3as jazz, yaris, hogy városban megáll 6-7literből...btw mért akarsz 2.0át városra?
szerk: Akármi lesz megvétel elött próbáljátok bele megvétel elött a babakocsi+kisbicikli kombót....
-
Sunnam
tag
Sziasztok!
Remélem tudtok segíteni. Ismerősöm el szeretné adni a 2010-es 69LE-s VW Polo-át (1.9millióért). Ér ennyit ez az alap felszereltségű 50e kilométert futott verzió (trendline)? Annyi, hogy biztosan tudom az előtörténetét a kocsinak (megkímélt, garázsban tartott, első tulaj, nem volt még törve, női tulaj).
Köszi
-
dj79
senior tag
292-vel adtam el a lesajnált p307 2.0 hdi-t
Qru: Bp-n belül szerintem necces, egy sima 1.4 16v megane is megette a kilencet megyeszékhelyen csak városi használatban, bár a tsi kevesebbet eszik érdekes módon.
Dare2Live: pont a hordozós/menetiránynak háttal bekötött gyereküléses időszak a problémás lábtér tekintetében
-
Dare2Live
félisten
Gyerekekkel főleg kisgyerekekkel jórészt városba sztem egyterű kell. Esetleg crossover.
A fő kérdés a mekkora csomagtér kell. Ha be kell férnie a babakocsi+kisbiciklinek akkor min 420+literben gondolkodjanak. A kínálat széles. Venga/IX20, SX4 Scross, Meriva, Toyota Verso, C-Max, Scienic, C-max.... Óriási előny kombival szemben, hogy pl Venga/IX20nál 440liter kijön 4.075méterből. Meg sok esetben hátsó sor pl tologatható. 10-30kg közt nem kell nekik nagy lábhely, úgy meg ha kell akkor a 440liter hirtelen 530liter lesz.
Mondanám, hogy jazz is jó, de valójában 2 gyerekkel kicsi. Egy normál babakocsi+kisbicikli nem megy bele.Ha 500+liter kell alapból akkor grand scienic, grand c-max, S-Max... vonalon nézegetnék. De főleg városra inkább a fentiekből választanék. Ha késöbb mégis nagy nyaralás lesz még mindig lehet venni egy tetőcsomagtartót.
-
Zolás
addikt
Kintről frissen behozottnak tűnik, legalábbis a rendszám nagyon friss rajta, és mivel ennek a magyarázata nincs benne a hirdetésbe, csak a sugallat, hogy hosszú ideje a tulajdonosa, engem rögtön elrettent. Jól megírt hirdetés, minden lényeges dolgot elkerülve. Szépen ki van takarítva, mosás, polírozás utáni fotók. És privát vélemény, de túl kevés a kilóméter benne a korához képest, ami nem lenne baj, ha nem párhetes rendszáma lenne.
Mint autót kereső, és abszolút nemhozzáértő, én kihagynám, jó messziről. -
Miert?
Persze tudom, a dizel varosban tuti tonkremegy, franciak mind szarok, osszes BMW-k leeg, turbot gyartani 20 ev utan se tud senki ugy, hogy ne szarjon be ket bevasarlas utan, Teslakban megdoglik az akku 100k utan... es kizarolag szivo Jazz, Lancer meg Avensis johet szoba
Qru: koszi, szoval az is leeg
-
w333
félisten
Szerintetek ez milyen lehet ... A4 (2.0 szívó) ?
-
Qru
MODERÁTOR
Ismerős keres autót, jön a második gyerek (az első most múlt 2 éves) szóval vmi nagyobb csomagterű kéne. Boltba elmenni, esetleg isibe, max táv a 100km-re lakó nagymama ezért mindenképpen benzinesben gondolkoznak. A keret kb 2,5M (+átáírás és első szerviz ezen felül).
Különös extra igény nincs, nem kell automata váltó sem pl. Klíma legyen, eseteleg tempomat de a rövdtávok miatt az se gáz ha nincs. Legyen megbízható és biztonságos kb ennyi az elvárás.
-
válasz
molnarpeter #184538 üzenetére
Golf 4 1.9 TD 75hp AAZ 1997/10 - 1999/09.
-
dj79
senior tag
válasz
molnarpeter #184548 üzenetére
Csak a 90 lovas 2.0 hdi-ben nincs gyárilag fap. Valszeg most már a legtöbb erősebb változatból is hiányzik, az egr szelep lefalazása szintén alap már sajnos, persze ne felejtsük a dmf kiváltó szettjét
Inkább egy jó kis 1.9jtd... -
nesa
veterán
válasz
molnarpeter #184548 üzenetére
A felesleges 20kg ra
-
w333
félisten
Hát elég lutri ... kérdés hogy ebből mi az igaz
Különben azért adja el mert a testvérének is ugyan ilyen Leon -ja van és azt megkapja ő de mivel extrásabb így inkább azt tarja meg ... és biztos hogy igaz (itt a 2 leon)
-
grizlisandor
veterán
Hajtókar csapágycsere és örök élet.
Ehhez a Leon-hoz(katt) mit szólsz?
-
nesa
veterán
A 2.0HDI nem egy van ami lefutott 1milliot ehez nézve az 500k km se sok, nyilván ha nagyon muszáj 20km alatt is meglehet gyilkolni, V50 be városba szerintem sok is ez mert ha csak foltokba is nedves az út 3 ba is elforog és a dstc fogja vissza, országúton 180 ig elég jól húz.
Ez a motor AWD vel lenne jó, akkor tapadna, nem pedig forogna, de az csak a T5 be van.Van benne a működéshez felesleges kb 20kg alkatrész amit ha nem akarsz cipelni ki kell dobni, és ha nincs benne nem is fog elromlani.
-
nesa
veterán
Édesanyámnak C30 van 1.6 benzin ha nem sietsz elég mindenre, nekem V50 van ami majdnem ugyan ez, csak szintén 2.0D, ezek jó kocsik, viszonylag olcsó alkatrész árakkal, a biztonság adott.
#184541) kisza25
Szerintem nem zavarja a dízelt az alapjáraton ketyegés, C30 S40 II V50 C70II be viszont sokat nem kell ketyegtetni télen se mert van benne elektromos radiátor, mínuszokba is nagyon gyorsan olvasztja a jeget a szélvédőről. -
w333
félisten
Leon 1P rákérdeztem hogy milyen motor ... BXE na puff
-
w333
félisten
válasz
Doki16 #184533 üzenetére
Pályán is lesz használva na meg városban is kb.50-50 ... de városban is elég nagy távokat szoktam megtenni, ami van hogy 5km és van olyan is hogy 30-40 km
Mondjuk én nem az a típusu ember vagyok aki beleül és megy, minden elindulás előtt beindítom és 10 percet ketyeg addig cigizek és csak utána indulok el !
BMW 118D, 318D és 320D gondolom kizárva ? (ilyen áron lerúgottakak vannak)
Passat B5.5 vagy A4 B6 (1.9PD 131Le) jól felszereltek ilyen áron sok van (de kicsit nagyok)
Grande Punto 1.9 JTD (félek hogy Leon után csalódás lenne)
A3 8P (szintén 1.9 PD de a 105Le)
Golf 5 ugyan ezzel a motorral
Leon 1P ugyan ezzel a motorral
-
válasz
molnarpeter #184531 üzenetére
Golf 4-ből volt még kamrás TD a gyártás elején meg T4-ből is sima 1.9 TD. De ezeknek is húsz éve lassan.
-
w333
félisten
Na itt vagyok sziasztok ... milyenek ezek a Volvo C30 -ak ?
Komolyan 1 Misi -ért semmi jó autót nem látok, ami azért legyen nyomatékos, a várost is bírja, alap extráx legyenek benne, megbízható, "olcsó" (normál) fenntartás !
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
molnarpeter #184529 üzenetére
Mondjuk az 1.9 SDI is közvetlen, utoljára szerintem Golf 3 korában volt az 1Y kódú motor kamrás. A PSA 1905 ccm blokkja szintén nem direkt még, nem is volt különösebben átmenet, egyből jött a 2.0 HDI DW10 helyette.
-
diegho
nagyúr
Sziasztok,
Kia/Hyundai 1.6 dízelekkel van valakinek tapasztalata? Kettőstömegű nincs, azt tudom, részecskeszűrő van már ezekben? Az 1.4crdi-ről is jöhet infó.
-
válasz
LuckyL #184523 üzenetére
Dobnék még rá egy ilyet és tutira megvan a kellő távolság.
#184512: A kék az a Gordini számozott kiadás. Sajnos ami itthon van eladó azt ismerem, rommá van tekerve az órája (inkább 160k körül jár valójában vagy felette) + szépen körbe is volt törve. Pedig eredetileg én is olyan szerettem volna üvegtetővel, facelift előtti kiadásban, de olyan páros egyszerűen nem létezett akkor. Egész Európában kb. 20-30 darab szokott lenni eladó gyári RSből, nem egy gyakori autó.
-
-
válasz
CactuS #184520 üzenetére
vihar elforgatta a stoptáblát, nem látszott és a balról jövőbe ment bele
a többi sérülés bevásárlóközpontos, az oldalait sikerült meghúzni oszlopnál
hátulról meg belementek az nem az ő hibája voltegyébként természetesen támogatom az ilyen asszisztenseket, de még csak 120k km van az autóban, 3-4 évet még szeretném ha használná, mert már alig van értékvesztés, és műszakilag pedig hibátlan
-
válasz
LuckyL #184518 üzenetére
Lehet kéne egy picivel újabb modell, amiben van már vészfékező asszisztens. Én is agyaltam rajta, hogy kéne neki egy olyan, amikor asszony lekoccolta a szintén xenonos, full extrás, sérülésmentes hybrid aurisát. Pedig nagyon jól vezet, csak akkor baromi hosszú hete volt és péntek estére megfáradt, kicsit bebambult.
-
válasz
molnarpeter #184514 üzenetére
letörtek a rögzítőrészei is a lökhárítónak nem foglalkoztam vele
lámpák megúszták (xenon, jó ára lett volna)
így 150k volt az egész eleje lámpák nélkül, géptetővel együtt
plusz még ugye majd a fényezés, szerelés
lett volna olcsóbban is de sajnos a mosó nélküliből van nagy kínálatÚj Válasz 2020-02-13 19:17:26 (#184517) kisza25
ne is mondd 6 éve vettük az autót sérülésmentesen, mostanra már csak a tető szűz -
válasz
tipuka #184512 üzenetére
Nagyobb a fejtér benne, mint egy egy focusban, golfban. Ülőlap kicsit rövid, de amúgy pöpecül elférek benne. Mögém is be lehet ülni, mert a hátsó ülések is sínre csatlakoznak, nem fixek. Csak hát Cup futómű, 195/40/R17 pacskerok, nem egy terepjáró.
Gaben92: Nem, az maradt.
-
válasz
molnarpeter #184508 üzenetére
Sajnos nem
-
tboldi
nagyúr
válasz
#36371712 #184509 üzenetére
Nem lősz mellé egyikkel sem, de ahogy semmi sem tökéletes, a Jazz sem az. Ezeket olvasgasd át: vezess.hu cikk + kiegészítés
A City-re is átültethető ugyanez.Egyébként még annyi szólhat a Jazz mellett a City-vel szemben, hogy mivel népszerűbb, könnyebb hozzá bontott alkatrészt találni (pl. karosszériaelemek).
-
#36371712
törölt tag
válasz
#36371712 #184456 üzenetére
Köszönöm szépen mindenkinek,aki válaszolt,segített!!
Swift kilőve, így viszont maradt a City,ill. hozzá csatlakozott most a Jazz. Ahogy olvasgattam nagyjából ugyanaz a kettő,csak más formavilág,talán a Jazz jobban pakolható (nekem lényegtelen).. így gondolom egyikkel sem lövök nagyon mellé!? Köszi
-
-
tipuka
addikt
válasz
CactuS #184501 üzenetére
köszi, akkor meg kell néznem egy P2-őt!
a nagy parancsnoki híd nélkül akkor hátha jó lesz már, mert a térdem nem fért el tőle, sajnos muszáj kicsit magam aláhúzni a lábam ugye a pedálok miatt., hogy rá ne tapossak véletlen a gázra, mikor fékeznék épp a kézimotyival
én koppig hátratolom az ülést és picit feljebb állítom, hogy minél jobban elférjek és kilássak.
gondolom feljebb lehet kicsit állítani a kormányt ?!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest