- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz csubuka #159147 üzenetére
Nekem i30 volt, i20 meg van
Benzines vagy diesel, mennyi idős....?
Volt kia ceed is, jazz még nem
Hyundai 1,25 láncos 20e km szerviz intervallum, 5,5- 6,5 között eszik
Kia ceed 1,4 benya szintén láncos, 35 egy szerviz, szintén 20e km az intervallum, 6-7,5 eszik
60e szerviz gyertya csere is van 60k, de azt hiszem volt még fékpofa és hátsóablaktörlő csere is benne.
A fék rosszul kopott csak azért volt cserés
I30 1,4 crdi 10000 km átlaga 5,2 volt, 30e km intervallum, 1x szervizeltettem, olaj+szűrők (pollen és lég is) fékpofák, hátsó ablaktörlő 58eFt (90e km-nél)
Kia ceed 70e km nem volt más költség csak a szervizek, de gariban cseréltettem a klímahűtőt, mert kijukadt
I20 62e km csak kötelező szervizek
I30 100000 km kötelező szervizeken kívűl váltó csere gariban és kopókon kívül bal első csapágyas lett[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz csubuka #159167 üzenetére
Az igazából nem nálam volt, hanem az előző tulajdonosnál, csak láttam a szerviz történetben. ezért is jó a garancia. KIA ugyanaz a konstrukció, mint a hyundai, csak abból a 2012-13-as még garanciás, abban nem gondolkoztál (azonos motor, váltó, padlólemez...)
2011 óta csak az éves szervizköltségek voltak, meg egy bal első csapágy, de ezek már egybe vannak építve, nem lehet csak a csapágyat cserélni, így volt 36eFt
pl. kia 2011-2016 35eFt/év és 60e km-nél 60eFt a gyertyák, fékpofák és hátsó ablaktörlővel. tehát 5,5 év alatt 200eFt volt a szervizeltetés és 1,1M Ft-ot buktam rajta (3,1M vettem, 2M adtam el.)
Jelenleg egy 2015-ös i20 van, 1,25 benzines. 62e km, csak kopókat kellett cseréltetni
a kia-nál kilyukadt a klímahűtő, de az sanszosan az Ausztriai Alpokban való munka miatt, a sok só nem tett neki jót, de mivel nem kopó alkatrész azt is gariban cserélték 5,5 éves korában.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz csubuka #163903 üzenetére
Ig, azából annyi, hogy elég ergyán van az alja kezelve, de én is éppen dusterrel szemezek nálam a próbakör fog dönteni
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
426os
őstag
válasz csubuka #164017 üzenetére
Nem emlékszem a kollégáé milyen motorral volt.
De a lényeg, ha kevés chiptuning elérhető hozzá..
-
AssAssynn
őstag
válasz csubuka #209650 üzenetére
Aztadurva nagyon komoly, amit írsz. Tök jó, így belelátni ebbe. Na ilyenkor marhára örülök, hogy nálunk simán hajthatod a 20 éves, 12 litert fogyasztó, 300e forint értékű autódat, és nyugodtan békét hagynak neked. Ha meg jön a szerviz, akkor haverral okosba megoldjátok, szereztek bontott alkatrészt, stb. Nem véletlen, hogy zavarja ez a sok kapitalista szemét, mert ezzel a módszerrel nem hizlaljuk őket olyannyira, mint szeretnék. A másik ez, amit ki is mondtál, hogy "nem szeretik az autókat", hát ez egyre jobban érződik a hétköznapi életben is, hogy egyesek nem szeretik őket, és ezért erőszakkal próbálják ellehetetleníteni az autózást. Pl. közlekedési alárendeléssel, szinte teljesíthetetlen normákkal, és valahol már az általad említett eszközökkel. Mennyivel jobb lenne, ha békén hagynának minket.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- További aktív témák...