Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Mini-ITX
- Dell notebook topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Apple asztali gépek
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Házimozi belépő szinten
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- ZIDOO médialejátszók
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
XP NINJA
őstag
sziasztok!
Az alábbiak kategóriájában keresünk autót:
Astra J sports tourer 1.7 CDTI, ez bejön a családnak, viszont én kicsit tartok a nagy tömegétől, ami magával hozza a széles gumit, picivel nagyobb fogyasztást, és szerintem a futómű erősebb kopását.
Octavia II Facelift Ezt én szemeltem ki, gondolván hogy talán alacsonyabb fenntartási költségei vannak.
Nektek mi a véleményetek? 6-os golfra is gondoltam, de azokból alig találni kevés kilóméteres magyarországi példányt. Rapid eléggé műanyag, az új Jetta meg már kiesik árból. 2 - 2.2M lenne magára az autóra.
-
.LnB
titán
Sziasztok,
Ma megyek megnézni egy Honda Civic 1.6 SE-t (Sedan). Esetleg van valakinek tapasztalata az autóval kapcsolatban? Ötletek? Tippek, hogy mire figyeljek jobban oda?
Előre is köszi.
-
Simtu
senior tag
Sziasztok!
Pár hónap múlva 6 fősre bővül a család - 2 felnőtt + 4 gyerkőc. Így fájó szívvel, de autót kell cserélnünk. A rászánt keret 2 millió Ft, de nem baj, ha olcsóbb
.
Nem megyünk sokat vele (évi 10e Km) és az inkább sok kis távból jön össze (ovi 2 km, bevásárló központ 4 km, vonatállomás 3 km stb.). Így ezért én szívó benzinesre gondoltam, bár ebből van a legkevesebb a piacon. Nézegetem már egy ideje, hogy mik azok a típusok, amik szóba jöhetnek.
Többel az a probléma, hogy nincs a 2. sorban 3 teljes értékű ülés, és ha mind a 7 ülést (inkább 6,5) fel kell hajtani, akkor lófütty csomagtartó marad. Így zártam ki a Mazda 5-öt, Vw Tourant pl.
Lecsekkoltam kollégám Grand Picassoját is, és az sem győzött meg, hiába a 3 teljes ülés...
A régebbi Galaxy-Sharan-Alhambra trió nem igazán jön be.Amiket viszont néztem: Mitsubishi Grandis, vagy az Eurovan 2-esekből a C8 ill. Pug 807.
Mondjuk az utóbbi 2 nagyobb valamivel, de elég vagyesek róla a vélemények.
Ami nagyon tetszik az a Grand Espace, bár az nem igazán ez a kategória, mert abból a benzines is turbós. Tudom, hogy abból inkáb a 2.0-ás dízeles lenne a javallott. Sajnos nem igazán értek az autókhoz, de amit összeszedtem: a dízel pont a rövid távokat nem szereti - főleg télen, meg hát nem is megyünk annyit vele éves szinten, hogy kitermelje az üzemanyag különbözet, ha részecske szűrőt vagy kettős tömegűt kell cserélni benne.Szóval várom a véleményeteket, ki mit ajánl?
Előre is köszi!
-
Termi16
őstag
válasz
nandow #160980 üzenetére
Szerintem ha idősek, és problémamentes autót akrnak, akkor tényleg megérné az új Vitarát venni.
Sokat nem kell hozzádobni az összeghez, cserébe új autójuk lesz, garanciával. De amúgy sem egy tönkremenős tipus.Ebben az esetben nem biztos, hogy nagyon erőltetném a használt autókat, főleg nem TSI-t.
-
-
-
nandow
aktív tag
válasz
bitpork #160982 üzenetére
Szia!
Köszönöm a tippet!
Sajnos a linkelt típusból alig van pár darab, azok is elég magas km-rel (tudom állapotot veszünk, nem km állást, de nem lenne a legjobb a mostani 220e km-t futott autót lecserélni egy 250e km-esre).Többieket is kérdezem, esetleg más ötletek? :-)
Azt kihagytam hogy benzines kellene.
A leírt felhasználásra mennyire lenne jó egy turbós motor? Pl Skoda Octavia kombi 1,4 tsi-vel? -
-
hülyegyerek
addikt
válasz
szőröscica #160981 üzenetére
Igen, a fejtér ott is kevesebb, viszont abban tudtam helyezkedni, mert a lábtér megvolt hozzá. A fastbackben esélyem sem volt úgy ülni magam mögött, hogy ne a plafon támassza a fejem.
-
kisza25
félisten
válasz
hülyegyerek #160979 üzenetére
Értem, thx az infót. Az i30-ban hátul amúgy tényleg nagyon nagy hely van
-
szőröscica
addikt
válasz
hülyegyerek #160979 üzenetére
Pedig fejtérben már az Elantra sem volt erős. Volt szerencsém lehúzni benne hátul több száz km-t Jordániában.
-
nandow
aktív tag
Sziasztok!
Szüleim szeretnék idén lecserélni az autójukat, ami egy 1999-es Ford Focus kombi, 1,4-es motorral. Ezt az autót 2003-ban vették használtan, azóta hiba nélkül szolgálta őket, de most már itt az ideje a cserének.
Megpróbálom leírni a peremfeltételeket.
Mivel fiatalabbak már nem lesznek ők sem, jó lenne ha ennél a Focusnál nem lenne alacsonyabb az autó. (viszonyításképp pl az én 7.gen Accordomat alacsonynak találják)
Szeretik a kombi kialakítást, így az egyik irányvonal ez lenne. Ha nem kombi, akkor a másik irány valami magasabb autó, pl egy Vitara, hogy könnyebben tudjanak ki és beszállni. (de ebben az esetben is fontos lenne a nagyobb csomagtartó, akár az ülések előredöntésével)Felhasználást tekintve évi 10-12e km-t mennek. Egy faluban laknak Szeged mellett, Szegedre (~35 km) szoktak néha bejárni autóval. Emellett helyben is használják rövid távokra az autót, de nem napi szinten. Valamint évi 2-3 belföldi kirándulás, egy síelés, és hozzánk szoktak feljönni Budapestre évi pár alkalommal.
Cél lenne, hogy az autó ne legyen idősebb 4-5 évnél lehetőség szerint. Hosszú távra terveznek az autóval. Apum is elég magas, 190 cm, így ez is szempont, hogy kényelmesen beférjen.
Összeget tekintve ~3,5 millió lenne a keret.
Nekem ami elsőre beugrott kombi vonalon, az esetleg egy mk3 Focus 1,6-os motorral.
Vagy ha kicsit megtoldanák a keretet, és nem kombi vonalon gondolkozunk, egy új Vitara 1,6-os motorral. (ha jól emlékszem, gl+ felszereltséggel vettek már itt is 4M környékén újonnan)Mit gondoltok? Mi jöhetne még szóba? Bármilyen tanácsot, ötletet szívesen fogadok.
-
-
kisza25
félisten
válasz
hülyegyerek #160909 üzenetére
Csak az elentra az akkora, mint az optima nem?
-
-
akela91
addikt
válasz
focvis #160969 üzenetére
Áprilisig meg se jön az autó. 6hét a gyártás.Tehát 125k HUF, akkor már inkább veszem az alapból 150lovasat 150k+-ért, és nincs kétely gari ügyben. Kérek ajánlatot azért a 200 lovasra. Ezt próbálta már valaki? Ajánlott motor? 7 másodperc kereken a 0-100
(#160971) lacos001: Nem kell félteni, körbekérdeztem 5 opel-t, és órákig alkudtam.
Szép autód van!
Nagy navit ki se tudom kb kerülni, Innovation + Led packnál. Az innovation meg kell, mert az 5 duplaküllős felni csak ott van
(na jó nem csak ezért)
-
lacos001
senior tag
válasz
akela91 #160968 üzenetére
LED az ne maradjon ki.....
Nálam ez volt az első, amit kértem az óóótttttóóóóba.
Navi-t pl. leszarom, az meg sem fordult a fejemben, hogy legyen...Tudom nem opel és nem is ugyanaz az ország, meg akcióóóóó,de 28.950€ amit összeirtam nekik és ebből elengedtek 5.650€-t....
Extrázzál és alkudjál...
most okosat szóltam....
(#160972) akela91 Még nincsen a hátsónk alatt...május utolsó hetére igérték....hiába van a papiron aprilis......
-
-
akela91
addikt
válasz
focvis #160967 üzenetére
LED-re rábeszéltetek, a motor maradt kérdés.
1.8-as szívót vált (MK1 focus sedan). Vezettem a 150 lovasat opelnél, meg is tapostam rendesen, kell a testemnek ennyi legalább.
Nem merném bevállalni egy vadiúj autón hogy bármit kiszerelek/mókolnak vele az első évben, aztán bemutatnak kötelező szervizkor. Másrészt, ha ez összesen belekerül 1-200K -ba (amúgy mibe jönne ki a csipsz összesen kb.
), akkor megint csak ott vagyunk hogy inkább költök az alapból nagyobbra.
125->150 között, alig van 150k HUF különbség. 150->200hp között már 500k, de ehhez más futómű jár + dupla kipuf.
Így lesz az 5M-ról induló autóból 6.5M....
-
válasz
akela91 #160963 üzenetére
Szintén a LED-re mennék inkább rá. Ha kevés a ló, mehet a csipsz. Opel nem fogja megcsinálni.
Javaslom az EDS-Motorsportot, DHL-lel kiküldöd az ECU-t, ők meg vissza, max 1 hét. [link] Ugyanaz a motor,a 125 és a 150 lovast egyformán 185-re lövik fel. Nem amatőrök.
Az Opelnél kiszerelik az ECU-t és vissza.
Amúgy mit vált? Már a125 ló is dinamikus az alacsony fordulati nyomaték miatt.
Gari jó kérdés; az opelesek kevésbé kekeckednek.
-
válasz
molnarpeter #160962 üzenetére
Na jó de én nem megyek pálinka vidékre ... Meg már volt egy ilyen killing spare amikor Gazsi volt. Ott 4nél megállt de ahhoz kellett 1 év. Most meg több mint felénél megvan ugyanez a szám
-
akela91
addikt
válasz
molnarpeter #160961 üzenetére
Uszony nem cserélhető utólag, direkt megkérdeztem, nyilván nekem is ez volt a gondolatom. Innovation csomagnál valamiért nem lehet lecserélni, aztán lehet nem jól tudta. De alapból a nagyobb Navi jobban bejött, kipróbáltam navigálva Waze-val mind a kettőt.
(#160957) [vilike]: Chippel kapcsolatban: Ezt az opelnél lehet intézni, vagy ez csak valami tuningműhelyes móka lenne? Ha az utóbbi, akkor a gari nem veszik el?
(#160959) Gergőke88 : Halogén, sorry
-
akela91
addikt
Navi kérdés eldöntve, marad a Navi 900, a cápauszony csak ehhez jár, plusz szebb is az egész belseje a kocsinak tőle.
Viszont lett egy új dilemma. Kértem árat, Full Led csomaggal, és csak egy 100-assal lenne drágább, cserébe az 1.4T 150hp 110kw helyett 1.4T 125hp 92kw -t kapnék.
Azt mondja, a két motor ugyanaz gyakorlatilag. Szerkezetileg, nyomatékilag, minden, csak a végsebesség más, direkt csináltak egy 100kw alatti verziót pénzügyi okokból (biztosítás, körny. védelem??).
Kiemelte, hogy ugyanúgy gyorsul szerinte a kettő, csak végsebességben van eltérés. (bár én a linkek alapján nem ezt látom).
Innovation felszereltség még mindig, téli csomaggal, nagynavival, tolatókamerával, radarokkal.
6milláért full leddel 125hp-val, vagy 5.9 ért xenon + 150hp.
-
tucsok.
senior tag
Honda CRV 2010 utáni vásárlásán gondolkozok tudnátok segíteni, hogy melyek a kerülendő motorok és mire kell figyelni specifikusan ennél a típusnál?
-
-
#94529552
törölt tag
válasz
bitpork #160945 üzenetére
Igazad van, és még lehetne sorolni a további költségeket. A 20% árrés csak egy álom a vidéki kereskedőknek, ha pedig komolyabb központi akció van, akkor a kereskedő hasznából is elvesznek. Bp teljesen más, ahol az ország 1/5 öde van, és a cégek is erősen ott koncentrálódnak. Ráadásul az importőrnek a saját kereskedéseiben még nagyobb mozgástere van/lehet.
-
Jo hat tudjuk h ha egyszer kilyukad az orszag akkor pesti lesz a katasztrofa. Meg azt is tudjuk h ott az atlagber nem annyi mint itt. De neha bele kellene gondolni masok helyzetebe is
Mas. Megint defektem van. Most Maxxel a valtozatossag kedveert... kezdek kicsit idegbeteg lenni. Egy even belul a negyedik...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bitpork #160947 üzenetére
Itt Pesten nem így megy, hogy lasszóval kell fogni az ügyfeleket.
1 hónapja kértem időpontot e-mailen 2 márkaszerviztől. Az egyik azóta sem méltóztatott válaszolni a megkeresésemre. A másik helyről legalább egy visszahívást kaptam, igaz a legkorábban a visszahívás utáni 20. napra tudtak időpontot adni.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bitpork #160945 üzenetére
Attól még lehet pofátlanul alkudni.
Amúgy ezek nem hülyék, az alap terméket kell olcsón adni és a kapcsolódó szolgáltatásokat (extrák, szerviz) drágán. Ha nem ad el autót nem lesz aki 3-4-5 évig a gari fejében a horror árú rezsióradíjukat kiköhögje.
mod:
Munez: Thx, javítva.
-
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz
szőröscica #160942 üzenetére
Suzukinál azt mondták, hogy alanyi jogon senki nem kaphat nagy kedvezményt, alapvetően a listaár az érvényes (fentről, gyártó felől jött "utasítás"). Viszont, ha bemutatsz egy forgalmit, ami a nevedre szól, rögtön kapsz kb. 2-3e Hufos kedvezményt. Ezt hívják náluk használtautó csere programnak. De én sem értem, hogyan éri meg nekik.
-
akela91
addikt
Van aki tudja, hogy a R 4.0 IntelliLink 7" kijelzőnek milyen felbontása van a NAVI 900-hoz 8" -hoz képest? (Opel astra k).
Megpróbálok kérni egy ajánlatot a nagy navi helyett erre az AA-s R 4.0-ra. Bár elvileg csak 80k a különbség. Bár a NAVI900 felbontása is elég ratyi szvsz. Kétértlemű a konfigurátor Innovation felszereltséggel, ugyanis elvileg alapból jár ingyen az olcsóbbik R 4.0, de bepipálható 110k- ért extraként. A Navi 900 meg 190k-ért.
-
-
-
válasz
xEon1337 #160928 üzenetére
jajj, nem ettől jó egy autóértékesítő hogy bemagolja a műszaki adatokat meg a listát
ilyesmire 100 ból egy bugris kiváncsi és többnyire az sem lesz vevő
meg amugy is végül megkaptad a választ, még ha kemény 5 percbe került isaz átlag vevőt a lízing paraméterei és a törésteszt, meg az autó kinézete/praktikuma érdekli
meg kipróbálja és kiderül tetszik-e nekino offense de egy 100le-s opel astránál ki nem sz@rja le milyen a futómű technikája
normálisan kanyarodik-e és nem ráz, ez ami érdekes... -
válasz
Gergőke88 #160915 üzenetére
Elhiszem, oké.
A legtöbb értékesítő amúgy alap dolgokat illetően sincs tisztában az általa árult autókkal kapcsolatban a hivatalos márkakereskedésekben, ezt tapasztaltam az elmúlt hónapokban.
Mondjuk megkérdezed, hogy milyen a hátsó futómű (csatolt lengőkar, stb.), akkor fingjuk sincs.
Vagy milyen felszereltség mellé kérhető a deréktámasz? Erre lapozza az árlistát öt percig.. -
Gombinyó
őstag
válasz
adamkaa777 #160922 üzenetére
1.6-os MX5
-
adamkaa777
senior tag
Sziasztok.
Kb visszaolvastam kb 120 oldalt _és nem igazán tudok dönteni . Szóval kb 1 m forint körül milyen típusú "fiatalosabb/sportosabb " autókat ajánlotok , Főleg városba kellene .
Előre is köszönöm -
akela91
addikt
válasz
gzbotii #160916 üzenetére
Jól. Nem egy mazda mentalitás. 2 órát ott voltam, elengedtek egyedül is tesztvezetni. Kerestek hasonló modelleket hasonló extrákkal mint kértem. A felni miatt átnézte az osszes ott lévőt, van e olyan megmutatni, amit kinéztem.
Amin csodálkozom: A darkmoon kék a valóságban kb fekete...
-
q13579
senior tag
Sziasztok,
Alsó-közép kategóriában tudtok-e most valami nagyon best-buy ajánlatot új, vagy szalon autóra valamelyik kereskedésben (K astra, golf, focus, c-max stb)? (Elegünk lett a halom szemétből, amit használt autóként manapság árulnak... Azt hittük már kihalt ezt a kókler iparág, de úgy látjuk újra virágkorát élik... Ha meg esetleg sikerül egy-két gyöngyszemre bukkanni, olyan irreális áron akarják adni, amire már azt mondtuk, hogy akkor inkább belemegyünk egy kis hitelbe, de kihozzuk garanciálisan, újként...)
-
Gergőke88
addikt
válasz
xEon1337 #160912 üzenetére
Ez nettó baromság.
1 Az alap cucc tudja mindkettőt tapasztalat.
2. Kétlem hogy a navi 900 ne tudna ezek alapján az android autot mivel a mögötte levő szoftver ugyanaz.
Noh itt írja is.
[link]
Mindkettő tudja mindkettőt.Én amit hozzátennék az automata váltó. Nekünk a családban az egyik automata, szépen vált, és a fogyasztása is baráti. Szigorúan varosban (Bp) bejaratas alatt 7.5l az átlaga.
-
akela91
addikt
válasz
hülyegyerek #160909 üzenetére
Na ez szomorú. A kecses seggnek ára van ezek szerint.
-
hülyegyerek
addikt
válasz
akela91 #160907 üzenetére
Ma voltam megnézni egy Fastbacket, és sajnos hátul borzasztó kicsi a hely benne. Nem vagyok egy égimeszelő (185 cm), de a fejemet a plafon tartotta a fejtámla helyett, a térdem meg fel volt húzva, mert az sem fér el magam mögött. Az Elantrához képest baromi nagy csalódás.
-
akela91
addikt
Na megvolt az Opel-es tesztvezetés/alku kör.
Astra J-t próbáltam először, hát elég kiábrándító volt. Dobtam is a listáról. Utána próbáltam egy Astra K-t, az 1.4T 150hp motorral, na ez viszont bejött.
Kértem egy árajánlatot (1.4T manual) a legmagasabb Innovation felszereltségre + ezen felül egy rakat extra (Téli csomag 2[elöl háttul fűtős], nagy Navi 900, tolatóradarok + kamera, 17" 5 duplalküllős felni, metál fényezés.
Ez így 7.150.000 lenne, 5.9Mért vihetném, ebbe már nagyon minimális mozgástér maradna ha rábólintok.
Mit gondoltok, korrekt? Vagy ennyiért már vegyek sokkal kevesebb extrás mazda 3-at, vagy i30 fastbacket.
-
válasz
Motion_Blur #160902 üzenetére
Nem szerencse kérdése. Turbó tartsa a lapjáraton a légköri nyomást - ha már ingadozik akkor gyanúzhatsz h lóg a tengelye. Automata váltónál elég 2-3 csepp olaj ha az üzem meleg váltó olaj hőmérséklete nem haladja meg az 57°C-t terhelés nélkül, ha a fekete akkor megégett és elköszöntök egymástól, ha szürke-opálos akkor azonnali csere. Ha meg melegebb akkor szevasz.
Lehet még folytatni, csak olvasni kell utána és nincs akkora meglepi -
Zreal1992
csendes tag
Sziasztok!
A barátnőmmel autót szeretnénk vásárolni, 500 000 a keret, öt ajtós előnyben nagyrészt városi járkálásra rövid távokra lenne használva, néha egy egy hosszabb táv autópályán évente kétszer háromszor, mit tudnátok ajánlani?
-
Acheron
őstag
Köszönöm mindenkinek a gyors infókat. A konkrét autó 2011 év végi, azaz már lehet, a 116 Le egység van benne (nem láttam sajnos, csak annyit tudok, amit elmondtak róla)
Új hozzászólás Aktív témák
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- Új Dell 13 XPS 9315 Touch 4K+ HDR DolbyVision i7-1250U 10mag 16GB 512GB Intel Iris XE Win11 Garancia
- Dell D6000 univerzális dokkoló USB-C/ USB-A, DisplayLink & Dell WD15 (K17A) USB-C + 130-180W töltő
- Új és újszerű 13"-14" Gamer, ultrabook, üzleti készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
- Bomba ár! Microsoft Surface Laptop 4 - i7-11G I 16GB I 256SSD I 15" Touch I Cam I W10 I Garancia!
- HATALMAS AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest