Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- RAM topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen széket vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Egér probléma
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Bluetooth hangszórók
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- ZIDOO médialejátszók
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
profi91
tag
válasz
bitpork #15280 üzenetére
Pontosan nem tudom melyik része, azt tudom, hogy az elektronika, meg a légrugó 3x halt meg rajta, mióta az övé a kocsi, első alkalommal garancia lejárta után kb 3-4 hónappal, és egy tarisznya lóvét elvitt neki a javítása, de ettől függetlenül szereti, és nyúzza a kocsit.
hobizoli: Én olyan megoldásban is benne volnék, hogy megveszem valami lomot 100 pezóért, és 500-at ráköltök(700am van, átírással együtt a projektre), nem zárkózok el én a javítástól/buherálástól.
150lovas, 2 literes szívó, 1300kilós autót terelgettem fél évig, illetve most egy 2 literes, turbós, 150 lovas, viszont 1500 kilós benzinest kergettem, 1100kg-hoz mondjuk nekem a 170 ló már kellemesen elég volna. Nem gyorsan szeretek menni(persze azt sem vetem meg), hanem gyorsan szeretem elérni a kitűzött sebességet, nomeg szeretek meglepetéseket okozni....
Valamelyik nap én lepődtem jól meg, egy maruti levillogott éjjel 1kor a főúton, 110-nél. Lehúztam szélre, vissza 3as, lássam mit akar, padlót nyomtam, és kb pislogni nem tudtam, mert a maruti úgy eltakarodott mellettem, hogy köpni-nyelni nem volt erőm.
Kis piros maruti, böhöm kipufogóval meg hozzá tartozó hanggal, megültetve, nagy fekete alufelnikkel. -
-
-
neduddki
nagyúr
válasz
bitpork #15276 üzenetére
HI!
az hogy doglik ezek allatt, egyik tantobacsinak volt ijjennye odavolt erte mikor meegvette asztan par ev utan mar a hajt tepte a legrugok miatt+ az agyonhajpolt futomu egyeb elemeire is egy vagyont koltott, ki is szallt belole, pedig imadta
udv
neduddki
mod: ja kimaratt: O se jart le az aszfaltrol
Typhoon47: :- )
-
hobizoli
nagyúr
válasz
profi91 #15275 üzenetére
azert lehet szopni vele, mint minden hothatch-l, meg ijen koru autoval, ebbol a legfiatalabb is mar 13 eves
pl:
[link]
[link]aztan ijen flexi gumicso uj mar nincs, az 3rd party 5 retegu szilikonos van ugyan, de majdnem 30k postazva ha nem talalsz free shipping-l az Ebay-n pl, es nem egy ekkora resen hanem mar egy 1mm-sen is falsot szivva mar csodakat tud muvelni az ECU, mondjuk ezt 1x kell megvenni es utana ez mar orok darab
arrol nem is beszelve, hogy vmit besziv itt a legszurot megkerulve, akkor lapatok élét megzabalhatja, mert nem tud kozejuk esni, olyan gyorson forog (150k per perc, azaz 2500 fordulat x6 lapat, azaz 15000 lapatél halad el per sec a "vmi" elott, ha odakerul) , ledralja az élt, megvaltozika sulya kereknek es elveszti a turbo a centirozottsagat
szoval ra kell szanni a lovet "megcsinalni", nem csak megvenni, es meg pont atiratni
csomo minden cserelendo meg ami elsore nem is nez ki annak, es ez mind penzbe kerul
pl 4 uj injektor is 45-50k
mert pl 15 eves injektor aszondja, hogy o most ragad le padlogaznal 3ezer billio nyitas-zaras utan, aztan dugo meg a kialakulo szurolangra hopp lefolyik, ami tuti tobbe kerul, meg injektor akkoris kell masik (uj)170lo nem olyan sok am, csak eloszor
-
-
-
-
-
profi91
tag
válasz
neduddki #15272 üzenetére
1M, az sok....
Pedig igen, valami ilyesmi jó lenne.
Olvasgattam, amiket itt hobizoli írt, és dicsőítette a Punto GT-t, valami olyasmi kellene nekem, egy PGT kasztniba egy 170-180 lóval, rendes fékekkel.Balupapa: V6-ot nem szeretnék, nehéz motor, nagy kasztni, és az Omega még csúnya is.
-
-
profi91
tag
válasz
bitpork #15267 üzenetére
Volt barátnőm apjának ilyen van/volt, újonnan vette a cég nevére, kb 9-10 éves lehet, rengeteget használja(építkezésekre jár vele, szóval terepen is bőven nyomja), 3x halt meg rajta a komplett légrugó meg annak az elektronikája, a váltójával 1x volt nagyobb baj, meg is állt, nem indult a kocsi, tréler, kb 500-at hagyott a szerelőnél, turbó megdöglött, futómű alkatrészek sűrűn fáradtak és kellett cserélni, de amúgy imádta a kocsit. Iszonyat kényelmes volt, ment is rendesen, fogyasztása kb 9-10 liter volt, de általában nyomta neki.
Más:
600-ból milyen autót vegyek?
Múltkor ugye BMW és Saab között vaciláltam, megvettem a Saab-ot, fateromnak annyira megtetszett, hogy azóta is ő használja, az övét meg eladta.Fiatal vagyok, szeretem ha megy, fogyasztás ha lehet, 10l/100km alatt maradjon, nézzen ki jól. Javítás nem olyan hűde nagy téma(lehetőleg azért ne 7-es BMW-t mondjatok, milliós szervízszámlákkal), nem baj, ha nem a legmegbízhatóbb autó hírében áll.
Örülnék a hátsókerék hajtásnak, de jó végül is a fronthajtás is, 10kg/1lóerő alatt kéne legyen a súly/erő arány, de úgy 130+ lónak örülnék, és ami fontos, legyen benne klíma, szervo, és manuális váltó. Automata nem kell.
-
Kérek erről véleményeket. Ha lehet ne csak "azt hallottam a barátom üknagyapjának az egyetemi koleszos szobatársának a negyed unokatesójától hogy...."
Előre is köszönöm a szagértést.
Plusz infó: 1 légrugó hibás, de a kereskedő cseréltetni hajlandó és utána engedi a PoHu-s állapotfelmérést. A kocsi 4 hónapja áll. Turbó váltó rendben van.
-
joshua7
veterán
Hehe, postázzák...
Angolul írt vissza, adok neki egy e-mail váltásnyi lehetőséget, hogy mondja, mi a helyzet. Aztán koptatom le.
-
TaaT
nagyúr
"meg majd postázzák"
Egy A3-at árultak pár éve kicsi pénzért, haver írt neki email-t, a válasz google translate magyar volt, és akkora ökörségek voltak benne (testvérhalál stb) hogy egyből le lehetett vágni mi a szitu... Később benne volt a blikkben hogy egy nő 2000eurót (vagy mennyit) utalt előre annak az embernek
az autót meg azóta is küldik neki...
-
joshua7
veterán
Szerintetek ez lopott/rommá volt törve, vagy csak simán át akarják verni az embert?
Ahogy nézem, talán francia a többi kocsi rendszáma, szóval rájönne a honosítás díja, de az még úgy is olcsó lenne. -
hobizoli
nagyúr
-
válasz
Alvin_ti4200 #15254 üzenetére
Fogd fel máshogy: 500+ nál már nincs az a bogár ami megpattintja a fényezést. Tessék, máris feature és nem fault.
-
neduddki
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #15252 üzenetére
HI!
hogy sz.ros mazzag3:- )
udv
neduddki
mod: modntam en hogy rossz? csak randa bocsika:- )
-
neduddki
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #15246 üzenetére
HI!
hogy tudtam:- )))
udv
neduddki
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
Alvin_ti4200 #15248 üzenetére
Menj oda és mérd meg te
-
Balupapa
senior tag
válasz
Alvin_ti4200 #15246 üzenetére
szép kis ótó
tetszik.
ha 1-2 elem votl fényezve nem egy nagy vaszisztdasz
-
Alvin_ti4200
félisten
-
zoo8800
veterán
válasz
Alvin_ti4200 #15246 üzenetére
WOW, az a 30-40 mikron meglep
az én kocsim állapotlapján 120-145 mikron van. -
Alvin_ti4200
félisten
válasz
zoo8800 #15244 üzenetére
Én is így tudom...
Csak, hogy ne látatlanban beszélgessünk
Egy Mazda 3-ról van szó.
Persze, mivel egymás mellett van a 9-es és a 0, lehet, hogy elírták és 79 lesz az, csak az 594 is riasztó, nem, hogy ez
-
zoo8800
veterán
válasz
Alvin_ti4200 #15239 üzenetére
Tudtommal 100-120 mikron körül van a normál festékvastagság.
Egy jó újrafényezés 200 mikron körüli, de 150 se lehetetlen.
A 790 mikron már szinte gittpáncél -
Alvin_ti4200
félisten
válasz
Kornel #15240 üzenetére
Neeem, teljesen szép normális autó, csak kivételesen tartozik hozzá állapotlap, amit feltüntetnek a telephely oldalán. Ha jól tévedek, akkor ezt az autót már magánszemély is árulta (km óra állásból és a vidéki városból kiindulva gondolom, mert már fent volt hahun nemrég), csak lepasszolták egy helyi kereskedőnek.
-
Kornel
veterán
válasz
Alvin_ti4200 #15239 üzenetére
banki visszavett autókat nézegetsz?
-
Alvin_ti4200
félisten
Ha az állapotlap szerint a bal első sárvédő első harmadán 580 mikron, a jobb hátsó ajtó utolsó harmadán pedig 790(!) mikron a festék vastagsága, akkor az mit jelent? A maradék 30 ponton, ahol mérték az autót, minden rendben (40-60 mikron). Gitteltek volna és egy kis részt újrafényeznek? Nagy felbontású képeken se látok színváltozást, érdekes. Alvázszám és rendszám van, szervizkönyv nincs, ami második tulajnál meglepő egy bő 6,5 éves autónál.
-
hobizoli
nagyúr
-
dabadab
titán
Nyari autonak teljesen jo
Egyebkent meg tenyleg csak ajanlani tudom a miata.hu-t, aktiv es normalis kozosseg, a forum meg tiszta aranybanya (pl vasarlashoz lehet, hogy jol jon ez a nemetimportos leiras) -
Balupapa
senior tag
...."blingbling"....és mégis hallgatod
-
-
Szplöttyy
senior tag
-
Balupapa
senior tag
-
tothm
őstag
Mazda mx5 95körüli.
Vélemények, tapasztalatok? -
hobizoli
nagyúr
-
8th
addikt
Alkalmi vétel: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i7-1255U I 16GB I 512SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A520 AORUS R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT 8GB Rampage SHIVA TT 500W
- DELL Precision 5560 i7-11850H 32GB 1000GB T1200 FHD+ 1 év garancia
- Konzol felvásárlás!! Playstation 5, Playstation 5 Pro
- DELL PowerEdge R730xd 16LFF 160TB+400GB 2U rack - 2xE5-2683v4 (16c/32t),256GB RAM,2x10G NET,HBA330
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest