Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bluetooth hangszórók
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- ZIDOO médialejátszók
- Autós kamerák
- Otthoni időjárás-állomás
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen videókártyát?
- OLED TV topic
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
misirulez
senior tag
Na megvásároltam az autót amit kinéztem (4 golf). Ugye vásárlás előtt szerelővel átnézettük, mindent rendben talált törve nem volt az autó (csak sokszor megnyomták előlröl/hátulról ezért sok fényezést javítás volt) motorikusan nagyon rendben van új vezérlés, új szűrők új fékbetétek új fékek stb. Azt leszámítva, hogy a gömbfejek kezdenek szétjönni (aminek 2,5k darabja) semmit nem találtak az autón.
Szóval tegnap kezdtem intézni a névreírást eredetiségvizsgán viszont először megijedtem mikor mondták, hogy én leszek a 7.-ik tulaja az autónak és papíron 4x-er cseréltek benne eddig motort. Legutóbb fél éve, Höhh... Na végülis mindegy felőlem 23.-ik tulaja is lehetnék az autónak ha egyszer most minden működik rajta, akkor nem érdekel.
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
Véleményt szeretnék kérni, attól akinek van/volt ilyen kocsija, vagy tapasztalata vele. Milyen autó a Daewoo Kalos? Relative olcsó kocsi, egyik ismerősömnek van, szerinte megbízható (egyedül vmi környezetvédelmi szempontból fontos akármi hibásodott meg, nem értek hozzá, annyit mondott hogy vmi 40-50k-ba fájna, és mivel 1x már megcsinálták, de megint elromlott, nem nyúlt hozzá), Neki 200k van már lassan benn, kb 8 éves, és semmi baja nem volt vele. Egész jól megy 3-4 emberrel is (bár Ő tapossa rendesen)
Fél milláig nézek max kocsit (jó esetben gondolom 10%-ot lehet alkudni), a Swift mellett ez a másik ami elérhető, megmondom őszintén valahogy masszívabbnak tűnik, meg kényelmesebbnek is, bár a menet dinamika kevesebb, de kezdőként nem érdekel).Ez
Köszönöm előre is -
TaaT
nagyúr
válasz
Bigemperor #15092 üzenetére
először ő is ezt mondta, elvittem az autószerelő haverjához aki szerint jó helyen volt...
-
TaaT
nagyúr
válasz
Bigemperor #15089 üzenetére
"csodamágnest", ami fogyasztáscsökkenést hozott."
volt olyan a kocsimban, nem akarta elhinni az ember akitől kaptam hogy deciliterre ugyanannyit evett a kocsim, mint előtte...
-
mycso
veterán
Na, ki akar sírva röhögni? tyúúningboksz
-
dragonfx
veterán
mondja már el valaki pontosan mi kell egy autó színének áirásához?
azt tudom önkormányzat a kérelem 2e+uj forgalmi 6e+6e uj törzskönyv mindne más marad.és ennyi?
kell erről bizonyitékot szolgáltatnom hogy átfényeztem? -
Calogero
addikt
válasz
Szplöttyy #15076 üzenetére
Motorcsere nagyobbra:
-Adás-vételivel vagy számlával igazolt eredetű MO-n nyilvántartásban nem szereplő motor és tartozékai.
-Átalakítási engedély.
-Beszerelésről autószerelői igazolás és számla.
-Vámhatóság részéről engedély,és regadó különbözet befizetés a nagyobb motor miatt.
-A nagyobb teljesítményű motor miatt több gépjárműadó.
-És új kötelező biztosítási osztályba sorolódás.
-Műszaki vizsgalap
- 12000.- okmányokra, tk - forgalmi engedély cseréje, csekken fizetve -
-
-
giigz
veterán
(#15073) ati012: Hallod direkt átnéztem, hogy nehogy másik topicba írjam, erre mi lett a vége...
Köszi!
-
aphra2
senior tag
válasz
MunezXBK #15065 üzenetére
Ma volt
ati012
[/B:] Fl utáni , 4 tárcsfékes , bosch momo motronic motor vezérlős a vas , nem hiszem , hogy bármi jó lenne belede mit tartalmazna az alk rész csomag? jöhet privi is
(B)neduddki
/B) ettől félek én is , hogy ilyen f@xság miatt most fizethetek, mert , hogy piros vagy kék az marhára nem érdekelne egyébként.
-
aphra2
senior tag
Volt már téma ezerszer tudom , de nem gondoltam , hogy én is beleesek ebbe a környezetvédelmi besorolás dologba,... szóval matrica azt ki kell fizetni, ok , de a forgalmival mi a helyzet? azt is be kell nyelnem
Ja és ha valaki röhögni akar akkor elmondom , hogy engem visszasorolnak, kék volt és most kitalálták , hogy mégse , mert piros matrica kell.
-
shteer
titán
ideírok mert jól pörög a topik..
olcsó invertert kéne vennem - 8000ig
ez a belkin vagy ez az oem? vagy esetleg egyéb másik, gyorsan beszerezhető típus?
mindegyikre 1 év gari van, ez az ismerős egyik elvárásaamire kell: egy 100W-os égőt működtetni akkuról
-
footy
addikt
Akkor az új kérdés: Van olyan megbízható autó 3500 euroig, 2000 évjárattól ami 6 sebességes váltóval van szerelve (a passaton kívül)? A legjobb talán a benzines lenne, de ha a vw tdi-hez hasonlóan megbízható, akkor jöhet diesel is.
köszi
-
ha valaki éppen nissan almerát szeretne vásárolni, és éppen 2005-2006 környékit, akkor tudok egy remek vételt. valóban keveset használt, garázsban tartott, teljesen megkímélt állapotú.
-
AMD Power
titán
Kevesebbet autózunk, mint a válság előtt
Nem meglepő...
-
-
Szplöttyy
senior tag
Tipusazonos motorcserélnél mi a menet? Új motor berak, származási igazolás ,aztán?
-
8nemesis8
veterán
Az antennák mennyire univerzálisak?
Tehát ha van egy műanyag kis védő bigyó, meg ami a kasztnija fogja felülről, akkor érdemes gyárit venni vagy valami olcsóbb is megteszi?Konkrétabban:
Puntoba kelle, mert el van rohadva, törve és ha rázkódik az autó elmegy az adás is
Ilyesmire gondoltam. Még egyszer mondanám, hogy a funkcionalitás a fontos nekem. -
8th
addikt
válasz
bitpork #15032 üzenetére
Jelenleg nincs olyan dízelmotor ami jobban túl lenne méretezve mint egy 1.9 ARL. Talán csak az OM606 különböző verziói a mercinél. Ez a kettő. A V6 TDI egy sima chiptuningtól is kifexik pár év alatt. Mechanikusan egy vacak konstrukció ez már többször be is bizonyosodott. Index dízel tuning topikban is szidták mint a bokrot pár éve. Páran ennek ellenére azért csak beleugrottak mert fúú véhat. Aztán meg ott anyáztak amikor mindenki kiröhögte őket mikor kinézett a hajtókar a blokk oldalán meg elrepedt a hengerfej öntvény
. Ha már nagy ccm vw dízel akkor sor5 140lovas TDI. Az a teherautó motor valóban tartós nem úgy mint a korai V6-ok.
-
-
-
8th
addikt
Őszintén? Mi a tökömnek V6? Az 1.9 4hengeres klasszisokkal jobb konstrukció, tartósabb, kevesebbet eszik, kevésbé környezetszennyező, és könnyebb így jobban is megy. Abból is létezik gyári 150lovas (ARL) és abban nemm kell fél évenként légtömegmérőt cserélgetni
. Az, hogy nagy ccm kell autópályázni egy butaság. Egy ilyen 1.9 hatodikban 2500-as fordulaton 140-el kimegy a világból és ehhez képest nem is fogyaszt sokat. Felesleges a V6 egy Passat méretű autóba.
-
-
-
zsid
senior tag
válasz
Typhoon47 #15015 üzenetére
Ésszel kell fogni a gyeplőt.. Az , hogy van egy qrva erősre épített autód, az nem jelenti, hogy egyből üvegelni kell mindenhol. Az én autóm 272 lovas, mégsincsenek naponta halálközeli élményeim.
Ha meg más talál be, akkor az úgy is betalál ha állsz, ezen felesleges filózni. -
hobizoli
nagyúr
válasz
Typhoon47 #15015 üzenetére
kimehet eled orszaguton 90-110-nal is vki a foldutrol, mert múttkóósemgyöttsenki
multheten M0-n mentem 80-90 korul egy busz mogott, erre amikor odeertunk egy osztrak rencamu 806 melle az ugy dontott hogy neki pont most es itt kell savot valtania
de fijattnal nem kell vilagitast kapcsolni az auton csak 1x, es amig nem kapcsolod ki gyujtason az mindig vilagit, megsem latszodtam ezek szerint
-
neduddki
nagyúr
HI!
ne hiszem, hogy annyira jellemzo lenne, azt tom, hogy az egyik vmi kis szuro az adagoloban elkoszolodott /leglabbsi ez volt a magyarazat a szerelotol/, nagy mekkonnyebules volt mert a amitogep adagolohibat hazuditt es mar felkeszultek a harakirire:- )
masikra nem emlexemudv
neduddki
-
neduddki
nagyúr
válasz
bitpork #15018 üzenetére
HI!
aszem 65rugorol indultak a legtomeg merovel /odi szerviz csak anyagktsg/ es a vege lett 25k a jelenelgi szerelotol /ez meg dizles ezer eve, meg a pozsoval is jartunk nala 94, mikor a savas gazolaj megette az adagoloig az osszes eszcajgot (ezert volt passat gazolajszuro a 405srdturbo-ban)/, ellenben mar masfel eve benn van es nincs gond, pofaztam megvetel utan, hogy sok loero hianyzik ebbol a motorbol mire hajlando volt megnezetni rendesebben es akkor jott ki a legtomegero
udv
neduddki
mod: a 405 balhejat ellnebn a isaszegiek oldottak meg, fel delutan alatt 5 rugobol, de azt OK sen ertettek, hogy az adagol hogy uszta meg
-
válasz
neduddki #15016 üzenetére
Nekem a passatban a 150le van. Az új légtömegmérő áfásan 28k. És 1x volt 6 év alatt h megállt, mert beázott a motorvezérlő
De minden más flott. Viszont a volt szerelőm (PoHu) aszonta hogy a 180 le vezrió sokkal megbízhatóbb.
A légtömegmérőt viszont 6 havonta cserélni kell. -
Szplöttyy
senior tag
válasz
Typhoon47 #15015 üzenetére
De nyilván, vagyis remélem, aki sokszázlovas autót épít, azért az ésszel csinálja. Mert attól hogy van egy sokszáz lovas valamid nem kell elrúgni mindig. A másik meg, hogy akárki akármit mond, ha egy E60 M5nek úgy rendesen elrúgot, és rotty, akkor az fájni fog, nagyon. Én meg inkább azt tapasztaltam hogy az utcára épített vasakkal, lámpától 1-2-3ban elrúgja neki, a nagyvas meg éjjel a szentendrein ~200km/h-s utazóval közlekedik. De amúgy igaz amit írsz.
-
neduddki
nagyúr
válasz
bitpork #15007 üzenetére
HI!
felenk eppen a 180astol ovtak az esmerost, igy lett a 150es a6, miota 205/55r16 van rajta azota hasznalhao is a kornyeken:- ) ~2ev 30Mm /ha jol elexem/ 2 megallas, mindkettot meguszta olcson, de 1-1hetes allassal, vetel utan azert meg rakoltott egy keveset, de legalabb a futomuvet tenyleg felujitottak eladas elott /3 alkatresz volt cseres a motor ornyeken, de csak a legtomegmerore emlexem 25k volt gondolom bontott/, neki is eladjak a 10w-40es olaja szintetikuskent, de leglabb a vw minositesut
van mellete egy buzuki szaladgalni hejjben, na meg ha megint megall a teknika:- )udv
neduddki
-
Typhoon47
senior tag
válasz
hobizoli #15005 üzenetére
ez tényleg kurva jó, de ha egyszer szétszaladnak a lovak akkor a büdös életbe nem szálsz ki egy darabban belőle és ez kurvára nem mindegy.. főleg nem MO.-n ahol a közlekedési morál egyszerűen félelmetes (bp.). mondtad is, hogy voltak komolyabb szituk.. kijöttek eléd stb.. pedig még nem is mentél gyorsan...
-
válasz
hobizoli #15012 üzenetére
Mert nem tudhatom mikor jön jól ha rámjön a demostaztánmehetnék....Bár erre még nem volt példa, de megnyugtató tudni hogy van ha kell, mert egy barom kellemetlen szituba hoz az úton.
Viszont imádtam a kiegyensúlyozott járását és a hangját. Mea culpa, én is szeretem a motorkocsikat, ha nem is őrült módjára -
-
válasz
hobizoli #15005 üzenetére
Persze, erre gondoltam a csendes őrült kifejezés alatt. Én meg megveszem drágábban a picit nagyobb motorkocsit, ami soha nem fog annyira menni mint a mérgezett egérré alakított lom, és élvezem a csendet és a kényelmet.
De ezen kár vitázni, mert én a gyári állapot megszállottja vagyok ( csak sajnos lusta mint a dög ) Te-Ti meg a mókolásé. Nekem a fíling az amikor a a 328-ból brümmögtette nekem a kocsiját a suhanc, és én is adtam neki egy gáz fröccsöt(Alfa 3.0 ), majd Ő a lámpa váltáskor füstölő gumival felszállt, és meg 2 nap alatt értem el az 50-et és közben jót röhögtem hogy elégetett 3 üvegnyi sör árát, meg tönkretette a gumijait
-
dJ Peer
aktív tag
Ezzel mi a baj? Már elég régóta fent van. Egész jól néz ki, nem?!
-
-
footy
addikt
A VW fele 2.5 V6 TDI-rol mi a velemeny? Mennyire megvizhato? Mennyire halk 140-nel? A fogyasztas hogy alakul az 1.9 tdi-hez kepest? A 150 lovas valtozatot nezegetem, ha ez szamit valamit.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
bitpork #15000 üzenetére
es amikor megvan a csucs CPU, de lassu a superPi meg csucsVGA-val is "lassu" aktualis 3DMark-ban, na akkor jon a PC tuning...
--------
itt sem a fapad 54nyihas 1.1i-t kezdtek el hekkelni, hanem a gyarilag legnagyobb teljesitmenyu motoros valtozatot, es hiaba mondanad, hogy de a Leon-bol van 1.8 20vT csak nezd meg azt mennyi fenntartani, mennyi hozza ez meg az, ha megroggyanna, meg hiaba erosebb papiron, pont annyival nehezebb is a bode
szoval maris ott vagy vele, hogy sehol
es amikor 996-s Porsche Turbo-nak is bekoszonsz, meg M6-s bimmert is odaqrod vele, aminek csak a 4 kereke tobbe kerul, annak van feelingje, hidd el
meg azok a arcok a tibor-dezso-ilona paszulyokbol meg a TDCI mondd:dejo-kbol meg amikor egy kajakabb emelkedon is meg kinezel mogule, az meg kapaszkodasavba kenyszerul es nez ki a butan a fejebol ilyen ezmegmiagecivolt? fejjel, es amikor felfele is meg ugy gyorsitasz ki onnan, hogy nem hisz a szemenek, na az is poen
230 kompressor CLK merdzsos
-b+ mi van ebben?
-motor
-de most komolyan...?
-1.4 8 szelepes motor uj legszuro meg gyertyakkal ( LOL )
-1.4...?!? hm, lehet nem is ideje lenne cserelni mar?
-haaat, biztos...es ez mellett kis helyen elfer varosban is, occso hozza minden, es nem egy vagyon felgumizni sem pl
CH-bol 80-100k(!!)-ert veszel egy egesz autot, amit akar csont nelkul forgalomba is helyezhetsz, mert olyan jo allapotban van egynemelyik
meghagyod ijen oltós-sleeper kinezetben es ennyi, nem kell hogy feltuno legyen kivulrol
vetelar plusz 1.2-1.3M-bol olyat lehet csinalni mar belole, hogy besza-behu-befo-behátorsen sper
front intercooler
kovi moci belso
realtime irhato ECU - valos ideju chip tuning
rugos szinter kupplung
306mm-s 4dugos Brembo fek
636-s injektorok, ezzel a full E85 uzem is mehet akar
...jol megvalasztott csigaval 2000-2200-tol revlimitig ugy huz, mint egy vonat
utolersz egy kocsisort, 6-8-saval siman atugrod oket, meg emelkedon nem visszavaltasz, hanem gaz es gyorsitaszPersze jon a kerdes, de ki kolt ra ennyit? Nos ennyi ertekvesztese egy uj autonak is van es azt is kifizeted vegulis. Foleg ha hitelre vettek, akkor ott a hitelkamat is.
-
Biztos Pozsgai "Tömlő" József fordított mint régen a forma 1-ben
-
Nem vitatom hogy megszállottság és benzin függőség kell a tuninghoz. De én abban hiszek amit nálam hozzáértőbbek megterveztek úgy ahogyan azt tették, gondolom nem minden ok nélkül. Én azzal ismerem el a tudásukat hogy úgy használom a terméküket ahogyan kiadták.
Ezért aztán, tisztelem a megszállott őrülteket, de nem teszem magamévá az őrületüket. Én megmaradok amatőr felhasználónak: élvezem a minimális kockázatot, és jó eséllyel teszem ezt hosszabb ideig. -
mycso
veterán
válasz
bitpork #15000 üzenetére
A hasonlattal abszolúte, de nincsen igazad.
Illetve, amit leírtál, abban semmiben sem...
(pl. pc tuningnál maradva, neked ez benne volt 30-40-xyK-dba, én meg 4-5 kattintással elérem ugyan ezt...bár már fentebb levetítették ezt autóra is --> 10M-ért veszel valami 300ló körüli vasat, ami esetleg nem is tetszik, vagy veszel 400k körül egy puttót, beletolsz 1-2millát és az tetszik is, a 300ló is megvan, hol itt a problem??? )Ami viszont OK lehet, ha te úgy érsz el plusz teljesítményt, hogy veszel egy új/nagyobb/erősebb valamit, hát tegyél így, én elfogadom ezt is.
Viszont, te meg fogadd el, hogy valaki a meglévő eszközeiből hozza ki a maximumot, vagy a maximum felettit, illetve ez még egy kis fanatizmust, életérzést is ad (kell hozzá). És ez utóbbi semmibe, vagy töredékébe kerül annak, mintha az első esethez ragaszkodnánk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- DDR5 8/ 16/ 32GB 4800-5600MHz SODIMM laptop RAM, több db- számla, garancia
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i5-8130U 12GB 512GB 14" FHD 1 év garancia
- LG 27UL500-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
- HP EliteBook 840 G8 i5-1135G7 32GB 1000GB 1 év garancia
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 8xxx 9xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest