- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mini PC
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Gaming notebook topik
- Home server / házi szerver építése
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- DUNE médialejátszók topicja
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
eTrade
tag
válasz zoo8800 #15993 üzenetére
Jelenlegi listám akkor:
1. Opel Astra
2. VW Golf III
3. Renault Megane
4. Peugeot 406Toyota Corolla-t és Mazda 323-ast még megnézem magamnak.
A 3-as Golf főleg azért szimpatikus számomra, mert kb. tíz éve, 2000 évek elején beültem az 1ik haverom Golf 3-as kocsijába (igaz anyósülésen ültem, mert jogsim akkor még nem volt) és teljesen meglepett az a tény, hogy belül jóval tágasabb mint ahogy az ember azt kintről nézve gondolná, meg ugye jóval kényelmesebb mint a régebbi típusok. (pl. Golf 1)
AMD Power: Köszi, majd benézek oda is.
[ Szerkesztve ]
-
DopeBob
addikt
Egy kis segítséget szeretnék kérni mert teljesen elvesztem a használt autók tengerében :-(
A Clio Grandtour ugye nem nagyon jött be, viszont egy kombi autóra mindenképpen szükségünk van.
Túl sok kezdeti feltételt nem tudunk megfogalmazni, kényelmesen be lehessen majd hátra pakolni babakocsit meg egyéb cuccokat amiről ma még nem is tudok
Jelenleg egy '98-as F Astránk van, mindenféle extra nélkül, méretben legalább ekkora kellene, de legyen:
2 légzsák, klíma, szervó kormány, elektromos ablakok elöl. Évi 10-15e KM, mindenképpen valami megbízható szívó benzinest szeretnék, és itt tartok jelenleg.
Használtauto.hu-n keresgéltem ilyen feltételek alapján, de hát rengeteg féle van ami szóba jöhet.
1.5M-t szánnék egy használt autóra, ennyibe már beleférni újabb G, vagy H Astra, Focus, Megane, Fabia (bár ezt élőben még nem néztem), P307, esetleg Octavia, Lacetti SW Golf, Toyota Corolla Verso
A jelenlegi Astrával igazából semmi gond nincs, a klíma ami nagyon hiányzik, illetve nemsokára 120e szervíz, műszaki, négy új nyári gumi kéne már rá, és a klíma egyre jobban hiányzik. Még a szüleim vették 98-ban, 14 év alatt az ég világon semmi gondja nem volt, csak olajcserére jár.
MZ/X
-
Dyrtyho
őstag
válasz sunahunter #15991 üzenetére
De be tudom lőni. Szóval : 3 ajtós, klima, kényelmes, légkondis, légzsák, normál állapotú
[ Szerkesztve ]
best regards, egy fórumozó blogger
-
eTrade
tag
válasz sunahunter #15994 üzenetére
Nyugodtan lehet mondani akár még 100 kocsit is, plusz Infó semmiféleképpen nem lesz hátrány... a végén majd úgyis a pénztárca/kínálat kombó fog dönteni.
-
zoo8800
veterán
válasz eTrade #15967 üzenetére
Van még pár típus, amit érdemes felvenni a listára.
Bravo/Brava, Corolla, 323, Escort, stb. A Golfról sem érdemes lemondani, de ennyiért kevés jó vétel lesz.
Vegyesben kb. 7 litert esznek.Viccen kívül, a jobb állapotú éri meg jobban. Amelyiket jobban karban tartották, amelyikre kevesebbet kell költeni, amelyik kevésbé van szétrohadva, széthajtva, lelakva...
300e körül már inkább konkrét példányok, és ne típusok közt válogass.
Tizenéves korára már pl. bármelyik Corollát kicsinálhatták, pedig azok jól bírják.Hogy melyik kényelmes, azt magadnak kell megválaszolni
rip and tear, until it is done
-
sunahunter
senior tag
válasz eTrade #15986 üzenetére
Ez is hihető adat.
Legfőképp, hogy a sógoromnak pont ilyen van. -
Dyrtyho
őstag
válasz sunahunter #15983 üzenetére
Nem tudom, hogy mennyire jó döntés, de ha már ennyire mondod, hogy találjam ki a modellt, és az árat amit úgy rá szánnék, akkor AUDI A4 és 350ezer forint. Így jobb ?
best regards, egy fórumozó blogger
-
eTrade
tag
válasz sunahunter #15944 üzenetére
Év elején volt is egy "Totalcar"-os cikk 406-os Peugeot-ról, minden csupa jót írtak róla, de "Népítélet" vegyes osztályzással felemás képet mutat: Cikk/Teszt
Ez a típus pl. mennyit fogyaszthat százon? Peugeot 406 1.8 ST
-
sunahunter
senior tag
válasz Dyrtyho #15979 üzenetére
Nagyon sok autó van, először találd inkább ki magad a modellt, meg a maximum árat amit rászánsz, és akkor jobban tudunk segíteni.
Így, hogy Seat. Renault, Opel, stbstb, van párezres találati lista.
Szűkítsd le, ha Opel kell, akkor ne nézd a többit, mert sose találsz autót.
Tehát mi a konkrét modell, mi az ár, akkor fogunk linkelni párat. Eddig is volt egy csomó link, erre most van ez a Seat-os kérdés. Van Seat i, igen, sőt, dízel is, igen, most néztem direkt. -
Dyrtyho
őstag
válasz sunahunter #15978 üzenetére
Egy normálisabb Seatot mennyiért lehet találni ? Vagy azt nem érdemes első autónak venni ?
best regards, egy fórumozó blogger
-
sunahunter
senior tag
válasz Dyrtyho #15975 üzenetére
Árkategóriára gondolok.
Van fenn ilyen ami jól néz ki 399-ért klímával, téli kerekekkel, rozsdamentes állapotban. Nekem volt ilyenem, nagyon precíz autó. A fogyasztása nálam vidéken 7-8 volt. Vagy ezt is érdemes lenne megnézni, bár a Honda többet nyújt: [link].
Ez sem rossz, bár nem az SI-s. Ja, az SI-nek nem véletlen ennyi az ára, az még igazi, jó motoros Opel. Fórumokon nyugodtan rákereshetsz, istenítik.[ Szerkesztve ]
-
laszlo168
senior tag
válasz sunahunter #15976 üzenetére
Na jó lehet nem roncs, de akkor is 20 éves.
-
sunahunter
senior tag
válasz laszlo168 #15974 üzenetére
Azért nézzél szét jobban, mielőtt azt mondod, hogy 20 éves roncs.
Van szar lelakott pár éves autó, meg van 20 éves makulátlan is.
Alap, hogy ha szarul van hirdetve, piszkos, igánytelen, szemetes a lábtér, a belsejét nem fotózza, homályosak a képek, stbstb. felejtős a hirdetés azonnal.Most nézem, az a Thalia nagyon patent tényleg!
Na ilyen az amikre érdemes repülni ha megvan a zsé!
[ Szerkesztve ]
-
Dyrtyho
őstag
válasz sunahunter #15973 üzenetére
Egy jobb Hondát mennyiért lehet találni ? Astra 1.6-ot ? Miért, én milyen kategóriában keresek autót ? Első autó kategóriára gondolsz ? Pl Honda Civic ?
[ Szerkesztve ]
best regards, egy fórumozó blogger
-
Dyrtyho
őstag
válasz bitpork #15938 üzenetére
Azt nem értem, hogy ezt a verdát, miért csak 90ezerért árulják ? Amúgy 380ezerért ez egész szép állapotban van. Most olvastam az Opel topicba, hogy 500ezer forint alatt ne is álmodjak normális autóról, mert nem fogok találni. De most úgy őszintén, 500k alatt tényleg nem fogok normális első autót találni ? A legelső autót kb mennyiért érdemes nézni ? Csak azért kérdezem, mert most már kezdem feladni azt a reményt, hogy a munkám előtt még lesz egy normális első autóm
best regards, egy fórumozó blogger
-
eTrade
tag
Mivel az AMD Power is a Megane-t javasolta így utánanéztem hogy jelenleg milyen kínálat van és találtam egy nagyon szép példányt:
Renault Megane 1.6 Chic Klima vélemény?
"Forgalomból ideiglenesen kivont külföldi okmányokkal" > gondolom itt plusz pár százezer HUF még befigyelSzintén zoo8800 tanácsát elfogadva nézegettem az Astrákat és ott is pár szép példányt találtam:
Opel Astra F 1.6 GL
Opel Astra F 1.6 GLSIgaz messze van még a vásárlás de nagyon érdekelne a véleményed (+valamennyi fórumozó véleménye itt), hogy szerinted melyik érné meg inkább, tehát a két kocsitípus között mekkora a különbség minőségben, vezethetőségben, fogyasztásban, úttartásban, belső kialakítás, ülések kényelme meg hogy el is férjek majd a volán mögött.
-
-
nesa
veterán
válasz bitpork #15946 üzenetére
A 164 nekem is nagy kedvenc ha volna most ra lehetosegem ezt azert megneznem, kar hogy ezekbe VM motor van...
-
-
-
Szplöttyy
senior tag
válasz sunahunter #15956 üzenetére
Én csupán azt mondom, hogy egy motorral ami káros, az a "terhelés", namost egy 80-as tempó tartása, egy benzinmotornak nagyobb terhelést jelent(hiszen azon a fordulaton kevesebb erő van benne) mint egy dízelnek. A többivel viszont egyetértek, sokra dízel(vagy gáz, hogy ne legyen vita) kevés kilométerre kis szívóbenzin.
Smoke & Torque
-
sunahunter
senior tag
-
Szplöttyy
senior tag
válasz sunahunter #15953 üzenetére
Mondjuk azt is vedd bele, hogy attól még hogy 2ezres fordulaton járok egy dízellel, nem jelenti hogy nyomom a gázt is,(mert minek ugye, hiszen nem kell szétpadlózni, hogy tartsam a 80-at) míg egy benzinesnél azért nyomni kell, hogy menjen. Tehát nem feltétlen használom ki a nyomatékot, tehát az erejéhez mérten kisebb a terhelés.
Smoke & Torque
-
sunahunter
senior tag
-
Rick4
félisten
válasz sunahunter #15944 üzenetére
addig a benzines csak nagyon magas fordulaton teszi ugyanezt.
Pontosítsunk, megvan az a nyomaték 2000-5000 között szinte végig, legalábbis a nagy része. És akkor most megint szívó benzinest hasonlítunk turbodízelhez?
[ Szerkesztve ]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
neduddki
nagyúr
válasz Kornel #15949 üzenetére
HI!
ooo, hanyaxxora linkelem???? de kiemelve, hoyg meg keesniu se kelljen...: SEAT Toledo Мк1-Mk2 (1Z: 04/95-12/96, AHU: 06/96-03/99, AFN: 12/96-03/99, ALH: 03/99-07/04, AGR: 04/99-09/02, AHF: 10/98-09/02, ASV: 10/99-07/04),
pd: SEAT Toledo Mk3 (BJB: 09/04-09/05, BKC: 09/04-02/06, BLS: 10/05-09/09, BXE: 02/06->), SEAT Toledo Mk2 (ASZ: 05/03-06/06), SEAT Toledo Mk2 (ARL: 10/00-07/04)udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Kornel
veterán
Ezek a toledo-k még a hagyományos TDI motorral vannak szerelve? (ezekbe is van kettős tömegű lendkerék, stb?) Mennyit fogyasztanak ezek? (országút 100-al, autópálya 130-al)
-
AMD Power
titán
Én szeretem a német autókat (VW) de ez a cikk.
-
sunahunter
senior tag
válasz eTrade #15933 üzenetére
A telefonmániám mellett rendkívül nagy autóbuzi vagyok, nem csak hobbi szinten.
Nem lehet általánosítani. Pl. a 406-os benzines semmivel se rosszabb mint kategóriatársai. És még az ára is jó. Pontosan tipust írnál, hogy mi érdekel?
Én azt vallom, hogy benzinmotor kell egy sima hétköznapi családi autóba. Míg a dízelek a csúcsnyomatékot leadják 1500-2000rpm körül, addig a benzines csak nagyon magas fordulaton teszi ugyanezt. A dízel ettől nyomatékból vezethető. De gondoljuk csak végig, a dízel az élettartama 99%-án maximális teljesítményét kihasználjuk, mert 200rpm-el szinte mindig forgatjuk. A benzinest hányszor forgatjuk 5000rpm fölé? Nagyon keveset.
Ezért használt vásárlásakor is úgy kell nekiindulni, hogy valószinüleg egy dízel autó sokkal nagyobb igénybevételnek volt kitéve, mint az ugyanannyit futott benzines.
Ettől még nem szar a dízel, de évi párezres futáshoz nem érdemes számoításba venni.Kifejezetten ajánlott motor a PSA konszern 1.6hdi motorja, ami kicsit áttervezve sok autóba belekerült már. Keveset fogyaszt, a 92 lóerős változata pedig gyakorlatilag ugyanazt a teljesítményt hozza, mint egy 100 lovas, ám 1.9-es társa.
Nekem pont van egy 1.6-os Berlingóm, 200e km-el, sose volt sem kuplung, sem egyéb baja.
Napokban 4.7-re sikerült a fogyasztását kimérnem. -
-
válasz MunezXBK #15939 üzenetére
Miért itt nem autó buzik vannak ? o0
Majdnem bármikor kapható vagyok autóbuzulásra
Én egyszer hirdettem meg anno Lujzit hahun, kíváncsiságból h kit mennyire érdekelne (asszem 2 éve) de 1 órán belül v fél tucat kereskedő emilezett meg hívott. Kicsit el is keseredtem rajta, mert ők azonnal le akartak csapni a jófajta portékára.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Dyrtyho #15932 üzenetére
Sierra III és Scorpio ua volt egy időben (a béka előtt) Nekem nagyon bejött. Nem is akartam lecserélni, de egy kereszteződésben egy zastava olyan tempóban nem adta meg az elsőbbséget, hogy az A oszloptól előre minden olyan 8 cm-t mozdult jobbra Szeintem jó gép a sierra is, de nem szabad crossworth-ot venni mert az ronggyá van gyilkolva.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
mycso
veterán
válasz eTrade #15933 üzenetére
Nem feltétlenül kell hinni ezeknek a mendemondáknak...
Az tény, hogy francia autók között van 1-2 különösen szopóroller típus, de felesleges az általánosítás.
Megane-t ajánlottak neked, 1-es benzinesből pl. nem igazán van olyan, ami fenti kategóriába tartozna. Astra/Golf szintjét simán hozza tudásban, szerviz igényben, stb. ...“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
eTrade
tag
válasz AMD Power #15919 üzenetére
Francia kocsikról sok olyat hallani hogy "akármilyet csak francia autót ne" mert a szomszéd haverjának haverja autószerelő azt mesélte hogy stb.... bár lehet ezek csupán mendemondák.
Személyes tapasztalatot tudnál esetleg megosztani? (pl.megbízható, nem nagy fogyasztás, hidegindítás meg ilyenek)
-
-
válasz Dyrtyho #15925 üzenetére
Az én első autóm egy golf gti 1 volt. 4 gangos, és leharcolt
Utána fokozatosan emeltem a lécet:ford scorpio, alfa164, renault25, alfa164(megint) skoda fábia, és most passat.
Az elsőnél ne gondolkodj, ha tetszik vmi vedd meg. Utána okuljNe csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
neduddki
nagyúr
válasz zoo8800 #15907 üzenetére
HI!
a nemHonda 7gen-ig, nem is esmeltek
udv
neduddki
mod: Dyrtyho:ennyiert mi mas Buzuki:- ) Fastraben kerdezd az illetekest
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Dyrtyho
őstag
Tudom, hogy már 1x megkérdeztem, hogy mégis milyen autó lenne első verdának tökéletes, de azóta sokat gondolkodtam rajta, és hát most ott vagyok, hogy egy Opel Astra F-t akarok majd venni vagy jövőre, vagy pedig majd az azt követő évben, mert ahogy hallom könnyű vezetni, és az alkatrészek sem túl drágák hozzá. Vagy tudtok esetleg más olyan autót amelyik megteszi első autónak ? Olvasgattam itt egy cikket, és hát nem tudom, írnak ott Coltot, Swiftet, Civic-et, Borát, Twingot, Golfot, Corollát és Calibrát is. Szóval most már tényleg nem tudom, hogy mégis milyen autó lenne tökéletes és ideális elsőre. Amúgy olyan 100.000 és 250.000 Ft-ot szánnék rá. Tudtok esetleg segíteni ? Előre is nagyon szépen köszönöm a válaszokat
best regards, egy fórumozó blogger
-
válasz Szplöttyy #15923 üzenetére
Emberek, a langyos vizelet megindul a lábam szárán úgy dicsértek, pedig nem vagyok más mint egy autó buzi akit a szíve húz. És most mindenki tegye a szívére a kezét és válaszoljon nekem: nem a legjobb dolog -még ha esetenként nem is olcsó- az embernek a szíve csücskével foglalkozni?
Én jobban alszok este ha vmi meg van csinálva v ki van cserélve a kocsin. Tudom h nekem lesz , hogy nem ablakon kidobott pénz, mert a motorkocsi meghálálja.
Főnökömnek van egy a4 cabriója. 4 évig még olajat sem cserélt az automatájában, rajtam meg röhögött h mennyit költök a Lujzira. Na 2 hónapja eltűnt a rükverc a kocsijából és most arra van szorulva h én rohangáljak hozzá Igaz most vett egy porsche 4s cabriót, de gondolom abban 1et értük h nem egy új kocsi a megoldás hanem az odafigyelés.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Szplöttyy
senior tag
válasz bitpork #15885 üzenetére
Veled fogok példálozni jó sok embernek. Ahogy olvasgatom a hsz-eidet, te vagy az az ember, aki mindig megveszi azt az autót(alfa V6TDi, Allroad, és citroeneket linkelgetsz ) amik hallatán mindenki sikítva üvölt hogy meg ne vedd mert szar az egész megszopod úgyis széthullik nemmegy és különben is! De neked valahogy mégsem olyan szar, ahogy olvasom. És maximális tisztelet jár érte, ahogy bánsz az autóiddal, én nem bírnám
Smoke & Torque
-
giigz
veterán
Ha a törésteszt számít, akkor a legolcsóbban a legjobb egy Volso S70, annak 4*-ot adtak NCAP-n, a videón látszik azért, hogy ez még nem az az igazi 4*, de egész jó, ebben az árkategóriában a legjobb talán, bár igazából azt nem tudom, h pontosan mennyibe kerülnek, utánanézni meg most nem fogok...
A következő kategória a Punto II/Clio/Megane ezek már egy picit masszívabban érik el a 4*-ot.
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
válasz eTrade #15910 üzenetére
A 3 típus közül én is az Astrát választanám. Kicsit kevésbé minőségi típus, mint a Golf, de az árán is meglátszik.
Az alapmotoros kocsikat kerülném, minimum 1.6-ost vennék benzinesből.
Az olajat eszi, valamelyik kevésbé, valamelyik jobban.A választék hatalmas. [link]
Ez pl. klímás, bár kicsit ütött-kopott.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
joshua7
veterán
válasz eTrade #15898 üzenetére
Suzuki fan? Én? Miért is? Egyszerűen baromság a biztonságról beszélni, mint ellenpélda, mikor a 20 éves Astra meg Golf sincs sokkal előrébb. Nem is beszélve a Civic-ről...
Ha ennyire fétised a biztonság, ajánlott végiglapoznod pár töréstesztet akár újabb (90-es évek végi) és nagyobb modellekről (Vectra B, Xantia, Mondeo, 406), meg a kemény 2 csillagjaikról. Na most azután helyezd el a még régebbi Golf-okat meg Astrá-kat stb. a listán...Semper Fi